Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD394.79 FtCHF438.21 FtGBP494.32 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
A lap közepe táján van utánfutón egy RS 56-os traktor Ikarusz busz részeiből összeállított maszek fülkével.
Na, ez az enyém volt. Még a balesetem előtt vettem, hogy füvet kaszálgassak vele a lovaknak.
Aztán változott a helyzet.... :)
Meghirdettem és Németországból vette meg egy pasi. Erre tessék, előkerült a neten.
A topik első lapján pedig az látszik, hogy milyen lett helyreállítva. A tulaj roppant boldog, mert a kezelő szerveken az eredeti gyári feliratok vannak magyar nyelven, mert így exportálták a trakesz annak idején m.o.-ra.
Az ülés alatt, az első felénél van keresztbe egy ledugózott ág, ezen akkor van nyomás, ha a függesztőkarok felső végállásba érnek és "kitámasztanak". Mivel pótkocsizáshoz nem kell 3 pont függesztés, a függesztőkarokra hegesztettem 1-1 furatos vasat, amin a furat pont egybe esik a gyári talajmaró függesztéséhez használt biztosító csapok furataival. Ebbe teszek 1-1 csapot, így a függesztőkarok rögzítve vannak, a nyomás a másik ágra megy. A dugót kivettem, csináltattam egy rövid csövet, tettem rá gyors csatlakozót és kész. Ami nekem kicsi problémát okoz, hogy a pótkocsi alá egy liaz billentő munkahenger került (mert olyan horror árakat mondtak egyéb bontott és új hengerekre, amiért pótkocsit lehet venni), amibe elég sok olaj belemegy, visszaengedésnél nem tud elég olaj visszafolyni az eredeti beállítással, ezért a áteresztő csavart ki szoktam tekerni szinte teljesen. Ez az a csavar, amivel a süllyesztés sebességét lehet állítani, a munkagép súlyának függvényében.
Nagyon jó lett a pótkocsid.Mi is csináltunk és már régebben raktam is fel róla képet.De mi kézi billentősre csináltuk.(mármint hidraulikus kézi pumpával) A ugyanilyen Kubota B7000-essel meg mag az UTB-vel szoktuk húzni.
Tudnál képet csinálni hogy a te Kubotádon hogy van bekötve a billentés.
Igen, mert a gyomirtó kései sarabolók és elcsúszik a föld tetején, vagy nagyon alávág. Egy hülyeség az ilyen rendszer. Az a jó, mint a régi lovaskapák, kifelé is lehet fordítani, meg befelé is. Olyan is van 3 darab.
Nabammeg! Ez elment kétszer. Biztos nagyon fontos volt!
Más! Mint említettem elment a talajmarómról 1 kés.
Segédfogalmam nincs, hogy honnan fogom pótolni. Nincs valakinek esetleg egy jobb állapotban lévő, de már lecserélt, elkopott darabja?
Iseki 130-as a maró.....
Vszleg igazad van. Én 10-zel többért vettem az AGIP STOU-t! Csak hát az a gond ugye, hogy 5 literes kiszerelés nincs. Muszáj 20 lityit venni, de csak 5 kell a motorba, meg ilyenkor az ember pótolja az egyéb helyekről esetleg hiányzó deciket is. Így aztán elég nehéz átténni egyikről a másikra, ha az ember nem akarja keverni a különböző márkájú STOU olajokat. Marad a nagyszerviz ideje, ott elmegy a 20-25 liter egyszerre, akkor talán át lehet állni. Feltéve persze, ha nincs az előző szállításból kb 10 liter maradék. De persze olyankor mindig van!
Vszleg igazad van. Én 10-zel többért vettem az AGIP STOU-t! Csak hát az a gond ugye, hogy 5 literes kiszerelés nincs. Muszáj 20 lityit venni, de csak 5 kell a motorba, meg ilyenkor az ember pótolja az egyéb helyekről esetleg hiányzó deciket is. Így aztán elég nehéz átténni egyikről a másikra, ha az ember nem akarja keverni a különböző márkájú STOU olajokat. Marad a nagyszerviz ideje, ott elmegy a 20-25 liter egyszerre, akkor talán át lehet állni. Feltéve persze, ha nincs az előző szállításból kb 10 liter maradék. De persze olyankor mindig van!
Jó a burgonyaszedős videó kár,hogy az időjárás ki.aszott a terménnyel.
A traktoromba én innen fogom megvenni a váltó-hidraulika olajat.Már kérdeztem az olajszakit ha szétnéztek az oldalon meglátjátok.
Caeréltem már olajat is meg szűrőt is.
Én Parnalub ATF supert (piros olajat)raktam bele.Bevált a hidraulika jól működik hidegben és melegbem egyaránt,és a váltó se panaszkodik.Ha jól emlékszem 8-10liter kell bele.
