Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD393.86 FtCHF437.06 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Büresz #1250. hozzászólásáraGergő már írta mi a 3 cső, de szerintem rá is van írva a tömbre melyik micsoda.
Gyorsaság viszonyítás kérdése, de ha eddig a hidraulika rendben volt a gépen akkor nem lesz gond. Teleszkóposnál nyilván lassabb lesz.
Mi 1000-1200-as fordulaton dolgozunk vele és nincs kölönösebb gond a tempóval.
Válasz TDavid #1253. hozzászólásáraHa MTZ lett volna nem problémáznának rajta.
Same volt a traki és kuplungharang, váltóház , kuplung szerkezet+tárcsák és egy két tengely a váltóban. 2,5millió a javítás + a javítás idejére egy cseregép ami több mint egy hónap volt.
Válasz Büresz #1247. hozzászólásáramultkor volt problémám az emeléssel,hogy egyik pillanatról a másikra nem akart emelni.beszéltük itt az előfordulható dolgokat,(kúposszelep stb,,,)a lényeg kiszűréses alapon a szivattyucsere oldotta meg a rejtélyt.nagyon érdekes,hogy tud egy szivattyu egyik pillanatrol a másikra beszarni,ugy hogy semmi törés sérülést nem lehet látni rajt.amikor felkerült az új szivattyú,és 100%lett:azaz (ugyanerről a szivattyuról van szó,amit beraktál,)alapjáraton teljesen hátrahúzva a joyt akkor rángatózik a traktor.a válaszom a kérdésedre igen teljesen gyorsan fog működni minden művelet,természetesen ha jó a szivattyúd.-----amikor jó volt minden,akkor széttmertem szedni darabokra a régi szivattyút,semmi hibajelet nem vettem észre....
Válasz Büresz #1259. hozzászólásáranagyon kevésen van lepapírozva nem is beszélve a házi építésűekről holnap haza érek megnézem a tömbön a jelöléseket
de addig ez is segít
https://www.rositeh.si/media/SlikeIT/Datoteke/3_carry%20over.pdf
Válasz Bárány #1252. hozzászólására1 Igen
2 Nem (magasról, nagyívben le....ják)
A lényeg hogy feltegyék, kifizesd oszt jónapot. Itt sok pályázatos rakodós gép van, újonnan rakodóval adták át őket.(Mtz+traklift)
Egyiknek sincs beírva. Nyugatiaknál talán papírozzák.
3 Ez jó kérdés! Ahhoz hogy dolgozhass, vagy ahhoz hogy közlekedhess vele? (egyikre sem tudnék válaszolni, de lehet az illetékesek sem)
Az biztos hogy valami emelési naplót is kell vezetni.
A múltkor beleszaladtam a sünökbe a TUR-kálóssal.
Megúsztam egy ejnyebejnyével.
Utánakérdeztem: minőségi tanusítvány, hivatalos felszerelésről papír, műszaki vizsga, meg valami emelővizsga(ez évente)
Válasz Büresz #1250. hozzászólásáraa három cső közül 1 szivattyútól 2 tömb vissza folyó ága a 3 egy érdekes áteresszel ami kívülről szűkítőnek néz ki valójába arról lehet tovább vinni következő tömbre az olajat nyomás fokozó vagy soroló csavar néven ismerik jobb hydraulikás boltokban
Válasz TDavid #1253. hozzászólásáraEgyeneshidasok amekbe 3000 felett van ora, 80 % an van repedve kuplunghaz nekunk is repedt mind 3 gepen...
5-6 ezernel siman eltorhetnek.
Válasz rsandor #1236. hozzászólásáraKonkrétan az adaptációt úgy rakták fel, hogy a függőleges teherviselő elemet ami a hátsó hídhóz volt kitámasztva a váltóharang alatt egy kb. 15-cmes szakaszon vízszintes laposvassal hozták össze aminek így semmi tartása és tényleg vassa mégcsak nem is acéllal.
