Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.69 FtUSD396.2 FtCHF437.45 FtGBP497.51 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz d-032a #2400. hozzászólásáraHát, ebben nem lennék ennyire biztos.
A vége az lett hogy megszűnt a kombájngyártás, az tény, de ez kb. 10 év volt. Na és mennyi más gyártó is eltűnt 10 év alatt, nyugaton is, keleten is, sok. Próbálkoztak befektetők, gyártottak egy darabig, el is adtak adogattak gépeket, aztán addig tartott. Nem egy nagy konszernhez került kapásból, tehát tőkeszegények voltak egy Claashoz, John Deerehoz, New Hollandhoz képest, addig húzták ameddig. A piacaik 90 után drasztikusan lecsökkentek. Sőt, még a Case IH is átvette és gyártotta a Fortschritt származék kombájnokat, sőt a kaszálógépet is. Aztán a New Holland-Case Ih egyesülés után bezárták vagy eladták a gyárat, hagyományos cséplőszerkezetű kombájnokból a New Holland családot vitték tovább, azokban a gyárakban. Ekkor több gyárat is eladtak, a Laverdát, Versatile-t, valami angliai traktorgyárat, akkor lett újra McCormick, Laverda és Versatile márka. Csak ezeket a gyárakat olyan befektető vette meg aki felélesztette a régi márkaneveket, és nagyjából jól is üzemeltette.
A Wartburgot, a Trabantot, Barkast, Ifát gyorsan bezárták, leállították, ezekre igaz amit írsz. Az egykori Trabant gyárban asszem az Opel gyárt autókat egyébként. A Multicart szakmai befektető vette meg, és jól is csinálta, ha igaz akkor a mai napig gyárt és jelent van a piacon ugyanúgy Multicar néven.
Válasz Rabó001 #2398. hozzászólásáraNem akartam hosszan ragozni, de az a lényege, hogyha nem is közvetlenül '90-ben, és nem egy lépésben , de a konkurencia leépítette.
Válasz d-032a #2397. hozzászólásáraAzért ez így túlzás, nem igaz.
És az állítás azért sem igaz, mert a kombájngyár a privatizálás után is működött, MDW néven, persze már nem gyártott akkora darabszámokat mint előtte, és nem vitt tovább minden típust, de az 514-et igen, meg az 524-et 525,527 néven. Sőt, úgy 99-körül a Case IH vette meg a gyárat és még az is gyártotta tovább a kombájnokat.
Az Arcus volt a Fortschritt utolsó nagy reményű fejlesztése, ami valóban újszerű konstrukció volt, de ezzel is próbálkoztak továbbra is, volt MDW és még Case Ih színekben kis, de nem nagy szériában, úgyhogy nem vált be.
Válasz jozef19 #2396. hozzászólásáraPontosan nem emlékszem, (utánanézni lusta vagyok), de a kelet-német kombájngyárnak volt olyan korszakalkotó fejlesztése, amit a nyugatiak úgy tudtak ellensúlyozni a módszerváltáskor, hogy megvették a kombájngyárat és bezárták a picsáb@.
Válasz kékikántor #2393. hozzászólásáraAzon sincs kopás pont tegnap pucoltam ki az alját, a gumilapátokat megnézem a magfelhordóba , de nem rég néztem azokat is . Mondjuk az idei kuki levágva,lehet hogy jövőre nem lesz 160 mázsás kuki és semmi bajom nem lesz a géppel.
Válasz R Sándor #2391. hozzászólásáraAz betegség e kombájnnál kopott gyűjtőcsiga is okozhatja. Nekem is mindig tele volt a 16-os nál jó kukoricában.csak lassúbb menet több levegő segít
Válasz kékikántor #2388. hozzászólásáraNem 16 osom van csak azért írtam ebbe a topikba mert azt kérdeztem az elején hogy a 16-os meg a 14-es magfelhordó láda meret megegyezik e , mert az volt a gondom az idén hogy jelentős kuki mennyiség jelent meg a szelelőben kuki vágáskor,csak utána itt ragadtunk.Bocs.
Válasz kékikántor #2384. hozzászólásáraMár amelyik!2 fajta felhordó van!Kb 87- 88 ig mind két láda egyforma az 514 en,utána a magláda nagyobb,olyan mint az 516!Tudom,mert vettem egy felhordó ablakot rá,az 516-é!
Válasz medikus #2375. hozzászólásáraúj gumilapokat inkább meg sínt,de ha nincs rostatoldat,akkor attól is lehet szem a szelelőbe hullva,vagy a gyüjtőasztal szélén a gumi szakadt...
