Hirdetés
- Munkabérek a mezőgazdaságban új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Juhtenyésztés új
- Osztatlan közös tulajdon megosztása új
- Haszonbérleti szerződés új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Kukorica terményárak új
- Fiatal agrárvállalkozók induló támogatása c. pályázat - Minden Fiatal Gazda ide :) új
- Claas Lexion vélemények új
- Agrártámogatások kifizetése új
758 hozzászólás
Válasz Balti #357. hozzászólásáraMennyi üzem óra van benne?
Van másik traktor is mellette?
Nekünk ez még egy ismeretlen márka volt amikor elmentünk megnézni. Kényelmesebb mint az MTZ az tény. A gazda akinél voltunk azt mondta hogy a 90 lóerős MTZ gépeit el is viszi és az elejét se emelgeti de az 110-es Hattat volt. Ami nekem nem tetszett rajta az az hogy műanyag az egész burkolat motorháztető, fülke, sávédők, meg minden. A lemez drágább mint a műanyag és nehezebb is ezen az egy dolgon nem spóroltak az MTZ-nél (mármint amelyik lemez burkolatos) de minden máson igen. Nagy kár hogy ha be ül valaki egy új Mtz fülkéjébe szinte ugyan azt látja mint egy 30 éves panorámás Mtz-ben. Megállt az idő? Kíváncsi vagyok hogy megbízhatóságilag miket fogunk még hallani róla.
Válasz Dragunov #335. hozzászólásáraNekem A90-s van, azon csak három csavar rögzítette, ami sajnos letört. Kivenni nem tudtuk a beletört részt még csavarkihajtóval sem. Végül belefúrtunk és csavarrögzítővel tettünk bele 10.9-es csavart. Azóta nincs vele gond.
Két éve használom a Hattat A90-t, de össze sem lehet hasonlítani az MTZ-vel. Nekem bevált.
Válasz Dragunov #351. hozzászólásáraJól leégeted magad, amit írtál a kétféle embertípusról épen rád illik.
Gagyi tákolmány egy 5400as fergához képest az a helyzet.
Első híd persely, bordáshűvely csere itt is volt meg injektor csere 5500óra körül jött elő mind, ezek nem jó minőségű üzemanyag illetve nem elég jó karbantartás végett megeshetnek, de a traki az egy bitang jó stabil gép, 7000nél is olyan mint újkorában volt, itt nem sír nem rí semmi benne, dübörög és megy ahogy kell
Válasz Dragunov #354. hozzászólásáraKösz, ezek hasznos infók, holnap meg is nézem ha lesz rá időm!
Válasz tibi16 #353. hozzászólásáraHali!
Mivel ez a gép nem tud légteleníteni,így neked kell kiengedni a levegőt, a géped bal oldalán a híd hátuljánál van az 1. szelep 24 es kulccsal lazítsd fel a szelepet majd vissza, tartsd tisztán a nyílást, a bal ill jobb keréken keress hasonló alakú légtelenítőt ill olajbetöltőt ahogy tetszik!úgy állj hogy mindkettőt elérd ez egyszerre ritkán áll helyesen!Valamint figyeld a szimmeringet a híd hátuljánál ahol rámegy a meghajtó tengely ha csöppen az olaj az figyelmeztető jel,mozgassd meg egy vassal alányúlva a tengelycsonkot he nem mozdul jó, ha mozdul húzz utána az anyának,de figyelj pontozóval egy pöttyöt raknak rá hogy ne tudd elforgatni könnyen, ezt sajna fúrni kell hogy megoldd,majd húzz rá majd pontozdd vissza!A kuplungod jeladója ha rákötöd a diagnosztikát sokszor jelezheti a bock kapcsoló hibáját, a régieknél műanyag tolattyús rendszer kikopása miatt nem volt finom a kuplung rángathatott,és csak akkor kapott jelet ha erősen ráugrottál a kuplungra,az újban már nincs mech. alkatrész mindent elektronika jeladók visznek,erre érdemes cserélni!De a 3 pont jeladojára is figyelj, mert túl összevissza reagál különben a hidr. helyzetekre!Valamint keresd meg az összes testpontot és tisztítsd, asszem 5 pont van!Van egy hidraulikus szuszogó amit szintén ki kell pucizni 400 anként ajánlott, bal oldalt nézz be hátul a munkahenger felső konzola mögé, egy 5 centis kerek fém színű a központi blokkra épített valamit keress, kulccsal talán 17 es kicsavarható, mondjuk nehezen!De megéri!
