Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR404.69 FtUSD392.62 FtCHF430.85 FtGBP485.44 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz 74 Misi #32402. hozzászólásáraSzia Misi
Látszik a traktor dőlésén mennyire karcolgattad . Nem estél le róla ? :D :D . Most látom , hogy a te ekéden milyen szélesek a kerekek . Sikerült megoldani a felfogatást ?
Válasz mihuczj #32390. hozzászólásáraÜdv
Ha nem tévedek,és nem túl nagy az eltérés,állíthatsz
az ütköző csavarokon valamelyest.Az enyémen legalábbis van ilyen.
Válasz sipos85122 #32391. hozzászólásáraSzia!
Ötlet: nézd meg,van-e test,illetve nem korrodált-e a test valamelyik csatlakozója,nézd meg az akkumulátoron is a sarut. Ha nem találsz problémát,mérd ki multiméterrel. Sajnos nem találkoztam még ezzel a tipussal,így nem tudom honnan-hova megy az áram, próbáld meg szakaszonként kimérni. Ha gondolod pénteken megyek be Kaposvárra, rá tudunk nézni. Nem te hagytad el a kulcsát tavaly?
Üdv.Valakinek van valami ötlete mi lehet a gond?Önindító felújítás után gyujtáskapcsolóval se nem izzít se nem idul valamint a kontrol lámpa se világít.2 db biztositék cserélve.Viszont ha hidegindítóval befújok izzítás hiánya miatt akkor,ha össze zárom az önindítót rögtön indul és világít a lámpa is.Álló helyzetben tönkre ment gyujtáskapcsoló talán?
Sziasztok!
Boldog tulajdonosa lettem egy Iseki tk25-nek és egy dolog nem tetszik hogy jobbra jobban kitekeredik a kormány mint balra.
Ez természetes valamennyire vagy állítani kell? Az összekötő rudakon a menet kb ugyanott van a két oldalon.
Válasz ilokos #8819. hozzászólásáraA gumi szerintem jó, a repedezett a munkaföldön még sokáig eldolgozik. Vizsgára fel az újat, majd csere vissza :)
Merre vetted az újat, és mennyiért? 4 db ot egyformát keresek, 5*12 est.
Köszönöm.
Válasz Gulyas85 #32385. hozzászólásáraHogy mennyit ér?Hát,mint minden más.Amennyit hajlandó valaki adni érte.Neki is megvan a helye.
Azt neked kell tudnod,hogy bizonyos munká(k)hoz megéri e a befektetés,vagy pedig kicsit kacifántosabban,de meg tudod oldani a Jonival is a"feladatot".
Ha tegyük fel 600ezer huf(bár szerintem bőven e fölött van),és tegyük fel van is ennyid ,idézőjelben fölöslegben(adja a mindenható!),NA AKKOR!!! ebből a pénzből a szarvarnak vennél valami szerszámot nem járnál e jobban?
Se rá,se lebeszélni nem szeretnélek,csak elgondolkodtam azon,hogy én a helyedben,hogyan közelíteném meg a dolgot.
Válasz Gulyas85 #32385. hozzászólásáraAzt csak te tudod, hogy kell-e neked!
Ez fóliába nagyon jó választás!
Érték? Ki mennyiért tudja eladni, szerintem 600e-1m közt lehet az ára.
12le elég gyengécske, 600ccm, 500kg 6-14 a hátsó húzó kerék mérete. Ezért bérmunkázni nem fogsz vele
Inkább tedd fel magadnak a kérdést te mire tudod használni.
Üdv!
Szerintetek mennyit ér ez a Yanmar, illetve jó típus ez? Ez hidrohajtásos?
Második traktornak gondolkozok rajta a JD mellé.
Felajánlották nekem, de még gondolkozok hogy eggyáltalán kell-e, meg hogy mennyiért... alkalmi vétel lenne mert meg van szorulva a gazda...
