Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz vrxlaci #30103. hozzászólásáraNem adom el mert 500-600 üzemóra óta nálam van.Motoralkatrésznél nem mindenre csak gyűrűre kérdeztem mert azt se találok.De előbb megpróbálom motor mosót mer azt mondták lehet hogy a gyűrű csak fel van ragadva és azért ereszt !!!Remélem az a baja!!!
Válasz giriczmp1 #30102. hozzászólásáraHa ennyire zavar a minimális kartelgáz,akkor inkább add el,és vegyél egy másikat. Mert a motor tisztességes felújítása nagyon sokba fog kerülni,és nem biztos,hogy tartós lesz.
Válasz sermangabor84 #30098. hozzászólásáraigen kéne lenni rajta mert ott szokott lenni a kis csatlakozó az akkunál,és mivel nem lehet rádugni így nem érzékel,nincs ami zárja.
Válasz sermangabor84 #30093. hozzászólásáraAkku sav szint jelző lámpa ami világít.Gondolom nem Japán akku van benne,aminek van olyan kis csatlakozója ami kell a lámpának.
Én kivettem az izzót belőle,mert zavart a világítása.
Válasz Bognár Attila #30090. hozzászólásáraIgen, a visszazárás a legfontosabb, így nem szárad ki a talaj a mélyebb rétegekbe. Jó a rögtörő henger, csak ne laposvas legyen, hanem csőpálcás, spirálgyűrűs, vagy hasonló.
Válasz Bognár Attila #30088. hozzászólásáraA tavasztól őszig terjedő tárcsázás sem jobb megoldás. Sivatagosítja a talajt. A lúdtalp kapás kultivátor jobb megoldás, ha kifejezetten gyomirtásról van szó. Szárzúzókban is van oldalra kitolható verzió, vízszintes tengelyűekbe akár hidraulikusan állítható is. Én a sekély kultivátorozást választanám, mindenképp valami jóféle tömörítőhengeres kombinációval.
Még egyiket sem próbáltam, csak képen, videón néztem.
Azt hallottam, hogy külföldön is füvesítik a gyümölcsöst, de azt mondják, hogy ott több az éves csapadék. A pázsit felveszi a csapadék 1 részét.
Persze aztán ha van fű a talajon és bár kevesebb csapadék jut le a fa gyökeréhez, de nem is szárad ki annyira, lehet ugyan az a végeredmény.
A franc se tudja.
Sziasztok!
Most, h felmerült egy kuplung téma, - szeretném kérdezni, ha csusztatott kjuplungnál rángat, akkor az egyértelműen kuplunghiba? Az állítás segít, vagy csere?
Köszönöm!
Válasz Birkás Balázs #30084. hozzászólásáraKb 10-12 napja próbáltam /kölcsön kért/ rugós kombinátort. Elsőre jónak tűnt a munkája, de kb 1 hete a gaz egy része, ami a felszín alá került vissza eredt.
A kombinátor 140cm széles volt és simán húztam 25 le-vel. Igaz sík, nem kötött talajban.
Válasz Bognár Attila #30083. hozzászólásáraDe ha kaszálod akkor nem csupasz a talaj nehezebben szárad ki illetve amennyiben nem gyűjtöd össze amit le vágtál "komposztálódik " és hasznosul a talajba.
Külföldön is több helyen gyümölcsösökben és szőlőkben ezt a megoldást használják. Én a helyedben nem kaszálnám hanem zúznám.
Válasz Bognár Attila #30078. hozzászólásáraNekem mandula ültetvényem van, közel 2000 fa. Az enyhén lejtős terület miatt a tárcsa nem vált be, mert nem tudom megakadályozni a félrehordást, terraszosodást. Sokkal jobb a ludtalp-kapás kultivátor, bár a vonóerő szükséglete nagyobb, kb. 30 LE/m. A 2,5 m széleset 75 LE-vel tudom használni. Persze ebben a teljesítmény-kategórában már csak a kifejezetten ültetvénybe készült - fülke nélküli - traktorok elég alacsonyak ahhoz, hogy a fák alatt is lehessen velük dolgozni.
Fontos még, hogy a 6 x 5 m-es térállás megengedi, hogy mindkét irányba műveljem.
Válasz Balázs1994 #30079. hozzászólásáraÉn is próbáltam a tárcsát, de ha érés előtt csinálom a lepotyogó, érett gyümölcs a száraz földön szét is robban és koszos is lesz.
