Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR413.39 FtUSD404.69 FtCHF441.5 FtGBP491.16 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
igazat szóltál én 3db tz4k-ért sem adnám oda, pedig az enyém is 20év körüli gép ha nem több, és hiába csak 15LE mélgsem lehet 1 napon említeni a t4k-val
A Keletagrosok nekem is küldik a mailt rendesen de a gépet nem náluk vásároltam mert nem az én pénztárcámnak valók az ottani árak még áfa nélkül sem.Az én gépem nem 20 éves hanem 30 .És ha mellérakok egy fiatalabb tz4k-t akkor nem biztos ,hogy mindenki a KGST csodát választja ,én legalábbis nem így tettem.Igazából kinek mire kell, mire van pénze ,mi tetszik neki,de ezt már kb. leírtam valahol.Egyébként tudtátok azt,hogy a TZ-4K-14 B 870 kg ?Szerintem nem látszik rajta.Az én Yanim meg 679 kg csak.Súlyok nélkül.
A Kelet-Agrósok erről a témáról egész litániát tudnak
tartani, már aki vevő erre annak.
Sőt emailon is zargatják az embert a hülyeségükkel.
Próbálnak meggyőzni milyen nagyon jól jársz egy tizen húsz éves valamikor 14Le géppel, ami mára jobb esetben még jó ha 10Le tud.
De hát szórakozni, játszadozni hobbira elfogadható, csak ne nézzen sík hülyének mert Ö kijár Japánba.
Válasz #847. hozzászólásra
Nem a garázsba nézegeti hanem leadja és kihozza az új gépet. A gépeket egy nagy telephelyen gyűjtik és onnan értékesítik. Azért hozzák Magyarországra az öregebb gépeket mert csak erre az ár kategóriára van kereslet.Egyébként lényegtelen hogy mit mutat az üzemóra számláló de én mielőtt megvettem nagyon sok kereskedésben jártam, és állapottól függetlenül 1000 üzem óra alatt nem igazán volt traktor.
15 évig a garázsban nézegeti a japán, majd jön egy magyar
okostojás és bagóért megveszi,300ü.órával.
Magyarországon meg ennyi üzemóra után váltót, kormányt,
hengerfejet kell javítani.
Ne legyetek már ilyen naivak.
A magyar tulajdonosok 80%-a azt sem tudja milyen évjáratú a traktorja /már aki használt japánt vett/.
Ez olyan mint aki megveszi a Németországból behozott
passatot és elhiteti magával hogy 80.000 km van benne.
Adjon Isten minden jót
Ez új esztendőben:
Jobb üdőt, mint tavaly volt,
Ez új esztendőben;
Jó tavaszt, őszt, telet, nyárt,
Jó termést és jó vásárt
Ez új esztendőben!
Adjon Isten minden jót
Ez új esztendőben:
Zsíros esőt, kövér hót,
Ez új esztendőben;
Bő aratást, szüretet,
Egészséget, jó kedvet
Ez új esztendőben!
Adjon Isten minden jót
Ez új esztendőben:
Drága jó bort, olcsó sót
Ez új esztendőben;
Jó kenyeret, szalonnát
Tizenkét hónapon át
Ez új esztendőben!
Adjon Isten minden jót
Ez új esztendőben:
Vegye el mind a nem jót,
Ez új esztendőben;
Mitől félünk, mentsen meg,
Amit várunk, legyen meg
Ez új esztendőbe
(Népköltés)
Boldog, békés, eredményes új esztendőt kívánok mindannyiunknak.
Gyerekek! Az a bizonyos erőmű mostanság durrant el, az itt forgalomba hozott trakeszok pedig a 80-as, 90-es évekből valók. Nagyrészük már régen elhagyta Japánt, mire eldurrant az erőmű. Annak meg nagyon kicsi az esélye, hogy az összes ide kerülő traktort a sugárzó zónában tárolták.
Szóval nulla esélye van a dolognak (szerintem).
Ez a sugárzós dolog először a ruszki gépekkel indult Csernobil kapcsán. Szerintem az is butaaság volt.
Válasz #836. hozzászólásra
Japánban kikötőből ki se engedik és be se engedik EU kikötőjébe a kontinert.Pl Hamburgba egész kikötőbe komoly ellenőrzések folynak.Kijönni a kikötőből nehéz kijönni nagy ellenőrzés nélkül.TAPASZTALATBÓL TUDOM MUNKÁM MIATT.
