Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR414.94 FtUSD394.94 FtCHF445.63 FtGBP501 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Ott valami probléma van.Esetleg nem kapcsoltál be, valami automatikát a szintezőnél?Nálam a sok kis gomb, meg potméternél ,van olyan gomb is, ami kiemeli a szerszámot,de nem a felső végállásig,hanem úgy 2/3-ig.
Ami nekem furcsa,ezért nem is használom.
Válasz #19783. hozzászólásra
Szevasz Misi !
Végig nézztem a riportot a falutokról. Joggal lehetsz buszke a telepulésedre , no nemcsak a modern energetikai beruházásoktól , hanem ami engem megfogott,hogy igyekeztek egymás termékét, áruját, szolgáltatását igénybe venni, ezzel segíteni egymás válalkozását. Nálunk is vannak hatalmas kiterjedésú napelem parkok, de azokból csak egy pár ember profitál , nem egy egész telepulésAz ágyas pálinkátokról meg nem is szólva, mert az magáért beszél, szóval csak így tovább Újszilvás - Hajrá Misi!
Sziasztok.Volna egy kérdésem: A trakin a hidraulikának ugye van 2 végállása.Egyszer mikor teljesen le van engedve a kar, és mikor teljesen fel van emelve.Namost a Mitsun vagy ez vagy az van.Ha teljesen le tudom engedni, akkor csak 2/3-ig eemeli fel a karokat, ha teljesen felemeli, akkor csak 2/3-ig engedi le....ez csak nekem új, vagy nektek is, mert én ezt eddig nem igen észleltem.Eltekeredhetett valami belül vagy csak piszok van egy szelep alatt?
Üdv! A témához hozzászolva. Egy ismerósömnek van egy 64es kiadású Bungartz kiistrakija. 1.7Diesel. Borult vele régen,kartelgázcsö a szivóba volt kötve,mire odamászott,h. Leállitsa,arra telefolyt olajjal a szivó,3hengernek odabszott az olaj,elgörbült a hajtókar.azóta, a szabadba fújja a gázt. Nehogy megint igy járjon. Ez megelőzésképpen jó ötlet! Máshol nem tud olajat szivni. Fekve megy olajnyomás nélkül is kibirja még leállitod. Utána beinditható. Csak ha sokáig fexik leállitva,szerintem 5perc is elég lehet,dugattyúgyűrűk nem tartják meg az olajat,azt bejut az égéstérbe. Utána érdemes a porlasztót kiszedni,azt öninditóval kilöketni az olajat.
Szerintem borulás közben minden kép nem árt le állítani a trakit " Balu ezt mint a jetskyn úgy oldotta meg spárga a leállító gombra és a csuklóra " Mi után talpra állítottad az olajakat és a vizet minden esetben ellenőrizni kell. De Balu szerintem jobban tudja.
Szia Balu!
Így, hogy szerencsésen megúsztátok, meg merem kérdezni. A csajok is ilyen könnyen és rendszeresen felborulnak arrafelé a mezőn? Mert akkor lehet, kirándulunk egyet. Vagy csak az amelyikkel te mész ki?
Egyébként mit kell ellenőrizni borulás után, mielőtt be lehet röffenteni a gépet? Hallottam olyat, hogy alany felborult, majd talpraállítás után hirtelen felindulásból ráindított, motor meg nyekk.
Üdv
Te Balu, ezt ismét szerencsésen megúsztad.
Az irányjelződ valószínűleg titánból készült.
Azért legközelebb nem kéne azt az ucsó barázdát erőltetni,inkább hagyd ott.Mondjuk könnyen beszélek én, innen a nagy alföldről.Ahol a legnagyobb domb a Tisza töltése.
Szóval vigyázz magadra inkább.
Balu,mifelénk csak a biciklit szokták így letámasztani a föld végén.Errefelé trakit még nem láttam így letámasztva.Nincs mese,támasztókerekek kellenek rá mint a gyerek biciklire.
Jó a hasítógép,igényes munka.De ránézésre kb 3-400-at forog a kúp,az elég lassú.5-600 az ideális,de ha egy kicsivel több az sem baj.Így is jó csak így egy kicsit öreges a tempó.De összességében tuti a gép.
Válasz #19766. hozzászólásra
90-nes a kúp. Az ékszíj azért lett belerakva hogy a gardának ne legyen akkora törése.Meg igazából látszik a videón hogy kicsi hajt nagyot az lassító áttétel. A gardán az 2-es fokozatba van és a motor 1200fordulaton pörög.
