Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF436.49 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Szépnapot kívánok mindenkinek! Segítséget kérnék,kuplung alsó munkahengerrel kapcsolatba! ZT 323 trakin szerintem nem az eredeti van! Ha valaki tudna egy közeli képet küdeni róla4 Köszi elöre is!
Válasz musits #3875. hozzászólásáraPécs alatt Bogádmindszent.Itt senki nemjavított zt.t! Illetve aki értett hozzá az elhunyt. Ezért kérdem tőletek esetleg nem e találkoztatok evvel a jelenséggel? Én javítottam sok gépet,de ezt még nem! Elmenterm vele dolgozni,és mire haza kellet volna mennem nemvolt 3!
Válasz musits #3872. hozzászólásáraItt senki nem ért hozzá,nemrégen vettem,azt sem tudom hogy álljak neki!Le kell e venni a váltót,nagy van e más megoldás?Mit is lehet tenni vele?
Válasz sopronijano #3871. hozzászólásáraKézzel is könnyen kell tudni megmozdítani. Ha nem megy, akkor lehet, hogy egy borda lepattant, és beszorult a hüvelyhez. Látni kellene.
Szép napot kívánok! Van egy zt 323-asom. Nem tudom miért de az országúti fokozatot nem tudom kapcsolni! Úgy láttam az alsó kapcsoló gyűrü meg sem mozdul! Esetleg ha valaki tudna valami megoldást rá,vagy találkozott ilyennel,kérem ossza meg velem mi is lehet az oka!
Válasz musits #3863. hozzászólásáraIgen az kell ☺ nagyon köszi a gyors választ
Esetleg tudnál ajánlani olyan helyet ahol be lehet szerezni és megbízható bolt?!
Sziasztok, van egy zt 325 tipusú traktorom és cserélni szeretnék gázolajszűrőt,de azt a fajtát nem tudom beszerezni ami a tank alatt( tank közvetlen mellett) található. Tudna nekem abban valaki segíteni,hogy milyen helyettesítő szűrő jó bele?
Köszi a segítséget.
Válasz musits #3859. hozzászólásáraA szelepekkel tud baj lenni. Én vettem rá újakat. Gyárival megegyező nincs. De találtam olyant, ami ugyan úgy működik.
Válasz Classjaguar #3858. hozzászólásáraAkkor a szelepeket kell megnézni, vagy az elektromos részét. A szelepek a bal hátsó kerék mellett vannak. 4 db összesen. De érdemes megnézni az, hogy megy e áram a szelepekre. 24 voltosak.
A munkahenger nyújtása (kép): 3,53 tonna (a 180 bar-nál) és 4,91 tonna (a 250 bar-nál)
A munkahenger teljesítményének összehúzódása: 2,26 tonna (a180 bar-nál) és 3,14 tonna (a 250 bar-nál)
Maximális nyomás: 250 bar ez van rajta
Válasz .Richard. #3842. hozzászólásáraDurva hasonlat,de ez van. Amúgy, a szàr felöl gyorsabban megy,mint ellenkező oldalon,ugyan azon nyomàson így gyengébb.
Válasz Plútó #3841. hozzászólásáraDe! Nègyzetcentimèterre jutò nyomàs a szàrnàl kevesebb.így gyengèbb. Pl. Mtz gumi egy bàr,felemeli a több tonnàt. Bicikli egy báron lapos.
Válasz csoppika #3839. hozzászólásáraEzt azért gondold át még egyszer.A munkát a dugattyú végzi.Az pedig egyforma átmérő mind a két oldalról.Ugyan olyan nyomás,ugyan akkora erőkifejtésre képes mindkét oldalról.Annyi,hogy az olaj mennyiség kevesebb,a szár felőli oldalon.De az nem befolyásol semmit.
4185 hozzászólás
Sok idöbe tellett!
Válasz sopronijano #3883. hozzászólásáraHa feltöltötte, a beillesztet is nyomd meg...
Ez van rajta
Válasz sopronijano #3881. hozzászólásáraCsinálj róla képet légyszíves.
Köszönöm! Az enyém nem is hasonlít rá!
Válasz sopronijano #3879. hozzászólásáraItt van.
Szépnapot kívánok mindenkinek! Segítséget kérnék,kuplung alsó munkahengerrel kapcsolatba! ZT 323 trakin szerintem nem az eredeti van! Ha valaki tudna egy közeli képet küdeni róla4 Köszi elöre is!
Megpróbálom,csak összeraktam mert akadály volt a traki!Kössz a tanácsot!
Válasz sopronijano #3876. hozzászólásáraPróbáld forgatni a fogaskerekeket. Meg finoman eltolni a gyűrűt. De csak érzéssel. Nehogy nagy baj legyen .
Válasz musits #3875. hozzászólásáraPécs alatt Bogádmindszent.Itt senki nemjavított zt.t! Illetve aki értett hozzá az elhunyt. Ezért kérdem tőletek esetleg nem e találkoztatok evvel a jelenséggel? Én javítottam sok gépet,de ezt még nem! Elmenterm vele dolgozni,és mire haza kellet volna mennem nemvolt 3!
Válasz sopronijano #3873. hozzászólásáraHol vagy helyileg?
Válasz sopronijano #3873. hozzászólásáraLátnom kellene. Így nem lehet azt mondani, hogy vedd ki a váltót. Mindenképpen keress egy jó szerelőt.
Válasz musits #3872. hozzászólásáraItt senki nem ért hozzá,nemrégen vettem,azt sem tudom hogy álljak neki!Le kell e venni a váltót,nagy van e más megoldás?Mit is lehet tenni vele?
Válasz sopronijano #3871. hozzászólásáraKézzel is könnyen kell tudni megmozdítani. Ha nem megy, akkor lehet, hogy egy borda lepattant, és beszorult a hüvelyhez. Látni kellene.
