Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR408.16 FtUSD393.39 FtCHF431.97 FtGBP487.8 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Burgonyát szeretnèk vetni nagy területre!
Azt szeretnèm kèrdezni ha egy ekefejet leveszek úgy tudnèk e sorthúzni!
Ill:melyiket kell levenni az elsőt vagy a hátsót?
Ès ha ellenkezőleg visszafordítanám a földett jó ágyat kèpeznèk e a krumplinak?
Meg lehet így könnyíteni a munkát,jó elgondolás ez?
Csinált már valaki illyesmit!
Helló. Tudna valaki ajánlani japán traki után gyári billenős kis pótkocsit, amelyiknek legalább 3 oldala lenyitható, 1,5-2t a hasznos teherbírása használtan vagy újat elérhető áron?
Üdvözöllek ilokos!Érdeklődni szeretnék a réselt kormánylemezű ekével kapcsolatban!Látom a szántásod "szép" lett jól átvan fordítva a föld!Megvagy elégedve az ekével,érezhető-e a réselt lemez miatt a könnyebb húzás???Láttam a képen hogy csináltál ilyen kormánylemez toldatot az ekére!A nélkül nem fordított olyan szépen?Tudnál nekem esetleg az ekéről több képet is csinálni hátulról,mind két oldalról...?Azért kérdezlek mert szándékomban áll venni egy ilyen ekefejet,de azon is gondolkozom hogy csak egy kormánylemezt meg egy vasat vennék mert eke fejem van itthon kettő darab is és arra rá raknám a kormánylemezt!A képek segítségemre szolgálnának a kormánylemez kitámasztásában...stb!Köszönöm!
Válasz #22294. hozzászólásra
Üdv. Hát felénk nagyon szigorúak (vagy csak egyszerűen nem értenek hozzá)Mondtam nekik hogy nem egy ilyen traki van rendszámmal, meg minden papírom van, azt mondták felejtsem el a többiek is szabálytalanok. Na itt robbant el az agyam!!!! (itt valaki nagyon elmebeteg) Felhívtam a Budapesti központot, ott már segítőkészebbek voltak, arra utaltak a beszélgetésben hogy elvileg lehetséges! (de ezt hiába mondtam a helyi közlekedési felügyeletnél)
Lehet hogy legolcsóbban két mtz fényszóróval jönnél ki. A sima kör alakút ki tudod rakni a géptető két szélére és műszakin elfogadják. Az én kistraktoromnak is valami hasonló lámpamérete volt mint a tiédnek, kicsit alakítva lett a helye és az új mtz-k kocka fényszórója került bele, az 155x155-ös, H4-es.
Válasz #22285. hozzászólásra
Üdv. Okota a "táborban" Ha jól olvastam magad akarsz nekiállni a műszaki vizsgának . Hát nem akarlak elkeseríteni de nekem ez nem sikerült. Nem tudtam dűlőre jutni a közlekedési felügyelettel (azt mondták ezekre a traktorokra nem adnak rendszámot, mert az E.U. kívülről behozott trakiknak az új jármű feltételeknek kell megfelelni, kell típus vizsga) Na ilyen papír ezekre nincs! A ügy most ott áll hogy megoldja a kereskedő akitől vettem. De ha neked menni fog, akkor nem szóltam. (a kereskedő segít a világításban is) Amúgy nagyon jó trakit vettél
Ez a távfényszóró kiegészítő fényszóróként szerelhető fel az eredeti mellé. Tompítottal együtt nem, csak a távolsági fényszórót bekapcsolva világíthat.
A szöghajtásból a gumigyűrűnél folyik el az olaj, ott ahol a véglehajtás körbeforog amikor kormányzol. A mienket is szét kell szedni, mert nagyon lötyög a lehajtás. (ott én sem láttam az olajat...) Javasolnám, hogy 80w90 hajtóműolajat tegyél bele, az kellően sűrű. És igen három helyen kell ellenőrizni az olajszintet.
