Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR405.84 FtUSD393.39 FtCHF431.97 FtGBP488.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz giriczmp1 #29945. hozzászólásáraAz én e1804-em is kartergázas. A kereskedőnél volt még vagy 3db e1804, mindegyik pipált kissé. Amíg jól indul és van ereje, addig nem kell vele foglalkozni. Az enyémben már 3000üó körül van óra szerint, abból vagy 1500-at én tettem bele. Tavaly ősszel kezdett beledolgozni a vízbe, így hát hengerfej le, síkoltatás szelepcsiszolás, új tömítés, 1 garnitúra gyűrű. Eredeti gyűrű a világon nincs hozzá. Méret alapján egy yanmar garnitúrát kapott. Kartergáz csökkent valamennyit. Működik, dolgozik, nincs vele gond. Kb 50e-ből kifutotta. Van hozzá szerelési könyvem, én csináltam magamnak.
Válasz giriczmp1 #29945. hozzászólásáraHelo - nekem sem a vizet forralja, nincs melegedés problémám,amúgy 750 mó van a trakiban és sajnos ezekkel a problémákkal vásároltam a trakit.Most nem tudom lefényképezni mert nem vagyok otthon,mire volnál kíváncsi?
Válasz Felvidéki67 #29943. hozzászólásáraNekem hála jó égnek a vizet nem melegíti.Az erejével sincs gond minel a multikárpótját megpakolva viszi csak akkor nem ha elástamagát.
Nekem csak melegen van egy kis karter gáza.Neked hány üzemôra van a trakiban?Küldesz egy képet a motorjáról? Valamire kiváncsi vagyok.
Lali kaszája mindent felállít
de le is vágja
komolyra fordítva szépen dolgozik ,a magas gazos lucernámat gyönyörűen vágta rendre.Sajnos idén valószínű kaszálás se lesz géphiány miatt,nomeg a lucerna is valami tökkelütötten néz ki,lehet a tavalyi nagy szárazság betett neki ott a homokon...
De azért traki-tali lesz.e?
Megsek beiratkozok valami OKJ-s neylon harisnya árusító tanfolyamra!
Válasz giriczmp1 #29932. hozzászólásáraSzevasz! A problémám az,hogy hirtelen nagyobb terhelésnél a hűtőbe bele fúj és a hűtősapkán keresztül a kiegyenlítőtartályba köpi a hűtőfolyadékot.Főleg talajmarózáskor fordul elő.A tavalyi hengerfejpakolás csere nem segített, ezért tervezem majd a közeli jövőben a hengerfej állapotát diagnosztizálni egy szakműhelyben hogy egyáltalán javítható-e a dolog.
Válasz vrxlaci #29938. hozzászólásáraMeg lett mi a baj szerencsére semmi csak van egy rudazat ami a kormányt nem engedi tovább csavarni meg a difit szét kapcsolja amikor tekerem alá és a rugónak a hangja
A világon összesen 2 jó szakma van. Ebből az egyik a meteorológus. A másik pedig a nylonharisnya árus. A meteorológustól meg sem kérdezik, hogy miért nem jött be a jóslata.
És látott már valaki olyant, hogy egy nő reklamált volna az árusnál azért, mert elszakadt a harisnyája? Mert én még nem. Ha elszakad, akkor újat vesznek és kész. Még akkor is, ha csak fél órát tartott a portéka.
Sajnos egyik gyerekem sem lett nylonharisnya árus. Pedig én mondtam ....
Válasz egymotoros #29934. hozzászólásáraLassan már azt sem lehet elhinni nekik, amit kérdeznek. Mindegyik mást jelez, de bízzunk benne, hogy nem hasra ütés szerűn adják ki ezeket az előrejelzéseket.
Válasz pápainyulas #29933. hozzászólásáraennyit a meteorológiai előre jelzésekről:
http://koponyeg.hu/t/Budapest
http://www.agroinform.com/idojaras
https://www.idokep.hu/idojaras/Budapest
Nincs 2 egyforma köztük.
Ha még egyszer újra kezdhetném tuti meteorológusnak mennék. Nulla tudás nulla felelősség, állami fizetés
Válasz egymotoros #29927. hozzászólásáraSzia! Én tavaly nyáron vetetem, és mostanra a búzavirág, kamilla derékig érő volt benne, a lucerna csak féltérdig, úgyhogy azért is vágtuk le.
