Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR413.56 FtUSD403.39 FtCHF440.14 FtGBP492.13 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Régebben ha jól tudom a KPM-nél volt egy terv,ami alapján lehetett gyártani minőségi anyagokból utánfutót.Szigorítottak rajta,salnos nem vagyok igazán képben,hogy most mi a divat.Szerintem ha veszel egy lejárt műszakis utánfutót megoldható rá piros rendszám.
Azt már meg sem merem kérdezni, hogy hogyan lehet levizsgáztatni egy nem pótkocsinak készült pótot (az enyém pl. egy rendszámos (volt) lakókocsi alváza.)
Válasz #1093. hozzászólásra
Szia!Tudomásom szerint külün kell jelezni,amikor vizsgáztatod a gépet,hogy vontatni is szeretnél vele.Zöld rendszámmal nem lehet vontatni csak pirossal.Gép súlyától függ mekkora súlyt lehet vontatni.Megpróbálok utána érdeklődni.Ha hülyeséget írtam elnézést kérek.Itt a fórumon volt már róla szó BALU gépe vontatásra is le van vizsgáztatva.Ő talán többet tudna erről írni.
Nem csak állítólag. máshol harmadáért vásároltam ami kellett (pl. porlasztócsúcs, szűrők)
De ők csak motort tudnának, és ahogy mondtad, drágán.Engem inkább a felújítás érdekelne.
Még 1 pillanatra visszatérnék a "zöld" vs. "piros" témára:
A pirossal ugye lehet vontatni. De mit? Gondolom meg van adva, hogy a trakesz mekkora tömeget vontathat max. De mi az előírás a vontatmányra? Van kikötés, hogy milyen rendszámúnak kell lennie? Vontatható gépkocsi utánfutó pl? Vagy csak akkor, ha a vonógömb műbizonylatos és nem a háromponton van? Mekkora lehet a fék nélküli, a ráfutó fékes, és az átmenő fékes vontatmány?
Szóval ilyen kérdések jutottak eszembe. Mert ettől is függhet, hogy valaki zöldet, vagy pirosat csináltat-e.
Üdvözlök minden fórumozót.
Segítséget szeretnék kérni. Van vkinek tapasztalata a Kubota motorok felújítása terén. Egy Kubota L1500asom van és kifeküdt a motorja. Fel lehet újítani egyáltalán?Érdemes? Vagy eldobós mint a Briggsek és nézzek egy újat bele. (mondjuk ehhez kevés a "kedvem" )
Minden vélemény,tanácsot szívesen veszek.
Uraim!Akit érdekel a zöld rendszám annak érdemes lenne a fórumon a "zöld rendszám"fórum témát is elolvasni.Így kiderül ahány megye annyi képpen alklalmazzák a jogszabályt.
Nem úgy van az! Keress jó ügyvédet! A legnagyobb "ászom" a biztosító ellen egy feketén foglalkoztatott segédmelós volt. Mert az ügyvéd azt kizsugázta, hogy ok, lehet kétségbe vonni a költségeit, de akkor kérjük a fekete melós közterheit is!
Agrokid, ez a buli nem tisztességes, józan paraszti gondolkodású és erkölcsű emberek játéka. Hidd el nekem, jót mondok!
Való igaz sajnos, hogy a NKH-nál megyénként is másként
értelmezik a jogszabályokat, mintha ahány megye annyi ország volna.
És szomorú de a Köhém rendeletekkel se mindig vannak
a helyzet magaslatán.
De ez a hely az ahol nem nagyon érdemes okoskodni.
+ okmányiroda
Válasz #1071. hozzászólásra
Hát igen meg mint itt volt a Suzuki Samurai.Az egyik papírja szervestrágyaszóróként volt nyilvántartva a másik erdészeti haszongépjármü.
Válasz #1070. hozzászólásra
Értem.Engem igazából nem érint mert nem akarok zöldet semmilyen gépre.Ha viszont müszakival kapcsolatos bajom van akkor hívom a kpm-es barátom és töle kapok infót.Bár erre is van extra példa mert egy Lajosmizsei úriember bevitte a fortschritt E-514-es kombájnt szemlére és azt mondták neki hogy nincs papíron leírt jogszabály ami szerint átnézzék a gépet igy hát mi legyen?Az lett hogy haza küldték és 3 hét múlva ment vissza szemlére,ami abból állt hogy megnézték a lámpákat tükröket gumik állapotát.Söt le is fényképezték és mehetett haza.Sztem ezt elsöre is meg tudták volna tenni.
