Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR408.16 FtUSD393.39 FtCHF431.97 FtGBP487.8 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Innen rendelek mindig, mert elég jók a webshopos áraik. Van egy toyota rav4 terepjáróm, aztán abba néztem nemrég, hogy mennyibe fáj egy kardánkereszt, mert egy beszélgetéskor horror összegeket hallottam. De ez a Japanparts jó márka, és itt jó áron van. Ha méretre jó, akkor remélhetőleg bírja majd a TLT-t, elvégre csak nem kap annyit mint egy Nissan terrano 2,7 TD-ben.
Nagyon Köszönöm ,
ránézésre jónak tűnik, este megnézzük a szerelővel aki javítja a gépemet . Ha ilyen áron megkapom az főnyeremény lenne .
Psycho :
Kapott zsírt rendesen, csak hát már nálam is ment 4 évet , előtte meg min:30-at japánban.
Az ősszel kissé elfáradt a szomszéd jó kis "kerti földjében" ami 10 éve nem volt művelve . Elfelejtette mondani , hogy előtte fóliasátor volt , és az utolsó sorban a vas tartó lábak még ott voltak eltemetve ...
Kenőanyag túltengés miatt kopott el? Segíteni nem tudok, de nekem a 15e is relatív. Vettem fix 550-es kardánt ennél többért, 1 év után csatangolt mint az állat. Pedig nem sajnáltam tőle a zsírt és szinte vízszintesen hajtott.
Egy kis segítséget kérnék alkatrész beszeréshez :
Yanmar F155D és a rota közötti kardánba keresek kardánkeresztet. A nagyobb kereskedőket végighívtam (Keletagro, Füri , stb ) de mindenhol 15.000 + szállítás körüli árat mondtak . Kicsit sokallom , tudtok esetleg valami olcsóbb beszerzési forrást (ahol nem beolvasztott trabantból készültet árulnak...) ?
A méretek : hossza 64,6mm , átmérő 25mm , belső zégergyűrűs , a gyűrűk távolsága 43mm .
Tudod én már 58 éves vagyok és ezért jobb ha billen
de van olyan eset amikor a trakit szállítani kell és erre utánfutó személygépkocsival a jó megoldás -vagyis mindekettő kellene de annyi pénz nics hogy mindkettőt vegyek
Én úgy tudom hogy lassú jármű vontathat személygépkocsi utánfutót de személygépkocsi nem vontathat lassú jármű pótot vagyis piros rendszámosat. (mert a lassú pót csak 25 km/ó mehet)
Marine - sárga, vetőgumó kereskedő szerint a legkoraibb ami kapható nálunk, termelő szerint szép és mennyiséget is adott. Idén én ezt fogom vetni. Próba cseresznye
tavaly vettem Keszthelyen Katicat (hasonlo a balatoni rozsahoz) es Hopelyhet. Ha valakit erdekel lesz belole vetnivalom kis tetelben. Nekem bejott mindket fajta csak ajanlani tudom
Szia!
Ha igazán jó fajtát akarsz,ami ízre is finom,akkor Balatoni Rózsa(Magyar fajta,piros)
Hópehely(Magyar fajta, fehér)Ez mindegyik korai.
http://www.burgonyakutatas.hu/burgonyafajtak/
http://www.burgonyakutatas.hu/2015-tavaszi-vetoburgonya-araink/
Nem olcsók,de igazán jók.
A Desire egy régi jó fajta piros burgonya, ismert is és általában hozza amit kell. Próbáltam még az agriát az sárga, nem termett rosszul, és az íze is jó. Red scarlet az korai hosszúkás piros, az elég jó volt, nekem bejött.
Volt még chery-m is, de az nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, sem mennyiségben, sem minőségben. Régebben volt még impala, az korai sárga, jó nagy krumplik voltak alatta, de hajlamos volt a közepe üregesedni, meg üvegesedni.
Nagyon szépen köszönöm a választ!
