Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak616 FtBenzin árak608 FtEUR391.7 FtUSD360.23 FtCHF407.66 FtGBP463.61 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Ha ilyen a bakod,akkor visszavonom a hozzászólásomat.Ebben az esetben olyan bölcsőben van a hajlított laposvas,h.nem tud kihajlani.Az enyém teljesen máshogy áll.Ma láttam Újfehértón egy Németből behozott kocsit,azon is másképp van megoldva.Nem is gondoltam,h.ennyi variáció van ebben a témában.
Én biztosan nem tenném be így,mivel ez az anyagminőség nem igen közelíti meg az eredetit,ezért szerintem meg kellene erősíteni.Azt pedig úgy csinálnám,h. a két szélére a külső íven végig hegesztenék egy 10X5-ös laposvasat élben.
Ma elkészültek az oldalak magasítók és a hátfal és a front rész. Holnap a lemezelés következik ami elég idegtépőnek igérkezik marha sok óvatos hegesztéssel.
A billenő fülek még nincsenek készen de terveink szerint 120-as U vas lesz levágva kb 25-30 cm hoszban és erre lesz felhegesztve egy 60x10-es laposvasból hajtott U alaku fül amit előtte kivurunk 16-os fúróval.
Ez az elképzelés mert a régi fülek már elkoptak és a tartója is sokszor volt már hegesztve.
A főalvázon a billenő csapokat meg felhegesztjük vastagon mert azok is elég kopottak és nem is rajtuk ült a plató hanem a tartóján mert annyira megkopott a tartócsap és a fül.A kopás kb 10-15 mm ami nem kevés!
Rakok képet majd arról is és akkor már látni fogod milyen.
Hali!
Én is felszeretném újítani meg egy kicsit rendbe tenni a pótkocsit! A billentő füleket milyen anyagból csináltátok és hogyan hajtottátok meg hogy jó legyen? Mert azokat nekem is lekellene cserélni!
A héten elkezdtük felújjítani de inkább ujjá építeni a hw 6011-es pótkocsinkat.
1 napig bontottuk a billenő felületet lángvágóval és flexel!
A 2. napon az ujrahsznosításra váró elemeket letisztítottuk és a billenőplató fővázát 100-as U vasból összeállítottuk.
3. napon a plató szélei és végei is felhegesztésre kerültek és a merevítések is elkészültek.
Kezd plató formája lenni!
Holnap ha minden jól megy a billentő fülek is felkerülnek és felpróbáljuk az alvázra.
Aztán egy kis festés a lemezelés előtt aztán lemezelés.
De ne szaladjunk előre.
Lesznek fotók is a teljes felujításról.
Ha minden jól megy 2 hét alatt kész leszünk vele.
Válasz #656. hozzászólásra
Lehet fémpasztával, mely csiszolható, polírozható.Tőkéletes zsirtalanitás után kell felkenni a sérűlt helyre és megkötés után le kell reszelni csiszolni.Inentől kezdve a felujitókészletben lévő gumi jól tömít tartósan bírja,olajszivárgás nincs.
Akinek van Hw 6011-pótkocsi nektek is a billentőfűl a plató U-gerenda szélére van éppen heggesztve? Mert most újitanám fel a plató részt és akkor azt is cserélném ha úgy van! Ha lelehetne valahogy hajtani a füleket!
Munkahenger szárat lehet venni külön csak utánna kell járni. De a vaterán vagy a jófogáson esetleg itt az apróhírdetésekben is van komplett munkahenger.
Ha ütött a szár azon nem segít csak esetleg ideig óráig a felújítás.
Hali!
Miért ha van ütések és karcolás nyomok a dugattyú részen akkor nem ér semmit a javítókészlet? Ujjat kell venni? Vagy fémpasztával nem lehetne esetleg?
alul is van szeg ,ha jók a munkahengeren a krómozott részek akkor érdemes felújítani,ha kijött a henger az also felén szintén van egy szeg azt kihúzni és akkor ki lehet szedni a henger alját és kijön a dugattyú ,minden dugattyú aljában van egy acélgyűrű ,azt kivenni és kijön a következő dugattyú,de bízd inkább szakemberre
Hali!
Még azt szeretném kérdezni hogy a munkahengert hogyan lehet kivenni a pótkocsi alól felújításra? Azt láttam hogy felül van egy ferde szeg! Megha kiveszem utánna hogy jön szét a munkahenger? Meg a javító készlet szokott segiteni rajta?