Pirosról zöldre már csak azért is furcsa,
mert lassú járműként nyilvántartott gép hogy felel
meg a zöld rendszám kritériumainak.
A nyilvántartásban lassúként szerepel, nem
fakombájn vagy erdészeti közelitő pl.
Pont ez a gond az Uazzal vagy a Mitsu terepjárókkal is
másként vannak a nyilvántartásban.
Lehet hogy elbeszélünk egymás mellett.
Az ilyen-olyan módon az országba bekerült,
vagy gazdát cserélt gépeknél lehet hogy nem
vizsgáztatható zöldről pirosra, de aminek van
járműkísérő lapja az bármikor vizsgáztatható.
De ha a gépedhez volna típusbizonyítványod
akkor se kellene vinni az NKH-hoz szemlére.
Eredeti számla /vagy adás-vételi/, tip.bizonyítvány,MVH reg.szám,kitöltött,aláírt kérelem.
EZ kell a zöldhöz.
Válasz #1050. hozzászólásra
Jó estét förumtársak
Köszönöm hogy Jakab fórumtárs igazat adott hogy a zöld rendszám a gazdáé nem a gépé.Viszont amiben nem ad igazat a le minösítés.Pedig ez tény hogy fekete rendszámos gép lehet piros ha lassú jármü feltételeinek meg felel.A pirosból lehet zöld és vége.A sorrend vissza nem fordítható,bár én a fusi dolgokat nem veszem figyelembe csak a hivatalos részt.Egyébként nálunk is az a folyamat hogy ha megvan a papír része a gépet Kecskemétre kell bevinni az NKH-hoz szemlére és ha megfelel akkor okmányiroda.Igy 3év nyugi de utána szemle okmányiroda és hosszabbítás.
Mivel itt a városban rajtam kívűl még egy embernek van ásógépe ő meg már régóta nem dolgozik nagyüzembe a fóliásoknak /drágán és szarúl dolgozik/ ezért nem hiszem hogy sokan el álnának tőlem. Talán annyi hogy az idén nem lesz annyi melóm!
Értem mondjuk a te géped után visszalépés lenne az én ötletem viszont,ha mi van ha elhúzódik a biztosítási herce-hurca, az ügyfelek meg jobb ha megmaradnak.Ebből a szemszögből már megfontolandó lehet.Tudsz dolgozni legalább.Ezért gondoltam erre a megoldásra.
A döntés a tiéd ez csak elmélet és ráadásul zsebbevágós is.
Volt nekem egy kubotám is ami 16 lovas volt, ahoz meg volt egy ásógép ami 120 cm-es volt. Nem is volt azzal baj csak annyi melóm lett 1 év után hogy nem győztem vele a melót.
Csak egy kis példa: A Kiddel 1 sátor 3/4-óra még a kis japóval majd 1.5 óra volt.
Meghát a sátrak se egymás mellett vannak a Kid az 30 km/h sebességre képes még a japó éppen túllépte a 10 km/h-t.
A másik dolog meg az, hogy a deutz az pályázati gép tehát az MVH megköveteli, hogy mivel gajra ment a mostani ezért vagy egy ugyan ilyet vagy jobb teljesítményűt kell, hogy vegyek.
Üdv.
Bár nem az én dolgom és nem is szeretnék beleszólni inkább csak segíteni.Az esetleg felmerült megoldásnak,hogy a Yanmar-hoz veszel egy ásógépet?A 25 paci már nem olyan kevés igaz nem egy Agrokid,átmenetnek egy ideig megfelehet.Persze azt te tudod mennyi a munkád és megéri-e ez a nem is kicsi beruházás.
Mellesleg nekem is tetszene egy 4 soros ásógép,de sajnos az a 300-360-eFt most még visszatart,ráadásul a traktor javítása nem tudom mekkora nagyságrendű lesz.
35454 hozzászólás
Válasz #1097. hozzászólásra
Van egy tervező emberke nálunk,megépíted a futót megnézi lerajzolja aztán viheted forgalombahelyezni.