Valamint 400 anként csavarjj be egy zsírgombot a bal ill jobb keréktőhöz, 3 pumpálást bele majd vissza a zárócsavart,11 es kulcs!Megéri!
Válasz Dragunov #352. hozzászólásáraAz üzemanyagelőszűrő nekünk is rajta van már, az olajat is 300 nál cserléjük, nem várjuk meg a 400at.
Ami nem világos, hogy mit értesz a "bock kapcsoló előjött párszor" alatt és milyen levegőt kellene kiengednem 3 helyről?
Válasz tibi16 #345. hozzászólásáraHali nálunk is 5455 ösök vannak a dyna 4 el, igazából nem rossz gép,összerakott, 4000 üzemórától jöttek ki az első komolyabb problémák,túl merev a kardán nincs benn kereszt, és ezt a tányérkúpkerék és perselyek valamint hídesztergáltatás lett a vége,nem volt olcsó!Nálunk nem jó minőségű a gázolaj, de egy utólagosan beszerzett Perkinses üzemanyagelőszűrő sokat segített a dolgon!Szerintem a 400 üzemórás ciklus ennek a gépnek egy picit sok, lehetne kurtítani, a gázolajszűrőt gyakrabban cserélni,bock kapcsoló sajna előjött párszor, majd 5000 felett jön az autotronic behalása,legalábbis nálunk,a hidr szivattyú 6000 fele biztos beadja a kulcsot!
De ez egyedi
figyeld és zsírozdd gyakran felemelt munkagépnél a hidat, levegőt gyakran engedd ki a 3 helyről,és tovább működik!
Testcstlakozókat gyakran tisztítsd és kontaktsprayeld ami a gépet a fülkével köti össze!szintén hasznos!
A 3 pont tetején lévő oldalra kihúzható jeladó legyen tisztítva mert nagyon be tud ragadni és nem műkszik jól!
Hirtelen ennyi!
Válasz Dns8 #346. hozzászólásáraHali!
Igen ezt is írtam!
Mint mondottam az egyik géppel tényleg semmi hiba a másikkal gyakorlatilag minden ami csak elképzelhető, vállalom mert ezek tények,ki kell fogni a dolgokat!Jó tény hogy a másik túl sok negatívuma miatt nehezebb volt akkoriban jó ítéletet adni a típusról viszont azóta nincs gond velük, köszönöm hogy szemfüles vagy,ezek akkor új és nem ismert típusok voltak,amiket vakon vállalt be az ember,az egyiknél sajna nem jött be a másiknál igen, de hidd el igazából az általad jogosan felhozott dolgok óta a másikkal sincs probléma!Talán műszakváltás volt vagy más dolgok voltak az összeszerelőkocsikon vagy mindez együtt!
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-12-04 15:31:47
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-12-04 15:31:53
Válasz Dns8 #346. hozzászólásáraKitudja... lehet már veszettül teriti a 6tatot mint ......Szasza 10ben bogballal a buzát
Válasz traktorajtóhajtogató #338. hozzászólásáraSzia! Te milyen tipusu fergit vettél ha nem titok?
Válasz Dragunov #344. hozzászólásáraEZT KI ÍRTA?
EGY ÉV ALATT NAGYON MEGVÁLTOZOTT A VÉLEMÉNYED.
Ugrás a témához »hejjaslaszlo80 | 2015-09-28 09:55:44
Hali Mindenki!
Sajna én leginkább előnytelen dolgokat tudnék mondani a Hattat-ról!
