Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF437.64 FtGBP493.58 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz atisgyulai #10489. hozzászólásáraKönyv szerint 10.5 MPa nyomáson van az a szelep!Tehát a rendszerben is annyinak kellene lenni,működtetés közben!Valahogy be kellene mérni a kicsi szivattyút,csak külön,hogy tudja e azt a nyomást!A nyomó ágába kellene tenni egy fékező szelepet,amit folyamatosan elzárnál,hogy akkor fel megy e a nyomás!Ha nem akkor természetesen kuka!Nézd meg,nincs e a szívóágában valami szemét!!!Jártam úgy hogy egész a fogaskerekek előtt dugó volt a szivattyúban!
Üdv!
Még mindig a hidraulika kis körrel szenvedek!
Nyomástartót kiszedtem, nem látni benne semmi koszt.
Nyomásállítót teljesen kitekertem, üresen "átmosattam", majd visszatekertem.
Nyomásmérőt rátettem ahol a légtelenítési pont van.
Ha ráhúzom valamelyik kart, felugrik a mutató kb. 90-re, de rögtön visszeesik 50-ig, és nem megy feljebb.
Ez meg kevés a variátorhoz, meg a csiganyitáshoz.
Nyomásállító csavart tekergetve annyit reagál, hogy az első pillanatban felugró nyomás változik.
De utána ugyan úgy beáll 50-re.
Ha tudtok, segítsetek légyszi!
Jó reggelt mindenkinek.
Segítenének, hogy a maszk mögötti racsnis előtét tengelyez ami a két elevátort hajtja, milyen csapágy kell, vagy esetleg még szimering Vagy valami kell e.
Ma jövök megyek megvenném hozzá, aztán szedném szét.
A maszkot ketten könnyű levenni, feltenni. Mire kell figyelni?
Gondolom le kell hozzá venni.
Válasz endypapa_20120 #10473. hozzászólásáraKöszi a tippet!
Megjegyzem magamnak, remélem nem lesz szükség rá!
Elég messze van, de sohase tudni!
Eddig úgy néz ki, jó amit hoztunk.
Még aznap be is raktuk, meghajtattam.
Válasz Gyurkesz1 #10474 hozzászólásárHa satuba fogod,annyit nyomsz rajta össze,hogy nem jön ki!Jártam így!A füleknél kell befogni!Meg lehet csinálni!!!!!!!!!!!!!!
Válasz Gyurkesz1 #10474. hozzászólásáraVan olyan eset mikor az öntvény nagyobbra kopik. Gondolom az autoknál is ezért használnak alut. Talán nehezebben kopik'meg nem eszi meg a vizpárás olaj.
Válasz medikus #10468. hozzászólásáraSajna ez benne van a pakliban.
De a régieket sem tudom milyen súlyúak. Azok sem egyformák, alakra-színre sem. A láda eleje más-más.
Mindet nem szedhetem ki méregetni.
Az biztos, hogy ez kialakításban nem egyezik a többivel.
A hátsó csapágyazásnál ki van emelve a vastag lemez, amibe a csavarok belemennek.
Nincs ráillesztve a ládára.
A régi ott rohadt el, és törött ketté.
Kibontani majdnem egy óra volt, mert volt 2 makacs csavar, meg a gép mögött kerítés és fák voltak!
Válasz atisgyulai #10467. hozzászólásáraA súly a lényeg! Az újnak nem tudták megmondani a súlyát! Ha nem egyforma,eltöri a tengelyt!Az utángyártott nehezebb lehet!
Válasz medikus #10466. hozzászólásáraJópárat fölhívtam. Ahol volt, 50-60 között mondták, és nem hibátlanok. (hegesztett, rácsozat beszakadt)
Újat 88+fa találtam, meg 95netto bócsán. Ehhez igazítják a használtat.
Azért mentem ide, mert úgy gondoltam, ha nem lessz benne jó, megyek tovább bócsára.
Válasz Gyurkesz1 #10457. hozzászólásáraA régit csiszold meg kicsit,100-as papírral,tegyél rá egy új karmantyút és jó lesz az!Ha jól emlékszem a motolla emelő karmantyúja jó bele!Örök élet!!
