Hirdetés
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Juhtenyésztés új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
- De gáz a gáz!!!!!!! új
- Poénok új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Claas traktorok új
- Claas Lexion vélemények új
- Fiatal agrárvállalkozók induló támogatása c. pályázat - Minden Fiatal Gazda ide :) új
758 hozzászólás
Hattat A110 - LKS Euro7 2+1 eke
Szia! Bocs a késői valaszert,de sok a meló! Kösz az infót,de végül Deutz Fahr-a esett a választás de meg érte más kategória!! Nagyon szeretem!!
Válasz Katonazsolt79 #405. hozzászólásáraSzia a T 4100 nál csak irányváltásnál kell kuplungolni egyedül. Kérdésedre válaszolva az a110 -ben csak háromszor ültem de sokkal komfortosabb a kezelőszervek az erősített hidraulikáról nem beszélve a tank is sokkal jobban hozzá férhető. Nekem hátsó keréksúly csak 2 van az a -n meg 4 de szerintem a súlya igy is több.Ja és a kuplung hidraulikus szóval nagyon könnyű kezelni én még jobban csak húzatásra használtam de nagyon fordulékony bár elkel rá egy művelő szett amit én is vettem mert a gyári kerék sokat tapos.Ár érték arányban szerintem nagyon jó ha kérdeésed van még ami érdekel csak irj (a légkondival nagyon vigyázzatok)
Kellene még egy traktor és gondolkozom egy T4100 ason!! Irányváltásnal kell kuplungos is meg ilyenek érdekelnek!! Köszi előre várok véleményt!
Van egy A 110esem most lesz egy éve hogy hajtom és elég jónak találom!! Már 700 óránál tart és egy két olajfojason kívül semmi!!
Üdv mindenkinek!! Valaki tudna nekem véleményt írni a T4100 asrol??! Mennyire előrelépés az A 110 hez képest??
Válasz mtz1221 #398. hozzászólásáraKöszönöm szépen.Hát a váltó nagyon könnyű a Hi sift is szépen dolgozik benne ezt a vissza rakós dolgot nem próbálgattam de nem is arra való egyébként szerintem vissza lehet rakni csak akkor az a kuplungot váltót nagyon igénybe veszi.A traktorról annyit ami nem tetszik benne a kipufogó elég szépen mozog és nincs rögzítve a fülkéhez de egy ilyen gumibakos tartót csinálok rá és kész a pótülésen ülő emberkének a jobb lábát piszkálja az irányváltó de eddig ennyi a motor nagyon jó és könnyen indul mondjuk a hengerenkénti izzítás nem egyenlő a fáklyás izzítással. Az biztos hogy MTZ köszönő viszonyban sincs vele de nem akarom bántani egyik márkát sem az is van csak picit sokat kell szerelni.
Válasz mtz1221 #398. hozzászólásáraA T4100-as irányváltó az mechanikus , csak a felező-csoport-irányváltó elektronikus. Az irányváltóhoz kuplung használata szükséges.
Válasz Claaastra #399. hozzászólásáraEz full mechanikus szinkron váltós.Az ősszel vették 100x megdicsérték hogy ilyen jó(könnyű)váltót még nem láttak.Hát tényleg túl könnyű lett.Kíváncsi vagyok ilyenkor az eladó vállalja e majd a garanciát,meg mi mehetett szét benne.
Válasz mtz1221 #398. hozzászólásáraszerintem vissza lehet tenni minden elektromos irányváltóst 1 ujjal,csak mi lesz a következmény nem tudni,letilt vagy kapcsol????
Válasz Pityesz90 #397. hozzászólásáraGratula hozzá.Ne fogd vissza magad,minden tapasztalatot írj le a rosszakat is. Milyen a váltója,ott is vissza lehet rakni 1 újjal 40km/h sebességből hátramenetbe??A múlt héten egy armatrack-nál sikerült az egyik ismerősöm emberének.Kiváncsi leszek a garanciások mit mondanak majd rá,meg menyire ment szét a váltó.
Sziasztok nekem a tegnapi nap folyamán megérkezett a T4100-as még próbálgatom de ha valakinek van kérdése vele kapcsolatban szivesen segítek.Persze később adja ki a hibáit ha lesz neki.
Válasz Sergio Oliva #395. hozzászólásáraNeked ezek saját tapasztalataid?Vagy mi alapján írod ezt a golfpályás dolgot?