Válasz #1090. hozzászólásra
Szia.
Szakál metál Budaörs.Mi mindent oda viszünk javítani.
Tel:06 23 431000
Válasz #1090. hozzászólásra
Kecskeméten a Nagy gépmühely. Egerben bELKORD kft
Jól és olcsón dolgoznak nekem részmunkákat végeztek. Elégedett vagyok velük!
Válasz #1091. hozzászólásra
gyere nézd meg, 25 körül gondoltam érte
Válasz #1090. hozzászólásra
hali ,nézz rá a kacsógép.hu-ra,és érdeklődj
Válasz #1096. hozzászólásra
Ráfutófékkel a vontató jármű megengedett össztömegének
75%-a gördülő tömeg vontatható.
Válasz #1097. hozzászólásra
Régebben ha jól tudom a KPM-nél volt egy terv,ami alapján lehetett gyártani minőségi anyagokból utánfutót.Szigorítottak rajta,salnos nem vagyok igazán képben,hogy most mi a divat.Szerintem ha veszel egy lejárt műszakis utánfutót megoldható rá piros rendszám.
Válasz #1096. hozzászólásra
Szuper!
Azt már meg sem merem kérdezni, hogy hogyan lehet levizsgáztatni egy nem pótkocsinak készült pótot (az enyém pl. egy rendszámos (volt) lakókocsi alváza.)
Válasz #1093. hozzászólásra
Szia!Tudomásom szerint külün kell jelezni,amikor vizsgáztatod a gépet,hogy vontatni is szeretnél vele.Zöld rendszámmal nem lehet vontatni csak pirossal.Gép súlyától függ mekkora súlyt lehet vontatni.Megpróbálok utána érdeklődni.Ha hülyeséget írtam elnézést kérek.Itt a fórumon volt már róla szó BALU gépe vontatásra is le van vizsgáztatva.Ő talán többet tudna erről írni.
Válasz #1092. hozzászólásra
Nem csak állítólag. máshol harmadáért vásároltam ami kellett (pl. porlasztócsúcs, szűrők)
De ők csak motort tudnának, és ahogy mondtad, drágán.Engem inkább a felújítás érdekelne.
Válasz #1093. hozzászólásra
Pirossal csak egytengelyes ,piros rendszámos pótkocsi vontatható. Szgk utánfutó nem.
Még 1 pillanatra visszatérnék a "zöld" vs. "piros" témára:
A pirossal ugye lehet vontatni. De mit? Gondolom meg van adva, hogy a trakesz mekkora tömeget vontathat max. De mi az előírás a vontatmányra? Van kikötés, hogy milyen rendszámúnak kell lennie? Vontatható gépkocsi utánfutó pl? Vagy csak akkor, ha a vonógömb műbizonylatos és nem a háromponton van? Mekkora lehet a fék nélküli, a ráfutó fékes, és az átmenő fékes vontatmány?
Szóval ilyen kérdések jutottak eszembe. Mert ettől is függhet, hogy valaki zöldet, vagy pirosat csináltat-e.
Válasz #1090. hozzászólásra
Nézz fel a keletagro honlapjára. Bár állítólag ők drágák.
Válasz #1086. hozzászólásra
Az unoka húgom is keres kultivátort. Pedig még csak 4 éves!
Üdvözlök minden fórumozót.
Segítséget szeretnék kérni. Van vkinek tapasztalata a Kubota motorok felújítása terén. Egy Kubota L1500asom van és kifeküdt a motorja. Fel lehet újítani egyáltalán?Érdemes? Vagy eldobós mint a Briggsek és nézzek egy újat bele. (mondjuk ehhez kevés a "kedvem" )
Minden vélemény,tanácsot szívesen veszek.
Válasz #1088. hozzászólásra
sok lim-lom van rajta idővel lesz kép,annó az öreg csinálta TZ-hez utána átalakitotta egy ki Fiat-hoz
Válasz #1084. hozzászólásra
Üdv! Képet tudnál felrakni róla?
