Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR412.88 FtUSD404.37 FtCHF439.95 FtGBP492.13 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
OFF egy ARO alapon készült házi traktorral kapcsolatban szeretném kérdezni, hogyha túl gyors még a felező 1-es fokozat is, akkor a váltót kicserélni óriási munka meg egyáltalán lehet belőle egy stabil jószág?
Válasz patek75 #31752. hozzászólásáraIgaz nem japán de ez is távolkeleti,mert kínai
Ugyanígy jártam és a szervó olaj tartályban volt eldugulva egy fémszűrő amikor leállítottam még jó volt
eltelt pár nap jó hideggel és egyszerűen nem volt szervó.Körbe néztük és megtaláltuk a hibát a sterimó megoldotta
Sziasztok!
Ma elindítottam a trakit -11 fok volt második izzításra indult is ketyeget 10 percig de a szervója nem indult be és kicsit habos volt az olaj.
Kérdésem hogy mi lehet a probléma?
Köszi előre is a válaszokat.
Üdv.Urak! A napokban hozzám került egy talajmaró (yanmar rs 1200)az oldalsó lehajtás olyan szinten van berohadva,hogy 2 nap alatt sikerült a deknit leimádkozni róla,pedig már láttam én is egy-két dolgot..Na most hogy kisírtam magam,az lenne a kérdésem,nincs-e elfekvőben valakinek "ócsóér" Esetleg service manual mielőtt sikerűlne szétverni a hajtásházat?!Fogaskerék hajtású,de ha valakinek láncos van ,és pászol a felfogatás,az is érdekelne!Már gondolkoztam rajta hogy felgyújtom,de vas a rohadék ....
Válasz kissjanos04 #31746. hozzászólásáraCsak 16 lóerő alatt külön történet...felette alap....viszont kihelyezett kör általában nincs rajta, ezért ha pl pótkocsit akarsz billenteni, akkor kell rá tenni egy külön vezértömböt...mondjuk az nem nagy valami
Válasz Agronomus #31741. hozzászólásáraMaradok az önerőnél, és veszek egy szerényebb idősebb gépet.
Ha tudnál ilyet ajánlani, lényeges, hogy ásógépet és talajmarót elbírjon, meg a későbbiekben egy homlokrakodóval fel tudjam szerelni.
Előre is köszi.
Válasz Agronomus #31741. hozzászólásáraTegnap felhívtam egy pár kereskedőt, az euro 4-es motorhoz kell katalizátor, részecskeszűrő, magas nyomású turbó motor, ja és ad-blue adalék stb.
Még annyit hozzá tett, hogy 50Le alatt szinte nincs is olyan gép ami ennek megfelel, mert nem követelmény.
Válasz kissjanos04 #31738. hozzászólásáraHa újat akarsz venni akkor szerintem mindegyik teljesíti az eurós normákat, de ha megkérdezed a kereskedőt, akkor lessz biztos a dolog.Igazából Kubotának és Isekinek van kereskedője Magyarországon...Yanmart Mitsubishit nem tudom
Válasz Gábor Gábor #31709. hozzászólásáraTök mindegy,hogy KPM vizsgahely vagy más vizsgahely,mert kettő darab tükör kötelező.Múlt év áprilisban vizsgáztattam az én trakimat és az erről szóló jogszabályt is kinyomtatta nekem a vizsgabiztos.
Válasz nordzso1985 #31704. hozzászólásáraAmint írtam nagyobb a 7,50-nek az átmérője mint a 8,00-nak.Amikor megvettem megmértem,de egymás mellé állítva is picit magassabb.
Maga a gumi nem keskenyebb csak az eredetin azok a nagy körmök voltak szélesebbbek.
Fóliás és szabadföldi zöldségtermesztés, 1,4Ha. Elsősorban a következő munkákra kellene:Ásás, talajmarás, áru kihordás, szárzúzás, csak saját használatra nem vállalnék bérmunkát.
