Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR413.56 FtUSD390.93 FtCHF443.85 FtGBP498.01 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Ja és a te 32éves Yanmarodat már egyszer a behozatalkor szétszedték átnézték leszervizelték meg lefestették az eladásra.Ettől függetlenül a legprecízebben gyártott és összerakott gépek a japánok nekünk is van 93-as Micsu lancerünk félmillió körüli kilométerrel amihez még nem volt komolyabban nyúlva.De árban és méretben az orosz gép nem egy kategória a kis japcsikkal, úgyhogy ennek a hasonlítgatásnak nem sok értelme van.
Akkor az enyémet megnézheted 84-es kiadás(29éves)és nem csöpög belőle az olaj, kis fáradsággal ezt is meg lehet csinálni.Vehettem volna ugyanilyen méretű Kubotát használtan 5 misiért de nem nyújt annyival többet mint az árkülönbözet.
Válasz #7737. hozzászólásra
Hát lehet hogy igen megvan valaki szette már szét a hátulját mert nekem szét kell szedni a féltengejeknél fojik az olaj mind a kettő felin azért kérdem mert a barátom az övét megpróbálta szétszedni és nem ment nekki mert nem bírta szétszedni a bojgó müvet mert az ővébe az is van mind a két féltengejnél.
Válasz #7733. hozzászólásra
üdvözöllek 74isi
Nekem is ugyan az a bajom mint nektek nekem is letört az a bizonyos fül hát nyilván a sok olajszint ellenörzéstöl mert nekem a másik oldalon tört le mert nekem nyáron nincs fenn az oldalsó burkolat csak télen.
Válasz #7732. hozzászólásra Bocsi én nekem szerelő a szakmám javitottam minden féle tipusu traktort és én láttam mind kettő tábor gépeit én ezért tudom a külömbséget de volt nyugatiban is olyan ami ingyen sem kellene pl, ANtonio Cararo, de a JAPÁN márkán kivül most nem kell jobb.
Válasz #7732. hozzászólásra Nem akarok én senkit megsérteni de vettünk a rokonságba Mtz820.2est 3,5 misiért 2000uzemórával mert az egyik rokonom ehhez ragaszkodott kettő héttel a meghozatala után fojt az olaj a hengerfej alól az unokabátyám vett egy Ford motoros Nyuholandot (nem tudom hogy irják )4.1misiért 6000 üzemórával és azota is jó a traki de nem vagyok elfogult volt ithion ue-28as trakim amit a mai napig vissza sirok csak akkor kellet a pénz a Yanmaromra, de lesz egy Kisdutrám még.
Most jut eszembe beszéltem a Gerecse traktor tulajával, olvasta a fórumot és látta,hogy neked is és nekem is letört a kilincsünk. Meg ígérte hogy úgy is megy ki japánba és ha nem felejti el és tud szerezni akkor hoz.
Válasz #7713. hozzászólásra Lenz az én Yanmarom az idén 32éves szeretném megnézni azt az Mtz traktort ugyan enyiidőskorban hogyan néz ki müszakilag mert ahogy irtad én is évi 150-200 üzemórát használom, és a 32évet érdemes megszorozni ja és méganyit hogy AZ OPELt nem cserélném le Ladára semi pénzért,és a japán traktort sem cserélném el semmi szoci traktora !!!!!!
Sziaztok forum társak végre végeztünk a hótólással nem is bánom 45cm van itt a Balaton parton nem is mertem ősze számolni hányorát dolgoztam, az Iseki egyszer megszivatott az 5 évalatt és most van 2200üzem óra bent és pont a hotolás kelösközepén a legnagyobb hibája elszakadt a testkábel a motor és a váz között.
Tökéletesen igazad van. Kár Lenznek piszkálni minket, mi szívesen befogadunk mindenkit gyártmánytól és típustól függetlenül ,nagyon örülünk az új fórum társaknak sokat tanulunk egymástól. Mi már több soron hallottuk a véleményed a japán trakikról nem kellene tovább hangoztatnod ha kérhetnénk. Ha mégis valakinek hiányzik az élcelődésed ígérem vissza olvassuk az eddigi hozzá szólásaidat.
Kedves Lenz!