Válasz #1086. hozzászólásra
Remélem még kiskorú
Válasz #1085. hozzászólásra
ahány éves vagy annyi ezres
Válasz #1084. hozzászólásra
mit értesz baráti áron? Dobsz egy mait vagomisi@gmail.com
Üdv kistrakisok,találtam a qplerájban egy 3soros kultivátort,ha valakit érdekel baráti áron
Uraim!Akit érdekel a zöld rendszám annak érdemes lenne a fórumon a "zöld rendszám"fórum témát is elolvasni.Így kiderül ahány megye annyi képpen alklalmazzák a jogszabályt.
Válasz #1081. hozzászólásra
Szia!Örülök,hogy egy tippet adtam.Szurkolunk neked!!!!
Válasz #1080. hozzászólásra
Hát az az igazság, hogy meg se fordúlt a fejemben ez!
Sziasztok!AGROKIDnek üzenem,hogy MVH-tól jogi segítséget nem tudsz kérni(bocs ha most hülyeséget írtam csak egy ötlet volt).
van itt valakinek NKH-s ismerőse?
Válasz #1064. hozzászólásra
Jól gondolkodsz. Szerintem.
Válasz #1063. hozzászólásra
Na látod, ezt pl. egy jó ügyvéd remekül ki tudja használni. Befenyítheti a biztosítót, hogy bukás esetén a pályázati terheket is rájuk hárítja.
Válasz #1060. hozzászólásra
Nem úgy van az! Keress jó ügyvédet! A legnagyobb "ászom" a biztosító ellen egy feketén foglalkoztatott segédmelós volt. Mert az ügyvéd azt kizsugázta, hogy ok, lehet kétségbe vonni a költségeit, de akkor kérjük a fekete melós közterheit is!
Agrokid, ez a buli nem tisztességes, józan paraszti gondolkodású és erkölcsű emberek játéka. Hidd el nekem, jót mondok!
Válasz #1074. hozzászólásra
Osztom a véleményt.
Válasz #1072. hozzászólásra
Való igaz sajnos, hogy a NKH-nál megyénként is másként
értelmezik a jogszabályokat, mintha ahány megye annyi ország volna.
És szomorú de a Köhém rendeletekkel se mindig vannak
a helyzet magaslatán.
De ez a hely az ahol nem nagyon érdemes okoskodni.
+ okmányiroda
Válasz #1071. hozzászólásra
Hát igen meg mint itt volt a Suzuki Samurai.Az egyik papírja szervestrágyaszóróként volt nyilvántartva a másik erdészeti haszongépjármü.
Válasz #1070. hozzászólásra
Értem.Engem igazából nem érint mert nem akarok zöldet semmilyen gépre.Ha viszont müszakival kapcsolatos bajom van akkor hívom a kpm-es barátom és töle kapok infót.Bár erre is van extra példa mert egy Lajosmizsei úriember bevitte a fortschritt E-514-es kombájnt szemlére és azt mondták neki hogy nincs papíron leírt jogszabály ami szerint átnézzék a gépet igy hát mi legyen?Az lett hogy haza küldték és 3 hét múlva ment vissza szemlére,ami abból állt hogy megnézték a lámpákat tükröket gumik állapotát.Söt le is fényképezték és mehetett haza.Sztem ezt elsöre is meg tudták volna tenni.
Válasz #1068. hozzászólásra
Pirosról zöldre már csak azért is furcsa,
mert lassú járműként nyilvántartott gép hogy felel
meg a zöld rendszám kritériumainak.
A nyilvántartásban lassúként szerepel, nem
fakombájn vagy erdészeti közelitő pl.
Pont ez a gond az Uazzal vagy a Mitsu terepjárókkal is
másként vannak a nyilvántartásban.
Válasz #1068. hozzászólásra
Lehet hogy elbeszélünk egymás mellett.
Az ilyen-olyan módon az országba bekerült,
vagy gazdát cserélt gépeknél lehet hogy nem
vizsgáztatható zöldről pirosra, de aminek van
járműkísérő lapja az bármikor vizsgáztatható.
De ha a gépedhez volna típusbizonyítványod
akkor se kellene vinni az NKH-hoz szemlére.
Eredeti számla /vagy adás-vételi/, tip.bizonyítvány,MVH reg.szám,kitöltött,aláírt kérelem.
EZ kell a zöldhöz.
Válasz #1068. hozzászólásra
megbizhatok ezek a gépek csak érdeklödöm mert nem ismerem.
