Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR404.69 FtUSD392.62 FtCHF430.85 FtGBP485.44 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #8850. hozzászólásra
Szép nagy utánfutód van. Én ekkorát már nem is kapcsolhatok az autómhoz, mert csak 600kg össz súlyút lehet fék nélkül rákapcsolni. Ha koszosabb cuccot kell szállítanom akkor kibélelem ponyvával a platót. Az a kis rakodó nagyon ügyes szerzemény a kezelő a motor fölött trónol.
Válasz #8849. hozzászólásra
Mostanság Nekem is az utánfutó (750kg) a "megoldás", de ez nem az igazi mert nem is fékezett meg nem is billenős, és erre azért akármilyen piszkos holmit nem rakodok. Ezért volna jó egy legalább 1 tonnás pótkocsi amire az ember nem sajnál rápakolni semmit sem, legyen az homok, kő vagy akár trágya. És azért az is jó ha a felpakolt holmit nem kell lepakolni is, hanem csak úgy magától lecsúszik róla. De sajnos csak 500€-ig van rá keretem, ennyiért kellene találni valami jó pótkocsit.
Válasz #8848. hozzászólásra
Szerettem volna én is egy jó kis billenős pótot, de az, hogy évente 3-4 alkalommal van rá szükségem nem érné meg fönntartani ( biztosítás, műszaki, súlyadó).Van egy 550 kg-os utánfutóm, megoldom azzal.
Válasz #8847. hozzászólásra
Hát igen, de egy ilyen nagy útra nem szívesen indulok el, én nem vagyok ilyencsavargós típus. Egyébként meg a "szívem csücske" akkor is a gyári Agrostroj ANS-564, azt ismerem, tudom hogy jó, masszív, a teherbírása meg megbízhatóan 1500kg, nem csak olyan "azt mondták". És nekem elég az is ha csak hátrafelé billent.
Válasz #8844. hozzászólásra
Nekem meg ezt kínálták 750€-ért, csak egészen messze, Pozsony mellett. Nekem az nagyon messze van, 800km-t oda vissza nem tudom megérné-e autózni. Még azt sem tudom gyári-e, de ha nem is gyári akkor is jónak néz ki.
Aki szeretne egy igazán jó pótkocsit venni és vastag a pénztárcája, annak itt van egy pótkocsi-hirdetés. Nekem is ilyen kellene de ennyi pénzem sajna nincs rá, hát "átengedem" másnak.
Üdv "szamoca 1" meg "Balázs 1994", (meg Mindenki)!
Kérlek Titeket (Mindenkit), hogy a mondatok elején írjatok NAGYbetüt, a mondatok közben, végén, meg ahol kell HASZNÁLJATOK ÍRÁSJELEKET !!!, mert ezek hiányában nagyon sokszor nehéz kisillabizálni hogy mit is akartok mondania a leírt szöveggel. Persze van úgy hogy az ember siet és elnéz valamit vagy mellékattint, de a 8832, 8833, 8834 hozzászólások ezen hiányosságok nagyon ékes és elrettentő példái.
És bocsánatot kérek ha ezzel megbántottam valakit, de őszintén mondom hogy nem a bántás vagy megbántás a célom, mert azért kis odafigyeléssel ezen hiányosságok kiküszöbölhetők.
Sokunk nevében köszönöm.
Válasz #8833. hozzászólásra
Nézegettem az enyimbe is a csapágyakat és normál méretűek vannak lehet kapni csapágy boltban őket még szerencse nézegettem a csapágyakat és semmi mozgása nincsen eredeti japán csapágyak vannak benne.
Válasz #8832. hozzászólásra sok japán trakit szoktam javitaní és eddig csak a YAnmarban volt rendes normál méretü csapágyak simering találkoztam olyan hinomotoval elsö féltengely simering 80000ft/db hozzá ezért nem is gondolkodom csak YAnmarban csak nagyobb loeröset kéne venni
Válasz #8830. hozzászólásra
Szia 76 Ati énnekem is mind a két felin kellet cserélnem szimeringet mert már álló helyzetbe is fojt az enyimbe 50-68-14,3 szimering volt de ijet nem lehez ithon kapni mert ez egy 3-élü szimering 50-68 cas az van bármejik trakis boltba én pedig nem 14-est raktam bele csak 10-est de egyépként belemenne a 7-tes is abból 2-kellene de ekkora nem volt tieden nem tudom mekkora van de megtudod mérni kivülről is mert szetintem a tied is vállas mint az enyimen és ki lehet venni és meg mérheted betudod szerezni mielőtt szét szeded. az enyim így néz ki.
