Válasz medikus #13343. hozzászólásáraÜdv Mester! 514 kuplungját szétszedtük írtam múltkor hogy kemény a kuplung és nem lehet finoman kiengedni hanem urgik kuplung tárcsábol tettünk bele egy újszerűt az 9 mm egy használtat az pedig 8mm valamivel könnyebb de nem az igazi a kiemelő szerkezet rugója enyhén felfelé áll de majdnem egyenes! A középső távtartóból ami akit tárcsa között van vennék le jobb lenne?
Válasz VESZTES. :) #13335. hozzászólásáraAz égészben az a legf@szább hogy kb 2 ilyen tengelyt vittem el vasba, söt az egyik komplett ferde volt , simán használható láncokkal kaparóval stb.
Üdv mindenkinek! Olyan kérésem kérdésem lenne azokhoz, akiknek a gyári tartály magasítós tetőjük van a gépen,neme lőnének pár fotót, vagy egy skiccet, mégis hogy is néz ki, meg a méretei mekkorák lehetnek, hogyan van rögzítve,merevítve.Előre is köszönet a segítségért.
Válasz medikus #13329. hozzászólására80 ezer forint egy kasza?? Az átszámolva kb 200euro, nálunk Szlovákiában 130-155 euro körul mozog egy ujj 4,20 kasza ára. A kaszasin meg 300euro felett van jóval ahogy néztem.
Na most az a 4 fül, gondolkozok meg képeket is nézegetek de valahogy nem ugrik be. Nincs egy képe véletlenül??
Válasz Gyurkesz1 #13328. hozzászólásáraMiért? A kasza tavaly 80 volt!Olaj emelővel kell nyomatni!Nem spaniferrel húzatni!Látsz 4 fület fent a felső gerendán!A rendfelszedők tartó csavarjai mennek azokba bele! Onnan kell nyomatni!
Válasz medikus #13327. hozzászólásáraProbáltam ma lefele huzatni kamionos spaniferrel a kocsijáhozz szépen le lehet huzatni de visszarug mindeg, kb fel centit sikerült visszahuzatni. Lehet könyebben fog menni Ha leveszem a kaszasínt. Maga hogyan gondolta ha a kocsiján van az asztal??
Láttam én is ujjat webshoppon, az ára is szép.
Válasz medikus #13323. hozzászólásáraNa leszedtem a védőujjakat, kifeszítettem egy zsinórt és ugy volt ahogy mondta, az asztal közepe van felfele hajolva. Visszanyomatni majd akkor fogom próbálni ha a kombajnon lessz, jelenleg még kuki adapter van a gépen. Leszeretném venni a kaszasínt kiegyenesíteni ha az asztalt nem is sikerülne pontosan vissanyomatni akkor legalább az legyen egyenes. Kaszasínt hogyan kéne kiegyenesíteni?? Olyan mint a hullámvasút nekem csak sinen kalapálás jutott eszembe,de magának hátha van valami jobb tippe. Ha meg nem akkor lehet keríteni kellessz egy jobb álapotút.
Válasz medikus #13323. hozzászólásáraÉrtem, de sajnos a kaszaszín az mar volt hajtogatva nemkeveset a masik dolog meg tenyleg a védőujjak amik egy márka de nincs kettő ami ugyanúgy álna. Haromnegyed asztalon végig mentem úgy hogy egy vizimértéket toltam fokozatosan végig az álópengéken és aszerintem hajlítottam a vedőujakat hogy egyvonalban legyenek.
Még egy dolog amit nem értek, oda ahol sikerült egyvonalba bealitani a védőújjakat betoltem a kaszát és leszorítottam próbaképpen hogy hogy ál, de a vágó kés orra feljebb van az alópenge orrannal tovább kés kb közepétől pedig már szépen felfekszik az alópengére. Létezik hogy nemjó fokban álnak a védőujjak?? Ha igen akkor miből kell kiindulni mert én csak a legszélső vedőujj szerintem kezdtem el álítgatni a többit is, lehet az volt a baj.