Átalakítom én is mert a mostani vonószemest nagyon nehéz egyedül felakasztani.alul a hashúzónál ráadásul még bukik előre is a pt mert nagyon lenn van a vonószem.
Igen, a vonórúdra ráhegesztettem egy összehegesztett, két darab 50 centi hosszú 80-as összefordított hengerelt U-profilból kialakított "zártszelvényt". Ebbe van beledugva egy másik, 60 mm-es zártszelvény, amire rá van csavarozva az 1400 kilós vonófej. Azért csináltam ilyen "bedugósra" mert csináltam hozzá egy másik klasszikus vonószemes csatlakozást is, hátha szükség lesz rá valamikor, pl. ha a Zetorral húzom a pótot.
De a 80-as U-profilok helyett szerintem megfelelne egy 4-5 mm falvastagságú 70 mm-es sima zártszelvény is (ilyet akartam de nekem nem sikerült ilyet találnom) amibe belefér a 60 mm-es zártszelvény és erre ráfúrod a vonófejet.
A magasságot a kistrakihoz állítottam be, azon 50 centi magasan van a vonógömb, az autón viszont csak 46 centin, így ott egy kicsit bukik előre a plató, de ez nem oszt-nem szoroz, autóval úgysem kell minden nap vontatni csak végszükség esetén.
BT 66:
Kérlek segíts abban hogy hogyan alakítottad át az Agrostrojt vonófejesre.Egyszerűen hegesztettél egy
zártszelvénynél erősebb "vasat" a vonórúdra és erre fúrtad fel a gkocsi vonófejet?
Köszi!
Így pont jó a magasság az autóhoz?
Ez mekkora méret? 50*50?
geresz
Régebben volt egy időszak, amikor én is gondolkodtam parcella kombájnban. Aztán rájöttem, hogy veszélyes vizek ezek nekem. Amiket én is megnéztem, benzinesek voltak, talán vw motorral.
Elméletileg őszi mélyszántás, tavasszal pedig a bakhátnak rögmentes, laza talajnak kell lenni. Nagyban ehhez direkt bakhát marót használnak, ami még a köveket is kiszedi, hogy betakarításkor ne legyen ott. Kicsiben ez azért más kérdés. Egy tavasszal mélyen marózott talaj lehet a halála is az adott szezon termésének is, ha szeles, esőmentes a tavasz. Persze, ha öntözési lehetőség van, akkor nem gond. Én ennek ellenére mélyen marózok a burgonyának ,elég vegyes talajviszonyok közt, lesz ami lesz alapon. Nem a megélhetésem múlik rajt, utólag meg úgyis ráfogja valamire az ember mitől lett jó, vagy rossz a termés.
Én a pótkocsit is tudom személyautóval is húzni ha szükség van rá. Persze nem bárhol és nem is bármikor. És a személygépkocsi utánfutóját is a kistrakival ha arra van szükség.
De kistraki után azért a billenős kispót az igazi, az utánfutót inkább csak "tiszta" dolgora szoktam használni ahol nem szükséges a billentés, pl. szüretkor.
Is is az utánfutót tudod aszemély kocsival is húzni de mivel az utánfutóknak középen van a tengelye nagyon az elejére kell pakolnod,hogy a traki hátulját nyomja és tudjon kapaszkodni. A pótkocsinál hátrább van a tengely és ha megpakolod rendesen a pótkocsit akkor rendesen le nyomja a traki hátulját és jobban kapaszkodik a gép.
35454 hozzászólás
Válasz #22253. hozzászólásra
Válasz #22249. hozzászólásra
Találékony az orrsúly!
Válasz #22246. hozzászólásra
Szia!