Válasz #652. hozzászólásra
Az egyik valoszinu, hogy szorul. Peldaul meg van utve a henger palastja. En mar jartam ugy szereleskor, hogy a satu megnyomta(vagy leejtettuk), igy azon a ponton szorult. Az egyik kocsim nekem is ezt csinalja. Emeleskor nagyjabol egyforma, de engedeskor ugrik...
Hali!
Nektek a Hw6011-s pótkocsi alatt a munkahengerek egyszerre emelnek? Mert nekem az első hamarabb emel valaminek!
Meg olyan gondom van hogy vissza engedéskor az első munkahenger egyszer csak nagyot esik lefele a palató úgy félúton! Az miért van?
Válasz #650. hozzászólásra
Elvileg rajta van a plafon nyomas, amit bir, a kozelebe pumpald, mert annal kevesbe melegszik sullyal.... A 900-as altalaban(ha 12PR-es) birja a 6-6.5 bar nyomast... En a 60-11-en 8.25-os gumikat hasznalok 5.5-6 baron...
Sziasztok!
60-11-es kocsin talalt mar valaki 150-es fekmunkahengert? Legalabbis kivulrol merve ekkora(gondolom nincs 8mm-es fala a haznak)...
Sehol nem latok 150-eshez felujito keszletet. Esetleg ha kicserelem 100-asra? Mert az van itthon egy t-7-es tragyaszoron. A 100-ast fel tudom ujitani...
Jo rendben, megfogom nézni, ha szétjön, mert elég jól összerohadt, ha jól sejtem... a tartályban elméletileg 6,5-7 bar nyomásnak lenni-e kell az óra szerint!
Üdv mindenkinek! Én is műszakira készíteném a 6011-es pótkocsinkat és ha valakinek van valami tippje, hogy hol lehetne olcsóbban alkatrészt venni Hajdú-Bihar megyében, esetleg Szabolcsban azt megköszönném! Ismerem a pegazust, az agro-rollt, de nem tudom mennyire számítanak olcsónak ezek a helyek! Esetleg ha féket kell felújítatni, hol érdemes? Vagy érdemesebb csak újból szerelni? Miért nem fog rendesen a fék?(tiszták a fékferodorok, van is rajta még, kicsit fel is csiszoltam, amit lehet nem is kellett volna... és mégsem akar satuzni, csak lassítja a kerekeket...4-ből jó ha 2 megáll, mikor üres pótkocsival ráfékezek)mennyinek kell lenni a nyomásnak, amit a fékdugattyúkra enged fékezéskor?
Segítséget szeretnék kérni alkatrész ügyben.Műszakira készíteném a 6011-es potkocsimat és kellene pár dolog.Bárhol az országbol csak reális árakkal legyen,a posta megold mindent. (az aranyásokat már ismerem)Akár még egy "garázsdiszkont" is lehet.
Hali!
Tudnátok nekem segíteni aki ujjított már fel 6011-s platóját mert lemezt kellene rajta cserélni meg merevitőknek 60x40x2 zártszevény elég lenne 3mm vaslemez jó lenne az fenéklemeznek? Mert a gyári L-alakú merevítők már eléggé elhajlottak! Esetleg képet valaki az aljáról felbillentve hogyan van bemerevítve!
Igen még régebben úgy szoktuk.
Viszont a tőzeges réten nehézkes volt az elindulás.
De terepes gép viszi simán.
Meg a falu útra való felkanyarodás is nehéz ügy volt,
hamszter kereke már az árkot járta...
Válasz #623. hozzászólásra
szóval szokttátok ugy is:hw6011 elöl(például),a kéttengelyes után meg ráakasztani a hamsztert?csak azért kérdem mer én is gondolkodtam már rajta...
Üdv.Ha valakit érdekel HW 6011-es alá erösített féderkötegek (4x11.lap)gabonás kocsihoz elcserélném eredetire ha valaki beválalja a ki és beszerelést.Elérhetöség:zetoros6011@gmail.com (Győrmegye)
Mi hamszter alvázzal hordjuk 11-esével,
HW-t is elé szoktuk rakni néha, de tőzeges terepen nehézkes 19 nagy bálával az elindulás, főleg, hogy a homlokrakódó emeli a gép hátulját is, hamszter legalább leszorítja, és az elakadás 20%
De, ha nincs elöl rakódó, akkor a jól bevállt fixes BSS
széles kamion kerekekkel (hosszúplatós) a nyerő
HW-t szólóba nem érdemes húzni, max ha úgy megrakjátok ahogy mondtad
Hát nem biztos mert az alsósort kezded előlről utána a felsőt hátulról de az valószínű hogy nem fog megálni nem tartja meg mert kicsit alacsonylom.Egy kis magossítás hátra és biztos jó és mehet rá a harmadik.
