Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR408 FtUSD393.08 FtCHF431.78 FtGBP487.8 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #17185. hozzászólásra
Üdv mindenkinek!
Geresz1, a trakit én is csak ma ébresztettem a téli álomból. Első próbálkozás harmadik fordulatra röffent is a Mitsu! Muszáj voltam előhozni mert én is a pótot szerelgetem, konkrétan a vonórudat, és azt hozzá kell passzintani a trakihoz. Nekem nincs sem hasi húzóm sem vonópadom, de van egy saját gyártású állítható vonószerkezetem amit a talajmaró függesztőszerkezetére építettem, így ahhoz igazítom a vonórudat. De ezt is kétféle módon csinálom meg, lesz egy szgk vonógömb(horog) - vonó(kapcsoló)fej megoldás, meg egy klasszikus TZ-4K -s megoldás is, hogy tudjam használni így is meg úgy is ha szükség lesz rá.
Nekem kézfékkötél nincs is mert anno valaki levágta, azt még be kell szereznem, a hidraulikám az müködik, rozsda meg van bőven, de festés csak valamikor nyáron, meleg időben lesz.
Válasz #17191. hozzászólásra
Szia.
Szerintem válassz inkább egy általánosabb típust(yanmar,kubota,esetleg sibaura),amihez még lehet kapni ezt azt.A sato nem egy elterjedt típus.
Talajmarózás, szántás, egyes ekével, és szalagfűrész hajtásra!
Kereskedőnél van, közvetlen Japánból, ott csak talajmarózásra használták. állapota teljesen gyári, nyáhány rozsdaflttól eltekintve tökéletes.
A Satoh az egy az egyben Mitsubishi.A 870 óra az nem sok.Ráadásul 4 hengeres,azoknak sokkal kulturáltabb a járása mint a 2 vagy 3 hengereseknek.És valószínűleg még nyomatékosabb is.Ha az állapota megfelelő akkor az nem rossz választás.Alkatrészt ugyanúgy kapsz hozzá mint egy Mitsubishi-hez.Az,hogy mennyi üzemórát mennek el nagyjavítás nélkül az nagyban függ,hogy mire és hogyan használják,és megfelelően szervizelik-e.Akár több ezret is elmehetnek.
Te mire akarod használni?
Vesztemre pont egy ritka tipust néztem ki Satoh 1640 az a teknika néz ki legjobb állapotúnak, és egy robosztus teknika négyhengeres Mitsibishi mocival szerelve.
Náhány kopó alkatrészt találtom hozzá a neten, de így is dillemában vagyok!! Óra szerint 870 van benne. Az sok vagy kevés?
Mennyit tudnak ezek a gépek felújítás nálkül elmenni?
Ideiglenes Eladó nagyon jó kis traki nagyon egyben van. Az én trakim nem volt benne ebben a szállítmányban, majd talán a legközelebbiben . Addig is Attila biztosít nekem trakit, hogy tudjak dolgozni.
Egyébként így néz ki nagyon stramm egy kis traki csak sajnos nekem kicsi.
Ezekben a kis japókban általában nem sok üzemóra van.Úgyhogy komoly műszaki probléma nem nagyon van velük.Kivéve ha magánszemélytől veszed és hanyag nemtörődöm gazdája volt.A motornál a kartergáz mértéke lehet figyelmeztető jel.Esetleg olajszivárgás,hűtőfolyadék szivárgás utalhat valami problémára.A kuplung és a sebességváltó állapotát kipróbálással nagyjából meg lehet állapítani.(ne csússzon,ne zúgjon)A hátsó féltengelyeknél olajszivárgás előfordulhat,ezt szemrevételezéssel meg lehet állapítani.(ha előtte nem mosták le)A hidraulika állapotát is kipróbálással lehet tesztelni.Ha van rajta 3 pont függesztés,annak a kopásából lehet esetleg következtetni arra,hogy mennyit használták.Azt,hogy melyik típust válaszd azt neked kell eldöntened,hogy melyik a szimpatikusabb.Ha nincsenek szétbarmolva,mindegyik jó minőség.Viszont talán jobb egy gyakoribb típust választani az alkatrész utánpótlás végett.
