Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.69 FtUSD396.2 FtCHF437.45 FtGBP497.51 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Van valakinek ötlete még, minek állhatott meg a hidro szivattyu egyik naprol a másikra? A szivattyu nyomó oldalán semmi nyomás nincs. Hol van a trakiban a kapcsoló ami ki-be kapcsolja ? Visszaolvasva az oldalakat, vannak itt tapasztalt gépészek akik értenek hozzá .
Válasz #2483. hozzászólásra
Ma a hátsó hidrotömböt is kivettük. Nem volt kis munka. Ott van egy kar, de annak a szivattyuhoz semmi közét nem láttam. Csak fikszálja a hátulját.
Köszöm Mancs a gyors hozzászólást ! Mondhatni egyik percröl a másikra állt meg . A kar amiröl irsz lett ki-be kapcsolva, mert a taposó lemezre beszabtam egy gumi szönyeget. Akkor lett mozgatva. Azota van a probléma. Már két napja közdök vele. A kart is levettem , egy rugó mozgassa a tengelyt , lebontottam a hátuljárol is mindent, hogy hozzá férjek. Az a kar kapcsolja a hidro szivattyut ki-be ? Fémes hangot ad ahogy tekerve mozgatom.
a szivattyúban legalább is a 323-on van egy bakelit tárcsa, ha az elkopik, eltörik, tönkremegy akkor nem dolgozik a szivattyú. én vettem vasárú boltba egy darab ilyen bakelitet és az esztergályos ismerős kifaragta. a javításhoz ki kell szerelni a szivattyút és szét kell bontani.
Üdv minden ZT tulajdonosnak. A nemrég vásárolt 303 trakimon lett egy olyan gondom, hogy a hidraulika szivattyu megállt. A hidro tömbön a három kar semmire sem reagál.A szivattyu mintha nem is menne. Valakinek van ötlete ?
Hogyha megnézed a váltó tengelyét, láthatod hogy nincs rajta plussz fogaskerékpár. Meg attól hogy ott van egy pár, annak még kapcsolnia kellene valahogy. Gondolom olyanok mondták, akik nem csináltak még ilyen váltót.
Nekem 3 nappal ezelőtt mondta egy olyan egykori tsz-es szerelő, aki csinálta, javította a váltóját. És akkor láttak benn, egy olyan fogaskerékpárt, amit a gyár lebiztosított. A szerelők kiszedték a biztosítást, és a próbakörön be is tudták kapcsolni, amitől a traktor sokkal gyorsabban ment. De amint írtam, nem saját tapasztalat.
A minap hallottam egy egykori tsz-es szerelőtől, hogy a zt váltójában van egy lebiztosított fogaskerékpár. Mégpedig egy extra sebességfokozat. Amitől sokkal gyorsabb a zt. Tud erről valaki valamit?
A főtengyt nekünk is lehetett volna köszörülni, csak ahol a támcsapágy felfekszik, ott kimart belőle.
Olyat mozgott benne a főtengely, hogy kimarta a blokkot is, meg elérte a főtengely szimmeringet meg a házát.
Láthatod, a a "gumiféderkupplung" teljesen szét is szakadt, csoda hogy átadta a nyomatékot.
De hát a Fortschritt megmutta
Csak azért kérdeztem, mert ott lehet beállítani, mennyire legyen a dugattyú a hüvely felső szélétől. mekkora legyen az égéstér. ha kicsi lesz akkor kopogós lesz, ha meg nagy akkor meg lomha lesz mint a fene.nekem szerencsére köszörülhető volt a főtengely de a többi cucc nálam is minden új. télen is indul pöccre.
Kénytelenek voltunk, mert a blokkott cserélnünk kellett.
Csapágyak, csapágytartók, blokk, főtengely elkopva, így azt kapott újat.
Volt egy kis gond az olajnyomással, de közel 500km-t kibírt így is, mert hazajött. Így teljesen darabjaira lett szedve és lett felújítva.
