Válasz gaborbakos83 #35458. hozzászólásáraSzia!
Japán kis traktoroknál általában a számsor, vagy számok első 2 jegye jelzi a lovak számát.
Te esetedben 13 paripáról lehet beszélni.
Üdv.: Csuti
Válasz gaborbakos83 #35460. hozzászólására13loerös,vizhűtèses 4*4. Ez jött ki. Keresőbe írd be az adatot,amit megadtál,beírtam,így egy használt ès új gèp forgalmazó jött ki,ezt az adatot írja. Talán valós lehet. Vagy hívj fel egy forgalmazót.
Sziasztok ! Iseki TX1300F kistraktor hidraulika karok tengeje lóhh kissé megkopott mit lehet vele kezdeni van lehetőség esetleg persejezni vagy valami teknika?
Sziasztok. Eladó egy új kettes eke!
Vékonyodó kormány lemez miatt kevesebb vonó erő kell, de megmarad a barázda fordítás ugyanúgy! Nyíró csapos! Szállítás az árban. Ár:165eftTel:703736221
Mennyiért lehet reálisan meghirdetni egy 29 éves Kubota
ZB 1502 M kapcsolható négykerék hajtású 15LE-s traktort szervizelve , piros rendszámra vizsgáztatva 2000 üzemórával ?
Válasz .Richard. #35452. hozzászólásáraSzia. Kompressziot értűnk jo egyforma. Cseréltem adagolot. Mostmár elindul és dekompresszor sem kell hozzá. Ezt már elértem. De kéken fűstől nagyon. Kivettem a porlasztokat ugy járattam a motort hát az egyik porlaszt rendesen a másik spriccel. Lehet ez a baja már csak.
Válasz Krisztian50 #35451. hozzászólásáraHát,ha szerinted jó minden, akkor ha az indító motor is teker gyorsan, akkor kompresszió kevés. Tekeri az rendesen? Mint az autón? Mèrjen valaki kompressziót rajta.
Válasz .Richard. #35450. hozzászólásáraszia ez egy 2 hengeres kubota . a szelep hézag 0,25 re van állitva. adagolo lett javitva ,porlaszto csucs csere beállitás. huzásra indult de öninditorol nem ez volt a baja.
Válasz Krisztian50 #35449. hozzászólásáraÈn nem èrtem azt a dekompresszort. Mekkora a szelephèzag,ha az első hengert szivószelep bezárása után,figyelj! Fèl kört forditod a főtengelyt,forgásirányba,szijtárcsátol nèzve,jobbra forgatva. Ez a felső holtpont,ahol a szelepek zárva ès akkor van a porlasztás. Na ezt a másik hengereken vagy ez kèthengeresvagy 3? Már elfeledtem. akkor is annyi a hèzag? Mert akkt bizti jó a szelephèzag. A dekomp benyitja a szelepet,hogy kevesebb kompresszió legyen,vagy semmi. Így nagyobb fordulatszámon forgatja a főtengelyt, az önindító ekkor ha kikapcsolod, hirtelen nagy a süritès a hengerben,így berobbanik,beindul. Na most, dekomp nèlkül, talán kevès a kompresszió mivel a inditomotor nem tud olyan gyorsan forgatni,elmegy a gyűrűknèl a nyomás. Ez olyan,mint mikor huzava van indítva egy règi dízel,mert csak nagy fordulaton van annyi kompresszió,hogy berobbanik a gázolaj. Mi volt ennek a baja mielött javítva lett?
Válasz .Richard. #35446. hozzászólásáraKöszönöm a sokk segitséget. Sikerült elinditani a traktort. Adagolot átnézettem egy adagolossal beállitotta. Mostmár indul de még mindig ott van a nagy de ????. Ha a dekompresszor mivel állithato igy kicsit rá állitom akkor indul de ha vissza veszem hogy ne érjen a szelep emelőhőz akkor már nem indul. A szelep hézagok 0,25 re van állitva. Kékes fűstje van olajat nem eszi. Karter fűst nincs. Mi lehet még a baj? Neharagudjatok hogy a sokk kérdésemmel zavarlak beneteket.
Jó napot mindenkinek !
