Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.55 FtUSD391.08 FtCHF429.92 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz medikus #10336. hozzászólásáraVan egy alkatrész asztalom,arról szeretném levenni a szijtarcsákat a szelelőre,es itt bizony nincs luk a menetes szárnak,itt hogy csináljam?? Van 3 körmös nagy lehúzom ,de azzal bisztos törne a szijtárcsa.
Válasz medikus #10332. hozzászólásáraAz én tengelyem vége nincs átfúrva,hiába keresem a lukat ,létezett olyan gyari tengely amelyiknek zéger volt a végén?? A szijtárcsa meg nem is ér oda a tengely végéhez,olyan mint ha vágva lenne belőle es meglenne pontozva a tengely hogy necsúszon le,ment a tákolás rendesem .
A motola variator szijtárcsája passzol oda??
Válasz medikus #10329. hozzászólására A tengely vége át van fúrva,alátét,és egy 8-as stift rögzíti a szíjtárcsát a tengely végén!Nincs ott sehol zéger!
Sziasztok, szelelő ventilátor tengelyen csúszkálhat könnyen a csapágy?? Ha behúzom azt a pici csavart a csapágyban akkor megfogja.
A szijtárcsás oldalon eredetileg zéger van a szíjtárcsa előt?? Mert az enyémen nemlatok semmit,ha valakinek van küldjön mar egy képet mert szerintem az enyém mar volt kókányolva. olyan mint ha hegesztés lenne a tárcsa előtt vagy mi
Jó estét. Kérdezném hogy a szilenteket amin a rostaszekrény és a ràzóasztal himbàlózik milyen sűrűn érdemes cserélgetni? Gondolom ha màr elfordul benne a vas akkor màr nem tölti be a szerepét. Köszönöm a vàlaszokat.
Válasz Magister #10314. hozzászólásáraMind a kettő igaz, a pontos illesztés és a zsugorkötés is, pl. a Simson motorkerékpár alu blokkjába csapágyat csak úgy hidegen belepréselni vagy ütni vétek, mert lehet maradandó károsodást okoz.
Tippre Medikus valószínűleg tanulmányozta a gyári javítási, szerelési leírásokat azért tudja hogyan kell(ene), javítani.
Válasz medikus #10311. hozzászólásáraHa, megfelelően van méretezve, és megmunkálva(felületi érdesség) akkor kissé melegítve kb120-150 fok szépen fel kell mennie.
n, ha csak lehet, mindent melegítve rakok össze, nem kell ragasztó.. megáll az mint a cövek..
Válasz Magister #10310. hozzászólására Már sikerült megoldani! Csak okulás ként írtam,hogy milyet NE vegyenek meg!Én még olyan javaslatot is kaptam,hogy ragasszam rá az agyat!
Válasz medikus #10309. hozzászólásáraHa, alatta van 2-3 tizeddel akkor az nem ér egy kalap sz...se!!!!!
Bár, paradicsom karónak még jó lehet...
Miért nem csináltattok rendeset. van felém egy szerszám készítő az ha akar tud csinálni.
Válasz Gepi #10307. hozzászólásáraNem! Hallottál már olyat hogy a meleg elhúzta az anyagot?Vagy esetleg rá hűl! Másik meg az,hogy annak csapágy méretnek kellene lenni!40,03mm!!Az agy meg nullás,tehát 40mm!De ez nem olyan!A tengely alá van szedve,2-3 tizeddel! Az ország le van terítve a selejt gyártmánnyal!Azt az agyat a nagy lehúzóval kell levenni,ha jó!Azért van a lehúzó!
Válasz Kovika84 #10305. hozzászólásáraTavaly ugyanígy jártam. Visszavittem ahonnan vettem és hoztam egy másikat az már szorult. Persze vittem egy tolómérőt is :)
Válasz Kovika84 #10305. hozzászólásáraSzétszedi az ékpályát!!Megbillen az ék,mert az ékpálya is mélyebb,mint az ék vastagsága!Én most küzdöttem ezzel!Nehezen sikerül venni olyan tengelyt,amin megszorult az agy!Ha laza,és mozog a tengelyen,még a menetet is megeszi a tengely végén,meg a szíjtárcsa is attól kopik ki! Állandó mozgás!