Üdvözlöm a fórum tagjait!!!
Japán kistraktort szeretnék venni, és az a kérdésem, hogy mi az amire feltétlen oda kell figyelnem? Nehogy mellényúljak! Melyik tipust tartjátok a legjobbnak? 16-20 LE között keresek!
Várom az építő jellegű hozzászólásokat, amit előre is köszönök!
Sziasztok!
A véleményeteket szeretném kérni abban, hogy a trakimnak lehet-e attól baja, hogy ágdarálásra használom és egy kicsit nehéz neki, mert melegszik.
Sziasztok!
Kismumus: jah kijöttem és csak a lenyomata volt meg
csepergett az eső odébbáltam és ez maradt gondoltam találós kérdésnek jó lesz.
BT66: azért ez-az még akad javítani ezen a póton is, a hidraulika működik de a tartály felül ereszt, kicsit befognak a fékek, a kézifékkötél cserés..rozsdát is kell irtani rajta itt-ott de jó vétel volt tényleg.
Nem tudom hova akasszam van alsó has? húzóm is és 3.pontos vonópadom majd kiderül.Nálam még a traki téli álmot alszik de ébresztgetem
Sziasztok. Tegnapi vásárlásunk eredménye 3 méter hosszú és 1.8 széles, hátra billenős és 3 oldala lenyithatós pótkocsi. Festés, 1-2 deszka cserére szorul illetve világítást kell rá csinálni.
Válasz #17168. hozzászólásra
És ha azt az 1-es Bagodit bővítenéd kettesre???
Egy darab gerendelyt kell csak hozzáhegeszteni, ekefejet meg szinte bárhol találsz rá.
Balu egészen jó állapotbn van az az eke igen jó felépítésű nem biztos, hogy annyira erőltetni kellene azt a 2 fejes ekét. Evvel a váltvaforgóssal mélyebben meg lehet dolgozni a földet és ebből meg egy kétfejeset csak 20LE-től tudsz huzogatni. Megfontolandó, hogy mit akasszon fel az ember 1 nagyobbfejeset vagy két kisebbet?? Persze ez attól is függ mire van igény. Szerintem egy 17-es gépet egy 21/25-ös 2fejes ekénél nagyobbal felesleges kínozni mondjuk ez az egész talaajfüggő is. A vetőgéped pedig nagyon tuti
Válasz #17161. hozzászólásra
Mert ez a traki még csak egy hete van meg,és a réginek elég volt.
De már keresem az új ekét.És még el is kellene adnom a bagodi egyes szögállítóst.
Nagyon szupi ez a kispót geresz1. Szinte új. Az enyém ez mellett majdnemhogy roncs. De azért igyekszem rendbetenni hogy jó és szép is legyen. Mostanában én is dolgozgatok rajta, a vonórudat alakítom át, vagyis hozzáigazítom a trakimhoz.
nézd meg az akumlator + polusan a kontaktot és tovabb vedd le a kabelrol a gumi védot és az alatt van még egy csavaros kontakt nekem ott volt ahiba amikor nem startolt a traktoron mi is szétszereltuk a fél gépet mig rájottunk hogy az a kontakt is van
Mai meló!
Apróság, de hasznos lesz, ha felkerül végre könnyeben mindenhez hozzá lehet férni majd!
[kep2]
[kep1]
[kep3]
Azért az a kis kínai jobban megoldhatta volna ezt a hidraulika dolgot, hogy ne kelljen lebontani a fél traktort egy cső miatt!
Mai meló!
Apróság, de hasznos lesz, ha felkerül végre könnyeben mindenhez hozzá lehet férni majd!
Azért az a kis kínai jobban megoldhatta volna ezt a hidraulika dolgot, hogy ne kelljen lebont a fél traktort egy cső miatt!
