Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD394.79 FtCHF438.21 FtGBP494.32 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Krisztian50 #35451. hozzászólásáraHát,ha szerinted jó minden, akkor ha az indító motor is teker gyorsan, akkor kompresszió kevés. Tekeri az rendesen? Mint az autón? Mèrjen valaki kompressziót rajta.
Válasz .Richard. #35450. hozzászólásáraszia ez egy 2 hengeres kubota . a szelep hézag 0,25 re van állitva. adagolo lett javitva ,porlaszto csucs csere beállitás. huzásra indult de öninditorol nem ez volt a baja.
Válasz Krisztian50 #35449. hozzászólásáraÈn nem èrtem azt a dekompresszort. Mekkora a szelephèzag,ha az első hengert szivószelep bezárása után,figyelj! Fèl kört forditod a főtengelyt,forgásirányba,szijtárcsátol nèzve,jobbra forgatva. Ez a felső holtpont,ahol a szelepek zárva ès akkor van a porlasztás. Na ezt a másik hengereken vagy ez kèthengeresvagy 3? Már elfeledtem. akkor is annyi a hèzag? Mert akkt bizti jó a szelephèzag. A dekomp benyitja a szelepet,hogy kevesebb kompresszió legyen,vagy semmi. Így nagyobb fordulatszámon forgatja a főtengelyt, az önindító ekkor ha kikapcsolod, hirtelen nagy a süritès a hengerben,így berobbanik,beindul. Na most, dekomp nèlkül, talán kevès a kompresszió mivel a inditomotor nem tud olyan gyorsan forgatni,elmegy a gyűrűknèl a nyomás. Ez olyan,mint mikor huzava van indítva egy règi dízel,mert csak nagy fordulaton van annyi kompresszió,hogy berobbanik a gázolaj. Mi volt ennek a baja mielött javítva lett?
Válasz .Richard. #35446. hozzászólásáraKöszönöm a sokk segitséget. Sikerült elinditani a traktort. Adagolot átnézettem egy adagolossal beállitotta. Mostmár indul de még mindig ott van a nagy de ????. Ha a dekompresszor mivel állithato igy kicsit rá állitom akkor indul de ha vissza veszem hogy ne érjen a szelep emelőhőz akkor már nem indul. A szelep hézagok 0,25 re van állitva. Kékes fűstje van olajat nem eszi. Karter fűst nincs. Mi lehet még a baj? Neharagudjatok hogy a sokk kérdésemmel zavarlak beneteket.
Jó napot mindenkinek !
Kubota ZB 1502 M kistraktor
fékszerkezet szereléshez lenne
szerelési rajza ? Műszakira megy és már csak ez a munkám van hátra. Eddig nem én csináltam és most nem szeretnék semmit sem tönkre tenni. Előre is köszönöm , ha segítenek.
Válasz Krisztian50 #35445. hozzászólásáramennifog az! Ahol szèt lett szedve itt a hiba. Az ègèshez 3dolog kell. Oxigén,azt mondod van. Megfelelő hőmèrsèklet,azt kèrdeztem is, èghető anyag. Azt is kèrdeztem,hogy a porlasztó jó e. Szóval nem. A fej szelep a nyomócsőnyomást szünteti meg,porlasztás után tehermentesíti a csövet,hogy ne csöppenjen. Anno ezt tanitották. Így vane,vagy neme,attól menni kell,csak csattog ha szar. Lehet,túl nagy nyomásra van állitva a porlasztó,már,ha állitható csavaros,így nem nyit. Vagy,az összefogó hollander a vègèn megfesziti a csúcsot,ezèrt szorul nem nyit. Izzitása legyen. Stb. Stb. Stb.
Sziasztok. Ismét kubota. Nos van rajta izzitás mert porlasztokat kivettem és látni az izzitogyetyakat ahogy izzanak igy vloszinű a visszajelzőnek van valami baja. De viszont a porlasztokat kivettem bekőtőttem kint hogy l@ssam hogy az adagolo hogy nyom. Hát egy porlasztobol jőn a gazolaj a masikbol nem nincs meg a nyomása. Ki vettem az adagolot ugy lrobaltam ki ugy mindegyikből jőn a gazolaj csak gondolom cső és a porlasztot felteszem a kelő nyomast nem tudja biztositani. Lehetséges hogy a fejszelep a hibája?
