Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD394.79 FtCHF438.21 FtGBP494.32 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Gyurkesz1 #13438. hozzászólásáraSzimering oda nem fér be! Létezik boltban olyan csapágyház! De tegyél a csapágy mellé rendes méretes filcet,jól zsírozd be,és jó lesz az!
Válasz medikus #13437. hozzászólásáraTudom, csak az egyik csapágyhazat megrágta a tengely és ott mar nemtömítene a filc azért jutott eszembe a szimering.
Válasz medikus #13425. hozzászólásáraMester úr maga nem gondolkozott olyanon hogy a ferde hatsó csapágyházába belülről rakni szimeringet?? Vagy jo oda az a filc tömités??
Válasz Gyurkesz1 #13431. hozzászólásáraÉn megértelek, de felesleges. Én is ilyet akartam csinálni, de mindkét ferdéhez kompatibilis a villa.
Meg hát a kis segítség, aki a harmadik pontot beállítja.
Evvel a hevederrel kötöm meg a közepét.
Ez csak egy tanács volt, te döntöd el mit csinálsz
Válasz medikus #13425. hozzászólásáraSikerült szétkapni, jobb oldalon meg is esztergálta a tengely picit a csapágyházat. Gyári DDR csapágy volt még benne. Pedig minden éven atfeszegettem pajszerral aratás előt de most hogy szétvan akasztva a lánc a léc csere miatt így jobban észre lehetett venni a nagy lógást.
Válasz ...:::Pisti:::... #13428. hozzászólásáraÉn nekem ez a fórumtarsunk megoldása tetszik, ilyet akartam mindég csinálni de kukorica aratáskaor csak rajta hagyom a ferdét a gabona asztalon, nekem ez a legegyszerűbb
Válasz Gyurkesz1 #13427. hozzászólásáraÜdv.
Csak egy tanács
Én mindig egy farvillával mozgatom a ferdét. teszek rá egy 10x10es gerendát, hogy a lécet meg ne nyomjam.
Felül középen egy fület hegesztettem a
zártszelvényre, ott erős. Ott kötöm meg a harmadik ponthoz. Így veszem le a kombájnról. Szerintem könnyebb, jobban rálátsz meg minden. Nagy szíjtárcsára, váltó rudazat tartó villára vigyázni. Ha előrébb állsz mindig lejjebb kell engedni, de csak picit
Válasz medikus #13424. hozzászólásáraAzokat cseréltem multéven, ideges is voltam mert olyan csapágyat árultak mindenhol aminek a masik oldalán volt a vágás ami a zsirzószemből elvezeti a zsírt a csapágyba, szóval nemtudom őket kenni.
Válasz Gyurkesz1 #13423. hozzászólásáraBocs,Hátsó!!!!! A ferde oldaláról le kell csavarozni a csapágyházakat,utána leütöd mindenestől a tengelyről! Önbeállós csapágyak!
Válasz Gyurkesz1 #13423. hozzászólásáraAzok Y csapágyak,olyanok mint a szalmaláda tengely csapágyak,csak kisebbek! A tartó lemezt le csavarozod róluk,utána a rögzítő csavarokat meglazítod a belső gyűrűkön,és lejönnek! Az összeszerelés fordított sorrendben történik!
Válasz Gyurkesz1 #13416. hozzászólásáraA deszka mindkét végét kicsit "törd le"Hogy a lánc felkapjon rá!Addig told a felső tengely kerekéhez,hogy épp elforogjon!Akkor könnyebben felteszi a láncot a deszkára!
Válasz Gyurkesz1 #13414. hozzászólásáraMajd csinál magának!Csak olyan fából amelyiknek hossz irányban áll a szála!30x65x1000mm gyalulva!A lánc ne a szálnak szembe fusson! Látszik gyaluláskor hogy áll!
Válasz medikus #13411. hozzászólásáraÉrtem szóval hatulról könyebb, még jó hogy megkérdeztem mert a napokban már raáltam volna a kombájnnal. Milyen vastag lecet tegyek bele, illetve kell e esztergalni vezető sint a lécbe vagy majd a lánc csinál magának.