Kubota ZB 1502 M kistraktor
fékszerkezet szereléshez lenne
szerelési rajza ? Műszakira megy és már csak ez a munkám van hátra. Eddig nem én csináltam és most nem szeretnék semmit sem tönkre tenni. Előre is köszönöm , ha segítenek.
Válasz Krisztian50 #35445. hozzászólásáramennifog az! Ahol szèt lett szedve itt a hiba. Az ègèshez 3dolog kell. Oxigén,azt mondod van. Megfelelő hőmèrsèklet,azt kèrdeztem is, èghető anyag. Azt is kèrdeztem,hogy a porlasztó jó e. Szóval nem. A fej szelep a nyomócsőnyomást szünteti meg,porlasztás után tehermentesíti a csövet,hogy ne csöppenjen. Anno ezt tanitották. Így vane,vagy neme,attól menni kell,csak csattog ha szar. Lehet,túl nagy nyomásra van állitva a porlasztó,már,ha állitható csavaros,így nem nyit. Vagy,az összefogó hollander a vègèn megfesziti a csúcsot,ezèrt szorul nem nyit. Izzitása legyen. Stb. Stb. Stb.
Sziasztok. Ismét kubota. Nos van rajta izzitás mert porlasztokat kivettem és látni az izzitogyetyakat ahogy izzanak igy vloszinű a visszajelzőnek van valami baja. De viszont a porlasztokat kivettem bekőtőttem kint hogy l@ssam hogy az adagolo hogy nyom. Hát egy porlasztobol jőn a gazolaj a masikbol nem nincs meg a nyomása. Ki vettem az adagolot ugy lrobaltam ki ugy mindegyikből jőn a gazolaj csak gondolom cső és a porlasztot felteszem a kelő nyomast nem tudja biztositani. Lehetséges hogy a fejszelep a hibája?
Válasz Krisztian50 #35442. hozzászólásáraSzia!
Ha nincs rajta izzítás akkor reménytelen elindítani, még behúzni sem igen lehet. Direktbe az akkumulátorról a gyertyára van izzítás akkor máshol keresendő a hiba. Nem akarok kételkedni,de a gyertyák biztosan működnek? Ha a pozitívot rá érinted a gyertyára akkor szikráznia kell, mert van áramfelvétel az izzítóban.
Üdv.: Csuti
Na jutottam a kubota traktor b6000 esel. Szérszedtem az adagolot hát amit forditva lehetet beleteni az forditva volt nem a jelen. És lass csodát nem fűstől feketén nincs bűdős éget gázolaj szaga. De igy sem indul ????. Izzit@s visszajelző nem jelez semmit. Ha kábelel aksirol izzitom a gyertyákat ugy izzik. És van némi erőlkődése hogy indulna. Szűrkés fűst jőn. Ugy tudom ha nincs izzitás akkor elsem indul ez igaz?
Válasz Krisztian50 #35439. hozzászólásáraA dekomp benyitja a szivószelepet. Ha ki van kapcsolva,de ha valamièrt rajttartja,az megint csak támasztja,így kevès a kompresszió, sok a gázolaj,füstölhet. Ha nagyot nyit,nincs is ègès. Lehet rajta tartja kicsit. Próbáld elöbb azzal. De valahogy úgy kène,hogy biztosan kikapcsolt állapotban ne nyomja le a szelepet.
De viszont a dekompreszort állitottam mert nem műkődőt. Csinálhatja az is ezt a jelenséget? Ha inditok és nem huzom rá a dekompreszort de a hűtő felőli dekompreszor csavart nyomo le a henger fej felé és eléri a szelepet akkor egyből be indul és jár a motor de feketén fűstől nagyon. Lehet nincs jol beállitva?
Válasz .Richard. #35433
Igen minden ugy lett vissza rakva állitolag. De én adagolora tippelek hogy elemek forditva vannak vagy a gázolaj tűskék amik vezérlik az útját hogy merre menjen. Szerintem. Rajzot nem találok rola. Video van a yutubon de annyira nem lehet latni hogy hogy rakja őssze.
Válasz Krisztian50 #35432. hozzászólásáraSzóval a meghajást forditással nem lehet változtatni. Akkor passz. Szètszedèskor ami volt úgy lett visszarakva? Ott a hiba akkor.