Szia. Szépen dolgozik a gép, tetszik a konstrukció.
Kérdéseim vannak:
- mekkora a kúp (8,9,10 cm, vagy más)?
- miért van lassító áttétel a ékszíj hajtásnál?
- mekkora fordulatszámon megy a trakesz?
ÜDV! Tetszik a hasitó! nem veszélyes egy kicsit nekinyomni a kupnak a fát? ha lecsuszik,v hasad,gond lhet. vmi erökaros megoldást nem lhet kitalálnirá? ugy értem,h. egy erőkarral csusztatni a fát a kupra,. kazánlap,v. szögvasbol egy nyomólapot,meg vmi vezetőt,azt könnyebben belekeapna. esetleg lábbal rálépni,fölül meg nyomná az erőkarral a nyomólapot a kupra. mint egy prés,csak menet nélkül.csak " hangosan gondolkodtam"
Ennyi.....A legjobbakkal is előfordul. Klubot kellene alakítani, te öreg motorosnak számítanál. Jobbulást nektek! Ha kell segítség a helyreállításban, hívj fel, elég profi gárdám van, esztergályos, karosszériás, bontós.
Misi te nem vagy százasahányszor elolvasom mindig röhögök.
De hálisten nem lett semmi bajunk.
Nem ért váratlanul mert mondom még ezt az egyet behúzom aztán elég lesz mert meredek.Hát az volt.
Ja és szerencsém volt,pont arra járt a helyi tűzépes a KCR-es autóval.
Válasz #19753. hozzászólásra
Tegnap többször is be mondták a hírekbe, hogy Martonvásár környékén egy őrült traktoros izgatottan körbe ugrálta a traktorját és folyamatosan üvöltötte "Kelj fel Yani, Kelj fel Yani " Most már értem az egészet.
Remélem nem lett semmi bajod és a traki is szerencsésen meg úszta.
Megértem azt, hogy kinőtted a gépedet.
Van Yanmarban is 30 lovas,miért váltod a típust?Én idén vettem nagyobb gépet,és bár költeni kellett rá ,a munkájával nagyon elégedett vagyok.Most a lóerő is elegendő,igaz még csak talajmaróztam vele.
35441 hozzászólás
Válasz #19790. hozzászólásra
Szerintem valami nöi napozó vagy valami nudista strand lehet a közelben
Válasz #19787. hozzászólásra
Gyakorlat teszi a mestert, ez volt az első repülésem.
Válasz #19784. hozzászólásra
Sziasztok
Agronomus
Ott valami probléma van.Esetleg nem kapcsoltál be, valami automatikát a szintezőnél?Nálam a sok kis gomb, meg potméternél ,van olyan gomb is, ami kiemeli a szerszámot,de nem a felső végállásig,hanem úgy 2/3-ig.
Ami nekem furcsa,ezért nem is használom.
Válasz #19770. hozzászólásra
Balu a tôbbiek már elsutôtték az ôsszes poént a borulásoddal kapcsolatban, de azért ôrulôk én is, hogy semmi komolyabb kárt, sérulést nem szenvettél
Válasz #19785. hozzászólásra
Szevasz Agrokid -- egyenlôre sokkal jobb traktoros vagy mint dron pilóta. Itthon a barátom pedig egy profi dronozó, de pocsék sofôr.
Válasz #19783. hozzászólásra
Szevasz Misi !
Végig nézztem a riportot a falutokról. Joggal lehetsz buszke a telepulésedre , no nemcsak a modern energetikai beruházásoktól , hanem ami engem megfogott,hogy igyekeztek egymás termékét, áruját, szolgáltatását igénybe venni, ezzel segíteni egymás válalkozását. Nálunk is vannak hatalmas kiterjedésú napelem parkok, de azokból csak egy pár ember profitál , nem egy egész telepulésAz ágyas pálinkátokról meg nem is szólva, mert az magáért beszél, szóval csak így tovább Újszilvás - Hajrá Misi!
Én is
A nagy teszt!!!
Sziasztok.Volna egy kérdésem: A trakin a hidraulikának ugye van 2 végállása.Egyszer mikor teljesen le van engedve a kar, és mikor teljesen fel van emelve.Namost a Mitsun vagy ez vagy az van.Ha teljesen le tudom engedni, akkor csak 2/3-ig eemeli fel a karokat, ha teljesen felemeli, akkor csak 2/3-ig engedi le....ez csak nekem új, vagy nektek is, mert én ezt eddig nem igen észleltem.Eltekeredhetett valami belül vagy csak piszok van egy szelep alatt?
