Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD395.26 FtCHF439.37 FtGBP495.29 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Szerintem már volt lejjebb vitánk a gumi kérdésről. 22,5 es 385ös gumik vannak rajta. Nagyon könnyű húzni a kocsit így, nekünk előtte 11.00 vagy 12.00 gumik voltak ahhoz képest százszor jobb... 16.00 gumit pedig nehéz szerezni jót, az lehetne még jó de nincsen, az új drága...
A 12,5 x 20-as felni gyárilag nem szerelhető,a 12,5-s helyett a 16x20-as széles nagyon ,én inkább a 900 x 20-as raknám rá uj kamaz gumikkal 28-30e/db és 15 évig megoldódik a problémád
Sziasztok! Erdeklodni szeretnek. Most vasaroltam egy Ifa 60-11-est. Szeles gumik vannak rajta, eleg szar allapotban(allat telepen volt szolgalatban). A net tele van ujravagott dunlop gumikkal 12.5R20 meretben. Valaki vett ezekbol? Milyen minoseget arul ez a ceg? Vagy ionkabb csereljem at a muszaki nelkuli kocsimrol a 9R20-as kerekeket(gumi arra is kellene). Ezek a Dunlop gumik gondolom tomlo nelkuliek. Szerintetetk hogy viselkedne szerelheto osztott felnin belsovel egyutt felrakva? Mert amugy ilyen "tappancs" gumit nemigen latni hasznaltan normalis aron... Egyebkent a 16/70?R20 es a 12.5R20 cserelheto egymassal(felni szelesseg szempontjabol kerdem)? A valaszokat elore koszonom.
120as oldallal 130q búzából rámegy simán. Elég neki de nem szenved azért nagyot, oldalak jól viselik... apró tömítést kellett ragasztani az oldalakhoz mert repcében nem zárt jól, de az fillérekből megvolt. Eddig nincs gond velük...
Akarok venni HW 6011 pótkocsit, marhaságot nagyon drága 1 millió ft fölött. Szerintem 400-500 ft jó.
Ez hülyesége, nem vettem ebből olcsóbb 3 tengelyes kaminom-pótkocsit 150-180 mázsa is jó, mint HW-et.
Sok baromságok MBP-6,5 3x magasítót, ez nem alkalmas földútnál.
Így van az új drága! 20-as gumi ritka,és megkérik az árát a használtnak.8 db felnit vettem 22,5-ös 8jukast 27000/db +a 8 db kamion gumi 15000/db,és minden gumisnak van eladó,mert sok van belőle.
Erről beszéltem pár oldallal lejjebb. 15 körül kapsz olyan gumit amit csak azért dobtak le mert nem szabad külföldön újra vágott gumival menni de a futó felület még olyan vastag hogy földúton 40 alatt hamarabb rohad szét mint lejárd róla...
Igaz beszéltünk de csak írok hogy lássák nem vagyok rest válaszolni.
Még nem voltak tesztelve csak 40q kukoricát hoztunk be egyikkel sajnos, így nem volt meg terhelés próba. Eddig minden úgy működik rajta ahogy kell. Azt tudni kell hogy ezek nem újak csak felújítottak tehát nincs olyan festése mint a mai modern technikával a gyárban festett új pótoknak, de attól még lehetnek jók. Akinek nincs 4 millája egy új pótra annak ajánlani tudom de tesztek csak nyáron lesznek. Aztán visszatérünk a kérdésre...
Válasz #213. hozzászólásra Szabolcs megyei vagyok.Szeptemberben cseréltem le a felniket, gumikat a hw kocsimon Záhonyban rendeltem 1 gumisnál 2 nap alatt megérkezett 4db zsir uj felni 100e ft áfásan
VAN ELADÓ 1000 GUMIJAIM MEG BSS FELNIK IS 10000 FT PER DB A TŐMLŐS KEREKKEL IS LEHET MENI ERDŐBE MEGNÉZNÉM AZT A KÁTYUT AMI LEENGEDI A 8 BÁR NYOMÁST A GUMIBOL A TEREPJÁROBA 3 4 BÁR VAN AZÉRT DOBJA KŐNYEBBEN SZERINTEM
Ez a JD hátsókerekénél volt konkrétan és igen erdőn az lemaradt, egy bokron keltem át fával megrakva, nekünk Ifa pótunk van azon tömlősek a kerekek, a tornádón is és nem szokott vele gond lenni.
duplakerekes bss kocsit milyen tömlőnélküli kerékre érdemes átszerelni amihez kapni normális kamiongumikat?
