Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak607 FtBenzin árak606 FtEUR408.16 FtUSD375.23 FtCHF434.59 FtGBP483.79 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Nem olcsók ezek a pótok már mi is sokat kerestük anno BT66-al,de ki lehet fogni jót.Úgy érzem picit drágán vetted...még sokat kell dolgoznod rajta.
Ennek a kereke sem a felépítmény alatt van...
De nem elkedvetleníteni akarlak hisz így is nagyon hasznos segítség lesz!
Válasz Gábor Gábor #28259. hozzászólásáraMi 70-ért vettünk egy rozsda kupacot, nem tudom milyen állapotba volta tied!
Felújítás után 150 körül megállt, úgyhogy át lett alakítva légfékesre, de műszakija nincs, csak adattáblája(1967)!
Válasz Gábor Gábor #28259. hozzászólásáraBocsi, hogy bele kiabálok,de most miért hergeled a kolegát.Akkor kellett volna irni, hogy -"Fiuk van egy pótkocsim hatvanért akit érdekel, vegye fel velem a kapcsolatot"
Válasz Zöldfül #28236. hozzászólásáraÜdv.
Szép mélyszántás.De legalább az eleje kiáll könnyebb ráakasztani a kötelet.
Itt a példa az érdeklődőknek(miért jó az összkerék)legalább az elejét is elássa.
Ja és "sokkal kietlenebb helyen akad el".
Válasz sipos8512 #28239. hozzászólásáraSzia!
Nekem hátsókerék hajtású trakim van. Korábban volt 4X4 is.
Mindent el lehet vele végezni.
Bővebben keress meg privátban.
Válasz sipos8512 #28239. hozzászólásáraSzia. Először is azt kell eldönteni mire szeretnéd használni. A 4x4 nem hátrány és nem akkora + költség szerintem. Inkább olyan 18 LE körül vagy az felett gondolkozz (azoknak már gyári 3 pontja van hátul ).
Tisztelt fórumozok.Egy kis segítséget szeretnék kérni mivel most állok kis traktor vásárlása előtt hogy mire kell oda figyelni és mit ajánlotok?Mennyire fontos az első kerék hajtás is,mivel iseki TX1410 F négy kerék meghajtású de viszont kisebb gép mint egy Iseki TS 1610 vagy egy Yanmar YM 1500 vagy akár egy Hinomoto E15. Szívesen vennék meghallgatnék bármi tanácsot mi vásárlásnál segítséget adna.köszi
Válasz k2000 #28231. hozzászólásáraAD kapcsoló vagyis fékrendszer álltal kanyarodás rásegítés.Terep fokozatban lehet használni és amerre kanyarodik a gép azt az oldalt fékezgeti szó szerint. Furcsa kattogó hangot ad de ez természetes.Kubota szereti alkalmazni a GT5 is van.
Válasz gabi.gabor #28179. hozzászólására Szia Jó estét küldöm a képeket a generátorról mi Golf 1 es generátort tettünk fel mert ez volt itthon De valami japán Személyautóéjt kell keresni mert sokkal kisebb könnyebb elhelyezni
Válasz 76 Ati #28214. hozzászólásáraSzia ! Visszaolvasva egy nagyon régi hozzászólásodban olvastam róla ezért én is vettem két feleakkora szimeringet.Így négy ajkas lett. A tengelyt mi is felszabályoztuk. A védőperemet én nem dolomitból hanem fémből esztergáltattam. Majd készítek képeket.Köszönöm a segítséget.
Válasz hspityu #28218. hozzászólásáraKöszi a segítséget,kicsit alaposan körül néztem,és találtam mindkét oldalt nivócsavart négyszög kialakitás a vége.Már csak a hidraulikában tudna valaki jó tanácsot adni,hogy lehetne egyszerűen lekötni.
Nekem nem Kubotám van,de a Yanmar-om csak kicsivel kisebb mint a te traktorod.
Az első hídba tavaly cseréltem le az olajat,és majdnem belefért 4 liter hajtómű olaj.A két lehajtás,meg a difi elég sok olajat felvesz.Nekem van nívóm,furcsa,hogy a Kubotán nincs,nézd körbe hátha mégis van.
Kubota gl 240-es első hídba mennyi olaj kell? Mert csak beöntőnyilást láttok nívót nem. Köszönöm előre ha valaki tud segíteni,és még mindig várom ha valaki tudja hogy lehet hidraulikát lekötni hátra billentéshez.