Válasz Krisztian50 #35442. hozzászólásáraSzia!
Ha nincs rajta izzítás akkor reménytelen elindítani, még behúzni sem igen lehet. Direktbe az akkumulátorról a gyertyára van izzítás akkor máshol keresendő a hiba. Nem akarok kételkedni,de a gyertyák biztosan működnek? Ha a pozitívot rá érinted a gyertyára akkor szikráznia kell, mert van áramfelvétel az izzítóban.
Üdv.: Csuti
Na jutottam a kubota traktor b6000 esel. Szérszedtem az adagolot hát amit forditva lehetet beleteni az forditva volt nem a jelen. És lass csodát nem fűstől feketén nincs bűdős éget gázolaj szaga. De igy sem indul ????. Izzit@s visszajelző nem jelez semmit. Ha kábelel aksirol izzitom a gyertyákat ugy izzik. És van némi erőlkődése hogy indulna. Szűrkés fűst jőn. Ugy tudom ha nincs izzitás akkor elsem indul ez igaz?
Válasz Krisztian50 #35439. hozzászólásáraA dekomp benyitja a szivószelepet. Ha ki van kapcsolva,de ha valamièrt rajttartja,az megint csak támasztja,így kevès a kompresszió, sok a gázolaj,füstölhet. Ha nagyot nyit,nincs is ègès. Lehet rajta tartja kicsit. Próbáld elöbb azzal. De valahogy úgy kène,hogy biztosan kikapcsolt állapotban ne nyomja le a szelepet.
De viszont a dekompreszort állitottam mert nem műkődőt. Csinálhatja az is ezt a jelenséget? Ha inditok és nem huzom rá a dekompreszort de a hűtő felőli dekompreszor csavart nyomo le a henger fej felé és eléri a szelepet akkor egyből be indul és jár a motor de feketén fűstől nagyon. Lehet nincs jol beállitva?
Válasz .Richard. #35433
Igen minden ugy lett vissza rakva állitolag. De én adagolora tippelek hogy elemek forditva vannak vagy a gázolaj tűskék amik vezérlik az útját hogy merre menjen. Szerintem. Rajzot nem találok rola. Video van a yutubon de annyira nem lehet latni hogy hogy rakja őssze.
Válasz Krisztian50 #35432. hozzászólásáraSzóval a meghajást forditással nem lehet változtatni. Akkor passz. Szètszedèskor ami volt úgy lett visszarakva? Ott a hiba akkor.
Válasz .Richard. #35431. hozzászólásáraEnnél ugy tudom hogy hézagolo lemezek vannak az adagolo alatt és vagy csőmkented vagy nőveled őket ugy változtatod az előtőltést. Bűgykős tengely műkődteti az adagolot igy távolitod el tőle vagy kőzelited hozzá.
Válasz Krisztian50 #35425. hozzászólásáraVagy szakirodalom,vagy fötengely szijtárcsa jelölès,vagy főtengely meghajtó fogaskerèk jelölès,ami szerint egyes henger felső holtpont,de a befecskendezèst a szelepeknèl kellene megnèzni,hogy az egyes felső holtpontján,mindkèt szelep zárva legyen. Akkor jelen van akkor kell a befecskendezés,de pontosan gyári beállitáson. Akkor az adagolómeghajtó kerèknek is jelen kell lenni. Vagy inkább szakember,aki látja ezt a motort.
Válasz Krisztian50 #35423. hozzászólásáraSzia!
Állítási lehetőség lehet rajta, a felfogató részen oválisak a lyukak és ide oda mozdítással lehet az elő, utó töltést állítani. Elég egy kis állítás ide vagy oda, és máris másképp viselkedik.
Vezérlést nem gondolnám,hogy ellenne rakva akkor nemigen indul már el, meg ha be is indul csühög csattog.
Válasz .Richard. #35426. hozzászólásáraPorlasztok beállitva ujjak. Két tőcsavar huzza bele a fészekbe a lorlasztokat. Adagolo meghajtása kőrmős fel le nyomkodja igy nyomja a gazolajat.