Itt néz körül,nem ígérem,hogy van megfelelő,de nagy a választék,nem drágák.
http://www.szawell.hu/kardankeresztek.html
Válasz #22250. hozzászólásra
Innen is meg tudod rendelni, még pár forinttal olcsóbb és van is nekik készleten, postapontra is lehet kérni
https://alkatreszek.hu/kardAnkereszt_suzuki_65.00x25.00_japanparts?cikkkod=JAP+JO-801%7CP#.VMjgd2iG_X4
Innen rendelek mindig, mert elég jók a webshopos áraik. Van egy toyota rav4 terepjáróm, aztán abba néztem nemrég, hogy mennyibe fáj egy kardánkereszt, mert egy beszélgetéskor horror összegeket hallottam. De ez a Japanparts jó márka, és itt jó áron van. Ha méretre jó, akkor remélhetőleg bírja majd a TLT-t, elvégre csak nem kap annyit mint egy Nissan terrano 2,7 TD-ben.
Válasz #22247. hozzászólásra
Szia !
Nagyon Köszönöm ,
ránézésre jónak tűnik, este megnézzük a szerelővel aki javítja a gépemet . Ha ilyen áron megkapom az főnyeremény lenne .
Psycho :
Kapott zsírt rendesen, csak hát már nálam is ment 4 évet , előtte meg min:30-at japánban.
Az ősszel kissé elfáradt a szomszéd jó kis "kerti földjében" ami 10 éve nem volt művelve . Elfelejtette mondani , hogy előtte fóliasátor volt , és az utolsó sorban a vas tartó lábak még ott voltak eltemetve ...
https://www.youtube.com/watch?v=juNuce67G50&feature=youtu.be Sziasztok Yanmarunk 34évesen 3hét állás után így indul !
Válasz #22246. hozzászólásra
Kenőanyag túltengés miatt kopott el? Segíteni nem tudok, de nekem a 15e is relatív. Vettem fix 550-es kardánt ennél többért, 1 év után csatangolt mint az állat. Pedig nem sajnáltam tőle a zsírt és szinte vízszintesen hajtott.
Válasz #22246. hozzászólásra
Sziasztok!
Ez vajon nem lenne jó bele?
https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/cikkszam?cikkkod=JAP+JO-801+*BR&mihezvalo=I
Sziasztok !
Egy kis segítséget kérnék alkatrész beszeréshez :
Yanmar F155D és a rota közötti kardánba keresek kardánkeresztet. A nagyobb kereskedőket végighívtam (Keletagro, Füri , stb ) de mindenhol 15.000 + szállítás körüli árat mondtak . Kicsit sokallom , tudtok esetleg valami olcsóbb beszerzési forrást (ahol nem beolvasztott trabantból készültet árulnak...) ?
A méretek : hossza 64,6mm , átmérő 25mm , belső zégergyűrűs , a gyűrűk távolsága 43mm .
Válasz #22242. hozzászólásra
Pucér Yani
megfázik ,hideg van!
Válasz #22206. hozzászólásra
Tudod én már 58 éves vagyok és ezért jobb ha billen
de van olyan eset amikor a trakit szállítani kell és erre utánfutó személygépkocsival a jó megoldás -vagyis mindekettő kellene de annyi pénz nics hogy mindkettőt vegyek
Válasz #22205. hozzászólásra
Én úgy tudom hogy lassú jármű vontathat személygépkocsi utánfutót de személygépkocsi nem vontathat lassú jármű pótot vagyis piros rendszámosat. (mert a lassú pót csak 25 km/ó mehet)
Válasz #22240. hozzászólásra
Ez jó ilyet már csináltam én is.
Válasz #22240. hozzászólásra
Üdv. Mindenkinek! Ma egy picit szétszedtem a Yanit. Kap egy kis javítófestést, és világítás kiegészítést. (megy műszakira)
Válasz #22233. hozzászólásra
Marine - sárga, vetőgumó kereskedő szerint a legkoraibb ami kapható nálunk, termelő szerint szép és mennyiséget is adott. Idén én ezt fogom vetni. Próba cseresznye
Válasz #22237. hozzászólásra
Sziasztok,
tavaly vettem Keszthelyen Katicat (hasonlo a balatoni rozsahoz) es Hopelyhet. Ha valakit erdekel lesz belole vetnivalom kis tetelben. Nekem bejott mindket fajta csak ajanlani tudom
Válasz #22233. hozzászólásra
Szia!
