Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak633 FtBenzin árak617 FtEUR399.68 FtUSD380.95 FtCHF425.53 FtGBP484.03 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #9792. hozzászólásra
Üdv T fórumozók! Jelentem el van vágva a külvilágtól kis településünk. Minden kimenő közlekedés le van állítva az utak járhatatlanok. 18.-áig le van állítva minden közlekedés. Kom-Esztergom megyében katasztrofális a helyzet, 100km/ó -ás a szél.Úgy, hogy Misi véletlenül se indulj útnak!
Szerintem ne aggódj, a 20 cm hótakarás és a fátyol alatt simán kibírja az ÁTMENETI -10 fokot a krumpli. Hétfő-keddtől már jön a jó idő. Akkor lenne gond, ha tartós hideg lenne és átfagyna a föld.
Szerintem nyugodj meg, nem lesz baj.
Válasz #9797. hozzászólásra
Én is ugyan ezt használom a micuba. Most vettem bele mert kinyomta a gép mert szét nyomta a szintező munkahengernél a csövet ezért kellet vennem után töltésre 1300ft volt literje. Teljes cserére 18-L megy a váltóba. Énnekem is kellene szereznem valahol hidraulikaolaj szűrőt mert most már le kellene cserélni.Valaki talál ilyet szoljon nekem is kellene.
A SAE 80W hajtómű és hidraulika olaj melyen külön fel is van tüntetve.
A 80W-90 sima hajtóműolaj.A Kinai traktoromba (olyan is volt)raktam ilyet hát hidegen a munkaeszköz alig akart alsó helyzetbe érni.
AGRIFARM STOU MC SAE 10W-40 SAE 10W-30
Könnyűfutású, multifunkcionális MC-olaj motorokhoz, hajtóművekhez nedves fékkel, vagy anélkül, hidraulika rendszerekhez, haszongépjárművekhez, építőipari és mezőgazdasági gépekhez.
AGRIFARM STOU SAE 15W-40 SAE 15W-30
Multifunkcionális STOU olaj régebbi konstrukciójú motorokhoz, hajtóművekhez nedves fékkel, vagy anélkül, hidraulika rendszerekhez, haszongépjárművekhez, építőipari és mezőgazdasági gépekhez.
Én PRISTA olajat használok,ez bevált.
Volt egy traktor amit azért hoztak ide mert sírt a hidraulika szivattyúja.Hát az ember olajat cserélt benne és 80w90-est rakott bele.Nem kellett volna.
Raktom bele PRISTÁ-át és egyből csend lett.
Ez az időjárás nekem sem kedvez jelenleg.Még a hó előtt elvetettünk 1q burgonyát fátyol alá most esett rá 20cm hó.Előfordulhat,hogy megeszi a fagy és lehet mást vetni a helyére.Lenne bérmunkám is amit nem tudok megcsinálni.
Szerintetek kibírhatja a burgonya a fátyol alatt 20cm hótakarással a -10c fokot?
Én nagyon bízok benne,hogy igen,szerencsére még van 1q vető amit később is akartam elvetni.
Szegény Szegedi Laci sem fogja a sebsebég rekordot megdönteni, este óta egy helybe áll. Mindenki küldjön neki 5-6 pingvint hátha azok ki tudják ásni a hóból.
Válasz #9774. hozzászólásra
Ha beleöntöd a hátuljába a 80w-90-es olajat na az rögtön ad a hidraulika szivattyúnak.Fog ám sírni vadul.
Az enyém nem autómata mégis piros olaj való bele,és sok másik trakiba is.
Csak 1 ami megfogot 1200 valahány óra benne ami garantált, de új gumik vannak rajta!
Ha 1200 óra alatt le nyalja a gumit, hogy cserélni kell akkor nem úgy bántak vele vagy nem annyi az óra benne.
nem mert az én gépemen nincs pótkocsi billenésre kialakított csatlakozó,meg nem is érné meg a pótkocsizás az én gépem távolságra lassú, de mikor cserélem az olajat a szűrő nekem nem túl drága, 1200ft. az olajat bírtam szerezni eddig az meg Jonder olaj, abba való, ezért mertem benne hagyni addig.