Válasz kissjanos04 #31730. hozzászólásáraNem tudom, ez miért annyira lényeges....2015-től felfelé biztosan a legszigorúbb szabványnak is megfelelnek a japán gépek...igazából majdnem minden gép magfelel...kivétel talán az Mtz egyes típusai meg a török-indiai gépcsodák.Amúgy ahogy én látom igazából a nagy vasakra figyelnek oda nagyon.
Válasz kissvakond #31714. hozzászólásáraÜdv!
Köszönöm a segítséget, örülök amiket írtál ,mert én is pont a LEKO-t néztem ki az agromannál
Igen 3036-os a JD, van rajta homlokrakodó is, meg 100kg keréksúly, így kb 1,3 t. Max 2 késesbe gondolkozok, nem akarok kínlódni a 3késsel, inkább a kettővel normális mélységben kényelmesen...
Te milyen mélységben szoktad húzni?
Sziasztok! Szerintetek a kis 13 lóerős kubotám elbírná az mtz szöghajtással épített 1 méteres fűnyírót vagy inkább maradjak a traktor60.hu által árult kisebb szöghajtásnál?
Válasz pinotnoir777 #31715. hozzászólásáraSzia. Elbírni elbírná a 20 ló, de felforralná az olajat kb 5 percen belül. A 16 lovasomnak az összes olaja ami a váltóba van az 20-21 liter.És a szivattyú sem visz ennyit percenként szerintem. A megoldás egy tlt hajtású olajszivattyú meg egy minimum 40 literes tartály egy hűtővel.Láttam már Mtz-tt dolgozni hasonlóval, és ott sem igazán díjazta a hidraulika a dolgot.Elég gyengén tekerte azt a boronát. Lényeg hogy kistraki hidraulikájával nem fog menni!
Tiszteletem Mindenkinek!
Ha valakit esetleg érdekel van egy eladó megmaradt,új levegő szűrőm Japán kis traktorhoz.
Az alábbi típusokhoz jó:
-Yanmar F,FX széria 16LE től
-Hinomoto E széria 16LE től
-Mitsubishi D 4 hengeres széria 15LE től
MT széria 16LE től
-Shibaura SD széria 16 LE től
-Kubota L széria
Sziasztok! Szerintetek egy 20l/perc olajnyomást igénylő kis forgóboronás soraljművelőt elbírna egy 20 paci körüli kistraktor vagy melegítené az olaját?Esetleg a visszatérő ágban plusz hűtővel meg lehetne oldani?
Így néz ki az eszköz: http://agroman.hu/termekek/1018
Válasz Gulyas85 #31690. hozzászólásáraÜdv!
Nem egyszerű normális lazítót találni, főleg azért mert alig van ekkora traktorokhoz. 25-45 lóerő között traktorokhoz már egyre többen gyártanak ugyan munkagépeket itthon is, de lazítót csak egy- két cég készít. Én először próbálkoztam használtakat keresgélni, sokat megnéztem, de a legtöbb grúber kapákból házilag kendácsolt valami volt, változó minőségekben. Valamilyen kaparászást lehetett velük csinálni, de messze állt a rendes lazítástól. Aztán találtam olyat is ami rendes nagy késből lett elkészítve, de annak meg a váza volt „gyengécske”, szóval több hónap mászkálás után meguntam. Leták-nál volt raktáron, megnéztem, megtetszett, megvettem. Azóta is szépen dolgozik (bár pár ismerősöm szólt, hogy a cég néhány terméke finoman szólva nem vált be náluk, mondjuk itthon nagy munkagép nincs tőlük, ez meg jó). Ez egy 2 késes lazító, kb 35 cm mélyen dolgozik, egy AF 26 -al húzom, az elejére azért a biztonság kedvéért az Mtz-ről ráakasztottam 4 súlyt, ja és kéri az összkereket. Asszem max 5 késeset gyártanak kicsiben, de ha 36-os JD-vel akarod húzni (gondolom 3036 lehet), az is kb 1 tonna, két kést simám elvisz, de három késnél már komolyabban kellene súlyozni, mert csak kaparászni fog. Újban ezt tudom ajánlani, ha esetleg van türelmed, lehet találsz használtban jót...
