Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF437.64 FtGBP493.58 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Mi regelente melegitjuk az olajat egy par percig es utana egy kis STARTERHILFE ugy indul mint a zsebora utana meg egy picit dadog mert meg almos, utana mint a zsebora ugy ketyeg.
ez már bent volt a telepen és fel kellet húzni a kocsit a depóra. nem olyan messziről hordtuk és nem volt még olyan keményre megtaposva. meg sikerült a kollégának elég meredekre hagyni az elejét, ezért kellett egy kis segítség,hogy felmenjek rá. :)
Válasz #1664. hozzászólásra
Melyik csoportban megy fel? Az 1-es csoportban biztosan!
A 3-as csoportban nem megy fel! Az 1. és a 2. csoport a terepen jó. Pótkocsival megrakva a 2. fokozatig visszarakhatod egy jó emelkedőn! Ha a pótkocsit is látod a füsttől!
Mi nagy hidegekben melegítjük,legfőképp azért hogy az olaj ne legyen olyan sűrű,és hidegindítóval első motorfordulatra indúl.
-5-ig nem melegítjük,az alatt igen.
Ha jó az előmelegítés beindul persze,de azért nem "könnyen",ahogy írtad. Én feltettem rá a buszok önindítóját(6KW),ez pörgeti rendesen és így sem indul könnyen+ dadog utána még
szerencsére nem kell a hidegindító sem. :) van egy jó adagolósom és az egész üzemanyagrendszer jól be van lőve. nem engednek vissza a fejszelepek és jók a porlasztók meg az előtöltés.
az enyém direktben felmegy közel 10%-os emelkedőn. tavaly 8tonnás HW kocsival hordtam a silót és nem nagyon kellett 3-nál lejjebb kapcsolnom a zalai dombokon. sima 4-es ifa motor van bent. jól be lett állítva és -15ben is izzítás nélkül is indul könnyen.
Válasz #1654. hozzászólásra
Köszönöm valószínű hogy így lesz ahogy írjátok ,ezért van két mutató a manométeren, + egy vicc elküldik a tanulót hogy olvassa le a nyomásmérőórát ,mikor visszajön kérdezik tőle na mondjad -MOM válaszol tanuló. (MOM=Magyar Optikai Művek)
Egy jó tanács! Soha ne legyen kényszer kapcsolatban az elsőhajtás előre, ha süllyedős a talaj!
Vagy tuskó, esetleg valami olyan akadály van, amiben hirtelen megkapaszkodik az eleje!
Egy volt kolléga megoldotta így a váltócserét!
Gyári beállítással, ha lát egy emelkedőt a ZT, már lehet visszakapcsolni szólóban is! MTZ is ilyen?
Amikor nem is tudják mi az a ZT, MTZ-t gyártani fogják!
A fogyasztás csalóka! Legkevesebbet a Rába fogyaszt! A régebbi traktorok közül hektárra vetítve!
Nem szerencsés a mellébeszélés. Ha valaki el akarja adni a gépét, adja el, de ne reklámozza! Ha előtte nemrég szidta.
ZT nem rossz, de eljárt felette az idő. Crystalt nem érte el tudásban és megbízhatóságban soha!
Volt szerencsém mindkettőhöz.
Válasz #1647. hozzászólásra A legegyszerűbb levakolási módszer hogy a centrifugál szűrő tetejét leveszed és a felmenő furatba menetet fúrsz, ha jól eméxem 10-est és egy csavart beletekersz amit befűrészelsz előtte hogy csavarhúzóval ki lehessen venni.Oszt kész!!!!!! nekem igy az olajnyomásom kb 1 bárral nőtt.
Válasz #1646. hozzászólásra
Kosz a velemenyeket.SZoval ha mar oda tervezte valaki akkor ot a heje ,de ha muszaj egy idore ki lehet iktatni hogy novelje az olanyomast.Maskepen erdemes ra is figyelni ha nem eleg az olajnyomas ,kikophat vagy serulhet a bronzpersej es sok olajat elengedhet.
Hát ez nem biztos,mert mikor a szakmát tanultam (gépszerelö és karbantartó)idestova 20 éve a tanárok nem ezt tanitották.Ideig-óráig megoldás lehet,de hosszútávon nembiztos,hogy megoldás.
Is is, szinte mint ma az emberek, a gépek meg rengeteget fejlődtek. Nézd az éltartamot, az erőt...stb.A régi motorok olajos levegőszűrő, olaj szűrők amiről beszélünk, ma még a hűtőfolyadékot is szűrik. A gépek szinte napról napra fejlődnek, az emberek nehezen tartják a lépést vele,köztük én is.