Válasz .Richard. #35431. hozzászólásáraEnnél ugy tudom hogy hézagolo lemezek vannak az adagolo alatt és vagy csőmkented vagy nőveled őket ugy változtatod az előtőltést. Bűgykős tengely műkődteti az adagolot igy távolitod el tőle vagy kőzelited hozzá.
Válasz Krisztian50 #35425. hozzászólásáraVagy szakirodalom,vagy fötengely szijtárcsa jelölès,vagy főtengely meghajtó fogaskerèk jelölès,ami szerint egyes henger felső holtpont,de a befecskendezèst a szelepeknèl kellene megnèzni,hogy az egyes felső holtpontján,mindkèt szelep zárva legyen. Akkor jelen van akkor kell a befecskendezés,de pontosan gyári beállitáson. Akkor az adagolómeghajtó kerèknek is jelen kell lenni. Vagy inkább szakember,aki látja ezt a motort.
Válasz Krisztian50 #35423. hozzászólásáraSzia!
Állítási lehetőség lehet rajta, a felfogató részen oválisak a lyukak és ide oda mozdítással lehet az elő, utó töltést állítani. Elég egy kis állítás ide vagy oda, és máris másképp viselkedik.
Vezérlést nem gondolnám,hogy ellenne rakva akkor nemigen indul már el, meg ha be is indul csühög csattog.
Válasz .Richard. #35426. hozzászólásáraPorlasztok beállitva ujjak. Két tőcsavar huzza bele a fészekbe a lorlasztokat. Adagolo meghajtása kőrmős fel le nyomkodja igy nyomja a gazolajat.
Válasz Krisztian50 #35423. hozzászólásáraHát ha fogaskerèkkel együtt jön le akkor el lehet bszni,ha körmös,vagy más meghajtás, akkor nem ,de csak úgy abba belenyilulni,nem jó ötlet. Na,ott lesz a hiba. De egyelőre a porlasztókat sem ártana mègegyszer megnèzni,neme hugyozik. De az sem fekete füst lenne. Van amikor beszerelèskor megfeszül a csúcs, aztán szorul. Bár azt nem tudom,ezt pontosan mi fogja bele.
Válasz Krisztian50 #35422. hozzászólásáraja,hogy le volt szedve. Akkor Előgyujtás. Rossz helyre van rakva a fog. Mondjuk nem fekete füstnek kène lenni,de mindegy. Vannak rajta jelek? Valami szerint,be kell állitani,vagy jelre összerakni,ha van.
Válasz .Richard. #35421. hozzászólásáraBocsánat hogy nem irtam hogy az adagolot le szedtűk. De ugy tudom hogy fiksz helye van itt állitasi lehetőség nincs. Vagy van?
Válasz .Richard. #35419. hozzászólásáraIgen műkődik az izzitas belűl is. Be inditottam ugy hogy egyik sem volt fent de igy is fekete fűst dől belőle. Adagolora gondolok hogy rosszul lett őszerakva. Inditaskor is fűstől ha be indul és jár a motor egy fordulaton nem fűstől de ha gázt nyomok nehezen pörög fel és feketén fűstől.
Válasz Krisztian50 #35418. hozzászólásáraSzia!
Adagolót tisztításhoz levettétek? Előtöltést jól állítottátok be?
Nekem egy Hinomoto csinált hasonlót egy adagoló le fel szerelés után.
Üdv.: Csuti
Válasz Krisztian50 #35418. hozzászólásáraÚgy èrtem, szívó meg kipufogó nèlkül beindítottad? Fekete füst az vagy kevès levegő,vagy túl sok gázolaj. Inditáskor ha füstöt nyom,az ok,de egyenletesen járáskor is fújja? Ja,izzitás amúgy működik is,belül?
Válasz .Richard. #35417. hozzászólásáraCsak nyugodtan. Le vettem a légszűrőt. De semmi. Le vettem a kipufogot semmi korom lerakodás. Izzit@s van. Inditozok és ha kézel rá segitek a dekompreszor csavarra hűtő viz felőli részen akkor indul de fekete fűst jőn ki belőle.