Ezt nem jó hallani. És fordítva mi a helyzet? az olajba kerül víz? mert ha nem akkor a víztér talán rendben van és a hengerfejen kell keresni a hibát. Lehet megvetemedett a hengerfej a hőtől vagy ahogy írtad, megrepedt. Én elvinném szakihoz és síkba húzatnám meg csináltatnák nyomáspróbát. Ha meg lent van hengerfej, a hüvelyket látod.
Mikor levetted a hengerfejet milyen volt a gát?
Elvolt repedve?
Tömítéseket hogyan raktad be?
Mivel megmelegedett, lehet elhúzta a hengerfejet. Elkellett volna vinni nyomáspróbázni, azt az 5.000Ft-ot nem kell sajnálni. Ha a hengerfej rendben van, akkor a hüvellyel lesz a gond.
Az a gond, ha nincs hűtőközeg a rendszerben, akkor a hőgomba nem fogja a valóságot mutatni.
Jó etét.Ha már így benne vagytok az ifa motor javításban megföztem a kombájn motort rendesen /a hőcserélőhöz menő vízcsö kiszakadt és igy víz nélkül ment a motor jo ideig de a vízhőfok 60-on volt./hengerfej tömítés csere után is egy kicsit bugyborékol a hűtővíz és megjelent benne egy minimális olaj. Gát repedt a hengerfej vagy hüvelyrepedés???Vagy Valami más tipp?
itt is van szinte minden hozzá:
http://www.landmaschinen-handel.com/index.php/cat/c19_Traktor-IFA-ZT-Traktor-ZT-300----ZT-303----ZT-323----IFA---Fortschritt----DDR----Allrad.html
4185 hozzászólás
Van valakinek ötlete még, minek állhatott meg a hidro szivattyu egyik naprol a másikra? A szivattyu nyomó oldalán semmi nyomás nincs. Hol van a trakiban a kapcsoló ami ki-be kapcsolja ? Visszaolvasva az oldalakat, vannak itt tapasztalt gépészek akik értenek hozzá .
Válasz #2483. hozzászólásra
Ma a hátsó hidrotömböt is kivettük. Nem volt kis munka. Ott van egy kar, de annak a szivattyuhoz semmi közét nem láttam. Csak fikszálja a hátulját.
Eddig alapjáraton kapta ki a négy tagos ekét a földböl. Sajnos nincs itt a környéken egy szaki sem aki értene hozzá.
Köszöm Mancs a gyors hozzászólást ! Mondhatni egyik percröl a másikra állt meg . A kar amiröl irsz lett ki-be kapcsolva, mert a taposó lemezre beszabtam egy gumi szönyeget. Akkor lett mozgatva. Azota van a probléma. Már két napja közdök vele. A kart is levettem , egy rugó mozgassa a tengelyt , lebontottam a hátuljárol is mindent, hogy hozzá férjek. Az a kar kapcsolja a hidro szivattyut ki-be ? Fémes hangot ad ahogy tekerve mozgatom.
most jutott eszembe, hogy van még egy kar amivel ki-be lehet kapcsolni a szivattyút. lehet csak véletlenül ki lett kapcsolva.
Üdv,
a szivattyúban legalább is a 323-on van egy bakelit tárcsa, ha az elkopik, eltörik, tönkremegy akkor nem dolgozik a szivattyú. én vettem vasárú boltba egy darab ilyen bakelitet és az esztergályos ismerős kifaragta. a javításhoz ki kell szerelni a szivattyút és szét kell bontani.
Üdv minden ZT tulajdonosnak. A nemrég vásárolt 303 trakimon lett egy olyan gondom, hogy a hidraulika szivattyu megállt. A hidro tömbön a három kar semmire sem reagál.A szivattyu mintha nem is menne. Valakinek van ötlete ?
Üdv. Musits!
ha még aktuális...