Előfordulhat szerintem akár véletlenül akár szándékosan bár szerintem a Japán ember a becsületesebb fajtából való,viszont nem csak ők élnek Japánban.Vinni kell egy sugárzásmérőt a vásárláskor és kész. Persze a téma ennél komolyabb azok a traktorok ha van olyan mai sugároz nem fog világítani a sötétben semmi különbség nincs külsőre.sőt lehet,hogy majd kevés lesz benne az üzemóra és nem lesz drága (nagyon).
Válasz #833. hozzászólásra
Üzemóra tudomásom szerin is igyvan.Japánba tudtom szerint is csak talajmarozásra használják és másra nem mert nagyobb gép végzi a más munkát.
Válasz #829. hozzászólásra
Én úgy tudom hogy japánban valahogy úgy történik a gazdáknak az állami támogatása,hogy vagy hat évente vagy 6-700 üzemóránként. Japánban ezeket a gépeket csak tavasszal a rizsföldeken talajmarózásra használják és
ezért is van a kisebb gépeken csak 2 pont felfüggesztés.
Az üzemóra úgy tudom nem perc alapú hanem olyan teljesítmény féle ha maxon van használva akkor tényegest mér de ha csak üresen megy akkor nem annyira pörög a számláló,de ezt van aki jobban tudja nálam.
Amiket én néztem azok mind 500-1000-ig voltak az állapotuk meg kb egyforma volt kinézetre,bele nem látok persze.Én igyekeztem a jó árfekvésűeket minél nagyobb lóerő,kis méret de a 4*4 meglegyen.Kinek mi a fontos,problémák meg mindegyikkel vannak,gumi,elektromosság,festeni kellene,nincs akksi,nehezen indul stb.Ez az "olcsóbb" traktorok kategória.Az is lehet,hogy nekem jutott ki a hibásabbakból .Igaz az is,hogy nem volt 1 millám traktora.Az enyémek is van még baja de remélem megoldódik rövidesen.
Érdekes lehet akkor ne csak 1 képet rakj fel hanem körbelőve többet is.
Kérdezted a kubota b7000-ret én erre annyit tudok segíteni,hogy ez a gép nagyon hasonlít arra amit én szerettem volna először a b7001-re de annak amit te kérdeztél a motorja 2 hengeres azt nem mondtad,hogy összkerekes e mert az is fontos szerintem.Egy ilyen kis gépnél legalábbis fontos én így tudom.Ha csak lehet legyen 4*4 a gép.
Ja amit én kerestem egy nagyon szuper kis traktor hibát nem találtam róla mindenütt dicsérték a gépet remélem ez is segít bár ez a b7001 4*4 es változat
Én is lassan szántottam szerintem
Én terep 2-esben és 3-asban mentem.Kipróbáltam országúti 1-ben de a gép kötött földben érezhetően más fordulatszámot kért mint a kisebb fokozatokban nálunk meg a fekete föld van,szóval maradok a traktor kímélőbb sebességnél és leszarom a szebben vetettet földet.Nekem az is tetszett amit csinált egyébként is.Főleg,hogy aztán még hengerfejes is lett vagyis krónikusabb lett.
Üdv
Nem csak a profik hanem én is mint szintén kezdő igen jót mosolyogtam az íráson mert hasonlót csináltam én is.
Tegnap voltam a szerelőnél és jó hírek vannak.A gép motorja jó a 3.-henger gyengébb mint a többi az kb 80%-ot tud csak de ezzel még nem kell gyűrűzni szerinte (szerintem sem) a 3.hengernél lett hengerfejes a gép itt a víz befolyt a hengerbe.Mivel nem lett 1-2 napon belül szétszedve kicsi rozsdapöttyök jelentek meg a hengerfalon,ez nem éppen jó de le lehet tisztítani.A plusz munka amit kívülről nem lehet látni az a hűtőrendszer teljes kitakarítás lesz,ha nem látom nem hiszem el,hogy a vízszivattyúban olajsár van olyan taknyos fekete féle és komoly mennyiségben az összes csövet és furatot tisztítja majd.A hűtőt már mondta a srác ez még rátesz a takarításra kicsit,meg pár órát az órabérére.Ha így jártok mint én erre nem árt figyelni.Idén már nem lesz kész a gép ez miatt,meg van még más tennivalója is a mesternek.
35454 hozzászólás
Itt a masináról igért képek.