Válasz Krisztian50 #35423. hozzászólásáraHát ha fogaskerèkkel együtt jön le akkor el lehet bszni,ha körmös,vagy más meghajtás, akkor nem ,de csak úgy abba belenyilulni,nem jó ötlet. Na,ott lesz a hiba. De egyelőre a porlasztókat sem ártana mègegyszer megnèzni,neme hugyozik. De az sem fekete füst lenne. Van amikor beszerelèskor megfeszül a csúcs, aztán szorul. Bár azt nem tudom,ezt pontosan mi fogja bele.
Válasz Krisztian50 #35422. hozzászólásáraja,hogy le volt szedve. Akkor Előgyujtás. Rossz helyre van rakva a fog. Mondjuk nem fekete füstnek kène lenni,de mindegy. Vannak rajta jelek? Valami szerint,be kell állitani,vagy jelre összerakni,ha van.
Válasz .Richard. #35421. hozzászólásáraBocsánat hogy nem irtam hogy az adagolot le szedtűk. De ugy tudom hogy fiksz helye van itt állitasi lehetőség nincs. Vagy van?
Válasz .Richard. #35419. hozzászólásáraIgen műkődik az izzitas belűl is. Be inditottam ugy hogy egyik sem volt fent de igy is fekete fűst dől belőle. Adagolora gondolok hogy rosszul lett őszerakva. Inditaskor is fűstől ha be indul és jár a motor egy fordulaton nem fűstől de ha gázt nyomok nehezen pörög fel és feketén fűstől.
Válasz Krisztian50 #35418. hozzászólásáraSzia!
Adagolót tisztításhoz levettétek? Előtöltést jól állítottátok be?
Nekem egy Hinomoto csinált hasonlót egy adagoló le fel szerelés után.
Üdv.: Csuti
Válasz Krisztian50 #35418. hozzászólásáraÚgy èrtem, szívó meg kipufogó nèlkül beindítottad? Fekete füst az vagy kevès levegő,vagy túl sok gázolaj. Inditáskor ha füstöt nyom,az ok,de egyenletesen járáskor is fújja? Ja,izzitás amúgy működik is,belül?
Válasz .Richard. #35417. hozzászólásáraCsak nyugodtan. Le vettem a légszűrőt. De semmi. Le vettem a kipufogot semmi korom lerakodás. Izzit@s van. Inditozok és ha kézel rá segitek a dekompreszor csavarra hűtő viz felőli részen akkor indul de fekete fűst jőn ki belőle.
Válasz Krisztian50 #35416. hozzászólásáraNem nagyon akarok ide beleszólni,de lehet segítene,friss gázolajjal megprobálni,meg levenni a szivocsonkot,kikerülve az esetleges levegő dugulást, meg levenni a kupufogócsonkot,neme rottyon van az egèsz kokszal. Esetleg szelephèzagállitás. Ez pènbe sem kerül.
Válasz wernerj #35396. hozzászólásáraSzia! Kérdezhetek a kubota b 6000 masinarol? Van egy problémám vele feketén fűstől nagyon. Porlasztok beállitva, adagolo tisztitva.de nehezen indul ha elindul fekete bűdős fűstje van. Légszűrő tiszta.
Sziasztok! Kubota B1-16 Bulltra 3. Pont felfüggesztéssel kapcsolatban érdeklődnék ! Ki hogyan oldotta meg ? Gyárilag 2 pontom van ! Képekkel és segédanyagokkal tudnátok nagyon nagy segítséget nyujtani ! Előre is köszönöm ! Pacsi mindenkinek ! Könnyű szántást !
Válasz mocsencsi1 #35408. hozzászólásáraMegnéztem a videóját is ,Ilokos fórumtárs készített egy ehez nagyon hasonlót használta is.Ő többet tudna mondani ,én lassabban használnám ,hogy a burgonya minél kevésbé sérüljön ,az én felhordó láncos gépem is megüt néhány burgonyát.Sajnos arra a kérdésre ,hogy megéri e ,azt neked kell eldöntened ,valamivel fel kell szedni ,és ha nem okoz nagy kárt a termésben ,az már egész jó.
A hidraulika problémák nagyon specifikusak ,mindenképpen egy szerelővel kellene felvennetek a kapcsolatot .Egy hozzá értő hidraulika szerelőre gondolok.Mezőgazdasági gépszerelő pl .