Szeva!
Szivattyú nyom olajat?
Nincs fura hangja?
Egykörös a hidraulikád, egyik sem emel?
Mondjuk nekem Kubota 1502M-em van, abba is van rendszer.
De ahhoz hogy emelni tudjon, el kell jutni az olajnak, lehet valami átengedhet, vagy dugulás lehet. De azt azért kikéne deríteni, hogy a szivattyúd nyom-e olajat.
Ha jól gondolom. Persze a hidraulikával annyira nem foglalkoztam.
Lehet az lenne az első, hogy lekötném a szivattyút, és megnézném, hogy a meghajtásával nincs-e gond, és hogy a szivattyút elhagyja-e az olaj.
Elnézést, ha hülyeséget mondtam volna, és lehet, hogy ezeket mind megnézted volna, de sokszor a hülyeség is segíthet a gondolkodásba. :)))
Szia!
Eddig az égvilágon semmi baja sem volt a traktornak.
Mondjuk nincs rajta a motortakaró burkolat,de ez nem zavar.
Rákérdeztem az egyik kereskedőnél,10 ezerért adott volna egy töröttet.
Ha tudok majd szerezni normális áron akkor utána kap egy festést is a gép.
Matricákat már megcsináltattam.
670 üzemórát mutat a számláló.
De veled már váltottam egy két e-mailt.
Nem tudom milyen a rendszere, de ha út választó szelep van benne esetleg átállítódott a külső munkahenger felé és azért nem emel. Csak vissza kell kapcsolni és emel is
Nekem Mitsum van.Az emelőkar tengelyvégéhez van csavarozva egy végállás állitó, nekem az egyszer kilazult. és mig be nem állitottam vissza és nem rögzitettem addig nem emelt!Ez csak egy tipp, hátha segit!
Lenne egy problémám a hidraulikus emelés elment egyik napról a másikra olajfolyás nincsen ,lehet hogy légteleniteni kell? A váltóval együtt van az olajtartály, a váltókarnál van a beöntőnyilás és az egész félig van.
a szivattyunál nem találtam légtelenitőt,a rugós szelep ép és tiszta.
Tudna valaki segiteni?
35452 hozzászólás
üdvözlöm az urakat régen jártam erre de most van egy kis időm gondoltan rakok fel képet az új szerzeményemről
Sziasztok!
Egy kicsit off, de nézzétek meg ezt a linket!
http://163177.forumromanum.com/member/forum/entry_ubb.user_163177.1224488407.1107001783.1107001783.2..html
A lap közepe táján van utánfutón egy RS 56-os traktor Ikarusz busz részeiből összeállított maszek fülkével.
Na, ez az enyém volt. Még a balesetem előtt vettem, hogy füvet kaszálgassak vele a lovaknak.
Aztán változott a helyzet.... :)
Meghirdettem és Németországból vette meg egy pasi. Erre tessék, előkerült a neten.
A topik első lapján pedig az látszik, hogy milyen lett helyreállítva. A tulaj roppant boldog, mert a kezelő szerveken az eredeti gyári feliratok vannak magyar nyelven, mert így exportálták a trakesz annak idején m.o.-ra.
Válasz #4349. hozzászólásra
Megszívtátok!
Mi meg a szárazságga küzdünk. A kukorica címerig száradt a kerdben. A 2/3-át lekaszáltam!
Jó hír: a kistraki a 160-as tárcsás kaszával simán vágja a kukorícát! :)
Hát nálunk nem lesz az idén nagy termés!
http://www.youtube.com/watch?v=UfK8HaGrVtI
http://www.youtube.com/watch?v=JJDce4GNVmk
http://kepek.zalaihirlap.hu/cgi-bin/kepek/index.cgi?gID=19105&view=galeria
Igéretemhez híven töltöttem fel képeket a gépről és a munkaeszközökről.
yanmar f14d néven található a felhasználói galériák között. http://www.agroinform.com/felhasznalo.php?uid=56925&gid=520
Válasz #4346. hozzászólásra
Köszönöm a képeket.
Tehát, akkor elég egyszerű lenne bekötni.
Lehet,hogy mi is bekötjük rajta.
Válasz #4342. hozzászólásra
Az ülés alatt, az első felénél van keresztbe egy ledugózott ág, ezen akkor van nyomás, ha a függesztőkarok felső végállásba érnek és "kitámasztanak". Mivel pótkocsizáshoz nem kell 3 pont függesztés, a függesztőkarokra hegesztettem 1-1 furatos vasat, amin a furat pont egybe esik a gyári talajmaró függesztéséhez használt biztosító csapok furataival. Ebbe teszek 1-1 csapot, így a függesztőkarok rögzítve vannak, a nyomás a másik ágra megy. A dugót kivettem, csináltattam egy rövid csövet, tettem rá gyors csatlakozót és kész. Ami nekem kicsi problémát okoz, hogy a pótkocsi alá egy liaz billentő munkahenger került (mert olyan horror árakat mondtak egyéb bontott és új hengerekre, amiért pótkocsit lehet venni), amibe elég sok olaj belemegy, visszaengedésnél nem tud elég olaj visszafolyni az eredeti beállítással, ezért a áteresztő csavart ki szoktam tekerni szinte teljesen. Ez az a csavar, amivel a süllyesztés sebességét lehet állítani, a munkagép súlyának függvényében.