Szerintem ha nem használsz több pótkocsit mondjuk billentésre amivel keveredne az olaj akkor simán le cserélheted az olajat szűrő csere nélkűl egyszer legalább.
Van olyan minőségű motorolaj ami tudja a hosszabb intervallumot, de ha olcsóbban( 1200-2000 Ft/liter) gondolkodunk jobb az 50 óra.
Szervíztapasztalatok szerint sem igazán jó a nyújtott olajcserés dolog.
az 500 szerintem is sok én 200 űó-nál szoktam cserélni a motor olajat, a váltóba még nem cseréltem pedig jó lett volna a szezon előtt csak a szűrővel voltam bajba nem bírtam be szerezni. a munka helyemen is 500üó-nál cserélik a gépekben a motor olajat. de ez mindenki úgy csinálja ahogy jónak látja.
Az enyém a 30 akárhány éves három gyémántos, de 50 órát ír a motorolajcserére, szűrővel és levegőszűrővel is. A váltóban 500 óra a csere, de 50 óránként tisztítani a szűrőt. Hátul van a váltóban eldugva. De ez típusa válogatja. Ártani nem árt.
Ha már feljött ez a téma bele lapoztam abba a könyvbe amit adtak, és abban 500 órát ír olajcsere intervallumot a hátúljában. A motorra meg 300 órát, na az szerintem sok, én 50 óránként cserélem, na erre valaki biztos azt mondja na az is sok.
A sima mechanikus váltókra vonatkozik. Az automata az külön story, mit ír a gépkönyv? Mennyi a csereperiódus. Persze húzós, mert az automata olaj még drgább is.
Válasz #9770. hozzászólásra
Hát igen, általában 80-90-es hajtóműolaj kell, vagy az univerzális traktorol 15W-40 -es ami ugyanúgy motorba is jó. Ebből én a Fuchs és az Agip-ot ismerem. De ez szimpátia kérdése.
De minedenképpen le kell cserélni 500-1000 óránként.
sziasztok igen úgy tudom hogy nem árt a váltóba is le cserélni az olajat, csak egy kicsit drágább lesz mint egy sima olajcsere mert a hidralika olaj egybe van a váltó olajjal és ez árba egy kicsit húzósabb
Válasz #9763. hozzászólásra
Szia Még mindég a Laci nevén írogatsz? Most már tényleg kell neked valami frankó név és regisztrálhatsz is. Esetleg kérdezzük meg a többieket hátha van valakinek egy jó ötlete a neved illetőleg pédául Trakis Mesi.
A motorolajszűrők általában legolcsóbban autósboltból-japanparts- lehet 1000-1500 Ft-ért.Régit vinni, megmérik, s holnap jön.
Felhívom a kedves társak figyelmét, hogy a hajtott első tengelyes trakiknál, 500 óránként illik olajat cserélni, nem sok kb 2,5 liter.
A hidraulika szűrőt tisztítani-ami olyan-vagy cserélni 500-1000 óránként. Ilyenkor kellhet az olajat is cserélni.
Szia Misi!
Laci a 81-es úton került a hó fogságába.A kamionban a fűtés jól működik az a baj,hogy nagyon fúj a szél és nem tudja felmelegíteni a szélvédőt,hogy a hó ne fagyon rá.Bocsi a kiigazításért.Laci köszöni az együttérzét.(Mesi)
Sziasztok!
Laci ma délben Szekszárdról indult ki Svájc de Székes- fehérvár és Kisbér között a 81-es úton már 4 órája áll,egy kamion keresztbe fordult az úton.Már fél lábszárig érő hó van nagyon fúj a szél.Még az első kerékhajtású kocsik sem tudnak elindulni.(Üdv Mesi)
35454 hozzászólás
Válasz #9803. hozzászólásra

