Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF436.68 FtGBP495.54 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Betudom kapcsolni csak recseg kinyomott kuplungnál is! Azért kérdeztem a kuplung munkahenger hány mm-t nyom?Lehet hogy az enyém keveset mert nem az eredeti van rajta!
Válasz sopronijano #3914. hozzászólásáraLehet, hogy nincs jól beállítva. Nézd meg a kuplungharang oldalán a kis ablakon keresztül, hogy mennyi a távolság a 6os csavar feje, meg az ellendarab között.
Kuplungját ismerem mert felujítottam! Csak a gardán bekapcsolásnál akadnak gondok! Megvan a kar amivel betudom kapcsolni,de a kuplungpedált kb fél útig tudom benyomni! Lehet hogy kicsi a munkahenger útja? Mivel nem az eredeti van rajta.Lehet nemnyitja az egyik tárcsát?
Válasz musits #3907. hozzászólásáraÉs ugy kérted,hogy roburra kuplung munkahenger? Hát én nem értem,hogy itt nógrádban miért értetlenkednek... köszi a gyors választ
Válasz k.tom0402 #3904. hozzászólásáraNem játszottam vele. Sérült volt a belseje. Az esztergályos meg nem vállalta a felújítást. Vettem rá egy újat. Talán roburé volt. 5000 forint volt. Szerintem bármijé jó rá. Fontos viszont a belső átmérője. 32 mm. A nyomóerő miatt.
Válasz musits #3880. hozzászólásáraSzia,
Ez a munkahenger működik? Vagy neked is csak rossz van... én is hasonló helyzetben vagyok... ez az amit karmantyúznom kellene.. ötlet,hogy milyen karmantyú jó bele?! Köszi a választ ☺
Köszi , remélem szép lassan sikerül majd gatyába ráznom . Igazából nem tűnik teljesen széthajtottnak , csak rengeteget állt . De majd kiderül . Az MTZ-ben látom mi mit csinál /vagy már megszoktam/ , de itt minden leburkolva ... Mégegyszer nagyon szépen köszönöm a segítséget !
Válasz ZZZEEE #3899. hozzászólásáraA pirossal jelölt kar a fékhez tartozik. Ha az ülés felé húzod, akkor a bal kerekeket fékezi, ha jobbra tolod, akkor meg a jobb oldaliakat. Kisebb a fordulóköre a traktornak így. Az a hátsó kar meg a 3pont reteszelője. Felemelt állapotban lenyomva nem engedi a hidraulikát lesüllyedni. Az mtzben is van hasonló.
Sok sikertna g^phez!
Illetve még pár kérdés , ha már ilyen segítőkész emberhez fújt a szél. A képen pirossal bekarikázott kar mit működtethet ? Mert mind a két hátsó kerékhez /kihajtáshoz/ megy belőle egy vékony olajcső . Illetve az ülés mögött található egy fel-le húzható kar , ami a sárga nyíl végénél csatlakozik egy rugós tengelyhez , ez mit csinálhat ? Bár szerintem ezt élő ember még nem használta mert úgy be volt rohadva ...
EZERMILLIÓ KÖSZÖNET a gyors és kielégítő válaszért !!! Remélem lassan majd rájövök mindenre .... De most még kicsit fura . Egyelőre az olajsarat levakarni így 20 év távlatából se semmi
Válasz ZZZEEE #3894. hozzászólására3. Hidraulika
A képre nézve balról jobbra:
A három egymás melletti karból az első kettő a kihelyezett hidraulika. A 3. a hárompontot emeli, süllyeszti. Az amelyiken nincs gomb a kar végén az a mésység állító. A másik kettő, ami egy más mellett van, azok szabályzó karok. Ezek től balra van 2 db tekerős gomb. Az üléshez közelebbivel lehet nyomást állítani. A másik meg a háromponthoz tartozik azzal lehet a szabályzás módját kiválasztani. Nem egyszerű, de ha valaki ráérez, akkor nem okoz gondot. Pl az úszó álláshoz el kell forgatni a gombot koppanásig jobbra. Vigyázz, mert a gombot függőleges irányban is kell mozgatni. Ha megnézed jobban, akkor van a palástján kivágás, amiben van egy kis pöcök. Ha ránézel, akkor tudod miről beszélek. Na szóval! Forgasd el a gombot teljesen jobbra, majd a hárompont karját egy pillanatra nyomd el teljesen a sárhányó felé. A kar visszatér alap állásba, de az úszó helyzet működik.