Válasz Krisztian50 #35416. hozzászólásáraNem nagyon akarok ide beleszólni,de lehet segítene,friss gázolajjal megprobálni,meg levenni a szivocsonkot,kikerülve az esetleges levegő dugulást, meg levenni a kupufogócsonkot,neme rottyon van az egèsz kokszal. Esetleg szelephèzagállitás. Ez pènbe sem kerül.
Válasz wernerj #35396. hozzászólásáraSzia! Kérdezhetek a kubota b 6000 masinarol? Van egy problémám vele feketén fűstől nagyon. Porlasztok beállitva, adagolo tisztitva.de nehezen indul ha elindul fekete bűdős fűstje van. Légszűrő tiszta.
35464 hozzászólás
Válasz csuti0 #35463. hozzászólásáraDe akkor a KE 70 es micubisi motor ami van a traktorba az 13 lovas vagy15?
Válasz gaborbakos83 #35458. hozzászólásáraSzia!
Japán kis traktoroknál általában a számsor, vagy számok első 2 jegye jelzi a lovak számát.
Te esetedben 13 paripáról lehet beszélni.
Üdv.: Csuti
Válasz .Richard. #35461. hozzászólásáraKelet agro!
Válasz gaborbakos83 #35460. hozzászólására13loerös,vizhűtèses 4*4. Ez jött ki. Keresőbe írd be az adatot,amit megadtál,beírtam,így egy használt ès új gèp forgalmazó jött ki,ezt az adatot írja. Talán valós lehet. Vagy hívj fel egy forgalmazót.
Válasz .Richard. #35459. hozzászólására Szia! Csak azt nem tudom hogy keressem de a leirásában sem szerepel kw !
Válasz gaborbakos83 #35458. hozzászólására1KW 1.36 lóerő. Hány kilowattos papír szerint? Google a barátod.
Sziasztok ! Van eggy Iseki TX1300 F kistraktorom KE70 2 hengeres dizelmotorrsl . Honnan tudom megálapitani hogy hány loerős is a traktor?
Sziasztok ! Iseki TX1300F kistraktor hidraulika karok tengeje lóhh kissé megkopott mit lehet vele kezdeni van lehetőség esetleg persejezni vagy valami teknika?
Sziasztok. Eladó egy új kettes eke!


Vékonyodó kormány lemez miatt kevesebb vonó erő kell, de megmarad a barázda fordítás ugyanúgy! Nyíró csapos! Szállítás az árban. Ár:165eftTel:703736221
Sziasztok!
13.6x24 traktor gumit keresek 2db ot, jobb állapotú használt is megfelelne. De ha valaki tud ujjat jó áron az is érdekes lehet.
Üdv. Csuti
Mennyiért lehet reálisan meghirdetni egy 29 éves Kubota
ZB 1502 M kapcsolható négykerék hajtású 15LE-s traktort szervizelve , piros rendszámra vizsgáztatva 2000 üzemórával ?
Válasz .Richard. #35452. hozzászólásáraSzia. Kompressziot értűnk jo egyforma. Cseréltem adagolot. Mostmár elindul és dekompresszor sem kell hozzá. Ezt már elértem. De kéken fűstől nagyon. Kivettem a porlasztokat ugy járattam a motort hát az egyik porlaszt rendesen a másik spriccel. Lehet ez a baja már csak.
Válasz Krisztian50 #35451. hozzászólásáraHát,ha szerinted jó minden, akkor ha az indító motor is teker gyorsan, akkor kompresszió kevés. Tekeri az rendesen? Mint az autón? Mèrjen valaki kompressziót rajta.
Válasz .Richard. #35450. hozzászólásáraszia ez egy 2 hengeres kubota . a szelep hézag 0,25 re van állitva. adagolo lett javitva ,porlaszto csucs csere beállitás. huzásra indult de öninditorol nem ez volt a baja.