Ha igazán jó fajtát akarsz,ami ízre is finom,akkor Balatoni Rózsa(Magyar fajta,piros)
Hópehely(Magyar fajta, fehér)Ez mindegyik korai.
http://www.burgonyakutatas.hu/burgonyafajtak/
http://www.burgonyakutatas.hu/2015-tavaszi-vetoburgonya-araink/
Nem olcsók,de igazán jók.
Válasz #22227. hozzászólásra
Ezt 3 év adtam el 380-ér,mert azt hittem hogy nem fog kelleni.
Lehet rájuk rakni 1,6d golf motort.
Válasz #22233. hozzászólásra
Sziasztok.
A Desire egy régi jó fajta piros burgonya, ismert is és általában hozza amit kell. Próbáltam még az agriát az sárga, nem termett rosszul, és az íze is jó. Red scarlet az korai hosszúkás piros, az elég jó volt, nekem bejött.
Volt még chery-m is, de az nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, sem mennyiségben, sem minőségben. Régebben volt még impala, az korai sárga, jó nagy krumplik voltak alatta, de hajlamos volt a közepe üregesedni, meg üvegesedni.
Válasz #22233. hozzászólásra
ha nem koraiba gondolkodsz ,a KONDORNAL finomabb nincs:)
Sziasztok!
Ismét kérdeznék tőletek:Tudnátok ajánlani valami jó fajta vetőburgonyát?
Válasz #22231. hozzászólásra
Nagyon szépen köszönöm a választ!
Átalakítom én is mert a mostani vonószemest nagyon nehéz egyedül felakasztani.alul a hashúzónál ráadásul még bukik előre is a pt mert nagyon lenn van a vonószem.
Válasz #22230. hozzászólásra
Igen, a vonórúdra ráhegesztettem egy összehegesztett, két darab 50 centi hosszú 80-as összefordított hengerelt U-profilból kialakított "zártszelvényt". Ebbe van beledugva egy másik, 60 mm-es zártszelvény, amire rá van csavarozva az 1400 kilós vonófej. Azért csináltam ilyen "bedugósra" mert csináltam hozzá egy másik klasszikus vonószemes csatlakozást is, hátha szükség lesz rá valamikor, pl. ha a Zetorral húzom a pótot.
De a 80-as U-profilok helyett szerintem megfelelne egy 4-5 mm falvastagságú 70 mm-es sima zártszelvény is (ilyet akartam de nekem nem sikerült ilyet találnom) amibe belefér a 60 mm-es zártszelvény és erre ráfúrod a vonófejet.
A magasságot a kistrakihoz állítottam be, azon 50 centi magasan van a vonógömb, az autón viszont csak 46 centin, így ott egy kicsit bukik előre a plató, de ez nem oszt-nem szoroz, autóval úgysem kell minden nap vontatni csak végszükség esetén.
BT 66:
Kérlek segíts abban hogy hogyan alakítottad át az Agrostrojt vonófejesre.Egyszerűen hegesztettél egy
zártszelvénynél erősebb "vasat" a vonórúdra és erre fúrtad fel a gkocsi vonófejet?
Köszi!
Így pont jó a magasság az autóhoz?
Ez mekkora méret? 50*50?
geresz
Sziasztok!
Kismumus: Köszi a mailt,egyelőre nem aktuális a kasza.Bár szeretnék egyet de még nincs itt az ideje $$$
Sziasztok! Nem tudja valaki ,hogy hol lehet venni yanmarhoz első csülök szimmeringet?
Válasz #22225. hozzászólásra
Ez mennyiért?
Motor cserét ezeknél nem lehet eszközölni?
Válasz #22224. hozzászólásra
Az nem is rossz. Nem messze tőlem vett egy ürge MF kombájnt 200-ért de nyár óta javítgatja, hogy nyáron be tudja vetni.
Válasz #22221. hozzászólásra
Volt már egy ilyenem 1,2-es bogár motorral.
