Üdv urak.
Ma összeállta az öreg, és megkezdtük a kukoricát.
Vágtam is fél tartállyal, csak kirepedt a hengereket összekötő kis gumicső. Melegen nem akartam a vizet leengedni, nem tudja valaki milyen vastag kell?
Köszönöm
Válasz ...:::Pisti:::... #9327. hozzászólásáraHa jól emlékszem a variátor vezérlő tömb tolattyúján van pici gumigyűrű, ha az hibás ott is vissza tud engedni.
Csak egy tipp, nézzél majd rá.
Válasz Claastra. #9337. hozzászólásáraKb 1 hete elkezdte enni az olajat ( napi 3-4l) plusz kezdi elhagyni az erő!
Akár az is lehetne ha belérne a hüvelybe... van még vágni egy kevés de az már igy fog lemenni!
Válasz medikus #9332. hozzászólásáraTavaly ősszel lefogazott a bordástengely,akkor láttuk és még patika volt és azt is kizárnám! Tisztán hallani hogy a motortól jön!
Sziasztok! Egy gyors kérdés!
Időszakos, szóval nem állandó "kopogó" hangot mi adhat a motorból???
Nem mindig,teljesen rendszertelen és fordulatszàm azonos!
Porlasztó, szelephézag kilőve! Hajtókarcsapágy nemigen mert kalászos ota csinálja és mostmár egyre durvább, valoszinü kifeküdt volna, főleg kukiban!
Tipp ötlet valakinek?
Válasz ...:::Pisti:::... #9327. hozzászólásáraSemmi,2 csapágy!Ha kitudod préselni a tengelyt hátrafelé,záró fedéllel együtt,utána a 2 csapágyat kiütöd!Visszafelé a tengelyt kell előbb betenni,valami hézagolót a tengely alá tenni,akkorát hogy a lapát bentebb legyen,mint a záró fedél!!Utána a csapágyakat rányomatod a tengelyre!Egyiket belülre,másikat kivül síkban a házzal! ennyi.Ha van hozzá nyomató,prés,10 perc!
Válasz medikus #9326. hozzászólásáraÉrtem, köszi.
Ha leveszem a ferdét, akkor leveszem a tömböt. Mostmár kezdem a kukit.
Köszönöm.
Vízpompa javítható itthon, vagy van valami speciális benne?
Azért nem írtam először hogy folyik, mert akkor mindenki arra fogja. AMIKOR MÉG NEM FOLYT MÁR AKKOR IS LASSULT, ÉS A NYOMKODÁSTÓL A KARMANTYÚT IS KINYOMTA. Csak van a vezérlésben szelep nem? Ott engedhet ha a csövek nem lyukasak?
Először elkezdte visszaengedni az olajat, lassult ezért állandóan nyomkodtam é mostmár a karmantyúnál is enged picit(már a gumigyűrű helyén) 50 hekit bírt a karmantyú, de előtte az o gyűrű hármat csak
Válasz R Sándor #9316 A gyártó csak ad garanciát?!A kérdés csak az,hogy neked kell minden jeladót felszerelni,bekötni,és ha valami van,akkor lehet hárítja rád a hibát!Ha nem túl drága,akkor egy próbát megér!
Válasz medikus #9313. hozzászólására Motorfordulat , dob szelelő fordulat mérést meg ha már van akkor hektármérést. a csőtörőmön van egy digitrol hektármérő az f@sza sajnos nincsen rajta fodulatmérés egy sem .de ez olcsobb lenne csak nehogy használhatatlan legyen.
ÜDV URAK. Ilyet használ valaki van értelme megvenni vagy inkább sörre költsem azt a pénzt????: https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/egyeb/agrarinformatika-gps/hektarmero-fordulatszammero-forgaserzekelo-keszulek/h_678209
Üdv.
Lenne itt egykét kérdés, haa valaki benéz.
Doblassítóban szimeringcsere nagy ügy?
Menetvariátorom lassan visszaenged, de nem kívül folyik,hanem visszajön az olaj a rendszerbe.