Válasz medikus #2372. hozzászólásáraAz a bànatom hogy ha megegyezik ,akkor valószínű hogy gyorsabban van forgatva és akkor én is varialnek a fordulatszámon vagy 20-30 százalékkal pluszban .hogy a szelelöben ne legyen kukorica . Egyébként van itt a szomszéd faluban van egy haver és azt mondta hogy neki is volt az idén kuki a szelelöben tehát neki sem birta felhordani a magfelhordo .
Válasz R Sándor #2371. hozzászólásáraSzélességre biztos egyezik,de a 16-os csigával végződik a tartályban!Mi a bánatod? Hosszra szerintem az 514 hosszabb lehet!
Jó estét . Lenne egy olyan kérdésem hogy az e 516-os kombájn magfelhordo ládája megegyezik az e 514 -es magfelhordó ládájával??? mármint a szélesebbik e 514 es ládával.
Válasz ..MZ/X.. #2368. hozzászólásáraNe vedd készpénznek!Anno tőlem például olyat kértek,amiben benne van az alváz,és motor szám!A 16-os gépkönyvben ilyet nem találsz!Attól függ a rendszám,milyen ing van rajtuk!
Válasz Bebe_3099 #2366. hozzászólásáraKinyomtattam az elejét, hétfőn lefűzetem aztán meglátjuk mit szólnak hozzá az okmányban. ITT beszéltük meg pár napja a rendszámozást.
Válasz ..MZ/X.. #2362. hozzászólásáraNincs mit! Megfelelő lesz a rendszámigényléshez? Ennek a rendszámigénylésnek a menetéről (kinek van rá lehetősége, hol kell kezdeményezni, milyen doksik szükségesek hozzá, mennyibe kerül, mennyi ideig érvényes, stb...) tudnál írni?
Így Gepi is hozzáfér a doksikhoz... igaz nem a legjobb minőségű, de ennek ellenére már így is jó segítség lehet. Időközben lett magyar nyelvű kezelési könyvem, abból küldtem az első oldalakat, ha lesz időm, akkor ezt a kezelésit beszkennelem és felteszem ide.
Sziasztok !
Van egy felesleges magatartály csigám kpl.E-516 B hez .Ékszíjtárcsákkal ,csapágylemezzel még használható állapotban .
Ha valakit érdekel 1 tálca Kozel ellenébe viheti
Válasz Gepi #2358. hozzászólásáraÜdv!
Adsz egy e-mail címet, akkor igen, oda tudom továbbítani a doksikat. Nem a legtökéletesebb minőségű, de hasznélható.
Válasz Gepi #2354. hozzászólásáraA fb oldalukra E-514-esé van feltöltve, elvileg van nekik517-esé is néhány példány papír alapon, legalábbis, ezt írta válaszban, amikor tavaly érdeklődtem, de abból nekem nem jutott... viszont egy kolléga volt szíves és e-mailben átküldte az 517-es gépkönyvet.
2450 hozzászólás
Válasz d-032a #2400. hozzászólásáraHát, ebben nem lennék ennyire biztos.
A vége az lett hogy megszűnt a kombájngyártás, az tény, de ez kb. 10 év volt. Na és mennyi más gyártó is eltűnt 10 év alatt, nyugaton is, keleten is, sok. Próbálkoztak befektetők, gyártottak egy darabig, el is adtak adogattak gépeket, aztán addig tartott. Nem egy nagy konszernhez került kapásból, tehát tőkeszegények voltak egy Claashoz, John Deerehoz, New Hollandhoz képest, addig húzták ameddig. A piacaik 90 után drasztikusan lecsökkentek. Sőt, még a Case IH is átvette és gyártotta a Fortschritt származék kombájnokat, sőt a kaszálógépet is. Aztán a New Holland-Case Ih egyesülés után bezárták vagy eladták a gyárat, hagyományos cséplőszerkezetű kombájnokból a New Holland családot vitték tovább, azokban a gyárakban. Ekkor több gyárat is eladtak, a Laverdát, Versatile-t, valami angliai traktorgyárat, akkor lett újra McCormick, Laverda és Versatile márka. Csak ezeket a gyárakat olyan befektető vette meg aki felélesztette a régi márkaneveket, és nagyjából jól is üzemeltette.
A Wartburgot, a Trabantot, Barkast, Ifát gyorsan bezárták, leállították, ezekre igaz amit írsz. Az egykori Trabant gyárban asszem az Opel gyárt autókat egyébként. A Multicart szakmai befektető vette meg, és jól is csinálta, ha igaz akkor a mai napig gyárt és jelent van a piacon ugyanúgy Multicar néven.