Ezért gondolkodom a kaszáláson, csak attól tartok, hogy a fű /gaz/ még lekaszálva is elszívja a nedvességet a fáktól.
Válasz Balázs1994 #30075. hozzászólásáraÜdv!
A farkereket ne rögzitsétek fixre, inkább a bolygós megoldást válasszátok.Nem használ sem a keréknek, sem a talajnak!
Válasz pepitamotors1984 #30071. hozzászólásáraNekem meg valószínűleg fel vén ragad va vagy cserélhető a gyűrű mert van kartergáza de hála istennek pöcröff indul és olyan mint egy kis erőgép.Honnan tudod hogy kuplungot mi kell?
Válasz giriczmp1 #30070. hozzászólásáraNem fújtam a vázon és a hídon semmit a 2 hátsó sérvédő és az első elemek lettek festve de azt porfestők csinálták a gyári színkódra! Az üó-t az kb 1100 körül van nincs kartergáza de majd hamarosan kuplungozni kell. A télen mikor nincs rá nagy szükség.
Ennyi baja van.
Válasz giriczmp1 #30068. hozzászólásáraaz enyémbe már van 1100 üó! ez még a festés előtt készült kép azóta már kicsit másképp néz ki..... most így néz ki de nem minden elem lett rajta festve csak amik nagyon rosszul néztek ki.
Válasz pepitamotors1984 #30067. hozzászólásáraNekem is meg van csak úgy vettem hogy be volt horpadva a sárvédő és ezek az oldalak és levettem hogy kikalapáljam és nemsikerült még le fújni! Tiéd be hány üzemóra van? Küldesz róla képet? Szerinted az enyém szép?
Válasz 74 Misi #30057. hozzászólásáraKösz! Még nem mondok,se igent se nemet. Mert előtte vagy azon a hétvégén most fejből nemtudom de ballagásra megyek.
Sziasztok
Már régóta olvasgatom a fórumot és sok hasznos információra, praktikára találtam benne és úgygondoltam, hogy itt az ideje annak, hogy én is beköszönjek.
Kubota B6001-es trakim van
35454 hozzászólás
Válasz vrxlaci #30103. hozzászólásáraNem adom el mert 500-600 üzemóra óta nálam van.Motoralkatrésznél nem mindenre csak gyűrűre kérdeztem mert azt se találok.De előbb megpróbálom motor mosót mer azt mondták lehet hogy a gyűrű csak fel van ragadva és azért ereszt !!!
Remélem az a baja!!!![smile blush](/oldforum/images/smiles/blush.gif)
Válasz giriczmp1 #30102. hozzászólásáraHa ennyire zavar a minimális kartelgáz,akkor inkább add el,és vegyél egy másikat. Mert a motor tisztességes felújítása nagyon sokba fog kerülni,és nem biztos,hogy tartós lesz.
Válasz giriczmp1 #30101. hozzászólásáraBúcsú nem homokozó hoz hanem hinomoto e1804 hez
Szerintetek homokozó hoz motorfelujítás mennyibe kerülhet ? Honnan lehet hozzá cuccokat szerezni?![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
![smile helpsmilie](/oldforum/images/smiles/helpsmilie.gif)
Válasz hspityu #30099. hozzászólásáraKöszönöm a válaszodat!
Válasz sermangabor84 #30098. hozzászólásáraigen kéne lenni rajta mert ott szokott lenni a kis csatlakozó az akkunál,és mivel nem lehet rádugni így nem érzékel,nincs ami zárja.
Mert amúgy az eredeti japán aksikon van visszajelzés csati az akkun?
Akkor vegyem ki én is?
Aztán rendben mi?
Amúgy van egy egység a műszerfal mögött abba megy be a kábele mintha az vezérelné
Válasz hspityu #30095. hozzászólásáraGyári japán van még benne sztem az eredeti
Válasz sermangabor84 #30093. hozzászólásáraAkku sav szint jelző lámpa ami világít.Gondolom nem Japán akku van benne,aminek van olyan kis csatlakozója ami kell a lámpának.
Én kivettem az izzót belőle,mert zavart a világítása.
Válasz sermangabor84 #30092. hozzászólásáraAkkor faxa![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Sziasztok erre kellen egy kis tanács!