Ezt küldték róla:
"automata váltó, kis fokozatú kardán meghajtás, 981 üzemóra, majdnem újszerű állapot, friss olaj, szűrő csere, új lakat, új kultivátor, rota, három hengeres japán traktor, difi kapcsoló, összkerék hajtás"
Köszönöm az ötletet, nem az volt a gond, ugyanis be kellett vigyem a Kelet-Agrohoz. A hidraulika vezérlő tömböt kellet szétszedni alaposan kitisztítani és utána emelt rendesen. A dolog szépséghibája csak annyi volt, hogy másnap kb 1 óra munka után újra nem tudtam a marót felvenni.
Vezérlő tömböt le, szétkapni, de már otthon, kompresszorral kibújni, összetett ám és azóta emel!
Állítólag az egyik tolattyú volt letagadja, amit azóta sem értek hiszen minden olajban mozog.
Válasz Kelemen Miklós #32341. hozzászólásáraÜdv. Elvileg minden japánon van egy fixáló szelep, a hinomoto biztos, amit ha elzász megáll ott ahol van , nem emel, nem enged vissza a hidraulika. Ha van ilyened ott is nézz szét.
Válasz Bencsiki #32365. hozzászólásáraIgen ilyen is van itthon, meg rendes nagy merev hajtot szárral ugyan ilyen véggel mikor melyik van kéznél épp.. :-)
Válasz Bencsiki #32366. hozzászólásáraigen! De nekem valami ezeréves pumpás van,azon fix a fej. Ha ez befér,akkor ok. Vagy,kivenni a gombot,kibelezni,forrasztani rá rézcsövet,másik végére egy zsirgombot,azt betekerve,lezsíroz,utánna kicserél egy másik gombra,ami csak a portól ledugózza a likat.
Válasz .Richard. #32363. hozzászólásáraCsak érdekesség képpen: Kardáncsukló hossza: 88mm,Bordák száma: 13db, Fogárok átmérő: 25mm
Alkalmas: Iseki TU széria 18Le-ig motor és váltó közé.
Mindenesetre örülök, hogy nem lehetetlen a helyzet. Kösz az ötletet.
Válasz Bencsiki #32361. hozzászólásáranem igazán vagyok képben milyen csuklót írsz,de van kis méretű pumpás zsírzó,ami nem patentfejes,hanem a végét csak a gomb tetejére nyomod,belül kúpos,a zsírzó benyomásakor feszül a fejnek. Motorfűrészek orrkerék zsírzólya ugyan ilyen,csak az kifelé kúpos,neked meg a befelé kúpos kéne. Azt viszont nem tudom,hol beszerezhető.
Válasz Bencsiki #32361. hozzászólásáraNálunk MTZ első kardánnál ugyan ez a szitu, viszont nekünk 2 zsirzonk van az egyik normál a másik neki nyomós, és ez fér be a keresztekhez, ezzel zsírozuk őket!
Ilyen nincs!
Megjöttek a csuklók, tök jók, bár az egyikről hiányzik egy furat, de azt aránylag könnyen pótoltuk.
Ami látszik: hiába a kifinomult gyári technika (rengeteg gumi ágy, így nem kell zsírozni a csuklót, tehát zsírzógomb sincs), az idő mégis csak kinyírja a csuklókat. Felismerte ez a gyártó/utángyártó is, van is az új kereszten egy ügyes kis zsírzógomb, hogy megszűnjön a probléma.
Na be is szereltük szépen a cuccot, hozom a zsírzót, hogy na most aztán adok neki, aztán ... koppantam nagyot. Mert akárhogy is tekerem - forgatom, nincs olyan állása a csuklónak, hogy a zsírzófej beférjen a villa ágai közé.
És most választhatok: vagy nem zsírozom pont mint eddig, vagy kb. 1 óra melóval szétszerelem a komplett tengelyt, megzsírozom a kereszteket a zsírzógombon, majd kb. ugyanennyi munkával visszaszerelem az egészet.
Hát mit mondjak ... nem a legegyszerűbb módja a zsírzásnak.
Nem tudjátok, van zsírzófej, amelyik karcsúbb, mint a szokásos? Kb. 1-1,5 mm hiányzik ...
Válasz -salátás- #32355. hozzászólásáraÓraker korrekt cég. Ott vásárolok náluk. Jó áron adnak mindent. És a lényeg a Tulaj nagyon korrekt! Ott lehet kérdezni is.
