Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR412.37 FtUSD390.47 FtCHF443.26 FtGBP495.29 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Jó cucc! Nagyon szép munka az ekét bevállalnám még váltvaforgó nélkül is. Aránylag kicsi tempó mellet is szépen fordít.
Lenz helyében megjegyezném, hogy a beállítás mégsem tökéletes, az első kereket folyamatosan "rá kell szorítani" a barázdára.
Válasz #8635. hozzászólásra
Hogyha megnézed a képeket akkor látcik rajta hogy a kerekeket variálják nagyobb hasmagasság akkor nagyobb kereket raknak alá ha kisebb kell akkor kisebb kerék kell alá.
A Honda Mighty mellett még ez a Kubota XB-1 kistraki keltette fel az érdeklődésemet, eléggé érdekes kis traki, elől-hátul állítható nyomtáv, és állítható hasmagasság!!!Kubota XB-1
Szívesen, de máskor ezt a "http://" -t előbb töröld ki a négyzetből és aztán másold be a bemásolnivalót, mert ha ez után rakod be akkor megjelenik 2x a sor elején vagy a sor végén is a http és aztán a link nem található. Legtisztább munka előbb kitörölni aztán bemásolni amit akarsz!
A másik közös, hogy kis hazánkban használhatatlan mindkettő. Páran próbálkoznak, de....
Más, de Te mint lótartó elszomorodsz azon amit írok.A bölcsődéből hazafelé megálltunk az egyik utcában, ahol egy ló szokott a kerítésen át nézelődni. Szegény ló karámja csupa sár és víz volt.Csórikám hasig tiszta sár volt,és a vízben állt.az egyik sarokban volt 2-3nm száraz rész ott toporgott.
A srác akié, mindig melózik, rá sem néz.Olyan keservesen nyihogott amikor eljöttünk, persze holnap almát is vinnünk kell
Minek tart állatot az ilyen??
Tök jó! El nem hiszed, de ezt én még láttam üzemszerűen dolgozni!
Sőt az ülésben ültem és a Pista bácsi meg sétált mellette és úgy hajtotta a lovakat.
És annak is Yanmar/Mitsubishi szine volt!
Józsi kollégának igaza van.A homlokrakodó nem ad plusz terhelést a fogaskerekeknek.Ellenben a hídtokot ami extrémebb esetben akár el is törhet,a kerékcsapágyakat, a felniket,és a gumikat terheli meg rendesen.Még a kormányműre is hatással van,mert ugye terhelt állapotban nehezebb kormányozni ezáltal jobban kopik.Bár az elég elenyésző.
Biztos?
Én nem értek hozzá ezért nem akarok vitázni meg okoskodni senkivel sem ez ügyben (sem), de csak úgy laikus parasztésszel gondolkodva, ha valami nagy súllyal van megterhelve vagy valamilyen nagy erőhatás éri (nyomó-, nyíró, csavaróerő stb.), akkor valahol valaminek engedni kell. Van ahol a felni reped, van ahol a fogaskerék törik. Persze ezt csak mondom én, de egy percig sem állítom hogy igazam lenne.
Bt66, szerintem a homlokrakótól a fogaskarekek nem mennek tökre, mégha gödröd úton is használják. Ellenben az első felnik "összetörhetnek" szerintem. Az én gépemen valamikor szerintem biztosan volt homlokrakodó. ezt abból gondolom, hogy a gyári súlytartó le van véve, ide szokták a rakodót fogatni egyrészt. na már most itt 6 db M12x1.25-öss menet van. mind a 6 meg van nyúlva kicsit kifelé, mintha nagy terhelést kellett volna viselnie. Emellett mind a két első felnim hegesztett. Ez azt takarja, hogy a közepe mindkettőnek ki volt szakadva. Sugár irányban látszanak a hegesztésnyomok, és az is hogy meg van fejelve egy 5mm es pogácsával, nehogy még egyszer baj legyen. Egyből arra gondoltunk amit te is írtál, homlokrakó, nagy teher, rossz gödrös út..... láttam olyan képet erről a típusról, ahol már személyautó felni volt elöl. Azon fent is volt a homlokrakó, gondolom azon is összetört.
ha nem lehetne hozzá homlokrakodót használni akkor nem is gyártanák nem tudom nekem is van igaz házi gyártmány max 100-150 kg fér bele kb. bálát nem is tudnék kb.300 kg mert orrabukna
Válasz #8604. hozzászólásra
Én ezt nem is vitatom, de ha ez a 300 kiló súly állandósul és még meg is hatványozódik egy-két gödröcskével...