Válasz ZZZEEE #3894. hozzászólásáraHeló.
1. Az elsőhajtásnak 2 módja van. Ha a hátsó tengely megcsúszik, akkor az elsőhajtás autómatán bekapcsol. Szabadonfutó van benne. A második módja amikor a műszerfalon bekapcsolod. Ilyenkor mindig hajtásban van.Mellette lévő gombbal tudod a difit kapcsolni. Meglátod a gombok alatt a jeleket. A műszerfalra ránézve (jobbról balra!) a 3. 4. gombok ezek.
2. TLT
A kuplungot teljesen benyomva a kézigáz melletti kart kell hátrahúzni. 540 es fordulat. Előre van az ezres, de ahhoz szerelni kell. Mégpedig egy másik tengelyt kell betenni. Vagy a tengely végéből kell leesztergálni. Ezt én sosem használtam. Nem tudom mennyit kell leszedni belőle.
Sziasztok ! Egy nagy segítséget szeretnék kérni ! Alapjáraton mtzkkel dolgozom , de most úgy adta a sors , hogy beleszaladtam egy zt 323A felújításba. A kérdésem az lenne , hogy a vezérműtömb karjairól valakinek nincs e véletlen rajza/képe , hogy melyik mit kapcsol . Illetve ezzel együtt az összes kezelőszervről ....
A tlt-t hol kell bekapcsolni illetve fordulatszámot váltani rajta , és a difizárat ?
Az első meghajtás kapcsolható , vagy csak ez az automata hajtás létezik .
MINDEN SEGÍTSÉGET ELŐRE IS KÖSZÖNÖK !!!
4185 hozzászólás
Válasz k.tom0402 #3933. hozzászólásáraSásdon is csinálnak ferodolozást..
Válasz musits #3934. hozzászólásáraelérhetőséget tudsz adni? és mennyi idő volt amíg elkészült?
Válasz k.tom0402 #3933. hozzászólásáraSzombathelyen csinálták nekem.
próbáltam,de itt nem kapni rá való ferodolt... te tudsz helyet ahol megcsinálják?
Válasz k.tom0402 #3931. hozzászólásáraFerodoloztasd fel! Nem nagy pénz, és biztosan jó lesz.
Sziasztok, zt 323-ba hátsó fékpofákat honnét lehet beszerezni? vagy esetleg vmilyen más gépjárműé jó bele? köszi a választ :)
Válasz Trakilali #3926. hozzászólásáraEz csuklos tengely lenne?
Válasz sopronijano #3927. hozzászólásárakuplungalsó munkahenger német új 29500 Ft
ztalkatresz@gmail.com
Válasz sopron ijano #3927. hozzászólásárami az az also
Kuplung alsót keresek reális áron!
Sziasztok! Elsőkerék lehajtashoz gardan tengelyt keresek. Hajdu bihar kornyékén.
Szépnapot mindenkinek! Érdeklődnék,mijen ventilátorokat lehet tenni a fülke szellőztetőbe? Ugyanis az enyémből hiányzik mind.
Válasz sopronijano #3923. hozzászólásáraA húsvéti nyúl megoldotta!
Nemtudom miért,de megjavult a váltó!
Kinyomó hézag kb 2mm.
Válasz sopronijano #3920. hozzászólásáraA kinyomócsapágy hézagot is nézd meg.
Betudom kapcsolni csak recseg kinyomott kuplungnál is! Azért kérdeztem a kuplung munkahenger hány mm-t nyom?Lehet hogy az enyém keveset mert nem az eredeti van rajta!
