Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR412.2 FtUSD401.93 FtCHF439.37 FtGBP490.92 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Ja ez igyis van és méghozá mérnök tervezte a kabintÉn is IMT 560 hajtok ami 29-éves és anyi a kényelem bene hogy jo hogy még nem pofozák az embert miközben hajtodMTZ-töl meg tartok mert azokat szeretnikel mert elvárja hogy karbantarzsd.
Az IMT trakikra rá van írva a bajuk. 16 évet húztam le egy 560-asban.Télen hideg, nyáron meleg, de jobb azért mint az ökrök után menni. Mindent csinált, csak még kenyeret nem dagasztott. A végére azért 35 hekit kitúrtunk. Most vettem egy 1025mtz-t. Most olyan mint ha a Sheroton hotelben lennék. :)Ez úgy húzza az ekét ahogy én akarom, és nem úgy ahogy Ő. Télen meleg, nyáron kellemes hűvös. Aki IMT-t nem hajtott az az MTZ-t nem is tudja megbecsülni.
Még valamit ki is hoznak belőle.
Az UTB gyár leállása után, összeált két üzletemmber (egy Egyiptomi meg egy Román) megvettek egy csomo licenset meg egy csomo gépet a gyárbol és most gyártják a jó öreg U650-est és el is tudják adni őket valahivá Egyiptomba.
Most olvasom,hogy összeáll az imt a törökökkel meg a lengyelekkel,hogy traktort tervezzenekaz imt mindig valami hülyeséggel áll elö,mint a JD-motrokkal
Válasz #76. hozzászólásra
Üdvözlet!
Én nem a teljesítményére hanem a gyorsaságára gondoltam. Különben a méreteihez képest jó kis gépnek gondolom,hihetetlen dolgokra képes ha úgy hozza a sors.
Soha nem voltam oda az IMT-kért,de az 549-es megfogott.
IMT-ben rakovica motor van amik már nem mai fejlesztésüek,de lehet öket nyuzgolni,az imt-nek jobb a hidrolikája és a kinézete is és még nagyobb a választék is traktorok-bol,a rakovica nem sok választékot dobot a piacra.
Üdv fiúk!
Az idén dolgoztam egy 4 éves IMT-549DV-vel,azért nem semmi gép,ki sem nézné az ember hogy menyi erő rejlik benne. És amilyen tempóval képes tránsportban haladni szerintem az már megközeliti JD-ÉT.
Egyik cimborámnak volt egy IMT 577-ese.
Valami nagyjavitásra került benne, Szentesen egy vállalkozó nekifogott, egy valag pénzt elkért érte, de nem lett tökéletes.
Hát annak megmondhatója csak jó ISTEN,vagy még az sem.
de talán azért mert azidén az árpa jóltermett,a búzából meg rengeteg van az államraktárban,és nem kell a kutyának sem. A kukoricákat pedig a nyáron iszonyatos hőség sújtotta,főleg az észak Bácska egyes régióit.
Válasz #59. hozzászólásra
Ezek az árak búza,árpa,a vetés időszakban voltak,én az első reprodukciós búzát 1200-din adtam,de az őszi két soros vetőmagnak való árpát 1500-din.vettem.
én csak a kukoricát árulok 1200-ért,aminek 70%tavalyi.
ja és kölest ami még mindig nincs kirostálva.
Bajától É-ra vagyok,de a család szeret Szabadkán vásárolni!
Érdekes nálunk a kukorica drágább mint a búza ás az árpa,az árpa szinte eladhatatlan.Kukorica 10%al magasabb mint a többi takarmány!
Válasz #48. hozzászólásra
ÜDVÖZLET FERI!!!!!!!!!!
Nem tán te is vajdasági vagy?
ami az árakat illeti:
kukorica:1000-1200
árpa:1200-1500
búza :1100-1500
még valami ezeken kívül érdekel?
Válasz #51. hozzászólásra
Akkor a Szlovének még ott voltak,és nagyon jó permetezőik,öntözőszivatyúik,műganészóróik voltak.Ott vásároltunk,gumikat,vetőmagkukoricát stb-t!Valutakeret márkában ki-piaci váltás-vásárlás-nálunk eladás!
Szia Horgasi!
Azt szeretném kérdezni,hogy mennyi a kukorica ára nállatok-Bácskában,egyébként a nyolcvanas évek végén még Szabadkárol és topolyáról gépesitettünk.Nálunk akkor a komcsik a kisparasztot nem szolgálták ki eszközökkel! A többi termény is érdekelne!
SZevasztok!
Látom van itt más is a délvidékről.