No de a baj megtörténhet és meg is történik, ami elromlott azt meg kell javítani és mehet tovább a munka.
Válasz #8602. hozzászólásra
Sziasztok! Bt, az én gépem egy kategória a tiéddel és az enyémre a gépkönyv 300 kg kapacitást ír homlokrakodóra.A gyári adatban szerintem meg lehet bízni.
Nem kevés bája van annak, amikor a Zsigulisok fanyalognak a Laborghinire, hogy se tetőcsomtartó, se vonóhorog, és a felfele nyíló ajtóról meg rácsorog a hólé a pufajkára, amikor latyakos idő van...
A viccet félretéve, nem a homlokrakodó "ártott" meg neki?
Mert itt már vitáztunk arról, hogy mennyi kg orrsúlyt lehet rárakni a japó elejére "egészségkárosodás" nélkül, hát egy ilyen homlokrakodó sem 1-2 kiló, megrakva gondolom jól nyomja a traki elejét, ha meg a traki eleje néha-néha belehuppan egy kisebb-nagyobb gödörbe akkor meg pláne.
Jó lenne ha az URL betükkel jelzett négyzetbe raknád (raknátok) be a megtekintendő linkeket!, akkor elég lenne csak rákattintani és látni lehetne azonnal a kívánt oldalt, nem kellene másolgatni meg beillesztgetni, stb.
Nem egy bonyolult müvelet, meg lehet(ne) tanulni!
35441 hozzászólás
Válasz #8633. hozzászólásra
Egybehangzó szakmai vélemények szerint is a Japók között a Kubota áll az első helyen.
Válasz #8634. hozzászólásra
Jó cucc! Nagyon szép munka az ekét bevállalnám még váltvaforgó nélkül is. Aránylag kicsi tempó mellet is szépen fordít.
Lenz helyében megjegyezném, hogy a beállítás mégsem tökéletes, az első kereket folyamatosan "rá kell szorítani" a barázdára.
Itt meg a kiskereküről.
Itt van a kép a nagy kerekekről.
Válasz #8635. hozzászólásra
Az nem azért van, hanem azért, mert ha a hátulját megemeled, akkor előre lejt a traktor és a lejtőn lefelé könnyebben gurul!
Válasz #8635. hozzászólásra
Hogyha megnézed a képeket akkor látcik rajta hogy a kerekeket variálják nagyobb hasmagasság akkor nagyobb kereket raknak alá ha kisebb kell akkor kisebb kerék kell alá.
Válasz #8632. hozzászólásra
Az első tengelyen ,hogy emelsz??Attól ,hogy a hátsó lehajtás "sonkáit" leforgatjuk a hátulja megemelkedik, de az orra ugyanolyan magasságon marad.
http://www.youtube.com/watch?v=f9fwT0IB24U
Válasz #8632. hozzászólásra
Kubota jó választás!
Válasz #8628. hozzászólásra
A Honda Mighty mellett még ez a Kubota XB-1 kistraki keltette fel az érdeklődésemet, eléggé érdekes kis traki, elől-hátul állítható nyomtáv, és állítható hasmagasság!!!Kubota XB-1
http://rolltraktor.hu/index.php?japan_kistraktor=aktualis_kinalatunk
Válasz #8618. hozzászólásra
Azért megnézném működésközben is , mindig is érdekeltek az ilyen régi herkentyűk.
http://targonca.hupont.hu/23/kioti-traktorok-es-munkagepek
http://aprod.hu/hirdetes/kistraktor-IDtSSh.html
Válasz #8625. hozzászólásra
Válasz #8624. hozzászólásra
Ja ottvan, a rota 80 000. Hát csak húzgálja az eladó.
http://aprod.hu/hirdetes/elado-honda-kistraktor-szarzuzoval-IDFa75.html
Válasz #8621. hozzászólásra
A rota érdekelne de kevés a valószínüsége hogy 5000-ért adná, a traki majd akkor lesz aktuális ha a Mitsu elment.
válasz #8619 hozzászólásra
Szívesen, de máskor ezt a "http://" -t előbb töröld ki a négyzetből és aztán másold be a bemásolnivalót, mert ha ez után rakod be akkor megjelenik 2x a sor elején vagy a sor végén is a http és aztán a link nem található. Legtisztább munka előbb kitörölni aztán bemásolni amit akarsz!