Lényeges lenne hogy a nyomtáv ne csökkenjen mert elég magas a szekér.1000es gumikat nehéz szerezni az uj meg 50 körül van a legolcsóbb
A gond akkor van ha féloldalasan a felfagyott nyomvájuban mész, a másik ami velunk megtörtént, hogy a galagonya ág beleált a perem és a felni közé, ha az kerék tömlő nélküli lett volta akkor ott helyben leeresztett volna, így viszont csavarhúzóval ki tudtam piszkálni.
Nekünk egy terránonk van, Jártam már vele nagyon cudar helyeken, pl. ott ahol hídig húzták a t088-at ott lendületből mentem át, de a levegő még sosem ment el.
Válasz #196. hozzászólásra
Egy hulye kerdes: terepjarokra azert ajanlanak tomlos gumit, mert ha pl egy kemenyre szaradt/fagyott nyomvalyuba belehuppanik, akkor a gumi oldalat elnyomva a felnitol elszokhet a levego. Ez terepen hasznalt tomlonelkuli gumis potkocsinal nem fordulhat elo?
Én ere csak anyit mondok hogy a hw hid kocka 70 es 80 as is van belőle dob agy fékpofa fékkulcs nélkűl 2 csávo beszarik alata ha arébb kel vini a hw 6011 hidat kőnyeben elviszik ojan a hid mint a mbp 6,5 csak enek nem tőrik le a csonk vége a tőmlőnélkűki gumi a jővő akárki akármit mond a tőmlős már a multé hosszu uton a tőmlős gumi akármejik bemelegszik a tőmlőnélkűli meg nem egyszer kel megveni a tőmlőket utána 10 000 ftért veszel rá gumik 20 kamiongumit mikor veszek 10 000 ftért ez az én véleményen aki eladot már egy pár tőmlőnélkűli felnit.
Hali Tamás nem azt mondtam,hogy 10 tonnánál görbült,az alfóldón sokan átvizsgáztatták bruttó16tonnára,azok javarészt rába hidat raktak alá,60-11es hidak nem görbültek,volt ottis 13-14 tonna raksuly,w50-es szerelvényt láttam rakodni 24tonnára
Nem tudom milyen HW-8011-es az ami nem bír többet 120-130 mázsánál de haver mesélte annó mikor még a jó öreg kotkodával járták az utakat a HW-8011-esen előbb görbűlt a váz mint a híd de a váz a 180-200 mázsát észre sem vette . Mái napig tarktorokkal is húznak felénk olyan HW-kat ami 160-180 mázsát visznek gond nélkül nincs se durr defekt se váz vagy híd görbülés . Az oldalak össze vannak láncolva 3 helyen és had szóljon a dáridó .
A fuvarozás öskorában amikor nem számitott semmi 16-18 tonnával mentünk velük akkor már kellett a 22,5-es gumi és a rába hid alá,de jöttek a papucsosok,meg a lóeró korlátozások ,kihaltak az L60-asok ,lett helyette Merga meg Scania
Igaz lehet mert nekünk az előző amit becseréltünk 115ös oldallal volt és 120 q volt a max de inkább 115 a kényelmes, bár a fajsúly idén is eléggé becsapós volt pl árpánál, mert a tavalyihoz képest közel 10q val volt kevesebb a kocsin...
Szerintem 120as oldal elég a hw alváznak futóműnek stb.
Nekünk elég, így két puttony a lexionból.
1337 hozzászólás
Válasz #233. hozzászólásra
Bakker, most nezem a 12.5-os tegnap meg 18 volt , most 22
Válasz #235. hozzászólásra
bocs elnéztem a hozzászólás számot...