Válasz m.szabolcsy #32356. hozzászólásáraSemmi gond! Énse irtam le hogy vettem a trakit. Keletargo korrekt cég. Valszeg a kövi tölük lesz. Találtam náluk isekit nagyot. Elöbb eladom ezt és tipli nagyobbat venni.
Válasz Attila7173 #32351. hozzászólására"Eljössz a kicsikével milyen jó stb.1 nap mulva kiderül valami bibi hivod,hogy ez nem jo válasz? Nem szervizelve és nem fizettél még + 150e-t hogy gari legyen old meg csá!sajna ezt tapasztalatból írom!"
Bocsi! De nekem az jött le, hogy szervíz, gari nélkül vetted.
De így értem neked mivel volt bajod, férre értettelek. Írd ki nyugodtan a kereskedés nevét, tanuljunk belőle!
Nekem számit mit mennyiért veszek, ezért Hollandiából hozok trakit. (Mert nem találtam ilyet kis hazánkba)
Győzinek írtam emailt (kelet agro)
hogy leszervízelik? Írta vissza természetesen átnézik és megcsinálják üzembiztosra.
De az idea traktoros Lakatos Róbert segített eladni a régi traktorom. Pedig nem vettem ott semmit!
Azért van kivétel Hála Istennek!
De ők hiszkek a karmába
Válasz psycho #32353. hozzászólásáraÉn az Óraker-től szoktam rendelni ha kell valami,
nagyon korrektek, mindig felhívnak mielőtt feladják a rendelést és másnap már hozza is a futár.
35454 hozzászólás
Válasz mihuczj #32400. hozzászólásáraÉrtem.A kérdés már csak az,hogyan ugorhatott át???
Vagy pedig valaki kiélte szerelési hajlamait.
Válasz 74 Misi #32402. hozzászólásáraSzia Misi
Látszik a traktor dőlésén mennyire karcolgattad . Nem estél le róla ? :D :D . Most látom , hogy a te ekéden milyen szélesek a kerekek . Sikerült megoldani a felfogatást ?
Válasz 74 Misi #32401. hozzászólására"Karcolgattam" bocsi.
Ezer éves lucerna. Csak![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170406204113_20170406_124403.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170406204153_20170406_124343.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170406204227_20170406_124334.jpg)
A tetejét karcolggattan.
Válasz EDE34 #32394. hozzászólásáraA kormányművön 1 fogazással át kellett tennem az irányítokart, így jó lett.
Válasz wernerj #32398. hozzászólásáraírtam privátban
A számodat küldd el privátban,vagy csörgess meg.
Válasz wernerj #32392. hozzászólásáraírtam priviben mert itt nem küldi el egész üzenetet ahogy látom.
Válasz sipos85122 #32395. hozzászólásáraDe igen és hívtam a számot amit adtál nem értem el és még egyszer körülnéztem és meglett
Válasz wernerj #32392. hozzászólásáraDe igen és hívtam a számot amit adtál nem értem el és még egyszer körülnéztem és meglett
Válasz mihuczj #32390. hozzászólásáraÜdv
Ha nem tévedek,és nem túl nagy az eltérés,állíthatsz
az ütköző csavarokon valamelyest.Az enyémen legalábbis van ilyen.
Válasz mihuczj #32390. hozzászólásáraElső hallásra nem tűnik rendbenlévőnek.
![smile pimp](/oldforum/images/smiles/pimp.gif)
Válasz sipos85122 #32391. hozzászólásáraSzia!
Ötlet: nézd meg,van-e test,illetve nem korrodált-e a test valamelyik csatlakozója,nézd meg az akkumulátoron is a sarut. Ha nem találsz problémát,mérd ki multiméterrel. Sajnos nem találkoztam még ezzel a tipussal,így nem tudom honnan-hova megy az áram, próbáld meg szakaszonként kimérni. Ha gondolod pénteken megyek be Kaposvárra, rá tudunk nézni. Nem te hagytad el a kulcsát tavaly?