Válasz medikus #10304. hozzászólásáraSajnos ràmegy könnyedén, egyedül a belső persely fogja meg valamennyire ami a hüvely végében van a csapàgy oldalon, meg remélem az ék is ad neki némi húzàst, egy biztos a zsírt nem fogom kispórolni, talàn nem kopik olyan nagy mértékben.
Válasz Kovika84 #10303. hozzászólásáraAz új agy mennyire passzol?Szorosan,3-5 kg kalapáccsal lehet felütni? Ha ráesik,akkor jövőre cserélhetsz megint mindent!
Válasz medikus #10298. hozzászólásáraElső fotón,az átszakadt tárcsa,ahogy lóg a tengely végen!Ott csak akkora furat van,ahol a menet kifér!A 2 képen a variátor agy,ahogy eredetileg a tengely végéig ér,persze a tárcsa nélkül! 3 képen a variátor tengely a csapágyak hossza reszelővel jelezve!Középen a távtartó helye!A belső felén is látható a belső távtartó gyűrű helye!
Válasz Kovika84 #10295. hozzászólásáraEzt a perselyt azért tette bele,mert a variátor tengely vége,ki jött a szíjtárcsán!A szíjtárcsa belső fele símán kell hogy feküdjön a variátor agyon!
13744 hozzászólás
Válasz medikus #10336. hozzászólásáraVan egy alkatrész asztalom,arról szeretném levenni a szijtarcsákat a szelelőre,es itt bizony nincs luk a menetes szárnak,itt hogy csináljam?? Van 3 körmös nagy lehúzom ,de azzal bisztos törne a szijtárcsa.![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200616111156_20200615_182534.jpg)
Válasz Gyurkesz1 #10342. hozzászólásáraPasszol!
Válasz Gyurkesz1 #10342. hozzászólásáraLemaradt a kép![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200615110820_20200615_081359.jpg)
Válasz medikus #10332. hozzászólásáraAz én tengelyem vége nincs átfúrva,hiába keresem a lukat ,létezett olyan gyari tengely amelyiknek zéger volt a végén?? A szijtárcsa meg nem is ér oda a tengely végéhez,olyan mint ha vágva lenne belőle es meglenne pontozva a tengely hogy necsúszon le,ment a tákolás rendesem .
A motola variator szijtárcsája passzol oda??
Válasz medikus #10340. hozzászólásáraÉrtettem,köszönöm.
Válasz Gyurkesz1 #10337. hozzászólásáraIgen! A tengely vége ne legyen felütve!!!Arra figyelj!
Válasz ...:::Pisti:::... #10338. hozzászólásáraErre gondoltam![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200614220636_agroinform_20190612134154_cimg1346.jpg)
Válasz Gyurkesz1 #10337. hozzászólásáraHa gyári (vagy jó másolat) akkor igen
Válasz medikus #10336. hozzászólásáraÉrtem,az a gyári kombájnhoz való lehuzó ami van a menetvariátor lehúzásához is az passzolni fog oda??
Válasz Gyurkesz1 #10335. hozzászólására2db menetes szárat beteszel az üresen álló 2 meghajtó csap furatába,és a nagy lehúzóval lehúzod! Remélem érted?
Válasz medikus #10334. hozzászólásáraKöszönöm szépen a képet,milyen lehuzóval es hogyan szokás ezt a szijtarcsát lehúzni??
Válasz Gyurkesz1 #10330. hozzászólására
Így!