Válasz Gyurkesz1 #13322. hozzászólásáraA kaszasínt nem szabad hajlítani!Sosem lesz jó! Ha másik védőujjat teszel,az már nem úgy fog állni! A 25 mm szemmel is látszik! Az asztal közepe szokott felfelé görbülni.Ki kell egyengetni,vissza nyomni,olaj emelővel!Kötsz egy zsínórt az első és utolsó védőujjra,(persze a többit le kell venni) és az megmutatja a vonalat,ha ki feszíted!A hiba a védőujjakban van!Nem jó a marás! van hogy szemmel látni hogy nincs vonalban a felfekvő felület,és az állópenge mart felülete!
Sziasztok, vagó asztalt próbálom kicsit rendbeszedni. Álópengéken cserélem a késeket és próbálom őket hajlítgatni hogy egyvonalban fussanak mert nagyon össze vissza áltak. Kasza meghajtástól indultam, az asztal majd háromnegyede meg is van de aztán már anyira lefele álnak az álopengék hogy kb 25mm el kellene feljebb álniuk hogy felfeküdjön a vagó kés, el lehet hajolva az asztal de szabad szemmel nem nagyon látni. Az aló kés tartó vinkli is volt mar hajtogatva előttem. Próbaltam fel hajtani picit a vinklit meg hozzá hajtani az alopengét, jo is lenne de már nagyon égnek ál az alópenge a többihez képest. Hogy lehetne ezt valahogy megoldani/kihézagolni??
Válasz erik18 #13316. hozzászólásáraMindegy! A fésűs nekem a bolti szét hullott! Ezért csináltam egyet! Azt a kukoricára használom,így nem kell cserélgetni a kosáron!
Válasz erik18 #13310. hozzászólásáraFelütöd a csapágyat a tengelyre házastól!Utána már látod milyen széles a távtartó! Úgy bele dugod a tengelyt a dobba,jobb oldali csapágy házastól!Utána a dobon az oldalhézagokat elosztod,és felékeled!Persze a távtartót tedd a tengelyre,mielőtt be szereled!
Hali. Remélem tud valaki nekem segíteni abban hogy az 514es dobtengely bal oldalt a csapágy mellet mekkora hézagoló van a csapágy és a zéger között? És még az hogy a hézagoló kintre kell a csapágyon kívülre vagy belülre a dob felőli oldalra. Köszi
Válasz Hús Futár #13300. hozzászólásáraUtóverő tengelyt lehet kapsz még gyárit!Az az esztergálás,nyomatás,szerintem kivitelezhetetlen!Hogy csinálnák? Egy Orosz vízszivattyú tengelyt sem tudtunk kiegyenesíteni,miután felhegesztették! Maradt benne 0.2mm! Egy vastag anyag meg?
Válasz medikus #13299. hozzászólásáraNekem előre jön majd ki mert a dobot is kell lécezni meg az ékpálya is meg van verődve rendesen a dobtengelyen . Azt is kijavíttatom meg az utánverő tengelyem is kb 1-1,5 mm-ert görbe azt is vissza szeretném nyomatni az esztergályossal meg a dobvariátor tárcsát is felperselyeztetem mert az is kottyan már . Remélem meg oldódik a a tárcsa remegése ezek után .
Válasz Hús Futár #13298. hozzászólásáraÚgy hogy kihúzod belőle a tengelyt JOBBRA!De van még több verzió! Így a leg egyszerűbb! A deszkákon ki gurítod egymagad! Vagy előre, de akkor a dobot kell kivenni!
