Gázolaj árak 648 Ft Benzin árak 634 Ft EUR 407.83 Ft USD 393.55 Ft CHF 432.15 Ft GBP 488.04 Ft

Fórum

Fortschritt E 516 kombájnok

Létrehozta: natibali , 2009-01-07 19:48:01

Kedvencekhez Segítség

2450 hozzászólás
#1150 Cowboy
2010-05-10 18:06:17

Válasz #1150. hozzászólásra

Helló!
Annó nekem is volt gond ezzel hogy nem akart menni. A rudazatokkal kell kezdeni. ha az rendbe csréld ki a hidraulika olajszűrőt. nekünk ezzel oldodott meg a dolog különben. Ha ekkor se javul meg csak utána kezdj neki bontogatni.

#1149 Bomba
2010-05-10 10:31:27

sajnos nincs könyvem azzal könnyebb dolgom lenne ha leveszem azt az ablakot nem folyik ki az olaj

#1148 4755
2010-05-09 20:38:27

Válasz #1148. hozzászólásra

probáltam képet küldeni de nem lehet jól látni,van könyved hozzá?

#1146 Bomba
2010-05-09 19:09:02

4755 azt a téglalapot mondod ahová mennek a rudazatok a hidro motorok-ra?

#1145 4755
2010-05-08 16:26:18

Válasz #1145. hozzászólásra

a hidromotorok oldalán van eggy téglalap alakúház,8-9 csavar fogja azt vedd le van egy picike kalapos szelep 1mm furat van rajta abba van valami piszok az enyémbe karmantyu darab volt bele álva.mind a kétoldaliba.azvolt abaja.

#1144 Bomba
2010-05-08 10:58:14

megnéztem de nincs befogva meg nem is tud mert le vannak szedve a fék kulcsok úgy hogy nem tudom miért megy lassan a rudazatok mozognak eltolom a fülkében a hidro kart elengedem vissza ugrik ha meg fogom akkorse megy gyorsabban

Nincs profilkép
#1143 szoltán
2010-05-08 09:15:01

Válasz #1142. hozzászólásra

Üdv!Ez a kézifék érdekes dolog!Valójában,ha előre tolod a kart,és a motor be van indítva akkor oldania kellene a féknek,de ez nincs mindig így.A miénken pl.csak akkor engedett fel,ha az ürítöcsigát kissé nyitottuk,majd zártuk.Ezt minden motorleállítás után ismételni kellett,mert magától befogott,ha nem járt a motor.Új kora óta ezt csinálta,és a garanciás szerelők sem találták meg,hogy miért.A másik gépünk tökéletesen előírás szerint működött.

#1142 4755
2010-05-07 19:43:41

Válasz #1141. hozzászólásra

Bomba itt vagy látom nem boldogulsz az 516-sal megprobálok segiteni az enyém is ezt csinálta.

Nincs profilkép
#1141 lexikon
2010-05-07 19:42:59

Válasz #1141. hozzászólásra
Igen, de attól,hogy előre tolod még nem old ki kézifék!

#1140 Bomba
2010-05-07 16:07:41

a kézifék kar ha előre van tolva akkor van kioldva nem?

Nincs profilkép
#1139 lexikon
2010-05-06 20:36:45

Válasz #1136. hozzászólásra

A kézifék úgy old ki az 516-os kombájnon,hogy behúzás után visszatolja az ember alaphelyzetbe akart,elindulás előtt 3/4 vagy teljes gázon,jobbra-balra röviden el kell forgatni a kormányt.Ekkor lehet érezni egy kis mozdulást gépen,így old ki a hidraulika.

#1138 Bomba
2010-05-06 00:18:56

oké ezeket meg nézem de az egyik hidro motor az ezen is már 517-es ről lett rárakva

Nincs profilkép
#1137 sereghajto
2010-05-04 21:25:00

Próbáld meg az alsó hidrómotorbol csak az egyiket leköttni és úgy próbáld meg. Ha nemtapasztalsz semit akor próbáld forditva .Mink is igy csináltuk .Tavaly mind a ketőtt lecseréltem mert erőtlen volt és melegedett.35eft-ér feltúdják újitani.DEén egy 517 ről szetem le.Nézd meg ha lekőtöd a alul hidrónál a gömfejet,hogy a kicsi kar adig mozog amedig a rúdazat gömbfeje lehet ,hogy elvan állitva .smile thumbupcool

#1136 Bomba
2010-05-04 11:42:45

igen de levannak szedve a fék kulcsok is

Nincs profilkép
#1135 sereghajto
2010-05-02 15:57:34

A kézifék kar kioldott állapotban van?A műszerfal legszélén a kicsi kart előre tolt állapotba told. smile thumbupcool

#1134 Bomba
2010-05-02 14:21:08

így elég szar a közlekedés mert kell majd egy óra mire kiérek a földek re

#1133 Bomba
2010-05-02 14:18:01

a szűrőket még nem de nem rángatózik csak elindul azt nem megy országútiban

Nincs profilkép
#1132 sereghajto
2010-05-02 10:54:52

Megnézted e már a hidraulika tartályba a szűrőket? felszoktak tapadni.Atartályba az olaj a beöntő sapkánál lévő szűrő aljáig legyen felönve.Vagy nézd meg teljes gázon nem rángatózik e a kerék ha odanyomod a lindekart ha igen a kidromotornak lesz baja.smile confused