Kicsit OFF de ismét dagad a keblem.
http://www.echotv.hu/a-videk-elni-akar-2014-09-07-a-videk-elni-akar
Üdv! A témához hozzászolva. Egy ismerósömnek van egy 64es kiadású Bungartz kiistrakija. 1.7Diesel. Borult vele régen,kartelgázcsö a szivóba volt kötve,mire odamászott,h. Leállitsa,arra telefolyt olajjal a szivó,3hengernek odabszott az olaj,elgörbült a hajtókar.azóta, a szabadba fújja a gázt. Nehogy megint igy járjon. Ez megelőzésképpen jó ötlet! Máshol nem tud olajat szivni. Fekve megy olajnyomás nélkül is kibirja még leállitod. Utána beinditható. Csak ha sokáig fexik leállitva,szerintem 5perc is elég lehet,dugattyúgyűrűk nem tartják meg az olajat,azt bejut az égéstérbe. Utána érdemes a porlasztót kiszedni,azt öninditóval kilöketni az olajat.
Válasz #19778. hozzászólásra
Szerintem borulás közben minden kép nem árt le állítani a trakit " Balu ezt mint a jetskyn úgy oldotta meg spárga a leállító gombra és a csuklóra " Mi után talpra állítottad az olajakat és a vizet minden esetben ellenőrizni kell. De Balu szerintem jobban tudja.
Válasz #19779. hozzászólásra
Válasz #19777. hozzászólásra
Viccelsz Balu ezt is fektetné mint a bolond Jóska a búcsúba a púpos Bözsit.
Válasz #19770. hozzászólásra
Szia Balu!
Így, hogy szerencsésen megúsztátok, meg merem kérdezni. A csajok is ilyen könnyen és rendszeresen felborulnak arrafelé a mezőn? Mert akkor lehet, kirándulunk egyet. Vagy csak az amelyikkel te mész ki?
Egyébként mit kell ellenőrizni borulás után, mielőtt be lehet röffenteni a gépet? Hallottam olyat, hogy alany felborult, majd talpraállítás után hirtelen felindulásból ráindított, motor meg nyekk.
Üdv
Válasz #19771. hozzászólásra
Szia Balu!
Igaz nem japán traktor,de a szerkezet jó.
Tesztnek megfelelne!
Válasz #19770. hozzászólásra
Te Balu, ezt ismét szerencsésen megúsztad.
Az irányjelződ valószínűleg titánból készült.
Azért legközelebb nem kéne azt az ucsó barázdát erőltetni,inkább hagyd ott.Mondjuk könnyen beszélek én, innen a nagy alföldről.Ahol a legnagyobb domb a Tisza töltése.
Szóval vigyázz magadra inkább.
Válasz #19772. hozzászólásra
80 cm Nincs megtörve simán elfordul. A főpróba már megvolt.
Válasz #19736. hozzászólásra
köszi, már megoldódott.
Sziasztok, tud valaki eladó traktor meghajtású szalagfűrészt?
Válasz #19771. hozzászólásra
Milyen hosszú a gardántengely? Nincs nagy törése a gardántengelynek?
Én is el kezdtem csinálni a hasítómat.
Válasz #19760. hozzászólásra
Hál istennek még az irányjelző se tört le.
Válasz #19753. hozzászólásra
Balu,mifelénk csak a biciklit szokták így letámasztani a föld végén.Errefelé trakit még nem láttam így letámasztva.Nincs mese,támasztókerekek kellenek rá mint a gyerek biciklire.
Válasz #19767. hozzászólásra
Jó a hasítógép,igényes munka.De ránézésre kb 3-400-at forog a kúp,az elég lassú.5-600 az ideális,de ha egy kicsivel több az sem baj.Így is jó csak így egy kicsit öreges a tempó.De összességében tuti a gép.
Válasz #19766. hozzászólásra
90-nes a kúp. Az ékszíj azért lett belerakva hogy a gardának ne legyen akkora törése.Meg igazából látszik a videón hogy kicsi hajt nagyot az lassító áttétel. A gardán az 2-es fokozatba van és a motor 1200fordulaton pörög.
Válasz #19761. hozzászólásra
Szia. Szépen dolgozik a gép, tetszik a konstrukció.
Kérdéseim vannak:
- mekkora a kúp (8,9,10 cm, vagy más)?
- miért van lassító áttétel a ékszíj hajtásnál?
- mekkora fordulatszámon megy a trakesz?