Az IMT trakik nagyon jók főleg ami a hidraulikájukat illeti. Hát amelyiken még első húzás is van az már nagyon baba. De ha T-25 olyan hidraulikája lenne mint az IMT539,biztos nem adnám oda érte. A kis fegusonok(így becézik nálunk őket),könnyüek és mindjárt rúgják a földet maguk alól és elég könnyen elakadnak. A T-25 olyan helyen is el lehet dolgozgatni ahol a kisferkóval el sem tudna üresen menni(ez tapasztalat).
üdv!
191 hozzászólás
Rakovica traktorok!
Válasz #89. hozzászólásra
A "jugoszláv gazdaságot" a régiek tették elég jóvá!
Válasz #88. hozzászólásra
Ez lenne az de jelenleg fejlesztés alatt áll az oldal!
http://www.imt.co.rs
üdv: az imt gépek érdekelnének? hogy tudom megnézni a honlapjukat? valaki tegye fel ide. köszönöm.
IMT 539 kocsik!
http://www.youtube.com/watch?v=biozz-a3KeU
Videó
http://www.youtube.com/watch?v=6gWQl6x9asY
Helo!
Katonai IMT.
Találtam 1 vidit.IMT 560 nézzétek meg
Ja ez igyis van és méghozá mérnök tervezte a kabintÉn is IMT 560 hajtok ami 29-éves és anyi a kényelem bene hogy jo hogy még nem pofozák az embert miközben hajtodMTZ-töl meg tartok mert azokat szeretnikel mert elvárja hogy karbantarzsd.
Az IMT trakikra rá van írva a bajuk. 16 évet húztam le egy 560-asban.Télen hideg, nyáron meleg, de jobb azért mint az ökrök után menni. Mindent csinált, csak még kenyeret nem dagasztott. A végére azért 35 hekit kitúrtunk. Most vettem egy 1025mtz-t. Most olyan mint ha a Sheroton hotelben lennék. :)Ez úgy húzza az ekét ahogy én akarom, és nem úgy ahogy Ő. Télen meleg, nyáron kellemes hűvös. Aki IMT-t nem hajtott az az MTZ-t nem is tudja megbecsülni.
Válasz #79. hozzászólásra
Még valamit ki is hoznak belőle.
Az UTB gyár leállása után, összeált két üzletemmber (egy Egyiptomi meg egy Román) megvettek egy csomo licenset meg egy csomo gépet a gyárbol és most gyártják a jó öreg U650-est és el is tudják adni őket valahivá Egyiptomba.
Most olvasom,hogy összeáll az imt a törökökkel meg a lengyelekkel,hogy traktort tervezzenekaz imt mindig valami hülyeséggel áll elö,mint a JD-motrokkal
Válasz #76. hozzászólásra
Üdvözlet!
Én nem a teljesítményére hanem a gyorsaságára gondoltam. Különben a méreteihez képest jó kis gépnek gondolom,hihetetlen dolgokra képes ha úgy hozza a sors.
Soha nem voltam oda az IMT-kért,de az 549-es megfogott.
ja kul en is vajdasagi vagyok
hello everybody.meg hogy megkozeliti a jd t en nagyon nem komalom a jd t de azert ne hasonlitsatok egy imt egy jhonnyhoz kar lenne
IMT 560 Turbo
IMT-ben rakovica motor van amik már nem mai fejlesztésüek,de lehet öket nyuzgolni,az imt-nek jobb a hidrolikája és a kinézete is és még nagyobb a választék is traktorok-bol,a rakovica nem sok választékot dobot a piacra.
IMT
IMT 549DV
Válasz #69. hozzászólásra
Üdv fiúk!
Az idén dolgoztam egy 4 éves IMT-549DV-vel,azért nem semmi gép,ki sem nézné az ember hogy menyi erő rejlik benne. És amilyen tempóval képes tránsportban haladni szerintem az már megközeliti JD-ÉT.
Egyik cimborámnak volt egy IMT 577-ese.
Valami nagyjavitásra került benne, Szentesen egy vállalkozó nekifogott, egy valag pénzt elkért érte, de nem lett tökéletes.
Válasz #47. hozzászólásra
Helo!!!
Én Felsöhegyi vagyok.
én is itvagyoka mai IMT nincsenek olya jok mint a régiek.
Ugye hányan vagyunk itt nem magyarországi magyarok?
van köztünk lálo is akarom kérdezni bánáti is,netán Szerémségi is akad köztünk?
Válasz #63. hozzászólásra
azt azért nem bánom!
