Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF436.49 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Na akkor elég nagy szarban van a növényvédelem!!! Ha ismered őket, akkor tudod, miről beszélek.Ez egy 97-es hardi commander. Már akkor is majdnem 10 milla volt, de van egy-két testes elcseszés rajta.
Na veled meg kinnt vagyok a vízből rendesen Nem a gazdájával van baj, hanem a tervezőjével.Jobb lenne, valamilyen kusza szelepkombinációt rajzoltál volna inkább
Szerintem nem a Hardy-val hanem a gazdájával van probléma,itt is meghúztak csavarokat amit nem kellet volna,és persze nem tudott himbi-limbizni a keret
Hát én meg nagyonsok új cuccot átalakítok, mert a gyárban sok ész nélküli ember van,akik még nem láttak gépet üzemelni. A plusz kütyüktől meg nem kell félni, hanem ismerni kell őket, és a te javadat szolgálják.Csak az fél tőlük, aki nem ismeri.
Hát mondom, h. selejtes konstrukció,persze nem csak ez a része.Most beszéltem a szervizessel, azt mondta, h. az újakon már meg van oldva egy elektromágneses szeleppel,de ezen a tipuson még nem volt megoldva, de én meg fogom csinálni,mert így nem jó.
Ez az !!!!!!!!!! Ha már kívánni lehet, legyen kettő.Kellene a másik a CYCLO-800 omra, mert az is düllöngél kétoldalra. Hol van ilyen, és főleg mennyibe kerül. A CYCLOnak a gyárija 350 ezerbe , de a mentőben sikeresen újraélesztettek.Azóta lábbadozok.
Én nem vagyok komoly hidraulika szakember de jópár éve csináltunk egy szőlőcsonkázózt és ahhoz hoztak nekem egy olyan elosztót ami a két hidromotor közötti olajmennyiséget 50-50%ban elosztja csak így működött rendesen.Gondolom ilyen kellene neked is.
ha neked is odaveri az ekét, akkor lejjebb veszel az olaj sebességén ( a kiáramlási mennyiségen). Na, a barátunknak az MTZ-n nincs ilyen szabályzó, de meg lehet oldani, egy állítható folytóval.Igaz?
Egy komoly hidraulikus szakemberre van szükségem!!!!!!!!!! Most !!!!!!!!! Van egy hulladék Hardi vegyszerezőm ( vannak olyan rémhírterjesztők, akik jó gépnek mondják) Hátúl két munkahenger emeli a keretet, de az a gond, h. mikor a keret elkezd billegni kétoldalra, akkor az egyik munkahengerből az olaj szalad a másikba, és nem a keret csúszkája billeg, hanem hajlik az egész emelő kar, és eltörik az összekötő merevítő.(nem volt esze, aki kitalálta) Olyan, mint mikor félig felbillentjül a pótkocsit, és elkezdene szaladgálni rajta a sóder előre, meg hátra, az olaj a munkahengerekben is előre,meg hátra, aztán addig hajlongana a plató,amíg el nem reped valahol. Tehát az a kérdés, milyen szeleppel tudom lezárni a két munkahengert egymástól, de ha emelem, v. süllyesztem, akkor működjön a két munkahenger.Ez a kérdés!!!!!!!!!
Ehez nem tudok hozzászólni mert nem tudom milyen az a szelep.
Nekem is váltva forgatós ekém van,de nem volt még vele baj.
De munkahengert csináltam már.
Olvastam újra a kérdést. Tényleg nem egyértelmű a megfogalmazás....Én azt gondoltam, h. a fordító szelepet akarja kifúrni, te meg azt , h. a munkahengert. Na akkor tessék pontosítani a kérdést
Megfúrod a másik végén behegesztesz egy közcsavart és kész.
Lehet dugattyút másikat kell bele csináltatni,de nem biztos.
Van esztergád.Olyan munkahengert csinálsz otthon amilyet akarsz.
Nem kérdeztem még meg semmiféle hidraulika szakértőt, ezért kíváncsi lennék a véleményetekre!