Válasz medikus #10455. hozzászólásáraA régi csepegett a rudazat felől , nézzem még meg azt a fenékszelepet?? Az mikor zár mikor visszar ér a dugó?? Hátha az lenne a baja
Válasz medikus #10451. hozzászólásáraMost reggel megnéztem jobban,még nemszedtem szét ,olyan mint ha a rudazat felől jönne a szürcsögés amikor pedál felengedéskor vissza ér a dugő a hengerben,de,csak akkor szürcsög ha teljesen vissza ér,kiváncsiságból raktam egy fa darabot a pedál felé a fülke alatt ,hogy eppen hogy tartsa egy picit a dugót a rudazat,olyankor jó,mi lehet akkor a baj?? A karmantyú vagy a fenékszelep miatt is szürcsoghet a rudazat felől,olaj nemfolyik sehol ,lehetne igy használni a féket?? Hogy nincs semmi holtjátéka a rudazatnak??
Válasz medikus #10450. hozzászólásáraSzöginél nincs, a másikra rákérdezek holnap.
Köszi!
Újat esetleg valahol? Bócsán kívül!
Hol lehet 80-ért, az érdekelne.
Válasz Gyurkesz1 #10447. hozzászólásáraMeg a karmantyut is mert pl lehet a karmanytu a szar olyan értelemben'hogy ha a nyomás fesziti akkor tömit. Ha lassan van benyomva akkor nix nekifeszitve a hengerfalnak azt visszamegy mellette az olaj. Nem tudom annaak milyen a bele de gumikat lehet ujakat kéne bele rakni. Lehet csak o gyűrűk vannak benne? Az lenne az egyszerűbb azt árulnak.
Válasz sanyi1965 #10443. hozzászólásáraA moszkvicséelvben ilyen lehet. Azért is hoztam hasonlatnak. Az elejében van egy visszacsapo szelep szerűség. Felengedett pedálnál azon töltődik a munka tér ha annak nevezzük'nem pedig a munkahengerből szivnávissza az olajat. Az a szelep által van az'hogy pumpáláskor nem össze vissza szürcsög az olaj hanem ha aaz lezár akkor a munkahengerbe tud csak nyomni. De itt inkább csak pumpálásra zár le. Vajon a munkahenger teljesen vissza jön alap helyzetbe felengedett pedálnáll? Nem támaszthatja a rudazat? Holtjátékban bezavarna de ki tudja .
Válasz medikus #10430. hozzászólásáraBócsán 95-re mondták!
Hol forgalmaznak még, ahol lehet készleten?
Használtat kerestem, kupecoknál sem nagyon van.
Ahol igen, ott 60-ra mondták.
És az sem hibátlan, volt hegesztve.
A hátsó csapágyazás előtt törött el.
Annyira nem néztem, de kb. pont a felfogatás lemeze előtt.
Mértünk nyomást a hidro körben.
Csak úgy próbából, ha már aratni úgysem tudtam.
Félig visszahűlt rendszernél, a motolla kitolás csatlakozóján 100-ig ugott az óra, és beállt 90-re.
Emelni mégis csak komótosan emelt.
Válasz Gyurkesz1 #10441. hozzászólásáraMert hátul szívja be a nyomórúdnál,anyag probléma,de van aki az új anyagból javít majd ami nem kell vissza a polcra,ne ragozzam,aki dolgozott műhelyben-gépek-autók közelében,ott minden megesik.
Válasz .Richard. #10435. hozzászólásáraLégteleníteni én kilégtelenítettem rendesen,fent a főfékhengernél is,sehol semmi levegő vagy buborék,ha felpumpálom kemény ,akár rá is álhatok a pedálra akkor sem megy el sehol a nyomás,de ha felengedem a pedált nemkell 10 masodperc és puha,nem értem,az a szortyogás nemhiszem hogy levegő lenne ,mert próbáltam légteleníteni a főfékhenger kimeneténél es semmi levegő nemjött.
