Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR412.88 FtUSD391.08 FtCHF443.26 FtGBP495.54 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz vrxlaci #30138. hozzászólásáraÜdv. Szerintem a kép a kamu. 1 miska körüli ár akár jo is lehet egy 15 lovas derékcsuklós gépért. Lásd tzk. Igaz az csak 14 lovas...
Válasz Gábor Gábor #30137. hozzászólásáraNem,lehetséges,hogy kamu,vagy véres a torka,külföldön van,előre utalni szállításért,stb.
De ez csak akkor derül ki,ha megpróbál vele kapcsolatba lépni.
Válasz Coop #30120. hozzászólásáraNa ezt érdemes átnézni.
Érdekes hogy milyen esztétikai állapotban van ott egy 600 üzemórás gép,és átszámítva 100 ezer forint.
Szinte hihetetlen,hogy akkor honnan jön az a sok 500-700 órás rozsdaboglya,és vajon azok mennyibe kerülhetnek? (30 ezer??)
Válasz Józsi074 #30115. hozzászólásáraAz elektromos kütyü valószínű egy mágneskapcsoló. Én első körben féktisztítóval kitakarítanám, utána kapjon WD40-et. Ha testet a talpáról kap(egy vezetékes), vedd le, csiszold meg az érintkező felületet,visszarakás után kend körbe vékonyan zsírral. Nézd meg a csatlakozóját is, ha oxidált, lehet nem kap annyi áramot, hogy terhelés alatt tudjon kapcsolni,de üresen még elég neki. Ha ez sem segít, mérd ki mennyit kap,mert akkor vagy máshol van a hiba, vagy cserés.
Válasz hspityu #30095. hozzászólásáraÜdv. Nekem is szokott vilàgítani az a làmpa, de nem mindig. Álltalában hideg indításkor nem vilàgít, hanem 5 perc- fél óra után kezd. Utána folyamatosan világít egész nap, ha megàllítom egy óràra, utána is egyből. Másnap reggel megint van egy kb negyed óra ameddig nem világít. Emellett nekem most a melegben egy olyan jelenség adódott ez mellett, h melegen az elektomos motor ami az adagolón fordít egy kart, hogy kapjon anyagot, nem csinál semmit. Így nem indult el. Levettem a tolórudat, a kis kar az adagolón egyből odafordult egy kis rugó hatására hogy lehetett indírani. Járó motornál viszont az elektromos kütyü is egyből odafordult abba az állásba ahova kellett volna neki mikor ráadom a gyújtást.
Válasz giriczmp1 #30107. hozzászólásáraAzért adtam el mert egy 2wd-s sokkal olcsóbb,és ugyanúgy el tudom vele végezni a munkákat. Az összkerekes Hinomotó se szántott jobban,vagy könnyebben.
A tisztító szer az oldószer! Ha nagyon agresszív előfordul,hogy kikezdi a hengerfej tömítést,adagoló elemet.
(A Spurival is előfordult már ez nem egy esetben)
Válasz vrxlaci #30103. hozzászólásáraNem adom el mert 500-600 üzemóra óta nálam van.Motoralkatrésznél nem mindenre csak gyűrűre kérdeztem mert azt se találok.De előbb megpróbálom motor mosót mer azt mondták lehet hogy a gyűrű csak fel van ragadva és azért ereszt !!!Remélem az a baja!!!
Válasz giriczmp1 #30102. hozzászólásáraHa ennyire zavar a minimális kartelgáz,akkor inkább add el,és vegyél egy másikat. Mert a motor tisztességes felújítása nagyon sokba fog kerülni,és nem biztos,hogy tartós lesz.
Válasz sermangabor84 #30098. hozzászólásáraigen kéne lenni rajta mert ott szokott lenni a kis csatlakozó az akkunál,és mivel nem lehet rádugni így nem érzékel,nincs ami zárja.
Válasz sermangabor84 #30093. hozzászólásáraAkku sav szint jelző lámpa ami világít.Gondolom nem Japán akku van benne,aminek van olyan kis csatlakozója ami kell a lámpának.
Én kivettem az izzót belőle,mert zavart a világítása.
