Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak640 FtBenzin árak632 FtEUR402.58 FtUSD383.44 FtCHF426.44 FtGBP483.09 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #8649. hozzászólásra
Akkor ezek szerint az elsőhajtásnál a lehajtást el lehet fordítani mert máskép nem tudom elképzelni de egyépként énis kíváncsi lennék rá
Válasz #8642. hozzászólásra
Krumpliba jó lenne elférne jó nagy a hasmagassága nem kell attól félni hogy teltöri a krumpli szárát. és ráadásul hiró hajtásos.
Jó cucc! Nagyon szép munka az ekét bevállalnám még váltvaforgó nélkül is. Aránylag kicsi tempó mellet is szépen fordít.
Lenz helyében megjegyezném, hogy a beállítás mégsem tökéletes, az első kereket folyamatosan "rá kell szorítani" a barázdára.
Válasz #8635. hozzászólásra
Hogyha megnézed a képeket akkor látcik rajta hogy a kerekeket variálják nagyobb hasmagasság akkor nagyobb kereket raknak alá ha kisebb kell akkor kisebb kerék kell alá.
A Honda Mighty mellett még ez a Kubota XB-1 kistraki keltette fel az érdeklődésemet, eléggé érdekes kis traki, elől-hátul állítható nyomtáv, és állítható hasmagasság!!!Kubota XB-1
Szívesen, de máskor ezt a "http://" -t előbb töröld ki a négyzetből és aztán másold be a bemásolnivalót, mert ha ez után rakod be akkor megjelenik 2x a sor elején vagy a sor végén is a http és aztán a link nem található. Legtisztább munka előbb kitörölni aztán bemásolni amit akarsz!
A másik közös, hogy kis hazánkban használhatatlan mindkettő. Páran próbálkoznak, de....
Más, de Te mint lótartó elszomorodsz azon amit írok.A bölcsődéből hazafelé megálltunk az egyik utcában, ahol egy ló szokott a kerítésen át nézelődni. Szegény ló karámja csupa sár és víz volt.Csórikám hasig tiszta sár volt,és a vízben állt.az egyik sarokban volt 2-3nm száraz rész ott toporgott.
A srác akié, mindig melózik, rá sem néz.Olyan keservesen nyihogott amikor eljöttünk, persze holnap almát is vinnünk kell
Minek tart állatot az ilyen??
Tök jó! El nem hiszed, de ezt én még láttam üzemszerűen dolgozni!
Sőt az ülésben ültem és a Pista bácsi meg sétált mellette és úgy hajtotta a lovakat.
És annak is Yanmar/Mitsubishi szine volt!
Józsi kollégának igaza van.A homlokrakodó nem ad plusz terhelést a fogaskerekeknek.Ellenben a hídtokot ami extrémebb esetben akár el is törhet,a kerékcsapágyakat, a felniket,és a gumikat terheli meg rendesen.Még a kormányműre is hatással van,mert ugye terhelt állapotban nehezebb kormányozni ezáltal jobban kopik.Bár az elég elenyésző.
Biztos?
Én nem értek hozzá ezért nem akarok vitázni meg okoskodni senkivel sem ez ügyben (sem), de csak úgy laikus parasztésszel gondolkodva, ha valami nagy súllyal van megterhelve vagy valamilyen nagy erőhatás éri (nyomó-, nyíró, csavaróerő stb.), akkor valahol valaminek engedni kell. Van ahol a felni reped, van ahol a fogaskerék törik. Persze ezt csak mondom én, de egy percig sem állítom hogy igazam lenne.