35454 hozzászólás
Válasz #17203. hozzászólásra
Gondoltam hogy ez lesz az én problémám a távolság, csak 206Km van közöttünk!
Válasz #17201. hozzászólásra
Martonvásár
Válasz #17185. hozzászólásra
Üdv mindenkinek!
Geresz1, a trakit én is csak ma ébresztettem a téli álomból. Első próbálkozás harmadik fordulatra röffent is a Mitsu! Muszáj voltam előhozni mert én is a pótot szerelgetem, konkrétan a vonórudat, és azt hozzá kell passzintani a trakihoz. Nekem nincs sem hasi húzóm sem vonópadom, de van egy saját gyártású állítható vonószerkezetem amit a talajmaró függesztőszerkezetére építettem, így ahhoz igazítom a vonórudat. De ezt is kétféle módon csinálom meg, lesz egy szgk vonógömb(horog) - vonó(kapcsoló)fej megoldás, meg egy klasszikus TZ-4K -s megoldás is, hogy tudjam használni így is meg úgy is ha szükség lesz rá.
Nekem kézfékkötél nincs is mert anno valaki levágta, azt még be kell szereznem, a hidraulikám az müködik, rozsda meg van bőven, de festés csak valamikor nyáron, meleg időben lesz.
Válasz #17197. hozzászólásra
Jol néz ki, nekem tetszik! Egy fontos kérdés, hol laksz?
Válasz #17198. hozzászólásra
Talán ez az?http:http://www.youtube.com/watch?v=NwRBaWukgCQ//
Válasz #17191. hozzászólásra
Szia.
Szerintem válassz inkább egy általánosabb típust(yanmar,kubota,esetleg sibaura),amihez még lehet kapni ezt azt.A sato nem egy elterjedt típus.
Válasz #17196. hozzászólásra
Talajmarózás, szántás, egyes ekével, és szalagfűrész hajtásra!
Kereskedőnél van, közvetlen Japánból, ott csak talajmarózásra használták. állapota teljesen gyári, nyáhány rozsdaflttól eltekintve tökéletes.
Válasz #17190. hozzászólásra
Ez egy őszi kép róla mikor harmadjára zsíroztam le de még menni kellett.Új ekevas van rajta.
Válasz #17195. hozzászólásra
A Satoh az egy az egyben Mitsubishi.A 870 óra az nem sok.Ráadásul 4 hengeres,azoknak sokkal kulturáltabb a járása mint a 2 vagy 3 hengereseknek.És valószínűleg még nyomatékosabb is.Ha az állapota megfelelő akkor az nem rossz választás.Alkatrészt ugyanúgy kapsz hozzá mint egy Mitsubishi-hez.Az,hogy mennyi üzemórát mennek el nagyjavítás nélkül az nagyban függ,hogy mire és hogyan használják,és megfelelően szervizelik-e.Akár több ezret is elmehetnek.
Te mire akarod használni?
Válasz #17193. hozzászólásra
Vesztemre pont egy ritka tipust néztem ki Satoh 1640 az a teknika néz ki legjobb állapotúnak, és egy robosztus teknika négyhengeres Mitsibishi mocival szerelve.
Náhány kopó alkatrészt találtom hozzá a neten, de így is dillemában vagyok!! Óra szerint 870 van benne. Az sok vagy kevés?
Mennyit tudnak ezek a gépek felújítás nálkül elmenni?
Válasz #17192. hozzászólásra
Ideiglenes Eladó nagyon jó kis traki nagyon egyben van. Az én trakim nem volt benne ebben a szállítmányban, majd talán a legközelebbiben . Addig is Attila biztosít nekem trakit, hogy tudjak dolgozni.
Egyébként így néz ki nagyon stramm egy kis traki csak sajnos nekem kicsi.
http://agrotechnik.hu/termekek/hasznalt-piac/kubota-bulltra-b-17
Válasz #17191. hozzászólásra
Üdv!