Válasz #22280. hozzászólásra
Egyébként te még nem cseréltél a hídban olajat?mert a szöghajtásban nem találtam olajat,beledugtam egy drótot nem volt olajos
Sziasztok!
Végre csatlakoztam a japán kistraktorosok táborához. Gépezetem egy YANMAR YM2020D. Amint megjönnek a származási papirok indulok neki a műszakiztatási procedúrának, és nézegettem a lámpákat. Látam, hogy valaki keresgélt fényszórót, és nagyobbakat talált. Az alábbi jó lehet.....???? Az eredeti mérete 150x95, ez elméletileg 150x80, szóval beeszkábálható.egy kicsit olcsóbb is lenne bele az izzócsere,mert az eredetibe cca. 3000Ft/db.
Egyet nem tudok, mit jelent az hogy távfényszóró? Vagy ne komplikáljak-fényszóró az és kész:)
Sziasztok! Segítsetek, kellene a Hinomoto trakihoz gyújtáskapcsoló. Ha lehetne eredeti japán. Vettem vagy 3 utángyártottat, de mindegyik hamar tönkremegy. Nem is értem a dolgot.
Üdv a forumozoknak mitsubishi mt1601 traktorom eladásábol maradt pár dolog ha valakit érdekel. levegőszűrö,gázolajszűrő,első hidhoz 2 db szimering,forraspontjelző.
Megnéztem, az alsó a lehajtás olajbeöntője, a felső pedig a szöghajtás olajbeöntője. Mindkettő egyben nívó is. Összehasonlítás képen megnéztem az mtz is, az is ugyan így van megoldva.
Remélem számíthatok segítségetekre.
Rendelkezem egy Shibaura sd 1840 kistraktorral
ami klönböző okok miatt megérett egy motor cserére több kérdésem is volna, aki tudna segíteni annak szívesen várom válaszát tapasztalatát esetleg.
Előre is köszönöm.
Akkor a tiéd az már az eggyel újabb, formásabb változat. Azt hozzátenném még, hogy én amikor vettem, a piaci árnál jóval olcsóbban szereztem meg, mert volt néhány dolog amit rendbe kellett rakni rajta. Azért adták el, mert egy komolyabb mennyiségű kopóalkatrész csere előtt állt: Első és hátsó fékeket megcsináltam (tárcsa, betét, dob, pofa), főfékhengert felújítottam, axiál csukló, kormányösszekötő, vezérléscsere, vízpumpa, termosztát, fékfolyadék, olajcsere, váltóolaj, diffiolaj. Ezeket mind magamnak csináltam meg, sikerült kifognom egy-két jó akciót (pl. a unixnál volt egy nagyobb készlet fékdobból, ami le volt akciózva 22 ezerről 8-ra), és így minőségi új alkatrészekkel (Nipparts,is jó áron volt összességében. Lassan a kuplungom lesz olyan, hogy kérni fog egy cserét kopás végett, de azt majd valamikor rábízom egy mesterre.
A japán minőség az ott van, nem kétséges. De a motor környékén nem nagyon gondolták át a szerelhetőséget. Pl. egy 1500 Ft-os szívósor tömítés cseréhez le kell csupaszítani a motor-felsőt, le kell bontani a vezérlést, a kábelkorbácsot kihúzni az utastérből, ahol minden elektronikus csatlakozóját ki kell húzni, kiszedni a két vezérműtengelyt és a hengerfejet, 15 vákuumcsövet, meg 20 jeladócsatlakozót, mert másképp nem jön ki.
Ahogy kiolvasom a szavaidból, összességében meg vagy vele elégedve. Azért kérdeztem, mert nekem is rav4 van. 2004 decemberi, második generáció facelift utáni. 5 ajtós 2.0 vvti, 150 Le. Nincs meg régóta, több mint fél évet futkostam utána, mire sikerült megtalálni ezt. Eddig kifejezetten meg vagyok vele elégedve, tipikus Toyota és ez még japán, hogy némileg a topik témájánál is maradjunk. Előtte corollám volt.