Válasz Rabó001 #2398. hozzászólásáraNem akartam hosszan ragozni, de az a lényege, hogyha nem is közvetlenül '90-ben, és nem egy lépésben , de a konkurencia leépítette.
https://www.youtube.com/watch?v=-oX-h46o744
Válasz d-032a #2397. hozzászólásáraAzért ez így túlzás, nem igaz.
És az állítás azért sem igaz, mert a kombájngyár a privatizálás után is működött, MDW néven, persze már nem gyártott akkora darabszámokat mint előtte, és nem vitt tovább minden típust, de az 514-et igen, meg az 524-et 525,527 néven. Sőt, úgy 99-körül a Case IH vette meg a gyárat és még az is gyártotta tovább a kombájnokat.
Az Arcus volt a Fortschritt utolsó nagy reményű fejlesztése, ami valóban újszerű konstrukció volt, de ezzel is próbálkoztak továbbra is, volt MDW és még Case Ih színekben kis, de nem nagy szériában, úgyhogy nem vált be.
Válasz jozef19 #2396. hozzászólásáraPontosan nem emlékszem, (utánanézni lusta vagyok), de a kelet-német kombájngyárnak volt olyan korszakalkotó fejlesztése, amit a nyugatiak úgy tudtak ellensúlyozni a módszerváltáskor, hogy megvették a kombájngyárat és bezárták a picsáb@.
Válasz R Sándor #2394. hozzászólásáraValószínűleg így igaz
Válasz kékikántor #2393. hozzászólásáraAzon sincs kopás pont tegnap pucoltam ki az alját, a gumilapátokat megnézem a magfelhordóba , de nem rég néztem azokat is . Mondjuk az idei kuki levágva,lehet hogy jövőre nem lesz 160 mázsás kuki és semmi bajom nem lesz a géppel.
Válasz R Sándor #2391. hozzászólásáraAz betegség e kombájnnál kopott gyűjtőcsiga is okozhatja. Nekem is mindig tele volt a 16-os nál jó kukoricában.csak lassúbb menet több levegő segít
Válasz kékikántor #2388. hozzászólásáraDe nem 16 ról van szó,hanem 514 ről!
Válasz kékikántor #2388. hozzászólásáraNem 16 osom van csak azért írtam ebbe a topikba mert azt kérdeztem az elején hogy a 16-os meg a 14-es magfelhordó láda meret megegyezik e , mert az volt a gondom az idén hogy jelentős kuki mennyiség jelent meg a szelelőben kuki vágáskor,csak utána itt ragadtunk.Bocs.
Válasz kékikántor #2388. hozzászólására514 v 524...
Válasz medikus #2386. hozzászólásáraLehet nekem csak 16-os volt vagy 15 évig
Válasz R Sándor #2385. hozzászólására16-osnál 2-es sebesség fokozat? nehéz lesz hisz fokozatmentes
Válasz R Sándor #2385. hozzászólásáraMost akkor oszd el a 160-at 5 felé!A 160 ból ha kiveszed azt a bő 30q,és már lehet jó is vagy!
Válasz kékikántor #2384. hozzászólásáraMár amelyik!2 fajta felhordó van!Kb 87- 88 ig mind két láda egyforma az 514 en,utána a magláda nagyobb,olyan mint az 516!Tudom,mert vettem egy felhordó ablakot rá,az 516-é!
Válasz medikus #2383. hozzászólására 3.3 km/h val mentem!!!! kettes teljesen visszavariálva.
Válasz R Sándor #2371. hozzászólásáraA 16-osé nagyobb. A toklászfelhordó mérete egyezi a 14-es szemfelhordóéval.
Válasz Matyi50 #2381. hozzászólásáraA legnagyobb probléma az 5 sor,160q nál!
Válasz Matyi50 #2379. hozzászólására26- os vízzel vágtam
Válasz Matyi50 #2379. hozzászólásáraa rostatoldatot javítom dobkosár toldatra!
Válasz R Sándor #2378. hozzászólásáraSzerintem mindenütt ugyan az van!Le van ez terítve!
Válasz R Sándor #2377. hozzászólásáraJaaaa
simán lehet,pláne ebben a vizes őszben teljesen máshogy dolgozik a gép...
Válasz medikus #2375. hozzászólásáraMegnézem de szerintem semmi baja ,nem rég néztem .bocsàt jó lánc van ? Méret pontos?
Válasz Matyi50 #2376. hozzászólásáraA 160 mázsás kuki miatt nem lehet?? Ha minden jó?
Válasz medikus #2375. hozzászólásáraúj gumilapokat inkább meg sínt,de ha nincs rostatoldat,akkor attól is lehet szem a szelelőbe hullva,vagy a gyüjtőasztal szélén a gumi szakadt...