Bt66, szerintem a homlokrakótól a fogaskarekek nem mennek tökre, mégha gödröd úton is használják. Ellenben az első felnik "összetörhetnek" szerintem. Az én gépemen valamikor szerintem biztosan volt homlokrakodó. ezt abból gondolom, hogy a gyári súlytartó le van véve, ide szokták a rakodót fogatni egyrészt. na már most itt 6 db M12x1.25-öss menet van. mind a 6 meg van nyúlva kicsit kifelé, mintha nagy terhelést kellett volna viselnie. Emellett mind a két első felnim hegesztett. Ez azt takarja, hogy a közepe mindkettőnek ki volt szakadva. Sugár irányban látszanak a hegesztésnyomok, és az is hogy meg van fejelve egy 5mm es pogácsával, nehogy még egyszer baj legyen. Egyből arra gondoltunk amit te is írtál, homlokrakó, nagy teher, rossz gödrös út..... láttam olyan képet erről a típusról, ahol már személyautó felni volt elöl. Azon fent is volt a homlokrakó, gondolom azon is összetört.
ha nem lehetne hozzá homlokrakodót használni akkor nem is gyártanák nem tudom nekem is van igaz házi gyártmány max 100-150 kg fér bele kb. bálát nem is tudnék kb.300 kg mert orrabukna
Válasz #8604. hozzászólásra
Én ezt nem is vitatom, de ha ez a 300 kiló súly állandósul és még meg is hatványozódik egy-két gödröcskével...
No de a baj megtörténhet és meg is történik, ami elromlott azt meg kell javítani és mehet tovább a munka.
35454 hozzászólás
Válasz #8650. hozzászólásra
2007-es????????????
Na ez se normális, vagy éppen csak hülyének nézi az embereket.
http://tractorparts.ibero.co.jp/index_es_jpy_10.html?mode=category Nézzétek mit találtam.
http://motorcraft.ua/minitraktora/xb1-dt.html
Válasz #8649. hozzászólásra
Akkor ezek szerint az elsőhajtásnál a lehajtást el lehet fordítani mert máskép nem tudom elképzelni de egyépként énis kíváncsi lennék rá
http://aprod.hu/hirdetes/kubota-deluxe-xb-1-felujitott-japan-kistraktor-IDL3m7.html
Itt nem nagy kerék van alatta és mégis "magas" a gép
Válasz #8647. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Manuálisan
Válasz #8645. hozzászólásra
Ezzel én is tisztában vagyok akor magyarázd el hogy állítya az első hídon a hasmagasságot.
Válasz #8641. hozzászólásra
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile tongue](/oldforum/images/smiles/tongue.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Végre rájöttél!
Remélem most már nem lesz több bemásolt Iseki embléma...
Válasz #8636. hozzászólásra
A kerékcsere meg az állítható hasmagasság nem ugyanaz azért.
Lehet kapni itthon ilyen kerekeket?
Válasz #8643. hozzászólásra
Kukorica sorközművelésnél sem lenne hátrány.
Az egész traki sokat igér. A súlyát nem tudom.
Válasz #8642. hozzászólásra
Krumpliba jó lenne elférne jó nagy a hasmagassága nem kell attól félni hogy teltöri a krumpli szárát. és ráadásul hiró hajtásos.
Válasz #8638. hozzászólásra
Érdekes trükk. Valószinűleg a rizsföldeken alkalmzzák ezt a megoldást valamire.
Sorközművelésnél izgalmas, hasznos lehet.
Válasz #8633. hozzászólásra
Egybehangzó szakmai vélemények szerint is a Japók között a Kubota áll az első helyen.
Válasz #8634. hozzászólásra
Jó cucc! Nagyon szép munka az ekét bevállalnám még váltvaforgó nélkül is. Aránylag kicsi tempó mellet is szépen fordít.
Lenz helyében megjegyezném, hogy a beállítás mégsem tökéletes, az első kereket folyamatosan "rá kell szorítani" a barázdára.
Válasz #8635. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Az nem azért van, hanem azért, mert ha a hátulját megemeled, akkor előre lejt a traktor és a lejtőn lefelé könnyebben gurul!
Válasz #8635. hozzászólásra
Hogyha megnézed a képeket akkor látcik rajta hogy a kerekeket variálják nagyobb hasmagasság akkor nagyobb kereket raknak alá ha kisebb kell akkor kisebb kerék kell alá.