Válasz #1050. hozzászólásra
Jó estét förumtársak
Köszönöm hogy Jakab fórumtárs igazat adott hogy a zöld rendszám a gazdáé nem a gépé.Viszont amiben nem ad igazat a le minösítés.Pedig ez tény hogy fekete rendszámos gép lehet piros ha lassú jármü feltételeinek meg felel.A pirosból lehet zöld és vége.A sorrend vissza nem fordítható,bár én a fusi dolgokat nem veszem figyelembe csak a hivatalos részt.Egyébként nálunk is az a folyamat hogy ha megvan a papír része a gépet Kecskemétre kell bevinni az NKH-hoz szemlére és ha megfelel akkor okmányiroda.Igy 3év nyugi de utána szemle okmányiroda és hosszabbítás.
Válasz #1066. hozzászólásra
Az idényre visszamondják a melót de nem csak ásógépezek a Kiddel!
Válasz #1065. hozzászólásra
Te irtad korábban hogy félsz mertviszamodják a melot.
Válasz #1064. hozzászólásra
Mivel itt a városban rajtam kívűl még egy embernek van ásógépe ő meg már régóta nem dolgozik nagyüzembe a fóliásoknak /drágán és szarúl dolgozik/ ezért nem hiszem hogy sokan el álnának tőlem. Talán annyi hogy az idén nem lesz annyi melóm!
Értem mondjuk a te géped után visszalépés lenne az én ötletem viszont,ha mi van ha elhúzódik a biztosítási herce-hurca, az ügyfelek meg jobb ha megmaradnak.Ebből a szemszögből már megfontolandó lehet.Tudsz dolgozni legalább.Ezért gondoltam erre a megoldásra.
A döntés a tiéd ez csak elmélet és ráadásul zsebbevágós is.
Válasz #1062. hozzászólásra
Volt nekem egy kubotám is ami 16 lovas volt, ahoz meg volt egy ásógép ami 120 cm-es volt. Nem is volt azzal baj csak annyi melóm lett 1 év után hogy nem győztem vele a melót.
Csak egy kis példa: A Kiddel 1 sátor 3/4-óra még a kis japóval majd 1.5 óra volt.
Meghát a sátrak se egymás mellett vannak a Kid az 30 km/h sebességre képes még a japó éppen túllépte a 10 km/h-t.
A másik dolog meg az, hogy a deutz az pályázati gép tehát az MVH megköveteli, hogy mivel gajra ment a mostani ezért vagy egy ugyan ilyet vagy jobb teljesítményűt kell, hogy vegyek.
Válasz #1060. hozzászólásra
Üdv.
Bár nem az én dolgom és nem is szeretnék beleszólni inkább csak segíteni.Az esetleg felmerült megoldásnak,hogy a Yanmar-hoz veszel egy ásógépet?A 25 paci már nem olyan kevés igaz nem egy Agrokid,átmenetnek egy ideig megfelehet.Persze azt te tudod mennyi a munkád és megéri-e ez a nem is kicsi beruházás.
Mellesleg nekem is tetszene egy 4 soros ásógép,de sajnos az a 300-360-eFt most még visszatart,ráadásul a traktor javítása nem tudom mekkora nagyságrendű lesz.
Válasz #892. hozzászólásra
Ott dolgoztam,az Agro-help.-nél.
Válasz #1058. hozzászólásra
Az szerintem megy a vakok javára!
Válasz #1057. hozzászólásra
Hát e legnagyobb yanmar is 26 lovas de meg se próbálok vele 7 q-ás ásógépet felemelni vele!
Válasz #1056. hozzászólásra
Tudod valami módon bizonyítani a kieséseidet? Mármint a törvény előtt.
Bár ha erre kerül a sor, az 4 év minimum.
Válasz #1056. hozzászólásra
Nem tudod valahogy pótolni a kis japókkal a kiesést?
Válasz #1054. hozzászólásra
Hát igen ez is benne lehet a taktikában.
Lassan kezdik vissza mondani a melóimat, persze érthető a végtelenségig ne várjanak rám.
Válasz #1054. hozzászólásra
Hát igen ez is benne lehet a taktikában.
Lassan kezdik vissza mondani a melóimat, persze érthető a végtelenségig ne várjanak rám.