Válasz #234. hozzászólásra
bocs de neki 60-11-re kellene valami arra luxus a 385-ös
Válasz #233. hozzászólásra
Szerintem már volt lejjebb vitánk a gumi kérdésről. 22,5 es 385ös gumik vannak rajta. Nagyon könnyű húzni a kocsit így, nekünk előtte 11.00 vagy 12.00 gumik voltak ahhoz képest százszor jobb... 16.00 gumit pedig nehéz szerezni jót, az lehetne még jó de nincsen, az új drága...
Válasz #232. hozzászólásra
A 12,5 x 20-as felni gyárilag nem szerelhető,a 12,5-s helyett a 16x20-as széles nagyon ,én inkább a 900 x 20-as raknám rá uj kamaz gumikkal 28-30e/db és 15 évig megoldódik a problémád
Sziasztok! Erdeklodni szeretnek. Most vasaroltam egy Ifa 60-11-est. Szeles gumik vannak rajta, eleg szar allapotban(allat telepen volt szolgalatban). A net tele van ujravagott dunlop gumikkal 12.5R20 meretben. Valaki vett ezekbol? Milyen minoseget arul ez a ceg? Vagy ionkabb csereljem at a muszaki nelkuli kocsimrol a 9R20-as kerekeket(gumi arra is kellene). Ezek a Dunlop gumik gondolom tomlo nelkuliek. Szerintetetk hogy viselkedne szerelheto osztott felnin belsovel egyutt felrakva? Mert amugy ilyen "tappancs" gumit nemigen latni hasznaltan normalis aron... Egyebkent a 16/70?R20 es a 12.5R20 cserelheto egymassal(felni szelesseg szempontjabol kerdem)? A valaszokat elore koszonom.
Válasz #228. hozzászólásra
120as oldallal 130q búzából rámegy simán. Elég neki de nem szenved azért nagyot, oldalak jól viselik... apró tömítést kellett ragasztani az oldalakhoz mert repcében nem zárt jól, de az fillérekből megvolt. Eddig nincs gond velük...
Válasz #228. hozzászólásra
120 as oldallal 108,5 q repce volt rajta nettóban. Majd búzából egy kicsit több lesz rajta. Eddig semmi gond a felépítménnyel.
Hw rugókat próbált már valaki házilag visszakovácsolni? Az egyik köteg meg van nyúlva, és jó lenne "visszahajlítani".
Na, IZSÁKI pótkocsi tulajdonosok megvolt már az első terheléses próba?
Tapasztalat? Vélemények?
Válasz #220. hozzászólásra
Az izsáki csávó akitől a pótkocsikat vettük ő mondta hogy annyiért van ha kell. Használt de jó szerintem...
Akarok venni HW 6011 pótkocsit, marhaságot nagyon drága 1 millió ft fölött. Szerintem 400-500 ft jó.
Ez hülyesége, nem vettem ebből olcsóbb 3 tengelyes kaminom-pótkocsit 150-180 mázsa is jó, mint HW-et.
Sok baromságok MBP-6,5 3x magasítót, ez nem alkalmas földútnál.
Válasz #218. hozzászólásra
Így van az új drága! 20-as gumi ritka,és megkérik az árát a használtnak.8 db felnit vettem 22,5-ös 8jukast 27000/db +a 8 db kamion gumi 15000/db,és minden gumisnak van eladó,mert sok van belőle.
Válasz #223. hozzászólásra
igen valami 365/70x20 de lehet a per más pőntosan nem tudom
Válasz #222. hozzászólásra
a szélesre?
Válasz #218. hozzászólásra
Van 20-as kamiongumi is ami stimmel a hv felnire,keresgélj
Válasz #220. hozzászólásra
Csorvás, gumis. Használt, nem vágott 15e.
Válasz #219. hozzászólásra
Merre lehet kapni 15ezer körül (esetleg Kecskemét környékén?)? Nekem 20 körül ajánlottak 385-öst(R22,5).
Válasz #218. hozzászólásra
Erről beszéltem pár oldallal lejjebb. 15 körül kapsz olyan gumit amit csak azért dobtak le mert nem szabad külföldön újra vágott gumival menni de a futó felület még olyan vastag hogy földúton 40 alatt hamarabb rohad szét mint lejárd róla...