Szeretnék egy kis segítséget kérni .Ki lehet -e hátra felé húzni a rázóasztalt ,cserélni szeretnénk a régit . Ki jött egy tíz centit ,de valamibe nagyon megakadt . Van értelme küzdeni vagy csak előről lehet kivenni .Köszönöm a segítséget .
Válasz Gyurkesz1 #13410. hozzászólásáraHogy csavarozod be,ha nem veszed ki? Húzd ki egy talicskára!Utána visszateszed,és csak elöl össze kell akasztani!Ez a legjobb hogy nincs a gépen!
Válasz medikus #13409. hozzászólásáraLáncvezető leceket hogy szokás cserélni a ferdében, lancot ki kell venni? Jo lenne gondolom előröl és hatulról is hozzáférni de jelenleg az asztalon van, aztán a kombajnon lessz, nemnagyon van mivel levenni hogy csak magában legyen.
Válasz Gyurkesz1 #13405. hozzászólásáraHa a sínt görbítgetted,akkor csak egyesével tudod helyrehozni! Ott ahol görbe a kaszától!
Én nem használok hajtómű olajat! Gázosodik melegben és hamarabb ki jön! MDC olaj!
Válasz medikus #13403. hozzászólásáraÍgy már értem, olvastam a régebbi hozzászólásában hogy igy nyitott satun két kalapáccsal jol egyenesíthető, de erre nem gondoltam hogy az alópengének és a felfogatásnak párhuzamosnak kell lennie, én csak szemre csináltam, kivolt húzva a zsineg és aszerint hol menyit kellett rajta görbíteni. De így fogom csinálni mert még nemfejeztem be mert nagyon időigényes munka, inkabb atszereltem a kombajnt gabonára, az asztalt meg utoljára. Úgy nem lehetne hogy ha két vedőujat belefogok a satuba a felfogatásánál és akkor szépen mutatja hogy párhuzamos e az álópenge rajtuk.
Válasz Gyurkesz1 #13395. hozzászólásáraErről beszélek! Szemmel látható,hogy nem párhuzamos az állópenge és a felfogatás marása! Így tudsz rajta javítani!Kalapács smolljával rá tartasz,egy 3kilóssal meg megkínálod!
Válasz medikus #13397. hozzászólásáraNálunk szerencsére olcsóbb de ha itt is 80ezer lenne inkabb átpengézném itthon. A mostani van vagy 4 éves, nemvágok 100hektárokat ugyhogy még jó álapotban van. Az éven a vedőujjak vannak ujra pengézve, azért gondolom az is dob rajta,csak kutya pepecs munka ez hogy kiegyenesítsem a kaszasínt meg hogy egyenként egyenesítgessem a vedőujjakat hogy vonalban legyen. És még így is van valahol 2-3 mm a vágó és az áló penge között.
Válasz medikus #13396. hozzászólásáraMost toltam bele egy 80 ezres új kaszát!!!
Ami ezért a pénzért is selejt volt!A koptató lemezek össze-vissza szegecselve!Azokat lefúrni,a jó pengéket leszedni,és helyet cserélni!De látom,hogy a szegecselés is kuka! Minden penge fel fog lazulni!A szegecs nincs el verve,csak préssel kicsit lenyomva!No meg görbe is volt!Ki kellett egyenesíteni,mert a kaszafej után felfelé görbült!Kicsi volt benne hosszában is!Sajnos ha dolgozni akarsz,akkor az alkatrészt először meg kell javítani!
Válasz medikus #13393. hozzászólásáraMegvan a hiba, a feszitő felfogatásával volt gond. A negyszög anya amihez fogatódik a feszitő ugy megvolt kopva hogy félre húzta feszitőt, de szabad szemmel alig lehetett észre venni. Azt megforditottam és jó lett. Próbáltam megfordítani azt a négyszög anyát még a szijtárcsa kiljebb húzása előtt is de akkor nem volt jo, ugyhogy tény hogy az orvosoláshoz a szijtárcsát is kiljebb kellett húzni. Köszönöm a segítséget.