Fesz szabályzó cserélve akkut tölti sav szint ok akku tartja is a feszt 12.8v
Válasz Bognár Attila #30090. hozzászólásáraIgen, a visszazárás a legfontosabb, így nem szárad ki a talaj a mélyebb rétegekbe. Jó a rögtörő henger, csak ne laposvas legyen, hanem csőpálcás, spirálgyűrűs, vagy hasonló.
Válasz psycho #30089. hozzászólásáraA tömörítő henger azért kell, hogy vissza zárja a talajt?
Szerinted a rögtörő erre jó lenne, vagy az kevés?
Válasz Bognár Attila #30088. hozzászólásáraA tavasztól őszig terjedő tárcsázás sem jobb megoldás. Sivatagosítja a talajt. A lúdtalp kapás kultivátor jobb megoldás, ha kifejezetten gyomirtásról van szó. Szárzúzókban is van oldalra kitolható verzió, vízszintes tengelyűekbe akár hidraulikusan állítható is. Én a sekély kultivátorozást választanám, mindenképp valami jóféle tömörítőhengeres kombinációval.
Válasz 74 Misi #30085. hozzászólásáraA zúzáson is gondolkodom csak talán a kaszát ki tudom tenni oldalra, még a zúzó a gép mögött fut.
![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
Még egyiket sem próbáltam, csak képen, videón néztem.
Azt hallottam, hogy külföldön is füvesítik a gyümölcsöst, de azt mondják, hogy ott több az éves csapadék. A pázsit felveszi a csapadék 1 részét.
Persze aztán ha van fű a talajon és bár kevesebb csapadék jut le a fa gyökeréhez, de nem is szárad ki annyira, lehet ugyan az a végeredmény.
A franc se tudja.
Sziasztok!
Most, h felmerült egy kuplung téma, - szeretném kérdezni, ha csusztatott kjuplungnál rángat, akkor az egyértelműen kuplunghiba? Az állítás segít, vagy csere?
Köszönöm!
Válasz Birkás Balázs #30084. hozzászólásáraKb 10-12 napja próbáltam /kölcsön kért/ rugós kombinátort. Elsőre jónak tűnt a munkája, de kb 1 hete a gaz egy része, ami a felszín alá került vissza eredt.
A kombinátor 140cm széles volt és simán húztam 25 le-vel. Igaz sík, nem kötött talajban.
Válasz Bognár Attila #30083. hozzászólásáraDe ha kaszálod akkor nem csupasz a talaj nehezebben szárad ki illetve amennyiben nem gyűjtöd össze amit le vágtál "komposztálódik " és hasznosul a talajba.![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Külföldön is több helyen gyümölcsösökben és szőlőkben ezt a megoldást használják. Én a helyedben nem kaszálnám hanem zúznám.
Válasz Bognár Attila #30078. hozzászólásáraNekem mandula ültetvényem van, közel 2000 fa. Az enyhén lejtős terület miatt a tárcsa nem vált be, mert nem tudom megakadályozni a félrehordást, terraszosodást. Sokkal jobb a ludtalp-kapás kultivátor, bár a vonóerő szükséglete nagyobb, kb. 30 LE/m. A 2,5 m széleset 75 LE-vel tudom használni. Persze ebben a teljesítmény-kategórában már csak a kifejezetten ültetvénybe készült - fülke nélküli - traktorok elég alacsonyak ahhoz, hogy a fák alatt is lehessen velük dolgozni.
Fontos még, hogy a 6 x 5 m-es térállás megengedi, hogy mindkét irányba műveljem.
Válasz Balázs1994 #30079. hozzászólásáraÉn is próbáltam a tárcsát, de ha érés előtt csinálom a lepotyogó, érett gyümölcs a száraz földön szét is robban és koszos is lesz.
Ezért gondolkodom a kaszáláson, csak attól tartok, hogy a fű /gaz/ még lekaszálva is elszívja a nedvességet a fáktól.
Válasz Plútó #30081. hozzászólásáraNem mondod, hogy a légpárnás lovas vetőgépről még nem hallottál. Így nem tömörítem vissza a talajt.![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Válasz 74 Misi #30077. hozzászólásáraÜdv!
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
Misi,az első képen az valami újfajta drón? Legalább is úgy néz ki,ahogy ott lebeg a levegőben.