1ha kb 20l benzin
Válasz #22222. hozzászólásra
250 és nem engedett belőle egy fillért se,de nem is erőltettem.
Válasz #22220. hozzászólásra
Én tuti!!
Válasz #22219. hozzászólásra
Mennyi volt az annyi?
Válasz #22219. hozzászólásra
Régebben volt egy időszak, amikor én is gondolkodtam parcella kombájnban. Aztán rájöttem, hogy veszélyes vizek ezek nekem. Amiket én is megnéztem, benzinesek voltak, talán vw motorral.
Sziasztok kijön az agromashexpóra ??? :)
Válasz #22203. hozzászólásra
Sokáig kerestem én is,mert ugye voltak kritériumok.Olcsó legyen,zsákolós,és dizel.
Válasz #22215. hozzászólásra
Én is inkább mélyebben marozom, bár meg nem mértem. A lényeg, hogy görcsmentes homogén talajszerkezet legyen az eredmény.
Válasz #22215. hozzászólásra
Elméletileg őszi mélyszántás, tavasszal pedig a bakhátnak rögmentes, laza talajnak kell lenni. Nagyban ehhez direkt bakhát marót használnak, ami még a köveket is kiszedi, hogy betakarításkor ne legyen ott. Kicsiben ez azért más kérdés. Egy tavasszal mélyen marózott talaj lehet a halála is az adott szezon termésének is, ha szeles, esőmentes a tavasz. Persze, ha öntözési lehetőség van, akkor nem gond. Én ennek ellenére mélyen marózok a burgonyának ,elég vegyes talajviszonyok közt, lesz ami lesz alapon. Nem a megélhetésem múlik rajt, utólag meg úgyis ráfogja valamire az ember mitől lett jó, vagy rossz a termés.
Válasz #19123. hozzászólásra
helló
érdekelne a kasza ha meg van hivj a
06205487340
Válasz #22210. hozzászólásra
A talajmaróval sekélyen,vagy mélyen?kb mennyi cm?
Válasz #22211. hozzászólásra
Köszi.
Milyen mélységbe marózól?
Nálunk kötött talaj van!
Válasz #22209. hozzászólásra
Igen,hogyan,milyen mélységbe.
Burgonyát szeretnék termelni,nem sokat,de még nem csináltam ezért kérdezem.
Válasz #22208. hozzászólásra
Felénk, mióta üzemelnek a faluban japán traktorok,mindenki kéri a talaj marózást vetés előtt.
Válasz #22208. hozzászólásra
Szia. Én kötöttebb talajon gazdálkodom, egy sor fogas aztán talajmaró. Nekem így lesz megfelelő a magágy.
Válasz #22208. hozzászólásra
Arra vagy kíváncsi mivel készítem el a vetőágyat?
Konkrétan én fogassal.
Sziasztok!
Még új vagyok itt a fórumon,azt szeretném kérdezni ki foglalkozik burgonya termesztéssel?
Mivel szoktok krumpli földet csinálni?
Válasz #22202. hozzászólásra
kösz sikerült beszélnem az úrral!
Válasz #22205. hozzászólásra
Én a pótkocsit is tudom személyautóval is húzni ha szükség van rá. Persze nem bárhol és nem is bármikor. És a személygépkocsi utánfutóját is a kistrakival ha arra van szükség.
De kistraki után azért a billenős kispót az igazi, az utánfutót inkább csak "tiszta" dolgora szoktam használni ahol nem szükséges a billentés, pl. szüretkor.
Válasz #22204. hozzászólásra
Is is az utánfutót tudod aszemély kocsival is húzni de mivel az utánfutóknak középen van a tengelye nagyon az elejére kell pakolnod,hogy a traki hátulját nyomja és tudjon kapaszkodni. A pótkocsinál hátrább van a tengely és ha megpakolod rendesen a pótkocsit akkor rendesen le nyomja a traki hátulját és jobban kapaszkodik a gép.