Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 405.84 Ft USD 393.39 Ft CHF 431.97 Ft GBP 488.04 Ft

Fórum

Fortschritt E-514 kombájn

Létrehozta: Vendég , 2008-02-16 21:05:54

Kedvencekhez Segítség

13744 hozzászólás
Nincs profilkép
#9444 sixalag
2018-12-11 20:48:57

Válasz ...:::Pisti:::... #9400. hozzászólására Sajnos én igen smile thumbup Idén az első tartály nem telt meg mikor bekopogósodott...

#9443 medikus
2018-12-11 20:35:58

Válasz medikus #9442. hozzászólásáraHa nem így volna,folyna az olaj a karter gáz csövén!smile sweatdrop

#9442 medikus
2018-12-11 20:32:33

Válasz lovasnorbi #9438. hozzászólásáraA motor! A 2.képen a 32számú alkatrészben találsz kevéske olajat!

#9441 medikus
2018-12-11 20:26:15

Válasz Sk Laci #9441. hozzászólásáraNincs ott semmi! Ő azt az olajat látja,ami a beöntő nyílás tölcsér részében van a leszorító csavar fölött!
smile sweatdrop

Nincs profilkép
#9440 Sk Laci
2018-12-11 20:10:12

Válasz lovasnorbi #9435. hozzászólásáraVedd le a szelepfedelet, és a nyílásoknál a hengerfejben nyomjál le drótot, vagy valamit, ki-e van lyukasztva rendesen az azbesztömítés a fej és a blokk között. Más hiba nem lehet, mert gyárilag a nyílások az öntvényekben jól meg vnanak tervezve.

#9439 medikus
2018-12-11 20:07:06

Válasz lovasnorbi #9435. hozzászólásáraNincs ott fent az olaj!A beöntő tölcsér részében van fél dl olaj!!!A lefogató csavar fölött! Ha nem hiszed,lazítsd meg kicsit a szelep fedelet! Nem jön ott olaj ki egy gyűszűnyi sem!A szelepemelő szárak mellett szinte szárazra lefolyik!

#9438 dr.T
2018-12-11 19:57:50

Válasz lovasnorbi #9438. hozzászólásáraEs milyen allapotban van, megérte megvenni?

Nincs profilkép
#9437 lovasnorbi
2018-12-11 19:09:19

Válasz dr.T #9436. hozzászólásáraszlovákiából jött , Nagyölved , 180 km lábon.

#9435 dr.T
2018-12-11 17:58:45

Válasz lovasnorbi #9435. hozzászólásáraJó messziről hoztad, nincs róla képed?

Nincs profilkép
#9434 lovasnorbi
2018-12-11 17:56:21

Válasz medikus #9434. hozzászólásáraCsak azt furcsállom , hogyan tud a szelepfedélbe állni annyi olaj , főleg a beöntősbe , igazság szerint annak nem kellene lefolynia? addig értem hogy nyomja az olajat a himbákhoz , de miért nem folyik le utána ? egyébként meglátszik a nívópálcán is az olaj eltűnése ( 180 km lábon hozatal után mutatkozott ez a probléma , mikor elindultam az olaj a pálca felső részéig volt most meg kb negyedéig .)

#9433 medikus
2018-12-11 15:45:35

Válasz lovasnorbi #9431. hozzászólásáraAz úgy jó,nincs abban semmi!A látszat csal!smile nonono

#9431 dr.T
2018-12-11 10:45:44

Válasz lovasnorbi #9431. hozzászólásáraSzerbusz Norbi sikerült venned 514?

Nincs profilkép
#9430 lovasnorbi
2018-12-10 16:49:42

4 hengeres ifa motornál mi lehet a probléma ,hogy a szelepfedélbe áll az olaj ? nem folyik le ,szabályszerűen tele van a szelepfedél olajjal, a himbák tetejéig ér , az egyikben a beöntősapkásban biztosan , másikat nem néztem .

Nincs profilkép
#9429 R Sándor
2018-12-08 21:22:52

Válasz lovasnorbi #9423. hozzászólására Én úgy szoktam beállítani hogy a nagy spanológörgőt leveszem, a munkahenger mellett lévő két csavart addig csavarom, hogy teljes visszavariált állapotban is menjen a kombájn és ne csússzon meg a szíj.Oszt ennyi.

Nincs profilkép
#9427 lovasnorbi
2018-12-08 21:08:00

Válasz medikus #9425. hozzászólásáraköszönöm szépen a segítséget smile thumbup

#9426 medikus
2018-12-08 21:03:39

Válasz lovasnorbi #9424. hozzászólásáraAzért küldtem a fotót,hogy olvasd el a méreteket!
smile confused

#9425 medikus
2018-12-08 21:01:20

Válasz lovasnorbi #9424. hozzászólására2db M12-es csavar!!!!!!!!!!!!!!!!!!Méretet betartva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!smile sweatdrop

#9424 medikus
2018-12-08 21:00:02

Válasz lovasnorbi #9423. hozzászólásáraIgen,de a szíjtárcsa külső vonalának kell egysíkban lenni!