Válasz Gyurkesz1 #13295. hozzászólásáramaga a szerkezet nem lehet rossz , en mikor vettem nezegettem mindkettot , csak a meghajtasa nem tetszett . Itt a cseplo tarcsahoz van hozza csavarozva meg eg tarcsa arrol hajt valami hosszu szijjal
13745 hozzászólás
Válasz medikus #13343. hozzászólásáraÜdv Mester! 514 kuplungját szétszedtük írtam múltkor hogy kemény a kuplung és nem lehet finoman kiengedni hanem urgik kuplung tárcsábol tettünk bele egy újszerűt az 9 mm egy használtat az pedig 8mm valamivel könnyebb de nem az igazi a kiemelő szerkezet rugója enyhén felfelé áll de majdnem egyenes! A középső távtartóból ami akit tárcsa között van vennék le jobb lenne?
Akkor próbálok bontottat keresni
Egyébkrént látszik hogy régebb óta be volt már repedve.
Válasz Gepi #13337. hozzászólásáraA kemény anyag sem jó! Könnyebben törik,ott pedig középen sokszor kap nagy falatot!
Válasz R Sándor #13340. hozzászólásáraMert ledobják,mert azt sem tudják mi a funkciója! Az újabbaknak már az oldalán láttam tartót,a tank mögött,hátul!
Válasz VESZTES. :) #13335. hozzászólásáraAz égészben az a legf@szább hogy kb 2 ilyen tengelyt vittem el vasba, söt az egyik komplett ferde volt , simán használható láncokkal kaparóval stb.
Válasz medikus #13339. hozzászólásáraÉletemben nem láttam még senkién
Válasz R Sándor #13338. hozzászólásáraGyári! A rosták abban vannak!



Válasz medikus #13333. hozzászólásáraÜDV Az a fehér láda mi a kocsi alatt? Gyári tartozék? Vagy valami súly?
Válasz medikus #13336. hozzászólásáraNem lenne jobb megoldás egy crmos tengelyből kiesztergáltatni?
Válasz VESZTES. :) #13335. hozzászólásáraA bontott még lehet jobb minőségű!
Még jó hogy időbe észrevettem


Csak azt nem tudom hogy újat vagy bontottat kapjon.
Üdv mindenkinek! Olyan kérésem kérdésem lenne azokhoz, akiknek a gyári tartály magasítós tetőjük van a gépen,neme lőnének pár fotót, vagy egy skiccet, mégis hogy is néz ki, meg a méretei mekkorák lehetnek, hogyan van rögzítve,merevítve.Előre is köszönet a segítségért.
Válasz medikus #13331. hozzászólásáraAz alsó motolla rugók irányában a felső gerendán! Középen 2!

Válasz Gyurkesz1 #13330. hozzászólásáraEz lenne az ??
Válasz Gyurkesz1 #13330. hozzászólásáraA csiga fölött a felső erős gerendán vannak! U profilok!
Válasz medikus #13329. hozzászólására80 ezer forint egy kasza?? Az átszámolva kb 200euro, nálunk Szlovákiában 130-155 euro körul mozog egy ujj 4,20 kasza ára. A kaszasin meg 300euro felett van jóval ahogy néztem.
Na most az a 4 fül, gondolkozok meg képeket is nézegetek de valahogy nem ugrik be. Nincs egy képe véletlenül??
Válasz Gyurkesz1 #13328. hozzászólásáraMiért? A kasza tavaly 80 volt!
Olaj emelővel kell nyomatni!Nem spaniferrel húzatni!Látsz 4 fület fent a felső gerendán!A rendfelszedők tartó csavarjai mennek azokba bele! Onnan kell nyomatni!
Válasz medikus #13327. hozzászólásáraProbáltam ma lefele huzatni kamionos spaniferrel a kocsijáhozz szépen le lehet huzatni de visszarug mindeg, kb fel centit sikerült visszahuzatni. Lehet könyebben fog menni Ha leveszem a kaszasínt. Maga hogyan gondolta ha a kocsiján van az asztal??
Láttam én is ujjat webshoppon, az ára is szép.
Válasz Gyurkesz1 #13326. hozzászólásáraNem kell ahhoz kombájnra rakni! Jó a kocsija is!Kaszasínt lehet venni,láttam már valahol!