Úgy látom, látjuk hogy megint formában vagy. Hagyd már a fenébe ezt a folyamatos gyerekes és japóellenes piszkálódzást! A humort azt szeretem, szeretjük, de hogy csak a japósok buzerálásban leled a kedved ez azért már túlzás. Szuper az a kutyusos kép, de az azért nem a japó traki alternatívája, tuti hogy olcsóbb de ugyanazt még csak közelröl sem tudja!
Már írtam Neked, hogy nekem tetszik a Belerus 320-as is, ha volna néhány hektár földem akkor balószínü hogy számításba venném a vásárlását, de azért tedd a szívedre a kezed és mondd meg őszintén hogy minek egy olyan müparasztnak (hobbiparasztnak) mint pl. én egy olyan drágább, komolyabb, nagyobb gép mint a Tiéd? Arra az ősszevissza 50ár (5000 nm) területre aminek a nagyobb része szőlő, kert, meg egy kis kaszáló ami valójában csak egy út a szőlőterület mellett??? Én szerintem ezzel a japóval is túl vagyok gépesítve erre a területre. Hidd el, hogy ez a kis japó azokra a munkákra amire nekem kell, a maga 100 x 220 centis méretével és a 19-20 lóerejével tökéletes választás. Lehetne erősebb is, de ez van, ezt kell szeretni. De a Te 320-asod ami az én gépem mellett már "nagy"trakinak számít, is "csak" kb. 30 lóerős. Persze nem lehet őket egy lapon említeni mert valójában biztos hogy nem csak ez a 10le a különbség. De azért ne mondja már senki hogy csak az Oroszok és a Csehek tudnak kistrakit gyártani, a Japánok meg nem. Azért a minőségi gépgyártás a Japánoktól sem idegen.
Volt 2 darab TZ-4K -m a Mitsu előtt, de már nem szívesen váltanák vissza. Elsősorban amiatt a bizonyos kardánhajtás miatt, de a csuklós kormányzás sem valami elsőrendü még ha szervős is, meg nagyon könnyü a hátulja. A motorját viszont a hangerő, füstölés és rezonancia ellenére nagyon szerettem mert nagyon egyszerü, igénytelen és nem igényelt különösebb karbantartást. Az alkatrész szinte ingyen volt hozzá, de kellett is javítani gyakran, igaz nem a motorját hanem úgy általában a gépet.
De a Mitsuhoz amióta (4 éve) megvan nem kellett nyúlni! Az a bizonyos mágnesszelep kezdettől fogva hibás, de anélkül is müködik a gép tökéletesen, nem is töröm a fejem a cseréjén. Hogy mi lesz később ha majd javításra szorul? Ki tudja! Ha javítani kellesz hát majd csak megoldom, megoldjuk valahogy. Mert a japán autókat is meg tudják javítani. És most tegyük oldalra a pénzkérdést, mert ha anno tellett japóra akkor lesz pénz javításra is.
Egyébként meg "Mörfi" bácsi már régen megmondta: "Ami elromolhat az el is romlik"!
Tehát ne becsmérelj vagy piszkálj minket a japóink miatt, mi szeretjük ezeket a kis csodabogarakat, hadd élvezzük ezt a rövid földi életet a kis japóink nyergében, mert nekünk nagyon tetszenek és megfelelnek ezek a kis gépek. Akinek meg nem, hát az vásároljon valami mást!
Meg előttem már valaki itt a fórumon leírta hogy:
"mindenki olyan kalappal köszön amilyen van neki".
És nem vagyunk egyformák, mindenkinek valami más tetszik, legyen az a pap, papné vagy a pap lánya, üdvözlünk minden kistrakist itt a japó-fórumon, legyen az TZ-4K-s, Holderes, Rábás, MTZ-s, vagy akár koreai vagy kínai trakija is van!
De a buzerálással szerintem már hagyjon fel mindenki!!!
Válasz #7722. hozzászólásra
Milyen fajtát ültetsz? Évekig 2 fajtát, pirosnak Kondort, sárgának Agriát ültettem, de tavaly már Kondort nem lehetett felénk kapni.Pedig megbízhatóan jól termett minden évben.