Válasz #214. hozzászólásra
kértem árat 16-20/70-re 68 netto. lehet érdemes lenne venni 8lyukas felnit és kamiongumit felrakni
Válasz #216. hozzászólásra
Igaz beszéltünk de csak írok hogy lássák nem vagyok rest válaszolni.
Még nem voltak tesztelve csak 40q kukoricát hoztunk be egyikkel sajnos, így nem volt meg terhelés próba. Eddig minden úgy működik rajta ahogy kell. Azt tudni kell hogy ezek nem újak csak felújítottak tehát nincs olyan festése mint a mai modern technikával a gyárban festett új pótoknak, de attól még lehetnek jók. Akinek nincs 4 millája egy új pótra annak ajánlani tudom de tesztek csak nyáron lesznek. Aztán visszatérünk a kérdésre...
Válasz #204. hozzászólásra
Milyenek a pótkocsik megvagy elégedve?
Válasz #213. hozzászólásra Szabolcs megyei vagyok.Szeptemberben cseréltem le a felniket, gumikat a hw kocsimon Záhonyban rendeltem 1 gumisnál 2 nap alatt megérkezett 4db zsir uj felni 100e ft áfásan
Válasz #212. hozzászólásra
Nem csináltatni kell ,hanem 8 lyukas ujat kell venni
Válasz #201. hozzászólásra
Kössz, lehet, hogy az marad. Merre fele tudod az újat?
Válasz #200. hozzászólásra
Ha ha a kamionfelnik 10 furatosak, akkor a hw-ra egytől-egyig csináltatni kell a felniket?
Válasz #209. hozzászólásra
Kis-nagybetűvel, meg egy-két ponttal, vesszővel érthetőbb lenne.
Szóval van használt tömlőnélküli 22,5-ös felnid 385-ös gumihoz?
Válasz #209. hozzászólásra
Lehet benne valami...az en mbp kerekeimben jo ha van 6 bar...
VAN ELADÓ 1000 GUMIJAIM MEG BSS FELNIK IS 10000 FT PER DB A TŐMLŐS KEREKKEL IS LEHET MENI ERDŐBE MEGNÉZNÉM AZT A KÁTYUT AMI LEENGEDI A 8 BÁR NYOMÁST A GUMIBOL A TEREPJÁROBA 3 4 BÁR VAN AZÉRT DOBJA KŐNYEBBEN SZERINTEM
Válasz #206. hozzászólásra
Ez a JD hátsókerekénél volt konkrétan és igen erdőn az lemaradt, egy bokron keltem át fával megrakva, nekünk Ifa pótunk van azon tömlősek a kerekek, a tornádón is és nem szokott vele gond lenni.
duplakerekes bss kocsit milyen tömlőnélküli kerékre érdemes átszerelni amihez kapni normális kamiongumikat?
Lényeges lenne hogy a nyomtáv ne csökkenjen mert elég magas a szekér.1000es gumikat nehéz szerezni az uj meg 50 körül van a legolcsóbb
Válasz #205. hozzászólásra
Szoval szerinted ez erdon tomlonelkuli potkocsinal is elofordulhat?
Válasz #202. hozzászólásra
A gond akkor van ha féloldalasan a felfagyott nyomvájuban mész, a másik ami velunk megtörtént, hogy a galagonya ág beleált a perem és a felni közé, ha az kerék tömlő nélküli lett volta akkor ott helyben leeresztett volna, így viszont csavarhúzóval ki tudtam piszkálni.
Válasz #203. hozzászólásra
Mondjuk ha szar a felni vagy/és a gumi akkor biztos elengedhet ha vasúti sínen mész át 50el ahol nincs kiépített átkelő:)
Válasz #202. hozzászólásra
Nekem gumis mondta...volt nala pl egy Frontera lapos gumival...es semmi baja nem volt...felfujatta es kesz...