Válasz rabby80 #35403. hozzászólásáraKellemes szerelést Ezek a traktorok már elég öreg gépek nem minden alkatrészt lehet rendelni ,ezért amit le tudsz gyártani ,vagy más alkatrész is jó oda ,azt érdemes megfontolni ,én bevinném a gumitömítést egy traktoros boltba és ott érdeklődnék ,a filcet is ,de lehet hogy neked kell majd kivágnod méretre.
Üdv Mindeninek!
Kubota B7001 kistraktor első féltengelyház filc porvédőt és gumi tömítést cserélnék, van valakinek valami ötlete, hogy hol tudok venni, és egyáltalán milyen megnevezéssel futhat. Köszi.
35452 hozzászólás
Válasz Krisztian50 #35451. hozzászólásáraHát,ha szerinted jó minden, akkor ha az indító motor is teker gyorsan, akkor kompresszió kevés. Tekeri az rendesen? Mint az autón? Mèrjen valaki kompressziót rajta.
Válasz .Richard. #35450. hozzászólásáraszia ez egy 2 hengeres kubota . a szelep hézag 0,25 re van állitva. adagolo lett javitva ,porlaszto csucs csere beállitás. huzásra indult de öninditorol nem ez volt a baja.
Válasz Krisztian50 #35449. hozzászólásáraÈn nem èrtem azt a dekompresszort. Mekkora a szelephèzag,ha az első hengert szivószelep bezárása után,figyelj! Fèl kört forditod a főtengelyt,forgásirányba,szijtárcsátol nèzve,jobbra forgatva. Ez a felső holtpont,ahol a szelepek zárva ès akkor van a porlasztás. Na ezt a másik hengereken vagy ez kèthengeresvagy 3? Már elfeledtem. akkor is annyi a hèzag? Mert akkt bizti jó a szelephèzag. A dekomp benyitja a szelepet,hogy kevesebb kompresszió legyen,vagy semmi. Így nagyobb fordulatszámon forgatja a főtengelyt, az önindító ekkor ha kikapcsolod, hirtelen nagy a süritès a hengerben,így berobbanik,beindul. Na most, dekomp nèlkül, talán kevès a kompresszió mivel a inditomotor nem tud olyan gyorsan forgatni,elmegy a gyűrűknèl a nyomás. Ez olyan,mint mikor huzava van indítva egy règi dízel,mert csak nagy fordulaton van annyi kompresszió,hogy berobbanik a gázolaj. Mi volt ennek a baja mielött javítva lett?
Válasz .Richard. #35446. hozzászólásáraKöszönöm a sokk segitséget. Sikerült elinditani a traktort. Adagolot átnézettem egy adagolossal beállitotta. Mostmár indul de még mindig ott van a nagy de ????. Ha a dekompresszor mivel állithato igy kicsit rá állitom akkor indul de ha vissza veszem hogy ne érjen a szelep emelőhőz akkor már nem indul. A szelep hézagok 0,25 re van állitva. Kékes fűstje van olajat nem eszi. Karter fűst nincs. Mi lehet még a baj? Neharagudjatok hogy a sokk kérdésemmel zavarlak beneteket.
Válasz Z-Men #35447. hozzászólásárahttps://kubotabooks.com/homepage/
Ha jól láttam a ZB vagy B egy használatit kapott.
Jó napot mindenkinek !
Kubota ZB 1502 M kistraktor
fékszerkezet szereléshez lenne
szerelési rajza ? Műszakira megy és már csak ez a munkám van hátra. Eddig nem én csináltam és most nem szeretnék semmit sem tönkre tenni. Előre is köszönöm , ha segítenek.
Válasz Krisztian50 #35445. hozzászólásáramennifog az! Ahol szèt lett szedve itt a hiba. Az ègèshez 3dolog kell. Oxigén,azt mondod van. Megfelelő hőmèrsèklet,azt kèrdeztem is, èghető anyag. Azt is kèrdeztem,hogy a porlasztó jó e. Szóval nem. A fej szelep a nyomócsőnyomást szünteti meg,porlasztás után tehermentesíti a csövet,hogy ne csöppenjen. Anno ezt tanitották. Így vane,vagy neme,attól menni kell,csak csattog ha szar. Lehet,túl nagy nyomásra van állitva a porlasztó,már,ha állitható csavaros,így nem nyit. Vagy,az összefogó hollander a vègèn megfesziti a csúcsot,ezèrt szorul nem nyit. Izzitása legyen. Stb. Stb. Stb.
