Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407 FtUSD389.56 FtCHF429.55 FtGBP485.67 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #502. hozzászólásra
Az 1000 forintos tömítés árat azért tettem be, hogy milyen olcsó hozzá a cucc.
Amiket én szerinted a netről ,,összevadásztam" én azokkal minddel beszéltem, sőt meg is látogattam nagy részüket amikor kistraktort akartam venni. Az újlengyelinél láttunk gépeket. Az avataromba be is teszek egy 2009-ben ott készült képet.
Aztán amikor már döntöttem a WTI-s Impodan mellett akkor az egyik internetes fórumon összetalálkoztam egy olyan emberrel, aki az összeszerelőüzemben dolgozik. Ő megvillantott előttem egy olyat, hogy pl 7-800 ezerrel is olcsóbban is meg tudtam venni az MTZ 320-ast, mint ahogy ezek a horti rablók árusítják. A Feng su se jönne ki olcsóbbra és az egy igazi pöcsköszörű a kis MTZ-hez képest.
Válasz #481. hozzászólásra
Kedves Uram ezekkel a cégekkel amiket itt összevadásztál a netről, én felvettem a kapcsolatot.
Egy árva darab traktorjuk sincs raktárkészleten, alkatrészük szinte egyenlő a nullával.Valamelyik európai dealertől behozogatnak egyet-egyet, ha teszel le foglalót.
Ezért jutottam ide:http://dongfengdealers.com.
Itt minden ország dealere fent van aki hiteles.
Erről ennyit.Egyébként itt a fórumon van egy pár emberke aki nagy képzelőerővel rendelkezik, akár mesekönyvet is írhatna.
Mindenki olyat vesz ami neki bejön.
Feng Shou 254-II van Györben az ÖMV kuton és hótolásra meg fünyirásra és szemetes kuka gyüjtésre használják.Kutasok panaszkodnak,hogy gagyi gép olaj csepeg,hidraulika gyenge,fülke szelös,festék fakul,zajos nagyon.Pedig új volt amikor vásárolták.LGW 254-est néztem dolgozni a BAGODI 2-es ekével homokon nyöszörögve küszködtek a gépészel.
Válasz #498. hozzászólásra
j.... 354-es van az egyik ismerösömnek Ö dicséri és nem törzs vásárló az alkatrész boltba.Dolgozik vele becsületes föld területen vele.Azt mondta,hogy neki nem kell más gép ez jó neki.KIFOGTA!
A cimborád féle típust kihagynám.
LGW vagy FengShou esetleg Foton.
Már az is baj ha 1000ft lehet venni hengerfejtömítést?
Egyébként referenciaként megnéztem két LGW-t amit 3ill.
4 éve használnak, egyikbe 800 másikba 1200 üz.óra van.
Mindkettő újszerű, és probléma mentesen működnek.
Az egyik tulaj azt mondta vesz még egyet.
Válasz #495. hozzászólásra
Van egy fórumozóm a saját fórumomon és ha írsz egy emilt nekem, akkor elküldöm az ő emil címét. j....ja van neki és használtan vette.
moser1@citromail.hu
Az LGW-hez 1000 forint volt 2-3 éve a hengerfejtömítés. Az a baj, hogy nem tudni, milyen az anyagi minőség. Niuncs mihez viszonyítani.
Na ez a dolog hogy érdemes odafigyelni meg felejtős ez létezik Fűrinél is!
Persze ne abból indúljunk ki amit Fűri akar eladni 20 éves traki 300 órával ahogy mondtad, mert a japó traki se örök élet azért!
Bár ne jártam volna.Elszomorító.
Igaz, egyre kevesebb embert sikerül palira venni.
Tisztelem a japán technikát, de ebbe a témába ez
egy nagy svindli.
10-20 éves kicsit kipofásított trakicskát akar annyiért
adni mint egy új kínait, ami 1800kg 35-40 le.