Válasz #4344. hozzászólásra
Szia !
Az enyém is hasonló répa sorközművelőből csináltam.
Válasz #4343. hozzászólásra
Ez az, mi nem jó. Ez a sarabolós.Ha tudod, érdemes kicserélni a késeket.
Sziasztok
Lenz nekem is olyan kapás a sorközművelőm igaz még kipróbálva nem volt.Az enyém ilyen:
A tiédről csinálnál e egy képet?Egyébként elég masszív a szerkezet az önsúlya is elég komoly.Töltögetésre is lehet használni majd.
Válasz #4331. hozzászólásra
Üdv!
Nagyon jó lett a pótkocsid.Mi is csináltunk és már régebben raktam is fel róla képet.De mi kézi billentősre csináltuk.(mármint hidraulikus kézi pumpával) A ugyanilyen Kubota B7000-essel meg mag az UTB-vel szoktuk húzni.
Tudnál képet csinálni hogy a te Kubotádon hogy van bekötve a billentés.
Válasz #4338. hozzászólásra
Igen, mert a gyomirtó kései sarabolók és elcsúszik a föld tetején, vagy nagyon alávág. Egy hülyeség az ilyen rendszer. Az a jó, mint a régi lovaskapák, kifelé is lehet fordítani, meg befelé is. Olyan is van 3 darab.
Válasz #4331. hozzászólásra
Komoly ágyút raktál alá
Válasz #4329. hozzászólásra
ITT vagy ITT biztosan tudnak segíteni.
Válasz #4337. hozzászólásra
Csak töltögetésre használod ezek szerint.
Tehát a kukorica és egyéb hasonlók sorközműveléséhez felejtős a gép.
Válasz #4336. hozzászólásra
Igen, de a sorművelője nem való semmire. Sarabolós, és a kapás a jó.
Válasz #4335. hozzászólásra
Más. Jól emléxem, neked lengyel sorközművelőd van?
Válasz #4333. hozzászólásra
Tudni kell jól beállítani, jó sebességfokozatot és fordulatszámot választani. Többet ér akármelyik láncosnál.
Válasz #4331. hozzászólásra
Válasz #4332. hozzászólásra
Attól még ügyes a kis apparát!
Válasz #4325. hozzászólásra
No csak óvatosan, mert ez és az előző kész szívás.
Üdv!
Volt kis időm, gondoltam megmutatom milyen lett a pótkocsi, amit tavasszal csináltam.
Válasz #4329. hozzászólásra
Már megint nyitott kapukat döngetek. A Oraker KFT - a honlapja szerint - árul marókéseket nem csak szet-ben.
Nabammeg! Ez elment kétszer. Biztos nagyon fontos volt!
Más! Mint említettem elment a talajmarómról 1 kés.
Segédfogalmam nincs, hogy honnan fogom pótolni. Nincs valakinek esetleg egy jobb állapotban lévő, de már lecserélt, elkopott darabja?
Iseki 130-as a maró.....
Válasz #4326. hozzászólásra
Vszleg igazad van. Én 10-zel többért vettem az AGIP STOU-t! Csak hát az a gond ugye, hogy 5 literes kiszerelés nincs. Muszáj 20 lityit venni, de csak 5 kell a motorba, meg ilyenkor az ember pótolja az egyéb helyekről esetleg hiányzó deciket is. Így aztán elég nehéz átténni egyikről a másikra, ha az ember nem akarja keverni a különböző márkájú STOU olajokat. Marad a nagyszerviz ideje, ott elmegy a 20-25 liter egyszerre, akkor talán át lehet állni. Feltéve persze, ha nincs az előző szállításból kb 10 liter maradék. De persze olyankor mindig van!
Válasz #4326. hozzászólásra
Vszleg igazad van. Én 10-zel többért vettem az AGIP STOU-t! Csak hát az a gond ugye, hogy 5 literes kiszerelés nincs. Muszáj 20 lityit venni, de csak 5 kell a motorba, meg ilyenkor az ember pótolja az egyéb helyekről esetleg hiányzó deciket is. Így aztán elég nehéz átténni egyikről a másikra, ha az ember nem akarja keverni a különböző márkájú STOU olajokat. Marad a nagyszerviz ideje, ott elmegy a 20-25 liter egyszerre, akkor talán át lehet állni. Feltéve persze, ha nincs az előző szállításból kb 10 liter maradék. De persze olyankor mindig van!