35415 hozzászólás
Válasz gabi.gabor #28254. hozzászólásáraA vizsgához meg ha 2000 előtti gyártású és az, elég egy adásvételi is,persze a "jó" 1999.12.30.-i dátummal.
Válasz gabi.gabor #28254. hozzászólásáraSzia!
Nem olcsók ezek a pótok már mi is sokat kerestük anno BT66-al,de ki lehet fogni jót.Úgy érzem picit drágán vetted...még sokat kell dolgoznod rajta.
Ennek a kereke sem a felépítmény alatt van...
De nem elkedvetleníteni akarlak hisz így is nagyon hasznos segítség lesz!
..tényleg nem fikázás..sorry!
Válasz Gábor Gábor #28259. hozzászólásáraMi 70-ért vettünk egy rozsda kupacot, nem tudom milyen állapotba volta tied!
Felújítás után 150 körül megállt, úgyhogy át lett alakítva légfékesre, de műszakija nincs, csak adattáblája(1967)!
Válasz egymotoros #28248. hozzászólásáraHarompont lebiztositva nem merem hashuzora tenni mert aluminium
Válasz Gábor Gábor #28259. hozzászólásáraBocsi, hogy bele kiabálok,de most miért hergeled a kolegát.Akkor kellett volna irni, hogy -"Fiuk van egy pótkocsim hatvanért akit érdekel, vegye fel velem a kapcsolatot"
Válasz eke6572 #28211. hozzászólásáraTudnál kűldeni képet a shibaurád motorterébe lévő kábelokrol és a feszültség szabályzoról?
Válasz gabi.gabor #28257. hozzászólásáraBaker. 60 ért adtam
el az enyémet
Sziasztok! Shibaura sd 1603nak a motorterébe lévő elektromos vezetékeiről és a generátorol tudna valaki képet küldeni? Köszönöm!
150 volt rendszám nélküli de rendszámoztatható.
86 os évjárát
150 volt rendszám nélküli de rendszámoztatható.
86 os évjárát
Válasz gabi.gabor #28254. hozzászólásáraSzia! Mennyi volt a pót ha nem titok?
megérkezett:D
most még picit rozoga de csak festék kell neki meg lámpatesetek+prizmák
Hűha! Ez igen!
Válasz Balu2 #28251. hozzászólásáraKüldtem Emailt.
Válasz Maszek Zs #28250. hozzászólásáraAz hol van ha nem titok?
Válasz Balu2 #28246. hozzászólásáraNem ott voltam a helyszínen. Hanem mikor oda vagy vissza utazol szerintem itt mentél el mellettünk
Válasz Zöldfül #28236. hozzászólásáraÜdv.
Szép mélyszántás.De legalább az eleje kiáll könnyebb ráakasztani a kötelet.
Itt a példa az érdeklődőknek(miért jó az összkerék)legalább az elejét is elássa.
Ja és "sokkal kietlenebb helyen akad el".
Válasz nagylevente #28238. hozzászólásáraGratulálok hozzá! Hogy van megoldva a vonófej a trakin? Hárompont vagy hashúzó?
üdv az uraknak !
ha minden jőlmegy holnap hozom haza a pótkocsimat :D
jófogáson találtam eredeti állapotú tz4k pótkocsi 1985 ös .
Válasz Maszek Zs #28244. hozzászólásáraMelyik pálinkásnál voltál?
Válasz Csaby68 #28220. hozzászólásáraAkkor kell neki paripa bőven. köszi az infót :)
Válasz Balu2 #28235. hozzászólásáraÜdv!
Ha te ott voltál? Be jöhettél volna világ hírű pálinkával koccintani.
Meg kis eszme cserére a kombiról.
Válasz Zöldfül #28236. hozzászólásáraUgy látom Te is import magot vetel, szépen kél,de a sorja még nem látszik
Válasz Zöldfül #28236. hozzászólásáraSzépen lassan szerveződik a fórumon az úszó - merülő szekció.
Te Misi! Nem épül véletlenül uszoda, vagy valami vizes komplexum fatornyos kis faludban?
Válasz sipos8512 #28239. hozzászólásáraSzia!
Nekem hátsókerék hajtású trakim van. Korábban volt 4X4 is.
Mindent el lehet vele végezni.
Bővebben keress meg privátban.
