Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR413.39 FtUSD392.46 FtCHF444.25 FtGBP497.02 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Annó az 50-esnél a mankóstengelyek fogytak sűrűn. Volt olyan évünk, hogy 5-6 lett kukás
Ette őket, főleg ha nagyobb súlyokkal dolgozott.
82-es már bírja a kiképzést.
A miénk még tszből lett kihozva annak idején. Azóta dolgozik. Szerkezetileg teljesen egyben van, nem volt még javítva. Csapokat kellett felújítani, mert elkoptak, meg a csöveket cseréltük. Ezen kívül soha semmi baja nem volt. Jó, mert a hátsó hídtok alatt is fel van fogatva, nem terheli annyira a gép derekát.
Pár tonnát megmozgatott már élete során.
Szerintem érdemes ezekben gondolkozni. Legutóbb 500 körül láttam hirdetésben. Igaz nem sok eladó van.
MTZ-re nekem legjobban a jó öreg KHR80 vált be. Ez mindent kibír amit csak kaphat. Szinte elpusztíthatatlan.
Mióta eszemet tudom dolgozik, már a 3. ruszki cipeli.
Pár éve rendbe lett téve, kapott joyos elektromos tömböt, így kényelmesebb és gyorsabb vele a meló.
Rossz helyen kérdezted, a deraland kft-t hívd, ők az importőrök. Én tavaly vettem egy kisebb kanalat az enyémre, a gál hirdet ferroflexes kanalakat, de drágábban, mint amennyiért az eredetit megkaptam!
Tud valaki esetleg olyan helyet, ahol eszközöket gyártanak és az passzol a quicke-hez? A gyári quicke raklapvillát fél millióért emlegették a Magtár Kft-nél. Vagy olyan hely is jo ahol kanalakat gyártanak, mert a Track Lift-nek a felfogatása passzol, csak kicsi nekünk a legnagyobb kanaluk is. Árulnak csatlakoztato panelt, ha lenne kanálgyártó, akkor csak a panelt kellene plusszba rávrani és már jo is.
nekünk is 1.4es Blackbull van már 2 éve egy 82es MTZ-n, de mi is meg vagyunk vele elégedve. m3-es kanállal szoktuk pakolni a földet meg a trágyát is. eddig még baja nem volt, bár a nagy munkahengereknek a perselyeit zsirozni kell mert mi tavaly almaszedéskor nem foglalkoztunk vele de szépen ki is koptak de bármi kellett még hozzá mindent ingyen küldtek, csak a postát kellett fizetni
Csak néhány hónapja van meg az 1.4-es, de szerelmes vagyok bele! Raktam vele vagy 100 m3 földet (gabonakanállal!), 10q-s BB-zsákot a raklapvillával, BB-rakóval műtrágyát, mindre első osztályú! A joystickos kezelés összehasonlíthatatlanul jobb mint a sima. Ha meg a joystick árát hozzáadjuk az 1.2-eshez, akkor a 320.000Ft-os árkülönbözetért kapsz egy erősebb, párhuzam vezetéses rakodót. Nem mindegy hogy pl. mikor raklapot veszel le, vagy 4 füles BB zsákot, akkor kicsit ereszt, vízszintállítás, kicsit ereszt, vízszintállítás..., vagy egyszerűen leengeded és kész. Plusz a párhuzam vezetéses gém a kanalat a függőlegesig lehajtja még magasan is, és pl. a föld, vagy más ami könnyen beletapad a kanálba, csak így esik ki belőle tökéletesen. Szerintem 1.2-est csak akkor vegyen valaki, ha kizárólag bálát és 1 füles BB zsákot akar rakni. Ami a többi márkával szemben nekem vonzóbb volt, az pedig egyrészt az ár-érték arány, ami önmagáért beszél, a másik pedig az, hogy ennek a gémnek a töréspontja sokkal kisebb szögű, mint a többinek. Hasonlítsátok össze bármelyik másik rakodóval! És ennek a jelentősége mindössze annyi, hogy a kamion platóról a belső raklapokat is olyan simán le lehet venni, hogy közben rá sem kell nézni a motorháztetőre hogy lesz kocc v. sem.
Nekünk 1.8as bb van kb 16-17 ezret rakunk fel évente mtz 820.2esen van kb 2perc lerakni és 5 felvenni.
Én azt szeretem ha fent van mert van hiraulikus rugózás és nem pattog a gép mert a rakodó csillapítja azt mindenképp ajánlom nem törik semmi szét.