1070 hozzászólás
Válasz #669. hozzászólásra
Szerintem a képen 6011-es van,habár az enyémen is úgy van,ahogy mondod.
Válasz #668. hozzászólásra
a 60-11 esen a villa van felül,és a csap alul
Válasz #667. hozzászólásra
Ha ilyen a bakod,akkor visszavonom a hozzászólásomat.Ebben az esetben olyan bölcsőben van a hajlított laposvas,h.nem tud kihajlani.Az enyém teljesen máshogy áll.Ma láttam Újfehértón egy Németből behozott kocsit,azon is másképp van megoldva.Nem is gondoltam,h.ennyi variáció van ebben a témában.
Válasz #665. hozzászólásra
Kicsit nyissá rajta.
Alakul ez meg kell vele dolgozni, ha jol meg akarod csinálni.
Én is megcsináltam a harmadik pontot egy kicsit erősítettem is rajta, rakok fel képet hátha segít valamit a felheggesztésben.
Válasz #665. hozzászólásra
Én biztosan nem tenném be így,mivel ez az anyagminőség nem igen közelíti meg az eredetit,ezért szerintem meg kellene erősíteni.Azt pedig úgy csinálnám,h. a két szélére a külső íven végig hegesztenék egy 10X5-ös laposvasat élben.
Válasz #664. hozzászólásra
Képek lemaradtak!
Hali!
Ma sikerült lehajtani két billenő fület szerintetek jól sikerült vagy jó lesz így?
Válasz #662. hozzászólásra
Ma elkészültek az oldalak magasítók és a hátfal és a front rész. Holnap a lemezelés következik ami elég idegtépőnek igérkezik marha sok óvatos hegesztéssel.
A billenő fülek még nincsenek készen de terveink szerint 120-as U vas lesz levágva kb 25-30 cm hoszban és erre lesz felhegesztve egy 60x10-es laposvasból hajtott U alaku fül amit előtte kivurunk 16-os fúróval.
Ez az elképzelés mert a régi fülek már elkoptak és a tartója is sokszor volt már hegesztve.
A főalvázon a billenő csapokat meg felhegesztjük vastagon mert azok is elég kopottak és nem is rajtuk ült a plató hanem a tartóján mert annyira megkopott a tartócsap és a fül.A kopás kb 10-15 mm ami nem kevés!
Rakok képet majd arról is és akkor már látni fogod milyen.
Válasz #661. hozzászólásra
Hali!
Én is felszeretném újítani meg egy kicsit rendbe tenni a pótkocsit! A billentő füleket milyen anyagból csináltátok és hogyan hajtottátok meg hogy jó legyen? Mert azokat nekem is lekellene cserélni!
A héten elkezdtük felújjítani de inkább ujjá építeni a hw 6011-es pótkocsinkat.
1 napig bontottuk a billenő felületet lángvágóval és flexel!
A 2. napon az ujrahsznosításra váró elemeket letisztítottuk és a billenőplató fővázát 100-as U vasból összeállítottuk.
3. napon a plató szélei és végei is felhegesztésre kerültek és a merevítések is elkészültek.
Kezd plató formája lenni!
Holnap ha minden jól megy a billentő fülek is felkerülnek és felpróbáljuk az alvázra.
Aztán egy kis festés a lemezelés előtt aztán lemezelés.
De ne szaladjunk előre.
Lesznek fotók is a teljes felujításról.
Ha minden jól megy 2 hét alatt kész leszünk vele.
Válasz #656. hozzászólásra
Lehet fémpasztával, mely csiszolható, polírozható.Tőkéletes zsirtalanitás után kell felkenni a sérűlt helyre és megkötés után le kell reszelni csiszolni.Inentől kezdve a felujitókészletben lévő gumi jól tömít tartósan bírja,olajszivárgás nincs.
Hali!
Akinek van Hw 6011-pótkocsi nektek is a billentőfűl a plató U-gerenda szélére van éppen heggesztve? Mert most újitanám fel a plató részt és akkor azt is cserélném ha úgy van! Ha lelehetne valahogy hajtani a füleket!
