Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR411.35 FtUSD391.7 FtCHF441.7 FtGBP492.85 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Üdv mindenkinek!
Yanmar 1.5 re ülésötlet kellene mert a gyári kényelmetlen tönkrement! Valami kényelmes olcsó megoldás érdekel!
Tud valaki ötlettel segíteni?
Így van....ez biza 1 hengeres...lehet hallani a hangján....nem beszélve a kék füstcsomóról....csak a talaj laza vagy jó minőségű, azért viszi jól....nekünk is volt tz, és hát....inkább nem jellemezném...egy japóval nem szállhat versenybe....persze saját súly és lóerő kategóriájában (pl. L 1500 vagy Ym 1500).Az eke pedig szerintem házi gyártás....a fejek olyanok mint a Regent uranuson, én ilyet húzok a John Deere Lanz 500-assal...2*30-ast...
Misikém valószinüleg ez a TZ-4k sem az egyszerű egyhengeres 14 lovas változat hanem szerintem a 2henger 27 lóvas. Az ekének viszont jó a mérete és szépen is dolgozik.
Motorfelújítást vállal valaki? meg lehet a váltóba is kell majd fogaskerék már kidobálja mind a kardán mind a szorzóváltót...
Mitshibisi 2050DF ritka jószágom van...
Válasz #20022. hozzászólásra
Üdv!
Amiket felsoroltál hát azoknak a dolgoknak a szállítására tökéletesen megfelel. De kár hogy nagyon messze laksz tőlem, mert nekem van egy szuper állaptú NSN 10-2B típusú (tz-4k) kispótom eladó és sokkal olcsóbban mint ez. Ha meg tudnád olcsón oldani a fuvart, ...
Nekem is tetszene egy Bagodi pótkocsi.Így én rosszat nem tudok mondani róla.Amennyiben működik a billentés,és nem nagyon van elrozsdásodva nem rossz vétel.Sajnos nekem csak rendszámos jöhet szóba,mivel a rend éber őrei, már szinte minden nap jelen vannak a falunkban,és ellenőriznek is!Tényleg alig van olyan nap,hogy ne látnám őket itt-ott.A traktort is ezért kellett rendszámozni.
Szóval én is szeretnék egy hasonló kis pótkocsit,vagy trágyaszórót,amit pótkocsiként is használnék.Bagodiban van kis trágyaszóró,ami úgy tudom nem tud billenteni.Ami nagyon zavar, az az árak elszabadulása,egy új pótkocsi megvásárlása egy kisebb vagyonba kerül manapság.A használtaké meg,igyekszik követni.
Válasz #20020. hozzászólásra
Hát akkor próbáld meg jobbra, utána meg balra is. Nincs rajta + - jelzés??? De lehet hogy már sehogy sem lesz jobb mert a dugattyú(k) már túlságosan megkoptak, az idő folyamám elhasználódtak. Azért írom hogy "dugattyú(k)", mert az enyémen az eredeti (vagy régi) olajpumpa két dugattyús volt, az új viszont már csak egy dugattyús volt!
Egyébként a 68 ezer Ft nem is olyan sok az én 2001-es 5000 koronámhoz (ami akkor kb 45-50 ezer Ft) képest. Ha nem akarod eladni hanem meg akarod hagyni magadnak a TZ-t akkor szerintem vedd meg, biztos sokáig kibírja és nyugtod lesz szinte egy "életre"!
Válasz #20018. hozzászólásra
Megtettem mindent az ügy érdekében, a filcet kicseréltem, az alsó szűrőt és az olajcsöveket kitakarítottam, kipufogót kiégettem, sajna túlzottan is, mert elolvadt a csonk, cserélni kellett. A kipufogó csak nagyon enyhén olajos, ami eddig nem volt jellemző. Ezt a masinát Apámtól örököltem, anno sokat segítettem neki szerelni (javítani) van egy olyan emlékem, hogy azt mondta, lehet állítani a pumpált olaj mennyiségén, csak már azt nem tudom hogyan.