Válasz #852. hozzászólásra
igazat szóltál én 3db tz4k-ért sem adnám oda, pedig az enyém is 20év körüli gép ha nem több, és hiába csak 15LE mélgsem lehet 1 napon említeni a t4k-val
A Keletagrosok nekem is küldik a mailt rendesen de a gépet nem náluk vásároltam mert nem az én pénztárcámnak valók az ottani árak még áfa nélkül sem.Az én gépem nem 20 éves hanem 30 .És ha mellérakok egy fiatalabb tz4k-t akkor nem biztos ,hogy mindenki a KGST csodát választja ,én legalábbis nem így tettem.Igazából kinek mire kell, mire van pénze ,mi tetszik neki,de ezt már kb. leírtam valahol.Egyébként tudtátok azt,hogy a TZ-4K-14 B 870 kg ?Szerintem nem látszik rajta.Az én Yanim meg 679 kg csak.Súlyok nélkül.
Válasz #850. hozzászólásra
Volt ott vagy két éve egy néhány üzemórás, nem már pár éves gép és ,,új" ként árulták.....
Válasz #849. hozzászólásra
A Kelet-Agrósok erről a témáról egész litániát tudnak
tartani, már aki vevő erre annak.
Sőt emailon is zargatják az embert a hülyeségükkel.
Próbálnak meggyőzni milyen nagyon jól jársz egy tizen húsz éves valamikor 14Le géppel, ami mára jobb esetben még jó ha 10Le tud.
De hát szórakozni, játszadozni hobbira elfogadható, csak ne nézzen sík hülyének mert Ö kijár Japánba.
Válasz #847. hozzászólásra
Nem a garázsba nézegeti hanem leadja és kihozza az új gépet. A gépeket egy nagy telephelyen gyűjtik és onnan értékesítik. Azért hozzák Magyarországra az öregebb gépeket mert csak erre az ár kategóriára van kereslet.Egyébként lényegtelen hogy mit mutat az üzemóra számláló de én mielőtt megvettem nagyon sok kereskedésben jártam, és állapottól függetlenül 1000 üzem óra alatt nem igazán volt traktor.
Mondjuk ebben van valami.
Viszont kivételek mindig vannak.Mindenki nem panaszkodik,én sem panaszkodok.
Mindenkinek boldog új esztendőt kívánok!
Válasz #833. hozzászólásra
15 évig a garázsban nézegeti a japán, majd jön egy magyar
okostojás és bagóért megveszi,300ü.órával.
Magyarországon meg ennyi üzemóra után váltót, kormányt,
hengerfejet kell javítani.
Ne legyetek már ilyen naivak.
A magyar tulajdonosok 80%-a azt sem tudja milyen évjáratú a traktorja /már aki használt japánt vett/.
Ez olyan mint aki megveszi a Németországból behozott
passatot és elhiteti magával hogy 80.000 km van benne.
B U É K 70 3736221 elado!
Adjon az Isten!
Adjon Isten minden jót
Ez új esztendőben:
Jobb üdőt, mint tavaly volt,
Ez új esztendőben;
Jó tavaszt, őszt, telet, nyárt,
Jó termést és jó vásárt
Ez új esztendőben!
Adjon Isten minden jót
Ez új esztendőben:
Zsíros esőt, kövér hót,
Ez új esztendőben;
Bő aratást, szüretet,
Egészséget, jó kedvet
Ez új esztendőben!
Adjon Isten minden jót
Ez új esztendőben:
Drága jó bort, olcsó sót
Ez új esztendőben;
Jó kenyeret, szalonnát
Tizenkét hónapon át
Ez új esztendőben!
Adjon Isten minden jót
Ez új esztendőben:
Vegye el mind a nem jót,
Ez új esztendőben;
Mitől félünk, mentsen meg,
Amit várunk, legyen meg
Ez új esztendőbe
(Népköltés)
Boldog, békés, eredményes új esztendőt kívánok mindannyiunknak.
Sziasztok!EREDMÉNYEKBEN GAZDAG és BOLDOG ÚJ ÉVET KIVÁNOK AZ ÖSSZES FORUMTÁRSNAK és a AGROIMFORM SZERKESZTÖJÉNEK és MUNKATÁRSAINAK!
Gyerekek! Az a bizonyos erőmű mostanság durrant el, az itt forgalomba hozott trakeszok pedig a 80-as, 90-es évekből valók. Nagyrészük már régen elhagyta Japánt, mire eldurrant az erőmű. Annak meg nagyon kicsi az esélye, hogy az összes ide kerülő traktort a sugárzó zónában tárolták.