Válasz sopronijano #3917. hozzászólásáraA fülke alatt a kart és a kapcsolóvillát összekötő rúd nincs deformálódva? Ha görbült, nem viszi át a mozgást.
Válasz sopronijano #3917. hozzászólásáraNincs más
A bekapcsoló karon kívül van e még valami kapcsoló?
0.5 mm a hézag!
Válasz sopronijano #3914. hozzászólásáraLehet, hogy nincs jól beállítva. Nézd meg a kuplungharang oldalán a kis ablakon keresztül, hogy mennyi a távolság a 6os csavar feje, meg az ellendarab között.
Kuplungját ismerem mert felujítottam! Csak a gardán bekapcsolásnál akadnak gondok! Megvan a kar amivel betudom kapcsolni,de a kuplungpedált kb fél útig tudom benyomni! Lehet hogy kicsi a munkahenger útja? Mivel nem az eredeti van rajta.Lehet nemnyitja az egyik tárcsát?
Válasz sopronijano #3911. hozzászólásáraKéttárcsás, kettős működésű a kuplung.
Válasz sopronijano #3911. hozzászólásáraigen. A TLT tengelykapcsolója a kuplung is. Külön állítható.
Üdv mindenkinek! Szeretném kérdezni.akuplungnak van e köze a gardán bekapcsolásához?
Válasz k.tom0402 #3908. hozzászólásáraHolnap lefényképezem.
Válasz k.tom0402 #3908. hozzászólásáraA raktárban keresgéltünk, aztán ez volt a legjobb.
Válasz musits #3907. hozzászólásáraÉs ugy kérted,hogy roburra kuplung munkahenger? Hát én nem értem,hogy itt nógrádban miért értetlenkednek... köszi a gyors választ
Válasz k.tom0402 #3906. hozzászólásáraSzombathelyen vettem a SZET kftnèl. Asszem 5-6000között volt az ára.
Válasz musits #3905. hozzászólásáraMegtudnád mondani,hogy mennyibe került és hol vetted? Mert itt akinek mutattam... csak tanácstalankodott
Válasz k.tom0402 #3904. hozzászólásáraNem játszottam vele. Sérült volt a belseje. Az esztergályos meg nem vállalta a felújítást. Vettem rá egy újat. Talán roburé volt. 5000 forint volt. Szerintem bármijé jó rá. Fontos viszont a belső átmérője. 32 mm. A nyomóerő miatt.
Válasz musits #3880. hozzászólásáraSzia,
Ez a munkahenger működik? Vagy neked is csak rossz van... én is hasonló helyzetben vagyok... ez az amit karmantyúznom kellene.. ötlet,hogy milyen karmantyú jó bele?! Köszi a választ ☺
Üdv mindenkinek! Szeretném megkérdezni a kuplung alsónak hány mm az útja?
Válasz ZZZEEE #3901. hozzászólásáraNincs mit!
Köszi , remélem szép lassan sikerül majd gatyába ráznom . Igazából nem tűnik teljesen széthajtottnak , csak rengeteget állt . De majd kiderül . Az MTZ-ben látom mi mit csinál /vagy már megszoktam/ , de itt minden leburkolva ... Mégegyszer nagyon szépen köszönöm a segítséget !
Válasz ZZZEEE #3899. hozzászólásáraA pirossal jelölt kar a fékhez tartozik. Ha az ülés felé húzod, akkor a bal kerekeket fékezi, ha jobbra tolod, akkor meg a jobb oldaliakat. Kisebb a fordulóköre a traktornak így. Az a hátsó kar meg a 3pont reteszelője. Felemelt állapotban lenyomva nem engedi a hidraulikát lesüllyedni. Az mtzben is van hasonló.
Sok sikertna g^phez!