"A nagyobb méretfrakcióra (~35-
55 mm) osztályozott vetőburgonyából
35-40 Edb/ha, míg a kisebb
méretfrakció (~28-35 mm) esetén
45-55 Edb/ha gumó kerül kiültetésre,
ami – 75 cm-es sortávolság esetén
– 24-38 cm átlagos gumótávolságnak
felel meg."
Nem olyan sok az! Nagyon szertjük a krumplit. És vastagon hámozzuk!!!!
Az aprajából meg malackaja lesz. Disznóvágáshoz viszont tényleg kell valami tudatmódosító. Addigra remélem kész lesz a páleszfőző is ( 3 db sörös KEG-ből készül).
Válasz #7710. hozzászólásra
1. nem kezdtem háborúba
2.én-ha rám gondoltál-nem sértődtem meg
3.úgy veszem észre, hogy a kisebbségi komplexusos japósok sértődnek meg mindenen
Sziasztok látom megy a fórum szépen.
Lenz kolléga,ez egy kicsit erős volt szerintem.Akkor is erős ha igazad lenne,de nincs.
Azt hiszem elég finoman fogalmaztam.
Én is ilyet vettem,majd nemsokára fogom kezelésbe venni,szerintem simán elbírja.160cm vágószélesség,és ha beakad akkor kicsapódik és nem törik szét minden.
Válasz #7694. hozzászólásra
üdvözlök mindenkit én emlékszek arra hogy amikor kicsivoltam és még volt nálunk téjesz ott is csinálták hogy az mtz-80 asokat turbózták és teljesen jól müködött és miis csináltuk az mtz-820 as sal amikor új volt és teljesen jól müködött és észrevehető volt a külömbség ezt a képet még tavaj találtam a neten de itt a bizonyiték hogy meglehet csinálni a turbózást.
Ja és jut eszembe, tegnap traktoroztam az MTZ 320-szal és rosszul írtam a múltkor. Nem 170 körüli, hanem 217 óra van benne. Tehát a saját gazdaságomban ment a gép a nyáron 150 órát. (már ha valakit egyáltalán érdekel)
Egy motor nem attól lesz turbós ,hogy rárakunk egy turbót!
Erősebb főtengely ahogy mondod,de vegyük a hozzávaló adagolót és nem csak a füstcsavaron tekergetünk az eredetin.Ott a Zetor pl. a turbós változat a +40 lóval, többet forog és könnyebb kifektetni a kihegyezettsége miatt.
Általában a hűtés is módosított és a legfontosabb a KENÉS az sem a szívómotorral egyező!! (jobb esetben)
Az én véleményem az, hogy a paraszt az maradjon paraszt és ne kezdjen a sufniban motort fejleszteni.
Általában nem nagyon sikerülnek ezek. Láttam már ilyen "füttyös " gépeket, csak a hangjukon hallani a "teljesítmény növekedést". Ha fékező padra raknád és teljesítményt mérnél rajta kiderülne, hogy nem dob akkorát mint gondolod.
Főleg ne 3-4 plusz lóerőért...
Nem vagyok egy nagy szaki de ha valaki turbósításba gondolkodik akkor a motorba is szépen bele kell nyúlni főtengely új és erősebb dugó gyűrűk és hasonló nyalánkságok plusz a turbó. Kíváncsi vagyok mennyibe fájna. Igaza van agrokidnek ez van ezt kell szeretni.
Tegnap motorkód alapján keresgéltem motorokat hasonló egymáshoz közeli motorok egyforma szabvány kuplunggal és egyforma váltófelfogatással rendelkeznek.A teljesítménygörbéken meglepődtem!A motorok fordulatát 3600 1/min adják meg,így a maximális teljesítmény 6-7 Le-vel több.Névleges,rövid ideig,tartós teljesítmény ilyen formákban mérik.Azonos motorkód van szívó és turbós kivitelben is.Igaz,csak saját motorkódra kerestem.Na az ár is ott volt azon is pislogtam.Így marad a szívfájdítás.