Válasz nordzso1985 #31712. hozzászólásáraSzia ha olyan helyre viszed nem fognak belekötni az enyémen is öreg a gumi és repedezett a hátsó és így is átment! Igaz én Zalaegerszegre vittem ( ott volt ismerős )
Válasz csoppika #31694. hozzászólásáraAz enyémen 5*12 és 8,3*20-as van....Az összes kb 90-95 %-os és mégis....Bepróbálok előre egy 6*12-est hátha....Persze majd ha lessz felesleges bagó
35454 hozzászólás
OFF egy ARO alapon készült házi traktorral kapcsolatban szeretném kérdezni, hogyha túl gyors még a felező 1-es fokozat is, akkor a váltót kicserélni óriási munka meg egyáltalán lehet belőle egy stabil jószág?
Válasz patek75 #31752. hozzászólásáraIgaz nem japán de ez is távolkeleti,mert kínai
Ugyanígy jártam és a szervó olaj tartályban volt eldugulva egy fémszűrő amikor leállítottam még jó volt
eltelt pár nap jó hideggel és egyszerűen nem volt szervó.Körbe néztük és megtaláltuk a hibát a sterimó megoldotta
Sziasztok!
Ma elindítottam a trakit -11 fok volt második izzításra indult is ketyeget 10 percig de a szervója nem indult be és kicsit habos volt az olaj.
Kérdésem hogy mi lehet a probléma?
Köszi előre is a válaszokat.
Válasz iloist #31750. hozzászólásáraSzia. Fölhivsz megmondom. 703736221
Sziasztok!
Nem tudja valaki, hogy Feng Shou 184 traktor alvázszámát hol találom meg?Elöre is köszi!
Üdv.Urak! A napokban hozzám került egy talajmaró (yanmar rs 1200)az oldalsó lehajtás olyan szinten van berohadva,hogy 2 nap alatt sikerült a deknit leimádkozni róla,pedig már láttam én is egy-két dolgot..Na most hogy kisírtam magam,az lenne a kérdésem,nincs-e elfekvőben valakinek "ócsóér" Esetleg service manual mielőtt sikerűlne szétverni a hajtásházat?!Fogaskerék hajtású,de ha valakinek láncos van ,és pászol a felfogatás,az is érdekelne!Már gondolkoztam rajta hogy felgyújtom,de vas a rohadék ....
Válasz Agronomus #31747. hozzászólásáraZsíííír, közi az infókat.
Válasz kissjanos04 #31746. hozzászólásáraCsak 16 lóerő alatt külön történet...felette alap....viszont kihelyezett kör általában nincs rajta, ezért ha pl pótkocsit akarsz billenteni, akkor kell rá tenni egy külön vezértömböt...mondjuk az nem nagy valami
Válasz AGROKID #31745. hozzászólásáraEzeken a kisebb gépeken alap a hidraulika? Vagy az egy külön történet?
Válasz kissjanos04 #31743. hozzászólásáraÁsógépezni én 40 ló feletti gépet ajánlok hosszútávon.
Válasz kissjanos04 #31743. hozzászólásárahttps://www.keletagro.hu/hu/japan-kistraktorok/aktualis-hasznalt-japan-kistraktoraink
Itt találsz egy 33 lovast amin gyári homlokrakodó van...igaz a marója nincs meg, de azt tudsz venni, a homlokrakodó viszont nyűgösebb lehet.
http://www.agrotechnik.hu/
Ha én vennék traktort, ezeket a kereskedéseket nézném meg először...választék van, és minőségben is ott vannak
Válasz Agronomus #31741. hozzászólásáraMaradok az önerőnél, és veszek egy szerényebb idősebb gépet.
Ha tudnál ilyet ajánlani, lényeges, hogy ásógépet és talajmarót elbírjon, meg a későbbiekben egy homlokrakodóval fel tudjam szerelni.
Előre is köszi.
Válasz Agronomus #31741. hozzászólásáraTegnap felhívtam egy pár kereskedőt, az euro 4-es motorhoz kell katalizátor, részecskeszűrő, magas nyomású turbó motor, ja és ad-blue adalék stb.