Válasz Sergio Oliva #394. hozzászólásáraAz A sorozatról beszélek, az űr hattat minden bizonnyal John Deere másolat és jobb mi ta ződ.
Vegyél Hattatot! Ha golfpályán nyírod a füvet. Ja és ha Mehmet a szerelő a szomszédod, és a szomszéd faluban van az alkatrészraktár. Nem röhögök.
Válasz Pityesz90 #390. hozzászólásáraNagyon köszi a részletes leiràst. Nagyon meggyőző volt. Igérem àtgondoljuk. Mégegyszer köszi szépen.
Válasz barnatotmaria #389. hozzászólásáraMég annyit tennék hozzá, hogy az A szériának számomra olyan a fülkéje mint a MEN IN BLACK első részében mikor a bogár felhúzta az "EDGÁR öltönyt" és a tarkóján megcsavarta a bőrt. A T szérián egy idommal elvették az "élét" ennek a hasonlatnak, nekem már ott vállalhatóbb a forma!
Válasz barnatotmaria #389. hozzászólásáraTulajdonosi tapasztalatot nem tudok mondani mivel nekem nincs ilyen gépem, de mivel gondolkodtam egy T 4100-ason, így körüljártam a témát! Nálunk akinek van megvan vele elégedve, amit meg hiányol az pont benne van a T szériában. Konkrétan 24 sebesség a 12 helyett és a T-nél egy gomb van minden váltókaron amit ha megnyomsz kuplungolás nélkül válthatsz sebesséset, irányváltó bal oldalon a kormánykerék alatt szemben a jobb oldali irányváltóval, 2400 mm tengelytáv a 2300 mm helyett (hogy ne pattogjon), szabályozható 4 hidraulika kör kényelmesen kezelhető karokkal szemben a nem szabályozható 3 hidraulika körrel ahol a kezelő karok a fülke hátsó részén a hátad mögött vannak, megnövelt üzemanyag tank (hogy elég legyen a nafta egy műszakra), nagyobb kormányzási szög a szűkebb fordulóhoz. Ami hirtelen eszembe jutott, és az A 110 a T4090 erejével azonos, mind a kettő 92 lóerős. Személy szerint a T szériából vennék, igaz végül nekem nem lett,de nem a traktor hibájából! Igen még a T-re 3 év alap gari, +200 valahány ezerért még +2 év garancia, igaz az A szériáét nem tudom mennyi! Gondold át! Ismerős a szervízzel is elégedett, elmondása alapján ha jelzi hogy gond van, gyorsan orvosolják, amiből nem volt sok!
Válasz barnatotmaria #389. hozzászólásáraÉn a T 4100 -ast választottam de még nekem sincs meg, én voltam kint több gazdánál is referenciagépet nézni nagyon dicsérték de az mind A110-es volt szerintem gondold át ha kicsivel drágább is nem árt az ha kicsit erősebb a trakid
Válasz Pityesz90 #388. hozzászólásáraKöszi az informàciót. Most szetetnénk egy A100ast vàsàrolni az lenne a fő traktorunk,kis gazdasàgunk van. Tulajdonosoktol tapasztalatokat vàrnànk.. előre is köszi
Válasz barnatotmaria #387. hozzászólásáraHello!Véleményre én is kíváncsi lennék de a végsebessége szerintem ugyan az mint az A 110-é szóval 40 km/h
Sziasztok! Vélemények Hattat A 100as modellröl? Végsebességét sehol sem talàlom? Előre is köszi
Válasz Dragunov #381. hozzászólásáraSzia, megérkezett már a T4100-as ? Mennyire vagy vele elégedett?
Válasz Dragunov #384. hozzászólásáraHali.
Én is erősen gondolkozok egy t 4100-as szérián csak picit félek az alkatrész ellátástól nektek nem volt ez nehézkes a meglévő trakihoz? Mert gondolom előbb utóbb ugy is kell hozzá ez az.
Válasz sanyi1965 #382. hozzászólásárameg kapsz mindkét kerékre(hátsó 2*2*80 kg hátsúlyt alapból ha minden igaz és nem változtattak rajta
Válasz sanyi1965 #382. hozzászólásáraha a frontsúlyra gondolsz az tartozék 10*40 kg asszem,de a csúszkán még 2 elfér íly tudsz 12*40 kg rárakni egy menetes szár alkalmazásával:)
Válasz Dragunov #381. hozzászólásáracsak egy kérdés:csúsztatható ellensúly jár ehhez a PSZV-hez?sorry.