Válasz #8632. hozzászólásra
Az első tengelyen ,hogy emelsz??Attól ,hogy a hátsó lehajtás "sonkáit" leforgatjuk a hátulja megemelkedik, de az orra ugyanolyan magasságon marad.
http://www.youtube.com/watch?v=f9fwT0IB24U
Válasz #8632. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Kubota jó választás!
Válasz #8628. hozzászólásra
A Honda Mighty mellett még ez a Kubota XB-1 kistraki keltette fel az érdeklődésemet, eléggé érdekes kis traki, elől-hátul állítható nyomtáv, és állítható hasmagasság!!!Kubota XB-1
http://rolltraktor.hu/index.php?japan_kistraktor=aktualis_kinalatunk
Válasz #8618. hozzászólásra
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Azért megnézném működésközben is , mindig is érdekeltek az ilyen régi herkentyűk.
http://targonca.hupont.hu/23/kioti-traktorok-es-munkagepek
http://aprod.hu/hirdetes/kistraktor-IDtSSh.html
Válasz #8625. hozzászólásra
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Válasz #8624. hozzászólásra
Ja ottvan, a rota 80 000. Hát csak húzgálja az eladó.
http://aprod.hu/hirdetes/elado-honda-kistraktor-szarzuzoval-IDFa75.html
Válasz #8621. hozzászólásra
A rota érdekelne de kevés a valószínüsége hogy 5000-ért adná, a traki majd akkor lesz aktuális ha a Mitsu elment.
válasz #8619 hozzászólásra
Szívesen, de máskor ezt a "http://" -t előbb töröld ki a négyzetből és aztán másold be a bemásolnivalót, mert ha ez után rakod be akkor megjelenik 2x a sor elején vagy a sor végén is a http és aztán a link nem található. Legtisztább munka előbb kitörölni aztán bemásolni amit akarsz!
Válasz #8620. hozzászólásra
Jól arcul kellene inzultálni a tulajt egy szívlapáttal. Ha jól sejtem, szegény párának egy hónalj jó szénával nagyobb örömet okoznál...
http://aprod.hu/hirdetes/elado-eke-talajmaro-tololap-kistraktor-utan-IDpi7s.htmlhttp://Valakit hátha érdekel.
Válasz #8612. hozzászólásra
![smile thumbdown](/oldforum/images/smiles/thumbdown.gif)
![smile tongue](/oldforum/images/smiles/tongue.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
A másik közös, hogy kis hazánkban használhatatlan mindkettő. Páran próbálkoznak, de....
Más, de Te mint lótartó elszomorodsz azon amit írok.A bölcsődéből hazafelé megálltunk az egyik utcában, ahol egy ló szokott a kerítésen át nézelődni. Szegény ló karámja csupa sár és víz volt.Csórikám hasig tiszta sár volt,és a vízben állt.az egyik sarokban volt 2-3nm száraz rész ott toporgott.
A srác akié, mindig melózik, rá sem néz.Olyan keservesen nyihogott amikor eljöttünk, persze holnap almát is vinnünk kell
Minek tart állatot az ilyen??
Válasz #8599. hozzászólásra![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
bt66 köszönöm szépen a segítséget ez nem tudtam edig és bocsánat ért de ezt neked találtam.
Válasz #8615. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile tongue](/oldforum/images/smiles/tongue.gif)
Tök jó! El nem hiszed, de ezt én még láttam üzemszerűen dolgozni!
Sőt az ülésben ültem és a Pista bácsi meg sétált mellette és úgy hajtotta a lovakat.
És annak is Yanmar/Mitsubishi szine volt!
Ez az élet babócsai Néni!Hány lóerős lehet?A dizájn az ötös.![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
http://aprod.hu/hirdetes/elado-honda-kistraktor-szarzuzoval-IDFa75.htmlhttp://
Sziasztok!