A traktor kettétört kb 800kg, álló helyzetben történő emelés közben.
Mint kiderült a vizsgálatok alatt az összes rakodójukra csak álló helyzetben történő emelésre vannak biztonsági számításaik, dinamikus használatra semmiféle vizsgálat vagy számítás nincsen.
A tulajdonos pedig mindenféle jogi furmányokkal próbál kibújni a fizetés alól.
Röviden ennyi.
Válasz ..MZ/X.. #1249. hozzászólásáraÉn is így gondoltam, de a tömbön 3 cső volt. Ezt a rakódót a celtisenről szedtem le. És mennyire elviselhető a gyorsasága ns32-es szivattyúval?
Válasz Büresz #1247. hozzászólásáraSzivattyú -> rakodó tömbje -> traktor tömb a rakodó visszatérőjére. Így használható marad minden és a rakodó nem függ a hoki orosztól.
Válasz Büresz #1247. hozzászólásáraA szivattyú nyomóágába közvetlenül az a leg jobb. azt a csövet kell alakitítani v venni. nekem a black bullt úgy kötötték be igy traktor tömbje ki van kerülve
Üdv! Lenne pár kérdésem, Fel szeretném rakni a faucheux prestige 80-as homlokrakódómat az mtz-re, érdeklődnék hogy nem-e lesz lassú a szivattyú teljesítménye miatt? Van külön vezértömbje, hova kössem? 3 cső megy rá és az bekavar. Teszek be képet róla, meg a szivattyúról hogy esetleg nagyobbat kellene rá tenni? köszi
Válasz sanya88 #1240. hozzászólásáraMegtudnad mondani mennyire van egymastol a 2 tuske es 120cmesek?
2 balat jol tudsz vele fogni?
Most akarunk csinalni ilyet.
Szerintetek mtz-re BB 1.4 junior milyen?
Milyen a véleményetek, mennyire jó, masszív? Használtok ilyet?
Vagy inkább Metál-Fach T229?
Előre is köszönöm!
Válasz T.f. #1201. hozzászólásáraTsz ben nálunk is volt,50-es ből csinálták az öreg szakik,e-301 fülke volt rajta. Szerettem,műhely körül rengeteget dolgoztam vele.
Válasz Hunter_ #1230. hozzászólásáraMilyen gepre kell?
Ez viszonylag kicsi rakodo, amugy dicserik.
120lovasra en fz 45t neztem, de nemsokkal volt tobb a jds igy az lett.
Válasz vereszs #1228. hozzászólásáraKöszönöm az instrukciókat, megfontolom, illetve utána érdeklődök!
A Stoll Fz 20.1 vagy a Fz 30.1- ről mi a véleményetek?
Válasz Hunter_ #1227. hozzászólásáraBlackbull Kecelen gyártják olyan szinre festik amilyenre kéred, kiszálitják felszerelik az alapárban,máshol ezek mind felárasok.
A légtartályhoz ad egy felfogatót! (én fel sem tettem a tartályt)
Az áramot a belső fülkevilágítástól vittem le, a középső oszlop burkolata alatt. Ott a joystik-nál egy kis dobozban megreléztem.
Üdv!
Olyan kérdésem lenne azok felé, akiknek a TUR5 rakodójuk van, hogy a légtartályt ill. a joystickhoz az áramot, hogy oldották meg?
Előre is köszönöm! ;)
2317 hozzászólás
Válasz fexco #1263. hozzászólásáraKöszi, már tárgytalan lett mert vettem egy új joy-os tömböt.
Válasz Büresz #1250. hozzászólásáraGergő már írta mi a 3 cső, de szerintem rá is van írva a tömbre melyik micsoda.
Gyorsaság viszonyítás kérdése, de ha eddig a hidraulika rendben volt a gépen akkor nem lesz gond. Teleszkóposnál nyilván lassabb lesz.