Kb 1 éve vettem egy a 110 et,igazából mtz kiváltására!Rengeteg hidraulikus hibája volt,amik még elviselhetőek voltak,roppantásnál engedett,gumigyűrűk elmentek,nagyobb acélgolyót kellett rakni hogy ne sírjon a tömbbe,eltörött a süllyesztési sebesség szabályzó ilyenek!Hozattam rá még 2 súlyt az elejére hogy ne pattogjon,ne emelgesse az elejét,kis hűtő-fűtő ládát,panoráma tükröket,áramtalanítót szereltem be,mert a sorozatos világításbiztosíték olvadás miatt szükségessé vált,valamint sebesség és ha számlálót mert ez se rossz!Szóval költöttem rá,most 550 ü.óra van benne, 100 le-re márt gépeket húz szántóföldön sosincs túlterhelve stb.!
DE!!!!!!
Pár napja eltörött a fülke, hátsó 2 rögzítésnél, a hegesztés mellett végig elvált,iszonyatosan súlyos hiba,a gép sose borult, de ha mégis ezzel a fülkével ottmaradt volna a sofőr,mert összelapult volna a fülke!
És a legjobb!!!!!
Tegnap az irányváltó úgy néz ki bekakukkolt,olyan hangja van mintha letört volna 1 fog a kerékről vagy a pici kardán a váltóban elfáradt volna, csak előremenetben csinálja, mászóban is hallható, mediumban is , de főleg h ban 2-től nem tudzs megmaradni benne úgy ráz zuhog!Ja és nem a csillag csavarok még mielőtt megkérditek!
Pedig a Valtra mechanikus váltója mindent kibír, nem is annyira érdekelne 6000 ü.óra fele de picit több mint 500 nál?
És mindig 1 sofőr hajtotta,aki vigyázott eddig mindenre ami alatta volt!
Na?
Mondjatok rá valamit!
Ajánlanám e bárkinek?
NEM!
Mondjuk a motor az tényleg álom!
Sziasztok!
Válasz Dragunov #344. hozzászólásáraSzia, milyen az 5ös fergitek? Nekünk 5455van, milyen hibák voltak rajta mire figyeljünk? bő 2 éves 1300 üzemóra van a miénkban, eddig hibátlan. Váltót kalibrálni mikor szoktátok? Amúgy a közelben van egy A110es hattat, 1 évas 1400 üzemórás, éjjel nappal hajtja a fazon, apróságok voltak eddig csak rajta, de garancia alatt cserélték neki, ő meg van elégedve vele többnyire, kisegítő munkára hasznűlja csak. Mi is nézegetjük, jó lenne egy kisegítőnek.
Válasz traktorajtóhajtogató #338. hozzászólásáraSzia!
Nálunk is dolgoznak még 952.2 es mtz k ezek kiváltására vettük a Hattatokat!
Nem borított el a köd,csak a véleményemet mondtam el erről a típusról,Nálunk a srácok szeretik,szívesebben viszik mint a Bellákat,de tényleg nem rossz konstrukció szerintem, én mindenhogyan veszek egy t 4100 at mert szerintem jó irányba halad a típus!
A fergieiddel pedig eddig szerencséd volt ha az általam említett dolgok egyike sem kísértette meg az üzemeltetésüket,Mi az 5ös 6 os és a 7 es szériát visszük, mondjuk nem a a legújabb 6 os változatban, ami szerintem nem gond hisz sok fergis panaszkodott az agyon elektronizáltság hibái miatt amivel nem tudnak mit kezdeni a géppel ami a föld közepén sípolva villogva áll egy helyben vontathatatlanul!
Csak tudod 16-22 misiért ennél többet is várna az ember!Jó semmien mai gép sem a szántóföldi tartós és megbízható üzemeltetésre van tervezve, (ezek nem azok a kockaorrú egyszerű 6 hengeres JD-k amik még az Usa-ban készültek, és 14000 üzemóránál még simán bevállalható hatalmas önsúlyú összerakott vasak)hanem hogy vegyél hozzá folyamatosan alkatrészt,ami a gép vételárát legalábbis eléri mondjuk 8-10000 üzemóráig!mondjuk 10 évig!
