Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR412.2 FtUSD400.32 FtCHF438.4 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #750. hozzászólásra
Nekem az első ekefejek szakadtak le.Kikérdeztem a tulajt,kötött,vizes föld,idén tavasszal lett megturkálva,én meg beleengedtem szerencsétlen ekét.
Válasz #749. hozzászólásra
Szia.
Hát lehet az mtz-ét könnyebb lenne szétszedni mint ezt.Volt rajta annyi apró szir-szar.
Ma jött az egyik haver srác hogy az utolsó húzásnál leszakította a harmadik ekét heggeszük már vissza,de inkább kihagytam.
Válasz #748. hozzászólásra
Szia!Jól néz ki!Kiváncsi vagyok a végeredményre.Mtz-t nem vállalsz be
Ekém nem birta ma a strapát.Lesz rajta egy kis hegeszteni valóm.
Szia!
Egyelőre sehogy. Pótoltam a nyírócsapot, van másik orsó a háromponthoz. Időm, az nem volt. Most talán lenne. Nem tudom rászánni magam, hogy nekirongyoljak ekkora sárnak.
Mit gondolsz, ugorjak neki, aztán majd slagolok? Végülis még nincs szilveszter. Talán megérne 1 misét?
Válasz #742. hozzászólásra
Trinátot én sem javaslom.Régen sokkal jobbak voltak,celloxin jó,valamint a Standoxnak vannak 2k-s teherautó festékek.Nem drágák.Ott van egy kis ismeretségem.
Válasz #740. hozzászólásra
Nem rábeszélni akartalak.Én már dolgoztam vele,ezért tudom milyen.De fújtam cell kolort is,régebben a Trinát volt a kedvencem.Most már az nem a régi.
Válasz #738. hozzászólásra
Szürkére Celloxint nem próbáltad még?Mi már dolgoztunk vele párszor,Case fülkét is fújtunk vele.Strapabiró festék,gyorsan szárad.
Válasz #728. hozzászólásra
Nem annyira csavart és nem olyan hosszú.De a talaj teteje nem volt tiszta,kis árvakelés,szalmaitt-ott gyomok.De ilyen munkát tudott benne csinálni.
Holnap előveszem az ekét és lefényképezem,aztán majd monjátok hogy milyen méretek kellenek.Van rajta csorosztya is.
Természetesen nagyon szívesen segítek.
Pereskedés nélkül a kárérték kb 50 %-át kapja meg. A kérdés, hogy ez elég-e neki (pótolni tudja-e a gépét).
Szerintem mindenképpen ügyvéghez kell fordulni, még akkor is, ha nem lesz per. És olyant kell keresni, aki rutinos biztosításspecialista.
A játék már elindult. Agrokid legalább 30, de inkább 45 napot várhat a következő levére, telefonra.
Rendben örülök neki ,hogy neked bevált az előhántoló,én most csoroszlyán gondolkodtam,persze felmerült az előhántoló is lehetőségként.Mivel mind a két játékszer az ekén segíti a gépet a munkában így valamelyiket szeretném beújítani,és ezért tettem fel a kérdést itt.
A kép engem is érdekelne mert látnám a felfogatást,az alakot és azt,hogy csőből,vagy lemezből vágjam ki,a méret is kellene,ha megosztanád hossz és magasság.
THX.
Az előhántoló rengeteget számít,könnyebb az ekének lejjebb meni és hát mindent leforgat még a kukoricaszárat is.Mióta megvan ez az eke én nagyon szeretem,nagyon szép munkát lehet vele végezni.
Válasz #710. hozzászólásra
Az egyik ismerősömnek egy 14 lovas gépe van és egy elég nagy egyes ekéje. De csak úgy tud vele dolgozni hogy felszerelt egy előhántolót.
Ha nekiindulsz pereskedni, akkor évekig nem lessz gép, vagy csak saaját erős.
Engem egyszer a Generali megszivatott egy balesetnél, azóta nem kötök náluk semmit. Groupama nyert nálam. Akárhány beázás, casco volt mindig fizettek. Most átvittem a cascot egy másikhoz, mert feleannyit kellett fizetni, de a házak azok maradtak náluk.