Még annyit hozzá tett, hogy 50Le alatt szinte nincs is olyan gép ami ennek megfelel, mert nem követelmény.
Válasz kissjanos04 #31738. hozzászólásáraHa újat akarsz venni akkor szerintem mindegyik teljesíti az eurós normákat, de ha megkérdezed a kereskedőt, akkor lessz biztos a dolog.Igazából Kubotának és Isekinek van kereskedője Magyarországon...Yanmart Mitsubishit nem tudom
Válasz Gábor Gábor #31709. hozzászólásáraTök mindegy,hogy KPM vizsgahely vagy más vizsgahely,mert kettő darab tükör kötelező.Múlt év áprilisban vizsgáztattam az én trakimat és az erről szóló jogszabályt is kinyomtatta nekem a vizsgabiztos.
Válasz nordzso1985 #31704. hozzászólásáraAmint írtam nagyobb a 7,50-nek az átmérője mint a 8,00-nak.Amikor megvettem megmértem,de egymás mellé állítva is picit magassabb.
Maga a gumi nem keskenyebb csak az eredetin azok a nagy körmök voltak szélesebbbek.
Vagyis ásógépet.
Ásást.
Válasz kissjanos04 #31734. hozzászólásáraÁsás alatt ásógépet értesz vagy szántást?
Azért lenne fontos az Euro 4-es motor, mert ilyen motorral szerelt traktorokra tudnék pályázni, lehet akár használt is.
Fóliás és szabadföldi zöldségtermesztés, 1,4Ha. Elsősorban a következő munkákra kellene:Ásás, talajmarás, áru kihordás, szárzúzás, csak saját használatra nem vállalnék bérmunkát.
Válasz kissjanos04 #31732. hozzászólására Milyen gazdaságod van ? Mekkora területen gazdálkodsz, és mire szeretnéd használni a trakit?
Válasz Agronomus #31731. hozzászólásáraMilyen gyártmányú gépeket ajánlanál? 30-40LE bőven elég lenne a gazdaságomba.
Előre is köszi.
Válasz kissjanos04 #31730. hozzászólásáraNem tudom, ez miért annyira lényeges....2015-től felfelé biztosan a legszigorúbb szabványnak is megfelelnek a japán gépek...igazából majdnem minden gép magfelel...kivétel talán az Mtz egyes típusai meg a török-indiai gépcsodák.Amúgy ahogy én látom igazából a nagy vasakra figyelnek oda nagyon.
Mindenképp újabb gépben gondolkoztam 2015-től fölfele, csak nemtudom hogy ezekre is vonatkozik az euro 4-es motor?
Válasz kissjanos04 #31728. hozzászólásáraEsetleg a legújabbakat, de annak lehet hogy nem szeretnéd tudni az árát
Mert egyiknél sem írják a környezetvédelmi besorolást
Sziasztok.
Euro 4-es motorral szerelt kistraktort tudtok-e ajánlani 45le alattit?
Válasz 74 Misi #31720. hozzászólásáraIgen valami ilyesmire
Ez maszek cucc?
Válasz Gulyas85 #31724. hozzászólásáraBocsánat már látom hogy írtad: kb 35 cm mélyen húzod
Válasz kissvakond #31714. hozzászólásáraÜdv!
Köszönöm a segítséget, örülök amiket írtál ,mert én is pont a LEKO-t néztem ki az agromannál
Igen 3036-os a JD, van rajta homlokrakodó is, meg 100kg keréksúly, így kb 1,3 t. Max 2 késesbe gondolkozok, nem akarok kínlódni a 3késsel, inkább a kettővel normális mélységben kényelmesen...
Te milyen mélységben szoktad húzni?
Válasz nordzso1985 #31721. hozzászólásáraPersze hogy elbírja...az is csak egy sima szöghajtás, szerintem nem nagyobb az ellenállása a többinél....csak erősebb
Válasz nordzso1985 #31721. hozzászólásáraSzerintem el. Max egy kicsit később pörög ki.