Leakasztani nem tart 5 percig sem, felvenni az azért el szokott tartani 20-30 percet, mire beigazítjuk. Általában aratáskor szoktuk levenni, hogy a szállításnál ne legyen fenn feleslegesen a közúti futkorászáshoz, így nem zavaró ha szűkebb helyre kell esetleg billenteni...
- az 1.4-en már biztos van hátsó bekötés is, de az 1.2-est már nem tudom milyen
- én nem kértem joysticket (utólag is könnyedén beszerelhető lenne amúgy)
ha venni akarsz, akkor nem sokat gondolkodj, mi tavaly ilyentájt rendeltük és márciusra tudták csak bevállalni, annyi a munkájuk...
tavaly Agromash-on láttam valami spanyol gépet TENIAS, azzal simán felvette a versenyt kivitelezésre is, árban meg olcsóbb is, Ferroflex is drágább lett volna...
jóval drágább, mint az "olcsók", de szeretném sokáig használni, ha kibír 20 évet, akkor nem volt drága
82-es MTZ-n van
nincsenek saját állataink, így trágyát nem sokat raktunk, főleg műtrágya, vetőmagok mozgatására kellett. Teljesen jó, a traktor mögé kellett súlyt eszkábálni, mert nagyobb súlyoknál érezhetően hiányzott, bár ez természetes szerintem...
gondom nem volt vele semmi eddig
Hétköznapi dolgokhoz teljesen elég lehet az 1.2-es Blackbull is (720eFt) és olcsóbb is. Egyébként rugalmasak nagyon, rengeteg dolog kérhető, megbeszélhető, alkalmazkodnak a vevőhöz. Én nagynak találtam a 2 méter széles kanalat, megbeszéltem velük, így a mienk keskenyebb lett...
Ilyen. A középső merevítő amin a munkahenger van, na abban van kb 5 centi, de egy ismerősnek már 2x kellett újat behegeszteni. Az alsó ősszel kitört a helyéről, azt fater faszán visszahegesztette meg tett merevítőket mellé. A munkahengerek nem rosszak, bár az egyik mintha engedné az olajat...A felrakás jó esetben két embernek 15 perc rossz esetben 3 embernek félóra (nincs támasztólába). Ha jövőre bejön a tök, akkor valószínűleg egy BB fogja helyettesíteni.
Egy haveromnak ilyen van a tavalyi évben ástak vele egy 2km hosszú vízlevezető árkot kőt-tőt réti földön minden nyöszörgés nélkül bírta. Most tervezek egy ilyet vásárolni a tl-re.
2317 hozzászólás
Válasz #216. hozzászólásra
Annó az 50-esnél a mankóstengelyek fogytak sűrűn. Volt olyan évünk, hogy 5-6 lett kukás
Ette őket, főleg ha nagyobb súlyokkal dolgozott.
82-es már bírja a kiképzést.
A miénk még tszből lett kihozva annak idején. Azóta dolgozik. Szerkezetileg teljesen egyben van, nem volt még javítva. Csapokat kellett felújítani, mert elkoptak, meg a csöveket cseréltük. Ezen kívül soha semmi baja nem volt. Jó, mert a hátsó hídtok alatt is fel van fogatva, nem terheli annyira a gép derekát.
Pár tonnát megmozgatott már élete során.
Szerintem érdemes ezekben gondolkozni. Legutóbb 500 körül láttam hirdetésben. Igaz nem sok eladó van.
Válasz #215. hozzászólásra
végül is lehet,hogy igazad van,a tsz-be csak azok voltak.hegesztve nem volt egy se...pedig eltörött alatta pár első hid...
MTZ-re nekem legjobban a jó öreg KHR80 vált be. Ez mindent kibír amit csak kaphat. Szinte elpusztíthatatlan.
Mióta eszemet tudom dolgozik, már a 3. ruszki cipeli.
Pár éve rendbe lett téve, kapott joyos elektromos tömböt, így kényelmesebb és gyorsabb vele a meló.
Mi árban mozoghatnak ezek újonnan?
faucheux f400.az valo mtz-re,meg az birja a kiképzést!!!!
Válasz #210. hozzászólásra
Ez a kérdés nekem szólt?
Válasz #211. hozzászólásra
JObb a telefon, általában raklapvilla van raktáron is.
Ezt néztem már, dobtam nekik egy e-mailt, de most a telefon következik.
Titok hogy mennyiért adták?
Ehun-e!
http://www.homlokrakodo.hu/
Válasz #204. hozzászólásra
Rossz helyen kérdezted, a deraland kft-t hívd, ők az importőrök. Én tavaly vettem egy kisebb kanalat az enyémre, a gál hirdet ferroflexes kanalakat, de drágábban, mint amennyiért az eredetit megkaptam!