Gondolgoztam, hogy kirakom én is de nem mertem, mostmeg lehet már nem fogom ki rakni időben mert mire rá lehet menni a földre nyár lesz.
Válasz #9802. hozzászólásra
Van. Fátyol alatt az is. Annyira nem aggódom miatta.
Jobban aggódom a gyümölcsök miatt.
Válasz #9800. hozzászólásra
EWO. neked van kint burgonyád?
Válasz #9792. hozzászólásra
Üdv T fórumozók! Jelentem el van vágva a külvilágtól kis településünk. Minden kimenő közlekedés le van állítva az utak járhatatlanok. 18.-áig le van állítva minden közlekedés. Kom-Esztergom megyében katasztrofális a helyzet, 100km/ó -ás a szél.Úgy, hogy Misi véletlenül se indulj útnak!
Válasz #9794. hozzászólásra

Szerintem ne aggódj, a 20 cm hótakarás és a fátyol alatt simán kibírja az ÁTMENETI -10 fokot a krumpli. Hétfő-keddtől már jön a jó idő. Akkor lenne gond, ha tartós hideg lenne és átfagyna a föld.
Szerintem nyugodj meg, nem lesz baj.
Válasz #9797. hozzászólásra
Én is ugyan ezt használom a micuba. Most vettem bele mert kinyomta a gép mert szét nyomta a szintező munkahengernél a csövet ezért kellet vennem után töltésre 1300ft volt literje. Teljes cserére 18-L megy a váltóba. Énnekem is kellene szereznem valahol hidraulikaolaj szűrőt mert most már le kellene cserélni.Valaki talál ilyet szoljon nekem is kellene.
Válasz #9795. hozzászólásra
A SAE 80W hajtómű és hidraulika olaj melyen külön fel is van tüntetve.
A 80W-90 sima hajtóműolaj.A Kinai traktoromba (olyan is volt)raktam ilyet hát hidegen a munkaeszköz alig akart alsó helyzetbe érni.
AGRIFARM STOU MC SAE 10W-40 SAE 10W-30
Könnyűfutású, multifunkcionális MC-olaj motorokhoz, hajtóművekhez nedves fékkel, vagy anélkül, hidraulika rendszerekhez, haszongépjárművekhez, építőipari és mezőgazdasági gépekhez.
AGRIFARM STOU SAE 15W-40 SAE 15W-30
Multifunkcionális STOU olaj régebbi konstrukciójú motorokhoz, hajtóművekhez nedves fékkel, vagy anélkül, hidraulika rendszerekhez, haszongépjárművekhez, építőipari és mezőgazdasági gépekhez.
Válasz #9796. hozzászólásra
Na, én sokáig ilyet használtam a Kubotába.
Válasz #9795. hozzászólásra
Én PRISTA olajat használok,ez bevált.
Volt egy traktor amit azért hoztak ide mert sírt a hidraulika szivattyúja.Hát az ember olajat cserélt benne és 80w90-est rakott bele.Nem kellett volna.
Raktom bele PRISTÁ-át és egyből csend lett.
Válasz #9790. hozzászólásra
Talán azért sír mert nagyon sűrű neki az olaj, valamint a hidegben be sűrűsödik.
Próbáld ki a S.T.O.U. olajat. Az jó a motorba és a váltóba is.
Sziasztok
Ez az időjárás nekem sem kedvez jelenleg.Még a hó előtt elvetettünk 1q burgonyát fátyol alá most esett rá 20cm hó.Előfordulhat,hogy megeszi a fagy és lehet mást vetni a helyére.Lenne bérmunkám is amit nem tudok megcsinálni.
Szerintetek kibírhatja a burgonya a fátyol alatt 20cm hótakarással a -10c fokot?
Én nagyon bízok benne,hogy igen,szerencsére még van 1q vető amit később is akartam elvetni.
Válasz #9789. hozzászólásra

Úgy ahogy mondod.
Múlt héten még talajmaróztam, ma meg fel kell rakjam a vonólapot.
Ja én sem mertem elindulni ekét nézni.
Sziasztok !