Válasz medikus #13323. hozzászólásáraNa leszedtem a védőujjakat, kifeszítettem egy zsinórt és ugy volt ahogy mondta, az asztal közepe van felfele hajolva. Visszanyomatni majd akkor fogom próbálni ha a kombajnon lessz, jelenleg még kuki adapter van a gépen. Leszeretném venni a kaszasínt kiegyenesíteni ha az asztalt nem is sikerülne pontosan vissanyomatni akkor legalább az legyen egyenes. Kaszasínt hogyan kéne kiegyenesíteni?? Olyan mint a hullámvasút
nekem csak sinen kalapálás jutott eszembe,de magának hátha van valami jobb tippe. Ha meg nem akkor lehet keríteni kellessz egy jobb álapotút.
Válasz Gyurkesz1 #13324. hozzászólásáraÚj kasza,használt kasza!Az is lehet görbe!
Válasz medikus #13323. hozzászólásáraÉrtem, de sajnos a kaszaszín az mar volt hajtogatva nemkeveset a masik dolog meg tenyleg a védőujjak amik egy márka de nincs kettő ami ugyanúgy álna. Haromnegyed asztalon végig mentem úgy hogy egy vizimértéket toltam fokozatosan végig az álópengéken és aszerintem hajlítottam a vedőujakat hogy egyvonalban legyenek.
Még egy dolog amit nem értek, oda ahol sikerült egyvonalba bealitani a védőújjakat betoltem a kaszát és leszorítottam próbaképpen hogy hogy ál, de a vágó kés orra feljebb van az alópenge orrannal tovább kés kb közepétől pedig már szépen felfekszik az alópengére. Létezik hogy nemjó fokban álnak a védőujjak?? Ha igen akkor miből kell kiindulni mert én csak a legszélső vedőujj szerintem kezdtem el álítgatni a többit is, lehet az volt a baj.
Válasz Gyurkesz1 #13322. hozzászólásáraA kaszasínt nem szabad hajlítani!Sosem lesz jó! Ha másik védőujjat teszel,az már nem úgy fog állni! A 25 mm szemmel is látszik! Az asztal közepe szokott felfelé görbülni.Ki kell egyengetni,vissza nyomni,olaj emelővel!Kötsz egy zsínórt az első és utolsó védőujjra,(persze a többit le kell venni) és az megmutatja a vonalat,ha ki feszíted!A hiba a védőujjakban van!Nem jó a marás! van hogy szemmel látni hogy nincs vonalban a felfekvő felület,és az állópenge mart felülete!
Sziasztok, vagó asztalt próbálom kicsit rendbeszedni. Álópengéken cserélem a késeket és próbálom őket hajlítgatni hogy egyvonalban fussanak mert nagyon össze vissza áltak. Kasza meghajtástól indultam, az asztal majd háromnegyede meg is van de aztán már anyira lefele álnak az álopengék hogy kb 25mm el kellene feljebb álniuk hogy felfeküdjön a vagó kés, el lehet hajolva az asztal de szabad szemmel nem nagyon látni. Az aló kés tartó vinkli is volt mar hajtogatva előttem. Próbaltam fel hajtani picit a vinklit meg hozzá hajtani az alopengét, jo is lenne de már nagyon égnek ál az alópenge a többihez képest. Hogy lehetne ezt valahogy megoldani/kihézagolni??
Válasz 44claasgarantos #13320. hozzászólásáraMelyik megoldásra gondolsz?
Még 16 cm hátra napraforgóban hogy viselkedik ha még nem raktad be a helyére meg nézném mentorom
Válasz 44claasgarantos #13317. hozzászólására10 centire emel,így jobban felteszi a ládákra az apraját! De van még hátul a kosár mögött egy 16cm része is.
Válasz erik18 #13316. hozzászólásáraMindegy! A fésűs nekem a bolti szét hullott! Ezért csináltam egyet! Azt a kukoricára használom,így nem kell cserélgetni a kosáron!