Mi 1000-1200-as fordulaton dolgozunk vele és nincs kölönösebb gond a tempóval.
Válasz TDavid #1253. hozzászólásáraHa MTZ lett volna nem problémáznának rajta.
Same volt a traki és kuplungharang, váltóház , kuplung szerkezet+tárcsák és egy két tengely a váltóban. 2,5millió a javítás + a javítás idejére egy cseregép ami több mint egy hónap volt.
Válasz fexco #1262. hozzászólásáraKöszi! Remélem jó lesz csak még fel kell szerkesztenem a gépre.
Válasz ..MZ/X.. #1249. hozzászólásáraneked igértem előszőr hogy szólok,eladom a nimco tömböt.130é ha jó akkor gyere fogd oszt vidd....
Válasz Büresz #1247. hozzászólásáramultkor volt problémám az emeléssel,hogy egyik pillanatról a másikra nem akart emelni.beszéltük itt az előfordulható dolgokat,(kúposszelep stb,,,)a lényeg kiszűréses alapon a szivattyucsere oldotta meg a rejtélyt.nagyon érdekes,hogy tud egy szivattyu egyik pillanatrol a másikra beszarni,ugy hogy semmi törés sérülést nem lehet látni rajt.amikor felkerült az új szivattyú,és 100%lett:azaz (ugyanerről a szivattyuról van szó,amit beraktál,)alapjáraton teljesen hátrahúzva a joyt akkor rángatózik a traktor.a válaszom a kérdésedre igen teljesen gyorsan fog működni minden művelet,természetesen ha jó a szivattyúd.-----amikor jó volt minden,akkor széttmertem szedni darabokra a régi szivattyút,semmi hibajelet nem vettem észre....
Válasz Gergő80 #1260. hozzászólásáraKöszi, nem sos mert még fronthidraulika le és utána lehet a felfogatást kitalálni.
Válasz Büresz #1259. hozzászólásáranagyon kevésen van lepapírozva nem is beszélve a házi építésűekről holnap haza érek megnézem a tömbön a jelöléseket
de addig ez is segít
https://www.rositeh.si/media/SlikeIT/Datoteke/3_carry%20over.pdf
https://www.rositeh.si/carry-over-c2xp80-
Válasz Gergő80 #1255. hozzászólásáraAha. Majd kitalálom mi hova ha képről nehéz.
Válasz Gergő80 #1257. hozzászólásáraHány homlokrakós szaladgál az országba? És hánynak van papírja meg bizonylata? 2-3nak?
Válasz Bárány #1252. hozzászólásáraműszaki terv dokumentáció össze épitési engedély
felszerelésre jogosult szak műhely igazolása kpm vizsga évent emelőgép vizsga
közlekedni dolgozni csak 4511 gépcsoport kódszámú érvényes gépkezelői jogosítvány birtokába lehet
Válasz Bárány #1252. hozzászólására1 Igen
2 Nem (magasról, nagyívben le....ják)
A lényeg hogy feltegyék, kifizesd oszt jónapot. Itt sok pályázatos rakodós gép van, újonnan rakodóval adták át őket.(Mtz+traklift)
Egyiknek sincs beírva. Nyugatiaknál talán papírozzák.
3 Ez jó kérdés! Ahhoz hogy dolgozhass, vagy ahhoz hogy közlekedhess vele? (egyikre sem tudnék válaszolni, de lehet az illetékesek sem)
Az biztos hogy valami emelési naplót is kell vezetni.
A múltkor beleszaladtam a sünökbe a TUR-kálóssal.
Megúsztam egy ejnyebejnyével.
Utánakérdeztem: minőségi tanusítvány, hivatalos felszerelésről papír, műszaki vizsga, meg valami emelővizsga(ez évente)
Válasz Büresz #1250. hozzászólásáraa három cső közül 1 szivattyútól 2 tömb vissza folyó ága a 3 egy érdekes áteresszel ami kívülről szűkítőnek néz ki valójába arról lehet tovább vinni következő tömbre az olajat nyomás fokozó vagy soroló csavar néven ismerik jobb hydraulikás boltokban
Válasz TDavid #1253. hozzászólásáraEgyeneshidasok amekbe 3000 felett van ora, 80 % an van repedve kuplunghaz nekunk is repedt mind 3 gepen...