Válasz #656. hozzászólásra
Munkahenger szárat lehet venni külön csak utánna kell járni. De a vaterán vagy a jófogáson esetleg itt az apróhírdetésekben is van komplett munkahenger.
Ha ütött a szár azon nem segít csak esetleg ideig óráig a felújítás.
Válasz #656. hozzászólásra
sajnos nem érdemes akkor javítani,a krómozott részen tömít a karmantyú ,tehát ha karcos ,ütött a henger, hiába raksz uj tömítést folyni fog
Válasz #655. hozzászólásra
Hali!
Miért ha van ütések és karcolás nyomok a dugattyú részen akkor nem ér semmit a javítókészlet? Ujjat kell venni? Vagy fémpasztával nem lehetne esetleg?
Válasz #654. hozzászólásra
alul is van szeg ,ha jók a munkahengeren a krómozott részek akkor érdemes felújítani,ha kijött a henger az also felén szintén van egy szeg azt kihúzni és akkor ki lehet szedni a henger alját és kijön a dugattyú ,minden dugattyú aljában van egy acélgyűrű ,azt kivenni és kijön a következő dugattyú,de bízd inkább szakemberre
Hali!
Még azt szeretném kérdezni hogy a munkahengert hogyan lehet kivenni a pótkocsi alól felújításra? Azt láttam hogy felül van egy ferde szeg! Megha kiveszem utánna hogy jön szét a munkahenger? Meg a javító készlet szokott segiteni rajta?
Válasz #652. hozzászólásra
Az egyik valoszinu, hogy szorul. Peldaul meg van utve a henger palastja. En mar jartam ugy szereleskor, hogy a satu megnyomta(vagy leejtettuk), igy azon a ponton szorult. Az egyik kocsim nekem is ezt csinalja. Emeleskor nagyjabol egyforma, de engedeskor ugrik...
Hali!
Nektek a Hw6011-s pótkocsi alatt a munkahengerek egyszerre emelnek? Mert nekem az első hamarabb emel valaminek!
Meg olyan gondom van hogy vissza engedéskor az első munkahenger egyszer csak nagyot esik lefele a palató úgy félúton! Az miért van?
Válasz #650. hozzászólásra
Elvileg rajta van a plafon nyomas, amit bir, a kozelebe pumpald, mert annal kevesbe melegszik sullyal.... A 900-as altalaban(ha 12PR-es) birja a 6-6.5 bar nyomast... En a 60-11-en 8.25-os gumikat hasznalok 5.5-6 baron...
Hali!
A HW 6011-s kerekeibe mennyi bár nyomást szoktatok nyomni? Az első kettő vízmintás (900x20) a két hátsó orosz medvetalpmintás (900x20)!
Sziasztok!
60-11-es kocsin talalt mar valaki 150-es fekmunkahengert? Legalabbis kivulrol merve ekkora(gondolom nincs 8mm-es fala a haznak)...
Sehol nem latok 150-eshez felujito keszletet. Esetleg ha kicserelem 100-asra? Mert az van itthon egy t-7-es tragyaszoron. A 100-ast fel tudom ujitani...
Jo rendben, megfogom nézni, ha szétjön, mert elég jól összerohadt, ha jól sejtem... a tartályban elméletileg 6,5-7 bar nyomásnak lenni-e kell az óra szerint!
Válasz #644. hozzászólásra
a féknyomás szinte azonos a tartálynyomással,ha jó a fékszelep
Válasz #644. hozzászólásra
Fékerőszabályzót is nézd meg.
Válasz #644. hozzászólásra
4 bar alatt nem fog a fék rendesen, ha felett is vacakol akkor nézd meg a fékszelepet mert képes áltában elromlani
Üdv mindenkinek! Én is műszakira készíteném a 6011-es pótkocsinkat és ha valakinek van valami tippje, hogy hol lehetne olcsóbban alkatrészt venni Hajdú-Bihar megyében, esetleg Szabolcsban azt megköszönném! Ismerem a pegazust, az agro-rollt, de nem tudom mennyire számítanak olcsónak ezek a helyek! Esetleg ha féket kell felújítatni, hol érdemes? Vagy érdemesebb csak újból szerelni? Miért nem fog rendesen a fék?(tiszták a fékferodorok, van is rajta még, kicsit fel is csiszoltam, amit lehet nem is kellett volna... és mégsem akar satuzni, csak lassítja a kerekeket...4-ből jó ha 2 megáll, mikor üres pótkocsival ráfékezek)mennyinek kell lenni a nyomásnak, amit a fékdugattyúkra enged fékezéskor?