Üdv! Ha már az alumíniumot említed, gondolkodtam az éjjel mi kaphatott még nagy hőt a gépen. Nem tartanám kizártnak ha a hengerfej is maradandó károsodást szenvedett volna.
A két gép valóban nem említhető egy lapon a T-25 inkább hobbigépnek való.
szerintem a biztosítóval párhuzamosan keress meg egy független kárszakértőt is,ha szóban is de talán segítenek merre indulj el...mert így szerintem csak találgatni tudunk
Üdv.
Azt hiszem téged ezek megpróbálnak Palira venni.Remélem nem fog sikerülni és nem leszel Palimadár.Lehet hogy tényleg szükséged lesz jogi képviseletre ahogy azt már előttem megírták.Főleg,hogy nem is olyan kis értékről van szó.Egy ügyvédet érdemes lenne felkeresned egy beszélgetésre,mert ha ez a hozzá állás a biztosítódtól nem túl biztató.
Nekem volna egy kérdésem felétek:Ekén ki használ tárcsás csoroszlyát,vagy valamilyen szántás,leforgatás segítő dolgot,és mit?
Fekete földön játszok főleg,és lehet,hogy szükségem lenne rá.
Hát köszi a tanácsokat meg is fogadom.
Most egyenlőre azzal meg a bírkózás, hogy legalább hívjanak már fel és tájékoztassanak mit állapítottak meg a kárfelvétel során de arra se méltatnak.
Alexnak válaszólva egy kicsit, ha az alumínium vetőtárcsa elem megolvatt /aki tudja mekkora az olvadáspontja/ akkor el lehet képzelni mekkora hő volt a garázsba.
Ezzel indított a kárszakértő telefonba ha a gumik épek akkor ez javítható.
Mondom neki, én attol félek, hogy akkora hőt kapott a gép hogy a kisebb gumitömítések esetleg meg olvattak és ezek később előjöhetnek mint hiba. Mire ő a motortól is kap hőt és akkor sincs baja! Ja persze mondom én de a motortól nem kap akkora hőt, hogy az irányjelzőbúra csepp alakban lefolyik.
Agrokid! Indulásnál mindjárt 1 tanács. Ne írd addig alá a kárfelvételi jegyzőkönyvet, amíg nem kapsz belőle 1 pédányt. Én beszoptam a cselt (jaj, nincs nálam indigó, nem baj, 2 héten belül postázom). Másfél évbe került, amíg hozzájutottam, az adtvédelmi ombucman felszólítását kellet kijárnom hozzá. Viszont a biztosító mindig erre az jegyzőkönyvre hivatkozik, persze csak azokat a részeket említi, ami neki fontos.
És még valami: a jegyzőköny összegeket is fog tartalmazni. A végén megjegyzésként mindeképpen irasd bele, hogy az összegekkel kapcsolatban fenntartod, hogy esetenként szaértő újra megállípithassa az értékeket.
Bocs, hogy itt "osztom az észt", de ne fuss bele abba, amibe nem muszáj.
Válasz #687. hozzászólásra
Szia!Feujitás után ha dolgoznál a masinával igazán ugy tudnád meg mi sérült.Olaj meg jelene 1-2 helyen meg az anyag hol lágyult meg.
Borzasztó látni, hogy mi lett a gyönyörű gépből. Őszintén sajnállak, sajnálom, hogy mibe csöppentél bele. Személyes tapasztalatomra hagyatkozva azt tudom mondani, hogy nagyon hosszú, ocsmány tortúrának nézel elébe. Saccom szerint 3-4 év (de lehet 5-6 is), amire minden jogi fórumon igazad lesz és megkapod a megfelelő (kár mértékével arányos) kártérítésedet. Jó, kitartó és megkenhetelen ügyvédet keress, itt indul az egész. Szerintem minimum másodfokon, de inkább a legfelsőbb bíróságon lesz vége az ügyedenek. A biztosító ráért, arra fog játszani, hogy bele mész a teljes kárérték felének megfelelő alkuba is. Mert különben éhenhalsz. Személyes tapasztalat.