Én még semmit nem tudok csinálni szabadföldön. Tegnap is esett az eső. Arra számítottam, hogy kicsit megfagy és rá tudok menni a földre kiszórni a műkakit, de eddig nem sikerült. A fóliák alatt készítem elő a talajt, két napja szórófejezek, mert ugye a fólia alatt nem esik a hó, eső.
Válasz #8829. hozzászólásra
Szia Szamóca
Látom tuti munkád akadt a mitsun.Érdeklödöm hogy szokványos méretü szimering van a féltengelyen?vagy egyedi? Az én Mt2001-m nél is ugyan ez a hiba de mind két oldalon.Szezon végén már elég rendesen kente a kereket,de most állásában is folyik az olaj.Igy 1-2héten belöl én is bele kóstolok ebbe a melóba.
Hétvégi meló egy kis szezon előtti javítás itt egy pár kép a javításról Micsunak a hátsó féltengely szimeringet cseréltem azt hittem melósabb lesz de 2-óra alatt szétszedtem összeraktam és még egy sőr is belefért.
Nekem is Mitas gumi van elől,probléma nincs vele,én már így vettem a traktort.Teszi a dolgát.
Nálunk hó nincs szerencsére,így már tervezgetem a talaj előkészítést a veteményeknek,talán hónap végefelé ha szikkad kicsit rá tudok menni.
Válasz #8819. hozzászólásra
Nekem fönt van öt éve,de még nem volt vele gond.
Sokkal puhább mint a gyári így egy kicsit jobban is kopik,de rendkívül sokat bír.
Ami a nevet illeti, a Mitas egy elég jó márka szerintem a piacon lévő gumik között. Nem utolsó sorban, nem a legdrágábbak közé tartozik. Nem tudom mi módon műszakiztatod, de én mikor egy éve csináltattam az enyémet, "kiderült" hogy 1978 dec. 28.-án volt először Magyarországon forgalomba helyezve.....
Sziasztok!
Véleményeket szeretném kérni a következő gumiról:MITAS 5.00x12 ui. vizsgáztatom a gépet első forgalomba helyezés.A régi már erősen repedezett,így jó ha van tartalék.Használ-e valaki ilyen gumit esetleg tapasztalat a gyárihoz képest?Valakinek van-e elfekvőbe 12-es felnije eladó?
Itt a Zemplénben meg "hétágra süta nap", a hőmérő 7-8 fokot mutat, azonban a fújdogáló szél hatására azért hüvös van. Nálunk hónak már szinte híre sincs, de a sátoraljaújhelyi Nagyhegyen meg tovább a Hegyközben azért még van hó. De ma errefelé nagyon szép idő van.
Itt a tavasz!
Ma szénát hordtam le az istállóhoz a kazlaktó. Az Iseki pöcc - röff. Még szállingózótt egy kis hó, de már átsütött rajta a nap. És ez már nem téli nap volt. Igazi tavaszi. A madarak énekeltek majd kidőlt a seggük, indul a határ.
Még 2 hét és kezdünk . Már alig várom.
Válasz #8807. hozzászólásra
Szia Bencsiki!
Hál' istennek nem volt semmi baj.A cseheknél néha jégbordás volt az út de lehetett haladni.Németeknél nem volt semmi gond.Laci holnap du 4 körül ér Sopronba.Köszi az aggódást.(bocsi hogy írtam a felesége vagyok )
Válasz #8807. hozzászólásra István itt lent a Balcsiparton egéz héten esett a hó el szortam 1tonna sot vagy valami hasonló anyagot, az volt a szerencsénk hogy napközben nem volt hideg és olvadt nagyon tele van a hozipöm
Sziasztok!
Ki hogyan úszta meg az elmúlt napok időjárás tréfáit?
Nalunk nem volt hó, plusz volt végig és eső minden mennyiségeb.
Szögedi Lacival beszéltem pár szót amikor indult a gyalázat, akkor ment kamionnal Csehek felé. Remélem nem szívott nagyot...
Nem csak az amper számít, hanem az indító áram is. Nekem 55A 680-as indítóárammal. volt mikor 480 volt az idító áram, azzal észrevehetőbben rosszabbul indult. Ugye a Kubotánál, legalábbis ezeknél az öregebbeknél, télen nyáron izzítani kell, és akkor szerintem főként lényeges. Yanmaron emlékeim szerint nem feltétlen kellett izzítani de lehet azon is.