Levettem a váltó tetejét,kiemeltem a villákat,leengedtem az olajat,igazából nemtudtam a kapcsológürüt arrébtolni!
Válasz sopronijano #3869. hozzászólásáraVedd le a váltó fedelét. Lehet, hogy csak a kapcsolóvilla lazult meg a rudazaton.
Szép napot kívánok! Van egy zt 323-asom. Nem tudom miért de az országúti fokozatot nem tudom kapcsolni! Úgy láttam az alsó kapcsoló gyűrü meg sem mozdul! Esetleg ha valaki tudna valami megoldást rá,vagy találkozott ilyennel,kérem ossza meg velem mi is lehet az oka!
Válasz k.tom0402 #3867. hozzászólásáraSok sikert!
Válasz musits #3866. hozzászólásáraOké köszi megnézem
Válasz k.tom0402 #3865. hozzászólásáraÉn szombathelyen veszek ilyen dolgokat. A SZET kft-nél. Multicaros dolgokat meg a Multarg-tól lehet rendelni.
Válasz musits #3863. hozzászólásáraIgen az kell ☺ nagyon köszi a gyors választ
Esetleg tudnál ajánlani olyan helyet ahol be lehet szerezni és megbízható bolt?!
Moderálási elveink miatt törölve: 2018-03-16 07:35:38
Válasz k.tom0402 #3862. hozzászólásáraAz a rövid kell? Multicar szűrője jó bele.
Sziasztok, van egy zt 325 tipusú traktorom és cserélni szeretnék gázolajszűrőt,de azt a fajtát nem tudom beszerezni ami a tank alatt( tank közvetlen mellett) található. Tudna nekem abban valaki segíteni,hogy milyen helyettesítő szűrő jó bele?
Köszi a segítséget.
Válasz musits #3859. hozzászólásáraKöszönöm holnap megnézem
Válasz musits #3859. hozzászólásáraA szelepekkel tud baj lenni. Én vettem rá újakat. Gyárival megegyező nincs. De találtam olyant, ami ugyan úgy működik.
Válasz Classjaguar #3858. hozzászólásáraAkkor a szelepeket kell megnézni, vagy az elektromos részét. A szelepek a bal hátsó kerék mellett vannak. 4 db összesen. De érdemes megnézni az, hogy megy e áram a szelepekre. 24 voltosak.
Válasz musits #3857. hozzászólásáraKapcsoltam én de nem akkar müködni mert elakadtam vele és csak 1 kerek hajtott
Válasz Classjaguar #3855. hozzászólásáraA mūszerfal jobb oldalán lévō 4 kapcsoló közül az egyik kapcsolja a hátsó difit, meg az elsōkerékhajtást.
Válasz herry 74 #3853. hozzászólásáraIgazad van.
Sziasztok most vettünk egy zt323 ast az lenne a kérdésem hogy müködik a difizár a hátsókereknél
Válasz Gepi #3852. hozzászólásáraAz a baj a felújitás pont egy új mtz orbit ára )
Válasz musits #3835. hozzászólásáraAzt sokan nem tudják megfizetni
Válasz szaz100 #3851. hozzászólásáraBiztos, hogy 160 cm³/ford, hiszen kisebbet minek tennének rá?
Amúgy miért nem viszed el felújítani?
Válasz szaz100 #3850. hozzászólásáraEgyébként ezekből tudja valaki mekkora az orbitom?
Válasz Janbá #3845. hozzászólásáraA golyonak felül kell lenni, az enyémben már nincs ilyen
Válasz csoppika #3839. hozzászólásáraEredeti iranyitokaros megoldással is rohadt nehéz volt kormányozni,
Válasz csoppika #3840. hozzászólására50×30x300
A munkahenger nyújtása (kép): 3,53 tonna (a 180 bar-nál) és 4,91 tonna (a 250 bar-nál)
A munkahenger teljesítményének összehúzódása: 2,26 tonna (a180 bar-nál) és 3,14 tonna (a 250 bar-nál)
Maximális nyomás: 250 bar ez van rajta
Sorry a sok képért.
Valaki megtudja-e mondani, hogy ennek így kell állnia?
Válasz .Richard. #3843. hozzászólásáraIgazad van.Én nem gondoltam át rendesen.
Válasz .Richard. #3842. hozzászólásáraDurva hasonlat,de ez van. Amúgy, a szàr felöl gyorsabban megy,mint ellenkező oldalon,ugyan azon nyomàson így gyengébb.
Válasz Plútó #3841. hozzászólásáraDe! Nègyzetcentimèterre jutò nyomàs a szàrnàl kevesebb.így gyengèbb. Pl. Mtz gumi egy bàr,felemeli a több tonnàt. Bicikli egy báron lapos.
Válasz csoppika #3839. hozzászólásáraEzt azért gondold át még egyszer.A munkát a dugattyú végzi.Az pedig egyforma átmérő mind a két oldalról.Ugyan olyan nyomás,ugyan akkora erőkifejtésre képes mindkét oldalról.Annyi,hogy az olaj mennyiség kevesebb,a szár felőli oldalon.De az nem befolyásol semmit.
Válasz csoppika #3839. hozzászólásáraVagyis inkább a teljes teljesítmény 65-75% tudja... Milyen mh ez? Fortschritt kombájn motollaemelő?
Válasz szaz100 #3837. hozzászólásáraCsak balra a dolgozó felületből a munkahenger szárát le kell vonnod...ami lehet itt a fele-harmada...
Válasz szaz100 #3837. hozzászólásáraCsak azt nem tudom eredetileg hány cm3 es a gyári orbit
Válasz mikeboy #3836. hozzászólására50 es .jobbra tökéletes