Szegény Szegedi Laci sem fogja a sebsebég rekordot megdönteni, este óta egy helybe áll. Mindenki küldjön neki 5-6 pingvint hátha azok ki tudják ásni a hóból.
Válasz #9774. hozzászólásra
Ha beleöntöd a hátuljába a 80w-90-es olajat na az rögtön ad a hidraulika szivattyúnak.Fog ám sírni vadul.
Az enyém nem autómata mégis piros olaj való bele,és sok másik trakiba is.
Lehet feltenni a tolólapokat emberek!
Itt is kikeltek a pingvinek!
Válasz #9786. hozzászólásra
az is igaz de ha el volt öregedve mert az enyémen is jó volt a futó felület csak szét volt repedve nagyonn
Válasz #9785. hozzászólásra
ja az a motorolaj szűrő 1200ft bocsi, a váltót is úgy szeretném hogy szűrővel együtt
Válasz #9784. hozzászólásra
Csak 1 ami megfogot 1200 valahány óra benne ami garantált, de új gumik vannak rajta!
Ha 1200 óra alatt le nyalja a gumit, hogy cserélni kell akkor nem úgy bántak vele vagy nem annyi az óra benne.
Válasz #9781. hozzászólásra


szépen összeszedte a pontokat.
Válasz #9783. hozzászólásra
Na most a motor Vagy a hajtómű olajszűrőről beszélsz ami 1200 ft? Mert az elébb azt írtad nem tudtál szerezni szűrőt a hátuljához.
nem mert az én gépemen nincs pótkocsi billenésre kialakított csatlakozó,meg nem is érné meg a pótkocsizás az én gépem távolságra lassú, de mikor cserélem az olajat a szűrő nekem nem túl drága, 1200ft. az olajat bírtam szerezni eddig az meg Jonder olaj, abba való, ezért mertem benne hagyni addig.
Válasz #9779. hozzászólásra
Szerintem ha nem használsz több pótkocsit mondjuk billentésre amivel keveredne az olaj akkor simán le cserélheted az olajat szűrő csere nélkűl egyszer legalább.
Ehez mit szóltok?
Válasz #9779. hozzászólásra
Van olyan minőségű motorolaj ami tudja a hosszabb intervallumot, de ha olcsóbban( 1200-2000 Ft/liter) gondolkodunk jobb az 50 óra.
Szervíztapasztalatok szerint sem igazán jó a nyújtott olajcserés dolog.
az 500 szerintem is sok én 200 űó-nál szoktam cserélni a motor olajat, a váltóba még nem cseréltem pedig jó lett volna a szezon előtt csak a szűrővel voltam bajba nem bírtam be szerezni. a munka helyemen is 500üó-nál cserélik a gépekben a motor olajat. de ez mindenki úgy csinálja ahogy jónak látja.
Válasz #9777. hozzászólásra
Az enyém a 30 akárhány éves három gyémántos, de 50 órát ír a motorolajcserére, szűrővel és levegőszűrővel is. A váltóban 500 óra a csere, de 50 óránként tisztítani a szűrőt. Hátul van a váltóban eldugva. De ez típusa válogatja. Ártani nem árt.
Válasz #9774. hozzászólásra