Nézem, lehet fel is hivom őket
Válasz #204. hozzászólásra
Traktorbolt
Válasz #204. hozzászólásra
traktorbolt kft szentes. Hirdet az exprersszen is aprók között kanalakat villákat. Nagyon profi dolgokat csinálnak, csak ajánlani tudom őket.
Tud valaki esetleg olyan helyet, ahol eszközöket gyártanak és az passzol a quicke-hez? A gyári quicke raklapvillát fél millióért emlegették a Magtár Kft-nél. Vagy olyan hely is jo ahol kanalakat gyártanak, mert a Track Lift-nek a felfogatása passzol, csak kicsi nekünk a legnagyobb kanaluk is. Árulnak csatlakoztato panelt, ha lenne kanálgyártó, akkor csak a panelt kellene plusszba rávrani és már jo is.
Válasz #199. hozzászólásra
csirketrágya, azért ilyen
Válasz #201. hozzászólásra
Lehet. Gondolom annál is inkább, mert az fürdik a kakában rendesen.
Válasz #200. hozzászólásra
szerintem a hidraulikus trágyavilla, ilyesmik
Válasz #197. hozzászólásra
Azt írja a kezelési útmutató, hogy 10 ü.óránként kell zsírozni, a szerszámon 5 ü.óránként. De mi az hogy a szerszámon?
Válasz #198. hozzászólásra
jól kiszáradt gané nem sok érték maradhatott benne
Válasz #197. hozzászólásra
itt egy videó róla
nekünk is 1.4es Blackbull van már 2 éve egy 82es MTZ-n, de mi is meg vagyunk vele elégedve. m3-es kanállal szoktuk pakolni a földet meg a trágyát is. eddig még baja nem volt, bár a nagy munkahengereknek a perselyeit zsirozni kell mert mi tavaly almaszedéskor nem foglalkoztunk vele de szépen ki is koptak de bármi kellett még hozzá mindent ingyen küldtek, csak a postát kellett fizetni
Csak néhány hónapja van meg az 1.4-es, de szerelmes vagyok bele! Raktam vele vagy 100 m3 földet (gabonakanállal!), 10q-s BB-zsákot a raklapvillával, BB-rakóval műtrágyát, mindre első osztályú! A joystickos kezelés összehasonlíthatatlanul jobb mint a sima. Ha meg a joystick árát hozzáadjuk az 1.2-eshez, akkor a 320.000Ft-os árkülönbözetért kapsz egy erősebb, párhuzam vezetéses rakodót. Nem mindegy hogy pl. mikor raklapot veszel le, vagy 4 füles BB zsákot, akkor kicsit ereszt, vízszintállítás, kicsit ereszt, vízszintállítás..., vagy egyszerűen leengeded és kész. Plusz a párhuzam vezetéses gém a kanalat a függőlegesig lehajtja még magasan is, és pl. a föld, vagy más ami könnyen beletapad a kanálba, csak így esik ki belőle tökéletesen. Szerintem 1.2-est csak akkor vegyen valaki, ha kizárólag bálát és 1 füles BB zsákot akar rakni. Ami a többi márkával szemben nekem vonzóbb volt, az pedig egyrészt az ár-érték arány, ami önmagáért beszél, a másik pedig az, hogy ennek a gémnek a töréspontja sokkal kisebb szögű, mint a többinek. Hasonlítsátok össze bármelyik másik rakodóval! És ennek a jelentősége mindössze annyi, hogy a kamion platóról a belső raklapokat is olyan simán le lehet venni, hogy közben rá sem kell nézni a motorháztetőre hogy lesz kocc v. sem.
Nekünk 1.8as bb van kb 16-17 ezret rakunk fel évente mtz 820.2esen van kb 2perc lerakni és 5 felvenni.
Én azt szeretem ha fent van mert van hiraulikus rugózás és nem pattog a gép mert a rakodó csillapítja azt mindenképp ajánlom nem törik semmi szét.
Válasz #192. hozzászólásra
Leakasztani nem tart 5 percig sem, felvenni az azért el szokott tartani 20-30 percet, mire beigazítjuk. Általában aratáskor szoktuk levenni, hogy a szállításnál ne legyen fenn feleslegesen a közúti futkorászáshoz, így nem zavaró ha szűkebb helyre kell esetleg billenteni...
Válasz #192. hozzászólásra
Mivel van lába így szerintem 10 perc alatt simán felrakod.
Megvan az ár:
1.2:
http://geppiac.agroinform.com/hasznalt,671361,BlackBull-Junior-12-homlokrakodo.html
1.4:
http://www.agroinform.com/gepkereskedok/668019/BlackBull-Junior-1-4-homlokrakodo.html
Mennyi idő ezeket a blackbullokat fel ill. leakasztani?
