Hirdetés
Fórum
- Fiatal agrárvállalkozók induló támogatása c. pályázat - Minden Fiatal Gazda ide :) új
- Terményszárító és kapcsolódó berendezései új
- Japán kistraktorok új
- Osztatlan közös tulajdon megosztása új
- Juhtenyésztés új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Strip-till (Orthman) féle sávos művelésé a jövő! új
- AKG támogatás új
- Agrárkamara új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
Cikkajánló
Jelentős mennyiségű gabona megy külföldre
Tízmilliárd eurót meghaladó agrárexport: a gabona és a takarmány a növekedés...
Sajtóközlemény
2011 hozzászólás
Válasz cyclo-400 #1560. hozzászólásárahát szerintem igen
Válasz vasvarikriszta #1559. hozzászólásáraMert bevan nagyon marva ugye
Válasz cyclo-400 #1558. hozzászólásáraés szerinted a hátfallal mit lehet kezdeni,esetleg ha van kérdésem el lehet érni téged még valahogy magánuton ?
Válasz vasvarikriszta #1557. hozzászólásáraÉn is nyílván csak a saját magam tapasztalataira tudok támaszkodni illetve azokra a régi trakisokra akik 20-30 évig huzták a tsz-ben.
A kitámasztókerék cseréje akkor aktuális,ha
a gumirozott pereme nagyon kopott vagy deformálódott vagy lötyög a tengelyén.
Itt a neten keresd pl. AGRO-TIPP KFT
Válasz cyclo-400 #1556. hozzászólásáraa szöghajtással nincs gond mert kicseréltük kompletten és ilyen dobtömítést nem tudod hol lehet kapni ? illetve írtad még a támasztó kereket is avval mi lehet?
Válasz vasvarikriszta #1553. hozzászólásáraNyilván ez a cyclo sem mai gyerek a surlódástól a dob belekezd a hátfalba és így a dob nem egyenletesen forog a tömitést feltétlenül cserélni kellene szerintem ha nagyon kopott és rideg a többi lehetöséget ahogy ketten is irtuk kizárásos alapon végig
kellene nézni pl. szöghajtás zsirzása stb stb
Válasz Berente Antal #1554. hozzászólására
Már régebben csináltuk de nem kell a házat egyben kellene annyira elmozdítani hátrafelé a tengelyról hogy a tartályfelé letudd huzni ezt
a hüvelyt én azt mondom vedd le a hidromotort
elöször és próbálj belenézni a bordázatba vagy
kitapintani, hogy belül megvannak e bordák és
nincsenek-e megkopva. Szerintem ha még nem volt cserélve ez lesz a baj
Egyebként mi óta van meg a gép és cseréltetek már rajta.
Válasz cyclo-400 #1552. hozzászólásáraMeg fogom nézni. A vent. Házat szét kell szedni hozzá?
Válasz cyclo-400 #1536. hozzászólásáraa rögzítő csavar nincs túlhúzva grafit spret használunk dob tömítésre gondoltunk de nem sikerül beszerezni a dob hátfalán mire vagy kíváncsi ?
Válasz Berente Antal #1551. hozzászólásáraCsak ott ragadok le hogy a hidromotor nem mindig hajt mert a bordás hüvelyt ki kelllene cserélni mit szóltok
Válasz Szeni #1549. hozzászólásáraHidromotor új. Szivattyú felújítva. Dugulás nincs. A ventillátor csapágyazva volt. Azóta 3 napot ment. Könnyen forog a ventillátor, ha leveszem a hidromotort. Olajhűtő nincs eldugulva, nem koszos. A nyomásszabályozó szelep is másikra lett cserélve ( nem új), de a jelenség ugyanaz. Teljes a tanácstalanság.