Ha már feljött ez a téma bele lapoztam abba a könyvbe amit adtak, és abban 500 órát ír olajcsere intervallumot a hátúljában. A motorra meg 300 órát, na az szerintem sok, én 50 óránként cserélem, na erre valaki biztos azt mondja na az is sok.
Válasz #9774. hozzászólásra
Van könyv amit adtak a trkihoz de az japós feliratú.
A kereskedő az azt mondta 300 óránként csere.
valaki hasonlót kereset?
Válasz #9772. hozzászólásra
A sima mechanikus váltókra vonatkozik. Az automata az külön story, mit ír a gépkönyv? Mennyi a csereperiódus. Persze húzós, mert az automata olaj még drgább is.
http://www.jofogas.hu/bacs_kiskun/15_soros_fugesztett_vetogep_8733373.htm
Válasz #9770. hozzászólásra
Az én Yanmarom mivel autómata váltós ezért piros autómataolaj kell bele 38 liter. Az olaj meg a szűró egyben kb 50 000 ft-ba van.
Válasz #9770. hozzászólásra
Hát igen, általában 80-90-es hajtóműolaj kell, vagy az univerzális traktorol 15W-40 -es ami ugyanúgy motorba is jó. Ebből én a Fuchs és az Agip-ot ismerem. De ez szimpátia kérdése.
De minedenképpen le kell cserélni 500-1000 óránként.
sziasztok igen úgy tudom hogy nem árt a váltóba is le cserélni az olajat, csak egy kicsit drágább lesz mint egy sima olajcsere mert a hidralika olaj egybe van a váltó olajjal és ez árba egy kicsit húzósabb
Válasz #9767. hozzászólásra

De lesz.
Válasz #9765. hozzászólásra

Mesi-ász?
Válasz #9765. hozzászólásra
Nem rossz ötlet,A trakis Mesi azért nem jó mert még nincs trakink.De várom a jó neveket.
Szia BT!



Te kerestél egy keskeny sorközművelőt?
Bocsi
Válasz #9763. hozzászólásra
pédául Trakis Mesi. 
Szia Még mindég a Laci nevén írogatsz? Most már tényleg kell neked valami frankó név és regisztrálhatsz is. Esetleg kérdezzük meg a többieket hátha van valakinek egy jó ötlete a neved illetőleg
Válasz #9721. hozzászólásra
A motorolajszűrők általában legolcsóbban autósboltból-japanparts- lehet 1000-1500 Ft-ért.Régit vinni, megmérik, s holnap jön.
Felhívom a kedves társak figyelmét, hogy a hajtott első tengelyes trakiknál, 500 óránként illik olajat cserélni, nem sok kb 2,5 liter.
A hidraulika szűrőt tisztítani-ami olyan-vagy cserélni 500-1000 óránként. Ilyenkor kellhet az olajat is cserélni.
Válasz #9758. hozzászólásra
Szia Misi!
Laci a 81-es úton került a hó fogságába.A kamionban a fűtés jól működik az a baj,hogy nagyon fúj a szél és nem tudja felmelegíteni a szélvédőt,hogy a hó ne fagyon rá.Bocsi a kiigazításért.Laci köszöni az együttérzét.(Mesi)
Válasz #9759. hozzászólásra

Bos én 88.-as utat értettem.
Válasz #9749. hozzászólásra
Na ennyiért egész baráti, ha jó a méret.
Válasz #9758. hozzászólásra

Sziasztok!
Laci ma délben Szekszárdról indult ki Svájc de Székes- fehérvár és Kisbér között a 81-es úton már 4 órája áll,egy kamion keresztbe fordult az úton.Már fél lábszárig érő hó van nagyon fúj a szél.Még az első kerékhajtású kocsik sem tudnak elindulni.(Üdv Mesi)
Sziasztok!

Szegedi Laci fogságba esett a 88.sz úton Hólapáttal lehet neki segíteni, ja és a fűtés sem tündököl a kamionba.
Válasz #9755. hozzászólásra

Rendben.
Ez a biztos,mert ugyanolyan gépünk van.
Válasz #9754. hozzászólásra
Mennyi fabatka egy ilyen szerkezet?
Válasz #9753. hozzászólásra
A levegőszűrő dobozát is előkeresem és megírom,azt nem tudom fejből.