35454 hozzászólás
Válasz #8851. hozzászólásra
igaz ennyiért bobcat is van
1210000 huf az ára
Válasz #8850. hozzászólásra
Szép nagy utánfutód van. Én ekkorát már nem is kapcsolhatok az autómhoz, mert csak 600kg össz súlyút lehet fék nélkül rákapcsolni. Ha koszosabb cuccot kell szállítanom akkor kibélelem ponyvával a platót. Az a kis rakodó nagyon ügyes szerzemény a kezelő a motor fölött trónol.
Válasz #8851. hozzászólásra
komoly szerezni kell egy roncs tmk-t
Ezt érdemes megnézni!!!
Ez nem japó hanem TZ-4K, de nem akármilyen. Lehet hogy valakinek ez egy jó inspiráció homlokrakodó vagy más készítéséhez.
http://allegro.pl/miniladowarka-tz-4k-14-i3011188850.html
Válasz #8849. hozzászólásra
![Az utánfutóm](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20130217163051_Fenykepek-0025.jpg)
Mostanság Nekem is az utánfutó (750kg) a "megoldás", de ez nem az igazi mert nem is fékezett meg nem is billenős, és erre azért akármilyen piszkos holmit nem rakodok. Ezért volna jó egy legalább 1 tonnás pótkocsi amire az ember nem sajnál rápakolni semmit sem, legyen az homok, kő vagy akár trágya. És azért az is jó ha a felpakolt holmit nem kell lepakolni is, hanem csak úgy magától lecsúszik róla. De sajnos csak 500€-ig van rá keretem, ennyiért kellene találni valami jó pótkocsit.
Válasz #8848. hozzászólásra
Szerettem volna én is egy jó kis billenős pótot, de az, hogy évente 3-4 alkalommal van rá szükségem nem érné meg fönntartani ( biztosítás, műszaki, súlyadó).Van egy 550 kg-os utánfutóm, megoldom azzal.
Válasz #8847. hozzászólásra
Hát igen, de egy ilyen nagy útra nem szívesen indulok el, én nem vagyok ilyencsavargós típus. Egyébként meg a "szívem csücske" akkor is a gyári Agrostroj ANS-564, azt ismerem, tudom hogy jó, masszív, a teherbírása meg megbízhatóan 1500kg, nem csak olyan "azt mondták". És nekem elég az is ha csak hátrafelé billent.
Válasz #8846. hozzászólásra
Sziasztok! Ha nem is gyári, de az látszik, hogy igényesen van megcsinálva. Az ára meg több mint kedvező.
Válasz #8844. hozzászólásra![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20130217150046_22297981.jpg)
Nekem meg ezt kínálták 750€-ért, csak egészen messze, Pozsony mellett. Nekem az nagyon messze van, 800km-t oda vissza nem tudom megérné-e autózni. Még azt sem tudom gyári-e, de ha nem is gyári akkor is jónak néz ki.
https://www.youtube.com/watch?v=007txlyej3MEzt a videót nézzétek meg ez is egy kubota és nem is akár mijen.
Nekem ez is jó lenne.![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20130217144727_kep.php6.jpg)
Az ára 469,500 ft és új.
Aki szeretne egy igazán jó pótkocsit venni és vastag a pénztárcája, annak itt van egy pótkocsi-hirdetés. Nekem is ilyen kellene de ennyi pénzem sajna nincs rá, hát "átengedem" másnak.
Agrostroj ANS-564
Válasz #8840. hozzászólásra
![smile pimp](/oldforum/images/smiles/pimp.gif)
Köszönöm szépen a választ.Nem sokára én is szétszedem hogy kész legyen a szezonra.
Üdv "szamoca 1" meg "Balázs 1994", (meg Mindenki)!
Kérlek Titeket (Mindenkit), hogy a mondatok elején írjatok NAGYbetüt, a mondatok közben, végén, meg ahol kell HASZNÁLJATOK ÍRÁSJELEKET !!!, mert ezek hiányában nagyon sokszor nehéz kisillabizálni hogy mit is akartok mondania a leírt szöveggel. Persze van úgy hogy az ember siet és elnéz valamit vagy mellékattint, de a 8832, 8833, 8834 hozzászólások ezen hiányosságok nagyon ékes és elrettentő példái.