Válasz medikus #13315. hozzászólásáraDrága mentorom milyen magas a lemez
Válasz medikus #13315. hozzászólásáraGabonához melyiket érdemes beszerezni?
Válasz erik18 #13314. hozzászólására
Ez a 12-es típus! A 14-es
fésűs!
Üdv valaki tudna nekem képet mutatni a gabona dobkosár toldatról?
Válasz erik18 #13312. hozzászólására


Válasz medikus #13311. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget!
Válasz erik18 #13310. hozzászólásáraFelütöd a csapágyat a tengelyre házastól!Utána már látod milyen széles a távtartó! Úgy bele dugod a tengelyt a dobba,jobb oldali csapágy házastól!Utána a dobon az oldalhézagokat elosztod,és felékeled!Persze a távtartót tedd a tengelyre,mielőtt be szereled!
Válasz medikus #13309. hozzászólásáraIgen komplett dobot cserélek a tengely üttötta variátornál de ezt valahova nagyon elkeseredett
Válasz erik18 #13308. hozzászólására5-6mm.Ki vetted a tengelyt?
Válasz medikus #13307. hozzászólásáraÉs milyen széles lehet mert az enyém eltünt?
Válasz erik18 #13306. hozzászólásáraA csapágy és a zéger között van!Azt hittem a porvédő lemezre gondoltál a csapágyházba!

Válasz medikus #13304. hozzászólásáraaz alkatrész katalógus hézagoló karikának írja le a bal oldalt a zéger mellé rajzolja.
Válasz medikus #13304. hozzászólására a cikkszáma:4221 61026 1

Válasz erik18 #13303. hozzászólására Az nem hézagoló,hanem porvédő!

Hali. Remélem tud valaki nekem segíteni abban hogy az 514es dobtengely bal oldalt a csapágy mellet mekkora hézagoló van a csapágy és a zéger között? És még az hogy a hézagoló kintre kell a csapágyon kívülre vagy belülre a dob felőli oldalra. Köszi
Válasz medikus #13301. hozzászólásáraCsináltak már hasonlót felénk szerintem menni fog most is . Szerencsére utánverő tengelyt nem kell hegeszteni .
Válasz Hús Futár #13300. hozzászólásáraUtóverő tengelyt lehet kapsz még gyárit!Az az esztergálás,nyomatás,szerintem kivitelezhetetlen!Hogy csinálnák? Egy Orosz vízszivattyú tengelyt sem tudtunk kiegyenesíteni,miután felhegesztették! Maradt benne 0.2mm! Egy vastag anyag meg?

Válasz medikus #13299. hozzászólásáraNekem előre jön majd ki mert a dobot is kell lécezni meg az ékpálya is meg van verődve rendesen a dobtengelyen . Azt is kijavíttatom meg az utánverő tengelyem is kb 1-1,5 mm-ert görbe azt is vissza szeretném nyomatni az esztergályossal meg a dobvariátor tárcsát is felperselyeztetem mert az is kottyan már . Remélem meg oldódik a a tárcsa remegése ezek után .
Válasz Hús Futár #13298. hozzászólásáraÚgy hogy kihúzod belőle a tengelyt JOBBRA!De van még több verzió! Így a leg egyszerűbb!
A deszkákon ki gurítod egymagad!
Vagy előre, de akkor a dobot kell kivenni!
Érdeklődnék az után verő dobot hogy kell kiszerelni a gépből ?
Válasz Gyurkesz1 #13295. hozzászólásáramaga a szerkezet nem lehet rossz , en mikor vettem nezegettem mindkettot , csak a meghajtasa nem tetszett . Itt a cseplo tarcsahoz van hozza csavarozva meg eg tarcsa arrol hajt valami hosszu szijjal
Válasz lorant90 #13294. hozzászólásáraAzt többen dicsérik, de én erre lennék kiváncsi, mert a jövőben lehet lenne egy használt.