5-6 ezernel siman eltorhetnek.
Válasz avm #1251. hozzászólásáramtz hajlamos kettétörni rakodó nélkül is, nem feltétlen a rakodó hibája hogy eltört.
kuplungház tört el?
Volt már róla szó, de nem volt egyértelmű:
1. Ha homlokrakodót szereltetek a traktorra, újra le kell műszakiztatni?
2. Ha igen, ezt szokták intézni a gyártók/forgalmazók?
3. Nekem kell hozzá valami rakodógép-kezelő végzettség?
Válasz rsandor #1236. hozzászólásáraKonkrétan az adaptációt úgy rakták fel, hogy a függőleges teherviselő elemet ami a hátsó hídhóz volt kitámasztva a váltóharang alatt egy kb. 15-cmes szakaszon vízszintes laposvassal hozták össze aminek így semmi tartása és tényleg vassa mégcsak nem is acéllal.
A traktor kettétört kb 800kg, álló helyzetben történő emelés közben.
Mint kiderült a vizsgálatok alatt az összes rakodójukra csak álló helyzetben történő emelésre vannak biztonsági számításaik, dinamikus használatra semmiféle vizsgálat vagy számítás nincsen.
A tulajdonos pedig mindenféle jogi furmányokkal próbál kibújni a fizetés alól.
Röviden ennyi.
Válasz ..MZ/X.. #1249. hozzászólásáraÉn is így gondoltam, de a tömbön 3 cső volt. Ezt a rakódót a celtisenről szedtem le. És mennyire elviselhető a gyorsasága ns32-es szivattyúval?
Válasz Büresz #1247. hozzászólásáraSzivattyú -> rakodó tömbje -> traktor tömb a rakodó visszatérőjére. Így használható marad minden és a rakodó nem függ a hoki orosztól.
Válasz Büresz #1247. hozzászólásáraA szivattyú nyomóágába közvetlenül az a leg jobb. azt a csövet kell alakitítani v venni. nekem a black bullt úgy kötötték be igy traktor tömbje ki van kerülve
Üdv! Lenne pár kérdésem, Fel szeretném rakni a faucheux prestige 80-as homlokrakódómat az mtz-re, érdeklődnék hogy nem-e lesz lassú a szivattyú teljesítménye miatt? Van külön vezértömbje, hova kössem? 3 cső megy rá és az bekavar. Teszek be képet róla, meg a szivattyúról hogy esetleg nagyobbat kellene rá tenni? köszi
Metal Fach T-229 homlokrakodóról ki milyen véleménnyel, tapasztalattal van?
Válasz István_32964 #1244. hozzászólásáraOlvass visszább itt, volt téma párszor.
Ahol az én nevem látod, kb. erről tárgyaltunk.
De már a habinál is megvásárolható.
Mi a véleményetek a tur 5-ős homlokrakodókról. Ebesen árulja egy faszi .
Válasz sanya88 #1242. hozzászólásáraNègy db hüvely van nekünk felhegesztve mert szenázsnál beljebb rakjuk vagyis szűkebre
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #1241. hozzászólásáraIgen 120as tüskèk,nagyon jó kèt bálára is,asszem 100cmre van egymástól,mi 160as bállákat csinálunk magunknak!
Válasz sanya88 #1240. hozzászólásáraMegtudnad mondani mennyire van egymastol a 2 tuske es 120cmesek?
2 balat jol tudsz vele fogni?
Most akarunk csinalni ilyet.
Válasz sanya88 #1239. hozzászólására
Válasz Hunter_ #1224. hozzászólásáraÖt ève az van nekünk bovdenes ,semmi bajunk nem volt vele èvi 700 + bálát pakol meg egyèb munkák!