Hogy milyen azt csak katalógusokból és videókból tudom,meg korábbi demó bemutatókból mivel még nem jött meg,de a legfontosabb hogy sokkal pilótabarátabb,kényelmesebb okosan elhelyezett szervekkel felvértezettebb a gyakorlati gazdatapasztalatok alapján megalkotott szériának tűnik,aztán majd megmosnom mi a végleges értékelés!
Válasz Dragunov #378. hozzászólásáraÉs milyen,menyivel komolyabb az A típustól ?
Válasz Nadgyi #368. hozzászólásáraAz árát Mi már rég szerződésbe foglaltuk az akkori euro árfolyammal,így kb.10,7 körül volt, de nem tudom pontosan utána kell néznem!
Válasz mtz1221 #369. hozzászólásáraMeg:))
Hali!
Még nem jött meg,késedelmek van a szállításban, az utolsó módosított információ márc 10!Talán a végleges!
Válasz mtz1221 #375. hozzászólásáraMost nézzed meg
Válasz tibi16 #374. hozzászólásáraNem jött semmi,de küldtem én is neked.
Válasz mtz1221 #373. hozzászólásáraKüldtem üzenetet
Válasz tibi16 #371. hozzászólásáraA haverod hova valósi akinek van?Elküldenéd privátban a tel számát?
Válasz mtz1221 #369. hozzászólásáraNekem 9,6M+fa árat mondtak, 3 év jótálással, + 250000 Ft- ért további 2 év teljeskörű garancia. Ha pedig 5 év garit beválal a gyártó az azért önmagáért beszél.Az agromason ültem bele, kézre áló kezelőszervek 4 pár kiadószelep, szabájozható. 24*24-es hi-shift teljesen szinkronizált váltó. Az A szériához képest kezelőbarátabb,tíz centivel növelték a tengejtávot!Nekem a pótülés kialakítása zavaró, ki és beszálásnál útban van,illetve a sofőr ülésben is mélyen ül az ember a két kerék között! Van ismerősnek A 110-es, ő dicséri, jobban szántásra használja, többi munkára mtz-t használ!
Válasz mtz1221 #369. hozzászólásáraDecemberben kérdeztem a vgp-ben, előrendelni lehetett csak és 36500eu pdv-vel. Az agromas-on többet kértek érte. Szerintem nagyon sok.
Valakinek van már 3000-4000 órát ment hattat-ja ?Megköszönöm ha leírná hogy megvenné-e még egyszer ?
Válasz Dragunov #367. hozzászólásáraSzia a T4100 megjött már,ára?
Válasz Dragunov #367. hozzászólásáraHelló, küldtem neked egy mailt, nézz rá légyszíves. Köszi
Válasz Dragunov #366. hozzászólásáraSzerintem megértitek mit akartam írni valószínűleg zárszó gyanánt erről a témáról,
nem érdemes tovább boncolgatni, hisz Mi vettük, mi is fogjuk használni, arra amire vettük Őket,legjobb tudásunk szerint!
Ezek ár érték arányban és szervízárak alkatrész díjak ügyében, egy nagyon hatékony UNIVERZÁLIS KISZOLGÁLÓ TRAKTOR,ha megjön a T4100 mindenképpen írok hogy ott mik a tapasztalataink,valamint majd levideózom az a szériát és a t szériát egymás mellett, hogy akit érdekel ez a típus az lássa a különbözősségeket,a fejlesztések útját,hogy milyen irányba tart ez a márka!
Hali
Válasz szanberg #363. hozzászólásáraTudod örülök hogy ezt írtad,mert a másikkal sincs azóta semmi baj amióta ezek a dolgok ki lettek javítva,hibátlanul működik, a másik meg bőven 2000 óra felett is hibátlan!Az elején persze hogy negatív volt a hang, mert egy új gép sok hibával elviszi a jó szájízt,majd a korrekt gyári hozzállás miatt kicseréltettek a dolgok,és most azonnal bármilyen reá szabott munkára alkalmas,Nálunk a sofőrök örömmel ülnek bele, jobban mint az mtzkbe!
Szóval változott a vélemény, szerencsére így van!