DE ez a Hattat jó elcsépelt témának tűnik Számodra, de 3 éve sose aludt kinn a földön, míg a 6000 vagy a 7000 sőt az egyszerűbb 5000 eses Fergik pedig nem egy alkalommal!
Mindegy az idő eldönti,de egyelőre nem tudok rosszat mondani ezekről a gépekről
Válasz arcsimeheszet #336. hozzászólásáraMajd a kínai gyárt neked alkatrészt!Gondolod hogy az Mtz az fehérorosz,és az alkatrész is az?A kínai tud már ciril betűt is ütni akár hova!Nem kell itt attól tartani hogy nincs alkatrész!! Pénzed legyen,de jó sok!
Válasz traktorajtóhajtogató #338. hozzászólásáraPersze, hogy nem mégy a zetor alá minõségben, mert alatta nem is nagyon van már más! Csak az mtz, meg a kínai.
Üdv Mindenkinek
Olvasom hogy "ezért nem vettünk-.5-ös MTZ-t sem. Mert arra is azt mondta egy kereskedő hogy gyártani már gyártják de alkatrész az nincs."
Persze a rohadt,gyökér kereskedő nem rendel nehogy benne álljon a pénze, meg ha nem tud legalább 200%-ot nyerni valamin akkor egyszerűen nem rendel,- de hogy nincs alkatrész, ez csak duma.
Válasz traktorajtóhajtogató #338. hozzászólásáraMert a Zetor alatt talán csak az Mtz-van,de fergusson se kükömb
Válasz traktorajtóhajtogató #338. hozzászólásáraNem is igen lehet...
Válasz Dragunov #333. hozzászólásáraÉn értem, hogy téged elvakított a Hattat köd de azért mégis ilyen dícsódákat zengeni erről a török vasdarabról... Azért nem semmi. Használd egészséggel. Annyit igazítanék a dolgon, hogy az európának szállított valtrákat finnországban gyártották. Most ujabban mióta kétféle A valtra van, azóta a kissebbik az Hattat. Ami a Fergi alkatrészárakat illeti biztosan drágák, mertr olyan a minőségük is. Én még nem kellett cseréljek semmit eddig. Van olcsóbb traktorom is, Zetor. Az alá nem megyek minőségben.
Válasz arcsimeheszet #336. hozzászólásáraHa leáll(átáll) a gyár, akkor építhetsz tankot...ahhoz biztosan tudnak majd cuccot küldeni
Válasz Dragunov #298. hozzászólásáraKöszi a választ de végül is nem Hattat-ot vettünk. Voltunk egyet meg nézni még februárban, azt hiszem Porcsalmán de végül is egy MTZ 892.2-es mellett döntöttünk. Az alkatrészek beszerzés bizonytalanitott el. A kereskedő ugyan mondta hogy ő beszerzi az alkatrészeket garancia lejárata után is, de időben jóval tovább tart mint az MTZ alkatrész beszerzése. Meg kérdeztem hogy esetleg ha megszünne a kereskedés vagy be csődölne akkor van e olyan bolt ahol be lehet szerezni, ha nem is mindent de mondjuk az alkatrészek 50%-át. Az volt a válasz hogy a traktorhoz ad egy alkatrész katalógust és cikkszám alapján tudom meg rendelni a Török gyárból. Utána volt a fel fordulás a törököknél mármint a puccs meg a határ zár és egy ilyen kiszámíthatatlan helyzetben mi van ha maga a gyár áll le? Végül is nekünk "vezér" traktornak kellett volna ezért nem vettünk-.5-ös MTZ-t sem. Mert arra is azt mondta egy kereskedő hogy gyártani már gyártják de alkatrész az nincs.
Válasz Balti #329. hozzászólásáraSzia!
4 csavar fogta fel a kompresszort sajna a leggyengébb minőségűek, és ha picit túl feszítetted a szíjat letört vitte az egész egységet,de érdekes hogy a tesójánál már 10.9 est rakott bele a gyár!