Agrokid, ha megfogadsz egy tanácsot egy vén lerottyant f@xtól: hosszú pereskedésre készülj fel és próbálj meg minél hamarabb túlélésre berndezkedni. Különben a "nagytőke" megesz reggelire.
Ne feledd, a traktorok Mercedese volt a birtokodaban, s szerintem ide kell visszajutni. Nem lesz könnyű, de tied a győzelem. Csak éppen meg kell érni, ami nem könnyű ebben a helyzetben. És minden ellenérdekelt erre fog játszani.
Aranyos a fórumtársaknak a " ha az én tarkeszonon csak ennyi baj lenne" c. hozzáállása, csakhogy ez egy másik kategória. Egy aprócska rejtett hiba (hőtől pár tized milimétert deformálódott elem)többe kerülhet, mint egy komplett új T25 (csak példként mondtam). A gyártól kérj véleményt, azzal operálj.
Szóval Agrokod barátom, hosszú állóháborúra rendezkedj be, próbáld meg biztosítani a túlélésedet és egy dologhoz ragaszkodj: azt kérd vissza, ami elveszett. A roncs "értékével" ne törődj, az a biztostító az egekik fogyja értékréni, amit ne vitass, hanem egyetlen dologhoz ragaszkodj: azt az állapotot kérd, ami az esemény előtt volt.
NEM LESZ KÖNNYŰ.
Sajnálom, hogy ezeket kell írnom, de a saját esetemből okulva ezt tudom prognosztizálni.
És a legfontosabb: nagyon jól válassz ügyvédet. Én rosszul választottam, kb 6 milliót (50 %) buktam rajra.
Válasz #704. hozzászólásra
Értem,ott sík a terület de gondolom jó kötött agyagos szerkezetü? Akkor Lmizsétöl tényleg nem messze laksz.Sztem ott a 20le mitsu fogja vinni az ekédet meg jól is fog melözni.Jó éjszakát mindenkinek,megyek el teszem magam pihenni.
35454 hozzászólás
Válasz #744. hozzászólásra
Köszi,igyekszem vigyázni arra amim van.
Válasz #752. hozzászólásra
Szerintem is sokkal jobban néz ki mint a fekete.És nem látszik annyira a por rajta.
Majd az elemeket lesz jó lefesteni van belőle egy pár darab.
Az ekének most annyi?
Válasz #750. hozzászólásra
Akárhogy is,nagyon tettszik az a szürke!
Válasz #750. hozzászólásra
Nekem az első ekefejek szakadtak le.Kikérdeztem a tulajt,kötött,vizes föld,idén tavasszal lett megturkálva,én meg beleengedtem szerencsétlen ekét.
Válasz #749. hozzászólásra
Szia.
Hát lehet az mtz-ét könnyebb lenne szétszedni mint ezt.Volt rajta annyi apró szir-szar.
Ma jött az egyik haver srác hogy az utolsó húzásnál leszakította a harmadik ekét heggeszük már vissza,de inkább kihagytam.
Válasz #748. hozzászólásra
Szia!Jól néz ki!Kiváncsi vagyok a végeredményre.Mtz-t nem vállalsz be
Ekém nem birta ma a strapát.Lesz rajta egy kis hegeszteni valóm.
Ma szétszedtük a gépet az unoka öcskössel,és egyszer át is fújtam.
Válasz #745. hozzászólásra
Szia!
Egyelőre sehogy. Pótoltam a nyírócsapot, van másik orsó a háromponthoz. Időm, az nem volt. Most talán lenne. Nem tudom rászánni magam, hogy nekirongyoljak ekkora sárnak.
Mit gondolsz, ugorjak neki, aztán majd slagolok? Végülis még nincs szilveszter. Talán megérne 1 misét?
Válasz #745. hozzászólásra
JA!!!!Trakeszra és az ekére gondoltam!!