Ezekben a kis japókban általában nem sok üzemóra van.Úgyhogy komoly műszaki probléma nem nagyon van velük.Kivéve ha magánszemélytől veszed és hanyag nemtörődöm gazdája volt.A motornál a kartergáz mértéke lehet figyelmeztető jel.Esetleg olajszivárgás,hűtőfolyadék szivárgás utalhat valami problémára.A kuplung és a sebességváltó állapotát kipróbálással nagyjából meg lehet állapítani.(ne csússzon,ne zúgjon)A hátsó féltengelyeknél olajszivárgás előfordulhat,ezt szemrevételezéssel meg lehet állapítani.(ha előtte nem mosták le)A hidraulika állapotát is kipróbálással lehet tesztelni.Ha van rajta 3 pont függesztés,annak a kopásából lehet esetleg következtetni arra,hogy mennyit használták.Azt,hogy melyik típust válaszd azt neked kell eldöntened,hogy melyik a szimpatikusabb.Ha nincsenek szétbarmolva,mindegyik jó minőség.Viszont talán jobb egy gyakoribb típust választani az alkatrész utánpótlás végett.
Szia 74 Misi ! Van trakid is vagy csak avatarod? Nem dicsekedtél vagy én maradtam le valamiről?
Üdvözlöm a fórum tagjait!!!
Japán kistraktort szeretnék venni, és az a kérdésem, hogy mi az amire feltétlen oda kell figyelnem? Nehogy mellényúljak! Melyik tipust tartjátok a legjobbnak? 16-20 LE között keresek!
Várom az építő jellegű hozzászólásokat, amit előre is köszönök!
Válasz #17175. hozzászólásra
Szia Balu! Tudnál képet feltenni róla? Már mint az ekéről.
Válasz #17188. hozzászólásra
Fényképet dobnál fel a herkentyűről ?
Én is második kardán fordulattal használom. 600-as tárcsa két kés. 3. sebességben el sem tudom indítani. A traki 16Le.
Válasz #17186. hozzászólásra
Milyen és mekkora darálót használsz?
Nekem ág darabolóm van és a 17 lovas Kubota 2 Gardán fordulaton kényelmesen erőlködés nélkül viszi.
Sziasztok!
A véleményeteket szeretném kérni abban, hogy a trakimnak lehet-e attól baja, hogy ágdarálásra használom és egy kicsit nehéz neki, mert melegszik.
Válasz #17151. hozzászólásra
Sziasztok!
Kismumus: jah kijöttem és csak a lenyomata volt meg
csepergett az eső odébbáltam és ez maradt gondoltam találós kérdésnek jó lesz.
BT66: azért ez-az még akad javítani ezen a póton is, a hidraulika működik de a tartály felül ereszt, kicsit befognak a fékek, a kézifékkötél cserés..rozsdát is kell irtani rajta itt-ott de jó vétel volt tényleg.
Nem tudom hova akasszam van alsó has? húzóm is és 3.pontos vonópadom majd kiderül.Nálam még a traki téli álmot alszik de ébresztgetem
Sziasztok. Tegnapi vásárlásunk eredménye 3 méter hosszú és 1.8 széles, hátra billenős és 3 oldala lenyithatós pótkocsi. Festés, 1-2 deszka cserére szorul illetve világítást kell rá csinálni.
Készül a levegő rendszer az NSN pótkocsira!
http://https://www.youtube.com/watch?v=bsBC649h11Y https://www.youtube.com/watch?v=ROFz77VU5bQ Lehet nem Japán De ezis Szépen szól
Válasz #17180. hozzászólásra
Aha, értem. Az más.
Válasz #17178. hozzászólásra
Nem kell bagodi nem szeretem.
Válasz #17170. hozzászólásra
Nem kényelmetlen így használni a billentyűzetet? Nekem nagyon nyomná a csuklóm.
Válasz #17168. hozzászólásra
És ha azt az 1-es Bagodit bővítenéd kettesre???
Egy darab gerendelyt kell csak hozzáhegeszteni, ekefejet meg szinte bárhol találsz rá.