Válasz 74 Misi #30077. hozzászólásáraTarhonya vetés?![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz Bognár Attila #30078. hozzászólására Nekük van csümölcsösünk és mi tárcsázuk a közét és a fák alja kapálogépezve van.
Helló!
Azt szeretném kérdezni, hogy valaki művel-e gyümölcsöst a fórum tagok közül és mivel tartja tisztán a fák alját?
Útra kész.![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20160529163838_1.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20160529163858_2.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20160529163925_3.jpg)
Válasz Balázs1994 #30075. hozzászólásáraÜdv!
A farkereket ne rögzitsétek fixre, inkább a bolygós megoldást válasszátok.Nem használ sem a keréknek, sem a talajnak!
Válasz giriczmp1 #30072. hozzászólásáraNekem meg néha kevés az le-je de amúgy imádom mert robusztus kis gép meg azért van benne erő is! :)
Válasz giriczmp1 #30072. hozzászólásáraLehet érezni azt ha már nem az igazi a kuplung.
Válasz pepitamotors1984 #30071. hozzászólásáraNekem meg valószínűleg fel vén ragad va vagy cserélhető a gyűrű mert van kartergáza de hála istennek pöcröff indul és olyan mint egy kis erőgép.Honnan tudod hogy kuplungot mi kell?
Válasz giriczmp1 #30070. hozzászólásáraNem fújtam a vázon és a hídon semmit a 2 hátsó sérvédő és az első elemek lettek festve de azt porfestők csinálták a gyári színkódra! Az üó-t az kb 1100 körül van nincs kartergáza de majd hamarosan kuplungozni kell. A télen mikor nincs rá nagy szükség.
Ennyi baja van.
Válasz pepitamotors1984 #30069. hozzászólásáraA hidat is fújtad?Az üzemorán belül kerek 1100 van benne? És egy fontos kérdés a tiédnek van kartergáza?![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Válasz giriczmp1 #30068. hozzászólásáraaz enyémbe már van 1100 üó!
ez még a festés előtt készült kép azóta már kicsit másképp néz ki.....
most így néz ki de nem minden elem lett rajta festve csak amik nagyon rosszul néztek ki.
Válasz pepitamotors1984 #30067. hozzászólásáraNekem is meg van csak úgy vettem hogy be volt horpadva a sárvédő és ezek az oldalak és levettem hogy kikalapáljam és nemsikerült még le fújni! Tiéd be hány üzemóra van? Küldesz róla képet? Szerinted az enyém szép?![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Válasz giriczmp1 #30065. hozzászólásáraNekem is pont ez a típusú trakim van! :) Csak az enyémen meg van minden burkolat ezen volt valami tető?
Válasz giriczmp1 #30065. hozzászólásáraRossz a minőség nem ilyen csúnya.![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
Végre nem felejtettem lefotózni a tarkított!![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
![Traki](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20160528184622_image.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20160528184740_image.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20160528184757_image.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20160528184818_image.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20160528184847_image.jpg)
Válasz 74 Misi #30057. hozzászólásáraKösz! Még nem mondok,se igent se nemet. Mert előtte vagy azon a hétvégén most fejből nemtudom de ballagásra megyek.![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Válasz 74 Misi #30061. hozzászólásáraIlyet![Olaj](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20160528085030_image.jpg)
Válasz 74 Misi #30061. hozzászólására
Válasz giriczmp1 #30060. hozzászólásáraMilyet?![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Végre vettem motor tisztító adalèkot![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz prokop1032 #30055. hozzászólásáraÜdv a csapatba.![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Válasz 74 Misi #30057. hozzászólásáraUpsz ez kétszer ment.![smile blushing](/oldforum/images/smiles/blushing.gif)
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Válasz Maszek Zs #30053. hozzászólásáraHa ágaprító érdekel akkor gyere el a talira elméletileg lesz egy két lenkerekes masina is.![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Válasz Maszek Zs #30053. hozzászólásáraHa ágaprító érdekel akkor gyere el a talira elméletileg lesz egy két lenkerekes masina is.![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Sziasztok![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20160525222316_dsc01526.jpg)
Már régóta olvasgatom a fórumot és sok hasznos információra, praktikára találtam benne és úgygondoltam, hogy itt az ideje annak, hogy én is beköszönjek.
Kubota B6001-es trakim van