Köszi a válaszokat előre is.
Válasz #19763. hozzászólásra
Nem nagyon kell nyomni mert hamar bele kap. És utána már saját maga húzza.Nincsen túlbonyolítva egyszerű.
ez a borulás azért meglepetés lehetett! ki,mivel uszta meg? Mankókerék!!!!!!!!!!
ÜDV! Tetszik a hasitó! nem veszélyes egy kicsit nekinyomni a kupnak a fát? ha lecsuszik,v hasad,gond lhet. vmi erökaros megoldást nem lhet kitalálnirá? ugy értem,h. egy erőkarral csusztatni a fát a kupra,. kazánlap,v. szögvasbol egy nyomólapot,meg vmi vezetőt,azt könnyebben belekeapna. esetleg lábbal rálépni,fölül meg nyomná az erőkarral a nyomólapot a kupra. mint egy prés,csak menet nélkül.csak " hangosan gondolkodtam"
Válasz #19753. hozzászólásra
Balu te ezt már profin nyomod.
De azért remélem nem lett semmi bajod, és a gépnek sem.
Egy kis fahasogatás ahogy mi csináljuk.
https://www.youtube.com/watch?v=mSlDn-gc1x4
https://www.youtube.com/watch?v=YpX_yEF6K30
Válasz #19753. hozzászólásra
Ennyi.....A legjobbakkal is előfordul. Klubot kellene alakítani, te öreg motorosnak számítanál. Jobbulást nektek! Ha kell segítség a helyreállításban, hívj fel, elég profi gárdám van, esztergályos, karosszériás, bontós.
Válasz #19753. hozzászólásra
Szeva.
Te Balu te így szoktál leszállni
Remélem nem esett bajod.Meg a traktornak sem, az irányjelző gondolom nem titánból van , az lehet, hogy deformálódott.
Misi te nem vagy százasahányszor elolvasom mindig röhögök.
De hálisten nem lett semmi bajunk.
Nem ért váratlanul mert mondom még ezt az egyet behúzom aztán elég lesz mert meredek.Hát az volt.
Ja és szerencsém volt,pont arra járt a helyi tűzépes a KCR-es autóval.
Válasz #19753. hozzászólásra
Látom, szépen megágyaztál, aztán ledőltél egy kicsit.
Remélem nem lett semmi bajod, sem neked, sem a trakinak.
És még az elsősegély láda is kiborult.
Én elgondolkodnék azon, hogy kifordítsam a hátsó kerekeket.
Válasz #19753. hozzászólásra
Szerintem te már sportot űzől ebből.
Válasz #19753. hozzászólásra
Tegnap többször is be mondták a hírekbe, hogy Martonvásár környékén egy őrült traktoros izgatottan körbe ugrálta a traktorját és folyamatosan üvöltötte "Kelj fel Yani, Kelj fel Yani " Most már értem az egészet.
Remélem nem lett semmi bajod és a traki is szerencsésen meg úszta.
Válasz #19753. hozzászólásra
Szia Balu.Lementél 20 centi alá, vagy így szoktál alvázvizitet tartani?
Három null
Válasz #19750. hozzászólásra
az ár miatt......
Sikeresen haza értem a több, mint 700km-es körútról. Nagyon szépen köszönöm a segítséget, Misinek és az Imrének!
Jó volt Velük találkozni!
Válasz #19749. hozzászólásra
Szevasz.
Megértem azt, hogy kinőtted a gépedet.
Van Yanmarban is 30 lovas,miért váltod a típust?Én idén vettem nagyobb gépet,és bár költeni kellett rá ,a munkájával nagyon elégedett vagyok.Most a lóerő is elegendő,igaz még csak talajmaróztam vele.
Válasz #19747. hozzászólásra
30 lovas lenne jó.
Válasz #19747. hozzászólásra
30 lovas lenne jó.
Válasz #19746. hozzászólásra
Egy kategóriával nagyobbra a típust még nem döntöttem el. a vetőgép gyári hassia parcella vetőgép.
Válasz #19745. hozzászólásra
Szia Dani! Mire cseréled?
A vetőgépedről lenne képed? Kühne-ből átalakitott talán?
Válasz #19743. hozzászólásra
Persze az új ár töredékéért nagyker áron....
Szasztok úgy néz ki megvállnék a yanmarimtól ha találok szerető gazdit típusváltás miatt ugyanis kinőttem de csak jó gazdinak!
Válasz #19740. hozzászólásra
Igen...valahogy úgy...simán nem tud menni az biztos.