Bencsikinek találtam egy tökéletes fűkaszát Dolgozzanak meg a lovak a kajáért. De ha nem akkor húzhatja a traki is.
Bencsiki Fűkasza
Válasz #8612. hozzászólásra
![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
Na de itt most melyik az ISEKI ?Ami a zsiguli alatt van? Mert hát csak az kék szinű.
Válasz #8611. hozzászólásra
Üdv!
Józsi kollégának igaza van.A homlokrakodó nem ad plusz terhelést a fogaskerekeknek.Ellenben a hídtokot ami extrémebb esetben akár el is törhet,a kerékcsapágyakat, a felniket,és a gumikat terheli meg rendesen.Még a kormányműre is hatással van,mert ugye terhelt állapotban nehezebb kormányozni ezáltal jobban kopik.Bár az elég elenyésző.
Válasz #8610. hozzászólásra
![smile devil](/oldforum/images/smiles/devil.gif)
![smile tongue](/oldforum/images/smiles/tongue.gif)
![smile drool](/oldforum/images/smiles/drool.gif)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20130211202312_Lambo.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20130211202355_zsiguli.jpg)
Lehet. De az attól még mindig Lamborghini!!!!
Iseki Vs Mitsubishi
=
vs.
Válasz #8609. hozzászólásra
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Biztos?
Én nem értek hozzá ezért nem akarok vitázni meg okoskodni senkivel sem ez ügyben (sem), de csak úgy laikus parasztésszel gondolkodva, ha valami nagy súllyal van megterhelve vagy valamilyen nagy erőhatás éri (nyomó-, nyíró, csavaróerő stb.), akkor valahol valaminek engedni kell. Van ahol a felni reped, van ahol a fogaskerék törik. Persze ezt csak mondom én, de egy percig sem állítom hogy igazam lenne.
Válasz #8603. hozzászólásra
![smile tongue](/oldforum/images/smiles/tongue.gif)
Valóban a Lamborghinibe sem mindegy mit tankolsz,ennyiben egyeznek...
Válasz #8602. hozzászólásra
Jó estét mindenki!
Bt66, szerintem a homlokrakótól a fogaskarekek nem mennek tökre, mégha gödröd úton is használják. Ellenben az első felnik "összetörhetnek" szerintem. Az én gépemen valamikor szerintem biztosan volt homlokrakodó. ezt abból gondolom, hogy a gyári súlytartó le van véve, ide szokták a rakodót fogatni egyrészt. na már most itt 6 db M12x1.25-öss menet van. mind a 6 meg van nyúlva kicsit kifelé, mintha nagy terhelést kellett volna viselnie. Emellett mind a két első felnim hegesztett. Ez azt takarja, hogy a közepe mindkettőnek ki volt szakadva. Sugár irányban látszanak a hegesztésnyomok, és az is hogy meg van fejelve egy 5mm es pogácsával, nehogy még egyszer baj legyen. Egyből arra gondoltunk amit te is írtál, homlokrakó, nagy teher, rossz gödrös út..... láttam olyan képet erről a típusról, ahol már személyautó felni volt elöl. Azon fent is volt a homlokrakó, gondolom azon is összetört.
Válasz #8598. hozzászólásra
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Ez mit takar?
Válasz #8605. hozzászólásra
![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
![smile blushing](/oldforum/images/smiles/blushing.gif)
ha nem lehetne hozzá homlokrakodót használni akkor nem is gyártanák nem tudom nekem is van igaz házi gyártmány max 100-150 kg fér bele kb. bálát nem is tudnék kb.300 kg mert orrabukna
Válasz #8605. hozzászólásra
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Válasz #8604. hozzászólásra
Én ezt nem is vitatom, de ha ez a 300 kiló súly állandósul és még meg is hatványozódik egy-két gödröcskével...
No de a baj megtörténhet és meg is történik, ami elromlott azt meg kell javítani és mehet tovább a munka.