Megy itt a pofázás de akik legjobban fikázzák a kínai traktort még igazából meg se nézték közelről.
Igaz van vagy két olyan típus ami felejtős, de van olyan
amelyikre érdemes odafigyelni.
Válasz #482. hozzászólásra
Én csak egy kistraktort akartam. Nem voltak márkapreferenciáim. Sőt MTZ-t nem is akartam venni, mert a horti hálózaton keresztül nagyondrága lenne.
Pont ez az dolgozni akarok vele, nem egy pöcsköszörű
700kg-os valamikor 14le /20 éve mikor a gyárból kijött/
játékszerrel kínlódni, aminek az üó.számlálóját 300 órára
vissza állították.Majd megyek Velencére arany áron
használt cuccot venni, ha egyáltalán kapok hozzá.
Na ebből nem kérek.
Na de miért? Látod, Jancsi is mit művel a T 25-sel. Debrecenben agyonhasználják a Pronarokat a városi parkkertészetnél. Meg ott vannak a Cont 320-as videoi is, amiket betettem hozzánk. Ő se túl könnyű melót csinál a 320-assal.
Válasz #478. hozzászólásra
És mik azok a meglepő dolgok, amik kiderültek? Olyat én is olvastam, meg láttam neten, hogy veszik mégy Nyugat-Európában is a kínai gépeket. Erre gondoltál? Mert nekem az többet jelentett, hogy a 320-as MTZ -t Győrtől 20 km-re szerelik össze és bármikor kiugorhatok alkatrészért, ha netán Magyarországon nem lenne. Sőt még a motorját is Szlovákiában gyártják.
Biztos vannak hiányosságok a tudásomban. Láttam LGW-t, és beugrott az angol traki neve is Shire Foal, ami kinézetre tök ugyanaz, mint az IMPODAN, LGW. 1-2 évig keresgéltem, hogy milyen gépet vegyek és láttam ezt-azt....
Szerintem tájékozatlan vagy ebben a témában.
Gőzöd nincs hogy Kínában melyik traktor hol készül.
Én is így álltam hozzá, de miután utána néztem meglepő
dolgok derültek ki.
Szinte mindegyik ugyanúgy és hasonló alkatrészekből épül fel. Még az is lehet, hogy ugyanabban a gyárban, legalábbis amiket ide behoztak. pl az LGW-t árulják IMPODAN, meg még valami angol gyártmányként is. Kész átverés az egész. 1,3 körül lehet kapni 8 év körüli MTZ 320-ast fülkével kevés órával...
Nekem az újabb műanyagos motorházú van, az nem olyan csúnya, mint a lemezes. Amúgy meg ha felhajtod a motorháztetőt, akkor igazán szép a Lombardini motor benne....
Sziasztok!
Van ötletetek,hogy hol kellene eladó használt kínai traktort keresnem??olyan 15-25 ló közötti érdekelne.Valamit a megbízható és a semmi képen meg nem vehető márkákról is várnék infókat.
Viszont van érdekes dolog is. Pl az én MTZ 320.4-es gépem 3+áfa volt, de néhány napja voltam egy olyan cégnél, amelyik a Pronar ugyanezt árulja.
Ez a Prona a fülkét meg a műanyag burkolatokat és a motort kivéve ugyanaz, mint az MTZ 320.4 és 5,6 millió+áfa.
http://www.pegahu.hu/belso.php?inc=termek_list&fo_kategoria=1&al_kategoria=1&kategoria=1
Válasz #468. hozzászólásra
Viszonylag olcsón meg lehet venni ezeket a használt gépeket, de ha új alkatrész kell hozzá az óriási szívás. Én traktorvásárláskor az új árakból indultam ki, mármint a traktor új árából.
Üdv.
Ezzel én is egyet értek.
Kókányolni,takecolni nem szabad mert megbosszulja magát,aztán lehet motort felújítani vagy,cserélni.Pár telefont megérhet egy hűtő beszerzése az importőrök felé.Az internet is sokat segít a keresésben.