35441 hozzászólás
Válasz #7731. hozzászólásra
Ja és a te 32éves Yanmarodat már egyszer a behozatalkor szétszedték átnézték leszervizelték meg lefestették az eladásra.Ettől függetlenül a legprecízebben gyártott és összerakott gépek a japánok nekünk is van 93-as Micsu lancerünk félmillió körüli kilométerrel amihez még nem volt komolyabban nyúlva.De árban és méretben az orosz gép nem egy kategória a kis japcsikkal, úgyhogy ennek a hasonlítgatásnak nem sok értelme van.
Válasz #7731. hozzászólásra
Akkor az enyémet megnézheted 84-es kiadás(29éves)és nem csöpög belőle az olaj, kis fáradsággal ezt is meg lehet csinálni.Vehettem volna ugyanilyen méretű Kubotát használtan 5 misiért de nem nyújt annyival többet mint az árkülönbözet.
http://aprod.hu/hirdetes/eke-2-fejes-jo-allapotu-nezed-meg-nem-kokany-nem-azert-olcso-IDNvPb.html#f88b4559d7;r:6;s:
Válasz #7737. hozzászólásra
Hát lehet hogy igen megvan valaki szette már szét a hátulját mert nekem szét kell szedni a féltengejeknél fojik az olaj mind a kettő felin azért kérdem mert a barátom az övét megpróbálta szétszedni és nem ment nekki mert nem bírta szétszedni a bojgó müvet mert az ővébe az is van mind a két féltengejnél.
Válasz #7736. hozzászólásra
Na úgy látom megtaláltuk a micsuk legnagyobb típus hibáját.
Válasz #7733. hozzászólásra
üdvözöllek 74isi
Nekem is ugyan az a bajom mint nektek nekem is letört az a bizonyos fül hát nyilván a sok olajszint ellenörzéstöl mert nekem a másik oldalon tört le mert nekem nyáron nincs fenn az oldalsó burkolat csak télen.
Válasz #7732. hozzászólásra Bocsi én nekem szerelő a szakmám javitottam minden féle tipusu traktort és én láttam mind kettő tábor gépeit én ezért tudom a külömbséget de volt nyugatiban is olyan ami ingyen sem kellene pl, ANtonio Cararo, de a JAPÁN márkán kivül most nem kell jobb.
Válasz #7732. hozzászólásra Nem akarok én senkit megsérteni de vettünk a rokonságba Mtz820.2est 3,5 misiért 2000uzemórával mert az egyik rokonom ehhez ragaszkodott kettő héttel a meghozatala után fojt az olaj a hengerfej alól az unokabátyám vett egy Ford motoros Nyuholandot (nem tudom hogy irják )4.1misiért 6000 üzemórával és azota is jó a traki de nem vagyok elfogult volt ithion ue-28as trakim amit a mai napig vissza sirok csak akkor kellet a pénz a Yanmaromra, de lesz egy Kisdutrám még.
Válasz #7732. hozzászólásra
Most jut eszembe beszéltem a Gerecse traktor tulajával, olvasta a fórumot és látta,hogy neked is és nekem is letört a kilincsünk. Meg ígérte hogy úgy is megy ki japánba és ha nem felejti el és tud szerezni akkor hoz.
Válasz #7730. hozzászólásra
Aha, értem, rendben.
Egyébként az élcelődést azt csípem. Dea folyamatos szurkapiszka már nem vicces. Az már szerintem kicsit beteges dolog.
Válasz #7713. hozzászólásra Lenz az én Yanmarom az idén 32éves szeretném megnézni azt az Mtz traktort ugyan enyiidőskorban hogyan néz ki müszakilag mert ahogy irtad én is évi 150-200 üzemórát használom, és a 32évet érdemes megszorozni ja és méganyit hogy AZ OPELt nem cserélném le Ladára semi pénzért,és a japán traktort sem cserélném el semmi szoci traktora !!!!!!
Válasz #7728. hozzászólásra
Szia bt!
Lehet hogy rosszul fogalmaztam de én Lenzre gondoltam. Lehet ,hogy bevettem a fogalmazás gátlót ezer bocs.
Sziaztok forum társak végre végeztünk a hótólással nem is bánom 45cm van itt a Balaton parton nem is mertem ősze számolni hányorát dolgoztam, az Iseki egyszer megszivatott az 5 évalatt és most van 2200üzem óra bent és pont a hotolás kelösközepén a legnagyobb hibája elszakadt a testkábel a motor és a váz között.