Üdv.Valakinek van valami ötlete mi lehet a gond?Önindító felújítás után gyujtáskapcsolóval se nem izzít se nem idul valamint a kontrol lámpa se világít.2 db biztositék cserélve.Viszont ha hidegindítóval befújok izzítás hiánya miatt akkor,ha össze zárom az önindítót rögtön indul és világít a lámpa is.Álló helyzetben tönkre ment gyujtáskapcsoló talán?
Sziasztok!
Boldog tulajdonosa lettem egy Iseki tk25-nek és egy dolog nem tetszik hogy jobbra jobban kitekeredik a kormány mint balra.
Ez természetes valamennyire vagy állítani kell? Az összekötő rudakon a menet kb ugyanott van a két oldalon.
Válasz ilokos #8819. hozzászólásáraA gumi szerintem jó, a repedezett a munkaföldön még sokáig eldolgozik. Vizsgára fel az újat, majd csere vissza :)
Merre vetted az újat, és mennyiért? 4 db ot egyformát keresek, 5*12 est.
Köszönöm.
Válasz Gulyas85 #32385. hozzászólásáraHogy mennyit ér?Hát,mint minden más.Amennyit hajlandó valaki adni érte.Neki is megvan a helye.
Azt neked kell tudnod,hogy bizonyos munká(k)hoz megéri e a befektetés,vagy pedig kicsit kacifántosabban,de meg tudod oldani a Jonival is a"feladatot".
Ha tegyük fel 600ezer huf(bár szerintem bőven e fölött van),és tegyük fel van is ennyid ,idézőjelben fölöslegben(adja a mindenható!),NA AKKOR!!! ebből a pénzből a szarvarnak vennél valami szerszámot nem járnál e jobban?
Se rá,se lebeszélni nem szeretnélek,csak elgondolkodtam azon,hogy én a helyedben,hogyan közelíteném meg a dolgot.
Válasz kicsiny #32378. hozzászólásáraKöszönöm,jólesik.![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Na akkor még egy kis földtúrás,
https://www.youtube.com/watch?v=kQ4l68r0BbA
és fojtatás.
https://www.youtube.com/watch?v=9B-nN-MDB4Y
A végére egy kis vöröshagyma pucolás.
https://www.youtube.com/watch?v=ukIpBTirB7s
Elősször is,elnézést a gazda "obszcén"viselkedéséért.
A pucolóval kapcsolatban megjegyezném,hogy eredetileg egy 32 lóerős Pascuali(remélem jól irtam)próbálkozott a működtetésével.Két óra alatt egy métert sem haladtak!
Na,akkor jöttem én és a rizstermelő szörnyeteg.Hát a Shibaura birta gond nélkül,közel 10 napon át(a pucolórol ugyan ez nem mondható el)!!!
Válasz Gulyas85 #32385. hozzászólásáraAzt csak te tudod, hogy kell-e neked!![smile tongue](/oldforum/images/smiles/tongue.gif)
Ez fóliába nagyon jó választás!
Érték? Ki mennyiért tudja eladni, szerintem 600e-1m közt lehet az ára.
12le elég gyengécske, 600ccm, 500kg 6-14 a hátsó húzó kerék mérete. Ezért bérmunkázni nem fogsz vele
Inkább tedd fel magadnak a kérdést te mire tudod használni.
Üdv!
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170403174134_img_6461.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170403174150_img_6462.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170403174204_img_6463.jpg)
Szerintetek mennyit ér ez a Yanmar, illetve jó típus ez? Ez hidrohajtásos?
Második traktornak gondolkozok rajta a JD mellé.
Felajánlották nekem, de még gondolkozok hogy eggyáltalán kell-e, meg hogy mennyiért... alkalmi vétel lenne mert meg van szorulva a gazda...