Válasz Szeni #1547. hozzászólásáraIgazad van azért próbaltam énis kizárásos alapon közeliteni de válasz nem jön de a hátlap ha nagyon bevan marva akkor is lehetnek gondok a hézagolással , hogy nézed
Válasz Berente Antal #1546. hozzászólásáranem. Olyan hamar nem kell neki melegedni, habár valóban az melegszik leghamarabb a rendszerben. Olajhűtő jó? csapágyak jók? minden könnyen fut? Ha igen, és valami dugulás sincs a rendszerben, akkor ledarálta magát a szivattyú, vagy a hidromotor.....inkább a hidromotor
Válasz Berente Antal #1545. hozzászólásáraAzt mondtad ,hogy kicserélted a hidromotort ennek a motornak a bordázata belemegy ebbe a
bordás hüvelybe a hüvelyt nem vetted le a tengelyröl mert ha leveszed és megnézed a bordázatát belülröl akkor látod hogy cserés vagy nem egyébként mennyire melegszik végül is forog a ventillátor vagy sem mert ha nem
akkor az is lehet , hogy a ventillátor csapágyas és nem tudja meghajtani a hidromotor
és azért is melegszik mi már tapasztaltunk ilyet azért mondom
Válasz vasvarikriszta #1535. hozzászólásáraA probléma nem lehet túl bonyolult. Túl hosszú a hajtássor, és a rugalmassága miatt remeg a dob. Pontosabban a rugalmasság, és a dob szorulása együttesen adja ezt a problémát. A hajtást szakítsd meg a dob előtt, és hajtsd meg kézzel. Érezni fogod a szorulást. Ha mégsem szorul, akkor a hajtáslánc valahol csapágyas. Bárhogy is van, ha ledobálod a láncokat, és külön hajtod kézzel a részegységeket, gyorsan rájössz a hibára.
Válasz Berente Antal #1545. hozzászólásáraLegelőször a hidromotor melegszik (1-2) perc. az üzemszerű ?
Válasz cyclo-400 #1542. hozzászólásáraHogyan érzékeled? Hangja van(kattog)?
Válasz vasvarikriszta #1535. hozzászólásáraMég talán eszembe jutotta dob kitámasztókeréknek az állapota, nem e kopott
vagy annak csapágya nem ugymond hajit-e
Válasz Garo #1541. hozzászólásáraMondjuk en nem szoktam elzárni de szerintem a legegyszerübb a dobra sortakaró gumi szalag ezt lehet vásárolni.
Válasz cyclo-400 #1538. hozzászólásáraNe haragudj de azt a bizonyos bordáshüvelyt ujra kérdezem mert a cyclo-nak ez rendszeres betegsége
Üdv!
Azt szeretném megkérdezni, hogy 400as Cyclon ki hogy oldotta meg a sorok lezárását?
Válasz cyclo-400 #1536. hozzászólásáraA vetötengely körmös kapcsolója milyen állapotban van,a láncfeszítök rendben vannak,
szög hajtás rendben mert ki lett cserélve viszont ettöl függetlenül meg kellene nézni hogy a fogaskerekek rendesen illeszkedjenek mert lehet hogy hézagolni kell
Válasz cyclo-400 #1538. hozzászólásáraaz elöbbi kérdéshez még annyit folyamatosan megy a ventillátor a nyomás csökkenénést követöen is az olaj nem melegszik tul
Válasz Berente Antal #1537. hozzászólásáraAkkor amit irtam bordáshüvely rendben...
Válasz cyclo-400 #1534. hozzászólásáraAktuális.
Kezdetben van nyomás, kb 1-2 perc múlva kezd el lassan csökkenni. A végén teljesen lecsökken.
A nyomáscsökkentő visszafolyóján a mennyiséget hogyan ellenőriznéd ? Köszi
Válasz vasvarikriszta #1535. hozzászólásáraAkkor haladjunk sorba milyen állapotban van a dob hátfal , dobtömités, használsz grafit spret, nem huzzátok tul feszesre a dobot
Válasz cyclo-400 #1531. hozzászólásáraa probléma nem oldódott még meg kíváncsi lennék az ötletedre
Válasz Berente Antal #1514. hozzászólásáraNem tudom hogy 30 nap után aktuális-e, de azt megnéztétek, hogy a hidromotor által hajtott bordáshüvely bordázata rendben van -e mert hiába cseréled a hidromatort azon uj a 6 vagy 8 borda de a hüvely belül márcsak 3-4 kopott
borda van így nem hajtja a ventillátor tengelyt és nincs levegö, vagyis kihagy a hajtása és ugrál vagy teljesen leáll a ventillátor és azért nincs nyomás.
Válasz cyclo-400 #1532. hozzászólásáraBECKER AEROMAT 4 SE
Válasz kori01 #1528. hozzászólására A cyclo-400-as még napjainkban is sokkal korszerübb vetógép mint mondjuk egy spc.