Illetve még pár kérdés , ha már ilyen segítőkész emberhez fújt a szél. A képen pirossal bekarikázott kar mit működtethet ? Mert mind a két hátsó kerékhez /kihajtáshoz/ megy belőle egy vékony olajcső . Illetve az ülés mögött található egy fel-le húzható kar , ami a sárga nyíl végénél csatlakozik egy rugós tengelyhez , ez mit csinálhat ? Bár szerintem ezt élő ember még nem használta mert úgy be volt rohadva ...
EZERMILLIÓ KÖSZÖNET a gyors és kielégítő válaszért !!! Remélem lassan majd rájövök mindenre .... De most még kicsit fura . Egyelőre az olajsarat levakarni így 20 év távlatából se semmi
Válasz musits #3896. hozzászólásáraJa, még annyit, hogy csak járó motornál működik a hidraulika.
Válasz ZZZEEE #3894. hozzászólására3. Hidraulika
A képre nézve balról jobbra:
A három egymás melletti karból az első kettő a kihelyezett hidraulika. A 3. a hárompontot emeli, süllyeszti. Az amelyiken nincs gomb a kar végén az a mésység állító. A másik kettő, ami egy más mellett van, azok szabályzó karok. Ezek től balra van 2 db tekerős gomb. Az üléshez közelebbivel lehet nyomást állítani. A másik meg a háromponthoz tartozik azzal lehet a szabályzás módját kiválasztani. Nem egyszerű, de ha valaki ráérez, akkor nem okoz gondot. Pl az úszó álláshoz el kell forgatni a gombot koppanásig jobbra. Vigyázz, mert a gombot függőleges irányban is kell mozgatni. Ha megnézed jobban, akkor van a palástján kivágás, amiben van egy kis pöcök. Ha ránézel, akkor tudod miről beszélek. Na szóval! Forgasd el a gombot teljesen jobbra, majd a hárompont karját egy pillanatra nyomd el teljesen a sárhányó felé. A kar visszatér alap állásba, de az úszó helyzet működik.
Válasz ZZZEEE #3894. hozzászólásáraHeló.
1. Az elsőhajtásnak 2 módja van. Ha a hátsó tengely megcsúszik, akkor az elsőhajtás autómatán bekapcsol. Szabadonfutó van benne. A második módja amikor a műszerfalon bekapcsolod. Ilyenkor mindig hajtásban van.Mellette lévő gombbal tudod a difit kapcsolni. Meglátod a gombok alatt a jeleket. A műszerfalra ránézve (jobbról balra!) a 3. 4. gombok ezek.
2. TLT
A kuplungot teljesen benyomva a kézigáz melletti kart kell hátrahúzni. 540 es fordulat. Előre van az ezres, de ahhoz szerelni kell. Mégpedig egy másik tengelyt kell betenni. Vagy a tengely végéből kell leesztergálni. Ezt én sosem használtam. Nem tudom mennyit kell leszedni belőle.
Sziasztok ! Egy nagy segítséget szeretnék kérni ! Alapjáraton mtzkkel dolgozom , de most úgy adta a sors , hogy beleszaladtam egy zt 323A felújításba. A kérdésem az lenne , hogy a vezérműtömb karjairól valakinek nincs e véletlen rajza/képe , hogy melyik mit kapcsol . Illetve ezzel együtt az összes kezelőszervről ....
A tlt-t hol kell bekapcsolni illetve fordulatszámot váltani rajta , és a difizárat ?
Az első meghajtás kapcsolható , vagy csak ez az automata hajtás létezik .
MINDEN SEGÍTSÉGET ELŐRE IS KÖSZÖNÖK !!!
Válasz sopronijano #3892. hozzászólásáraA németeknél van 230 euró, meg a posta. De ha küldöd nekik a régit, akkor 110 eurót visszautalnak.
Hol lehet venni rávalót,és mennyiért?
Válasz sopronijano #3890. hozzászólásáraSajnos én sem tudom.
Válasz musits #3882. hozzászólásáraCsináltam képet,de nemtudom mié lehet.
Válasz k.tom0402 #3862. hozzászólásáraNekem ott zetor(6211) gázolajszűrő van.
Így néz ki
Kep1