Van egy csavar az olajpumpán, gondolom az lehet a tútor, csak azt nem tudom merre kell állítani, hogy többet nyomjon.
Megnéztem a pumpa árát 68-eft Horror ár!!
Válasz #20017. hozzászólásra
...no meg a kipufogót is ki kell néha tisztítani, a karbon-lerakódás el kell távolítani, kiégetni. De a TZ-4K -s topicban lehet és valószínü hogy több és hasznosabb tanácsot is kapsz.
Válasz #20016. hozzászólásra
Üdv!
Anno nekem is vol ilyen problémám a TZ-4K -val. Érdekes módon ha kézzel lassan tekertem a szivattyút akkor szemmel láthatóan nyomta az olajat (bár lehet hogy ez is csak olyan volt mint halottnak a csók), de amint behelyeztem a helyére akkor motorfordulattal szinte egy szem olajat sem nyomott. Mivel azonban szaki sajnos nem vagyok, (de egyébként tudtommal lehet javítani azt az olajozó szivattyút), ezért én vettem egy vadi újat és megszünt a probléma. Sok olajat egyébként nem fogyaszt el a motor a kenéshez mert még az olajozásra felhasznált olajból is valamennyi visszatér a tartályba azon a filc-betétes (textil, vagy mi is az szépen magyarul???) szürőn, meg alul azon a téglalap alakú müanyag szitán keresztül. Gondolom azt a filcet is meg a müanyg szitát is ellenőrizted, ha nem, akkor mindkettőt ellenőrizd és cseréld ki vagy tisztítsd ki azokat, amíg nem lesz új filc-betét addig azt kimoshatod benzinben és visszateheted ideiglenesen! De ha a kipufogó olajos, lucskos, akkor nem hiszem hogy nagy baj lenne, biztos van kenés-olajozás. Ha száraz a puffancs akkor viszont elég nagy a baj. Ha nincs aki megjavítsa az olajszivattyút akkor sztem vegyél egy újat! 10-15 évig biztos nyugtod lesz. Az enyémben 1974-től kibírta 2001-ig! Igaz hogy nem olcsó mulatság, de emiatt nem érdemes besütni a motort.
Az olajozás müködőképességét legegyszerübben és a kezelési útmutató szerint is úgy ellenőrizheted, hogy azt a csövecskét amely a filc-betéthez csatlakozik (a motor jobb oldalán) kösd el, és ha azon jön-csepeg az olaj akkor minden rendben. Persze, amint írtam volt, a filcbetét legyen tiszta, nem pedig koszos és olajsárral tömődott, mert akkor innen nem tud tovább folyni az olaj.
Sziasztok!
Van köztetek, aki korábban TZ 4K-t gyötört, és a szerelésében is otthon van?
Az olajzással nem vagyok megelégedve, alig fogyaszt valamennyit.
Hogyan lehet állítani az olajszivattyún, hogy többet pumpáljon.
Már az olajzó rendszert kitakarítottam, de nem változott semmi, félek nehogy bajt okozzon a gyenge kenés.
Üdv
Na ezért kérdeztem, hogy ennek mi értelme.
Én az ültetés során max a földel szintesen rakom a gumót és jó nagy bakhátat húzok rá és így könnyeb a szedés is.
Sziasztok sok volt a gondom , nyomon követem az eseményeket a fórumon de nem volt időm írni , képzeljétek el a mama kapott Stroke -ot , kifoszották a pincénket ezért azt se tudtam ,hol áll a fejem Ha viszont valakit érdekel lesz eladó 2db hátsógumi 8,3-22 es gumi 50-60% os állapotban 25eft ért elvihető a traktoros társaknak az állapotáról kérésre küldök fényképet mert vettem 2db Zsir új gumit rá !
Tel: 06302882257
Sziasztok!