Csak vicceltem, de amúgy tényleg zöld. Kifejtem bővebben:
99-es 1. széria utolsó darabjaiból való, 3 ajtós, 4 személyes, 2 literes 16 szelepes benzinmotor, 130 lóerő, összkerékhajtás, elektronikusan kapcsolható a diffizár, ami gyakorlatban inkább pneumatikus, mert a műszerfali gomb egy szolenoidot kapcsol, ami a vákuumot átereszti, tehát végül is a vákuum kapcsolja. Felszereltsége az ahhoz képest hogy 99-es elég, jó, valószínűleg japánban már akkoriban is alapnak számított az elektromos tükör, elektromos ablak. Van még két napfénytető rajta, egy elől- egy hátul. Ötletes kis megoldásokból több is van rajta, de az mind az utastérre korlátozódik, a motor és a motortér feleslegesen van több helyen túlbonyolítva, annak a megtervezésénél valószínűleg nem a szerelhetőség volt az elsődleges szempont. Szóval ilyen rav4-em van, ez az én telekrejárósom...
Nekem az első hajtás kardán keresztje ment tönkre, 13.700- lett volna egy 4 cm-es kereszt, ami nekem sok. Bementem egy autósboltba, ahol lemértük tolómérővel, és 2900 forintért lett személyautó kereszt.
35454 hozzászólás
Burgonyát szeretnèk vetni nagy területre!
Azt szeretnèm kèrdezni ha egy ekefejet leveszek úgy tudnèk e sorthúzni!
Ill:melyiket kell levenni az elsőt vagy a hátsót?
Ès ha ellenkezőleg visszafordítanám a földett jó ágyat kèpeznèk e a krumplinak?
Meg lehet így könnyíteni a munkát,jó elgondolás ez?
Csinált már valaki illyesmit!
Válasz #22283. hozzászólásra
Próbáld meg a Keletagrot!
Egyébként nekem már vagy 5 éve egy Trabant gyújtáskapcsoló van a Mitsun, hibátlanul müködik.
Válasz #22300. hozzászólásra
Szia! Nézz be a Tz4k fórumba. 600 hozzá szólás
http://www.agroinform.com/forum/TZ4K-14B-kistraktor/t100
Válasz #22279. hozzászólásra
Jól emlékeztem, egy faszi ugyan olyat árul minta tied és úgy hírdeti, hogy gyári maróval ami 140 cm-es. Nekem a 22 lovas yanmaron volt 140 széles.
Helló. Tudna valaki ajánlani japán traki után gyári billenős kis pótkocsit, amelyiknek legalább 3 oldala lenyitható, 1,5-2t a hasznos teherbírása használtan vagy újat elérhető áron?
Üdvözöllek ilokos!Érdeklődni szeretnék a réselt kormánylemezű ekével kapcsolatban!Látom a szántásod "szép" lett jól átvan fordítva a föld!Megvagy elégedve az ekével,érezhető-e a réselt lemez miatt a könnyebb húzás???Láttam a képen hogy csináltál ilyen kormánylemez toldatot az ekére!A nélkül nem fordított olyan szépen?Tudnál nekem esetleg az ekéről több képet is csinálni hátulról,mind két oldalról...?Azért kérdezlek mert szándékomban áll venni egy ilyen ekefejet,de azon is gondolkozom hogy csak egy kormánylemezt meg egy vasat vennék mert eke fejem van itthon kettő darab is és arra rá raknám a kormánylemezt!A képek segítségemre szolgálnának a kormánylemez kitámasztásában...stb!Köszönöm!
Válasz #22283. hozzászólásra
Velencén a Füri KFT próbáltad már?