Válasz rsandor #1236. hozzászólásáraBocs hogy bele szólok,a kolléga írja hogy a gépet nem ismeri ezzel én is így vagyok de a hozzáállás katasztrófa!!!
Szerintetek mtz-re BB 1.4 junior milyen?
Milyen a véleményetek, mennyire jó, masszív? Használtok ilyet?
Vagy inkább Metál-Fach T229?
Előre is köszönöm!
Válasz avm #1226. hozzászólásáraKicsit konkrétabban mi a baj a ferro flex-el pl az 1.8 tonnással ????
A TUR 5-ös rakodónál a joystick bekötéséhez kell behúzni még egy kábelt?
Válasz T.f. #1201. hozzászólásáraTsz ben nálunk is volt,50-es ből csinálták az öreg szakik,e-301 fülke volt rajta. Szerettem,műhely körül rengeteget dolgoztam vele.
Válasz Hunter_ #1232. hozzászólásáraIdáig mivel emeltétek ezeket??
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #1231. hozzászólásáraMtz 820! Főleg műtrágyát, vetőmagot pakolni, emelni!
Válasz Hunter_ #1230. hozzászólásáraMilyen gepre kell?
Ez viszonylag kicsi rakodo, amugy dicserik.
120lovasra en fz 45t neztem, de nemsokkal volt tobb a jds igy az lett.
Válasz vereszs #1228. hozzászólásáraKöszönöm az instrukciókat, megfontolom, illetve utána érdeklődök!
A Stoll Fz 20.1 vagy a Fz 30.1- ről mi a véleményetek?
Válasz vereszs #1228. hozzászólásáraÉs kifogástalan is a Black Bull Junior 1,4. Nekem ilyen van, kifogástalan, és árban az egyik legjobb.
Válasz Hunter_ #1227. hozzászólásáraBlackbull Kecelen gyártják olyan szinre festik amilyenre kéred, kiszálitják felszerelik az alapárban,máshol ezek mind felárasok.
Válasz avm #1226. hozzászólásáraÉs mit tudnál helyette ajánlani?
Válasz Hunter_ #1224. hozzászólásáraBármi mást csak ne Ferro-Flex-et!!!
A konkrét típust nem ismerem, de a tulaj hozzáállása vérlázító!
Na csak megtörtént. Valaki forgalmazóként rátalált az olimet-re.
Nem akarom remlámozni, de havi akciós a TUR 05 rakodó a >>>>HABI-nál<<<<!
Ferro-Flexes 1800 SLK homlokrakodóról kinek mi a véleménye? 820-as Mtz-re lenne fölrakva.
Köszönöm a gyors választ, de a légtartály nem fér el a kihajtás miatt, azért is érdeklődtem.
Válasz k-roy90 #1220. hozzászólásáraÜdv!
A légtartályhoz ad egy felfogatót! (én fel sem tettem a tartályt)
Az áramot a belső fülkevilágítástól vittem le, a középső oszlop burkolata alatt. Ott a joystik-nál egy kis dobozban megreléztem.
Válasz k-roy90 #1220. hozzászólásáraLégtartályt át kell tenni a másik oldalra.
Üdv!
Olyan kérdésem lenne azok felé, akiknek a TUR5 rakodójuk van, hogy a légtartályt ill. a joystickhoz az áramot, hogy oldották meg?
Előre is köszönöm! ;)
Válasz Szomjas Feri #1218. hozzászólásáraNo akkor már tisztán látunk
Bár én is megnézhettem volna, van szétszedett hídházam
Válasz csoppika #1209. hozzászólására
A kardán átkapcsoló tengely fülei vannak útban a difinek, azokat kivágva elfér a másik oldalon.
A kardán is maradhat, csak nem lehet váltogatni útarányos, vagy fordulatszámarányos mód között.