Válasz #465. hozzászólásra
Olyat kell venni, ami gyári. A kicsivel túlmelegszik és le kell gyakran állni, a naggyal meg nem éri el az üzemi hőmérsékletet és többet fogyaszt, meg csökken a motor élettartama. Én nem szeretem a tákolást.....
Szia Obsitos
Szerintem nagy különbség nincs a személyautók hűtője és a kistraktor hűtő között.Én elvinném magammal egy bontóba és egy hasonlót igyekeznék keresni ,de előtte a Füri kf-t mindenképpen felhívnám.Meg beszélnék egy szerelővel a tervemről mivel nem igazán értek hozzá.Az biztos,hogy sokkal nagyobb sem jó,meg a kisebb sem.A hőmérséklet se túl nagy se túl kicsi ne legyen a motornak.
Szép napot!
A traktor hűtőjét nem sikerült megcsinálni. Azt szeretném kérdezni, hogy Hinomoto c144-es traktorhoz hol tudok vásárolni, vagy melyik autó hűtője jó hozzá?
Üdv
Remélem nem lesz akkora baj,hogy egy motort kelljen megvennem jelenleg nem is tudnék vásárolni mert egy használt dízel 3 hengeres motor 16LE körül több százezer forint
a mail címem: hspityu@freemail.hu
A tiédet nem tudom ezért nem is tudok semmit sem elküldeni.
A generátor méret kb akkora volt mint a dinamóé,de nem próbáltuk fel a gépre.A vezetékeket is át kellene alakítani a generátorhoz ami szintén egy probléma és pénz is persze.Viszont a feszültségszabályzó rossz a traktoron (még a gyári)ami utángyártottban 10eft+ posta.Szóval majd lépnem kell valamit előbb utóbb.
Válasz #457. hozzászólásra
Előre sima 21/5-ös izzót tettem,és elöl is ledizzós munkalámpa világitott.A féklámpa helyén is ledizzó van.Ezek azok amik inkább merítették az aksit.
Neked kell tudni menyit fogsz dolgozni sötétbe érdemes foglalkozni vele egyáltalán?!
A generátorra kiváncsi lennék hogy fér be.
Válasz #457. hozzászólásra
Előre sima 21/5-ös izzót tettem,és elöl is ledizzós munkalámpa világitott.A féklámpa helyén is ledizzó van.Ezek azok amik inkább merítették az aksit.
Neked kell tudni menyit fogsz dolgozni sötétbe érdemes foglalkozni vele egyáltalán?!
A generátorra kiváncsi lennék hogy fér be.
Szeged mellett lakok
Amit berakna a szerelő az egy kicsi Nissan generátor.Még nem bólintottam rá.A síkköszörülés az meg lesz csinálva,nem merném amúgy összerakatni,sőt meg lesz nézve a gyűrűk állapota is,ha már ott vagyunk.
Aki csinálja a köszörülést az nézi át a hengerfejet majd nehogy repedés legyen rajta.A ledizzós ötlet tetszik nekem is.Bár előre megveszem a Japán izzókat,hogy ne kelljen kivenni a lámpákat.Vagy erre van jobb ötlet?
A dinamó nekem bent maradt mert nem találtam ilyen kicsi generátort,és nem akartam kokányolni.Én ledizzókat használok az bevált még a a munkalámpába is.
Válasz #453. hozzászólásra
Szevasz!
Hogy mért van a kipufogóban víz az tőbb okból kifolyólag lehet.Lehet hogy csak a tömítés égett át de akkor inkább a viztérbe megy a kompresszió.Lehet hogy gátrepedéses,de akkor nem csak sikoltatni kell hanem meg is kéne nyomattatni,és heggesztetni.Öntöttvas hengerfejet meg nem mindenki vállal.
Én például nem rakok össze hengerfejet sikolás nélkül.