Csak ajánlani tudom, a mostani szuper spéci gépek tulajdonképp kis tulzással ezen alapszanak. Vontatott és széles, de még ma is
egy hozzáértó emberke képes vele 40 hekit
vetni cirka 12 óra alatt és nem egy bonyolult szerkezet. Egyébként ugyan azon az elven mükodik mint a BECKER de gondolom pont ezért
akarod a cserét.
Válasz vasvarikriszta #1523. hozzászólásáraVégül megoldódott a probléma mert ha nem van egy tippem.
Válasz Lackó89 #1529. hozzászólásáraMeg,ha jó állapotban van és csak egyet csinálsz belőle akkor kb jó sokáig nem kell hozzá semmit venni hiszen majdnem mindenből lesz egy plusz alkatrészed.
Hali mindenki!
Szerintetek 12 soros cyclo 800-ast megéri kettészedni 2db 6 sorosra? tudom hogy monitor, hidraulikaszivattyú pluszban kell rá. de szerintetek jó úton haladok? :D
érdemes venni cyclo 400-as gépet?
venni szeretnénk egyet.
most becker van de az csak 4 soros,de jó.
Sziasztok! Van egy műtrágyaszórós 6 soros 800-as cyclo gépem. A probléma ,hogy a műtrágya meghajtás nem egyértelmű ,szerintem valami hiányzik róla. Az nem tiszta ,hogy honnan kapja a hajtást. Esetleg valaki fényképeket rakhatna fel róla . Kösz.
Válasz vasvarikriszta #1519. hozzászólásáraCsak azokon a lyukakon tud kijönni a csávázó por ahol nincs vetőmag.Az a vetőgép amelyik nyomással tartja meg a vetőmagot oda nem kell deflektor mert nincs hova tenni ,de ha lenne is akkor elmenne a nyomás és nem lenne vetés..
Válasz vasvarikriszta #1524. hozzászólásáraNem kell!!!!!
Deflektor csak szívó rendszerű gépekre kell,mivel ez nyomó rendszerű így nem kell rá,bár ezt már többen elmondták neked és te valahogy mégse akarod elhinni.
Válasz Jules75 #1522. hozzászólásáraezután kérdem én így sem kell a gépre deflektor ?
Válasz Jules75 #1521. hozzászólásáramind a két kerekről működik a hajtás és a szöghajtást is kicseréltük teljesen újra
Válasz vasvarikriszta #1519. hozzászólásáraDehogynem, az összes lyukon ömlik kifelé...
Válasz vasvarikriszta #1520. hozzászólásáraTöbb minden is lehet, mindkét kerékről működik a hajtás? Mert, ha csak a belsőről akkor a traktor nyomában nem mindig ér le a kerék, vagy a szöghajtás nagyon kopott és fogra kapnak a fogaskerekek...
olyan kérdésem lenne ha tud valaki segíteni a vetődob egy kicsit szaggatva(akadozva) forog mi lehet az oka?
Válasz Diesel Tibor #1512. hozzászólásáracsak egy kérdésem van még a vetődobnál nem tud kijönni a csávázópór?
Válasz Berente Antal #1517. hozzászólásáraAzt sajna nem tudom,és igazad van ha nincs megfelelő mennyiség a nyomás önmagában nem sokat ér.
Válasz Kisvuk #1516. hozzászólására"Sajnos " nem. Ezzel foglalkozok 3 napja. Úgy tűnik, hiába elegendő a nyomás a szivattyúnál, a szállítási mennyiség kevés. Ezért érdeklődtem a szivattyú teljesítményéről (l/perc), mivel tudnám helyettesíteni.
Válasz Berente Antal #1514. hozzászólásáraMagtartály nem sérült meg valahol ,nem ott szökik el a nyomás?
Valaki tudja a hidraulika szivattyú szállítási teljesítményét? Köszi.
Üdvözletem! Következő gondom van a 400-asommal: a szivattyú beindítását követően normális üzemi nymás kialakul, majd kb 10 perc alatt szépen lassan a 0-ához közelít. Szivattyúnál a nyomás 130-135bar(nem változik), hidromotor új, a hidromotor szabályzóját kiiktattam, szűrőt kivettem, csöveket átfúvattam. valaki találkozott hasonlóval?
Válasz Diesel Tibor #1512. hozzászólásáraköszönöm kielégítő válaszodat
Válasz vasvarikriszta #1511. hozzászólásáraAz IH cikló vetése úgy működik mint a deflektor,minden egyes csövön ahol kiszalad a mag egyúttal ki fújja a csávázó port,bele a vetési árokba ahova teszi a magot.