Válasz #17173. hozzászólásra
Válasz #17174. hozzászólásra
Nem szabad vegyesen adni nekik, mert leállnak malmozni!
Válasz #17172. hozzászólásra
Egy 50-est szeretnék érte kapni.
Válasz #17171. hozzászólásra
Üdv! Biztos, hogy megeszik a tyúkok, nem csak néznek rá?
Balu egy kis csemege.
http://www.youtube.com/watch?v=PPyrruzfvcM
Válasz #17168. hozzászólásra
Szia Balu! Mi pénzért szeretnéd eladni az ekét?
Válasz #17170. hozzászólásra
Üdv!
Szerintem jó.Nem az a bő termő fajta, de kiskertekbe megteszi.Igénytelen, és a lényeg, hogy visszavethető!
Hello szerintetek ez jó lehet ?? Véleményetek ???
Van valakinek Mosonmagyaróvári Mezőgazdasági Gépgyár által gyártott ekéje,vagy látta hogy dolgozik????
Válasz #17167. hozzászólásra
A váltvaforgatós az marad,a bagodit akarom eladni.És az helyett lesz egy kis kétfejes.
Balu egészen jó állapotbn van az az eke igen jó felépítésű nem biztos, hogy annyira erőltetni kellene azt a 2 fejes ekét. Evvel a váltvaforgóssal mélyebben meg lehet dolgozni a földet és ebből meg egy kétfejeset csak 20LE-től tudsz huzogatni. Megfontolandó, hogy mit akasszon fel az ember 1 nagyobbfejeset vagy két kisebbet?? Persze ez attól is függ mire van igény. Szerintem egy 17-es gépet egy 21/25-ös 2fejes ekénél nagyobbal felesleges kínozni mondjuk ez az egész talaajfüggő is. A vetőgéped pedig nagyon tuti
Válasz #17152. hozzászólásra
Balu nagyon pofás lett az a bukócső a gép elején
Válasz #17141. hozzászólásra
Szia! Köszi neked is a segítséget.Jól látom neked is ilyen van csak egy lovacskával erősebb?
Válasz #17163. hozzászólásra
ja értem.
Válasz #17161. hozzászólásra
Mert ez a traki még csak egy hete van meg,és a réginek elég volt.
De már keresem az új ekét.És még el is kellene adnom a bagodi egyes szögállítóst.
Válasz #17146. hozzászólásra
Nagyon szupi ez a kispót geresz1. Szinte új. Az enyém ez mellett majdnemhogy roncs. De azért igyekszem rendbetenni hogy jó és szép is legyen. Mostanában én is dolgozgatok rajta, a vonórudat alakítom át, vagyis hozzáigazítom a trakimhoz.
Válasz #17157. hozzászólásra
1 fejes ekét használsz? Miért nem 2 fejest?
Válasz #17119. hozzászólásra
nézd meg az akumlator + polusan a kontaktot és tovabb vedd le a kabelrol a gumi védot és az alatt van még egy csavaros kontakt nekem ott volt ahiba amikor nem startolt a traktoron mi is szétszereltuk a fél gépet mig rájottunk hogy az a kontakt is van
Mai meló!
Apróság, de hasznos lesz, ha felkerül végre könnyeben mindenhez hozzá lehet férni majd!
[kep2]
[kep1]
[kep3]
Azért az a kis kínai jobban megoldhatta volna ezt a hidraulika dolgot, hogy ne kelljen lebontani a fél traktort egy cső miatt!
Mai meló!
Apróság, de hasznos lesz, ha felkerül végre könnyeben mindenhez hozzá lehet férni majd!
Azért az a kis kínai jobban megoldhatta volna ezt a hidraulika dolgot, hogy ne kelljen lebont a fél traktort egy cső miatt!
meg találtam az ekém ikertesóját.http://www.jofogas.hu/jasz_nagykun_szolnok/Valtva_forgatasu_eke_14364162.htm
Válasz #17155. hozzászólásra
Köszi!
Válasz #17154. hozzászólásra
Jó lett a vetőgép is!