Válasz Kovika84 #10328. hozzászólásáraHa új szilentet építesz be,azt mindig csak közép állásban húzd szorosra!Érvényes a kasza meghajtásra is!![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Válasz medikus #10329. hozzászólására A tengely vége át van fúrva,alátét,és egy 8-as stift rögzíti a szíjtárcsát a tengely végén!Nincs ott sehol zéger!![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Válasz Gyurkesz1 #10330. hozzászólásáraIgen annak csúszkálni kell,a hernyó csavarral kell rögzíteni felszerelés után
Sziasztok, szelelő ventilátor tengelyen csúszkálhat könnyen a csapágy?? Ha behúzom azt a pici csavart a csapágyban akkor megfogja.
olyan mint ha hegesztés lenne a tárcsa előtt vagy mi
A szijtárcsás oldalon eredetileg zéger van a szíjtárcsa előt?? Mert az enyémen nemlatok semmit,ha valakinek van küldjön mar egy képet mert szerintem az enyém mar volt kókányolva.
Válasz Kovika84 #10328. hozzászólásáraahogy mondod.
Jó estét. Kérdezném hogy a szilenteket amin a rostaszekrény és a ràzóasztal himbàlózik milyen sűrűn érdemes cserélgetni? Gondolom ha màr elfordul benne a vas akkor màr nem tölti be a szerepét.
Köszönöm a vàlaszokat. ![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
Válasz 44claasgarantos #10326. hozzászólásáraMennyibe fájt?![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Meg untam hogy mindig olajos volt a tank meg az oldala
Válasz 44claasgarantos #10324. hozzászólásáraNem mondtad hogy új kell!!![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Soltvadkerten lett köszönöm a segitségett máma festés
Válasz 44claasgarantos #10322. hozzászólásáraKérdezd meg Bükkhegyit,Kiskőrösön!
514-es hidralika olaj tartály nem -e volna valakinek nem sérült nem hegesztett itt Bács megyében vagy a közelben
Válasz medikus #10318. hozzászólásáraAzaz, de az már levolt selejtezve, a tolómérőt meg gondolom a hegesztés lesalakolására használja.
Válasz Magister #10314. hozzászólásáraMind a kettő igaz, a pontos illesztés és a zsugorkötés is, pl. a Simson motorkerékpár alu blokkjába csapágyat csak úgy hidegen belepréselni vagy ütni vétek, mert lehet maradandó károsodást okoz.
Tippre Medikus valószínűleg tanulmányozta a gyári javítási, szerelési leírásokat azért tudja hogyan kell(ene), javítani.
Válasz horesz01 #10317. hozzászólásáraPontosan illene dolgozni! Akkor szó sem esne ilyenekről!![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz Gepi #10315. hozzászólásáraLáttam olyat,aki pillanat szorítónak használta!![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Válasz Magister #10314. hozzászólásáraPontosan!![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz Magister #10314. hozzászólásáraErről van szó![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Válasz medikus #10309. hozzászólásáraErre találták ki a mikrométert.
Válasz medikus #10313. hozzászólásáraÉn csapágyat tengelyre melegen!!
Tengely hideg, csapágy meleg!!
Szinte soha nem kell megütni..!!!!
Válasz Magister #10312. hozzászólásáraA csapágyat se melegítve rakom fel!Tudni kellene illeszteni!De valószínű,aki gyártja,azt sem tudja mit csinál!![smile nonono](/oldforum/images/smiles/nonono.gif)
Válasz medikus #10311. hozzászólásáraHa, megfelelően van méretezve, és megmunkálva(felületi érdesség) akkor kissé melegítve kb120-150 fok szépen fel kell mennie.
n, ha csak lehet, mindent melegítve rakok össze, nem kell ragasztó.. megáll az mint a cövek..
Válasz Magister #10310. hozzászólására Már sikerült megoldani! Csak okulás ként írtam,hogy milyet NE vegyenek meg!Én még olyan javaslatot is kaptam,hogy ragasszam rá az agyat!![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
Válasz medikus #10309. hozzászólásáraHa, alatta van 2-3 tizeddel akkor az nem ér egy kalap sz...se!!!!!
Bár, paradicsom karónak még jó lehet...