Szóval nulla esélye van a dolognak (szerintem).
Ez a sugárzós dolog először a ruszki gépekkel indult Csernobil kapcsán. Szerintem az is butaaság volt.
Válasz #836. hozzászólásra
Japánban kikötőből ki se engedik és be se engedik EU kikötőjébe a kontinert.Pl Hamburgba egész kikötőbe komoly ellenőrzések folynak.Kijönni a kikötőből nehéz kijönni nagy ellenőrzés nélkül.TAPASZTALATBÓL TUDOM MUNKÁM MIATT.
Előfordulhat szerintem akár véletlenül akár szándékosan bár szerintem a Japán ember a becsületesebb fajtából való,viszont nem csak ők élnek Japánban.Vinni kell egy sugárzásmérőt a vásárláskor és kész. Persze a téma ennél komolyabb azok a traktorok ha van olyan mai sugároz nem fog világítani a sötétben semmi különbség nincs külsőre.sőt lehet,hogy majd kevés lesz benne az üzemóra és nem lesz drága (nagyon).
Válasz #836. hozzászólásra
Max a gazdája sugárzik a boldogságtól hogy ilyen fasza gépe van.
Válasz #836. hozzászólásra
Szerintem hülyeség /de sebaj nem kell lámpa legalább/
Na és mit gondoltok arról, amit már felvetettem, hogy esetleg sugárzóak a behozott gépek, alkatrészek?
Válasz #833. hozzászólásra
Üzemóra tudomásom szerin is igyvan.Japánba tudtom szerint is csak talajmarozásra használják és másra nem mert nagyobb gép végzi a más munkát.
Válasz #831. hozzászólásra
1 üzemóra= 1800fordulaton 1 óra. én így tudom
Válasz #829. hozzászólásra
Én úgy tudom hogy japánban valahogy úgy történik a gazdáknak az állami támogatása,hogy vagy hat évente vagy 6-700 üzemóránként. Japánban ezeket a gépeket csak tavasszal a rizsföldeken talajmarózásra használják és
ezért is van a kisebb gépeken csak 2 pont felfüggesztés.
Válasz #830. hozzászólásra
Akkor ezeket tényleg csak hobbi célra használják Japánban. 1000 üzemóra alatt a tömítéseken kívül nem nagyom mehet szét egy gépen semmi szerintem.
Az üzemóra úgy tudom nem perc alapú hanem olyan teljesítmény féle ha maxon van használva akkor tényegest mér de ha csak üresen megy akkor nem annyira pörög a számláló,de ezt van aki jobban tudja nálam.
Amiket én néztem azok mind 500-1000-ig voltak az állapotuk meg kb egyforma volt kinézetre,bele nem látok persze.Én igyekeztem a jó árfekvésűeket minél nagyobb lóerő,kis méret de a 4*4 meglegyen.Kinek mi a fontos,problémák meg mindegyikkel vannak,gumi,elektromosság,festeni kellene,nincs akksi,nehezen indul stb.Ez az "olcsóbb" traktorok kategória.Az is lehet,hogy nekem jutott ki a hibásabbakból .Igaz az is,hogy nem volt 1 millám traktora.Az enyémek is van még baja de remélem megoldódik rövidesen.
Válasz #826. hozzászólásra
Furcsa hogy ennyire kevés üzemóránál megválnak tőlük ha ennyire jó gépnek számítanak.
Válasz #827. hozzászólásra
Nem sok hibája volt eddig neki.Az elsö kerekekbe csapágy és szimering csere volt.
Válasz #824. hozzászólásra
Akkor még bejáratos volt.Most már más hangja van.30-40 bálát röhögve vitte.De 50 bálánál már kifeküdt.
Válasz #823. hozzászólásra
700-1700 én 986üó -val vettem
Válasz #823. hozzászólásra
Amennyivel akarják.
Hát igen ebből nem sokat lehet látni
A hangja a tiédnek is ilyen? Nekem furcsa a hangja kicsit de lehet a felvétel miatt is.
Átlagosan mennyi üzemórával árulják ezeket a japán kistrakikat?
Válasz #821. hozzászólásra
Ezt a videot találtam a gépröl.Nem sokat látni belöle.
Válasz #820. hozzászólásra
Érdekes lehet akkor ne csak 1 képet rakj fel hanem körbelőve többet is.