BENCSIKI müszered,hogy üzemel,ake?
BALU2 szakszerüen kezeled az ekét látom lekenve és raklapon van,igazi szakira val.
Válasz #742. hozzászólásra
Trinátot én sem javaslom.Régen sokkal jobbak voltak,celloxin jó,valamint a Standoxnak vannak 2k-s teherautó festékek.Nem drágák.Ott van egy kis ismeretségem.
Válasz #741. hozzászólásra
Hát a trinát 800ft-tal drágább és azt mondta a festékboltos barátom,hogy semmivel se jobb.Én annyira nem tudom melyik a jobb.
Válasz #740. hozzászólásra
Nem rábeszélni akartalak.Én már dolgoztam vele,ezért tudom milyen.De fújtam cell kolort is,régebben a Trinát volt a kedvencem.Most már az nem a régi.
Válasz #739. hozzászólásra
Hát most ez van,megpróbálom ezt.Nem tudom menyi idő alatt fog megszáradni.A garázsba van egy kis kályhám valamelyest be tudok fűteni.
Válasz #738. hozzászólásra
Szürkére Celloxint nem próbáltad még?Mi már dolgoztunk vele párszor,Case fülkét is fújtunk vele.Strapabiró festék,gyorsan szárad.
Válasz #737. hozzászólásra
Cell color.A test szürke a lemezek pirosak lesznek.
Válasz #736. hozzászólásra
Milyen festéket használsz rá?
Válasz #735. hozzászólásra
Most kell csinálni most van rá idő.
Tegnap lemosattam,holnap szétszed és csiszol egy kis egyengetés aztán jöhet az új dukkó.
Válasz #734. hozzászólásra
Bár ott artanék,hogy az Mtz-kellene festeni.De szerencsétlen,nagyon le volt lakva.
Válasz #733. hozzászólásra
Tervek azok mindíg vannak,meg szerintem kellenek is!!!
Én holnap kezdem a Yanmar festését.
Válasz #731. hozzászólásra
Idén csak a kapák cseréjéig jutottam,jövőre a többit.Terv az van bőven.
Válasz #728. hozzászólásra
Nem annyira csavart és nem olyan hosszú.De a talaj teteje nem volt tiszta,kis árvakelés,szalmaitt-ott gyomok.De ilyen munkát tudott benne csinálni.
Válasz #729. hozzászólásra
A kulti milyen lett?Csináltál vele valamit?
Válasz #725. hozzászólásra
Szia.
Örülök,hogy segíthetek.
Válasz #727. hozzászólásra
Köszönöm!Meg azt is,hogy annak idején szerezted azt az ekét,na meg a kultit.
Válasz #726. hozzászólásra
Annak az ekének is hasonló kormánylemeze vanmint az enyémnek?
Válasz #726. hozzászólásra
Szia.
Igen megkaptam,így kell ezt csinálni szép munka.
Válasz #724. hozzászólásra
Szia!Átment a kép délután?
Válasz #724. hozzászólásra
Szia!Köszi,hogy felraktad!Én találtam már rajta ötletes dolgot.
Uraim itt vannak az ígért képet.
Holnap előveszem az ekét és lefényképezem,aztán majd monjátok hogy milyen méretek kellenek.Van rajta csorosztya is.
Természetesen nagyon szívesen segítek.
Válasz #715. hozzászólásra
Szia!Engem is érdekelne ha nem titok!KÖSZI
Válasz #720. hozzászólásra
Na olyan kell Agrokidnek is! A távolság önmagában nem gond. Telefon, skype, stb. Bár a személyes folyamatos kontaktus sokkal jobb.
Válasz #718. hozzászólásra
Az én ügyvédem biztosítási szakjogász, de messze van Agrokidnek.
Válasz #717. hozzászólásra
Szerintem engem is érdekel a dolog....
Válasz #713. hozzászólásra
Pereskedés nélkül a kárérték kb 50 %-át kapja meg. A kérdés, hogy ez elég-e neki (pótolni tudja-e a gépét).