Válasz egymotoros #29926. hozzászólásáraZ110 de csak a rugó,két három fele törik,kiesni nem tud de rövidebb lessz,nem is lehet észrevenni,csak vastag fűbe hogy csíkot húz,megcsúszik.
Válasz pápainyulas #29923. hozzászólásáraMelyik előre jelzést nézed ahol "jó ideig napos időt jósolnak"? Derékig ér a lucernám de nem merem levágni mert a következő 2 hétre minden napra mondanak esőt. Vagy levágom és megrohad, vagy lábon hagyom még hetekig , de akkor bevastagszik a szára és eladhatatlan lesz. Hol itt a megoldás?
Válasz Csaby68 #29922. hozzászólásáraNekem a lengyelfűkaszánál a rugó tört el a szabadonfutóba minden évbe,forgatta a korongot de csúszott ha vastag volt a fű,és a közepét hagyta el.
Válasz Balu2 #29913. hozzászólásáraSzia! Tavaly is ez volt, akkor a második kaszálásnál. Megvártam, még a teteje nagyjából megszáradt, és felborzoltam, aztán a renden is egy hétig sütötte a nap. Egy-két hete kezdtem etetni azt, penésznek semmi nyoma. Ahogy nézem, jó ideig napos időt jósolnak, szóval az idén is így cselekszem.
Válasz Lali86 #29921. hozzászólásáraGyorsasággal nem volt gond,mivel felezövel mentem.A tángyért orrára állítottam de akkor is ott hagyta.Na gyakorolok még!Köszönöm!Ja van 1 videó az első kaszálásról.MT-33
Válasz Csaby68 #29920. hozzászólásáraNem lehet hogy gyorsan mentél, és azért nem vágta le? Én perjéből is vágtam megdőltet, de levágta. Lucernából meg Geresz cimborámét vágtam, jól meg volt nőve, de nem hagyott el. Sebességet km/h-ban nem tudok mondani, de nekem 2x3 sebességes a trakesz, tehát van egy terep és egy országúti, és 3 sebesség előre, egy hátra. Ahol nagy volt ott terep 3-ban vágtam, majd megnézem már a gyári katalógusban hogy ott mennyi a max sebessége. Azt tudom hogy országúti 3.-ban 27 kmh a vége.Esetleg még azt tudom elképzelni hogy a 3. pontnál túl hosszú lehetett az orsó, ezért hátra lehetett billenve a kasza és az állótányér alá bemegy a megdőlt.
De jól megspanolt szíjjal, jó késekkel jó beállítással és sebességgel fel kell szednie.
Válasz Lali86 #29917. hozzászólásáraKöszönöm válaszod!Azért kérdem mert én kb 600-as kardán fordulattal és 200-es motor fordulattal hajtatom de lucernában a fekvőt nem vágta le.
Válasz Adis #29900. hozzászólásáraSzia! Én tavaly vásároltam náluk, nekem nagyon bejön és a 6 kés az nagyon jó, nagyon szépen dolgozik fuvet, bózotos területet, kukoricaszárat zúztam vele!
Válasz Csaby68 #29912. hozzászólásáraSzia.
Igen, dolgoztam vele. Egy 14 lóerős hátsókerékhajtású kínai kistraktorral kaszáltam, 540-es kardánfordulattal. Vágtam vele nagy lucernát is, vadlegelőt, kaszálót, szépen dolgozott.
Válasz giriczmp1 #29907. hozzászólásáraÉrdemes megpróbálni kis karter gáznál adalékot használni ha nem fogy a motorolaj és van még erő akkor érdemes próbálkozni szétszedés előtt. Érdemes megpróbálni egy motortisztítást(revitalizáló adalékok) ezt értem a motorolaj adalékolásával és az üzemanyag adalékolásával. Adalékdól ajánlom a XADO adalékokat vagy a PROTEC NANO adalékot.
Válasz Zsoltár70 #29910. hozzászólásáraEz milyen ubota?? Egy képet dobj fel róla lehet hogy megvan az a gázpedál kialakítás csak lemaradt a taposórész. Nézz a taposólemez alá hátha megvan a kialakítás.
A tanácsotokat szeretném kérni, van egy Yanmar f180-as ami a függőcsapszegnél olajzik. Az lenne a kérdésem, hol tudnám hozzá beszerezni a perselyt és a szimeringet?
Válasz pápainyulas #29906. hozzászólásáraSzia! Nekem szerencsém van legelőn vannak a barik ki se látszanak a fűből.
De az első kaszálás nálam is elúszik :( mit lehet vele csinálni, vagy te mit fogsz vele tenni?