A légszárító elektomos csatlakozása nem volt vassal vagy páncéllal úgymond védve!Érdekes hogy amúgy a kerék szelepektől elkezdve majd minden egyszég páncélozva van de ezt a kilógó csatlakozást nem akarták bevédeni, így letöredezett!
Valamint ez egy nagyon száraz nedvesség nélküli fékrendszer,így a régi Ifa kocsiknál hiányzott egy pici kenés amit az Mtz től megkapott,De ennyi nem gondolj nagy dologra!
Válasz traktorajtóhajtogató #326. hozzászólásáraValamint írtam hogy a MI a Fergik melé vettük könnyű univerzális kiszolgáló traktornak,Amire maximálisan megfelel, egyszerű mechanikus olcsó árú olcsó szervízű és olcsó alkatrész árú jó üzemanyagfogyasztású traktor!
Gondolom ha egyáltalán tulajdonosa vagy a Fergijeidnek pentosan tudod mi a kontraszt a 2 gép közt, tudod ha a Fergi jeladóját vagy forgásérzékelőjét leveri a szotyiszár, és állsz vele a táblán mint a Fa** a lakodalomban és úgy kell behúzatnod Magad vagy ha esetleg az autotronicod nem tudja a test pillanatnyi megszűnése miatt merre van az előre és merre a hátra, és az irányváltót mindegy hova rakod rüki nincs satöbbi!Akkor felértékelődik egy mechanikus traki szerepe!
Tudnod kell ha tulajdonos vagy miről beszélek!
Ezért kérlek ha nincs Hattatod otthon ne bíráld és ne kritizáld a gépet, pláne ha nem tudod milyen gép,hisz nem vagy a tulaja, rosszindulatú hallottam valamit valakitől akinek stb... dolgokat meg felejtsd el kérlek!Ha használod megvetted és van véleményed ami nem jó azt elfogadom,mert össze tudom hasonlítani az enyémek gondjaival!
DE
Ez nem egy 70000 eurós gép a hasonló kategóriákkal párosítsd össze,és ekkor mondj véleményt!
Mi használjuk és amióta mennek és fizetjük az alkatrész ill szerelés számlákat valamint a rezsi díjakat azóta nálam a KÖNNYŰ UNIVERZÁLIS KISZOLGÁLÓ TRAKTOR kategóriájában bizonyított!
És tudod nem csak nálam,nem egy Hattat van 30 km en belül és hasonló dolgokat mondanak a TULAJDONOSOK!
Szerintem ennyi gondolatom volt a hozzászólásodhoz ill . a kritikáidhoz!
Hali!
Válasz traktorajtóhajtogató #326. hozzászólásáraÜdv!
Tudod kétféle Embertípust nem tudok hova tenni a világban,az egyik a minden dologról mindent tudó ember aki az összes gép minden típusát ismeri és a véleménye is megvan róla, akár tulajdonosi akár egyszerű gépkezelői perspektívából nézve, a másik az a bizonyos a "Traktor színe a zöld" típusú emberek!
Tudod érdekes vagy, ítélkezel egy típusról úgy hogy nincs a tulajdonodban,nem kezeled hajtod, nem tudod a bekerülési és üzemeltetési költségeit!Tudod szerinted a Hattat egy silányan összerakott konstrukció,ezzel a Valtrát is lefikáztad ami ugyanazon a gyártósoron készült!
Valamint Mi több fergit is üzemeltetünk, sok tapasztalatom van ezen típusokkal kapcsolatban,ezek tény hogy fantasztikus gépek maximális konforttal és megbízhatósággal de ennek megvan az ára,ezek 70-80 ezer eurós gépek amiket ha megveszed és Te biztos tudod miről beszélek mert nyilván nem csak hajtod Őket hogy más fizeti a javítási és szervíz rezsi óradíjakat, de gondolom mivel rutinos MF tulajdonos vagy!!!!!