Sziasztok
Jó a burgonyaszedős videó kár,hogy az időjárás ki.aszott a terménnyel.
A traktoromba én innen fogom megvenni a váltó-hidraulika olajat.Már kérdeztem az olajszakit ha szétnéztek az oldalon meglátjátok.
http://agrifarm.hu/products-page/stouutto-olajok/
Válasz #4321. hozzászólásra
Nagyon szép munka! Az embernek kedve támad krumplizni.
Válasz #4316. hozzászólásra
Caeréltem már olajat is meg szűrőt is.
Én Parnalub ATF supert (piros olajat)raktam bele.Bevált a hidraulika jól működik hidegben és melegbem egyaránt,és a váltó se panaszkodik.Ha jól emlékszem 8-10liter kell bele.
Ugy tudom,hogy ez egy körös vagyis csak felfele nyom
még nem néztem hogy nyom-e olaja annyira nem értek hozzá,elvileg azegész váltó félig van olajjal
http://www.youtube.com/watch?v=n4_xoOFxl0Y&feature=youtu.be
Szeva!
Szivattyú nyom olajat?
Nincs fura hangja?
Egykörös a hidraulikád, egyik sem emel?
Mondjuk nekem Kubota 1502M-em van, abba is van rendszer.
De ahhoz hogy emelni tudjon, el kell jutni az olajnak, lehet valami átengedhet, vagy dugulás lehet. De azt azért kikéne deríteni, hogy a szivattyúd nyom-e olajat.
Ha jól gondolom. Persze a hidraulikával annyira nem foglalkoztam.
Lehet az lenne az első, hogy lekötném a szivattyút, és megnézném, hogy a meghajtásával nincs-e gond, és hogy a szivattyút elhagyja-e az olaj.
Elnézést, ha hülyeséget mondtam volna, és lehet, hogy ezeket mind megnézted volna, de sokszor a hülyeség is segíthet a gondolkodásba. :)))
Válasz #4318. hozzászólásra
Azt lenne jó tudni hogy megvan-e a megfelelő mennyiségű olaj.
Próbáltam a két dugót állitgatni de semmi
Még nem de kombinált kell ugy tudom
Válasz #4314. hozzászólásra
Cseréltél már hidraulika(váltó) olajat már?
Milyet javasolsz?
Gratulálok a géphez használd egészséggel
Válasz #4313. hozzászólásra
Lehet hogy beszéltünk,már rémlik valami.
Válasz #4305. hozzászólásra
Szia!
Eddig az égvilágon semmi baja sem volt a traktornak.
Mondjuk nincs rajta a motortakaró burkolat,de ez nem zavar.
Rákérdeztem az egyik kereskedőnél,10 ezerért adott volna egy töröttet.
Ha tudok majd szerezni normális áron akkor utána kap egy festést is a gép.
Matricákat már megcsináltattam.
670 üzemórát mutat a számláló.
De veled már váltottam egy két e-mailt.
Válasz #4288. hozzászólásra
Jajj, nem is mondtam, hogy 25.5q jött a zabról hektáranként nálam. Nem gondoltam ,hogy ennyi lett. Gondolom az sem nőt meg felétek akkor...
Válasz #4303. hozzászólásra
Nem tudom milyen a rendszere, de ha út választó szelep van benne esetleg átállítódott a külső munkahenger felé és azért nem emel. Csak vissza kell kapcsolni és emel is
a kép
Az elosztó és aszivattyú
a váltónál nem találtam sem nivó sem szürőt
köszi a tanácsokat remélem nincs nagy baj
Válasz #4303. hozzászólásra Szerintem nem kell légteleniteni,énis cseréltem már olajat,meg szűrőt is de nem légtelenítettem soha.
Válasz #4299. hozzászólásra
Szevasz Szem!
Üdvözöllek a forumban!
Nekem is f14-esem van,neked eddig hogy vált be a gép,esetleg milyen problémák jelentkeztek?
Válasz #4303. hozzászólásra
Nekem Mitsum van.Az emelőkar tengelyvégéhez van csavarozva egy végállás állitó, nekem az egyszer kilazult. és mig be nem állitottam vissza és nem rögzitettem addig nem emelt!Ez csak egy tipp, hátha segit!
Sziasztok!
Lenne egy problémám a hidraulikus emelés elment egyik napról a másikra olajfolyás nincsen ,lehet hogy légteleniteni kell? A váltóval együtt van az olajtartály, a váltókarnál van a beöntőnyilás és az egész félig van.
a szivattyunál nem találtam légtelenitőt,a rugós szelep ép és tiszta.
Tudna valaki segiteni?