Igen,ez egy házi készítésű burgonya vetőgép, mint azt a videó címe is mondja. Szerintem a pasi biztos abban, hogy nem neki kell majd felszednie a termést. Mert eléggé mélyen kellene kiszántani, kipörgetni, stb. Ha nálunk, Baranyában adná elő ugyanezt, akkor viszont sem a vegyszerezéssel, sem a betakarítással semmi gondja sem lenne. Az életben nem jönne ki az a krumpli a földből.
Gondoltam bejelentkezek hogy élek még, csak el vagyok havazódva :)
Tegnapi meló egy részéről képek. Az én szárzúzóm egy-egy lengőkéses...nem szecskáz annyira, és egy oldalra kirakja a füvet, vagyis nem lehet megvárni hogy nagy legyen a fű. Megpróbáltam megfordulni rá, hogy akkor mit kezd a halommal, de csak még nagyobbat rak a következőre...ez a képen is jól látszik. Ma nagyobba viszem bele, kíváncsi vagyok az eredményre.
A váltókart is lefényképeztem, szerintem nem gyárilag ilyen hosszú, mindenesetre odafigyelek váltásnál az ujjaimra.
Ja....nektek van gúzslánc a hosszú karokon a felfüggesztésnél? Nagy jobbra balra az elmozdulása a szárzúzónak...rendszeresen el is nyírja biztosítószeget
Helló.
Segítséget kérnék hogy ehhez a japán talajmaróhoz hol lehetne ezeket a fogaskerekeket venni. Sajnos elkoptak a hosszú évek alatt. Választ előre is Köszönöm!
Úgy látom hogy a leállító mágnesszelep nem egy hibabiztos szerkezet, ugyanis már többünknek elromlott, és sajnos úgy néz ki hogy nem nagyon csereszabatos, mert ahány féle traki, annyi fajta mágnesszelep. Én mivel sokat vacakolt hát kiiktattam és nem is nagyon érzem a hiányát, a motort egy beépített tolókarral "kézi automatikával" állítom le, de kényelmi szempontból azért jó lenne.
35441 hozzászólás
Válasz #20035. hozzászólásra
Hát ezt gyorsan össze dobtad!!
ha valakit érdekel:
http://olx.hu/hirdetes/kettes-eke-ID2uhF5.html
Válasz #20035. hozzászólásra
Nagyon jó kis gép,használd sokat!
Válasz #20035. hozzászólásra
Sziasztok!
Használd sokat,fényesítsd ki a csoroszlyák.
Válasz #20036. hozzászólásra
Az egyik fórum társunktól sikerült meg vennem 4 db Szent István fényképet adtam érte.
Válasz #20035. hozzászólásra
Szia!
Gratula hozzá.
Mennyiért sikerült ha nem titok?
Valami ilyet vadászok én is...
Sziasztok!
Ma ismét bővült a gép park.
Szombati nap is gyorsan eltelt. Köszönet ezért a jó napért.
Válasz #20032. hozzászólásra
A napokban láttam az OLX -en olcsó fünyiró traktor ülést!
Üdv mindenkinek!
Yanmar 1.5 re ülésötlet kellene mert a gyári kényelmetlen tönkrement! Valami kényelmes olcsó megoldás érdekel!
Tud valaki ötlettel segíteni?
Válasz #20011. hozzászólásra
Szia! Engem érdekelnének a gumik! Tudnál küldeni képeket az alábbi e-mail címre? Az ár egy vagy két darabra vonatkozik?
vikkmancs@gmail.com
Előre is köszi! :)
Válasz #20029. hozzászólásra
Így van....ez biza 1 hengeres...lehet hallani a hangján....nem beszélve a kék füstcsomóról....csak a talaj laza vagy jó minőségű, azért viszi jól....nekünk is volt tz, és hát....inkább nem jellemezném...egy japóval nem szállhat versenybe....persze saját súly és lóerő kategóriájában (pl. L 1500 vagy Ym 1500).Az eke pedig szerintem házi gyártás....a fejek olyanok mint a Regent uranuson, én ilyet húzok a John Deere Lanz 500-assal...2*30-ast...