Szerintem mindenképpen ügyvéghez kell fordulni, még akkor is, ha nem lesz per. És olyant kell keresni, aki rutinos biztosításspecialista.
A játék már elindult. Agrokid legalább 30, de inkább 45 napot várhat a következő levére, telefonra.
Rendben örülök neki ,hogy neked bevált az előhántoló,én most csoroszlyán gondolkodtam,persze felmerült az előhántoló is lehetőségként.Mivel mind a két játékszer az ekén segíti a gépet a munkában így valamelyiket szeretném beújítani,és ezért tettem fel a kérdést itt.
A kép engem is érdekelne mert látnám a felfogatást,az alakot és azt,hogy csőből,vagy lemezből vágjam ki,a méret is kellene,ha megosztanád hossz és magasság.
THX.
Válasz #715. hozzászólásra
Tudsz dobni egy képet az ekéről?
Válasz #714. hozzászólásra
Az előhántoló rengeteget számít,könnyebb az ekének lejjebb meni és hát mindent leforgat még a kukoricaszárat is.Mióta megvan ez az eke én nagyon szeretem,nagyon szép munkát lehet vele végezni.
Válasz #710. hozzászólásra
Az egyik ismerősömnek egy 14 lovas gépe van és egy elég nagy egyes ekéje. De csak úgy tud vele dolgozni hogy felszerelt egy előhántolót.
Válasz #709. hozzászólásra
Ha nekiindulsz pereskedni, akkor évekig nem lessz gép, vagy csak saaját erős.
Engem egyszer a Generali megszivatott egy balesetnél, azóta nem kötök náluk semmit. Groupama nyert nálam. Akárhány beázás, casco volt mindig fizettek. Most átvittem a cascot egy másikhoz, mert feleannyit kellett fizetni, de a házak azok maradtak náluk.
Válasz #709. hozzászólásra
Üdv! Ha már az alumíniumot említed, gondolkodtam az éjjel mi kaphatott még nagy hőt a gépen. Nem tartanám kizártnak ha a hengerfej is maradandó károsodást szenvedett volna.
A két gép valóban nem említhető egy lapon a T-25 inkább hobbigépnek való.
Válasz #709. hozzászólásra
szerintem a biztosítóval párhuzamosan keress meg egy független kárszakértőt is,ha szóban is de talán segítenek merre indulj el...mert így szerintem csak találgatni tudunk
Üdv.
Azt hiszem téged ezek megpróbálnak Palira venni.Remélem nem fog sikerülni és nem leszel Palimadár.Lehet hogy tényleg szükséged lesz jogi képviseletre ahogy azt már előttem megírták.Főleg,hogy nem is olyan kis értékről van szó.Egy ügyvédet érdemes lenne felkeresned egy beszélgetésre,mert ha ez a hozzá állás a biztosítódtól nem túl biztató.
Nekem volna egy kérdésem felétek:Ekén ki használ tárcsás csoroszlyát,vagy valamilyen szántás,leforgatás segítő dolgot,és mit?
Fekete földön játszok főleg,és lehet,hogy szükségem lenne rá.
Válasz #708. hozzászólásra
Hát köszi a tanácsokat meg is fogadom.
Most egyenlőre azzal meg a bírkózás, hogy legalább hívjanak már fel és tájékoztassanak mit állapítottak meg a kárfelvétel során de arra se méltatnak.
Alexnak válaszólva egy kicsit, ha az alumínium vetőtárcsa elem megolvatt /aki tudja mekkora az olvadáspontja/ akkor el lehet képzelni mekkora hő volt a garázsba.
Ezzel indított a kárszakértő telefonba ha a gumik épek akkor ez javítható.
Mondom neki, én attol félek, hogy akkora hőt kapott a gép hogy a kisebb gumitömítések esetleg meg olvattak és ezek később előjöhetnek mint hiba. Mire ő a motortól is kap hőt és akkor sincs baja! Ja persze mondom én de a motortól nem kap akkora hőt, hogy az irányjelzőbúra csepp alakban lefolyik.