Válasz Krisztian50 #35449. hozzászólásáraÈn nem èrtem azt a dekompresszort. Mekkora a szelephèzag,ha az első hengert szivószelep bezárása után,figyelj! Fèl kört forditod a főtengelyt,forgásirányba,szijtárcsátol nèzve,jobbra forgatva. Ez a felső holtpont,ahol a szelepek zárva ès akkor van a porlasztás. Na ezt a másik hengereken vagy ez kèthengeresvagy 3? Már elfeledtem. akkor is annyi a hèzag? Mert akkt bizti jó a szelephèzag. A dekomp benyitja a szelepet,hogy kevesebb kompresszió legyen,vagy semmi. Így nagyobb fordulatszámon forgatja a főtengelyt, az önindító ekkor ha kikapcsolod, hirtelen nagy a süritès a hengerben,így berobbanik,beindul. Na most, dekomp nèlkül, talán kevès a kompresszió mivel a inditomotor nem tud olyan gyorsan forgatni,elmegy a gyűrűknèl a nyomás. Ez olyan,mint mikor huzava van indítva egy règi dízel,mert csak nagy fordulaton van annyi kompresszió,hogy berobbanik a gázolaj. Mi volt ennek a baja mielött javítva lett?
Válasz .Richard. #35446. hozzászólásáraKöszönöm a sokk segitséget. Sikerült elinditani a traktort. Adagolot átnézettem egy adagolossal beállitotta. Mostmár indul de még mindig ott van a nagy de ????. Ha a dekompresszor mivel állithato igy kicsit rá állitom akkor indul de ha vissza veszem hogy ne érjen a szelep emelőhőz akkor már nem indul. A szelep hézagok 0,25 re van állitva. Kékes fűstje van olajat nem eszi. Karter fűst nincs. Mi lehet még a baj? Neharagudjatok hogy a sokk kérdésemmel zavarlak beneteket.
Válasz Z-Men #35447. hozzászólásárahttps://kubotabooks.com/homepage/

Ha jól láttam a ZB vagy B egy használatit kapott.
Jó napot mindenkinek !
Kubota ZB 1502 M kistraktor
fékszerkezet szereléshez lenne
szerelési rajza ? Műszakira megy és már csak ez a munkám van hátra. Eddig nem én csináltam és most nem szeretnék semmit sem tönkre tenni. Előre is köszönöm , ha segítenek.
Válasz Krisztian50 #35445. hozzászólására
mennifog az! Ahol szèt lett szedve itt a hiba. Az ègèshez 3dolog kell. Oxigén,azt mondod van. Megfelelő hőmèrsèklet,azt kèrdeztem is, èghető anyag. Azt is kèrdeztem,hogy a porlasztó jó e. Szóval nem. A fej szelep a nyomócsőnyomást szünteti meg,porlasztás után tehermentesíti a csövet,hogy ne csöppenjen. Anno ezt tanitották. Így vane,vagy neme,attól menni kell,csak csattog ha szar. Lehet,túl nagy nyomásra van állitva a porlasztó,már,ha állitható csavaros,így nem nyit. Vagy,az összefogó hollander a vègèn megfesziti a csúcsot,ezèrt szorul nem nyit. Izzitása legyen. Stb. Stb. Stb. 
Sziasztok. Ismét kubota. Nos van rajta izzitás mert porlasztokat kivettem és látni az izzitogyetyakat ahogy izzanak igy vloszinű a visszajelzőnek van valami baja. De viszont a porlasztokat kivettem bekőtőttem kint hogy l@ssam hogy az adagolo hogy nyom. Hát egy porlasztobol jőn a gazolaj a masikbol nem nincs meg a nyomása. Ki vettem az adagolot ugy lrobaltam ki ugy mindegyikből jőn a gazolaj csak gondolom cső és a porlasztot felteszem a kelő nyomast nem tudja biztositani. Lehetséges hogy a fejszelep a hibája?
Válasz Krisztian50 #35442. hozzászólásáraSzia!
Ha nincs rajta izzítás akkor reménytelen elindítani, még behúzni sem igen lehet. Direktbe az akkumulátorról a gyertyára van izzítás akkor máshol keresendő a hiba. Nem akarok kételkedni,de a gyertyák biztosan működnek? Ha a pozitívot rá érinted a gyertyára akkor szikráznia kell, mert van áramfelvétel az izzítóban.
Üdv.: Csuti
Sajnos igen és pl. a hidegindító se segít rajta, sőt ront.