Válasz Lali86 #29863. hozzászólásáraSzia!Te dolgoztál ezzel a kaszával?Megkérdezhetem mi a tapasztalat vele?Milyen kardán fordulattal hajtotad?Menyi az igénye?Köszi az infót előre is!
Válasz giriczmp1 #29907. hozzászólásáraSzia!
Azért van kartelgáza a motornak,mert nem 600 óra volt benne. Egyszer,vagy kétszer legalább átfordult már az órája mindnek,ami a 70-es,80-as évekből való.
Ettől függetlenül,a minimális kartelgáz nem probléma. Sőt olyan motor nem létezik aminek üzem melegen ne lenne,persze elenyésző,és szemmel nem látható,de az olaj felmelegszik,és elkezd párologni.
Válasz giriczmp1 #29907. hozzászólásáraSzevasz! Nekem is Hinomotom van már 3 éve.Az enyémnek is van kartergáza, ami ugye a szelepdeklin van kivezetve és én meg is hosszabbítottam a csövet egészen a motor alá hogy ne zavarjon.Én nem vettem észre semmi negativ dolgot ezzel kapcsolatban, mert jól gyúl,az olajat nem eszi, teljesítménye megmaradt, nem melegszik, én együtt élek eme hibájával. Az ok az lehet hogy a gyűrűk már nem tökéletesen tömítenek,vagy a kipufogó szelepek nem tömítenek. Én a közeljövőben tervezek egy hengerfej felújítást és majd meglátom hogy mire mentem vele. Egy gyűrűzés is jól jönne, de nehéz hozzá eredeti kúpos gyűrűt szerezni. Szerintem amíg nincs kézzelfogható hátránya a kartergázadnak, addig ne is foglalkoz vele
Sziasztok én most jelentkeztem be van egy E1804 hinomotom 1108 üzemóra van benne 600üzemórával vettem mindig szervizeltem de melegen van kartergáza nem sok de látni azért.Mi miatt lehet?Nem e baj?Szerintetek AZ 1108 üzemóra sok?
Válasz JAGI #29886. hozzászólásáraSzia! Nálam is ugyanez a helyzet, pár birka, nyulak. Legeltetési lehetőség itt sincs, vagyis macerás őket kihajtani, mert egyrészt messze van a legelő, másrészt időigényes, harmadrészt, hiába keríteném le őket,mert ellopnák, kerítésestől.
Szerencséd volt, az első kaszálás nálunk úgy néz ki elúszott!
Válasz 74 Misi #29904. hozzászólásáraNa az ilyen kerteket öröm szántani! :) Én nem annyira szeretem de néha meg kell csinálnom mert más nem vállalja el.
35454 hozzászólás
Sziasztok van új fesz szabályzom ha érdekel valakit!
Válasz cross #29950. hozzászólásáraKössz a segítséget és biztatást.![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz Geresz1 #29944. hozzászólásáraLátom te is ritkán olvasod a fórumot.![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20160517202411_plak_t_1.jpg)
Igen idén is lesz találkozó, Még mindég lehet jelentkezni.
Válasz Felvidéki67 #29948. hozzászólásáraNeked milyen eszközök vannak hozzá?![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Válasz giriczmp1 #29945. hozzászólásáraAz én e1804-em is kartergázas. A kereskedőnél volt még vagy 3db e1804, mindegyik pipált kissé. Amíg jól indul és van ereje, addig nem kell vele foglalkozni. Az enyémben már 3000üó körül van óra szerint, abból vagy 1500-at én tettem bele. Tavaly ősszel kezdett beledolgozni a vízbe, így hát hengerfej le, síkoltatás szelepcsiszolás, új tömítés, 1 garnitúra gyűrű. Eredeti gyűrű a világon nincs hozzá. Méret alapján egy yanmar garnitúrát kapott. Kartergáz csökkent valamennyit. Működik, dolgozik, nincs vele gond. Kb 50e-ből kifutotta. Van hozzá szerelési könyvem, én csináltam magamnak.
Válasz Felvidéki67 #29948. hozzászólásáraKöszi.Az entém kéttulajos.
Válasz giriczmp1 #29947. hozzászólásáraNem sok az sem szerintem,minden azon múlik, hogy az előző tulaj- tulajok hogy gondoskodtak a trakiról.![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Válasz Felvidéki67 #29946. hozzászólásáraHát a motor kinézetére helyezkedésére.Szerinted 1108 üzemóra sok?