Sziasztok. Ismét kubota. Nos van rajta izzitás mert porlasztokat kivettem és látni az izzitogyetyakat ahogy izzanak igy vloszinű a visszajelzőnek van valami baja. De viszont a porlasztokat kivettem bekőtőttem kint hogy l@ssam hogy az adagolo hogy nyom. Hát egy porlasztobol jőn a gazolaj a masikbol nem nincs meg a nyomása. Ki vettem az adagolot ugy lrobaltam ki ugy mindegyikből jőn a gazolaj csak gondolom cső és a porlasztot felteszem a kelő nyomast nem tudja biztositani. Lehetséges hogy a fejszelep a hibája?
Válasz Krisztian50 #35442. hozzászólásáraSzia!
Ha nincs rajta izzítás akkor reménytelen elindítani, még behúzni sem igen lehet. Direktbe az akkumulátorról a gyertyára van izzítás akkor máshol keresendő a hiba. Nem akarok kételkedni,de a gyertyák biztosan működnek? Ha a pozitívot rá érinted a gyertyára akkor szikráznia kell, mert van áramfelvétel az izzítóban.
Üdv.: Csuti
Sajnos igen és pl. a hidegindító se segít rajta, sőt ront.
Na jutottam a kubota traktor b6000 esel. Szérszedtem az adagolot hát amit forditva lehetet beleteni az forditva volt nem a jelen. És lass csodát nem fűstől feketén nincs bűdős éget gázolaj szaga. De igy sem indul ????. Izzit@s visszajelző nem jelez semmit. Ha kábelel aksirol izzitom a gyertyákat ugy izzik. És van némi erőlkődése hogy indulna. Szűrkés fűst jőn. Ugy tudom ha nincs izzitás akkor elsem indul ez igaz?
Válasz Krisztian50 #35439. hozzászólásáraA dekomp benyitja a szivószelepet. Ha ki van kapcsolva,de ha valamièrt rajttartja,az megint csak támasztja,így kevès a kompresszió, sok a gázolaj,füstölhet. Ha nagyot nyit,nincs is ègès. Lehet rajta tartja kicsit. Próbáld elöbb azzal. De valahogy úgy kène,hogy biztosan kikapcsolt állapotban ne nyomja le a szelepet.
Válasz Krisztian50 #35438. hozzászólásáraElvileg itt a szerelési, mindjárt az elején elkezdik tárgyalni.
KUBOTA_B6000_Service_manual.pdf
Ez a használatija, de ezt nem engedte feltölteni.
KUBOTA_B6000_Operation_manual.pdf
https://www.kubotabooks.com/AutoIndex/index.php?dir=Tractor%20Owners%20Manuals/&file=B6000%20Operators%20Manual.pdf
De viszont a dekompreszort állitottam mert nem műkődőt. Csinálhatja az is ezt a jelenséget? Ha inditok és nem huzom rá a dekompreszort de a hűtő felőli dekompreszor csavart nyomo le a henger fej felé és eléri a szelepet akkor egyből be indul és jár a motor de feketén fűstől nagyon. Lehet nincs jol beállitva?
Válasz _NB_ #35437. hozzászólásáraKubota b 6000 a motor kod zl 600
Válasz Krisztian50 #35435. hozzászólásáraA motorjának mi a pontos neve ? pl Kubota Z602-E2B
Válasz Krisztian50 #35435. hozzászólásáraHát,ez gond. Passz
Válasz .Richard. #35433
Igen minden ugy lett vissza rakva állitolag. De én adagolora tippelek hogy elemek forditva vannak vagy a gázolaj tűskék amik vezérlik az útját hogy merre menjen. Szerintem. Rajzot nem találok rola. Video van a yutubon de annyira nem lehet latni hogy hogy rakja őssze.
Válasz Krisztian50 #35430. hozzászólásáraSzia!
Akkor ezen nem úgy van az adagoló. De valahogy biztosan lehet állítani.
Válasz Krisztian50 #35432. hozzászólásáraSzóval a meghajást forditással nem lehet változtatni. Akkor passz. Szètszedèskor ami volt úgy lett visszarakva? Ott a hiba akkor.