Termosztát nincs a gépbe,de így túlhűti magát.
Mennyire megbízhatóak ezek a termosztátok, ha veszek bele újat? Ha nyitva marad nem gond csak ha nem nyit ki véletlen meg ne főzzem.
Szokott ilyen előfordulni?
Vízpompa tengely picit kottyan, jól érezhetően.(nemis picit)
Felújítható? Vagy vegyek újat?
Az új alkatrészek silányak attól félek
Köszönöm előre is ha valaki segít.
Jó éjt
Udv olyat szeretnék kérdezni, hogy napraforgót akarok vágni csak nem tudom a dobhézagot?? es a rosta hezagot?? sem valaki meg válaszolná a be állításokat azt meg köszönném
Válajósz medikus #9298 hozzászólásáraÉrtem. Amugy napraforgót készülök vágni csak . Van egy adagolóm ami 2013ban volt felujítva , azóta a polcon van ..remélem nem ált be vagy valami ilyesmi . És csak át kell szerelni és enyi?? Nemkell semmi fokot vagy valamit beálitani mert én nem értek hozzá .
Válasz Gyurkesz1 #9297 hozda2300 tól többet az IFA ban sem foroghat üresjáraton!Inkább cserélj még most adagolót!1 óra alatt meg van!
A kukoricát akkor még úgy sem fogja bírni!
Értem...olyat szabad csinálni hogy jobban ráhuzom a gázkart hogy üresen többet forogjon?? Es munka közben meg szépen menne 2000en....árthatok igy a motornak?? Télen ha lenne idő ugy is kicserelném az adagolót.
13745 hozzászólás
Válasz kori01 #9345. hozzászólásáraErre nem is gondoltam.
Reggel korán el kell menjek, már jövet megvenném az alkatrészt is,de most nem akartam melegen leengedni a vizet
Válasz ...:::Pisti:::... #9344. hozzászólásáraHa kicseréled úgy is le kell venni
Üdv urak.

Ma összeállta az öreg, és megkezdtük a kukoricát.
Vágtam is fél tartállyal, csak kirepedt a hengereket összekötő kis gumicső. Melegen nem akartam a vizet leengedni, nem tudja valaki milyen vastag kell?
Köszönöm
Válasz atti212. #9342. hozzászólásáraOk, köszi.
Ahhoz felülről hozzáférek?
Vagy tömb le?
Válasz ...:::Pisti:::... #9327. hozzászólásáraHa jól emlékszem a variátor vezérlő tömb tolattyúján van pici gumigyűrű, ha az hibás ott is vissza tud engedni.
Csak egy tipp, nézzél majd rá.
Válasz medikus #9340. hozzászólásáraÉrtsd jól, nem amatőrökkel vagyok körbe véve! Csak ez most érdekes szituàció...
Válasz hl_gabee90 #9338. hozzászólásáraNem nézni szoktuk!Azért nem kell kibontani!De akkor oké!
Válasz Claastra. #9337. hozzászólásáraKb 1 hete elkezdte enni az olajat ( napi 3-4l) plusz kezdi elhagyni az erő!
Akár az is lehetne ha belérne a hüvelybe... van még vágni egy kevés de az már igy fog lemenni!
Válasz medikus #9336. hozzászólásáraAz előbb írtam, hogy tavaly még patika volt, nem láttuk most de kizárnám!
Válasz hl_gabee90 #9335. hozzászólásáradugattyúcsapszegpersely mozog a hajtókarban
Válasz hl_gabee90 #9335. hozzászólásáraHogy áll a Hardy?
Válasz medikus #9332. hozzászólásáraTavaly ősszel lefogazott a bordástengely,akkor láttuk és még patika volt és azt is kizárnám! Tisztán hallani hogy a motortól jön!
Válasz kori01 #9333. hozzászólásáraDe nem mindig és valamikor teljes gáznál elhagyja! Nyár ota szerintem kikandikált volna a blokk oldalán!
