Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz csoppika #34791. hozzászólásáraHát inkább ~3Liter.
Nem tudom igazából, kicsit sokallom.
Olvastam hogy 0,6-1,5 liter/Ha az átlag fogyasztása a japán kistraktoroknak. Lehet félre vagyok informálva.
Viszont kicsit nyugtató hogy szerintetek nem sok.
Segítséget szeretnék kérni.
Mitől lehet az hogy sokat fogyaszt a kistraktorom?
Iseki Geas 27-es (TG27).
Se egy gázolaj-folyás, tank se lyukas, nem is füstöl, kartelgáz mentes erős motor.
Ma dolgoztam vele 2.4 üzem órát. Talajt martam.
Tény és való hogy nem homokos talajon hanem kicsit kötöttebb fekete földön, viszont nagyon szépen dolgozott és nem erőltette meg magát, tehát van benne erő.
Viszont benyelt több mint 5L üzemanyagot. (Természetesen csurig volt tankolva.)
Válasz csoppika #34785. hozzászólásáraMivel ez egy összetett 2 darabból álló szimering, az eredetinek van egy perselye amelyik a tengellyel együtt forog, ennek a méretei 62x36x16-18. Ha magára a tengelyre fog illeszkedni akkor 62x30x16.
Tisztelt Kollégák!
Valaki tud nekem segíteni? A Yanmar kistraktor rotációs kapáján tönkrement a hajtómű szimering, a következő felirat van rajta: NOK AQ 1759E.Tudna valaki tanácsot adni,hogy hol kapható, vagy mivel tudnám helyettesíteni?
Üdv mindenkinek, előre is köszönöm.
Válasz kampf #34780. hozzászólásáraRögzítsd le a traktorhoz bilinccsel vagy pánttal, ahol csak lehet, hogy ne rázkódjon külön. Vagy vágjál rá hosszában vastag falú gumicsövet a kritikus helyekre, azt is a két végén ababilinccsel rögzítve. A gyorskötöző nem jó, nem tudod annyira megszorítani, amennyire kell.
Szép estét mindenkinek,kis segítséget kérnék.iseki ladhope180asom van ma egész nap dolgoztam vele és Estére a traki alján kilukadt a hidraulika cső persze az összes olaj elmentkb fél perc alatt,ha kicserélem a csövet sz.tem idővel megint ki fogja dörzsölni az alváz.tud valaki esetleg v.mi védő cuccot hidr.csőre vagy valamit hogy ez ne forduljon elő megint?
Válasz ballaelod1997 #34776. hozzászólásáraA karter szint felett kellene lennie valami szellőzőnek. Autóknál a légszűrőbe van kötve... Keleti traktoroknál a motor tetején a szabadba szellőzik...
A nívópálca tömítése rendben van? (O gyűrű vagy ilyesmi...)
Válasz csoppika #34774. hozzászólásáraNem igazán erőlködött, lassú munkatempóban mentem végig rajta.
Ohh értem
Melegedni sem melegedett abszolút, tökéletes volt a motor hőmérséklete.
Keresnék 22 collban ha lehet 8.3as gumit.
Hétvégén átszelem Mo-t, Heves-Pest megye szélétől a Balcsiig megyek.
Illetve 6-14es gumit szerintetek lehetne helyettesíteni? Gondolok itt autó gumira, még elő nem kaparom az új árát...
Válasz ballaelod1997 #34772. hozzászólásáraKöpte a füstöt meló közben? Szerintem ehet annyit. Ha nehéz a meló a motornak, akkor a jó állapotúból is jöhet kartergáz. De elvileg kellene lennie szellőzőnek ehhez, nem a nívópálcánál szoktak általában..
Sziasztok!
Egy kis segítséget és a véleményeteket szeretném kérni.
Adott egy Iseki Geas 27-es kistraki, a napokban talajmartam(150cm-es talajmaró, 100% kések) egy 1-1,2 Ha-s elég kötött agyagos, dombos területet. Gyönyörű szépen megcsinálta, viszont benyelt körülbelül 15 liter gázolajat.
Szerintetek ez sok?
Sehol sem fúj ki üzemanyagot.
Valamint pici olajat fúj ki a nivópálcánál, ha nehéz munkát végez.
Lehet hogy kartelgáz?