Válasz #697. hozzászólásra
Agrokid! Indulásnál mindjárt 1 tanács. Ne írd addig alá a kárfelvételi jegyzőkönyvet, amíg nem kapsz belőle 1 pédányt. Én beszoptam a cselt (jaj, nincs nálam indigó, nem baj, 2 héten belül postázom). Másfél évbe került, amíg hozzájutottam, az adtvédelmi ombucman felszólítását kellet kijárnom hozzá. Viszont a biztosító mindig erre az jegyzőkönyvre hivatkozik, persze csak azokat a részeket említi, ami neki fontos.
És még valami: a jegyzőköny összegeket is fog tartalmazni. A végén megjegyzésként mindeképpen irasd bele, hogy az összegekkel kapcsolatban fenntartod, hogy esetenként szaértő újra megállípithassa az értékeket.
Bocs, hogy itt "osztom az észt", de ne fuss bele abba, amibe nem muszáj.
Válasz #687. hozzászólásra
Szia!Feujitás után ha dolgoznál a masinával igazán ugy tudnád meg mi sérült.Olaj meg jelene 1-2 helyen meg az anyag hol lágyult meg.
Válasz #697. hozzászólásra
Szia Agrokid!
Borzasztó látni, hogy mi lett a gyönyörű gépből. Őszintén sajnállak, sajnálom, hogy mibe csöppentél bele. Személyes tapasztalatomra hagyatkozva azt tudom mondani, hogy nagyon hosszú, ocsmány tortúrának nézel elébe. Saccom szerint 3-4 év (de lehet 5-6 is), amire minden jogi fórumon igazad lesz és megkapod a megfelelő (kár mértékével arányos) kártérítésedet. Jó, kitartó és megkenhetelen ügyvédet keress, itt indul az egész. Szerintem minimum másodfokon, de inkább a legfelsőbb bíróságon lesz vége az ügyedenek. A biztosító ráért, arra fog játszani, hogy bele mész a teljes kárérték felének megfelelő alkuba is. Mert különben éhenhalsz. Személyes tapasztalat.
Agrokid, ha megfogadsz egy tanácsot egy vén lerottyant f@xtól: hosszú pereskedésre készülj fel és próbálj meg minél hamarabb túlélésre berndezkedni. Különben a "nagytőke" megesz reggelire.
Ne feledd, a traktorok Mercedese volt a birtokodaban, s szerintem ide kell visszajutni. Nem lesz könnyű, de tied a győzelem. Csak éppen meg kell érni, ami nem könnyű ebben a helyzetben. És minden ellenérdekelt erre fog játszani.
Aranyos a fórumtársaknak a " ha az én tarkeszonon csak ennyi baj lenne" c. hozzáállása, csakhogy ez egy másik kategória. Egy aprócska rejtett hiba (hőtől pár tized milimétert deformálódott elem)többe kerülhet, mint egy komplett új T25 (csak példként mondtam). A gyártól kérj véleményt, azzal operálj.
Szóval Agrokod barátom, hosszú állóháborúra rendezkedj be, próbáld meg biztosítani a túlélésedet és egy dologhoz ragaszkodj: azt kérd vissza, ami elveszett. A roncs "értékével" ne törődj, az a biztostító az egekik fogyja értékréni, amit ne vitass, hanem egyetlen dologhoz ragaszkodj: azt az állapotot kérd, ami az esemény előtt volt.
NEM LESZ KÖNNYŰ.
Sajnálom, hogy ezeket kell írnom, de a saját esetemből okulva ezt tudom prognosztizálni.
És a legfontosabb: nagyon jól válassz ügyvédet. Én rosszul választottam, kb 6 milliót (50 %) buktam rajra.
Bár csak többet segíthetnék....
Válasz #704. hozzászólásra
Értem,ott sík a terület de gondolom jó kötött agyagos szerkezetü? Akkor Lmizsétöl tényleg nem messze laksz.Sztem ott a 20le mitsu fogja vinni az ekédet meg jól is fog melözni.Jó éjszakát mindenkinek,megyek el teszem magam pihenni.