Válasz hl_gabee90 #9331. hozzászólásáraHajtókar csapágy ha gáz húzol neki és kopog akkor az
Válasz hl_gabee90 #9331. hozzászólásáraHardy tárcsa hogy áll a meghajtásban?
Sziasztok! Egy gyors kérdés!
Időszakos, szóval nem állandó "kopogó" hangot mi adhat a motorból???
Nem mindig,teljesen rendszertelen és fordulatszàm azonos!
Porlasztó, szelephézag kilőve! Hajtókarcsapágy nemigen mert kalászos ota csinálja és mostmár egyre durvább, valoszinü kifeküdt volna, főleg kukiban!
Tipp ötlet valakinek?
Értem,
Köszönöm a segítséget
Válasz medikus #9328. hozzászólásáraÜtni nem szabad!!!!!!!!!!Eltörik a tömítőszelence!


Válasz ...:::Pisti:::... #9327. hozzászólásáraSemmi,2 csapágy!Ha kitudod préselni a tengelyt hátrafelé,záró fedéllel együtt,utána a 2 csapágyat kiütöd!Visszafelé a tengelyt kell előbb betenni,valami hézagolót a tengely alá tenni,akkorát hogy a lapát bentebb legyen,mint a záró fedél!!Utána a csapágyakat rányomatod a tengelyre!Egyiket belülre,másikat kivül síkban a házzal! ennyi.Ha van hozzá nyomató,prés,10 perc!
Válasz medikus #9326. hozzászólásáraÉrtem, köszi.
Ha leveszem a ferdét, akkor leveszem a tömböt. Mostmár kezdem a kukit.
Köszönöm.
Vízpompa javítható itthon, vagy van valami speciális benne?
Válasz ...:::Pisti:::... #9325. hozzászólásáraKiveszed a vezérlőtömb azon szelepét,amelyik a variátort működteti,és csere!
Azért nem írtam először hogy folyik, mert akkor mindenki arra fogja. AMIKOR MÉG NEM FOLYT MÁR AKKOR IS LASSULT, ÉS A NYOMKODÁSTÓL A KARMANTYÚT IS KINYOMTA. Csak van a vezérlésben szelep nem? Ott engedhet ha a csövek nem lyukasak?
Válasz ...:::Pisti:::... #9321. hozzászólásáraCseréld ki a tengelyt nekünk is az ette meg mindig.
Válasz medikus #9320. hozzászólásáraElpattan az ér a fejedbe,nyugi.enged a variátor azt olvastam.igen nincs karmantyú csak szelep.
Válasz medikus #9320. hozzászólásáraElpattan az ér a fejedbe,nyugi.enged a variátor azt olvastam.igen nincs karmantyú csak szelep.
Először elkezdte visszaengedni az olajat, lassult ezért állandóan nyomkodtam é mostmár a karmantyúnál is enged picit(már a gumigyűrű helyén) 50 hekit bírt a karmantyú, de előtte az o gyűrű hármat csak
Válasz kori01 #9319. hozzászólásáraOlvass már vissza!!!Nem folyik!!A szelep enged vissza!Abba meg nem kell karmantyú!
Válasz medikus #9311. hozzászólásáraHa kikopik szerinted mit csinál?folyik mellette az olaj
Ereszt pici, pedig már karmantyús. de már előtte is lassult visszafele picit. A tömb enged vissza
Válasz R Sándor #9316 A gyártó csak ad garanciát?!A kérdés csak az,hogy neked kell minden jeladót felszerelni,bekötni,és ha valami van,akkor lehet hárítja rád a hibát!Ha nem túl drága,akkor egy próbát megér!
Válasz medikus #9315. hozzászólásáraNekem meg LH agró Oszt egyszer csak fogta magát és nem müködik.
Válasz R Sándor #9314. hozzászólásáraAz alap egy mérés,ha több funkciót akarsz,lehet az ár 100-120is?Vagy több?Nekem ilyen van benne,gyári,és működik!