Válaszokat előre is köszönöm szépen!
Üdvözlettel:
Előd
Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni van egy yanmar 1300 kis traktorom aminek a motorja tönkre ment szeretnék bele venni egy Yanmar 3TN63 motort mivel az enyém 2hengeres ez pedig három így valamilyen változtatást kell e csinálnom a kuplung szerkezetnel? Előre is köszönöm
nekem is gyanusnak tünt a dolog, mert közbe talaltam egy angolvagy amcsi oldalt.
Az F14-15 16-ban egyforma a vizpunpa es nincs naluk hozza termosztat.
A F17 töl kezdödik masfajta vizpumpa es termosztat is van hozza.
Teljesen megegyeznek azzal amit betettel kepeket.
Ez az az oldal.
https://www.hoyetractor.com/CTGY
Válasz Bég #34752. hozzászólásáraKöszi a gyors valaszt.
Ok, akkor nem is keresgelek tovabb, elkepzelhetö,
de ezrt nem szedem le a pumpat, mert meg a motor
nem volt megbontva.
Válasz welsi #34751. hozzászólásáraSzia, a termosztatot F18 eseteben a vizpumpaba epitve lehet megtalalni, van ra esely, hogy a te traktorodban is ott lesz. Kivulrol nem lathato igy el sem dontheto, hogy van e beszerelve vagy nincs.
Irod, nem volt benne termosztat a tiedebe.
Ez azt jelenti megtalaltad, csak ki lett belezve.
Vagy pedig te szerelte be valami köztes termosztatot Pl. a gumicsöbe?
Ha megtalaltad a helyet hol volt, van?
35450 hozzászólás
Válasz ballaelod1997 #34793. hozzászólásáraEgyenes kapàs maro vagy a hajlitott?a hajlitott jòval több lovat kèr.
Válasz csoppika #34796. hozzászólásáraEgyedül a Tractordatan találtam meg a trakit, nem tudom hogy hol tudnám ezeket megnézni.
Válasz csoppika #34795. hozzászólásáraHáát ha én azt tudnám hogy hol kéne azt megnéznem
Válasz csoppika #34794. hozzászólásáraJogos
Válasz csoppika #34795. hozzászólásáraVagy az üzemóránkénti max fogyasztásra mennyi van megadva...
Válasz ballaelod1997 #34793. hozzászólásáraAzt keresd ki, hogy mennyi a g/KWh fogyasztása a gyártó szerint.
Válasz ballaelod1997 #34793. hozzászólásáraHa rendsodrózol, biztosan megáll annyiban
Válasz csoppika #34791. hozzászólásáraHát inkább ~3Liter.
Nem tudom igazából, kicsit sokallom.
Olvastam hogy 0,6-1,5 liter/Ha az átlag fogyasztása a japán kistraktoroknak. Lehet félre vagyok informálva.
Viszont kicsit nyugtató hogy szerintetek nem sok.
Válasz ballaelod1997 #34790. hozzászólásáraSzerintem reális a 2L óránként talajmarózásban egy 27 lovas trakinál.
Válasz ballaelod1997 #34790. hozzászólásáraTehát durván óránként eszik 2 liter naftát... Kardán melóban...Ennyi ezeknél soknak számít?
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Mitől lehet az hogy sokat fogyaszt a kistraktorom?
Iseki Geas 27-es (TG27).
Se egy gázolaj-folyás, tank se lyukas, nem is füstöl, kartelgáz mentes erős motor.
Ma dolgoztam vele 2.4 üzem órát. Talajt martam.
Tény és való hogy nem homokos talajon hanem kicsit kötöttebb fekete földön, viszont nagyon szépen dolgozott és nem erőltette meg magát, tehát van benne erő.
Viszont benyelt több mint 5L üzemanyagot. (Természetesen csurig volt tankolva.)
Talán adagoló?
Ötletek?
Előre is köszönöm.
Üdv:
Előd
Itt volt az idő egy kis fűpusztításnak: :-) https://youtu.be/-Pn04gPd6tQ
Üdv!
Érdekel valakit?
13 soros jó gumikkal eladó.
65ezerért.
Sopron.
30-2617577
Válasz bonora86 #34786. hozzászólásáraHa tudod a méretet, mi a kérdés? Menj be egy boltba, kérdezd meg, mit tudnak ezekkel a méretekkel kezdeni...