Na jutottam a kubota traktor b6000 esel. Szérszedtem az adagolot hát amit forditva lehetet beleteni az forditva volt nem a jelen. És lass csodát nem fűstől feketén nincs bűdős éget gázolaj szaga. De igy sem indul ????. Izzit@s visszajelző nem jelez semmit. Ha kábelel aksirol izzitom a gyertyákat ugy izzik. És van némi erőlkődése hogy indulna. Szűrkés fűst jőn. Ugy tudom ha nincs izzitás akkor elsem indul ez igaz?
Válasz Krisztian50 #35439. hozzászólásáraA dekomp benyitja a szivószelepet. Ha ki van kapcsolva,de ha valamièrt rajttartja,az megint csak támasztja,így kevès a kompresszió, sok a gázolaj,füstölhet. Ha nagyot nyit,nincs is ègès. Lehet rajta tartja kicsit. Próbáld elöbb azzal. De valahogy úgy kène,hogy biztosan kikapcsolt állapotban ne nyomja le a szelepet.
Válasz Krisztian50 #35438. hozzászólásáraElvileg itt a szerelési, mindjárt az elején elkezdik tárgyalni.

KUBOTA_B6000_Service_manual.pdf
Ez a használatija, de ezt nem engedte feltölteni.
KUBOTA_B6000_Operation_manual.pdf
https://www.kubotabooks.com/AutoIndex/index.php?dir=Tractor%20Owners%20Manuals/&file=B6000%20Operators%20Manual.pdf
De viszont a dekompreszort állitottam mert nem műkődőt. Csinálhatja az is ezt a jelenséget? Ha inditok és nem huzom rá a dekompreszort de a hűtő felőli dekompreszor csavart nyomo le a henger fej felé és eléri a szelepet akkor egyből be indul és jár a motor de feketén fűstől nagyon. Lehet nincs jol beállitva?
Válasz _NB_ #35437. hozzászólásáraKubota b 6000 a motor kod zl 600
Válasz Krisztian50 #35435. hozzászólásáraA motorjának mi a pontos neve ? pl Kubota Z602-E2B
Válasz Krisztian50 #35435. hozzászólásáraHát,ez gond. Passz
Válasz .Richard. #35433
Igen minden ugy lett vissza rakva állitolag. De én adagolora tippelek hogy elemek forditva vannak vagy a gázolaj tűskék amik vezérlik az útját hogy merre menjen. Szerintem. Rajzot nem találok rola. Video van a yutubon de annyira nem lehet latni hogy hogy rakja őssze.
Válasz Krisztian50 #35430. hozzászólásáraSzia!
Akkor ezen nem úgy van az adagoló. De valahogy biztosan lehet állítani.
Válasz Krisztian50 #35432. hozzászólásáraSzóval a meghajást forditással nem lehet változtatni. Akkor passz. Szètszedèskor ami volt úgy lett visszarakva? Ott a hiba akkor.
Válasz .Richard. #35431. hozzászólásáraEnnél ugy tudom hogy hézagolo lemezek vannak az adagolo alatt és vagy csőmkented vagy nőveled őket ugy változtatod az előtőltést. Bűgykős tengely műkődteti az adagolot igy távolitod el tőle vagy kőzelited hozzá.
Válasz Krisztian50 #35430. hozzászólásáraÍgy van,csak oda kène ahol volt.
Válasz csuti0 #35428. hozzászólásáraAdagolo 4 rőgzitő csavarjara gondolsz? Felazitom őket és egy irányba elmozditom és proba szerencse?
Válasz Krisztian50 #35425. hozzászólásáraVagy szakirodalom,vagy fötengely szijtárcsa jelölès,vagy főtengely meghajtó fogaskerèk jelölès,ami szerint egyes henger felső holtpont,de a befecskendezèst a szelepeknèl kellene megnèzni,hogy az egyes felső holtpontján,mindkèt szelep zárva legyen. Akkor jelen van akkor kell a befecskendezés,de pontosan gyári beállitáson. Akkor az adagolómeghajtó kerèknek is jelen kell lenni. Vagy inkább szakember,aki látja ezt a motort.
Válasz Krisztian50 #35423. hozzászólásáraSzia!