Van egy váltvaforgatós ekém, aminek a hidraulikájáról egy hidraulika cső jön le, tehát egykörös, gondolom, na most, arra lennék kíváncsi, hogy ezt meg lehetne e csinálni kétkörösre, azaz fúrni még rá egy hidraulika kimenetet, hogy kétkörös legyen és ha átfordítom akkor szépen forduljon ne csapjon, Mtz-vel húzom ezért még pluszban kapna egy zuhanásgátlót is.
Szerintetek kivitelezhető, vagy kell venni egy ráillő kétköröst....
Igen én is csináltam így, csak ezzel az a baj hogy a terhelés függvényében változik a lehordási sebesség. Lassítani lehet rajta de ahogy fogy az anyag úgy fog gyorsulni a lánc. Szóval ez se tökéletes megoldás.
Válasz #212. hozzászólásra
Nálunk úgy vannak megoldva,hogy a traktor bal oldalán elöl levő csatlakozók közé csapot szerelnek! Azok a csatlakozók vannak hátra vezetve is!Van aki bevezette a fülkébe az ülés mellé!Onnan szabályozza a fordulatot.
Értelek. Ilyenkor megfogja az mtz kardánt. Ferga észre se veszi lepörgeti magáról és kész. Csak tempó kell neki hogy ne "egykupacra" rakja le az anyagot. De a lényeg a lényeg t6-ra vlaim olyan szerkezet kell ami a nyomás ingadozástól függetlenül tartja a beállított értéket hogy mennyi olaj áramoljon a hidromotorra a többit pedig vissza ereszti a visszafolyó ágba.
Én arra gondolok ha alapban gyors a lánc és sok kakát visz rá a babákra,sokat kell játszani a karokkal,sebesség ok. ,vagy most ezt hogy csinálja a Ferga.
1167 hozzászólás
Válasz #267. hozzászólásra
Nem te szervízeled a hardikat?
Válasz #263. hozzászólásra
a miénk csak ranger 2008-ból,de tökéletes
Válasz #264. hozzászólásra
Na látod, te hamarabb rátapintottál a lényegre!
Válasz #262. hozzászólásra
Már egy éve próbálok katalógust találni hozzá,igazán segíthettél volna.Írtam egy párszor. Végre ma sikerült nagy nehezen.
Válasz #263. hozzászólásra
Nem dolgozik, csak kell meg fexik vele...
Válasz #262. hozzászólásra
Na akkor elég nagy szarban van a növényvédelem!!! Ha ismered őket, akkor tudod, miről beszélek.Ez egy 97-es hardi commander. Már akkor is majdnem 10 milla volt, de van egy-két testes elcseszés rajta.
Válasz #261. hozzászólásra
3 hete Hardy-val kelek ,fexek ,ennél jobb permetülőt még nem gyártottak
Válasz #259. hozzászólásra
Na veled meg kinnt vagyok a vízből rendesen Nem a gazdájával van baj, hanem a tervezőjével.Jobb lenne, valamilyen kusza szelepkombinációt rajzoltál volna inkább
Válasz #258. hozzászólásra
Én is bátran hozzá fogok bármihez.De ha ez gyárilag selejtes volt
akkor tényleg házilag kell orvosolni a problémát.
Válasz #257. hozzászólásra
Szerintem nem a Hardy-val hanem a gazdájával van probléma,itt is meghúztak csavarokat amit nem kellet volna,és persze nem tudott himbi-limbizni a keret
Válasz #256. hozzászólásra
Hát én meg nagyonsok új cuccot átalakítok, mert a gyárban sok ész nélküli ember van,akik még nem láttak gépet üzemelni. A plusz kütyüktől meg nem kell félni, hanem ismerni kell őket, és a te javadat szolgálják.Csak az fél tőlük, aki nem ismeri.
Válasz #256. hozzászólásra
Hát mondom, h. selejtes konstrukció,persze nem csak ez a része.Most beszéltem a szervizessel, azt mondta, h. az újakon már meg van oldva egy elektromágneses szeleppel,de ezen a tipuson még nem volt megoldva, de én meg fogom csinálni,mert így nem jó.