4185 hozzászólás
Mai szántás
Mi regelente melegitjuk az olajat egy par percig es utana egy kis STARTERHILFE ugy indul mint a zsebora utana meg egy picit dadog mert meg almos, utana mint a zsebora ugy ketyeg.
Ti mivel melegititek az olajat ?
Válasz #1675. hozzászólásra
Rossz a szerelőd!Javíttasd Mezőszilason és hidd el nekem indulni fog!
amúgy a jó súlyelosztásnak meg az első hátsó difinek köszönhetően én olyan helyeken is vígan mentem ahol a többiek már kinlódtak. :)
ez már bent volt a telepen és fel kellet húzni a kocsit a depóra. nem olyan messziről hordtuk és nem volt még olyan keményre megtaposva. meg sikerült a kollégának elég meredekre hagyni az elejét, ezért kellett egy kis segítség,hogy felmenjek rá. :)
Válasz #1678. hozzászólásra
És mi volt +ba elé kötve
Válasz #1677. hozzászólásra
jó vicc.
az országúti 3 csoportban és annyira azért az enyém nem ködöl :) tavaly elég sár volt silózáskor, de nem kellett az országútiból terepbe kapcsolnom.
Válasz #1676. hozzászólásra
Ha tényleg ilyen erőszakos egy ZT,akkor el kell vinnem a Johnimat a méhbe,és kell vennem egy ZT-t
Válasz #1664. hozzászólásra
Melyik csoportban megy fel? Az 1-es csoportban biztosan!
A 3-as csoportban nem megy fel! Az 1. és a 2. csoport a terepen jó. Pótkocsival megrakva a 2. fokozatig visszarakhatod egy jó emelkedőn! Ha a pótkocsit is látod a füsttől!
Válasz #1670. hozzászólásra
MAHLE teflonos hüvelygarnitúrával hüvelyezett motort,amin nem felújított,hanem gyári új adagoló,meg porlasztók voltak,azt sem indítottam hidegben segítség nélkül,mert nincs értelme vallatni.
Válasz #1672. hozzászólásra
Az IFA motor indításánál lényeges az hogy legyen ami tekeri
Mi nagy hidegekben melegítjük,legfőképp azért hogy az olaj ne legyen olyan sűrű,és hidegindítóval első motorfordulatra indúl.
-5-ig nem melegítjük,az alatt igen.
Válasz #1669. hozzászólásra
Nekem W50 LA/F szippantós
Válasz #1671. hozzászólásra
Ha jó az előmelegítés beindul persze,de azért nem "könnyen",ahogy írtad. Én feltettem rá a buszok önindítóját(6KW),ez pörgeti rendesen és így sem indul könnyen+ dadog utána még
nem azt mondtam, hogy pöccre indul minuszban, de nem kell percekig kínozni.
szerencsére nem kell a hidegindító sem. :) van egy jó adagolósom és az egész üzemanyagrendszer jól be van lőve. nem engednek vissza a fejszelepek és jók a porlasztók meg az előtöltés.
Válasz #1667. hozzászólásra
nekem 4 W50LAK
Válasz #1664. hozzászólásra
Picit nagyotmondtál a 15 fokkal szerintem is
Válasz #1666. hozzászólásra
A mai napig van IFA-m,ismerem jól a gyötrelmeket
Mikor nem süt a nap,akkor már influenzás!
Válasz #1665. hozzászólásra
már -5ben gondolkodik
Válasz #1664. hozzászólásra
-15-ben az új motor sem indúlt könnyen,főleg nem izzítás nélkül.Hidegindítóval esetleg!
Válasz #1660. hozzászólásra
az enyém direktben felmegy közel 10%-os emelkedőn. tavaly 8tonnás HW kocsival hordtam a silót és nem nagyon kellett 3-nál lejjebb kapcsolnom a zalai dombokon. sima 4-es ifa motor van bent. jól be lett állítva és -15ben is izzítás nélkül is indul könnyen.
Üdv minden zt rajongónak!
Köszönöm a csomó érdeklödöt de eladtam mind a kettö trakit.További jó trakizást mindenkinek.
Pista
Válasz #1654. hozzászólásra
Köszönöm valószínű hogy így lesz ahogy írjátok ,ezért van két mutató a manométeren, + egy vicc elküldik a tanulót hogy olvassa le a nyomásmérőórát ,mikor visszajön kérdezik tőle na mondjad -MOM válaszol tanuló. (MOM=Magyar Optikai Művek)
Egy jó tanács! Soha ne legyen kényszer kapcsolatban az elsőhajtás előre, ha süllyedős a talaj!
Vagy tuskó, esetleg valami olyan akadály van, amiben hirtelen megkapaszkodik az eleje!
Egy volt kolléga megoldotta így a váltócserét!