Nincs profilkép
#9423 lovasnorbi
2018-12-08 20:59:27

Válasz lovasnorbi #9423. hozzászólásáraazt hogyan tudom állítani hogy levariálva ne menjen túl mélyre a szíj , felvariálva pedig túl ?

Nincs profilkép
#9422 lovasnorbi
2018-12-08 20:57:23

Válasz medikus #9419. hozzászólásáratehát akkor az első szíjtárcsáknak és a hátsó szíjtárcsáknak kel egy vonalban lenni-e levariált állapotban ? ha pedig nincs akkor annyit feszítek a spanolón , hogy egy vonalban legyenek ?

#9420 medikus
2018-12-08 20:49:22

Válasz Vinkó75 #9414. hozzászólásáraKérdés hogy a Dominator szíj,50x20-as e?smile confused

#9419 Sötét Paraszt
2018-12-08 20:48:43

Válasz lovasnorbi #9418. hozzászólásáravisszavariálva se a szíj belseje hajtson

#9418 medikus
2018-12-08 20:46:32

Válasz lovasnorbi #9418. hozzászólásáraNem jól érted!A képen is látszik!Le van variálva!A szíjtárcsák külső szélének kell egy vonalban lenni!!Csak akkor kell a spanolót közbe iktatni,és annyit kell húzni a spanolón,hogy 1 vonalban legyenek a tárcsa szélek!A két 12 csavar az a tárcsa szélességet állítja!Nem mehet a megadott érték alá,mert akkor oldalt nem fekszik a szíj!A variátort minden nap zsírozzuk,akkor nincs nyomcsapágy probléma!!Minden nap!!!smile sweatdrop

Nincs profilkép
#9417 lovasnorbi
2018-12-08 20:20:25

Válasz medikus #9417. hozzászólásáraHa jól értelmezem akkor úgy állítsam be hogy felvariált állapotban az ékszíj teteje és a variátortárcsák egy síkban fussanak ? ezt az állítást a dugattyúsházon lévő 2 db talán 12-es csavarral tudom elvégezni ? mitől lehet az hogy a menetvariátornál lévő támcspágyat/golyóskosarat eldarálja , csak zsírhiány okozhatja , vagy más is ?

#9415 medikus
2018-12-08 20:06:48

Válasz lovasnorbi #9415. hozzászólásáraFelesleges menetet vágni,még úgy nem jött le sosem!Csak letört a fül!!!!!
smile cursing

Nincs profilkép
#9414 lovasnorbi
2018-12-08 20:04:57

Válasz medikus #9413. hozzászólásáraAz lesz , ha más megoldás nincs . az tuti , hogy most vágok menetet a ház furataiba. Menetvariátor szíjat mikor és mennyire kell megfeszíteni , fel vagy le variált állapotban ?

#9413 Vinkó75
2018-12-08 19:52:46

Válasz medikus #9409. hozzászólásáraKöszi 85-ös dominátora menne fel. A neves szíjak...berepedeznek...és eléggé vibrál ilyenkor. Ezért keresek egy olcsóbb alternatívát. Miből ha 3-at is veszek az 3 szezon, nem egy. smile thumbup

Nincs profilkép
#9411 lovasnorbi
2018-12-08 19:27:35

Válasz Sötét Paraszt #9411. hozzászólásáraHa más nem lesz én is gondolkodtam ezen a megoldáson . Először azt hittem magába a házba a felfogató csavaroknál lesz menet , amivel lehet húzatni , mint a túlsó felén ,de itt nincs semmi .

#9410 Sötét Paraszt
2018-12-08 17:29:35

Válasz lovasnorbi #9410. hozzászólásáraMi aszem kivettük tengelyestü, aztán műtöttük le.
Még talán a két csapágy is megvan valahol ami benne volt.

Nincs profilkép
#9409 lovasnorbi
2018-12-08 16:12:21

Sziasztok ! E 514 menet variátor dugattyús házát hogyan tudom lehúzatni /levenni ?

#9408 medikus
2018-11-24 21:26:48

Válasz Vinkó75 #9406. hozzászólásáraA Sava is ki bír8-10 évet!Meg persze függhet a terep viszonyoktól is!Nekem az optibelt egy jó vizes ősszel,egy hetet bírt ki,és szétszállt!

#9407 horesz01
2018-11-24 20:01:07

Válasz Vinkó75 #9406. hozzászólásáraKb 15 éve cseréltem le, de még bírni fogja sokáig (optibelt).