Válasz #197. hozzászólásra
Nekünk egy terránonk van, Jártam már vele nagyon cudar helyeken, pl. ott ahol hídig húzták a t088-at ott lendületből mentem át, de a levegő még sosem ment el.
Válasz #199. hozzászólásra Ujjat tudok kb 25 áfásan
Válasz #199. hozzászólásra
Nehéz használtba kapni ,mert a kamionmpótfelni 10 csavaros
Válasz #196. hozzászólásra
Használt felnit hol lehet kapni? 1 db kellene hw80-ra, 385/22,5-ös gumihoz. Pótkeréknek kellene, gumi már van.
Válasz #197. hozzászólásra
ezt meg tudom erősíteni! Én kölyökkoromban így borítottam meg apám Pajero-ját...
az oldalán szép párhuzamos horpadások lettek egymástól 76,2 cm-re...
Válasz #196. hozzászólásra
Egy hulye kerdes: terepjarokra azert ajanlanak tomlos gumit, mert ha pl egy kemenyre szaradt/fagyott nyomvalyuba belehuppanik, akkor a gumi oldalat elnyomva a felnitol elszokhet a levego. Ez terepen hasznalt tomlonelkuli gumis potkocsinal nem fordulhat elo?
Én ere csak anyit mondok hogy a hw hid kocka 70 es 80 as is van belőle dob agy fékpofa fékkulcs nélkűl 2 csávo beszarik alata ha arébb kel vini a hw 6011 hidat kőnyeben elviszik ojan a hid mint a mbp 6,5 csak enek nem tőrik le a csonk vége a tőmlőnélkűki gumi a jővő akárki akármit mond a tőmlős már a multé hosszu uton a tőmlős gumi akármejik bemelegszik a tőmlőnélkűli meg nem egyszer kel megveni a tőmlőket utána 10 000 ftért veszel rá gumik 20 kamiongumit mikor veszek 10 000 ftért ez az én véleményen aki eladot már egy pár tőmlőnélkűli felnit.
Válasz #194. hozzászólásra
Hali Tamás nem azt mondtam,hogy 10 tonnánál görbült,az alfóldón sokan átvizsgáztatták bruttó16tonnára,azok javarészt rába hidat raktak alá,60-11es hidak nem görbültek,volt ottis 13-14 tonna raksuly,w50-es szerelvényt láttam rakodni 24tonnára
Válasz #193. hozzászólásra
Jó estét
Hál istennek felénk még nem nagyon tapasztalták . Annó a kotkodák után párnak sikerült de akkor már 200 mázsa fölé pakolták .
Válasz #192. hozzászólásra
Sajnos a hid az szeret görbülni
Nem tudom milyen HW-8011-es az ami nem bír többet 120-130 mázsánál de haver mesélte annó mikor még a jó öreg kotkodával járták az utakat a HW-8011-esen előbb görbűlt a váz mint a híd de a váz a 180-200 mázsát észre sem vette . Mái napig tarktorokkal is húznak felénk olyan HW-kat ami 160-180 mázsát visznek gond nélkül nincs se durr defekt se váz vagy híd görbülés . Az oldalak össze vannak láncolva 3 helyen és had szóljon a dáridó .
Válasz #177. hozzászólásra
Az én kis gépemnek is ez a sorrend 8011, 6011, MBP 6.5, közúton, föld úton tarlón, meg fordítva.
A fuvarozás öskorában amikor nem számitott semmi 16-18 tonnával mentünk velük akkor már kellett a 22,5-es gumi és a rába hid alá,de jöttek a papucsosok,meg a lóeró korlátozások ,kihaltak az L60-asok ,lett helyette Merga meg Scania
Válasz #187. hozzászólásra
Igaz lehet mert nekünk az előző amit becseréltünk 115ös oldallal volt és 120 q volt a max de inkább 115 a kényelmes, bár a fajsúly idén is eléggé becsapós volt pl árpánál, mert a tavalyihoz képest közel 10q val volt kevesebb a kocsin...
Szerintem 120as oldal elég a hw alváznak futóműnek stb.
Nekünk elég, így két puttony a lexionból.
Válasz #187. hozzászólásra
153,5 volt a legtöbb súly rajta.