13739 hozzászólás
Válasz atisgyulai #10489. hozzászólásáraKönyv szerint 10.5 MPa nyomáson van az a szelep!Tehát a rendszerben is annyinak kellene lenni,működtetés közben!Valahogy be kellene mérni a kicsi szivattyút,csak külön,hogy tudja e azt a nyomást!A nyomó ágába kellene tenni egy fékező szelepet,amit folyamatosan elzárnál,hogy akkor fel megy e a nyomás!Ha nem akkor természetesen kuka!Nézd meg,nincs e a szívóágában valami szemét!!!Jártam úgy hogy egész a fogaskerekek előtt dugó volt a szivattyúban!
Üdv!
Még mindig a hidraulika kis körrel szenvedek!
Nyomástartót kiszedtem, nem látni benne semmi koszt.
Nyomásállítót teljesen kitekertem, üresen "átmosattam", majd visszatekertem.
Nyomásmérőt rátettem ahol a légtelenítési pont van.
Ha ráhúzom valamelyik kart, felugrik a mutató kb. 90-re, de rögtön visszeesik 50-ig, és nem megy feljebb.
Ez meg kevés a variátorhoz, meg a csiganyitáshoz.
Nyomásállító csavart tekergetve annyit reagál, hogy az első pillanatban felugró nyomás változik.
De utána ugyan úgy beáll 50-re.
Ha tudtok, segítsetek légyszi!
Köszönöm
Válasz ...:::Pisti:::... #10486. hozzászólásáraLe kell venni!Jobban jársz!
Válasz medikus #10485. hozzászólásáraRemek. Köszönöm
Le kell hozzá venni, vagy kicserélhető úgy is hogy fent van?
Válasz ...:::Pisti:::... #10484. hozzászólására6207,6208! két ember könnyen leveszi,ha minden csavart,vezetéket le old!
Jó reggelt mindenkinek.
Segítenének, hogy a maszk mögötti racsnis előtét tengelyez ami a két elevátort hajtja, milyen csapágy kell, vagy esetleg még szimering Vagy valami kell e.
Ma jövök megyek megvenném hozzá, aztán szedném szét.
A maszkot ketten könnyű levenni, feltenni. Mire kell figyelni?
Gondolom le kell hozzá venni.
Köszönöm szépen a segítséget előre is.
Válasz Gyurkesz1 #10482. hozzászólására
Válasz medikus #10481. hozzászólásáraKöszönöm szépen .
Válasz Gyurkesz1 #10480. hozzászólására6205Rsr!
Sziasztok,hanyas csapágyak mennek a csigavályuban a csigákra??
Válasz endypapa_20120 #10473. hozzászólásáraKöszi a tippet!
Megjegyzem magamnak, remélem nem lesz szükség rá!
Elég messze van, de sohase tudni!
Eddig úgy néz ki, jó amit hoztunk.
Még aznap be is raktuk, meghajtattam.
Válasz Gumóka #10475. hozzászólásáraGyártanak is,nyakukon az Elan Kft!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz Gyurkesz1 #10474 hozzászólásárHa satuba fogod,annyit nyomsz rajta össze,hogy nem jön ki!Jártam így!A füleknél kell befogni!Meg lehet csinálni!!!!!!!!!!!!!!
Válasz Gyurkesz1 #10474. hozzászólásáraVan olyan eset mikor az öntvény nagyobbra kopik. Gondolom az autoknál is ezért használnak alut. Talán nehezebben kopik'meg nem eszi meg a vizpárás olaj.
Válasz endypapa_20120 #10473. hozzászólásáraŐk meghozták azt a tengelyt, amire Bócsán csak hümmögtek. Ez alapján tudom őket ajánlani!
Létezett olyan főfékhenger amit nemlehet felujítani?? Ami kopás után ment a kukába mert nemlehetett kiszedni a dugót átkarmantyúzni??
Válasz atisgyulai #10470. hozzászólásáraAgromotív 99 Kft.
Válasz atisgyulai #10470. hozzászólásáraHa netán nem jó, van Baján is egy Fortschritt alkatrészes. Rengeteg új cucca van, + bont is.