Válasz #8620. hozzászólásra
Jól arcul kellene inzultálni a tulajt egy szívlapáttal. Ha jól sejtem, szegény párának egy hónalj jó szénával nagyobb örömet okoznál...
http://aprod.hu/hirdetes/elado-eke-talajmaro-tololap-kistraktor-utan-IDpi7s.htmlhttp://Valakit hátha érdekel.
Válasz #8612. hozzászólásra
A másik közös, hogy kis hazánkban használhatatlan mindkettő. Páran próbálkoznak, de....
Más, de Te mint lótartó elszomorodsz azon amit írok.A bölcsődéből hazafelé megálltunk az egyik utcában, ahol egy ló szokott a kerítésen át nézelődni. Szegény ló karámja csupa sár és víz volt.Csórikám hasig tiszta sár volt,és a vízben állt.az egyik sarokban volt 2-3nm száraz rész ott toporgott.
A srác akié, mindig melózik, rá sem néz.Olyan keservesen nyihogott amikor eljöttünk, persze holnap almát is vinnünk kell
Minek tart állatot az ilyen??
Válasz #8599. hozzászólásra
bt66 köszönöm szépen a segítséget ez nem tudtam edig és bocsánat ért de ezt neked találtam.
Válasz #8615. hozzászólásra
Tök jó! El nem hiszed, de ezt én még láttam üzemszerűen dolgozni!
Sőt az ülésben ültem és a Pista bácsi meg sétált mellette és úgy hajtotta a lovakat.
És annak is Yanmar/Mitsubishi szine volt!
Ez az élet babócsai Néni!Hány lóerős lehet?A dizájn az ötös.
http://aprod.hu/hirdetes/elado-honda-kistraktor-szarzuzoval-IDFa75.htmlhttp://
Sziasztok!
Bencsikinek találtam egy tökéletes fűkaszát Dolgozzanak meg a lovak a kajáért. De ha nem akkor húzhatja a traki is.
Bencsiki Fűkasza
Válasz #8612. hozzászólásra
Na de itt most melyik az ISEKI ?Ami a zsiguli alatt van? Mert hát csak az kék szinű.
Válasz #8611. hozzászólásra
Üdv!
Józsi kollégának igaza van.A homlokrakodó nem ad plusz terhelést a fogaskerekeknek.Ellenben a hídtokot ami extrémebb esetben akár el is törhet,a kerékcsapágyakat, a felniket,és a gumikat terheli meg rendesen.Még a kormányműre is hatással van,mert ugye terhelt állapotban nehezebb kormányozni ezáltal jobban kopik.Bár az elég elenyésző.
Válasz #8610. hozzászólásra
Lehet. De az attól még mindig Lamborghini!!!!
Iseki Vs Mitsubishi
=
vs.
Válasz #8609. hozzászólásra
Biztos?
Én nem értek hozzá ezért nem akarok vitázni meg okoskodni senkivel sem ez ügyben (sem), de csak úgy laikus parasztésszel gondolkodva, ha valami nagy súllyal van megterhelve vagy valamilyen nagy erőhatás éri (nyomó-, nyíró, csavaróerő stb.), akkor valahol valaminek engedni kell. Van ahol a felni reped, van ahol a fogaskerék törik. Persze ezt csak mondom én, de egy percig sem állítom hogy igazam lenne.
Válasz #8603. hozzászólásra
Valóban a Lamborghinibe sem mindegy mit tankolsz,ennyiben egyeznek...
Válasz #8602. hozzászólásra
Jó estét mindenki!