Ezt küldték róla:
"automata váltó, kis fokozatú kardán meghajtás, 981 üzemóra, majdnem újszerű állapot, friss olaj, szűrő csere, új lakat, új kultivátor, rota, három hengeres japán traktor, difi kapcsoló, összkerék hajtás"
Köszönöm az ötletet, nem az volt a gond, ugyanis be kellett vigyem a Kelet-Agrohoz. A hidraulika vezérlő tömböt kellet szétszedni alaposan kitisztítani és utána emelt rendesen. A dolog szépséghibája csak annyi volt, hogy másnap kb 1 óra munka után újra nem tudtam a marót felvenni.![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Vezérlő tömböt le, szétkapni, de már otthon, kompresszorral kibújni, összetett ám és azóta emel!
Állítólag az egyik tolattyú volt letagadja, amit azóta sem értek hiszen minden olajban mozog.
Válasz kicsiny #32382. hozzászólására Inkább gyümölcs formában szeretném majd eladni de még van sárgábol 30 db.
Válasz Balázs1994 #32381. hozzászólásáraNemsoká lesz pálinka dögivel!![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz Kelemen Miklós #32341. hozzászólásáraErről beszelek:![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170402083657_tmp_14879_20170326_122602866521162.jpg)
Válasz Kelemen Miklós #32341. hozzászólásáraÜdv. Elvileg minden japánon van egy fixáló szelep, a hinomoto biztos, amit ha elzász megáll ott ahol van , nem emel, nem enged vissza a hidraulika. Ha van ilyened ott is nézz szét.
Válasz EDE34 #32360. hozzászólására
végignéztem a youtub videókat, nagyon szépen dolgozik.
Válasz hspityu #32373. hozzászólásáraNekem is ilyen van.
Válasz Gábor Gábor #32375. hozzászólására![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz Bencsiki #32374. hozzászólásáraLada gumi fékcső oxt kész.
Válasz hspityu #32373. hozzászólásáraNekem is hasonló van. Csak a flexibilis cső elveszett.![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
Válasz Bencsiki #32369. hozzászólásáraKicsit sötét van fényképezni.Kicsit keresgéltem a neten.Majdnem ilyen az én zsírzóm
Válasz Bencsiki #32369. hozzászólásáraSzia
Lefényképezzem az én zsírzómat?Ez ugyanis mindenhová jól zsíroz,a zsírzófej egy flexibilis tömlőn van.Már régen vettem de nem volt drága.
Válasz Bencsiki #32369. hozzászólásáraHüm,sajnálom![smile crying](/oldforum/images/smiles/crying.gif)
Válasz Bencsiki #32365. hozzászólásáraIgen ilyen is van itthon, meg rendes nagy merev hajtot szárral ugyan ilyen véggel mikor melyik van kéznél épp.. :-)
Válasz EDE34 #32368. hozzászólásáraSajna nem jó. A gomb helyből 45 fokos.
Válasz Bencsiki #32361. hozzászólásáraÜDV
Nálam is volt ilyen probléma.Munkahelyről hoztam 45 fokos zsírzógombot,kicserélve,prob.megoldva.
Válasz Bencsiki #32366. hozzászólásáraigen! De nekem valami ezeréves pumpás van,azon fix a fej. Ha ez befér,akkor ok. Vagy,kivenni a gombot,kibelezni,forrasztani rá rézcsövet,másik végére egy zsirgombot,azt betekerve,lezsíroz,utánna kicserél egy másik gombra,ami csak a portól ledugózza a likat.
Válasz .Richard. #32363. hozzászólásáraErre gondoltál?
Válasz Elitjocko #32362. hozzászólásáraKöszi az infót.
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Valami ilyesmi?
Válasz .Richard. #32363. hozzászólásáraCsak érdekesség képpen: Kardáncsukló hossza: 88mm,Bordák száma: 13db, Fogárok átmérő: 25mm
![Olyan, mint egy kardáncsuló, csak kicsi.](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170330212456_iseki_csukl_.jpg)
Alkalmas: Iseki TU széria 18Le-ig motor és váltó közé.
Mindenesetre örülök, hogy nem lehetetlen a helyzet. Kösz az ötletet.
Válasz Bencsiki #32361. hozzászólásáranem igazán vagyok képben milyen csuklót írsz,de van kis méretű pumpás zsírzó,ami nem patentfejes,hanem a végét csak a gomb tetejére nyomod,belül kúpos,a zsírzó benyomásakor feszül a fejnek. Motorfűrészek orrkerék zsírzólya ugyan ilyen,csak az kifelé kúpos,neked meg a befelé kúpos kéne. Azt viszont nem tudom,hol beszerezhető.