Válasz atisgyulai #10470. hozzászólásáraAmi nincs kiemelve,az 512-es láda!Annak az eleje sem olyan,mint az 514-nek!
Válasz medikus #10468. hozzászólásáraSajna ez benne van a pakliban.
De a régieket sem tudom milyen súlyúak. Azok sem egyformák, alakra-színre sem. A láda eleje más-más.
Mindet nem szedhetem ki méregetni.
Az biztos, hogy ez kialakításban nem egyezik a többivel.
A hátsó csapágyazásnál ki van emelve a vastag lemez, amibe a csavarok belemennek.
Nincs ráillesztve a ládára.
A régi ott rohadt el, és törött ketté.
Kibontani majdnem egy óra volt, mert volt 2 makacs csavar, meg a gép mögött kerítés és fák voltak!
Válasz atisgyulai #10465. hozzászólásáraKiszerelni 10 perc!
Válasz atisgyulai #10467. hozzászólásáraA súly a lényeg! Az újnak nem tudták megmondani a súlyát! Ha nem egyforma,eltöri a tengelyt!Az utángyártott nehezebb lehet!
Válasz medikus #10466. hozzászólásáraJópárat fölhívtam. Ahol volt, 50-60 között mondták, és nem hibátlanok. (hegesztett, rácsozat beszakadt)
Újat 88+fa találtam, meg 95netto bócsán. Ehhez igazítják a használtat.
Azért mentem ide, mert úgy gondoltam, ha nem lessz benne jó, megyek tovább bócsára.
Válasz atisgyulai #10465. hozzászólásáraMúltkor volt hirdetésben 25 ért is!Ahhoz képest hogy az újat 80 ért hirdették,nem olcsó,de van!
Válasz atisgyulai #10464. hozzászólásáraÉs nekünk kellett kiszerelni!
De 4-ből tudtam választani.
Válasz medikus #10461. hozzászólására50
Válasz Gyurkesz1 #10462. hozzászólására50-100!
Ha 2200 a max motorfordulatom ,a cséplő és az asztal bekapcsolásá után menyire eshet a fordulat?? vagy tartani kéne neki a 2200??
Válasz atisgyulai #10460. hozzászólásáraMennyiért adta?
Válasz medikus #10450. hozzászólásáraJakabszálláson lett végül.
El is hoztuk.
Köszi a tippet!
Válasz Gyurkesz1 #10457. hozzászólásáraA régit csiszold meg kicsit,100-as papírral,tegyél rá egy új karmantyút és jó lesz az!Ha jól emlékszem a motolla emelő karmantyúja jó bele!Örök élet!!
Válasz Gyurkesz1 #10419. hozzászólásáraArra ügyelj .hogy DOT 4-es fékolajat tegyél bele mert a régi DOT 3-as gyorsan megeszi a gumit benne.
Válasz medikus #10455. hozzászólásáraA régi csepegett a rudazat felől , nézzem még meg azt a fenékszelepet?? Az mikor zár mikor visszar ér a dugó?? Hátha az lenne a baja
Válasz medikus #10454. hozzászólásárafelengedett pedálnál, nyitott a rendszer. A tartályba megy a hőtágulás. Elvileg ez miatt nem fékezhet.
Válasz medikus #10454. hozzászólásáraA régi főfékhengernek mi volt a baja?
Válasz Gyurkesz1 #10453. hozzászólásáraHa nincs holtjáték,akkor a melegben felkeményedik a fék,és kigyullad!Jártunk már úgy,a nagyon ráállított fékkel!
Válasz medikus #10451. hozzászólásáraMost reggel megnéztem jobban,még nemszedtem szét ,olyan mint ha a rudazat felől jönne a szürcsögés amikor pedál felengedéskor vissza ér a dugő a hengerben,de,csak akkor szürcsög ha teljesen vissza ér,kiváncsiságból raktam egy fa darabot a pedál felé a fülke alatt ,hogy eppen hogy tartsa egy picit a dugót a rudazat,olyankor jó,mi lehet akkor a baj?? A karmantyú vagy a fenékszelep miatt is szürcsoghet a rudazat felől,olaj nemfolyik sehol ,lehetne igy használni a féket?? Hogy nincs semmi holtjátéka a rudazatnak??