Válasz #1658. hozzászólásra
Gyári beállítással, ha lát egy emelkedőt a ZT, már lehet visszakapcsolni szólóban is! MTZ is ilyen?
Amikor nem is tudják mi az a ZT, MTZ-t gyártani fogják!
A fogyasztás csalóka! Legkevesebbet a Rába fogyaszt! A régebbi traktorok közül hektárra vetítve!
Nem szerencsés a mellébeszélés. Ha valaki el akarja adni a gépét, adja el, de ne reklámozza! Ha előtte nemrég szidta.
ZT nem rossz, de eljárt felette az idő. Crystalt nem érte el tudásban és megbízhatóságban soha!
Volt szerencsém mindkettőhöz.
Válasz #1650. hozzászólásra
Előválasztó kapcsoló be. Majd kuplung. Utána a jobb oldalon lévő TLT kapcsolókar. Attól függ, melyik fordulat.
Válasz #1657. hozzászólásra
Mennyi fogyasztáskülönbség lenne, ha egyforma ekével és egyforma talajon dolgozna a két gép? Ugyanolyan mélységben és fogatással.
Válasz #1651. hozzászólásra
A ZT nel 1800 a kombajnal 2000 rpm. Pacimeterem nincs .de 100% hogy a 82 MTZ nel sokkal tobet tud, es kevesebet eszik.
Válasz #1650. hozzászólásra
Próbálkoztál már a kézigáz melletti karral?
Válasz #1654. hozzászólásra
A zt-ben is!
Válasz #1653. hozzászólásra
Ifában a fékezési nyomást mutatja az egyik mutató,hogy a ZT-ben mi a szerepe.valószinűleg itt is
Válasz #1652. hozzászólásra
Sziasztok azt szeretném kérdezni a levegő nyomásmérő órához mért megy két cső természetesen a ZT-ról van szó.
Válasz #1651. hozzászólásra
szerintem 125-ló jöhet ki mint az ifánál,amúgy gyárilag a Zt 100 lovas
Kinek mekkora a max. fordulat a ZT-jén, illetve egy 4 hengeres motornál 2200 fordulaton kb. milyen lóerőt lehet produkálni?
Sziasztok! Érdeklődnék hogy lehet a tlt hajtást bekapcsolni zt 323-on.Előre is köszi.
Válasz #1647. hozzászólásra A legegyszerűbb levakolási módszer hogy a centrifugál szűrő tetejét leveszed és a felmenő furatba menetet fúrsz, ha jól eméxem 10-est és egy csavart beletekersz amit befűrészelsz előtte hogy csavarhúzóval ki lehessen venni.Oszt kész!!!!!! nekem igy az olajnyomásom kb 1 bárral nőtt.
Valaki régebben keresett váltókarokat amik oldalt vannak,mert a középsö karosat át akarta alakitani.Nekem van egy ilyen komplett ha érdekel valakit.
Válasz #1646. hozzászólásra
Kosz a velemenyeket.SZoval ha mar oda tervezte valaki akkor ot a heje ,de ha muszaj egy idore ki lehet iktatni hogy novelje az olanyomast.Maskepen erdemes ra is figyelni ha nem eleg az olajnyomas ,kikophat vagy serulhet a bronzpersej es sok olajat elengedhet.
Válasz #1625. hozzászólásra
Hát ez nem biztos,mert mikor a szakmát tanultam (gépszerelö és karbantartó)idestova 20 éve a tanárok nem ezt tanitották.Ideig-óráig megoldás lehet,de hosszútávon nembiztos,hogy megoldás.
Válasz #1644. hozzászólásra
Az is.
Válasz #1637. hozzászólásra
Lépést tartani az áraikkal ,az a nehéz !
Válasz #1642. hozzászólásra
YES
Válasz #1641. hozzászólásra
30-tól- 60-ig mindenki középkorú!Mondom én
-Csak nem mindegy melyik végén,.. mondja Mézga.
Válasz #1639. hozzászólásra
Jó ez a fórum , ezért is. Én szeretem hallani az öregek szavát.
Válasz #1639. hozzászólásra
Az átkosban az egyik legjobb hüvelygarnitúra a kinai négygyűrűs volt
Válasz #1638. hozzászólásra
Nem kicsi. Az után gyártás....
Válasz #1636. hozzászólásra
Szerény véleményem szerint nagy baj van az alkatrészek minőségével.
Válasz #1635. hozzászólásra
Is is, szinte mint ma az emberek, a gépek meg rengeteget fejlődtek. Nézd az éltartamot, az erőt...stb.A régi motorok olajos levegőszűrő, olaj szűrők amiről beszélünk, ma még a hűtőfolyadékot is szűrik. A gépek szinte napról napra fejlődnek, az emberek nehezen tartják a lépést vele,köztük én is.