Válasz #22288. hozzászólásra
Illetve akkor 5 nívó van az első tengelyen! Hm ez mind hiba lehetőség!
Válasz #22288. hozzászólásra
oké köszi
Válasz #22294. hozzászólásra
Üdv. Hát felénk nagyon szigorúak (vagy csak egyszerűen nem értenek hozzá)Mondtam nekik hogy nem egy ilyen traki van rendszámmal, meg minden papírom van, azt mondták felejtsem el a többiek is szabálytalanok. Na itt robbant el az agyam!!!! (itt valaki nagyon elmebeteg) Felhívtam a Budapesti központot, ott már segítőkészebbek voltak, arra utaltak a beszélgetésben hogy elvileg lehetséges! (de ezt hiába mondtam a helyi közlekedési felügyeletnél)
Válasz #22291. hozzászólásra
Felénk ez eddig mindenkinek sikerült.
Válasz #22290. hozzászólásra
Sziasztok!
Lehet hogy legolcsóbban két mtz fényszóróval jönnél ki. A sima kör alakút ki tudod rakni a géptető két szélére és műszakin elfogadják. Az én kistraktoromnak is valami hasonló lámpamérete volt mint a tiédnek, kicsit alakítva lett a helye és az új mtz-k kocka fényszórója került bele, az 155x155-ös, H4-es.
Válasz #22285. hozzászólásra
HUUU bocsi rosszul írtam a neved.
jav:otkota
Válasz #22285. hozzászólásra
Üdv. Okota a "táborban" Ha jól olvastam magad akarsz nekiállni a műszaki vizsgának . Hát nem akarlak elkeseríteni de nekem ez nem sikerült. Nem tudtam dűlőre jutni a közlekedési felügyelettel (azt mondták ezekre a traktorokra nem adnak rendszámot, mert az E.U. kívülről behozott trakiknak az új jármű feltételeknek kell megfelelni, kell típus vizsga) Na ilyen papír ezekre nincs! A ügy most ott áll hogy megoldja a kereskedő akitől vettem. De ha neked menni fog, akkor nem szóltam. (a kereskedő segít a világításban is) Amúgy nagyon jó trakit vettél
Válasz #22289. hozzászólásra
:(
Válasz #22285. hozzászólásra
Ez a távfényszóró kiegészítő fényszóróként szerelhető fel az eredeti mellé. Tompítottal együtt nem, csak a távolsági fényszórót bekapcsolva világíthat.
Válasz #22287. hozzászólásra
A szöghajtásból a gumigyűrűnél folyik el az olaj, ott ahol a véglehajtás körbeforog amikor kormányzol. A mienket is szét kell szedni, mert nagyon lötyög a lehajtás. (ott én sem láttam az olajat...) Javasolnám, hogy 80w90 hajtóműolajat tegyél bele, az kellően sűrű. És igen három helyen kell ellenőrizni az olajszintet.
Válasz #22280. hozzászólásra
Egyébként te még nem cseréltél a hídban olajat?mert a szöghajtásban nem találtam olajat,beledugtam egy drótot nem volt olajos
csak akkor azt nem tudom a szöghajtásból hol folyik le az olaj, mert annak nincs leeresztője
Sziasztok!
Végre csatlakoztam a japán kistraktorosok táborához. Gépezetem egy YANMAR YM2020D. Amint megjönnek a származási papirok indulok neki a műszakiztatási procedúrának, és nézegettem a lámpákat. Látam, hogy valaki keresgélt fényszórót, és nagyobbakat talált. Az alábbi jó lehet.....???? Az eredeti mérete 150x95, ez elméletileg 150x80, szóval beeszkábálható.egy kicsit olcsóbb is lenne bele az izzócsere,mert az eredetibe cca. 3000Ft/db.