És bocsánatot kérek ha ezzel megbántottam valakit, de őszintén mondom hogy nem a bántás vagy megbántás a célom, mert azért kis odafigyeléssel ezen hiányosságok kiküszöbölhetők.
Sokunk nevében köszönöm.
Lényeget nem írtam 600ft volt a két szimering.![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Miért nem tölti be a képeimet a rendszer?
Válasz #8836. hozzászólásra
[kep1
Hétvégi terület ellenőrzés!
Válasz #8833. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Nézegettem az enyimbe is a csapágyakat és normál méretűek vannak lehet kapni csapágy boltban őket még szerencse nézegettem a csapágyakat és semmi mozgása nincsen eredeti japán csapágyak vannak benne.
Válasz #8832. hozzászólásra sok japán trakit szoktam javitaní és eddig csak a YAnmarban volt rendes normál méretü csapágyak simering találkoztam olyan hinomotoval elsö féltengely simering 80000ft/db hozzá ezért nem is gondolkodom csak YAnmarban csak nagyobb loeröset kéne venni![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz #8830. hozzászólásra
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20130217092816_Kep_1720.jpg)
az enyim így néz ki.
Szia 76 Ati énnekem is mind a két felin kellet cserélnem szimeringet mert már álló helyzetbe is fojt az enyimbe 50-68-14,3 szimering volt de ijet nem lehez ithon kapni mert ez egy 3-élü szimering 50-68 cas az van bármejik trakis boltba én pedig nem 14-est raktam bele csak 10-est de egyépként belemenne a 7-tes is abból 2-kellene de ekkora nem volt tieden nem tudom mekkora van de megtudod mérni kivülről is mert szetintem a tied is vállas mint az enyimen és ki lehet venni és meg mérheted betudod szerezni mielőtt szét szeded.
Válasz #8825. hozzászólásra
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
Én még semmit nem tudok csinálni szabadföldön. Tegnap is esett az eső. Arra számítottam, hogy kicsit megfagy és rá tudok menni a földre kiszórni a műkakit, de eddig nem sikerült. A fóliák alatt készítem elő a talajt, két napja szórófejezek, mert ugye a fólia alatt nem esik a hó, eső.
Válasz #8829. hozzászólásra
Szia Szamóca
Látom tuti munkád akadt a mitsun.Érdeklödöm hogy szokványos méretü szimering van a féltengelyen?vagy egyedi? Az én Mt2001-m nél is ugyan ez a hiba de mind két oldalon.Szezon végén már elég rendesen kente a kereket,de most állásában is folyik az olaj.Igy 1-2héten belöl én is bele kóstolok ebbe a melóba.
itt a difi![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20130216210821_Kep_1714.jpg)
Válasz #8827. hozzászólásra
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20130216210315_Kep_1697.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20130216210343_Kep_1695.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20130216210437_Kep_1719.jpg)
Hétvégi meló egy kis szezon előtti javítás itt egy pár kép a javításról Micsunak a hátsó féltengely szimeringet cseréltem azt hittem melósabb lesz de 2-óra alatt szétszedtem összeraktam és még egy sőr is belefért.![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20130216205903_Kep_1712.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20130216205944_Kep_1718.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20130216210027_Kep_1713.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20130216210117_Kep_1716.jpg)
Egy kis ínyencség.![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20130216205132_66632_496213490443103_1664514197_n.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20130216205145_17126_496213137109805_359411904_n.jpg)
Válasz #8814. hozzászólásra
Én már napok ótza melózok. se hó, se hideg, csak a nap süt ezerrel
Válasz #8819. hozzászólásra
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Sziasztok
Nekem is Mitas gumi van elől,probléma nincs vele,én már így vettem a traktort.Teszi a dolgát.
Nálunk hó nincs szerencsére,így már tervezgetem a talaj előkészítést a veteményeknek,talán hónap végefelé ha szikkad kicsit rá tudok menni.
Válasz #8801. hozzászólásra
Érdeklődőknek:
http://www.expressz.hu/iseki-tx-1500-f-4-wd-japan-kistraktor-45083367/
Válasz #8819. hozzászólásra
Nekem fönt van öt éve,de még nem volt vele gond.
Sokkal puhább mint a gyári így egy kicsit jobban is kopik,de rendkívül sokat bír.