Bt66, szerintem a homlokrakótól a fogaskarekek nem mennek tökre, mégha gödröd úton is használják. Ellenben az első felnik "összetörhetnek" szerintem. Az én gépemen valamikor szerintem biztosan volt homlokrakodó. ezt abból gondolom, hogy a gyári súlytartó le van véve, ide szokták a rakodót fogatni egyrészt. na már most itt 6 db M12x1.25-öss menet van. mind a 6 meg van nyúlva kicsit kifelé, mintha nagy terhelést kellett volna viselnie. Emellett mind a két első felnim hegesztett. Ez azt takarja, hogy a közepe mindkettőnek ki volt szakadva. Sugár irányban látszanak a hegesztésnyomok, és az is hogy meg van fejelve egy 5mm es pogácsával, nehogy még egyszer baj legyen. Egyből arra gondoltunk amit te is írtál, homlokrakó, nagy teher, rossz gödrös út..... láttam olyan képet erről a típusról, ahol már személyautó felni volt elöl. Azon fent is volt a homlokrakó, gondolom azon is összetört.
Válasz #8598. hozzászólásra
Ez mit takar?
Válasz #8605. hozzászólásra
ha nem lehetne hozzá homlokrakodót használni akkor nem is gyártanák nem tudom nekem is van igaz házi gyártmány max 100-150 kg fér bele kb. bálát nem is tudnék kb.300 kg mert orrabukna
Válasz #8605. hozzászólásra
Válasz #8604. hozzászólásra
Én ezt nem is vitatom, de ha ez a 300 kiló súly állandósul és még meg is hatványozódik egy-két gödröcskével...
No de a baj megtörténhet és meg is történik, ami elromlott azt meg kell javítani és mehet tovább a munka.
Válasz #8602. hozzászólásra
Sziasztok! Bt, az én gépem egy kategória a tiéddel és az enyémre a gépkönyv 300 kg kapacitást ír homlokrakodóra.A gyári adatban szerintem meg lehet bízni.
Válasz #8601. hozzászólásra
Nem kevés bája van annak, amikor a Zsigulisok fanyalognak a Laborghinire, hogy se tetőcsomtartó, se vonóhorog, és a felfele nyíló ajtóról meg rácsorog a hólé a pufajkára, amikor latyakos idő van...
Válasz #8529. hozzászólásra
A viccet félretéve, nem a homlokrakodó "ártott" meg neki?
Mert itt már vitáztunk arról, hogy mennyi kg orrsúlyt lehet rárakni a japó elejére "egészségkárosodás" nélkül, hát egy ilyen homlokrakodó sem 1-2 kiló, megrakva gondolom jól nyomja a traki elejét, ha meg a traki eleje néha-néha belehuppan egy kisebb-nagyobb gödörbe akkor meg pláne.
Válasz #8590. hozzászólásra
Rá is fér az Iseki táborra az erősítés, mert a gépek
Válasz #8597. hozzászólásra
Erről az ekéről jut eszembe újra a csoroszlya. Pár hónappal ezelőtt beszélgettünk róla. Jutott valaki valmire (késes, tárcsás, stb)?
Jó lenne ha az URL betükkel jelzett négyzetbe raknád (raknátok) be a megtekintendő linkeket!, akkor elég lenne csak rákattintani és látni lehetne azonnal a kívánt oldalt, nem kellene másolgatni meg beillesztgetni, stb.
Nem egy bonyolult müvelet, meg lehet(ne) tanulni!
http://www.jofogas.hu/bacs_kiskun/Hinomoto_kistraktor_munka_gepeivel_elado_8223504.htm
http://www.jofogas.hu/zala/Valtvaforgatos_eke_4959480.htm
Válasz #8593. hozzászólásra
Bocsánat nem jót másoltam de azért nézzétek meg miket találtam.
http://www.jofogas.hu/zala/Valtvaforgatos_eke_7745881.htm
http://www.jofogas.hu/pest/Lovas_eke_valtvaforgatos_7307419.htm
http://www.agroinform.com/forum.php?act=addAddon&tid=1236
Válasz #8591. hozzászólásra
Hát ezek az Isekik ...