Egyet nem tudok, mit jelent az hogy távfényszóró? Vagy ne komplikáljak-fényszóró az és kész:)
https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/termekcsoport__Karossz%C3%A9ria+elemek__Universal+__Szgk.__F%C3%A9nysz%C3%B3r%C3%B3?rend_mezo=curr_gyartmany&rend_irany=asc&cikk_per_lap=30&cikkkod=FSZ+489.52.000.00+%2AIH
Válasz #22280. hozzászólásra
Köszi,akkor az első hídon 3 beöntő van és 3 nívó is.
Sziasztok! Segítsetek, kellene a Hinomoto trakihoz gyújtáskapcsoló. Ha lehetne eredeti japán. Vettem vagy 3 utángyártottat, de mindegyik hamar tönkremegy. Nem is értem a dolgot.
Üdv a forumozoknak mitsubishi mt1601 traktorom eladásábol maradt pár dolog ha valakit érdekel. levegőszűrö,gázolajszűrő,első hidhoz 2 db szimering,forraspontjelző.
Sziasztok!
Tudna valaki küldeni nekem YANMAR 1610d-hez használati útmutatót????
Sürgős lenne!
Előre is köszönöm!!!
rinderr@gmail.com
Válasz #22278. hozzászólásra
Megnéztem, az alsó a lehajtás olajbeöntője, a felső pedig a szöghajtás olajbeöntője. Mindkettő egyben nívó is. Összehasonlítás képen megnéztem az mtz is, az is ugyan így van megoldva.
Válasz #22271. hozzászólásra
17,5
130 a munkaszélesség de kell neki 145 hogy elférjen.
Sziasztok ! Valaki tud segíteni abban, hogy a 1610d yanmar első hídján a 2 db 8-as csavarnak mi a jelentősége?
Válasz #22275. hozzászólásra
Igen.de még mindig nem tudom a felső csavar minek van,de közzé teszem itt is hátha valaki tud konkrét választ adni.
Válasz #22272. hozzászólásra
Azért köszönöm! Jellemzően a kicsikhez megint nincs kiállítva eszköz. Lehet nem éri meg a nagy gyártóknak.
Válasz #22274. hozzászólásra
Szia! Ment a válasz.
Válasz #22270. hozzászólásra
Szia Kismumus! Irtam e-mailt olvastad?
Válasz #22272. hozzászólásra
Voltak kínai gépek is, ott láttam váltós ekét ,meg kínai kukorica vetőgépet is.
Válasz #22269. hozzászólásra
Nem csináltam képeket és csak 1-ekét és 1 kis bálázót láttunk azon kívül semmi nem volt a kicsikhez
Balu!
Ha jól emlékszek 17 lovas a yanid?
Milyen széles a rota hozzá?
Válasz #22268. hozzászólásra
Szia. Kérdezz bátran, ha tudunk segítünk.
Válasz #22267. hozzászólásra
Kíváncsi vagyok milyen eszközöket kínálnak kistrakikhoz. Csinálsz majd képet, az eszközökről ha nem gond? Én sajna az idén nem jutok el.
Sziasztok.
Remélem számíthatok segítségetekre.
Rendelkezem egy Shibaura sd 1840 kistraktorral
ami klönböző okok miatt megérett egy motor cserére több kérdésem is volna, aki tudna segíteni annak szívesen várom válaszát tapasztalatát esetleg.
Előre is köszönöm.
Válasz #22263. hozzászólásra SZia szombaton megyünk apával
Válasz #22265. hozzászólásra igen 23:00-ig bármikor
Misi, most látom, hogy kerestél. Hívhatlak, vagy inkább holnap zavarjak?
Válasz #22263. hozzászólásra
Igen ma a Kuboták csodálatosak
Üdv mindenkinek. Volt valaki az idei Agromashon?
Válasz #22251. hozzászólásra
Szia !
Képről úgy néz ki jó lesz . Megrendeltem , ha leér berakjuk és meglátjuk .
Többieknek is köszönöm a tippeket .