Nincs profilkép
#9406 Sk Laci
2018-11-24 19:56:22

Válasz Vinkó75 #9406. hozzászólásáraAmikor rátetem a Tagex szíjat az 512-re 6 évet használtam, és azal adtam el a kombájnt. Dimbes dombos területeken aratot, nem csak egyenesen.

#9405 Vinkó75
2018-11-24 19:40:47

Kollégák...menet variátor szíj élettartamra mennyit bír? Típusok-tapasztalatok érdekelnének. Köszönöm !

Nincs profilkép
#9403 R Sándor
2018-11-06 22:07:18

Válasz medikus #9403. hozzászólására Igen, csak egy a baj hogy nem olyan ami nekem kell. 74000 ft volt utalással postával és nem is új hanem felújított, ugyan ugy néz ki mint az ifa motorhoz való csak rövidebb, az elején ahová az ékszíjtárcsát kell csavarozni tisztán látszik hogy használt de a borda az fel van újítva rajta. ,Lefényképeztem nekik azt amire szükségem lenne és az övéket amit küldtek egymás mellett egy képen, elküldtem a képet meg hogy legyenek szívesek találjanak ki valami megoldást ,ez volt kb 10 napja azóta semmi. Úgy látom az a tengely csak arra lesz jó hogy max beteszem a karácsonyfa alá mert szép fényes.Egyébként legyártattam egyet crmo 4 es anyagból és beszereltük levágtam a maradék 2 hektárt . egyesek szerint meg kéne edzeni mások szerint nem , még gabona vágásig eldöntöm és lehet kiveszem hőkezeltetni.

#9402 medikus
2018-11-06 19:12:29

Válasz R Sándor #9383. hozzászólásáraMeg jött már a nyeles tengely?smile thumbup

Nincs profilkép
#9401 hl_gabee90
2018-10-26 22:28:33

Kapott egy masik dugót, gyűrűsort, hajtokarperselyt, csapszeget és megy szépen! Hüvely nem lettvcserélve, nem volt veszélyes, meg amugy is nagy generál lesz! Csak van még egy pár hektár "morzsolni" és menni kell!smile thumbupcool

Nincs profilkép
#9400 kori01
2018-10-26 20:26:38

Válasz hl_gabee90 #9399. hozzászólásáraJa mondtuk hogy hajtókar csapágy vagy csapszeg. Még egy kis gyűrű. smile wink

#9399 ...:::Pisti:::...
2018-10-26 20:06:21

Válasz hl_gabee90 #9399. hozzászólásáraÜdv.
Ilyen gyűrühornyot még nem láttam
smile thumbupcool

smile thumbup

smile tongue

Nincs profilkép
#9398 hl_gabee90
2018-10-26 18:44:08

Hali! Jó multkorában érdeklődtem a motor "kopogását illetően, nahát itt a baj...plusz a dugatyúcsapszeg is járkàlt fel-le a hajtókarban...smile hammer

Nincs profilkép
#9397 44claasgarantos
2018-10-26 18:18:05

Itt nem voltak olyan nagy csövek meg a csigát is feljebb vetem

#9396 medikus
2018-10-25 22:32:03

Válasz 44claasgarantos #9396. hozzászólásáraÉrtem én!De ha a bedobóujj ne adj Isten úgy fogja meg a kukorica csövet hogy elgörbül,vagy beszakítja a diót,akkor ha belülre megy a bedobóujj,leesztergálja a csigaházat és kettészakad!Láttam olyat napraforgóban is!
smile sweatdropsmile sweatdrop

Nincs profilkép
#9395 44claasgarantos
2018-10-25 22:06:00

Itt a izsáki homokban nem nőt meg a kukorica csőtőrőt fogadni a 14 es meg ráért

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Fel kell készülnünk a száraz gazdálkodásra, mindent nem lehet majd öntözni
Fel kell készülnünk a száraz gazdálkodásra, mindent nem lehet majd öntözni
Mezőgazdasági vízgazdálkodásról, digitális átállásról, agrártámogatásokról Dr....
2025 januárjában csökkent a FAO élelmiszerár-indexe
2025 januárjában csökkent a FAO élelmiszerár-indexe
Az esés hátterében a növényi olajok és a cukor nemzetközi jegyzéseinek jelentős...
Deutz Fahr 6060 HTS kombájn
Deutz Fahr 6060 HTS kombájn

77.000 EUR

MULTIVA RÖVIDTÁRCSA
MULTIVA RÖVIDTÁRCSA

9.500.000 Ft

John Deere 6190R
John Deere 6190R

28.000.000 Ft

Műtrágyaszóró
Műtrágyaszóró

280.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]