Válasz medikus #13391. hozzászólásáraKiljebb húztam a szijtárcsát , semmi változás. Mielőtt kiljebb húztam megmértem fent a szijtárcsát a motoron meg lent a tengelyen is, kb 5mm eltérés volt csak. Most hogy kiljebb húztam már van 15mm eltérés. Tényleg úgy nez ki mint ha a motornak kéne kiljebb jönnie, de ott a helyén van minden. Ja és észrevettem azt is hogy a belső járó szíj ha megvan feszitve akkor picit lazább mint a kulső.
13739 hozzászólás
Válasz Gyurkesz1 #13438. hozzászólásáraSzimering oda nem fér be! Létezik boltban olyan csapágyház! De tegyél a csapágy mellé rendes méretes filcet,jól zsírozd be,és jó lesz az!
Válasz medikus #13437. hozzászólásáraTudom, csak az egyik csapágyhazat megrágta a tengely és ott mar nemtömítene a filc azért jutott eszembe a szimering.
Válasz Gyurkesz1 #13436. hozzászólásáraJó az úgy ahogy van!
Válasz medikus #13425. hozzászólásáraMester úr maga nem gondolkozott olyanon hogy a ferde hatsó csapágyházába belülről rakni szimeringet?? Vagy jo oda az a filc tömités??
Válasz Gyurkesz1 #13434. hozzászólásáraMajd lesz
Válasz ...:::Pisti:::... #13433. hozzászólásáraKöszi a tanácsot, sajnos nincs ilyen villám, meg egyenlőre ilyen ügyes kis segédem sincs
Válasz Gyurkesz1 #13431. hozzászólásáraÉn megértelek, de felesleges. Én is ilyet akartam csinálni, de mindkét ferdéhez kompatibilis a villa.
Meg hát a kis segítség, aki a harmadik pontot beállítja.
Evvel a hevederrel kötöm meg a közepét.
Ez csak egy tanács volt, te döntöd el mit csinálsz
Válasz medikus #13425. hozzászólásáraSikerült szétkapni, jobb oldalon meg is esztergálta a tengely picit a csapágyházat. Gyári DDR csapágy volt még benne. Pedig minden éven atfeszegettem pajszerral aratás előt de most hogy szétvan akasztva a lánc a léc csere miatt így jobban észre lehetett venni a nagy lógást.
Válasz ...:::Pisti:::... #13428. hozzászólásáraÉn nekem ez a fórumtarsunk megoldása tetszik, ilyet akartam mindég csinálni de kukorica aratáskaor csak rajta hagyom a ferdét a gabona asztalon, nekem ez a legegyszerűbb
Válasz Gyurkesz1 #13421. hozzászólásáraKöszönöm ezt még lehet megnézzük !
Válasz ...:::Pisti:::... #13428. hozzászólásáraAki szeret a földön dolgozni!
Válasz Gyurkesz1 #13427. hozzászólásáraÜdv.
Csak egy tanács
Én mindig egy farvillával mozgatom a ferdét. teszek rá egy 10x10es gerendát, hogy a lécet meg ne nyomjam.
Felül középen egy fület hegesztettem a
zártszelvényre, ott erős. Ott kötöm meg a harmadik ponthoz. Így veszem le a kombájnról. Szerintem könnyebb, jobban rálátsz meg minden. Nagy szíjtárcsára, váltó rudazat tartó villára vigyázni. Ha előrébb állsz mindig lejjebb kell engedni, de csak picit
Válasz medikus #13425. hozzászólásáraÉrtem, köszönöm.
Válasz medikus #13424. hozzászólásáraAzokat cseréltem multéven, ideges is voltam mert olyan csapágyat árultak mindenhol aminek a masik oldalán volt a vágás ami a zsirzószemből elvezeti a zsírt a csapágyba, szóval nemtudom őket kenni.
Válasz Gyurkesz1 #13423. hozzászólásáraBocs,Hátsó!!!!! A ferde oldaláról le kell csavarozni a csapágyházakat,utána leütöd mindenestől a tengelyről! Önbeállós csapágyak!