Nyilván az első kerék hajtás tányérkúpkerekét már cserélted 2000-2550 euro árban ill e hozzávaló perselyek szim. stb árával nyilván örültél a 1,5 misis számlának javítással agyütt, vagy biztos volt már autotronic cseréd pár százezerért, esetleg a szer gázolaj miatt adagoló ill befecsk. valamint porlasztó cseréd fél misiért alphangon, ill az állandó szenzor jeladó cserék 50-145 ezres díjáért,tudnod kell ha TE VAGY A TULAJDONOSA ezen gépeknek!
A minőséget és a kényelmet mindig meg kell fizetni és az AGCO nem olcsó cég!De ezt gondolom egy Fergi Tulajdonosnak nem kell mondani!
Válasz Claaastra #330. hozzászólásáraPersze egy teljesen mehanikus kistraktor tartósabb mint egy komplikáltabb és modernebb gép de alapvetően nekem az a véleményem, hogy a ferga modernebb, átgondoltabb, egyszerübb traktor. A valmet nagyon elkomplikálta a dolgokat és ahelyett, hogy terveztek volna nulláról egy új sebváltót toldozták-foltozták a régit. A dyna 6 váltóban van 4 mehanikus fokozat és egy power rész. Az egész akkora mint egy kicsit hosszabb személyautó váltó és ez a fogyasztásban is látszik. Kompakt és egyszerű. A valmetomban meg volt egy 4 fokozatú váltó egy háromfokozatú felezővel és még egy power. Ott volt veszteség rendesen. Aztán megcsinálták a cvt váltójukat amiben vagy 4 vagy 5 mehanikus fokozat vol a hidrómotor mellett. Minek? A fendt 2 fokozatból megoldotta ezt. A többi csak gázolajpocsékolás. Én sokat hasznlom a TLT-t és a ferga TLT-je sokkal jobb mint a valmeté. A jó öreg valmettel a szállítás kínszenvedés volt a hátratolt melső híd és a rövid tengelytáv miatt. A MF sokkal kényelmesebb. Egyetlen előnye a valmetnek a jó súlyelosztás volt. Szinte 50/50 %. A fergára kötelező a hátsó keréksúly. A kidolgozás minősége sokkal jobb a fergában.
Válasz Claaastra #330. hozzászólásáraHogyne volna A valtra. Most kétfele van választva. Van Hattat valtra logóval és van régi öreg valmet A. Szinte semmit nem változott 30 év alatt. Kicsi MF nincs valtra logóval az biztos.
Válasz traktorajtóhajtogató #328. hozzászólásáraja van benne pár óra, majd 10000-nél dicsérd,szombaton voltam Bolognában kiállításon,nincs is A valtra ,végülis van de a játék MF van V betüvel ,szomorú ez a globalizáció, 16000órás Valmet465-ötből javitás nélkül szálltam ki most a 6400 ban van 10000óra 1 javítással(hidr szivattyú) T 130 8000óra hibamentes
Válasz Dragunov #317. hozzászólásáraÜdv!
A kompresszor felfogatást "bizonytalanság" megoldható? És mi volt a légszárító hibája?
Válasz Claaastra #327. hozzászólásáraNekem bevált eddig. A SISU motor/dyna váltó kombó verhetetlen fogyasztásban. Előtte valtrám volt, ahoz képest sokkal kényelmesebb és takarékosabb. Persze drágább is de sokkal minőségibb termék.
Válasz traktorajtóhajtogató #326. hozzászólásáraAkkor még sokat dolgozhatsz egy jó traktorért mert az MF egy szemétdomb
Válasz Dragunov #303. hozzászólásáraValami gond van? Elgurult a gyógyszer vagy mi van? Ez egy könnyű traktor. A prospektus szerint 3700 kg. Az meg kicsit kevés a 110 lónak. Ennyit szerettem volna mondani. Egyébként meg nem érdekel hogy te milyen gépeket használsz. Én igyekszem kigazdálkodni egy jó gép árát. Ha nem megy hát abbahagyom de ilyen Hattatal nem szívatom magam. Volt A valtrám, ezért megnéztem egy kiállításon a Hattátot is és elképesztően kontár munka van rátéve. Beszéltem egy kicsit a gyár képviselőjével, akivel este összefutottunk a vacsoránál is. Megbeszéltük, hogy ez egy A valmet, valami ősöreg perkins motorral és egy improvizált fülkével.