Válasz medikus #9313. hozzászólására Motorfordulat , dob szelelő fordulat mérést meg ha már van akkor hektármérést. a csőtörőmön van egy digitrol hektármérő az f@sza sajnos nincsen rajta fodulatmérés egy sem .de ez olcsobb lenne csak nehogy használhatatlan legyen.
Válasz R Sándor #9312. hozzászólásáraMit akarsz vele?
ÜDV URAK. Ilyet használ valaki van értelme megvenni vagy inkább sörre költsem azt a pénzt????: https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/egyeb/agrarinformatika-gps/hektarmero-fordulatszammero-forgaserzekelo-keszulek/h_678209
Válasz kori01 #9309. hozzászólásáraA variátor gumigyűrű NEM ereszt!
Urak!
Lenne egy problémám..IFA motorral..
Gréderben van és alapjáraton nagyon rázkódik, a "szaki" azt mondja adagoló baja van..
Szerintetek???
Válasz ...:::Pisti:::... #9303. hozzászólásáraNem nagy dolog szimering csere,variálóét csináld meg karmantyúsra, termosztát meg biztosan jó
Válasz ...:::Pisti:::... #9303. hozzászólásáraNem nagy dolog szimering csere,variálóét csináld meg karmantyúsra, termosztát meg biztosan jó
Válasz ...:::Pisti:::... #9303. hozzászólásáraNem nagy dolog szimering csere,variálóét csináld meg karmantyúsra, termosztát meg biztosan jó
Válasz ...:::Pisti:::... #9303. hozzászólásáraNem nagy dolog szimering csere,variálóét csináld meg karmantyúsra, termosztát meg biztosan jó
Töröljétek ezt a" lekvárt"
!
https://machinerymarketplace.net/tractors-for-sale
tractors for sale, used tractors for sale, tractors
Üdv.
Lenne itt egykét kérdés, haa valaki benéz.
Doblassítóban szimeringcsere nagy ügy?
Menetvariátorom lassan visszaenged, de nem kívül folyik,hanem visszajön az olaj a rendszerbe.
Termosztát nincs a gépbe,de így túlhűti magát.
Mennyire megbízhatóak ezek a termosztátok, ha veszek bele újat? Ha nyitva marad nem gond csak ha nem nyit ki véletlen meg ne főzzem.
Szokott ilyen előfordulni?
Vízpompa tengely picit kottyan, jól érezhetően.(nemis picit)
Felújítható? Vagy vegyek újat?
Az új alkatrészek silányak attól félek
Köszönöm előre is ha valaki segít.
Jó éjt
Válasz tamas552e #9301. hozzászólásáraDobhézag elöl 30 mm hátul 25.
Felső rosta szemre úgy 8-10 mm körül lehetett, de közben állítgattam.
Alul 10-es lyukrosta van.
Udv olyat szeretnék kérdezni, hogy napraforgót akarok vágni csak nem tudom a dobhézagot?? es a rosta hezagot?? sem valaki meg válaszolná a be állításokat azt meg köszönném
Válasz medikus #9290. hozzászólásáraJó pap is holtig tanul!
Válajósz medikus #9298 hozzászólásáraÉrtem. Amugy napraforgót készülök vágni csak . Van egy adagolóm ami 2013ban volt felujítva , azóta a polcon van ..remélem nem ált be vagy valami ilyesmi . És csak át kell szerelni és enyi?? Nemkell semmi fokot vagy valamit beálitani mert én nem értek hozzá .
Válasz Gyurkesz1 #9297 hozda2300 tól többet az IFA ban sem foroghat üresjáraton!Inkább cserélj még most adagolót!1 óra alatt meg van!
A kukoricát akkor még úgy sem fogja bírni!
Válasz medikus #9296 hozzászólásá
Értem...olyat szabad csinálni hogy jobban ráhuzom a gázkart hogy üresen többet forogjon?? Es munka közben meg szépen menne 2000en....árthatok igy a motornak?? Télen ha lenne idő ugy is kicserelném az adagolót.