Válasz #22260. hozzászólásra
Akkor a tiéd az már az eggyel újabb, formásabb változat. Azt hozzátenném még, hogy én amikor vettem, a piaci árnál jóval olcsóbban szereztem meg, mert volt néhány dolog amit rendbe kellett rakni rajta. Azért adták el, mert egy komolyabb mennyiségű kopóalkatrész csere előtt állt: Első és hátsó fékeket megcsináltam (tárcsa, betét, dob, pofa), főfékhengert felújítottam, axiál csukló, kormányösszekötő, vezérléscsere, vízpumpa, termosztát, fékfolyadék, olajcsere, váltóolaj, diffiolaj. Ezeket mind magamnak csináltam meg, sikerült kifognom egy-két jó akciót (pl. a unixnál volt egy nagyobb készlet fékdobból, ami le volt akciózva 22 ezerről 8-ra), és így minőségi új alkatrészekkel (Nipparts,is jó áron volt összességében. Lassan a kuplungom lesz olyan, hogy kérni fog egy cserét kopás végett, de azt majd valamikor rábízom egy mesterre.
A japán minőség az ott van, nem kétséges. De a motor környékén nem nagyon gondolták át a szerelhetőséget. Pl. egy 1500 Ft-os szívósor tömítés cseréhez le kell csupaszítani a motor-felsőt, le kell bontani a vezérlést, a kábelkorbácsot kihúzni az utastérből, ahol minden elektronikus csatlakozóját ki kell húzni, kiszedni a két vezérműtengelyt és a hengerfejet, 15 vákuumcsövet, meg 20 jeladócsatlakozót, mert másképp nem jön ki.
Válasz #22259. hozzászólásra
Ahogy kiolvasom a szavaidból, összességében meg vagy vele elégedve. Azért kérdeztem, mert nekem is rav4 van. 2004 decemberi, második generáció facelift utáni. 5 ajtós 2.0 vvti, 150 Le. Nincs meg régóta, több mint fél évet futkostam utána, mire sikerült megtalálni ezt. Eddig kifejezetten meg vagyok vele elégedve, tipikus Toyota és ez még japán, hogy némileg a topik témájánál is maradjunk. Előtte corollám volt.
Válasz #22257. hozzászólásra
Csak vicceltem, de amúgy tényleg zöld. Kifejtem bővebben:
99-es 1. széria utolsó darabjaiból való, 3 ajtós, 4 személyes, 2 literes 16 szelepes benzinmotor, 130 lóerő, összkerékhajtás, elektronikusan kapcsolható a diffizár, ami gyakorlatban inkább pneumatikus, mert a műszerfali gomb egy szolenoidot kapcsol, ami a vákuumot átereszti, tehát végül is a vákuum kapcsolja. Felszereltsége az ahhoz képest hogy 99-es elég, jó, valószínűleg japánban már akkoriban is alapnak számított az elektromos tükör, elektromos ablak. Van még két napfénytető rajta, egy elől- egy hátul. Ötletes kis megoldásokból több is van rajta, de az mind az utastérre korlátozódik, a motor és a motortér feleslegesen van több helyen túlbonyolítva, annak a megtervezésénél valószínűleg nem a szerelhetőség volt az elsődleges szempont. Szóval ilyen rav4-em van, ez az én telekrejárósom...
Válasz #22257. hozzászólásra
Sziasztok
Zöld
Válasz #22251. hozzászólásra
Off a kérdés, de kíváncsi vagyok milyen rav4-ed van?
Válasz #22253. hozzászólásra
igen igen köszi teszi a dolgát szépen :)
Válasz #22246. hozzászólásra
Nekem az első hajtás kardán keresztje ment tönkre, 13.700- lett volna egy 4 cm-es kereszt, ami nekem sok. Bementem egy autósboltba, ahol lemértük tolómérővel, és 2900 forintért lett személyautó kereszt.