És nem hinném hogy köztetek még soha sem változott volna a véleménye pozitív vagy negatív irányba ugyanazon dologról!
És még valami nem a fergik helyett vettük nem ezek kíváltására, hanem ezek alá dolgozásra, jobban mtz váltásra!
Így ezzel a géppel érdemes érdemiben összehasonlítani!
És tudod olyan hozzászólások a mérvadók,amig mtz váltásra vették, vagy szinkronban a pilóta ült ebben és abban is!
Válasz Claaastra #364. hozzászólásáraNem kell letenni a másik márkát,(ámbár nállam a fergi semmit nem ér)mert mindenkinél vannak hétfői-pénzeki példányok
Válasz szanberg #363. hozzászólásáraNem kell
Válasz Claaastra #362. hozzászólásáraMindenhol előfordul gyári hiba.
Környéken zsír új JD-ből bukott ki motor két naposan, valtrát vittek el tréleren szétkapni, ih kombájnban besült motor meg mittudomén.
Ezekben volt valami olyan gyári hiba ami beszállítói alkatrész hiba volt mindegyikben egytől-egyig, az általad említett 5455-ösben is. Az is elment műszakira, otthon tudott közlekedni pár órát, aztán állt meg mert...nem emlékszem pontosan mi volt vele, de az biztos, hogy egyik alkatrésze volt hibás.
Itt most nem ilyenekről van szó, minden márkára lehet ilyet mondani nem is egyet. Itt arról van szó amit ha visszaolvasol megérted. 550óráig annyi de annyi baj volt vele, hogy ihajj, nem tudott jót mondani a gépről, most meg a pálfordulás.
De ha azóta jó örülök neki, meg legyen is jó, válljon be én tényleg ezt kívánom, csak nem lehet egy lapon sem említeni komoly nyugati géppel. Én is ültem benne, olyan mint egy új huniper vegyszerező....
Válasz szanberg #361. hozzászólásáraÉs milyen márkát cseréltek ujra pár napos korában ,közel hozzád???
Válasz Dragunov #360. hozzászólásáraNem erről van szó!
Arról, hogy nemrégen mindenféle rosszat és csakis rosszat tudtál mondani a hattatról most meg a világ legjobb gépének írod.
Az sem magyarázat, hogy az egyik jó volt a másik meg nem, mert ha ez így van akkor az a gyártási minőséget tükrözi de nagyon, nekem olyan gép nemkell ami ha xar akkoris meg ha jó akkoris átmegy a minőségbiztosításon (már ha lehet annak nevezni az ottani ilyen feladatot) és kiadják piacra.
Válasz Dragunov #352. hozzászólásáraTisztelt fórumozók!
Mindenki vegyen olyan gépet amit a pénztárcája elbír,és amiben megbízik,valamint amiről jót hallott!
Mondjuk ebben az esetben így semmi értelme a fórumnak , hisz amiről valaki mondd valamit az a másik szemében szálka, segíteni senki senkinek nem akar hisz fikázni könnyebb főleg ha erőgépről van szó,úgyhogy mindegy hogy milyen gépet veszel ill használsz ha az szerinted jó akkor úgyis te mondod ki magadnak a végítéletet róla!
Ha meg gondod bajod van vele,akkor úgyis megoldod mások tanácsára meg nem kell hallgatni hisz úgyis mindenki a saját malmában őröl!
Talán ennyi!
Válasz arcsimeheszet #358. hozzászólásáraGyümölcsösöm van csak és mellette van egy 550-es MTZ. Az MTZ-re szereltettem homlokrakodót és csak rakodásra használom.
Még csak hatszáz óra van benne, és a kompresszor csavarok letörésén kívül komolyabb probléma nem volt. Ami nagyon előnyös az MTZ-hez képest: irányváltó, jó kilátás, csendes, hűtés-fűtés, kuplungolható TLT, kényelmes, könnyen vezethető.
18 tonna ösztömegű pótkocsit vontatok vele kétkörös fékkel, jó bírja. (Átkapcsolható szerelés nélkül egy körre, így a 8 tonnást is tudom vontatni vele.)
Az ősszel több pótkocsit is sikerült kihúzni a sárból, amivel már az MTZ nem birkózott meg. Több Hattat tulaj is van a szomszédos településeken, de eddig mindenki azt mondta, hogy megérte és nem bánta meg, hogy nem MTZ-t vett. Van aki már több ezer üzemóránál jár.