#1131 Bomba
2010-05-02 10:18:33

viszi a rudazatokat a gömbfejek sincsenek berohadva

Nincs profilkép
#1130 szoltán
2010-05-01 18:50:52

Válasz #1130. hozzászólásra

A hidró motorok vezérlő karjai nincsenek,beszorulva?8km-ig azért megy,mert addig a sebességig a felső hidrószivattyú haránttárcsájának a szögét változtatod.Ez a része úgytűnik rendben van.A második fokozatban az alsó motorok fajlagos olajnyelését változtatod,a menetkarral.Ezeknek a motoroknak a vezérlését kell végignézni,hogy mozdulnak e a vezérlő karjai.

#1129 Bomba
2010-04-30 16:36:14

mi lehet a problémája a 516-os nak ha kb 8km/ó-val megy de nincsenek berohadva a hidro motorokon a gömbfejek meg a rudazatok sem eltolom a műszerfalban a kart a terepnél meg áll de az országútinál vissza ugrik ha megfogom akkor se megy gyorsabban de a rudazatot viszi?smile whistling

#1128 Bomba
2010-04-19 21:06:26

Meg csináltattam ma be is szereltem őket talán jó lesz. hát majd meg barátkozunk ha működik a nyáron

#1127 FRANKENSTEIN
2010-04-19 17:18:52

Válasz #1126. hozzászólásra

Milyen lenne, ha nagyon lyukas volna? smile biggrin
Keress 1 bontottat, vagy csináltasd meg, és mielőtt jönnek a mínuszok engedd le a vizet smile wink

Nincs profilkép
#1126 sereghajto
2010-04-19 12:24:44

Jó gépek az 516-sok csak ojan emberkéknek való akik nemfélnek a kétkezü múnkátol,a portol a piszoktol.Nekünk is van két 516-sunk,egy 84-es és egy 82-es évjáratu.Az öregem újkora óta dolgozik vele,de azt mondja ha rendesen odafigyel a javitásokra egész jól lehet vele szerepelni.Mi főként rozsot vágunk vele. Múltévben 100ha-t vágtam gond nélkül.smile thumbupsmile thumbup

#1125 Bomba
2010-04-15 21:48:04

csak azért kérdeztem mert nekem lehet hogy cserélnem kell a jobb oldalit. kicsit lyukas 20perc alatt kifolyik az összes víz belőle

#1123 Claas mániás
2010-04-15 13:16:25

Válasz #1123. hozzászólásra

Szerintem meg speciel 516-os hűtő,nem ifa,nem rába

#1122 szekka
2010-04-15 12:56:36

Válasz #1122. hozzászólásra

Sztem nem ifa hanem rába hűtők vannak benne.

#1121 Bomba
2010-04-15 11:42:20

az 516-os nak a hűtője az ugyan az mint egy sima ifa hűtő csak kettő van egymás mellett?

#1120 Bomba
2010-03-13 10:53:45

köszönöm a tanácsot megpróbálok vele valamit csinálni de szerintem vagy legalább is remélem hogy nem a hidromotorokkal van probléma

Nincs profilkép
#1118 lexikon
2010-03-11 19:48:21

Válasz #1117. hozzászólásra
Ezt mi is szoktuk mondani és érezni.

Nincs profilkép
#1117 lexikon
2010-03-11 19:44:20

Válasz #1115. hozzászólásra
De úgy is jártam már,hogy a műszerfal alatt,bent a fülkében eltört a rudazat és azért nem ment.Meghegesztettem aztán működött.

#1116 lothár
2010-03-11 19:42:02

Az egyik cimborámnak is 16-a van és azt mondja rá,hogy Honekker bosszujasmile lolsmile lol

Nincs profilkép
#1115 lexikon
2010-03-11 19:38:56

Válasz #1115. hozzászólásra
Úgy szoktam csinálni,hogy lekötöm a hidromotorokról és a vázban lejövő rudazatról a csatlakozásokat,de nem szabad eltekergetni őket, és megjáratok minden babafejet,hidromotor állítókart,forgó mozgó illesztéseket.Aztán a vázban lejövő rudazatot is megjáratom,mert volt olyan,hogy az is meg volt szorulva.És ha már külön-külön minden könnyen mozog összekötöm a csatlakozásokat és kipróbálom a vasat!