Válasz #20028. hozzászólásra
Pedig ez bizony csak az egyszerű egyhengeres 14 lovas változat!!!
Válasz #20025. hozzászólásra
Misikém valószinüleg ez a TZ-4k sem az egyszerű egyhengeres 14 lovas változat hanem szerintem a 2henger 27 lóvas. Az ekének viszont jó a mérete és szépen is dolgozik.
Motorfelújítást vállal valaki? meg lehet a váltóba is kell majd fogaskerék már kidobálja mind a kardán mind a szorzóváltót...
Mitshibisi 2050DF ritka jószágom van...
Válasz #20025. hozzászólásra
Piros De szépen fordít.
Ez milyen eke lehet?
Válasz #20022. hozzászólásra
Üdv!
Amiket felsoroltál hát azoknak a dolgoknak a szállítására tökéletesen megfelel. De kár hogy nagyon messze laksz tőlem, mert nekem van egy szuper állaptú NSN 10-2B típusú (tz-4k) kispótom eladó és sokkal olcsóbban mint ez. Ha meg tudnád olcsón oldani a fuvart, ...
Válasz #20022. hozzászólásra
Szia
Nekem is tetszene egy Bagodi pótkocsi.Így én rosszat nem tudok mondani róla.Amennyiben működik a billentés,és nem nagyon van elrozsdásodva nem rossz vétel.Sajnos nekem csak rendszámos jöhet szóba,mivel a rend éber őrei, már szinte minden nap jelen vannak a falunkban,és ellenőriznek is!Tényleg alig van olyan nap,hogy ne látnám őket itt-ott.A traktort is ezért kellett rendszámozni.
Szóval én is szeretnék egy hasonló kis pótkocsit,vagy trágyaszórót,amit pótkocsiként is használnék.Bagodiban van kis trágyaszóró,ami úgy tudom nem tud billenteni.Ami nagyon zavar, az az árak elszabadulása,egy új pótkocsi megvásárlása egy kisebb vagyonba kerül manapság.A használtaké meg,igyekszik követni.
Sziasztok,
Bagodi pótkocsival szemezek, alábbi hirdetés:
http://www.jofogas.hu/zala/Bagodi_gyari_potkocsi_17955099.htm
Trágya,tűzifa,széna, gabona stb. szállitásra kellene.
Vélemény?
Válasz #20020. hozzászólásra
Hát akkor próbáld meg jobbra, utána meg balra is. Nincs rajta + - jelzés??? De lehet hogy már sehogy sem lesz jobb mert a dugattyú(k) már túlságosan megkoptak, az idő folyamám elhasználódtak. Azért írom hogy "dugattyú(k)", mert az enyémen az eredeti (vagy régi) olajpumpa két dugattyús volt, az új viszont már csak egy dugattyús volt!
Egyébként a 68 ezer Ft nem is olyan sok az én 2001-es 5000 koronámhoz (ami akkor kb 45-50 ezer Ft) képest. Ha nem akarod eladni hanem meg akarod hagyni magadnak a TZ-t akkor szerintem vedd meg, biztos sokáig kibírja és nyugtod lesz szinte egy "életre"!
Válasz #20018. hozzászólásra
Megtettem mindent az ügy érdekében, a filcet kicseréltem, az alsó szűrőt és az olajcsöveket kitakarítottam, kipufogót kiégettem, sajna túlzottan is, mert elolvadt a csonk, cserélni kellett. A kipufogó csak nagyon enyhén olajos, ami eddig nem volt jellemző. Ezt a masinát Apámtól örököltem, anno sokat segítettem neki szerelni (javítani) van egy olyan emlékem, hogy azt mondta, lehet állítani a pumpált olaj mennyiségén, csak már azt nem tudom hogyan.