Válasz csoppika #34785. hozzászólásáraMivel ez egy összetett 2 darabból álló szimering, az eredetinek van egy perselye amelyik a tengellyel együtt forog, ennek a méretei 62x36x16-18. Ha magára a tengelyre fog illeszkedni akkor 62x30x16.
Válasz bonora86 #34784. hozzászólásáraNagy esély van rá, hogy colos méret...
Pontosan meg kéne mérni a külső belső átmérőket meg a szélességet is...
Tisztelt Kollégák!
Valaki tud nekem segíteni? A Yanmar kistraktor rotációs kapáján tönkrement a hajtómű szimering, a következő felirat van rajta: NOK AQ 1759E.Tudna valaki tanácsot adni,hogy hol kapható, vagy mivel tudnám helyettesíteni?
Üdv mindenkinek, előre is köszönöm.
Sziasztok.
Iseki 3125 hidros trakival, valakinek valami tapasztalata?
Köszönöm.
Válasz wernerj #34781. hozzászólásáraKöszönöm a választ már kész van.holnap kap szűrőt olajat és mehet tovább.remélem hogy többet nem lesz ilyen...
Válasz kampf #34780. hozzászólásáraRögzítsd le a traktorhoz bilinccsel vagy pánttal, ahol csak lehet, hogy ne rázkódjon külön. Vagy vágjál rá hosszában vastag falú gumicsövet a kritikus helyekre, azt is a két végén ababilinccsel rögzítve. A gyorskötöző nem jó, nem tudod annyira megszorítani, amennyire kell.
Szép estét mindenkinek,kis segítséget kérnék.iseki ladhope180asom van ma egész nap dolgoztam vele és Estére a traki alján kilukadt a hidraulika cső persze az összes olaj elmentkb fél perc alatt,ha kicserélem a csövet sz.tem idővel megint ki fogja dörzsölni az alváz.tud valaki esetleg v.mi védő cuccot hidr.csőre vagy valamit hogy ez ne forduljon elő megint?
Válasz csoppika #34778. hozzászólásáraKöszönöm szépen!
Úgy tűnik hogy csak nagy erőkifejtés során fúj ki picit, az O gyűrűt pedig megnézem
Válasz ballaelod1997 #34776. hozzászólásáraA karter szint felett kellene lennie valami szellőzőnek. Autóknál a légszűrőbe van kötve... Keleti traktoroknál a motor tetején a szabadba szellőzik...
A nívópálca tömítése rendben van? (O gyűrű vagy ilyesmi...)
Válasz bice #34768. hozzászólására sajnos kicsi a vetőgépre ,köszi
Válasz csoppika #34774. hozzászólásáraNem igazán erőlködött, lassú munkatempóban mentem végig rajta.
Ohh értem
Melegedni sem melegedett abszolút, tökéletes volt a motor hőmérséklete.
Akkor onnan miért fújhatja ki picit ?
Köszönöm a segítséget!
Sziasztok!
Keresnék 22 collban ha lehet 8.3as gumit.
Hétvégén átszelem Mo-t, Heves-Pest megye szélétől a Balcsiig megyek.
Illetve 6-14es gumit szerintetek lehetne helyettesíteni? Gondolok itt autó gumira, még elő nem kaparom az új árát...
Köszi: Csucsu
Válasz ballaelod1997 #34772. hozzászólásáraKöpte a füstöt meló közben? Szerintem ehet annyit. Ha nehéz a meló a motornak, akkor a jó állapotúból is jöhet kartergáz. De elvileg kellene lennie szellőzőnek ehhez, nem a nívópálcánál szoktak általában..
Válasz astra27 #34770. hozzászólásáraElnézést, kétszer küldte el.
Egyébként egy 2004-es traki.
1187 üzem órával.
Válasz astra27 #34770. hozzászólásáraNagyjából 5
Válasz astra27 #34770. hozzászólásáraNagyjából 5
Válasz ballaelod1997 #34769. hozzászólásáraSzia! Üzemórában ez mennyi lehetett?
Sziasztok!
Egy kis segítséget és a véleményeteket szeretném kérni.