Válasz #7727. hozzászólásra
Szia Misi!
Már bocsánat, de én mivel élcelődtem???
De ha meg már "sok" vagyok néha, akkor ezer bocsánat.
Válasz #7726. hozzászólásra
Szia bt !
Tökéletesen igazad van. Kár Lenznek piszkálni minket, mi szívesen befogadunk mindenkit gyártmánytól és típustól függetlenül ,nagyon örülünk az új fórum társaknak sokat tanulunk egymástól. Mi már több soron hallottuk a véleményed a japán trakikról nem kellene tovább hangoztatnod ha kérhetnénk. Ha mégis valakinek hiányzik az élcelődésed ígérem vissza olvassuk az eddigi hozzá szólásaidat.
Válasz #7697. hozzászólásra
Kellemes vasárnapot mindenkinek!
Kedves Lenz!
Úgy látom, látjuk hogy megint formában vagy. Hagyd már a fenébe ezt a folyamatos gyerekes és japóellenes piszkálódzást! A humort azt szeretem, szeretjük, de hogy csak a japósok buzerálásban leled a kedved ez azért már túlzás. Szuper az a kutyusos kép, de az azért nem a japó traki alternatívája, tuti hogy olcsóbb de ugyanazt még csak közelröl sem tudja!
Már írtam Neked, hogy nekem tetszik a Belerus 320-as is, ha volna néhány hektár földem akkor balószínü hogy számításba venném a vásárlását, de azért tedd a szívedre a kezed és mondd meg őszintén hogy minek egy olyan müparasztnak (hobbiparasztnak) mint pl. én egy olyan drágább, komolyabb, nagyobb gép mint a Tiéd? Arra az ősszevissza 50ár (5000 nm) területre aminek a nagyobb része szőlő, kert, meg egy kis kaszáló ami valójában csak egy út a szőlőterület mellett??? Én szerintem ezzel a japóval is túl vagyok gépesítve erre a területre. Hidd el, hogy ez a kis japó azokra a munkákra amire nekem kell, a maga 100 x 220 centis méretével és a 19-20 lóerejével tökéletes választás. Lehetne erősebb is, de ez van, ezt kell szeretni. De a Te 320-asod ami az én gépem mellett már "nagy"trakinak számít, is "csak" kb. 30 lóerős. Persze nem lehet őket egy lapon említeni mert valójában biztos hogy nem csak ez a 10le a különbség. De azért ne mondja már senki hogy csak az Oroszok és a Csehek tudnak kistrakit gyártani, a Japánok meg nem. Azért a minőségi gépgyártás a Japánoktól sem idegen.
Volt 2 darab TZ-4K -m a Mitsu előtt, de már nem szívesen váltanák vissza. Elsősorban amiatt a bizonyos kardánhajtás miatt, de a csuklós kormányzás sem valami elsőrendü még ha szervős is, meg nagyon könnyü a hátulja. A motorját viszont a hangerő, füstölés és rezonancia ellenére nagyon szerettem mert nagyon egyszerü, igénytelen és nem igényelt különösebb karbantartást. Az alkatrész szinte ingyen volt hozzá, de kellett is javítani gyakran, igaz nem a motorját hanem úgy általában a gépet.
De a Mitsuhoz amióta (4 éve) megvan nem kellett nyúlni! Az a bizonyos mágnesszelep kezdettől fogva hibás, de anélkül is müködik a gép tökéletesen, nem is töröm a fejem a cseréjén. Hogy mi lesz később ha majd javításra szorul? Ki tudja! Ha javítani kellesz hát majd csak megoldom, megoldjuk valahogy. Mert a japán autókat is meg tudják javítani. És most tegyük oldalra a pénzkérdést, mert ha anno tellett japóra akkor lesz pénz javításra is.
Egyébként meg "Mörfi" bácsi már régen megmondta: "Ami elromolhat az el is romlik"!
Tehát ne becsmérelj vagy piszkálj minket a japóink miatt, mi szeretjük ezeket a kis csodabogarakat, hadd élvezzük ezt a rövid földi életet a kis japóink nyergében, mert nekünk nagyon tetszenek és megfelelnek ezek a kis gépek. Akinek meg nem, hát az vásároljon valami mást!