Válasz #253. hozzászólásra
Ezt értem,de akkor milyen körökről beszél.A permeteződről meg,én mindíg abból indulok ki hogy minek plusz cuccot rászerelni?Újonnan jó lehetett?
Válasz #254. hozzászólásra
Ez az !!!!!!!!!! Ha már kívánni lehet, legyen kettő.Kellene a másik a CYCLO-800 omra, mert az is düllöngél kétoldalra. Hol van ilyen, és főleg mennyibe kerül. A CYCLOnak a gyárija 350 ezerbe , de a mentőben sikeresen újraélesztettek.Azóta lábbadozok.
Válasz #252. hozzászólásra
Én nem vagyok komoly hidraulika szakember de jópár éve csináltunk egy szőlőcsonkázózt és ahhoz hoztak nekem egy olyan elosztót ami a két hidromotor közötti olajmennyiséget 50-50%ban elosztja csak így működött rendesen.Gondolom ilyen kellene neked is.
Válasz #251. hozzászólásra
ha neked is odaveri az ekét, akkor lejjebb veszel az olaj sebességén ( a kiáramlási mennyiségen). Na, a barátunknak az MTZ-n nincs ilyen szabályzó, de meg lehet oldani, egy állítható folytóval.Igaz?
Egy komoly hidraulikus szakemberre van szükségem!!!!!!!!!! Most !!!!!!!!! Van egy hulladék Hardi vegyszerezőm ( vannak olyan rémhírterjesztők, akik jó gépnek mondják) Hátúl két munkahenger emeli a keretet, de az a gond, h. mikor a keret elkezd billegni kétoldalra, akkor az egyik munkahengerből az olaj szalad a másikba, és nem a keret csúszkája billeg, hanem hajlik az egész emelő kar, és eltörik az összekötő merevítő.(nem volt esze, aki kitalálta) Olyan, mint mikor félig felbillentjül a pótkocsit, és elkezdene szaladgálni rajta a sóder előre, meg hátra, az olaj a munkahengerekben is előre,meg hátra, aztán addig hajlongana a plató,amíg el nem reped valahol. Tehát az a kérdés, milyen szeleppel tudom lezárni a két munkahengert egymástól, de ha emelem, v. süllyesztem, akkor működjön a két munkahenger.Ez a kérdés!!!!!!!!!
Válasz #249. hozzászólásra
A jd? az igen.
Válasz #243. hozzászólásra
De ha kérsz attertöl egy képet ,látod hogy olyan az egyirányú eke hengere mint egy billentőhenger,délelött másik képe volt fenn azon látszott
Válasz #248. hozzászólásra
Ez a gép a tied, ami a képen van?
Válasz #247. hozzászólásra
Ehez nem tudok hozzászólni mert nem tudom milyen az a szelep.
Nekem is váltva forgatós ekém van,de nem volt még vele baj.
De munkahengert csináltam már.
Válasz #246. hozzászólásra
Na de gondolod, h van értelme bármit is csinálni a munkahengerrel, ha a fordító szelep ugyanaz marad?
Válasz #244. hozzászólásra
Ezt Atteral kell tisztázni.
Olvastam újra a kérdést. Tényleg nem egyértelmű a megfogalmazás....Én azt gondoltam, h. a fordító szelepet akarja kifúrni, te meg azt , h. a munkahengert. Na akkor tessék pontosítani a kérdést
Válasz #241. hozzászólásra
Nem egy munkahengerről van szó, hanem egy egyirányú fordító szelep átalakíthatóságáról van szó ( legalább is én úgy értelmeztem az eredeti kérdést.
Válasz #240. hozzászólásra
Teljesen igazad van csak ez nem pótkocsi hanem egy eke.
Válasz #240. hozzászólásra
Várjál, hátha megtudunk valami újat !