Na megvan a heti elfoglaltság!
Novara Kft 78-487-167
igen vettem. 8011 -em van ahoz pár jó pár dolgot. és nem horror áron!
Válasz #637. hozzászólásra
A Novarát is leinfózom
Válasz #638. hozzászólásra
Kösz a tel.számot,nem találtam weboldaluk de így már elérem őket is.Vettél már náluk HW alkatrészt?
Válasz #632. hozzászólásra
Ferromax. Jó áron dolgoznak. itt a tel: 06302781924
Válasz #636. hozzászólásra
Feromax Kft Soltvadkert,Novara Kft Solt.
Válasz #635. hozzászólásra
Majd egy e-mailt lövök ide is.Köszi
Válasz #632. hozzászólásra
Kecskeméten a Nagytraktor Kft-nél kérdezzél rá van rengeteg mindenük és szerintem nincsenek elszállva az árak.
Válasz #633. hozzászólásra
720-ban van nekem is (nemrég vettem) de még nincs műszaki.Szóval nem olcsók ezek a kocsik.
nem tudot olcsót pótkocsit papírosat? 600 000ft körül ?
Segítséget szeretnék kérni alkatrész ügyben.Műszakira készíteném a 6011-es potkocsimat és kellene pár dolog.Bárhol az országbol csak reális árakkal legyen,a posta megold mindent. (az aranyásokat már ismerem)Akár még egy "garázsdiszkont" is lehet.
Válasz #630. hozzászólásra
Én 900-assal használom 8 éve vettem rá uj gumikat semmi gond nem volt vele és van rajta 10-11 tonna
Hali! valaki megtudja mondani nekem h a 900*20-as gumik kibirják-e 100-110mászát? Esetleg vki nemtud 8 Lyuku felnit kamiongumikkal 5 db-ot?
Hali!
Tudnátok nekem segíteni aki ujjított már fel 6011-s platóját mert lemezt kellene rajta cserélni meg merevitőknek 60x40x2 zártszevény elég lenne 3mm vaslemez jó lenne az fenéklemeznek? Mert a gyári L-alakú merevítők már eléggé elhajlottak! Esetleg képet valaki az aljáról felbillentve hogyan van bemerevítve!
Válasz #627. hozzászólásra
Igen még régebben úgy szoktuk.
Viszont a tőzeges réten nehézkes volt az elindulás.
De terepes gép viszi simán.
Meg a falu útra való felkanyarodás is nehéz ügy volt,
hamszter kereke már az árkot járta...
Válasz #623. hozzászólásra
szóval szokttátok ugy is:hw6011 elöl(például),a kéttengelyes után meg ráakasztani a hamsztert?csak azért kérdem mer én is gondolkodtam már rajta...
Válasz #624. hozzászólásra
http://webshop.keletagro.hu/index.php?product_id=12914.com_mirror
Itt vannak a HW csapágyak, szerintem ezt keresed
Üdv.Ha valakit érdekel HW 6011-es alá erösített féderkötegek (4x11.lap)gabonás kocsihoz elcserélném eredetire ha valaki beválalja a ki és beszerelést.Elérhetöség:zetoros6011@gmail.com (Győrmegye)
HW 60-11 kerékcsapágyméreteket nem tudja senki
Válasz #621. hozzászólásra
Mi hamszter alvázzal hordjuk 11-esével,
HW-t is elé szoktuk rakni néha, de tőzeges terepen nehézkes 19 nagy bálával az elindulás, főleg, hogy a homlokrakódó emeli a gép hátulját is, hamszter legalább leszorítja, és az elakadás 20%
De, ha nincs elöl rakódó, akkor a jól bevállt fixes BSS
széles kamion kerekekkel (hosszúplatós) a nyerő
HW-t szólóba nem érdemes húzni, max ha úgy megrakjátok ahogy mondtad
Válasz #621. hozzászólásra
ok, mégegyszer kössz
Hát nem biztos mert az alsósort kezded előlről utána a felsőt hátulról de az valószínű hogy nem fog megálni nem tartja meg mert kicsit alacsonylom.Egy kis magossítás hátra és biztos jó és mehet rá a harmadik.