ZT 300 - 323 KATALÓGUS ITT ELÉRHETŐ:
www.ost-technik.com
A következő feliratra kattintva:
(Download Ersatzteilkatalog ZT 323 303 4.7 MB)
pdf formátumban tölthető le (német)...
Üdv:Bebe
Válasz #2478. hozzászólásra
Előre is köszönöm.
Válasz #2477. hozzászólásra Ha megtalálom elpostázom, cd-n van ha jol emléxem nemet nyelvű,ha megvan majd írok ide.
Válasz #2476. hozzászólásra
Körmend környékén.
Válasz #2475. hozzászólásra Merre lax nekem van egy ha megtalálom cd-n
Válasz #2474. hozzászólásra
Az egész kell.
Válasz #2473. hozzászólásra
Mi érdekelne belőle?
Szükségem lenne egy alkatrészkatalógusra 323ashoz. Ha valakinek megvan valamilyen formában, az kérem jelezze.
Válasz #2469. hozzászólásra
Hogyha megnézed a váltó tengelyét, láthatod hogy nincs rajta plussz fogaskerékpár. Meg attól hogy ott van egy pár, annak még kapcsolnia kellene valahogy. Gondolom olyanok mondták, akik nem csináltak még ilyen váltót.
Válasz #2470. hozzászólásra
Köszi az infót.
Válasz #2465. hozzászólásra
Hát én csináltam egy-két váltót 300-ast,303-ast de nem találkoztam ilyennel.
Válasz #2468. hozzászólásra
Nekem 3 nappal ezelőtt mondta egy olyan egykori tsz-es szerelő, aki csinálta, javította a váltóját. És akkor láttak benn, egy olyan fogaskerékpárt, amit a gyár lebiztosított. A szerelők kiszedték a biztosítást, és a próbakörön be is tudták kapcsolni, amitől a traktor sokkal gyorsabban ment. De amint írtam, nem saját tapasztalat.
Válasz #2465. hozzászólásra
Ez szerintem hülyeség. Ha jól bevannak állítva, ígyis döngetnek azok.
Válasz #2466. hozzászólásra
Az említett gyorsító fokozat nélkül közel 50-et. Azzal a gyorsítóval 60 fölött. ( ezt mondta a tsz-es szerelő, nem saját tapasztalat)
A minap hallottam egy egykori tsz-es szerelőtől, hogy a zt váltójában van egy lebiztosított fogaskerékpár. Mégpedig egy extra sebességfokozat. Amitől sokkal gyorsabb a zt. Tud erről valaki valamit?
Axiálnál 18000ft a felújított hengerfej. A régit le kell adni.
Válasz #2462. hozzászólásra
A főtengyt nekünk is lehetett volna köszörülni, csak ahol a támcsapágy felfekszik, ott kimart belőle.
Olyat mozgott benne a főtengely, hogy kimarta a blokkot is, meg elérte a főtengely szimmeringet meg a házát.
Láthatod, a a "gumiféderkupplung" teljesen szét is szakadt, csoda hogy átadta a nyomatékot.
De hát a Fortschritt megmutta
Csak azért kérdeztem, mert ott lehet beállítani, mennyire legyen a dugattyú a hüvely felső szélétől. mekkora legyen az égéstér. ha kicsi lesz akkor kopogós lesz, ha meg nagy akkor meg lomha lesz mint a fene.nekem szerencsére köszörülhető volt a főtengely de a többi cucc nálam is minden új. télen is indul pöccre.
Válasz #2459. hozzászólásra
Hasonlókra, mert olyan sok lehetőség nincs.
Arra gondolok, hogy elvetemedett. Mert ha már felfőtt, szerintem annak annyi.
Lehet új hengerfejez venni a németeknél, valami 180.000Ft áron.
Válasz #2455. hozzászólásra
Kénytelenek voltunk, mert a blokkott cserélnünk kellett.
Csapágyak, csapágytartók, blokk, főtengely elkopva, így azt kapott újat.