Állítási lehetőség lehet rajta, a felfogató részen oválisak a lyukak és ide oda mozdítással lehet az elő, utó töltést állítani. Elég egy kis állítás ide vagy oda, és máris másképp viselkedik.
Vezérlést nem gondolnám,hogy ellenne rakva akkor nemigen indul már el, meg ha be is indul csühög csattog.
Válasz .Richard. #35426. hozzászólásáraPorlasztok beállitva ujjak. Két tőcsavar huzza bele a fészekbe a lorlasztokat. Adagolo meghajtása kőrmős fel le nyomkodja igy nyomja a gazolajat.
Válasz Krisztian50 #35423. hozzászólásáraHát ha fogaskerèkkel együtt jön le akkor el lehet bszni,ha körmös,vagy más meghajtás, akkor nem ,de csak úgy abba belenyilulni,nem jó ötlet. Na,ott lesz a hiba. De egyelőre a porlasztókat sem ártana mègegyszer megnèzni,neme hugyozik. De az sem fekete füst lenne. Van amikor beszerelèskor megfeszül a csúcs, aztán szorul. Bár azt nem tudom,ezt pontosan mi fogja bele.
Honnan tudom meg a jelre rakast beállitasát? Esetleg tudsz segiteni?
Válasz Krisztian50 #35422. hozzászólásáraja,hogy le volt szedve. Akkor Előgyujtás. Rossz helyre van rakva a fog. Mondjuk nem fekete füstnek kène lenni,de mindegy. Vannak rajta jelek? Valami szerint,be kell állitani,vagy jelre összerakni,ha van.
Válasz .Richard. #35421. hozzászólásáraBocsánat hogy nem irtam hogy az adagolot le szedtűk. De ugy tudom hogy fiksz helye van itt állitasi lehetőség nincs. Vagy van?
Válasz .Richard. #35419. hozzászólásáraIgen műkődik az izzitas belűl is. Be inditottam ugy hogy egyik sem volt fent de igy is fekete fűst dől belőle. Adagolora gondolok hogy rosszul lett őszerakva. Inditaskor is fűstől ha be indul és jár a motor egy fordulaton nem fűstől de ha gázt nyomok nehezen pörög fel és feketén fűstől.
Válasz csuti0 #35420. hozzászólásáraRossz helyre lett állitva a befecskendezés? Azt ugye nem írta,hogy leszedtèk .
Válasz Krisztian50 #35418. hozzászólásáraSzia!
Adagolót tisztításhoz levettétek? Előtöltést jól állítottátok be?
Nekem egy Hinomoto csinált hasonlót egy adagoló le fel szerelés után.
Üdv.: Csuti
Válasz Krisztian50 #35418. hozzászólásáraÚgy èrtem, szívó meg kipufogó nèlkül beindítottad? Fekete füst az vagy kevès levegő,vagy túl sok gázolaj. Inditáskor ha füstöt nyom,az ok,de egyenletesen járáskor is fújja? Ja,izzitás amúgy működik is,belül?
Válasz .Richard. #35417. hozzászólásáraCsak nyugodtan. Le vettem a légszűrőt. De semmi. Le vettem a kipufogot semmi korom lerakodás. Izzit@s van. Inditozok és ha kézel rá segitek a dekompreszor csavarra hűtő viz felőli részen akkor indul de fekete fűst jőn ki belőle.
Válasz Krisztian50 #35416. hozzászólásáraNem nagyon akarok ide beleszólni,de lehet segítene,friss gázolajjal megprobálni,meg levenni a szivocsonkot,kikerülve az esetleges levegő dugulást, meg levenni a kupufogócsonkot,neme rottyon van az egèsz kokszal. Esetleg szelephèzagállitás. Ez pènbe sem kerül.
Válasz wernerj #35396. hozzászólásáraSzia! Kérdezhetek a kubota b 6000 masinarol? Van egy problémám vele feketén fűstől nagyon. Porlasztok beállitva, adagolo tisztitva.de nehezen indul ha elindul fekete bűdős fűstje van. Légszűrő tiszta.
Üdv,
Esetlegesen valkai nem rendelkezik, Kubota ZL-1 235-ös japán kistraktorhoz gépkönyvel?
Válaszokat és segítséget előre is köszönöm !