Van egy csavar az olajpumpán, gondolom az lehet a tútor, csak azt nem tudom merre kell állítani, hogy többet nyomjon.
Megnéztem a pumpa árát 68-eft Horror ár!!
Válasz #20015. hozzászólásra
Szia. A számom:06302625124
Válasz #20017. hozzászólásra
...no meg a kipufogót is ki kell néha tisztítani, a karbon-lerakódás el kell távolítani, kiégetni. De a TZ-4K -s topicban lehet és valószínü hogy több és hasznosabb tanácsot is kapsz.
Válasz #20016. hozzászólásra
Üdv!
Anno nekem is vol ilyen problémám a TZ-4K -val. Érdekes módon ha kézzel lassan tekertem a szivattyút akkor szemmel láthatóan nyomta az olajat (bár lehet hogy ez is csak olyan volt mint halottnak a csók), de amint behelyeztem a helyére akkor motorfordulattal szinte egy szem olajat sem nyomott. Mivel azonban szaki sajnos nem vagyok, (de egyébként tudtommal lehet javítani azt az olajozó szivattyút), ezért én vettem egy vadi újat és megszünt a probléma. Sok olajat egyébként nem fogyaszt el a motor a kenéshez mert még az olajozásra felhasznált olajból is valamennyi visszatér a tartályba azon a filc-betétes (textil, vagy mi is az szépen magyarul???) szürőn, meg alul azon a téglalap alakú müanyag szitán keresztül. Gondolom azt a filcet is meg a müanyg szitát is ellenőrizted, ha nem, akkor mindkettőt ellenőrizd és cseréld ki vagy tisztítsd ki azokat, amíg nem lesz új filc-betét addig azt kimoshatod benzinben és visszateheted ideiglenesen! De ha a kipufogó olajos, lucskos, akkor nem hiszem hogy nagy baj lenne, biztos van kenés-olajozás. Ha száraz a puffancs akkor viszont elég nagy a baj. Ha nincs aki megjavítsa az olajszivattyút akkor sztem vegyél egy újat! 10-15 évig biztos nyugtod lesz. Az enyémben 1974-től kibírta 2001-ig! Igaz hogy nem olcsó mulatság, de emiatt nem érdemes besütni a motort.
Az olajozás müködőképességét legegyszerübben és a kezelési útmutató szerint is úgy ellenőrizheted, hogy azt a csövecskét amely a filc-betéthez csatlakozik (a motor jobb oldalán) kösd el, és ha azon jön-csepeg az olaj akkor minden rendben. Persze, amint írtam volt, a filcbetét legyen tiszta, nem pedig koszos és olajsárral tömődott, mert akkor innen nem tud tovább folyni az olaj.
Sziasztok!
Van köztetek, aki korábban TZ 4K-t gyötört, és a szerelésében is otthon van?
Az olajzással nem vagyok megelégedve, alig fogyaszt valamennyit.
Hogyan lehet állítani az olajszivattyún, hogy többet pumpáljon.
Már az olajzó rendszert kitakarítottam, de nem változott semmi, félek nehogy bajt okozzon a gyenge kenés.
Üdv
Szia Balu! Meg tudnád adni a telefonszámodat mert elveszett?
Válasz #20006. hozzászólásra
Na ezért kérdeztem, hogy ennek mi értelme.
Én az ültetés során max a földel szintesen rakom a gumót és jó nagy bakhátat húzok rá és így könnyeb a szedés is.
Válasz #20012. hozzászólásra
Közben megtaláltam a neten,unhz500-as géphez való.
De a bekötése jó lenne...
Sziasztok.
Valaki meg tudná mondani hogy mihez való ez a vezértömb?
Ha esetleg a bekötését is,az maga lenne a tökéj.