Válasz #189. hozzászólásra
az adapter (alváz) benne van az árban
Válasz #186. hozzászólásra
- az 1.4-en már biztos van hátsó bekötés is, de az 1.2-est már nem tudom milyen
- én nem kértem joysticket (utólag is könnyedén beszerelhető lenne amúgy)
Válasz #183. hozzászólásra
Az 1.2-es akkor lényegesen kedvezőbb árú, majdnem fele az 1,4-nek.
A traktorra felszerelt adapter az még plusz, vagy benne van az árban?
Válasz #187. hozzászólásra
Ezt fel lehet szerelni egy JD-re?
Válasz #169. hozzászólásra
Például erre gondoltam.
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/103571/homlokrakodo.html
Válasz #184. hozzászólásra
Ezen már hátrafelé is van alváz ugye?? Joysticos??
ha venni akarsz, akkor nem sokat gondolkodj, mi tavaly ilyentájt rendeltük és márciusra tudták csak bevállalni, annyi a munkájuk...
tavaly Agromash-on láttam valami spanyol gépet TENIAS, azzal simán felvette a versenyt kivitelezésre is, árban meg olcsóbb is, Ferroflex is drágább lett volna...
jóval drágább, mint az "olcsók", de szeretném sokáig használni, ha kibír 20 évet, akkor nem volt drága
Válasz #182. hozzászólásra
82-es MTZ-n van
nincsenek saját állataink, így trágyát nem sokat raktunk, főleg műtrágya, vetőmagok mozgatására kellett. Teljesen jó, a traktor mögé kellett súlyt eszkábálni, mert nagyobb súlyoknál érezhetően hiányzott, bár ez természetes szerintem...
gondom nem volt vele semmi eddig
Hétköznapi dolgokhoz teljesen elég lehet az 1.2-es Blackbull is (720eFt) és olcsóbb is. Egyébként rugalmasak nagyon, rengeteg dolog kérhető, megbeszélhető, alkalmazkodnak a vevőhöz. Én nagynak találtam a 2 méter széles kanalat, megbeszéltem velük, így a mienk keskenyebb lett...
Válasz #180. hozzászólásra
És hogy szuperál?? Meg vagy vele elégedve?? MTZ-én van??
Válasz #179. hozzászólásra
Ilyen. A középső merevítő amin a munkahenger van, na abban van kb 5 centi, de egy ismerősnek már 2x kellett újat behegeszteni. Az alsó ősszel kitört a helyéről, azt fater faszán visszahegesztette meg tett merevítőket mellé. A munkahengerek nem rosszak, bár az egyik mintha engedné az olajat...A felrakás jó esetben két embernek 15 perc rossz esetben 3 embernek félóra (nincs támasztólába). Ha jövőre bejön a tök, akkor valószínűleg egy BB fogja helyettesíteni.
Válasz #168. hozzászólásra
Nekem 1.4-es Blackbull van, 1 éves
Válasz #177. hozzászólásra
Hát azért van egy kis árkülönbség is.
Erre írtad, hogy gyenge? :
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/103571/homlokrakodo.html
CSAK A HECC KEDVÉÉRT.
Válasz #172. hozzászólásra
1.270.000 + ÁFA
A blackbull-ra gondolok.
Válasz #173. hozzászólásra
Biztos, hogy ezt a képet akartad
Válasz #171. hozzászólásra
Akkor gondolom nemigen csináltak hozzá Szergejék JD adaptációt
Egy haveromnak ilyen van a tavalyi évben ástak vele egy 2km hosszú vízlevezető árkot kőt-tőt réti földön minden nyöszörgés nélkül bírta. Most tervezek egy ilyet vásárolni a tl-re.
Válasz #168. hozzászólásra
Az 1.4-es milyen árban van?
Válasz #169. hozzászólásra
Igen volt neki gyárija de képem nincs róla!!! A módszerváltás idején sok volt a Székesfehérvári agrokernél, már bánom, hogy anno nem vettem én is!!
Válasz #168. hozzászólásra
Olvassátok vissza ezt a topicot beszéltünk itt róla többször.
Válasz #166. hozzászólásra
Mi az, hogy "MTZ homlokrakodója"? gyáriról, nem tudok, vagy az a régi ami kisfülkéseken volt téeszidőkben?
Válasz #167. hozzászólásra
Ránézésre elég strapabíró szerkezetnek tűnik és árban is a legjobb szerintem. Engem is az 1.4-es érdekelne, de nem tudok senkit akinek ilyesféle van