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Válasz giriczmp1 #29945. hozzászólásáraHelo - nekem sem a vizet forralja, nincs melegedés problémám,amúgy 750 mó van a trakiban és sajnos ezekkel a problémákkal vásároltam a trakit.Most nem tudom lefényképezni mert nem vagyok otthon,mire volnál kíváncsi?
Válasz Felvidéki67 #29943. hozzászólásáraNekem hála jó égnek a vizet nem melegíti.Az erejével sincs gond minel a multikárpótját megpakolva viszi csak akkor nem ha elástamagát.![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Nekem csak melegen van egy kis karter gáza.Neked hány üzemôra van a trakiban?Küldesz egy képet a motorjáról? Valamire kiváncsi vagyok.
Válasz Lali86 #29917. hozzászólásáraHali!
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Lali kaszája mindent felállít
de le is vágja
komolyra fordítva szépen dolgozik ,a magas gazos lucernámat gyönyörűen vágta rendre.Sajnos idén valószínű kaszálás se lesz géphiány miatt,nomeg a lucerna is valami tökkelütötten néz ki,lehet a tavalyi nagy szárazság betett neki ott a homokon...
De azért traki-tali lesz.e?
Megsek beiratkozok valami OKJ-s neylon harisnya árusító tanfolyamra!
geresz
Válasz giriczmp1 #29932. hozzászólásáraSzevasz! A problémám az,hogy hirtelen nagyobb terhelésnél a hűtőbe bele fúj és a hűtősapkán keresztül a kiegyenlítőtartályba köpi a hűtőfolyadékot.Főleg talajmarózáskor fordul elő.A tavalyi hengerfejpakolás csere nem segített, ezért tervezem majd a közeli jövőben a hengerfej állapotát diagnosztizálni egy szakműhelyben hogy egyáltalán javítható-e a dolog.![smile glare](/oldforum/images/smiles/glare.gif)
Válasz vrxlaci #29941. hozzászólásárahát nem kicsit az biztos ... :D
Válasz YanmarFF245Gergő #29940. hozzászólásáraEz jó hír!![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Gondolom nagy kő esett le rólad
Válasz vrxlaci #29938. hozzászólásáraMeg lett mi a baj szerencsére semmi![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
csak van egy rudazat ami a kormányt nem engedi tovább csavarni meg a difit szét kapcsolja amikor tekerem alá és a rugónak a hangja ![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
Válasz egymotoros #29934. hozzászólására
![smile offtopic](/oldforum/images/smiles/offtopic.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
A világon összesen 2 jó szakma van. Ebből az egyik a meteorológus. A másik pedig a nylonharisnya árus. A meteorológustól meg sem kérdezik, hogy miért nem jött be a jóslata.
És látott már valaki olyant, hogy egy nő reklamált volna az árusnál azért, mert elszakadt a harisnyája? Mert én még nem. Ha elszakad, akkor újat vesznek és kész. Még akkor is, ha csak fél órát tartott a portéka.
Sajnos egyik gyerekem sem lett nylonharisnya árus. Pedig én mondtam ....
Bocs az off-ért.
Válasz YanmarFF245Gergő #29936. hozzászólásáraÜdv!
Krizol kollégához csatlakozva,javasolt a sürgős beavatkozás,mert rövid időn belül képesek egymást ledarálni a fogaskerekek.
Válasz YanmarFF245Gergő #29936. hozzászólásáraÜdv!
Tipp:A lehajtásban a kupgörgős csapágykosár összetört!
Hello! Van egy kis problémám yanmar ff245 nek ha be kapcsolom az első hajtást és tekerem a kormányt akkor egy ponton nagyon csattog az mitől lehet ?
Válasz egymotoros #29934. hozzászólásáraLassan már azt sem lehet elhinni nekik, amit kérdeznek. Mindegyik mást jelez, de bízzunk benne, hogy nem hasra ütés szerűn adják ki ezeket az előrejelzéseket.![smile aikido](/oldforum/images/smiles/aikido.gif)
![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
Válasz pápainyulas #29933. hozzászólásáraennyit a meteorológiai előre jelzésekről:
http://koponyeg.hu/t/Budapest
http://www.agroinform.com/idojaras
https://www.idokep.hu/idojaras/Budapest
Nincs 2 egyforma köztük.