Válasz mtz1221 #324. hozzászólásáraSzerintem is így van, egyetértek!
Válasz Dragunov #323. hozzászólásáraIlyen traktor gyártók előtt a jövő,ha ennyire fejleszteni akarnak meg figyelnek az emberek véleményére,akkor nem rövid távra terveznek.
Válasz mtz1221 #322. hozzászólásáraÉs még egy nagyon fontos adalék mi a gépeket az a széria legelején vettük,ismeretlen új traki volt, még csiszolásra váró,de!
A partnerkapcsolatokban talán az összes gépet megelőzi!
Kikérik a gazdák tapasztalatát,mire lenne szükség a jövőben merre vigyenek az útjaik, miben nem jó a vas mit finomítsanak az új szériánál( T)kifogásoltuk a hidraulika karok elhelyezését a fülke rossz helykihasználtságát, a tárolórekeszek hiányát,az akksi béna elhelyezését, hisz alig férsz hozzá,valamint a kívülről gombbal kezelhető hidraulika /pad vezérlést valamint az esetleges hidraulika szabályzást, emelés magassága sülly. seb,hidr. érzékenység,munkahelyzet mélységszabályzást, a lámpák kevés és rosszul állítható szögét,a szűrők jobb megközelíthetőségét,a hűtők jobb hatásfokának kihasználhatóságát,de ezen kívül minden más maradjon hisz ez nem egy 60000 eurós gépnek készült!max az irányváltás kormány mellé helyezését mert ez homlokrakódásnál nagy segítség!Nem kell terhelés alatti váltó mert az már más árkategóriába rakná a traktort,egy egyszerű jó motor jó váltó kombót kellett gazdabaráttá változtatni,és nézz videót a t szériáról, bemutató belsejét is láttató videó minden megvalósult!Működik a kommunikáció!A T az első igazán gazdaigényekre kialakított egyszerű könnyű univerzális vas ami megfizethető is a kategóriáján belül!
Válasz Dragunov #321. hozzászólásáraKösz a válaszokat.Szóval ezek is olyanok mint a többi olcsó,jót kell kifogni és kész.Amúgy ha oda jutunk akkor még játszik a tümosan is.Annak 40 éves múltja van,csak még nem találok olyant ami ledolgozott pár 1000 órát.
Válasz mtz1221 #320. hozzászólásáraJó kedvel melóztak amíg vége nem volt a napnak aztán lazítanak amit nagyon tudnak jókedvű nép!Picit talán szarnak mindenre utána,de agyárban tisztaság ellenőrzés tényleg korrekt munkakörülmények voltak!De ez egy óriási komplexum mindenhova nem mehettünk be!Mondjuk természetes!Szerintem az a széria váltója emberbarátibb,precízebb, finomabb, bár egy kicsit gyengébb anyagszerkezetű,jobban kell rá figyelni!
Válasz Dragunov #316. hozzászólásáraNagy a gyár ?A törökök milyenek,Csak legyen vége a műszaknak vagy jó kedvel melóztak?A sebváltója melyiknek tetszik jobban?
Válasz rsándor #318. hozzászólásáraDe tudod itt se mindegyik gépnél,kosarakban jönnek az alkatrészek az adott munkaállomásra, a szerelő azt rakja be,hogy a beszállító azt honnan szerzi be, ill mien minőségű arról a szerelő aki beépíti nem tud, ő aláírja és megy a köv állomásra,de lehet a köv gépnél a köv kosárban már máshonnan jön az a gumigyűrű!
Ha erre picit jobban odafigyelnek sokat javul a márka népítélete, de hidd el nálunk a másiknak az égvilágon semmi baja se volt!