35441 hozzászólás
Válasz vrxlaci #30140. hozzászólásáraRákatt további hirdetései. Ott lesz telszám
Válasz Kismumus74 #30139. hozzászólásáraNincs elérhetőség a hirdetésben megadva,ez azért gyanússá teszi
Válasz vrxlaci #30138. hozzászólásáraÜdv. Szerintem a kép a kamu. 1 miska körüli ár akár jo is lehet egy 15 lovas derékcsuklós gépért. Lásd tzk. Igaz az csak 14 lovas...
Válasz Gábor Gábor #30137. hozzászólásáraNem,lehetséges,hogy kamu,vagy véres a torka,külföldön van,előre utalni szállításért,stb.
De ez csak akkor derül ki,ha megpróbál vele kapcsolatba lépni.
Válasz vrxlaci #30136. hozzászólásáraHiszel a mesékben?
Válasz danesz8881 #30135. hozzászólásáraNem hangzik rosszul,érdemes felhívni.
Szlovén gyártás,olasz motorral,nem lehet rossz.
Nem japán de ez mennyire lehet valós?
http://www.jofogas.hu/vi/47643808.htm
Válasz lackó42 #30132. hozzászólásáraLejjebb belinkeltem egy valutaváltót,de nem lényeg,hagyjuk.
Üdvözlet! Geresz1,küldtem emailt.Lesd majd meg légyszíves.
Válasz vrxlaci #30130. hozzászólásáraEltévedt ott egy 0. Nem?
Válasz Geresz1 #30129. hozzászólására100JPY=25500HUF
Válasz 74 Misi #30128. hozzászólásáraNa ez az átszámitva 350000ft
Válasz 74 Misi #30128. hozzászólásáraSziasztok!
Bocs hogy belevau de a YEN- t 100 egységre adják meg nálunk.
jelenleg 100 JPY = cc.250. HUF
geresz
Válasz vrxlaci #30127. hozzászólásáraValami a gogle fordítóval lehet. mert ha minden tökéletes akkor ennek a trakinak elég szép az ára.
http://www.chuko-noki.com/34282
Válasz 74 Misi #30125. hozzászólására2,6 de az 100 egységre vonatkozó árfolyam.http://arfolyam-valutavalto.hu/
Válasz Agronomus #30124. hozzászólásáraElőször én is azt hittem.
De 450 Japán Yen az akkor is 114 ezer forint
255-ös átlag árfolyamon.
Válasz Agronomus #30124. hozzászólásáraSzerintem is 2,6-ba megy most a yen.
Válasz vrxlaci #30123. hozzászólásáraNe haragudj, de szerintem egy 0-t elnéztél....
Válasz Coop #30120. hozzászólásáraNa ezt érdemes átnézni.
Érdekes hogy milyen esztétikai állapotban van ott egy 600 üzemórás gép,és átszámítva 100 ezer forint.
Szinte hihetetlen,hogy akkor honnan jön az a sok 500-700 órás rozsdaboglya,és vajon azok mennyibe kerülhetnek? (30 ezer??)
Válasz 74 Misi #30117. hozzászólásáraTényleg szép!
Az erő legyen veled!
Válasz krizol #30119. hozzászólásáraSaját a második kép is
Lehet mazsolázni, japán hirdető oldalakon :-)
http://www.kusakariki.com/category/tractor-set/
http://www.chuko-noki.com
Válasz 74 Misi #30117. hozzászólásáraA második kép a szomszédéról készült?
Válasz 74 Misi #30117. hozzászólásáraSzép munka.
Az 'X "szárnyú újra bevetésen, a gyomok sötét birodalma ellen . 1,5 Hektár le tudva.
Válasz Józsi074 #30115. hozzászólásáraAz elektromos kütyü valószínű egy mágneskapcsoló. Én első körben féktisztítóval kitakarítanám, utána kapjon WD40-et. Ha testet a talpáról kap(egy vezetékes), vedd le, csiszold meg az érintkező felületet,visszarakás után kend körbe vékonyan zsírral. Nézd meg a csatlakozóját is, ha oxidált, lehet nem kap annyi áramot, hogy terhelés alatt tudjon kapcsolni,de üresen még elég neki. Ha ez sem segít, mérd ki mennyit kap,mert akkor vagy máshol van a hiba, vagy cserés.