Válasz #239. hozzászólásra
Itt egy hidraulika munkahengerről van szó.Abból van egyirányú és kétirányú
az egyiken egy cső van a másikon kettő.Nem értem mit nem értesz?
Válasz #237. hozzászólásra
akkor te nem láttál még billentőmunkahengert,mert azt furhatod a másik végén
Válasz #237. hozzászólásra
Nem értem.Mit fúrsz meg a másik végén? Mibe kell v. lehet másik dugattyút csinálni?Úgy mondd h. értsem!
Válasz #237. hozzászólásra
Köszönöm szépen!!!!
Válasz #234. hozzászólásra
Megfúrod a másik végén behegesztesz egy közcsavart és kész.
Lehet dugattyút másikat kell bele csináltatni,de nem biztos.
Van esztergád.Olyan munkahengert csinálsz otthon amilyet akarsz.
Válasz #235. hozzászólásra
Ha rám gondolsz itt vagyok!
Válasz #232. hozzászólásra
Itt vagy ?
Válasz #233. hozzászólásra
Hogy?
Válasz #232. hozzászólásra
Valamiért meg van az oka hogy egyirányú munkahenger szereltek rá
gyárilag,de át lehet alakítani kétirányúra ha úgy látod hogy attól
jobban fordítana.
Skacok!
Nem kérdeztem még meg semmiféle hidraulika szakértőt, ezért kíváncsi lennék a véleményetekre!
Van egy váltvaforgatós ekém, aminek a hidraulikájáról egy hidraulika cső jön le, tehát egykörös, gondolom, na most, arra lennék kíváncsi, hogy ezt meg lehetne e csinálni kétkörösre, azaz fúrni még rá egy hidraulika kimenetet, hogy kétkörös legyen és ha átfordítom akkor szépen forduljon ne csapjon, Mtz-vel húzom ezért még pluszban kapna egy zuhanásgátlót is.
Szerintetek kivitelezhető, vagy kell venni egy ráillő kétköröst....
Előre is köszi!!!
Ha én egy 500l-es műtrágyaszórót szeretnék meghajtani hidromotorral akkor nem fogja forralni az olajat?köszi
és ezt holtaláltad mármint unirak vagy milyen gépnél?
Helo. ismeri valaki a pum 500 orosz csúszókormányzású gépet? annak is a hajtását, mert nekem valamiért lassan megy és fordul
Válasz #226. hozzászólásra
Azt mondják, mikor már kevés van rajta, akkor elzárják, pont azért hogy a vékonyabb rakást gyorsan ledobja.
Válasz #225. hozzászólásra
Igen én is csináltam így, csak ezzel az a baj hogy a terhelés függvényében változik a lehordási sebesség. Lassítani lehet rajta de ahogy fogy az anyag úgy fog gyorsulni a lánc. Szóval ez se tökéletes megoldás.
Válasz #212. hozzászólásra
Nálunk úgy vannak megoldva,hogy a traktor bal oldalán elöl levő csatlakozók közé csapot szerelnek! Azok a csatlakozók vannak hátra vezetve is!Van aki bevezette a fülkébe az ülés mellé!Onnan szabályozza a fordulatot.
..
holnap rakok fel róla képet
70/776-96-53
rusznyak.zoltan@freemail.hu keress nyugodtan megeegyezűnk.
Válasz #218. hozzászólásra
Értelek. Ilyenkor megfogja az mtz kardánt. Ferga észre se veszi lepörgeti magáról és kész. Csak tempó kell neki hogy ne "egykupacra" rakja le az anyagot. De a lényeg a lényeg t6-ra vlaim olyan szerkezet kell ami a nyomás ingadozástól függetlenül tartja a beállított értéket hogy mennyi olaj áramoljon a hidromotorra a többit pedig vissza ereszti a visszafolyó ágba.
Válasz #217. hozzászólásra
Én arra gondolok ha alapban gyors a lánc és sok kakát visz rá a babákra,sokat kell játszani a karokkal,sebesség ok. ,vagy most ezt hogy csinálja a Ferga.