Ha még egyszer újra kezdhetném tuti meteorológusnak mennék. Nulla tudás nulla felelősség, állami fizetés
Válasz egymotoros #29927. hozzászólásáraSzia! Én tavaly nyáron vetetem, és mostanra a búzavirág, kamilla derékig érő volt benne, a lucerna csak féltérdig, úgyhogy azért is vágtuk le.
http://www.met.hu/idojaras/elorejelzes/magyarorszagi_telepulesek/
Válasz Felvidéki67 #29908. hozzászólásáraHello hogy értetted a hengerfej felujítást? Ujjat vessel?AZ új kb 180.000ft![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Válasz Zsoltár70 #29925. hozzászólásáraNa ma megnéztem okával!Rá spanoltam a szijat rendesen + meg köszörültem a késeket!Meglátjuk.
Válasz egymotoros #29927. hozzászólásáraLe kell vágni,akár mi lessz vele,mert egy kaszálás kimarad ha húzod az időt.
Válasz egymotoros #29926. hozzászólásáraZ110 de csak a rugó,két három fele törik,kiesni nem tud de rövidebb lessz,nem is lehet észrevenni,csak vastag fűbe hogy csíkot húz,megcsúszik.
Kukorica vetése ma két hete!![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20160515062516_13113075_885595281568365_1675002417_o.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20160515062628_13128953_885595398235020_1361167562_o.jpg)
Válasz pápainyulas #29923. hozzászólásáraMelyik előre jelzést nézed ahol "jó ideig napos időt jósolnak"? Derékig ér a lucernám de nem merem levágni mert a következő 2 hétre minden napra mondanak esőt. Vagy levágom és megrohad, vagy lábon hagyom még hetekig , de akkor bevastagszik a szára és eladhatatlan lesz. Hol itt a megoldás?
Válasz Zsoltár70 #29925. hozzászólásáraMelyik lengyel kaszánál volt ez a szabadonfutó törés?
Válasz Csaby68 #29922. hozzászólásáraNekem a lengyelfűkaszánál a rugó tört el a szabadonfutóba minden évbe,forgatta a korongot de csúszott ha vastag volt a fű,és a közepét hagyta el.
Válasz wernerj #29918. hozzászólásáraHát ez szomorú
Válasz Balu2 #29913. hozzászólásáraSzia! Tavaly is ez volt, akkor a második kaszálásnál. Megvártam, még a teteje nagyjából megszáradt, és felborzoltam, aztán a renden is egy hétig sütötte a nap. Egy-két hete kezdtem etetni azt, penésznek semmi nyoma. Ahogy nézem, jó ideig napos időt jósolnak, szóval az idén is így cselekszem.
Válasz Lali86 #29921. hozzászólásáraGyorsasággal nem volt gond,mivel felezövel mentem.A tángyért orrára állítottam de akkor is ott hagyta.Na gyakorolok még!Köszönöm!Ja van 1 videó az első kaszálásról.MT-33
Válasz Csaby68 #29920. hozzászólásáraNem lehet hogy gyorsan mentél, és azért nem vágta le? Én perjéből is vágtam megdőltet, de levágta. Lucernából meg Geresz cimborámét vágtam, jól meg volt nőve, de nem hagyott el. Sebességet km/h-ban nem tudok mondani, de nekem 2x3 sebességes a trakesz, tehát van egy terep és egy országúti, és 3 sebesség előre, egy hátra. Ahol nagy volt ott terep 3-ban vágtam, majd megnézem már a gyári katalógusban hogy ott mennyi a max sebessége. Azt tudom hogy országúti 3.-ban 27 kmh a vége.Esetleg még azt tudom elképzelni hogy a 3. pontnál túl hosszú lehetett az orsó, ezért hátra lehetett billenve a kasza és az állótányér alá bemegy a megdőlt.
De jól megspanolt szíjjal, jó késekkel jó beállítással és sebességgel fel kell szednie.
Válasz Lali86 #29917. hozzászólásáraKöszönöm válaszod!Azért kérdem mert én kb 600-as kardán fordulattal és 200-es motor fordulattal hajtatom de lucernában a fekvőt nem vágta le.
Válasz Adis #29900. hozzászólásáraSzia! Én tavaly vásároltam náluk, nekem nagyon bejön és a 6 kés az nagyon jó, nagyon szépen dolgozik fuvet, bózotos területet, kukoricaszárat zúztam vele!
Válasz 76béci #29915. hozzászólásáraNincs kialakítás, kubota b6000. Hely sincs, hogy ki lehessen alakítani.
Válasz Csaby68 #29912. hozzászólásáraSzia.