#1114 Bomba
2010-03-11 12:52:33

lehet hogy ez a gondom mert az első fokozat megy de a másik az ország úti az nem tolom a kart de nem mozog a másik rudazat. Előbb valahogy hazajuttatom bicské-ről aztán itthon csinálok vele valamit de meghallgatok róla minden jó tanácsot mert nekem ez a első 516-om eddig egy sárga 106-os domingoval dolgoztam

Nincs profilkép
#1113 lexikon
2010-03-10 18:37:38

Válasz #1110. hozzászólásra

Sziasztok!Az 516-os hidrosztatikus hajtása két fokozatra van osztva,ugymond terep és országúti.Az első fokozat kb 0-12km/h,ebben a fokozatban csak a motornál lévő hidroszivattyú szelepét nyitod ki a kar előre tolásával,kb félútig.A második fokozat 12-20-22km/h a kar tovább tolásával nyitod alul a hidromotorok szelepeit.Azt kell megnézni,hogy ha előre tolod a hidromotor karját,kinyitja-e a hidromotorok szelepeit,mert alul a működtető mechanika be szokott állni!

#1112 Varoz
2010-03-09 22:05:40

Válasz #1110. hozzászólásra

Nem tudom pontosan ez mit jelent. Gondolom azt, hogy lassú.
Nézd meg a motor mellett fent a hajtás vezérlésénél, hogy ahol a rudazat megy bele, az nem-e lötyög. Mert a miénknek az a baja. Mert ha menet közben nyomom befelé akkor gyorsabban megy. Gondolom ki van kopva és valamit ott cserélni kéne, de még nem nyúltunk hozzá.
Lehet, hogy nálad is ez a gond.

Nincs profilkép
#1111 szoltán
2010-03-09 21:58:27

Válasz #1111. hozzászólásra

Azért azt a rudazatállítást nem szabad elkapkodni!Ezeken,a gépeken A hajtás úgy működik,hogy 8-10km/ó-ig a szivattyú haránt tárcsájának a dőlésszögét állítod a menetkarral,e felett,a hidromotorok fajlagos olajnyelését kell változtatni a menetkarral.Én javasolnám előbb a rudazatok,szűrő,olajminőség átvizsgálását.

Nincs profilkép
#1110 pock
2010-03-09 19:07:35

Hali! Nekem ifa v8-al szerelt, kitűnöen muzsikál. A rudazaton állítsál vagy a gömbfejek vannak ki, ez cserés.

#1109 Bomba
2010-03-07 17:59:51

miért van az ha a hidró motor nem kapcsolja az országúti fokozatot? mert ez nem igen szeretné. Am neked mien motor van benne pock?

Nincs profilkép
#1108 pock
2010-03-06 19:33:34

Szega! Nekem is 516-osom van nem régóta, de már tapasztalgatom. Gabonában kenterbe ver minden gépet, csak az újakkat nem. 6m-es asztalom van könnyű vele lavírozni, lehetetlen beetetni ha mindene rendben van. Vágtam már 0,3 hekit is. A hasát szereti 19-20 lityivel, de teljesít is. Kevés alkatrész szorúl cserére és kevés anyagiakkal.

#1107 Bomba
2010-03-02 19:53:39

szerintem a 20 litert lazán berántja ez is csak ma lesz.....ttak az útvonal engedéllyel akkorát kell kerülni mint állat.

#1106 szekka
2010-03-02 18:06:18

Válasz #1106. hozzászólásra

smile thumbupcool Fogyija barátibb lesz mint egy v8-é...

#1105 Bomba
2010-03-02 14:12:16

hát komolyabbra nem nagyon vágyom csak váljon be ez az516-os nekem ez lesz az első saját kombájnom ebbe is rába motor van

#1104 szekka
2010-03-01 21:00:44

Válasz #1104. hozzászólásra

Kiskőrösről jött a Bhegyitől...de egyenlőre még nem támad felsmile sad

#1103 korni
2010-03-01 20:57:08

Válasz #1103. hozzászólásra

Biztos jó lesz.Honnan vetted a 518-at mert lehet én is kérdeztem azt szerintem,mikor még nem volt meg a 524-esünk.

#1102 szekka
2010-03-01 20:54:00

Válasz #1102. hozzászólásra

De az elvileg csatolok képet majd kiderül h megy e....
Motor nincs benne de igen merci motorral lettek szerelve ebbe v8 volt mikor néztük mi majd rábát akarunk bele. 518

516

#1101 korni
2010-03-01 20:45:31

Válasz #1098. hozzászólásra

Melyik az az 518-as?Amelyikből olyan kevés van?Eredetileg az nem merci motoros volt?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Eljárási költséggel egészülnek ki a fajtakísérleti vizsgálatok
Eljárási költséggel egészülnek ki a fajtakísérleti vizsgálatok
A kiegészítő díj a vizsgálatok járulékos elemeinek fedezésére szolgál.
Felszólító leveleket küldött ki a Gazdasági Versenyhivatal
Felszólító leveleket küldött ki a Gazdasági Versenyhivatal
Az alapvető élelmiszerek árának csökkentése a cél.
PÖTTINGER Kombi 401 rendsodró
PÖTTINGER Kombi 401 rendsodró

450.000 Ft

AMAZONE D7 Special II - 2,5 m gabonavetőgép
AMAZONE D7 Special II - 2,5 m...

850.000 Ft

Jcb Fastrac 3185 traktor
Jcb Fastrac 3185 traktor

11.950.000 Ft

Mtz Belarus 920.3 traktor 2500 üzemórával
Mtz Belarus 920.3 traktor 2500...

6.600.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]