Merre fele laksz?
35454 hozzászólás
Válasz #502. hozzászólásra
Az 1000 forintos tömítés árat azért tettem be, hogy milyen olcsó hozzá a cucc.
Amiket én szerinted a netről ,,összevadásztam" én azokkal minddel beszéltem, sőt meg is látogattam nagy részüket amikor kistraktort akartam venni. Az újlengyelinél láttunk gépeket. Az avataromba be is teszek egy 2009-ben ott készült képet.
Aztán amikor már döntöttem a WTI-s Impodan mellett akkor az egyik internetes fórumon összetalálkoztam egy olyan emberrel, aki az összeszerelőüzemben dolgozik. Ő megvillantott előttem egy olyat, hogy pl 7-800 ezerrel is olcsóbban is meg tudtam venni az MTZ 320-ast, mint ahogy ezek a horti rablók árusítják. A Feng su se jönne ki olcsóbbra és az egy igazi pöcsköszörű a kis MTZ-hez képest.
Válasz #502. hozzászólásra
Üdv!Ez az igazság amit irtál!Föleg az,hogy mindenki olyat vesz ami bejön neki és amire ven pénze.
Válasz #481. hozzászólásra
Kedves Uram ezekkel a cégekkel amiket itt összevadásztál a netről, én felvettem a kapcsolatot.
Egy árva darab traktorjuk sincs raktárkészleten, alkatrészük szinte egyenlő a nullával.Valamelyik európai dealertől behozogatnak egyet-egyet, ha teszel le foglalót.
http://5mp.eu/fajlok/davidker/shire_foal_honlap_www.5mp.eu_.pdf
http://wtitargonca.hu/index.php?c=130&p=305
http://muszaki-motor.hu/?main=Product&id=231
Ezért jutottam ide:http://dongfengdealers.com.
Itt minden ország dealere fent van aki hiteles.
Erről ennyit.Egyébként itt a fórumon van egy pár emberke aki nagy képzelőerővel rendelkezik, akár mesekönyvet is írhatna.
Mindenki olyat vesz ami neki bejön.
Válasz #498. hozzászólásra
Feng Shou 254-II van Györben az ÖMV kuton és hótolásra meg fünyirásra és szemetes kuka gyüjtésre használják.Kutasok panaszkodnak,hogy gagyi gép olaj csepeg,hidraulika gyenge,fülke szelös,festék fakul,zajos nagyon.Pedig új volt amikor vásárolták.LGW 254-est néztem dolgozni a BAGODI 2-es ekével homokon nyöszörögve küszködtek a gépészel.
Válasz #498. hozzászólásra
j.... 354-es van az egyik ismerösömnek Ö dicséri és nem törzs vásárló az alkatrész boltba.Dolgozik vele becsületes föld területen vele.Azt mondta,hogy neki nem kell más gép ez jó neki.KIFOGTA!
Moderátor által módosítva: 2015-03-18 08:42:32
Válasz #496. hozzászólásra
Nem véletlen,hogy ott rozsdásodnak sorba a FÜRI-nél a trakik.Dréga,szét strapált,hiányos gépek.
Válasz #497. hozzászólásra
A cimborád féle típust kihagynám.
LGW vagy FengShou esetleg Foton.
Már az is baj ha 1000ft lehet venni hengerfejtömítést?
Egyébként referenciaként megnéztem két LGW-t amit 3ill.
4 éve használnak, egyikbe 800 másikba 1200 üz.óra van.
Mindkettő újszerű, és probléma mentesen működnek.
Az egyik tulaj azt mondta vesz még egyet.
Válasz #495. hozzászólásra
Van egy fórumozóm a saját fórumomon és ha írsz egy emilt nekem, akkor elküldöm az ő emil címét. j....ja van neki és használtan vette.
moser1@citromail.hu
Az LGW-hez 1000 forint volt 2-3 éve a hengerfejtömítés. Az a baj, hogy nem tudni, milyen az anyagi minőség. Niuncs mihez viszonyítani.