Válasz .Richard. #35431. hozzászólásáraEnnél ugy tudom hogy hézagolo lemezek vannak az adagolo alatt és vagy csőmkented vagy nőveled őket ugy változtatod az előtőltést. Bűgykős tengely műkődteti az adagolot igy távolitod el tőle vagy kőzelited hozzá.
Válasz Krisztian50 #35430. hozzászólásáraÍgy van,csak oda kène ahol volt.
Válasz csuti0 #35428. hozzászólásáraAdagolo 4 rőgzitő csavarjara gondolsz? Felazitom őket és egy irányba elmozditom és proba szerencse?
Válasz Krisztian50 #35425. hozzászólásáraVagy szakirodalom,vagy fötengely szijtárcsa jelölès,vagy főtengely meghajtó fogaskerèk jelölès,ami szerint egyes henger felső holtpont,de a befecskendezèst a szelepeknèl kellene megnèzni,hogy az egyes felső holtpontján,mindkèt szelep zárva legyen. Akkor jelen van akkor kell a befecskendezés,de pontosan gyári beállitáson. Akkor az adagolómeghajtó kerèknek is jelen kell lenni. Vagy inkább szakember,aki látja ezt a motort.
Válasz Krisztian50 #35423. hozzászólásáraSzia!
Állítási lehetőség lehet rajta, a felfogató részen oválisak a lyukak és ide oda mozdítással lehet az elő, utó töltést állítani. Elég egy kis állítás ide vagy oda, és máris másképp viselkedik.
Vezérlést nem gondolnám,hogy ellenne rakva akkor nemigen indul már el, meg ha be is indul csühög csattog.
Válasz .Richard. #35426. hozzászólásáraPorlasztok beállitva ujjak. Két tőcsavar huzza bele a fészekbe a lorlasztokat. Adagolo meghajtása kőrmős fel le nyomkodja igy nyomja a gazolajat.
Válasz Krisztian50 #35423. hozzászólásáraHát ha fogaskerèkkel együtt jön le akkor el lehet bszni,ha körmös,vagy más meghajtás, akkor nem ,de csak úgy abba belenyilulni,nem jó ötlet. Na,ott lesz a hiba. De egyelőre a porlasztókat sem ártana mègegyszer megnèzni,neme hugyozik. De az sem fekete füst lenne. Van amikor beszerelèskor megfeszül a csúcs, aztán szorul. Bár azt nem tudom,ezt pontosan mi fogja bele.
Honnan tudom meg a jelre rakast beállitasát? Esetleg tudsz segiteni?
Válasz Krisztian50 #35422. hozzászólásáraja,hogy le volt szedve. Akkor Előgyujtás. Rossz helyre van rakva a fog. Mondjuk nem fekete füstnek kène lenni,de mindegy. Vannak rajta jelek? Valami szerint,be kell állitani,vagy jelre összerakni,ha van.
Válasz .Richard. #35421. hozzászólásáraBocsánat hogy nem irtam hogy az adagolot le szedtűk. De ugy tudom hogy fiksz helye van itt állitasi lehetőség nincs. Vagy van?
Válasz .Richard. #35419. hozzászólásáraIgen műkődik az izzitas belűl is. Be inditottam ugy hogy egyik sem volt fent de igy is fekete fűst dől belőle. Adagolora gondolok hogy rosszul lett őszerakva. Inditaskor is fűstől ha be indul és jár a motor egy fordulaton nem fűstől de ha gázt nyomok nehezen pörög fel és feketén fűstől.
Válasz csuti0 #35420. hozzászólásáraRossz helyre lett állitva a befecskendezés? Azt ugye nem írta,hogy leszedtèk .
Válasz Krisztian50 #35418. hozzászólásáraSzia!
Adagolót tisztításhoz levettétek? Előtöltést jól állítottátok be?
Nekem egy Hinomoto csinált hasonlót egy adagoló le fel szerelés után.
Üdv.: Csuti
Válasz Krisztian50 #35418. hozzászólásáraÚgy èrtem, szívó meg kipufogó nèlkül beindítottad? Fekete füst az vagy kevès levegő,vagy túl sok gázolaj. Inditáskor ha füstöt nyom,az ok,de egyenletesen járáskor is fújja? Ja,izzitás amúgy működik is,belül?