Meg előttem már valaki itt a fórumon leírta hogy:
"mindenki olyan kalappal köszön amilyen van neki".
És nem vagyunk egyformák, mindenkinek valami más tetszik, legyen az a pap, papné vagy a pap lánya, üdvözlünk minden kistrakist itt a japó-fórumon, legyen az TZ-4K-s, Holderes, Rábás, MTZ-s, vagy akár koreai vagy kínai trakija is van!
De a buzerálással szerintem már hagyjon fel mindenki!!!
Válasz #7724. hozzászólásra
Köszi!
Válasz #7723. hozzászólásra
Fogylmam sincs. még soha sem krumpliztam.
Ha kapok ésszerű áron sarpo mira-t, akkor mipróbálom. Ha nem, akkor majd meglátom.
Válasz #7722. hozzászólásra
Milyen fajtát ültetsz? Évekig 2 fajtát, pirosnak Kondort, sárgának Agriát ültettem, de tavaly már Kondort nem lehetett felénk kapni.Pedig megbízhatóan jól termett minden évben.
Válasz #7721. hozzászólásra
A google a barátod! :)
http://www.burgonya.hu/infocenter.php?act=showItem&id=46
"Vetőgumó előkészítése
Vetőgumó minősége ... "
Vagy:
http://www.farmit.hu/sites/default/files/FuzyJ.pdf
"A nagyobb méretfrakcióra (~35-
55 mm) osztályozott vetőburgonyából
35-40 Edb/ha, míg a kisebb
méretfrakció (~28-35 mm) esetén
45-55 Edb/ha gumó kerül kiültetésre,
ami – 75 cm-es sortávolság esetén
– 24-38 cm átlagos gumótávolságnak
felel meg."
Válasz #7720. hozzászólásra
István mi a mérete a kis frakciós krumplinak ill. mi számít annak?
Válasz #7681. hozzászólásra
Tehát akkor a 800 nm-re a 2 mázsa kisfrakciós kell. Nagyból meg olyan 2,5?
Válasz #7683. hozzászólásra
Nem olyan sok az! Nagyon szertjük a krumplit. És vastagon hámozzuk!!!!
Az aprajából meg malackaja lesz. Disznóvágáshoz viszont tényleg kell valami tudatmódosító. Addigra remélem kész lesz a páleszfőző is ( 3 db sörös KEG-ből készül).
Válasz #7686. hozzászólásra
Misi a japánok már kitalálták a teraszos művelést.Úgy hogy nincs akadálya a rizs vetésnek.Készülhet a szake.
Válasz #7716. hozzászólásra
Az lehet de Balu a győztes ő még kisebb helyem meg fordul.
Válasz #7715. hozzászólásra
Sziasztok!Misi nekem még kisebb hely is elég, mint amekkorán a Fendt megfordult.
Ki bír ennél kisebb helyen megfordulni?
Válasz #7713. hozzászólásra
Csakis!
Válasz #7710. hozzászólásra
1. nem kezdtem háborúba
2.én-ha rám gondoltál-nem sértődtem meg
3.úgy veszem észre, hogy a kisebbségi komplexusos japósok sértődnek meg mindenen
Válasz #7706. hozzászólásra
Egy közösséget sértegetek? Mivel?
Ezen kívül nézd meg, hogy mit írtál, meg azt, hogy én mit írtam!
Válasz #7707. hozzászólásra
Nem jól mondnod! Hiszen a képen tisztán látszik, hogy nem a Mitsu húzza az MTZ-t, ahnem az MTZ tolja a Mitsut!
Bizony - bizony mondnom néktek, ne kezdjen háborúba az, aki megsértődik, ha visszalőnek.
Válasz #7700. hozzászólásra
Válasz #7706. hozzászólásra
Az miért sértegetés, amit betettem?
Válasz #7697. hozzászólásra
Szia Lenz!
Rá jöttem a japó traki elég sokoldalú, ha végeztünk a mezőgazdasági munkával akkor a lepukkant MTZ-ket lehet vontatni a műhelybe( vagy máshova).