Volt egy kis gond az olajnyomással, de közel 500km-t kibírt így is, mert hazajött. Így teljesen darabjaira lett szedve és lett felújítva.
A gyári papír lett betéve a hüvelytartóhoz.
Válasz #2457. hozzászólásra
nem láttam a hozzászólásod még amikor írtam az enyémet de látom hasonlóra gondolunk. mennyire hézagoltad a dugattyú felső holtpontot?
Válasz #2456. hozzászólásra
Ezt nem jó hallani. És fordítva mi a helyzet? az olajba kerül víz? mert ha nem akkor a víztér talán rendben van és a hengerfejen kell keresni a hibát. Lehet megvetemedett a hengerfej a hőtől vagy ahogy írtad, megrepedt. Én elvinném szakihoz és síkba húzatnám meg csináltatnák nyomáspróbát. Ha meg lent van hengerfej, a hüvelyket látod.
Válasz #2456. hozzászólásra
Mikor levetted a hengerfejet milyen volt a gát?
Elvolt repedve?
Tömítéseket hogyan raktad be?
Mivel megmelegedett, lehet elhúzta a hengerfejet. Elkellett volna vinni nyomáspróbázni, azt az 5.000Ft-ot nem kell sajnálni. Ha a hengerfej rendben van, akkor a hüvellyel lesz a gond.
Az a gond, ha nincs hűtőközeg a rendszerben, akkor a hőgomba nem fogja a valóságot mutatni.
Jó etét.Ha már így benne vagytok az ifa motor javításban megföztem a kombájn motort rendesen /a hőcserélőhöz menő vízcsö kiszakadt és igy víz nélkül ment a motor jo ideig de a vízhőfok 60-on volt./hengerfej tömítés csere után is egy kicsit bugyborékol a hűtővíz és megjelent benne egy minimális olaj. Gát repedt a hengerfej vagy hüvelyrepedés???Vagy Valami más tipp?
Válasz #2454. hozzászólásra
Szívesen. Motor felújítás az enyémen is megvolt. Hengerállványt is levettétek? milyen vastag papírt tettetek alá?
Hogy egy kicsit feldobjam a topikot!
Válasz #2452. hozzászólásra
Megérkezett az email üzeneted. köszönöm szépen.
A motorját mi most újítottuk fel, jó ha van ilyen is.
Válasz #2451. hozzászólásra
Email ment.
Válasz #2449. hozzászólásra
gibi001@citromail.hu
Köszönöm előre is.
Válasz #2448. hozzászólásra
Igen, a miénk.
Külföldi oldalakról rendelve itt van minden két hét alatt.
Válasz #2445. hozzászólásra
Hali, egy emailt tudnál adni ahova küldhetem?
Válasz #2446. hozzászólásra
Köszönöm!
A képen saját traktor van?
Rendeltél már külföldről alkatrészt?
Nincsen valakinek eladó gyári "TVS" felirata?
Válasz #2413. hozzászólásra
itt is van szinte minden hozzá:
http://www.landmaschinen-handel.com/index.php/cat/c19_Traktor-IFA-ZT-Traktor-ZT-300----ZT-303----ZT-323----IFA---Fortschritt----DDR----Allrad.html
Válasz #2436. hozzászólásra
Ha nem nagy probléma, eltudod nekem is küldeni?
Válasz #2443. hozzászólásra
Akkor jólvan. Szívesen.
Válasz #2442. hozzászólásra
megjött. köszi
Válasz #2426. hozzászólásra
Neked is elküldtem.
Válasz #2440. hozzászólásra
Elvileg elküldtem. Remélem megérkezik.
Válasz #2439. hozzászólásra
köszi. várom
Válasz #2438. hozzászólásra
megpróbálkozom vele.
Válasz #2436. hozzászólásra
az jó lenne. E-mailben próbáld meg. tömörítve. zmusits@freemail.hu
Válasz #2435. hozzászólásra
ifa motor volt benn