Miért nem csináltattok rendeset. van felém egy szerszám készítő az ha akar tud csinálni.
Válasz Gepi #10307. hozzászólásáraNem! Hallottál már olyat hogy a meleg elhúzta az anyagot?Vagy esetleg rá hűl! Másik meg az,hogy annak csapágy méretnek kellene lenni!40,03mm!!Az agy meg nullás,tehát 40mm!De ez nem olyan!A tengely alá van szedve,2-3 tizeddel! Az ország le van terítve a selejt gyártmánnyal!Azt az agyat a nagy lehúzóval kell levenni,ha jó!Azért van a lehúzó!![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Válasz Kovika84 #10305. hozzászólásáraTavaly ugyanígy jártam. Visszavittem ahonnan vettem és hoztam egy másikat az már szorult. Persze vittem egy tolómérőt is :)
Válasz medikus #10304. hozzászólására3-5 kg kalapáccsal lehet felütni?
Melegítéssel még nem próbáltad összeszerelni?
Válasz Kovika84 #10305. hozzászólásáraSzétszedi az ékpályát!!Megbillen az ék,mert az ékpálya is mélyebb,mint az ék vastagsága!Én most küzdöttem ezzel!Nehezen sikerül venni olyan tengelyt,amin megszorult az agy!Ha laza,és mozog a tengelyen,még a menetet is megeszi a tengely végén,meg a szíjtárcsa is attól kopik ki! Állandó mozgás!![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Válasz medikus #10304. hozzászólásáraSajnos ràmegy könnyedén, egyedül a belső persely fogja meg valamennyire ami a hüvely végében van a csapàgy oldalon, meg remélem az ék is ad neki némi húzàst, egy biztos a zsírt nem fogom kispórolni, talàn nem kopik olyan nagy mértékben.![smile unsure](/oldforum/images/smiles/unsure.gif)
Válasz Kovika84 #10303. hozzászólásáraAz új agy mennyire passzol?Szorosan,3-5 kg kalapáccsal lehet felütni? Ha ráesik,akkor jövőre cserélhetsz megint mindent!![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Válasz medikus #10302. hozzászólásáraAz új tengely új aggyal màr adott
màr csak a szíjtàrcsa hiànyzik ![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
Válasz Kovika84 #10301. hozzászólásáraÚj tengely,új agy,új szíjtárcsa fél,megoldja!![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz medikus #10299. hozzászólásáraKöszönöm a képeket és az informàciókat, megpróbàlom kihozni a legjobbakat a masinàból![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile laugh](/oldforum/images/smiles/laugh.gif)
Nyakunkon az aratàs szezon
Válasz atisgyulai #10293. hozzászólásáraArra a csapágyméretre (vállra) még 7mm hosszban fel megy a variátor agy!!![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz medikus #10298. hozzászólásáraElső fotón,az átszakadt tárcsa,ahogy lóg a tengely végen!Ott csak akkora furat van,ahol a menet kifér!A 2 képen a variátor agy,ahogy eredetileg a tengely végéig ér,persze a tárcsa nélkül! 3 képen a variátor tengely a csapágyak hossza reszelővel jelezve!Középen a távtartó helye!A belső felén is látható a belső távtartó gyűrű helye!
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200604195951_img_20200604_192919.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200604200054_img_20200604_193308.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200604200139_img_20200604_193549.jpg)
Válasz medikus #10297. hozzászólásáraKészítettem fotókat,csak ki kell ugranom 1/4 órára!
Válasz Kovika84 #10295. hozzászólásáraEzt a perselyt azért tette bele,mert a variátor tengely vége,ki jött a szíjtárcsán!A szíjtárcsa belső fele símán kell hogy feküdjön a variátor agyon!![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Válasz medikus #10294. hozzászólására6 mm széleset tettem, akkor nagy difi nem lehet. Kövi kérdésben tudnàl segíteni?![smile laugh](/oldforum/images/smiles/laugh.gif)