Egy kicsit a hattat ellen szol hogy biztos spórolnak a minőségen mert az ismerősöm hattatján 200 óránál leszakadt az ékszíj 1000 üzemóránál beesik a fékpedál azt mondta a szervizes kell bele egy főfékhenger felújjító készlet!!!!!!!! 1000 üzemóránál?!?!?!?!?!?!?!
Válasz Sz.Gyula #310. hozzászólásáraÜdv Gyula!
Mi vásároltunk 2 db ot az egyikkel 1650 órája a világon semmi baj pedig nagyon kapja,de a másik talán műszakváltás után készült, sok apró pici bakival terhelt,oké megcsinálták ingyen kaptunk mindent hozzá, csak az első olajfolyás 35 óra után aktívan jelentkezett,aztán 70, majd 150, majd 400 , majd 660 majd 750 satöbbi,ok mindent cseréltek azonnal, de a társ ugyanazt csinálja nap mint nap és azzal semmi!
Ki kell fogni, mondjuk a márka javára írva sok termelővel és Önkormányzattal tartom a kapcsolatot a gépeik ügyében és eddig minden 20 eladott gépnél max 1 en vannak idegesítő hibák!Ha azt nézed hogy a Valtrát egy párhuzamos soron ugyanott szerelik ugyanazok majd ugyanazon alkatrészegységekből,de tényleg egy Valtra egy Hattat egymás után,akkor max a beépített anyagok tömítések, csövek szimeringek minősége lehet csak gyengébb minőségű!
Képzeld van egy a 90 es ami csak pótozik,permetezik, műtrágyázik, 4840 óra van benne és majdnem semmihez sem kellett nyúlniuk!
Max a légszárírtó esetleg a bizonytalan kompresszor felfogatás miatt volt baj!
Szóval kiforrja magát szerintem!
Válasz mtz1221 #307. hozzászólásáraSzia!
Láttam őket élőben is kivittek minket Törökbe a gyárba,meggyőző volt habár terepen nem lehetett kipróbálni de a gyár előtti tesztpályán igen,szerintem nem tud annyit mint a fergik,de egyszerűbbek,a török sok mindent olcsóbbá és használhatóbbá próbál tenni,jó sokat lopkod is innen onnan de ezt minden nagy cég is ugyanúgy bevállalja szívfájdalom nélkül,pl a t szérián a vevői kérések miatt sok mindent okosabbá felhasználóbarátabbá tettek, de való igaz hogy ebben jó kínai szokás szerint sok a másolás!Nézdd én kipróbáltam szerintem semmivel se megbízhatatlanabb mint az a széria,mondjuk a tesztpályán
Válasz csontii #314. hozzászólásáraSokan az mtz-t is tőlünk veszik.De itt a fórumot visszaolvasva,a hattat-nál érdekes lenne garancia nélkül bevállalni.
Válasz mtz1221 #313. hozzászólásáraKöszi. Azt hiszem itthon ennyi a nettó ára.
Válasz csontii #308. hozzászólásáraBruttó 24000 euró.2 év garanciával.
Válasz medikus #311. hozzászólásáraElvileg nem mert állva nem csinálja csak ha elindulnak vele, de valami iszonyatosan ráz
Válasz Sz.Gyula #310. hozzászólásáraLehet a motor miatt ráz.
Hali mindenkinek
Olvasgattam ezt a hattatos témát és mintha csak a rokonomat hallanám.Ő is vásárolt egy hattatot mégpedig ültetvénybe valót hát annak is minden baja van amit itt leirtatok az mind. Azonkívül a kuplungba letört valami kar,illetve olyan iszonyatosan ráz a traki hogy minden lelazul leesik róla és nem tudják mitől. Cseréltek rajt kerekeket,kuplungot,irányváltot most azt hiszem váltot cserélnek utána szerintem jön a hátsó hid de rázás nem mulik el.Ja és mindezt az udvaron.Kint volt nála török mert az itteniek már nem tudják mit csináljanak vele.Ő már ott tart hogy adják vissza a lovét azt vigyék a francba
Válasz mtz1221 #307. hozzászólásáraRánézésre a Fergusonra emlékeztet!