Moderátor által módosítva: 2015-03-18 08:44:26
Válasz #495. hozzászólásra
Na ez a dolog hogy érdemes odafigyelni meg felejtős ez létezik Fűrinél is!
Persze ne abból indúljunk ki amit Fűri akar eladni 20 éves traki 300 órával ahogy mondtad, mert a japó traki se örök élet azért!
Válasz #488. hozzászólásra
Bár ne jártam volna.Elszomorító.
Igaz, egyre kevesebb embert sikerül palira venni.
Tisztelem a japán technikát, de ebbe a témába ez
egy nagy svindli.
10-20 éves kicsit kipofásított trakicskát akar annyiért
adni mint egy új kínait, ami 1800kg 35-40 le.
Megy itt a pofázás de akik legjobban fikázzák a kínai traktort még igazából meg se nézték közelről.
Igaz van vagy két olyan típus ami felejtős, de van olyan
amelyikre érdemes odafigyelni.
Válasz #493. hozzászólásra
Válasz #492. hozzászólásra
örülök, hogy legalább egy kis vidámságot vittem a rossz napjaidba...
Válasz #491. hozzászólásra
Válasz #485. hozzászólásra
Ja meg mostmár lámpa se kell az frissen hozott japcsikra, mert világít az egész traktor a sugárzástól...
Válasz #488. hozzászólásra
én is, bár engem inkább a táj érdekel, horror árnak elég ha bemegyek a keletagróba
Válasz #485. hozzászólásra
és mit akarsz vele melózni?
Válasz #485. hozzászólásra
Akkor már jártál arra felé?
Válasz #485. hozzászólásra
Válasz #482. hozzászólásra
Én csak egy kistraktort akartam. Nem voltak márkapreferenciáim. Sőt MTZ-t nem is akartam venni, mert a horti hálózaton keresztül nagyondrága lenne.
Válasz #483. hozzászólásra
Pont ez az dolgozni akarok vele, nem egy pöcsköszörű
700kg-os valamikor 14le /20 éve mikor a gyárból kijött/
játékszerrel kínlódni, aminek az üó.számlálóját 300 órára
vissza állították.Majd megyek Velencére arany áron
használt cuccot venni, ha egyáltalán kapok hozzá.
Na ebből nem kérek.
Válasz #483. hozzászólásra
Na de miért? Látod, Jancsi is mit művel a T 25-sel. Debrecenben agyonhasználják a Pronarokat a városi parkkertészetnél. Meg ott vannak a Cont 320-as videoi is, amiket betettem hozzánk. Ő se túl könnyű melót csinál a 320-assal.
Válasz #482. hozzászólásra
Ha dolgozni is akartok vele akkor csak japó traki!
Válasz #481. hozzászólásra
Ami linket beraktál abból három komolytalan.
De lényeget is említetted.
"És akkor még Dong Feng néven is árulják, ami most jutott eszembe."
Ez meg nekem.
www.dongfengdealers.com
Én is kínai traktor vásárlásán gondolkodom.
Ezért merültem bele egy kicsit mélyebben.
http://5mp.eu/fajlok/davidker/shire_foal_honlap_www.5mp.eu_.pdf
http://wtitargonca.hu/index.php?c=130&p=305
http://muszaki-motor.hu/?main=Product&id=231
http://www.traktorcenter.hu/254.html
És akkor még Dong Feng néven is árulják, ami most jutott eszembe.
Válasz #478. hozzászólásra
És mik azok a meglepő dolgok, amik kiderültek? Olyat én is olvastam, meg láttam neten, hogy veszik mégy Nyugat-Európában is a kínai gépeket. Erre gondoltál? Mert nekem az többet jelentett, hogy a 320-as MTZ -t Győrtől 20 km-re szerelik össze és bármikor kiugorhatok alkatrészért, ha netán Magyarországon nem lenne. Sőt még a motorját is Szlovákiában gyártják.