Válasz Gyurkesz1 #13423. hozzászólásáraAzok Y csapágyak,olyanok mint a szalmaláda tengely csapágyak,csak kisebbek! A tartó lemezt le csavarozod róluk,utána a rögzítő csavarokat meglazítod a belső gyűrűkön,és lejönnek! Az összeszerelés fordított sorrendben történik!
Ferdeszalitó hatsó tengelyén hogyan tudok csapágyakat cserélni? Gondolom ki venni az egész tengelyt, és aztán hogy jönnek le a csapágyházak??
Válasz medikus #13417. hozzászólásáraKöszönöm a tanácsokat, ilyesmik eszembe se jutottak volna.
Válasz Anicska #13419. hozzászólásáraEgyszer vettem ki hátrafelé de akkor lent volt a szelelő és oda lehetett férni, de vissza már előről raktam.
Válasz Anicska #13419. hozzászólására
Válasz medikus #13413. hozzászólásáraKöszönöm a választ!
Válasz medikus #13417. hozzászólásáraA lécet kicsit beitathatod olajban! Szezon végén mindig végig locsolom őket,szerviz pisztollyal!
Válasz Gyurkesz1 #13416. hozzászólásáraA deszka mindkét végét kicsit "törd le"Hogy a lánc felkapjon rá!Addig told a felső tengely kerekéhez,hogy épp elforogjon!Akkor könnyebben felteszi a láncot a deszkára!
Válasz medikus #13415. hozzászólásáraKöszönöm mester úr.
Válasz Gyurkesz1 #13414. hozzászólásáraMajd csinál magának!Csak olyan fából amelyiknek hossz irányban áll a szála!30x65x1000mm gyalulva!A lánc ne a szálnak szembe fusson! Látszik gyaluláskor hogy áll!
Válasz medikus #13411. hozzászólásáraÉrtem szóval hatulról könyebb, még jó hogy megkérdeztem mert a napokban már raáltam volna a kombájnnal. Milyen vastag lecet tegyek bele, illetve kell e esztergalni vezető sint a lécbe vagy majd a lánc csinál magának.
Válasz Anicska #13412. hozzászólásáraCsak előre!
Szeretnék egy kis segítséget kérni .Ki lehet -e hátra felé húzni a rázóasztalt ,cserélni szeretnénk a régit . Ki jött egy tíz centit ,de valamibe nagyon megakadt . Van értelme küzdeni vagy csak előről lehet kivenni .Köszönöm a segítséget .
Válasz Gyurkesz1 #13410. hozzászólásáraHogy csavarozod be,ha nem veszed ki? Húzd ki egy talicskára!Utána visszateszed,és csak elöl össze kell akasztani!Ez a legjobb hogy nincs a gépen!
Válasz medikus #13409. hozzászólásáraLáncvezető leceket hogy szokás cserélni a ferdében, lancot ki kell venni? Jo lenne gondolom előröl és hatulról is hozzáférni de jelenleg az asztalon van, aztán a kombajnon lessz, nemnagyon van mivel levenni hogy csak magában legyen.
Válasz Gyurkesz1 #13408. hozzászólásáraNem hiszem! Motorolaj!
Válasz medikus #13406. hozzászólásáraKitudnám valahogy egyenesíteni azt a sínt ha leveszem az asztalról??
Mdc az mi motorolaj??
Válasz erik18 #13404. hozzászólására. Igen!
Válasz Gyurkesz1 #13405. hozzászólásáraHa a sínt görbítgetted,akkor csak egyesével tudod helyrehozni! Ott ahol görbe a kaszától!
Én nem használok hajtómű olajat! Gázosodik melegben és hamarabb ki jön! MDC olaj!
Válasz medikus #13403. hozzászólásáraÍgy már értem, olvastam a régebbi hozzászólásában hogy igy nyitott satun két kalapáccsal jol egyenesíthető, de erre nem gondoltam hogy az alópengének és a felfogatásnak párhuzamosnak kell lennie, én csak szemre csináltam, kivolt húzva a zsineg és aszerint hol menyit kellett rajta görbíteni. De így fogom csinálni mert még nemfejeztem be mert nagyon időigényes munka, inkabb atszereltem a kombajnt gabonára, az asztalt meg utoljára. Úgy nem lehetne hogy ha két vedőujat belefogok a satuba a felfogatásánál és akkor szépen mutatja hogy párhuzamos e az álópenge rajtuk.