Válasz .Richard. #35417. hozzászólásáraCsak nyugodtan. Le vettem a légszűrőt. De semmi. Le vettem a kipufogot semmi korom lerakodás. Izzit@s van. Inditozok és ha kézel rá segitek a dekompreszor csavarra hűtő viz felőli részen akkor indul de fekete fűst jőn ki belőle.
Válasz Krisztian50 #35416. hozzászólásáraNem nagyon akarok ide beleszólni,de lehet segítene,friss gázolajjal megprobálni,meg levenni a szivocsonkot,kikerülve az esetleges levegő dugulást, meg levenni a kupufogócsonkot,neme rottyon van az egèsz kokszal. Esetleg szelephèzagállitás. Ez pènbe sem kerül.
Válasz wernerj #35396. hozzászólásáraSzia! Kérdezhetek a kubota b 6000 masinarol? Van egy problémám vele feketén fűstől nagyon. Porlasztok beállitva, adagolo tisztitva.de nehezen indul ha elindul fekete bűdős fűstje van. Légszűrő tiszta.
Üdv,
Esetlegesen valkai nem rendelkezik, Kubota ZL-1 235-ös japán kistraktorhoz gépkönyvel?
Válaszokat és segítséget előre is köszönöm !
Válasz potyka.mariann #32173. hozzászólásáraÜdv. Meg van még a shibaura sd1500b motorod?
Sziasztok! Kubota B1-16 Bulltra 3. Pont felfüggesztéssel kapcsolatban érdeklődnék ! Ki hogyan oldotta meg ? Gyárilag 2 pontom van ! Képekkel és segédanyagokkal tudnátok nagyon nagy segítséget nyujtani ! Előre is köszönöm ! Pacsi mindenkinek ! Könnyű szántást !
Válasz editpos2477161 #35411. hozzászólásáraDugulás!!
A szivattyú és a biztonsági szelep között. Vagy a szelep nem nyit ki.
Üdv! Van egy kubota kistraktorom,és szét tört benne a hidrolikaszivattyu.. Másikat vettünk, és az is szét tört.. tud valaki valami okosat mondani?
Válasz GREVEN #35397. hozzászólására
Válasz mocsencsi1 #35408. hozzászólásáraMegnéztem a videóját is ,Ilokos fórumtárs készített egy ehez nagyon hasonlót használta is.Ő többet tudna mondani ,én lassabban használnám ,hogy a burgonya minél kevésbé sérüljön ,az én felhordó láncos gépem is megüt néhány burgonyát.Sajnos arra a kérdésre ,hogy megéri e ,azt neked kell eldöntened ,valamivel fel kell szedni ,és ha nem okoz nagy kárt a termésben ,az már egész jó.
Válasz hspityu #35405. hozzászólásáraA keletagrosról mit tippelsz, megérheti az árát? Köszi
A hidraulika problémák nagyon specifikusak ,mindenképpen egy szerelővel kellene felvennetek a kapcsolatot .Egy hozzá értő hidraulika szerelőre gondolok.Mezőgazdasági gépszerelő pl .
Válasz rabby80 #35403. hozzászólásáraKellemes szerelést Ezek a traktorok már elég öreg gépek nem minden alkatrészt lehet rendelni ,ezért amit le tudsz gyártani ,vagy más alkatrész is jó oda ,azt érdemes megfontolni ,én bevinném a gumitömítést egy traktoros boltba és ott érdeklődnék ,a filcet is ,de lehet hogy neked kell majd kivágnod méretre.
Válasz hspityu #35404. hozzászólásáraA termés az gyenge lett azt nem érdemes nézni
https://youtu.be/Ur5yf_HKgIc?si=5SLnoXsL81HfcUUT
https://youtu.be/Ur5yf_HKgIc?si=5SLnoXsL81HfcUUT
Válasz GREVEN #35399. hozzászólásáraSzia használok burgonyafelszedőt
Üdv Mindeninek!
Kubota B7001 kistraktor első féltengelyház filc porvédőt és gumi tömítést cserélnék, van valakinek valami ötlete, hogy hol tudok venni, és egyáltalán milyen megnevezéssel futhat. Köszi.