Válasz #478. hozzászólásra
Biztos vannak hiányosságok a tudásomban. Láttam LGW-t, és beugrott az angol traki neve is Shire Foal, ami kinézetre tök ugyanaz, mint az IMPODAN, LGW. 1-2 évig keresgéltem, hogy milyen gépet vegyek és láttam ezt-azt....
Válasz #477. hozzászólásra
Szerintem tájékozatlan vagy ebben a témában.
Gőzöd nincs hogy Kínában melyik traktor hol készül.
Én is így álltam hozzá, de miután utána néztem meglepő
dolgok derültek ki.
Válasz #474. hozzászólásra
Szinte mindegyik ugyanúgy és hasonló alkatrészekből épül fel. Még az is lehet, hogy ugyanabban a gyárban, legalábbis amiket ide behoztak. pl az LGW-t árulják IMPODAN, meg még valami angol gyártmányként is. Kész átverés az egész. 1,3 körül lehet kapni 8 év körüli MTZ 320-ast fülkével kevés órával...
Válasz #475. hozzászólásra
Nekem az újabb műanyagos motorházú van, az nem olyan csúnya, mint a lemezes. Amúgy meg ha felhajtod a motorháztetőt, akkor igazán szép a Lombardini motor benne....
Válasz #471. hozzászólásra
Ez is csúf egy holmi, de talán annyira nem mint az orosz.
Sziasztok!
Van ötletetek,hogy hol kellene eladó használt kínai traktort keresnem??olyan 15-25 ló közötti érdekelne.Valamit a megbízható és a semmi képen meg nem vehető márkákról is várnék infókat.
Válasz #472. hozzászólásra
Válasz #471. hozzászólásra
ne osztd az észt ,ezek faca trakik ,nem kókányolás mint a tied
Válasz #469. hozzászólásra
Viszont van érdekes dolog is. Pl az én MTZ 320.4-es gépem 3+áfa volt, de néhány napja voltam egy olyan cégnél, amelyik a Pronar ugyanezt árulja.
Ez a Prona a fülkét meg a műanyag burkolatokat és a motort kivéve ugyanaz, mint az MTZ 320.4 és 5,6 millió+áfa.
http://www.pegahu.hu/belso.php?inc=termek_list&fo_kategoria=1&al_kategoria=1&kategoria=1
Válasz #465. hozzászólásra
Ha jó a termosztát akkor szerintem nem tudja túl hűteni semmilyen hűtő a motort.
Válasz #468. hozzászólásra
Viszonylag olcsón meg lehet venni ezeket a használt gépeket, de ha új alkatrész kell hozzá az óriási szívás. Én traktorvásárláskor az új árakból indultam ki, mármint a traktor új árából.
Én az enyémhez pár perc alatt találtam hűtőt persze ez még elég drága nekem,és remélem nem is lesz rá szükség.
Hűtő Yanmar YM1610
Új hűtő Yanmar YM1610 és YM1610D traktor típusokhoz.
Ár: 37.200 HUF + ÁFA (46.500 HUF)
Remélem megtalálod a traktorodhoz az alkatrészt sajnos azt hiszem,ez nem egy 2000-ft os tétel lesz.
Üdv.
Ezzel én is egyet értek.
Kókányolni,takecolni nem szabad mert megbosszulja magát,aztán lehet motort felújítani vagy,cserélni.Pár telefont megérhet egy hűtő beszerzése az importőrök felé.Az internet is sokat segít a keresésben.
Válasz #465. hozzászólásra
Olyat kell venni, ami gyári. A kicsivel túlmelegszik és le kell gyakran állni, a naggyal meg nem éri el az üzemi hőmérsékletet és többet fogyaszt, meg csökken a motor élettartama. Én nem szeretem a tákolást.....