Válasz #7705. hozzászólásra
Egyáltalán nem volt erősebb a poénom, mint a tiéd!Én csak neked szántam, te pedig egy közösséget sértegetel napról napra!
Válasz #7703. hozzászólásra
Szerintem Krizol elvtárs beírása erősebb volt, mint az én poénom...
Válasz #7700. hozzászólásra
Azt meghagyom neked. Te japó barát (majdnem mást írtam) vagy. Ezekhez a kutyákhoz legalább nem kell alkatrész...csak egy 3500 forintos chip.
Válasz #7697. hozzászólásra
Sziasztok látom megy a fórum szépen.
Lenz kolléga,ez egy kicsit erős volt szerintem.Akkor is erős ha igazad lenne,de nincs.
Azt hiszem elég finoman fogalmaztam.
Válasz #7696. hozzászólásra
Én is ilyet vettem,majd nemsokára fogom kezelésbe venni,szerintem simán elbírja.160cm vágószélesség,és ha beakad akkor kicsapódik és nem törik szét minden.
Válasz #7691. hozzászólásra
Válasz #7697. hozzászólásra
Akkor megszabadultak a japo traktorok,mert ezentul az alternativát fogod baszogatni!
Válasz #7694. hozzászólásra
üdvözlök mindenkit én emlékszek arra hogy amikor kicsivoltam és még volt nálunk téjesz ott is csinálták hogy az mtz-80 asokat turbózták és teljesen jól müködött és miis csináltuk az mtz-820 as sal amikor új volt és teljesen jól müködött és észrevehető volt a külömbség
ezt a képet még tavaj találtam a neten de itt a bizonyiték hogy meglehet csinálni a turbózást.
Ja és jut eszembe, tegnap traktoroztam az MTZ 320-szal és rosszul írtam a múltkor. Nem 170 körüli, hanem 217 óra van benne. Tehát a saját gazdaságomban ment a gép a nyáron 150 órát. (már ha valakit egyáltalán érdekel)
Japó traki alternatívája. Sokkal olcsóbb és ugyanazt tudja.
bocs lemaradt a linkhttp://www.agroinform.com/aprohirdetes/2759484/alternalo-kasza.html
Jó reggelt urak
Szerintetek megbirna egy ilyen kaszát az én 15 paripás japóm?
Válasz #7693. hozzászólásra
Egy motor nem attól lesz turbós ,hogy rárakunk egy turbót!
Erősebb főtengely ahogy mondod,de vegyük a hozzávaló adagolót és nem csak a füstcsavaron tekergetünk az eredetin.Ott a Zetor pl. a turbós változat a +40 lóval, többet forog és könnyebb kifektetni a kihegyezettsége miatt.
Általában a hűtés is módosított és a legfontosabb a KENÉS az sem a szívómotorral egyező!! (jobb esetben)
Az én véleményem az, hogy a paraszt az maradjon paraszt és ne kezdjen a sufniban motort fejleszteni.
Általában nem nagyon sikerülnek ezek. Láttam már ilyen "füttyös " gépeket, csak a hangjukon hallani a "teljesítmény növekedést". Ha fékező padra raknád és teljesítményt mérnél rajta kiderülne, hogy nem dob akkorát mint gondolod.
Főleg ne 3-4 plusz lóerőért...
Nem vagyok egy nagy szaki de ha valaki turbósításba gondolkodik akkor a motorba is szépen bele kell nyúlni főtengely új és erősebb dugó gyűrűk és hasonló nyalánkságok plusz a turbó. Kíváncsi vagyok mennyibe fájna. Igaza van agrokidnek ez van ezt kell szeretni.
Válasz #7687. hozzászólásra
Tegnap motorkód alapján keresgéltem motorokat hasonló egymáshoz közeli motorok egyforma szabvány kuplunggal és egyforma váltófelfogatással rendelkeznek.A teljesítménygörbéken meglepődtem!A motorok fordulatát 3600 1/min adják meg,így a maximális teljesítmény 6-7 Le-vel több.Névleges,rövid ideig,tartós teljesítmény ilyen formákban mérik.Azonos motorkód van szívó és turbós kivitelben is.Igaz,csak saját motorkódra kerestem.Na az ár is ott volt azon is pislogtam.Így marad a szívfájdítás.