Adott egy Iseki Geas 27-es kistraki, a napokban talajmartam(150cm-es talajmaró, 100% kések) egy 1-1,2 Ha-s elég kötött agyagos, dombos területet. Gyönyörű szépen megcsinálta, viszont benyelt körülbelül 15 liter gázolajat.
Szerintetek ez sok?
Sehol sem fúj ki üzemanyagot.
Valamint pici olajat fúj ki a nivópálcánál, ha nehéz munkát végez.
Lehet hogy kartelgáz?
Válaszokat előre is köszönöm szépen!
Üdvözlettel:
Előd
Válasz Sárközi Róbert #34767. hozzászólásáraÜdv.
A gumi átmérő szereletlenül 57cm.Akkor 2rxpi,azaz
57x3.14=179cm.
Üdv.! tudna segíteni akinek 5/12 gumi méretű első kerekes trakija van mekkora az első gumi kerülete( körbe mérve mérőszalaggal)?köszi
Válasz 74 Misi #34764. hozzászólásáraKÖszi.
Válasz RLaci71 #34685. hozzászólásáraSzia. Meglett a probléma oka?
Válasz savanya66 #34763. hozzászólásáraÍrtam 2019.06.22. Újszilvás Lovas ut 1.sz.
Válasz 74 Misi #34761. hozzászólásáraSzia. Az érdekelne hogy mikor lesz a találkozó?
Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni van egy yanmar 1300 kis traktorom aminek a motorja tönkre ment szeretnék bele venni egy Yanmar 3TN63 motort mivel az enyém 2hengeres ez pedig három így valamilyen változtatást kell e csinálnom a kuplung szerkezetnel? Előre is köszönöm
Válasz savanya66 #34759. hozzászólására
Igen. 2019.06.22. Újszilvás Lovas ut 1.sz.
Mire vagy kíváncsi?
Válasz savanya66 #34759. hozzászólására
Igen. 2019.06.22. Újszilvás Lovas ut 1.sz.
Mire vagy kíváncsi?
Sziasztok. A traki találkozóról tud valaki valami bővebbet?
Válasz tothn #34757. hozzászólásárayanmar ke-50 3 hengeres 879ccm dieswl motorba 2.7 liter 10w40 ENI Universal motorolaj ment bele.*Motorkód:3TNA72
Sziasztok! Vki segítene, hogy yanmar ke 50 traktorba (3 hengeres 15 Lovas) traktorba mennyi motorolaj és mennyi olaj kell hajtásláncba?
Válasz Bég #34754. hozzászólásáraKöszönöm nagyon rendes vagy.
nekem is gyanusnak tünt a dolog, mert közbe talaltam egy angolvagy amcsi oldalt.
Az F14-15 16-ban egyforma a vizpunpa es nincs naluk hozza termosztat.
A F17 töl kezdödik masfajta vizpumpa es termosztat is van hozza.
Teljesen megegyeznek azzal amit betettel kepeket.
Ez az az oldal.
https://www.hoyetractor.com/CTGY
Üdv.
Kihasználatlanság miatt eladó Yanmar F20 traktorom ,gyári talajmaróval ,kettes ekével ,két tagos sorközművelővel és egytengelyes pótkocsival. Érd: 20/585-37-76
Válasz welsi #34753. hozzászólásáramegneztem F14-hez melyik vizpumpa kell,mashogy nez ki mint az enyem , szerintem ott nincs beepitve termosztat.
Válasz Bég #34752. hozzászólásáraKöszi a gyors valaszt.
Ok, akkor nem is keresgelek tovabb, elkepzelhetö,
de ezrt nem szedem le a pumpat, mert meg a motor
nem volt megbontva.
Válasz welsi #34751. hozzászólásáraSzia, a termosztatot F18 eseteben a vizpumpaba epitve lehet megtalalni, van ra esely, hogy a te traktorodban is ott lesz. Kivulrol nem lathato igy el sem dontheto, hogy van e beszerelve vagy nincs.
Válasz Bég #34748. hozzászólásáraSzia megegyszer körbeneztem, nem talaltam sehol a termosztatot.
Irod, nem volt benne termosztat a tiedebe.
Ez azt jelenti megtalaltad, csak ki lett belezve.
Vagy pedig te szerelte be valami köztes termosztatot Pl. a gumicsöbe?
Ha megtalaltad a helyet hol volt, van?
Elnezest a sok zaklatasert.
Üdv: welsi