Válasz hspityu #30095. hozzászólásáraÜdv. Nekem is szokott vilàgítani az a làmpa, de nem mindig. Álltalában hideg indításkor nem vilàgít, hanem 5 perc- fél óra után kezd. Utána folyamatosan világít egész nap, ha megàllítom egy óràra, utána is egyből. Másnap reggel megint van egy kb negyed óra ameddig nem világít. Emellett nekem most a melegben egy olyan jelenség adódott ez mellett, h melegen az elektomos motor ami az adagolón fordít egy kart, hogy kapjon anyagot, nem csinál semmit. Így nem indult el. Levettem a tolórudat, a kis kar az adagolón egyből odafordult egy kis rugó hatására hogy lehetett indírani. Járó motornál viszont az elektromos kütyü is egyből odafordult abba az állásba ahova kellett volna neki mikor ráadom a gyújtást.
Válasz vrxlaci #30113. hozzászólásáraKöszönöm a tanácsot.
Válasz giriczmp1 #30111. hozzászólásáraA liqui Moly az egész jó termék.
De tartsd be pontosan a felhasználási utasítást,adagolást.
Válasz psycho #30091. hozzászólásáraOké. Köszi.
Válasz vrxlaci #30109. hozzászólásáraNekem a második oldalon le van fotót va .Nézd meg lègyszi hogy jó e?
Válasz krizol #30108. hozzászólásáraKöszi
Válasz giriczmp1 #30107. hozzászólásáraAzért adtam el mert egy 2wd-s sokkal olcsóbb,és ugyanúgy el tudom vele végezni a munkákat. Az összkerekes Hinomotó se szántott jobban,vagy könnyebben.
A tisztító szer az oldószer! Ha nagyon agresszív előfordul,hogy kikezdi a hengerfej tömítést,adagoló elemet.
(A Spurival is előfordult már ez nem egy esetben)
Válasz giriczmp1 #30104. hozzászólásáraBelcord kft Eger!Dugattyugyürü, dugattyu.
Válasz vrxlaci #30106. hozzászólásáraMiért adtad el?Miért óvatosan?
Válasz giriczmp1 #30105. hozzászólásáraCsak óvatosan azzal a motortisztítóval!
Amúgy nekem is volt régebben E1804-es Hinomotóm.
De ha nincs semmi akkor fater szerszámüzemébe le lesz gyártva.Ha lelehet!Amúgy a szívemhez nőtt a Traki nagyon!
Válasz vrxlaci #30103. hozzászólásáraNem adom el mert 500-600 üzemóra óta nálam van.Motoralkatrésznél nem mindenre csak gyűrűre kérdeztem mert azt se találok.De előbb megpróbálom motor mosót mer azt mondták lehet hogy a gyűrű csak fel van ragadva és azért ereszt !!!Remélem az a baja!!!
Válasz giriczmp1 #30102. hozzászólásáraHa ennyire zavar a minimális kartelgáz,akkor inkább add el,és vegyél egy másikat. Mert a motor tisztességes felújítása nagyon sokba fog kerülni,és nem biztos,hogy tartós lesz.
Válasz giriczmp1 #30101. hozzászólásáraBúcsú nem homokozó hoz hanem hinomoto e1804 hez
Szerintetek homokozó hoz motorfelujítás mennyibe kerülhet ? Honnan lehet hozzá cuccokat szerezni?
Válasz hspityu #30099. hozzászólásáraKöszönöm a válaszodat!
Válasz sermangabor84 #30098. hozzászólásáraigen kéne lenni rajta mert ott szokott lenni a kis csatlakozó az akkunál,és mivel nem lehet rádugni így nem érzékel,nincs ami zárja.
Mert amúgy az eredeti japán aksikon van visszajelzés csati az akkun?
Akkor vegyem ki én is?
Aztán rendben mi?
Amúgy van egy egység a műszerfal mögött abba megy be a kábele mintha az vezérelné
Válasz hspityu #30095. hozzászólásáraGyári japán van még benne sztem az eredeti
Válasz sermangabor84 #30093. hozzászólásáraAkku sav szint jelző lámpa ami világít.Gondolom nem Japán akku van benne,aminek van olyan kis csatlakozója ami kell a lámpának.
Én kivettem az izzót belőle,mert zavart a világítása.
Válasz sermangabor84 #30092. hozzászólásáraAkkor faxa
Sziasztok erre kellen egy kis tanács!
Fesz szabályzó cserélve akkut tölti sav szint ok akku tartja is a feszt 12.8v