85w140 mehet valtóba/lehajtásba??
Üdv a gabonakosárra használható ez a toldat is?
Válasz Gyurkesz1 #13395. hozzászólásáraErről beszélek!
Szemmel látható,hogy nem párhuzamos az állópenge és a felfogatás marása! Így tudsz rajta javítani!Kalapács smolljával rá tartasz,egy 3kilóssal meg megkínálod!
Válasz Gyurkesz1 #13401. hozzászólásáraÚgy tudom 30 az alja?
Válasz medikus #13400. hozzászólásáraAkkor úgy kérdem hogy menyiért megy arrafelé
Válasz Gyurkesz1 #13399. hozzászólásáraNem vállalok!
Válasz medikus #13397. hozzászólásáraMenyiért arat egy hektárt??
Válasz medikus #13397. hozzászólásáraNálunk szerencsére olcsóbb de ha itt is 80ezer lenne inkabb átpengézném itthon. A mostani van vagy 4 éves, nemvágok 100hektárokat ugyhogy még jó álapotban van. Az éven a vedőujjak vannak ujra pengézve, azért gondolom az is dob rajta,csak kutya pepecs munka ez hogy kiegyenesítsem a kaszasínt meg hogy egyenként egyenesítgessem a vedőujjakat hogy vonalban legyen. És még így is van valahol 2-3 mm a vágó és az áló penge között.
Válasz medikus #13396. hozzászólásáraMost toltam bele egy 80 ezres új kaszát!!!
Ami ezért a pénzért is selejt volt!A koptató lemezek össze-vissza szegecselve!Azokat lefúrni,a jó pengéket leszedni,és helyet cserélni!De látom,hogy a szegecselés is kuka! Minden penge fel fog lazulni!A szegecs nincs el verve,csak préssel kicsit lenyomva!No meg görbe is volt!Ki kellett egyenesíteni,mert a kaszafej után felfelé görbült!Kicsi volt benne hosszában is!Sajnos ha dolgozni akarsz,akkor az alkatrészt először meg kell javítani!
Válasz Gyurkesz1 #13395. hozzászólására
Jöhetne a kaszasínt egyenesíteni
Válasz medikus #13393. hozzászólásáraMegvan a hiba, a feszitő felfogatásával volt gond. A negyszög anya amihez fogatódik a feszitő ugy megvolt kopva hogy félre húzta feszitőt, de szabad szemmel alig lehetett észre venni. Azt megforditottam és jó lett. Próbáltam megfordítani azt a négyszög anyát még a szijtárcsa kiljebb húzása előtt is de akkor nem volt jo, ugyhogy tény hogy az orvosoláshoz a szijtárcsát is kiljebb kellett húzni. Köszönöm a segítséget.
Válasz Gyurkesz1 #13392. hozzászólásáraAkkor húzd még kintebb!Az a szíj olyan hosszú,hogy bőven elbírja ha nem is fut teljesen síkban!
Válasz medikus #13391. hozzászólásáraKiljebb húztam a szijtárcsát , semmi változás. Mielőtt kiljebb húztam megmértem fent a szijtárcsát a motoron meg lent a tengelyen is, kb 5mm eltérés volt csak. Most hogy kiljebb húztam már van 15mm eltérés. Tényleg úgy nez ki mint ha a motornak kéne kiljebb jönnie, de ott a helyén van minden. Ja és észrevettem azt is hogy a belső járó szíj ha megvan feszitve akkor picit lazább mint a kulső.
Válasz Gyurkesz1 #13390. hozzászólásáraAzért jár a spanolóba!Csinálj egy húzó kalapácsot!
Válasz medikus #13389. hozzászólásáraOtt van alatta a nagy szijtárcsa ami a rázoasztalt hajtja, attól nemtudom felütni .