Válasz #8819. hozzászólásra
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
Ami a nevet illeti, a Mitas egy elég jó márka szerintem a piacon lévő gumik között. Nem utolsó sorban, nem a legdrágábbak közé tartozik. Nem tudom mi módon műszakiztatod, de én mikor egy éve csináltattam az enyémet, "kiderült" hogy 1978 dec. 28.-án volt először Magyarországon forgalomba helyezve.....
Válasz #8819. hozzászólásra nekem 5éve van Yanmaron csak az 14colos de ugyan ez a márka, tökéletesen jól kapaszkodik vele és az ujj ára sem drága.![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Sziasztok!![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20130216171431_5.00x12_kerek_001.jpg)
Valakinek van-e elfekvőbe 12-es felnije eladó?
Véleményeket szeretném kérni a következő gumiról:MITAS 5.00x12 ui. vizsgáztatom a gépet első forgalomba helyezés.A régi már erősen repedezett,így jó ha van tartalék.Használ-e valaki ilyen gumit esetleg tapasztalat a gyárihoz képest?
Válasz #8817. hozzászólásra
Ez nekem nem mond semmit.
Fotók kellenek!
Válasz #8762. hozzászólásra
Rc 1200 a maró típusa
Sziasztok! Kicsit lemaradtam , a dolgokról! Hogy áll a traktoros összejövetel?Hogy lesz vagy nem lesz, vagy hogy lesz?
![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
Válasz #8814. hozzászólásra
Itt a Zemplénben meg "hétágra süta nap", a hőmérő 7-8 fokot mutat, azonban a fújdogáló szél hatására azért hüvös van. Nálunk hónak már szinte híre sincs, de a sátoraljaújhelyi Nagyhegyen meg tovább a Hegyközben azért még van hó. De ma errefelé nagyon szép idő van.
Itt a tavasz!![smile aikido](/oldforum/images/smiles/aikido.gif)
Ma szénát hordtam le az istállóhoz a kazlaktó. Az Iseki pöcc - röff. Még szállingózótt egy kis hó, de már átsütött rajta a nap. És ez már nem téli nap volt. Igazi tavaszi. A madarak énekeltek majd kidőlt a seggük, indul a határ.
Még 2 hét és kezdünk . Már alig várom.
Válasz #8810. hozzászólásra
![smile w00t](/oldforum/images/smiles/w00t.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Rendes asszony.
Válasz #8810. hozzászólásra
Történelmet írtál!
Az első asszon aki ide írt.
Válasz #8810. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Isten hozott!
Válasz #8807. hozzászólásra
Szia Bencsiki!
Hál' istennek nem volt semmi baj.A cseheknél néha jégbordás volt az út de lehetett haladni.Németeknél nem volt semmi gond.Laci holnap du 4 körül ér Sopronba.Köszi az aggódást.(bocsi hogy írtam a felesége vagyok )
Válasz #8807. hozzászólásra
Szeged mellett ma is 5-6fok volt. Nyílnak a hóvirágok, a rózsán meg vannak pattanva a rügyek.
Nálunk 3 napja nem fagyott éjjel sem.
Válasz #8807. hozzászólásra István itt lent a Balcsiparton egéz héten esett a hó el szortam 1tonna sot vagy valami hasonló anyagot, az volt a szerencsénk hogy napközben nem volt hideg és olvadt nagyon tele van a hozipöm![smile crying](/oldforum/images/smiles/crying.gif)
Sziasztok!
Ki hogyan úszta meg az elmúlt napok időjárás tréfáit?
Nalunk nem volt hó, plusz volt végig és eső minden mennyiségeb.
Szögedi Lacival beszéltem pár szót amikor indult a gyalázat, akkor ment kamionnal Csehek felé. Remélem nem szívott nagyot...
Válasz #8803. hozzászólásra
Hülyék ezek. Nekem van bagodi ekém, talajmaróm és gödörfúróm, de kb úgy vagyok pl a gödörfúróval, mint ti a japókkal, hogy csak meg ne hibásodjon...
Nem csak az amper számít, hanem az indító áram is. Nekem 55A 680-as indítóárammal. volt mikor 480 volt az idító áram, azzal észrevehetőbben rosszabbul indult. Ugye a Kubotánál, legalábbis ezeknél az öregebbeknél, télen nyáron izzítani kell, és akkor szerintem főként lényeges. Yanmaron emlékeim szerint nem feltétlen kellett izzítani de lehet azon is.