Kérdezted a kubota b7000-ret én erre annyit tudok segíteni,hogy ez a gép nagyon hasonlít arra amit én szerettem volna először a b7001-re de annak amit te kérdeztél a motorja 2 hengeres azt nem mondtad,hogy összkerekes e mert az is fontos szerintem.Egy ilyen kis gépnél legalábbis fontos én így tudom.Ha csak lehet legyen 4*4 a gép.
Ja amit én kerestem egy nagyon szuper kis traktor hibát nem találtam róla mindenütt dicsérték a gépet remélem ez is segít bár ez a b7001 4*4 es változat
Egy kis video a b7001-ről:
http://www.youtube.com/watch?v=yfi2S4a1xMI&feature=related
Válasz #818. hozzászólásra
Holnap tudok rakni mert másik gépen van fent.Léghütéses briggs motor van benne.
Az Amcsi az majdnem Japcsi
Képet raksz fel a gépről?Itt elég kíváncsi emberek vannak,illetve én az vagyok.
2 éve egy Amcsi traktorral dolgozok.Hátsókeres kis gép.Nagyon szeretem.Tárcsázni és szántani szoktam sorközmüvelni.
Én is lassan szántottam szerintem
Én terep 2-esben és 3-asban mentem.Kipróbáltam országúti 1-ben de a gép kötött földben érezhetően más fordulatszámot kért mint a kisebb fokozatokban nálunk meg a fekete föld van,szóval maradok a traktor kímélőbb sebességnél és leszarom a szebben vetettet földet.Nekem az is tetszett amit csinált egyébként is.Főleg,hogy aztán még hengerfejes is lett vagyis krónikusabb lett.
Válasz #810. hozzászólásra
Köszi az infót. Bár ha belegondolok, hogy 6 km/h-nál 2, max 3 km/h-t téved, hát akkor nem érzem magam túl jól!
Nyugi, csak vicc volt
Azért tettem fel a kérdést, mert kell szoknom a kicsi sebességekhez és a szántás nagyon lassúnak tűnt.
Válasz #812. hozzászólásra
Agrokidnek ugyanilyen van és ő békési kötött földben használja.
Válasz #811. hozzászólásra
Örülök, hogy mégsem akkora a baj....
Válasz #808. hozzászólásra
Szép munkák. Bár ha jól látom a talaj nem kimondottan kötött. :)
Válasz #786. hozzászólásra
Üdv
Nem csak a profik hanem én is mint szintén kezdő igen jót mosolyogtam az íráson mert hasonlót csináltam én is.
Tegnap voltam a szerelőnél és jó hírek vannak.A gép motorja jó a 3.-henger gyengébb mint a többi az kb 80%-ot tud csak de ezzel még nem kell gyűrűzni szerinte (szerintem sem) a 3.hengernél lett hengerfejes a gép itt a víz befolyt a hengerbe.Mivel nem lett 1-2 napon belül szétszedve kicsi rozsdapöttyök jelentek meg a hengerfalon,ez nem éppen jó de le lehet tisztítani.A plusz munka amit kívülről nem lehet látni az a hűtőrendszer teljes kitakarítás lesz,ha nem látom nem hiszem el,hogy a vízszivattyúban olajsár van olyan taknyos fekete féle és komoly mennyiségben az összes csövet és furatot tisztítja majd.A hűtőt már mondta a srác ez még rátesz a takarításra kicsit,meg pár órát az órabérére.Ha így jártok mint én erre nem árt figyelni.Idén már nem lesz kész a gép ez miatt,meg van még más tennivalója is a mesternek.
Válasz #789. hozzászólásra
Szia!Szerintem jó az óra,ha nem pontos akkor is csak 2-3 km szerintem.
Válasz #807. hozzászólásra
Köszi remélem lesz is rá munka rendesen és ritkán lesz a kezem olajos.
Válasz #804. hozzászólásra
http://www.youtube.com/watch?v=2SCS-LQQxLE&list=UUt0ujv49GtsF6JdKFQL4wiA&index=9&feature=plcp
Válasz #806. hozzászólásra
Nagyon jól néz ki a gép,úgy néz ki hogy valós lehet az üzemóra állása.
Szia BALU ment a mail.
Válasz #804. hozzászólásra
Egyértelmű én is vettem az enyémhez töltögetőkapát is, azzal csinálom a krumplit. Viszont ilyen lovast a hármat vettem 10 ezerért.