Igen, dolgoztam vele. Egy 14 lóerős hátsókerékhajtású kínai kistraktorral kaszáltam, 540-es kardánfordulattal. Vágtam vele nagy lucernát is, vadlegelőt, kaszálót, szépen dolgozott.
Válasz giriczmp1 #29907. hozzászólásáraÉrdemes megpróbálni kis karter gáznál adalékot használni ha nem fogy a motorolaj és van még erő akkor érdemes próbálkozni szétszedés előtt. Érdemes megpróbálni egy motortisztítást(revitalizáló adalékok) ezt értem a motorolaj adalékolásával és az üzemanyag adalékolásával. Adalékdól ajánlom a XADO adalékokat vagy a PROTEC NANO adalékot.
Válasz Zsoltár70 #29910. hozzászólásáraEz milyen ubota?? Egy képet dobj fel róla lehet hogy megvan az a gázpedál kialakítás csak lemaradt a taposórész. Nézz a taposólemez alá hátha megvan a kialakítás.
Sziasztok!
A tanácsotokat szeretném kérni, van egy Yanmar f180-as ami a függőcsapszegnél olajzik. Az lenne a kérdésem, hol tudnám hozzá beszerezni a perselyt és a szimeringet?
Válasz pápainyulas #29906. hozzászólásáraSzia! Nekem szerencsém van legelőn vannak a barik ki se látszanak a fűből.
De az első kaszálás nálam is elúszik :( mit lehet vele csinálni, vagy te mit fogsz vele tenni?
Válasz Lali86 #29863. hozzászólásáraSzia!Te dolgoztál ezzel a kaszával?Megkérdezhetem mi a tapasztalat vele?Milyen kardán fordulattal hajtotad?Menyi az igénye?Köszi az infót előre is!
Válasz giriczmp1 #29907. hozzászólásáraSzia!
Azért van kartelgáza a motornak,mert nem 600 óra volt benne. Egyszer,vagy kétszer legalább átfordult már az órája mindnek,ami a 70-es,80-as évekből való.
Ettől függetlenül,a minimális kartelgáz nem probléma. Sőt olyan motor nem létezik aminek üzem melegen ne lenne,persze elenyésző,és szemmel nem látható,de az olaj felmelegszik,és elkezd párologni.
Sziasztok!
A kézigáz mellett hogyan lehetne megoldani a taposós gázt?,sajnos az enyémen csak kézi van a kubotán.
Válasz Felvidéki67 #29908. hozzászólásáraVisszaszokták kötni a levegőszűrő után. Így nem csajtol,a motor ujrahasznositja.
Válasz giriczmp1 #29907. hozzászólásáraSzevasz! Nekem is Hinomotom van már 3 éve.Az enyémnek is van kartergáza, ami ugye a szelepdeklin van kivezetve és én meg is hosszabbítottam a csövet egészen a motor alá hogy ne zavarjon.Én nem vettem észre semmi negativ dolgot ezzel kapcsolatban, mert jól gyúl,az olajat nem eszi, teljesítménye megmaradt, nem melegszik, én együtt élek eme hibájával. Az ok az lehet hogy a gyűrűk már nem tökéletesen tömítenek,vagy a kipufogó szelepek nem tömítenek. Én a közeljövőben tervezek egy hengerfej felújítást és majd meglátom hogy mire mentem vele. Egy gyűrűzés is jól jönne, de nehéz hozzá eredeti kúpos gyűrűt szerezni. Szerintem amíg nincs kézzelfogható hátránya a kartergázadnak, addig ne is foglalkoz vele![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Sziasztok én most jelentkeztem be van egy E1804 hinomotom 1108 üzemóra van benne 600üzemórával vettem mindig szervizeltem de melegen van kartergáza nem sok de látni azért.Mi miatt lehet?Nem e baj?Szerintetek AZ 1108 üzemóra sok?
Válasz JAGI #29886. hozzászólásáraSzia! Nálam is ugyanez a helyzet, pár birka, nyulak. Legeltetési lehetőség itt sincs, vagyis macerás őket kihajtani, mert egyrészt messze van a legelő, másrészt időigényes, harmadrészt, hiába keríteném le őket,mert ellopnák, kerítésestől.![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile offtopic](/oldforum/images/smiles/offtopic.gif)
Szerencséd volt, az első kaszálás nálunk úgy néz ki elúszott!
Válasz 74 Misi #29904. hozzászólásáraNa az ilyen kerteket öröm szántani! :) Én nem annyira szeretem de néha meg kell csinálnom mert más nem vállalja el.