Válasz Bencsiki #32361. hozzászólásáraNálunk MTZ első kardánnál ugyan ez a szitu, viszont nekünk 2 zsirzonk van az egyik normál a másik neki nyomós, és ez fér be a keresztekhez, ezzel zsírozuk őket!
Ilyen nincs!
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Megjöttek a csuklók, tök jók, bár az egyikről hiányzik egy furat, de azt aránylag könnyen pótoltuk.
Ami látszik: hiába a kifinomult gyári technika (rengeteg gumi ágy, így nem kell zsírozni a csuklót, tehát zsírzógomb sincs), az idő mégis csak kinyírja a csuklókat. Felismerte ez a gyártó/utángyártó is, van is az új kereszten egy ügyes kis zsírzógomb, hogy megszűnjön a probléma.
Na be is szereltük szépen a cuccot, hozom a zsírzót, hogy na most aztán adok neki, aztán ... koppantam nagyot. Mert akárhogy is tekerem - forgatom, nincs olyan állása a csuklónak, hogy a zsírzófej beférjen a villa ágai közé.
És most választhatok: vagy nem zsírozom pont mint eddig, vagy kb. 1 óra melóval szétszerelem a komplett tengelyt, megzsírozom a kereszteket a zsírzógombon, majd kb. ugyanennyi munkával visszaszerelem az egészet.
Hát mit mondjak ... nem a legegyszerűbb módja a zsírzásnak.
Nem tudjátok, van zsírzófej, amelyik karcsúbb, mint a szokásos? Kb. 1-1,5 mm hiányzik ...
Válasz EDE34 #32359. hozzászólásáraNa már megint benéztemhttps://www.youtube.com/watch?v=ddTJPjr2Q3ghttps://www.youtube.com/watch?v=L_wPEQ6OJn4https://www.youtube.com/watch?v=PqRLySCxCgw
Sép estét!
Na akkor egy kis őszi nosztalgia,hátha valakit érdekell.
Válasz -salátás- #32355. hozzászólásáraÓraker korrekt cég. Ott vásárolok náluk. Jó áron adnak mindent. És a lényeg a Tulaj nagyon korrekt! Ott lehet kérdezni is.![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
![smile pimp](/oldforum/images/smiles/pimp.gif)
Válasz m.szabolcsy #32356. hozzászólásáraSemmi gond! Énse irtam le hogy vettem a trakit. Keletargo korrekt cég. Valszeg a kövi tölük lesz. Találtam náluk isekit nagyot. Elöbb eladom ezt és tipli nagyobbat venni.![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Válasz Attila7173 #32351. hozzászólására"Eljössz a kicsikével milyen jó stb.1 nap mulva kiderül valami bibi hivod,hogy ez nem jo válasz? Nem szervizelve és nem fizettél még + 150e-t hogy gari legyen old meg csá!sajna ezt tapasztalatból írom!"
![smile tongue](/oldforum/images/smiles/tongue.gif)
Bocsi! De nekem az jött le, hogy szervíz, gari nélkül vetted.
De így értem neked mivel volt bajod, férre értettelek. Írd ki nyugodtan a kereskedés nevét, tanuljunk belőle!
Nekem számit mit mennyiért veszek, ezért Hollandiából hozok trakit. (Mert nem találtam ilyet kis hazánkba)
Győzinek írtam emailt (kelet agro)
hogy leszervízelik? Írta vissza természetesen átnézik és megcsinálják üzembiztosra.
De az idea traktoros Lakatos Róbert segített eladni a régi traktorom. Pedig nem vettem ott semmit!
Azért van kivétel Hála Istennek!
De ők hiszkek a karmába
Válasz psycho #32353. hozzászólásáraÉn az Óraker-től szoktam rendelni ha kell valami,
nagyon korrektek, mindig felhívnak mielőtt feladják a rendelést és másnap már hozza is a futár.