Válasz sipos8512 #28239. hozzászólásáraSzia. Először is azt kell eldönteni mire szeretnéd használni. A 4x4 nem hátrány és nem akkora + költség szerintem. Inkább olyan 18 LE körül vagy az felett gondolkozz (azoknak már gyári 3 pontja van hátul ).
Tisztelt fórumozok.Egy kis segítséget szeretnék kérni mivel most állok kis traktor vásárlása előtt hogy mire kell oda figyelni és mit ajánlotok?Mennyire fontos az első kerék hajtás is,mivel iseki TX1410 F négy kerék meghajtású de viszont kisebb gép mint egy Iseki TS 1610 vagy egy Yanmar YM 1500 vagy akár egy Hinomoto E15. Szívesen vennék meghallgatnék bármi tanácsot mi vásárlásnál segítséget adna.köszi
Megkapta az új szekeret
Válasz Zöldfül #28236. hozzászólásáraIsmerős a szitu. Üdv a csapatban.
..., hogy jól induljon a nap. :)
A busók is tudják melyik a jó traki
Válasz Dani1980 #28233. hozzászólásáraSziasztok!
Igen, én már rendeltem. Ha tudok, segítek. Mi a kérdésed?
Alibabán keresztül rendelt már valaki cuccot?
Válasz k2000 #28231. hozzászólásáraAD kapcsoló vagyis fékrendszer álltal kanyarodás rásegítés.Terep fokozatban lehet használni és amerre kanyarodik a gép azt az oldalt fékezgeti szó szerint. Furcsa kattogó hangot ad de ez természetes.Kubota szereti alkalmazni a GT5 is van.
Ime kép róla ha jobban segít.
Kubota????? Mit kapcsolhat "ad" kar és a tekerős csap az ülés alatt? ha valaki tudja kérem irja meg köszönöm.
Szia ha nem gond küld már el imélbe hsanyi74@freemail.hu
Válasz nagylevente #28227. hozzászólásáraha nem latszik elkuldom emailba
Válasz Sanyi #28131. hozzászólására
Suzuki Maruti vagy Mitsubishi Colt generátora jó mert azon a szíjtárcsa is megfelelő.
Válasz gabi.gabor #28179. hozzászólására Szia Jó estét küldöm a képeket a generátorról mi Golf 1 es generátort tettünk fel mert ez volt itthon De valami japán Személyautóéjt kell keresni mert sokkal kisebb könnyebb elhelyezni
Válasz eke6572 #28223. hozzászólására
Válasz 76 Ati #28214. hozzászólásáraSzia ! Visszaolvasva egy nagyon régi hozzászólásodban olvastam róla ezért én is vettem két feleakkora szimeringet.Így négy ajkas lett. A tengelyt mi is felszabályoztuk. A védőperemet én nem dolomitból hanem fémből esztergáltattam. Majd készítek képeket.Köszönöm a segítséget.
Válasz k2000 #28221. hozzászólásáraOlvasd el a régebbi hozzászólásaimat,abban megtalálod.Ha megakadsz kérdezz nyugodtan.
Válasz hspityu #28218. hozzászólásáraKöszi a segítséget,kicsit alaposan körül néztem,és találtam mindkét oldalt nivócsavart négyszög kialakitás a vége.Már csak a hidraulikában tudna valaki jó tanácsot adni,hogy lehetne egyszerűen lekötni.
Válasz Tomi19921220 #28132. hozzászólásáraCsak jelzem ez az eke 2q fölött van és 2 m hosszú.Nekem ugyan ez az eke van.
Válasz Balázs1994 #28178. hozzászólásáraŐszinte részvétem!
Válasz k2000 #28217. hozzászólásáraSzia
Nekem nem Kubotám van,de a Yanmar-om csak kicsivel kisebb mint a te traktorod.
Az első hídba tavaly cseréltem le az olajat,és majdnem belefért 4 liter hajtómű olaj.A két lehajtás,meg a difi elég sok olajat felvesz.Nekem van nívóm,furcsa,hogy a Kubotán nincs,nézd körbe hátha mégis van.
Kubota gl 240-es első hídba mennyi olaj kell? Mert csak beöntőnyilást láttok nívót nem. Köszönöm előre ha valaki tud segíteni,és még mindig várom ha valaki tudja hogy lehet hidraulikát lekötni hátra billentéshez.
Válasz AGROKID #28215. hozzászólására