árpát meg egyáltalán nem lehet eladni. én is hízókra cseréltem. legalább a tavlyitól megszabadúltam
Válasz #62. hozzászólásra
Hát annak megmondhatója csak jó ISTEN,vagy még az sem.
de talán azért mert azidén az árpa jóltermett,a búzából meg rengeteg van az államraktárban,és nem kell a kutyának sem. A kukoricákat pedig a nyáron iszonyatos hőség sújtotta,főleg az észak Bácska egyes régióit.
Válasz #61. hozzászólásra
Hát Horgosi.
Válasz #59. hozzászólásra
Ezek az árak búza,árpa,a vetés időszakban voltak,én az első reprodukciós búzát 1200-din adtam,de az őszi két soros vetőmagnak való árpát 1500-din.vettem.
én csak a kukoricát árulok 1200-ért,aminek 70%tavalyi.
ja és kölest ami még mindig nincs kirostálva.
Válasz #62. hozzászólásra
Azért mer a Szabadegyháza kukoricát eszik,nem árpát!
Válasz #59. hozzászólásra
sokan álattartók nem értjük, hogy a kukorica miért drágább, mint az árpa vagy búza. beltartalmilag sokkal gyengébb
Válasz #60. hozzászólásra
Hova valósi vagy ?
Válasz #58. hozzászólásra
Igen dinárban van íródva.
Válasz #57. hozzászólásra
Bajától É-ra vagyok,de a család szeret Szabadkán vásárolni!
Érdekes nálunk a kukorica drágább mint a búza ás az árpa,az árpa szinte eladhatatlan.Kukorica 10%al magasabb mint a többi takarmány!
Válasz #57. hozzászólásra
Az ára Dinárban vannak ugye ?
Válasz #48. hozzászólásra
ÜDVÖZLET FERI!!!!!!!!!!
Nem tán te is vajdasági vagy?
ami az árakat illeti:
kukorica:1000-1200
árpa:1200-1500
búza :1100-1500
még valami ezeken kívül érdekel?
Válasz #55. hozzászólásra
emlékszem akkor be kellett rakni a valutát a bank-ba, hogy adjanak igazolást a kivitelhez. mikor jártunk svájcba, akkor a légszürőhöz dugtuk el a zsét
Válasz #51. hozzászólásra
Akkor a Szlovének még ott voltak,és nagyon jó permetezőik,öntözőszivatyúik,műganészóróik voltak.Ott vásároltunk,gumikat,vetőmagkukoricát stb-t!Valutakeret márkában ki-piaci váltás-vásárlás-nálunk eladás!
Válasz #53. hozzászólásra
akkor én még gyerök voltam!
Válasz #51. hozzászólásra
Mi meg qvarcórát ,80-81-ben nagy üzlet volt ,meg a nagylemez is hozott a konyhára
Válasz #50. hozzászólásra
Tőlem azt dolgoztatsz, akit akarsz, csak nekem ne keljen dolgozni!
Válasz #48. hozzászólásra
én onnan farmert hordtam, meg italt
Válasz #49. hozzászólásra
Viselkedjél, mert megdolgoztatom a moderátorokat!
Milyen "kisparasztot"?
Válasz #47. hozzászólásra
Szia Horgasi!
Azt szeretném kérdezni,hogy mennyi a kukorica ára nállatok-Bácskában,egyébként a nyolcvanas évek végén még Szabadkárol és topolyáról gépesitettünk.Nálunk akkor a komcsik a kisparasztot nem szolgálták ki eszközökkel! A többi termény is érdekelne!
Válasz #46. hozzászólásra
ÜDVÖZLETEM!!!!!!!!!!!
Te hová valósí vagy?
Látom te is szeretsz írogatni.
Válasz #45. hozzászólásra
Helo Vajdasági társam!!
SZevasztok!
Látom van itt más is a délvidékről.
Az IMT trakik nagyon jók főleg ami a hidraulikájukat illeti. Hát amelyiken még első húzás is van az már nagyon baba. De ha T-25 olyan hidraulikája lenne mint az IMT539,biztos nem adnám oda érte. A kis fegusonok(így becézik nálunk őket),könnyüek és mindjárt rúgják a földet maguk alól és elég könnyen elakadnak. A T-25 olyan helyen is el lehet dolgozgatni ahol a kisferkóval el sem tudna üresen menni(ez tapasztalat).
üdv!
Válasz #43. hozzászólásra
Lehet! :) Megpróbálhatok rajtad segíteni.
engem imt ekéhez érdekelne ekevas
Válasz #40. hozzászólásra
Milyen árban vannak és hol forgalmazzák?