Válasz R Sándor #2374. hozzászólásáraTegyél bele új láncot!
Válasz medikus #2372. hozzászólásáraAz a bànatom hogy ha megegyezik ,akkor valószínű hogy gyorsabban van forgatva és akkor én is varialnek a fordulatszámon vagy 20-30 százalékkal pluszban .hogy a szelelöben ne legyen kukorica . Egyébként van itt a szomszéd faluban van egy haver és azt mondta hogy neki is volt az idén kuki a szelelöben tehát neki sem birta felhordani a magfelhordo .
Válasz R Sándor #2371. hozzászólásáraAz 524essel esetleg.
Válasz R Sándor #2371. hozzászólásáraSzélességre biztos egyezik,de a 16-os csigával végződik a tartályban!Mi a bánatod? Hosszra szerintem az 514 hosszabb lehet!
Jó estét . Lenne egy olyan kérdésem hogy az e 516-os kombájn magfelhordo ládája megegyezik az e 514 -es magfelhordó ládájával??? mármint a szélesebbik e 514 es ládával.
Sziasztok!
A Kom-Belt kft által gyártott láncokat, lamellás rostáit használja valaki? Milyen minőségűek, mennyire tartósak?
Válasz ..MZ/X.. #2368. hozzászólásáraNe vedd készpénznek!Anno tőlem például olyat kértek,amiben benne van az alváz,és motor szám!A 16-os gépkönyvben ilyet nem találsz!Attól függ a rendszám,milyen ing van rajtuk!
Válasz Bebe_3099 #2366. hozzászólásáraKinyomtattam az elejét, hétfőn lefűzetem aztán meglátjuk mit szólnak hozzá az okmányban.
ITT beszéltük meg pár napja a rendszámozást.
Köszönöm köszönöm
Válasz ..MZ/X.. #2362. hozzászólásáraNincs mit! Megfelelő lesz a rendszámigényléshez? Ennek a rendszámigénylésnek a menetéről (kinek van rá lehetősége, hol kell kezdeményezni, milyen doksik szükségesek hozzá, mennyibe kerül, mennyi ideig érvényes, stb...) tudnál írni?
Így Gepi is hozzáfér a doksikhoz... igaz nem a legjobb minőségű, de ennek ellenére már így is jó segítség lehet. Időközben lett magyar nyelvű kezelési könyvem, abból küldtem az első oldalakat, ha lesz időm, akkor ezt a kezelésit beszkennelem és felteszem ide.
Válasz medikus #2364. hozzászólásáraVagy nem ürítő csiga?
Válasz J.Z.6600 #2363. hozzászólására2351hsz jamo keresi!!!!!!
Sziasztok !
Van egy felesleges magatartály csigám kpl.E-516 B hez .Ékszíjtárcsákkal ,csapágylemezzel még használható állapotban .
Ha valakit érdekel 1 tálca Kozel ellenébe viheti
Válasz Bebe_3099 #2359. hozzászólásáraKöszönöm!
Válasz Gepi #2358. hozzászólására517 könyvek:
Magyar kezelési utasítás
Német kezelési utasítás
Német Alkatrész katalógus
Válasz Bebe_3099 #2359. hozzászólásáraNem tudok személyes üzenetet írni nem engedi az oldal, megpróbálnád hát ha neked össze jön
Válasz Gepi #2358. hozzászólásáraÜdv!
Adsz egy e-mail címet, akkor igen, oda tudom továbbítani a doksikat. Nem a legtökéletesebb minőségű, de hasznélható.
Válasz Bebe_3099 #2355. hozzászólásáraElkérhetném én is azt a könyvet?
Válasz Gepi #2354. hozzászólására517-hez csak prospektus van, 16-os van nekik de az nekem rendszámhoz nem jó.
Válasz Bebe_3099 #2353. hozzászólásáraÍrtam mailt.
Válasz Gepi #2354. hozzászólásáraA fb oldalukra E-514-esé van feltöltve, elvileg van nekik517-esé is néhány példány papír alapon, legalábbis, ezt írta válaszban, amikor tavaly érdeklődtem, de abból nekem nem jutott... viszont egy kolléga volt szíves és e-mailben átküldte az 517-es gépkönyvet.
Válasz ..MZ/X.. #2350. hozzászólásáraA mezőgéparchívumot próbáltad?
Válasz ..MZ/X.. #2350. hozzászólásáraElvileg van. Küldesz elérhetőséget?
Válasz jamo #2351. hozzászólásáraVannak bontottak!