Sziasztok sok volt a gondom , nyomon követem az eseményeket a fórumon de nem volt időm írni , képzeljétek el a mama kapott Stroke -ot , kifoszották a pincénket ezért azt se tudtam ,hol áll a fejem Ha viszont valakit érdekel lesz eladó 2db hátsógumi 8,3-22 es gumi 50-60% os állapotban 25eft ért elvihető a traktoros társaknak az állapotáról kérésre küldök fényképet mert vettem 2db Zsir új gumit rá !
Tel: 06302882257
Sziasztok.
Itt van 2 db hasznos link akit érdekel eke olcsón jó állapotú gyári és egy krumpli kiszedő.
Eke: eke
Krumpli szedő: krumpli szedő
Utána mehet bele a szamóca palánta.
Egy kis bakhát húzás.
Válasz #20004. hozzászólásra
Szia!
Hát .. mondjuk én nem így kaszálnám, de a birtok az szép!
Válasz #20003. hozzászólásra
Sziasztok!
Igen,ez egy házi készítésű burgonya vetőgép, mint azt a videó címe is mondja. Szerintem a pasi biztos abban, hogy nem neki kell majd felszednie a termést. Mert eléggé mélyen kellene kiszántani, kipörgetni, stb. Ha nálunk, Baranyában adná elő ugyanezt, akkor viszont sem a vegyszerezéssel, sem a betakarítással semmi gondja sem lenne. Az életben nem jönne ki az a krumpli a földből.
Válasz #20000. hozzászólásra
Éljen!
Sziasztok!
Gondoltam bejelentkezek hogy élek még, csak el vagyok havazódva :)
Tegnapi meló egy részéről képek. Az én szárzúzóm egy-egy lengőkéses...nem szecskáz annyira, és egy oldalra kirakja a füvet, vagyis nem lehet megvárni hogy nagy legyen a fű. Megpróbáltam megfordulni rá, hogy akkor mit kezd a halommal, de csak még nagyobbat rak a következőre...ez a képen is jól látszik. Ma nagyobba viszem bele, kíváncsi vagyok az eredményre.
A váltókart is lefényképeztem, szerintem nem gyárilag ilyen hosszú, mindenesetre odafigyelek váltásnál az ujjaimra.
Ja....nektek van gúzslánc a hosszú karokon a felfüggesztésnél? Nagy jobbra balra az elmozdulása a szárzúzónak...rendszeresen el is nyírja biztosítószeget
Szép napot mindenkinek!
hello
Az szerintem egy ekére rakott, burgonya vető gép.Az értelmét vitatom,vagy csak én nem vágom.Találtam egy másik videót ott látszik a működése jobban.
nA OSZT ENNEK MI ÉRTELME?
Válasz #20000. hozzászólásra
Ezt lested reggel óta mi?
a 20000.
Enyém
Az
ÉS
Üdv!
Válasz #14862. hozzászólásra
Helló.
Segítséget kérnék hogy ehhez a japán talajmaróhoz hol lehetne ezeket a fogaskerekeket venni. Sajnos elkoptak a hosszú évek alatt. Választ előre is Köszönöm!
Üdv: Csaba
Válasz #19993. hozzászólásra
Akkor pontosítok:
Ahány féle motor, annyi fajta mágnesszelep. Hogy a motor mibe van beépítve, az már mindegy.
Válasz #19991. hozzászólásra
Igazábol ez egy 553-as bobcat -be van amiben kubota motor van.
Úgy látom hogy a leállító mágnesszelep nem egy hibabiztos szerkezet, ugyanis már többünknek elromlott, és sajnos úgy néz ki hogy nem nagyon csereszabatos, mert ahány féle traki, annyi fajta mágnesszelep. Én mivel sokat vacakolt hát kiiktattam és nem is nagyon érzem a hiányát, a motort egy beépített tolókarral "kézi automatikával" állítom le, de kényelmi szempontból azért jó lenne.