Szia Obsitos
Szerintem nagy különbség nincs a személyautók hűtője és a kistraktor hűtő között.Én elvinném magammal egy bontóba és egy hasonlót igyekeznék keresni ,de előtte a Füri kf-t mindenképpen felhívnám.Meg beszélnék egy szerelővel a tervemről mivel nem igazán értek hozzá.Az biztos,hogy sokkal nagyobb sem jó,meg a kisebb sem.A hőmérséklet se túl nagy se túl kicsi ne legyen a motornak.
Szép napot!
A traktor hűtőjét nem sikerült megcsinálni. Azt szeretném kérdezni, hogy Hinomoto c144-es traktorhoz hol tudok vásárolni, vagy melyik autó hűtője jó hozzá?
Üdvözlettel: Obsitos
Válasz #460. hozzászólásra
Ettől tartottam én az alkatrészárakkal kapocsolatban.
Üdv
Remélem nem lesz akkora baj,hogy egy motort kelljen megvennem jelenleg nem is tudnék vásárolni mert egy használt dízel 3 hengeres motor 16LE körül több százezer forint
a mail címem: hspityu@freemail.hu
A tiédet nem tudom ezért nem is tudok semmit sem elküldeni.
Válasz #457. hozzászólásra
emailban küld el a telefon számodat tudok egy illetőt akitől rendeltek egy motort és a nyakán maradt. Nagyon korrekt az illető.
A generátor méret kb akkora volt mint a dinamóé,de nem próbáltuk fel a gépre.A vezetékeket is át kellene alakítani a generátorhoz ami szintén egy probléma és pénz is persze.Viszont a feszültségszabályzó rossz a traktoron (még a gyári)ami utángyártottban 10eft+ posta.Szóval majd lépnem kell valamit előbb utóbb.
Válasz #457. hozzászólásra
Előre sima 21/5-ös izzót tettem,és elöl is ledizzós munkalámpa világitott.A féklámpa helyén is ledizzó van.Ezek azok amik inkább merítették az aksit.
Neked kell tudni menyit fogsz dolgozni sötétbe érdemes foglalkozni vele egyáltalán?!
A generátorra kiváncsi lennék hogy fér be.
Válasz #457. hozzászólásra
Előre sima 21/5-ös izzót tettem,és elöl is ledizzós munkalámpa világitott.A féklámpa helyén is ledizzó van.Ezek azok amik inkább merítették az aksit.
Neked kell tudni menyit fogsz dolgozni sötétbe érdemes foglalkozni vele egyáltalán?!
A generátorra kiváncsi lennék hogy fér be.
Szeged mellett lakok
Amit berakna a szerelő az egy kicsi Nissan generátor.Még nem bólintottam rá.A síkköszörülés az meg lesz csinálva,nem merném amúgy összerakatni,sőt meg lesz nézve a gyűrűk állapota is,ha már ott vagyunk.
Aki csinálja a köszörülést az nézi át a hengerfejet majd nehogy repedés legyen rajta.A ledizzós ötlet tetszik nekem is.Bár előre megveszem a Japán izzókat,hogy ne kelljen kivenni a lámpákat.Vagy erre van jobb ötlet?
Válasz #453. hozzászólásra
A dinamó nekem bent maradt mert nem találtam ilyen kicsi generátort,és nem akartam kokányolni.Én ledizzókat használok az bevált még a a munkalámpába is.
Válasz #453. hozzászólásra
Szevasz!
Hogy mért van a kipufogóban víz az tőbb okból kifolyólag lehet.Lehet hogy csak a tömítés égett át de akkor inkább a viztérbe megy a kompresszió.Lehet hogy gátrepedéses,de akkor nem csak sikoltatni kell hanem meg is kéne nyomattatni,és heggesztetni.Öntöttvas hengerfejet meg nem mindenki vállal.
Én például nem rakok össze hengerfejet sikolás nélkül.
Merre fele laksz?