Válasz medikus #10450. hozzászólásáraSzöginél nincs, a másikra rákérdezek holnap.
Köszi!
Újat esetleg valahol? Bócsán kívül!
Hol lehet 80-ért, az érdekelne.
Válasz .Richard. #10449. hozzászólásáraKarmantyú van benne!Ez nem Moszkvics!!!!!Ha a karmantyú rossz,kifelé el engedi az olajat!Új a főfékhenger!!!!
Válasz atisgyulai #10444. hozzászólásáraUgrina László Jakabszállás! Vagy Szögi Zákányszék!
Válasz Gyurkesz1 #10447. hozzászólásáraMeg a karmantyut is mert pl lehet a karmanytu a szar olyan értelemben'hogy ha a nyomás fesziti akkor tömit. Ha lassan van benyomva akkor nix nekifeszitve a hengerfalnak azt visszamegy mellette az olaj. Nem tudom annaak milyen a bele de gumikat lehet ujakat kéne bele rakni. Lehet csak o gyűrűk vannak benne? Az lenne az egyszerűbb azt árulnak.
Válasz sanyi1965 #10445. hozzászólásáraIgen!
Válasz .Richard. #10446. hozzászólásáraHolnap megnézem azt a fenék szelepet,egyébkent felengedett pedálnál van holtjátéka a rudazatnak,de anyi kell.
Válasz sanyi1965 #10443. hozzászólásáraA moszkvicséelvben ilyen lehet. Azért is hoztam hasonlatnak. Az elejében van egy visszacsapo szelep szerűség. Felengedett pedálnál azon töltődik a munka tér ha annak nevezzük'nem pedig a munkahengerből szivnávissza az olajat. Az a szelep által van az'hogy pumpáláskor nem össze vissza szürcsög az olaj hanem ha aaz lezár akkor a munkahengerbe tud csak nyomni. De itt inkább csak pumpálásra zár le. Vajon a munkahenger teljesen vissza jön alap helyzetbe felengedett pedálnáll? Nem támaszthatja a rudazat? Holtjátékban bezavarna de ki tudja .
Válasz atisgyulai #10444. hozzászólásáraKettétört teljesen?
Válasz medikus #10430. hozzászólásáraBócsán 95-re mondták!
Hol forgalmaznak még, ahol lehet készleten?
Használtat kerestem, kupecoknál sem nagyon van.
Ahol igen, ott 60-ra mondták.
És az sem hibátlan, volt hegesztve.
A hátsó csapágyazás előtt törött el.
Annyira nem néztem, de kb. pont a felfogatás lemeze előtt.
Mértünk nyomást a hidro körben.
Csak úgy próbából, ha már aratni úgysem tudtam.
Félig visszahűlt rendszernél, a motolla kitolás csatlakozóján 100-ig ugott az óra, és beállt 90-re.
Emelni mégis csak komótosan emelt.
Válasz Gyurkesz1 #10441. hozzászólásáraMert hátul szívja be a nyomórúdnál,anyag probléma,de van aki az új anyagból javít majd ami nem kell vissza a polcra,ne ragozzam,aki dolgozott műhelyben-gépek-autók közelében,ott minden megesik.
Válasz medikus #10439. hozzászólásáraTegnap voltam Bócsan,400km-t utaztam,több mindent hoztam ,ugyhogy lehet inkább szétszedem.
Válasz .Richard. #10435. hozzászólásáraLégteleníteni én kilégtelenítettem rendesen,fent a főfékhengernél is,sehol semmi levegő vagy buborék,ha felpumpálom kemény ,akár rá is álhatok a pedálra akkor sem megy el sehol a nyomás,de ha felengedem a pedált nemkell 10 masodperc és puha,nem értem,az a szortyogás nemhiszem hogy levegő lenne ,mert próbáltam légteleníteni a főfékhenger kimeneténél es semmi levegő nemjött.