Sziasztok! Szerintetek a kis 13 lóerős kubotám elbírná az mtz szöghajtással épített 1 méteres fűnyírót vagy inkább maradjak a traktor60.hu által árult kisebb szöghajtásnál?
Válasz Gulyas85 #31690. hozzászólásáraIlyesmire gondoltál csak két késesbe?
https://www.youtube.com/watch?v=csAahBvMoKM&t=16s
Válasz nordzso1985 #31642. hozzászólásáraSzia!
Ezt javasolnám:http://www.marso.hu/termekek/mezogazdasagi-abroncsok/mg-abroncs/bkt-tr144/8-16-tt-6pr-4364
Válasz pinotnoir777 #31715. hozzászólásáraSzia. Elbírni elbírná a 20 ló, de felforralná az olajat kb 5 percen belül. A 16 lovasomnak az összes olaja ami a váltóba van az 20-21 liter.És a szivattyú sem visz ennyit percenként szerintem. A megoldás egy tlt hajtású olajszivattyú meg egy minimum 40 literes tartály egy hűtővel.Láttam már Mtz-tt dolgozni hasonlóval, és ott sem igazán díjazta a hidraulika a dolgot.Elég gyengén tekerte azt a boronát. Lényeg hogy kistraki hidraulikájával nem fog menni!
Tiszteletem Mindenkinek!
Ha valakit esetleg érdekel van egy eladó megmaradt,új levegő szűrőm Japán kis traktorhoz.
Az alábbi típusokhoz jó:
-Yanmar F,FX széria 16LE től
-Hinomoto E széria 16LE től
-Mitsubishi D 4 hengeres széria 15LE től
MT széria 16LE től
-Shibaura SD széria 16 LE től
-Kubota L széria
Sziasztok!
Gödörfúrót szeretnék csinálni a kistraki után, nincs valakinek kész rajza, vagy méretek? Köszönettel!
Sziasztok! Szerintetek egy 20l/perc olajnyomást igénylő kis forgóboronás soraljművelőt elbírna egy 20 paci körüli kistraktor vagy melegítené az olaját?Esetleg a visszatérő ágban plusz hűtővel meg lehetne oldani?
Így néz ki az eszköz: http://agroman.hu/termekek/1018
Válasz Gulyas85 #31690. hozzászólásáraÜdv!
Nem egyszerű normális lazítót találni, főleg azért mert alig van ekkora traktorokhoz. 25-45 lóerő között traktorokhoz már egyre többen gyártanak ugyan munkagépeket itthon is, de lazítót csak egy- két cég készít. Én először próbálkoztam használtakat keresgélni, sokat megnéztem, de a legtöbb grúber kapákból házilag kendácsolt valami volt, változó minőségekben. Valamilyen kaparászást lehetett velük csinálni, de messze állt a rendes lazítástól. Aztán találtam olyat is ami rendes nagy késből lett elkészítve, de annak meg a váza volt „gyengécske”, szóval több hónap mászkálás után meguntam. Leták-nál volt raktáron, megnéztem, megtetszett, megvettem. Azóta is szépen dolgozik (bár pár ismerősöm szólt, hogy a cég néhány terméke finoman szólva nem vált be náluk, mondjuk itthon nagy munkagép nincs tőlük, ez meg jó). Ez egy 2 késes lazító, kb 35 cm mélyen dolgozik, egy AF 26 -al húzom, az elejére azért a biztonság kedvéért az Mtz-ről ráakasztottam 4 súlyt, ja és kéri az összkereket. Asszem max 5 késeset gyártanak kicsiben, de ha 36-os JD-vel akarod húzni (gondolom 3036 lehet), az is kb 1 tonna, két kést simám elvisz, de három késnél már komolyabban kellene súlyozni, mert csak kaparászni fog. Újban ezt tudom ajánlani, ha esetleg van türelmed, lehet találsz használtban jót...
Válasz nordzso1985 #31712. hozzászólásáraSzia ha olyan helyre viszed nem fognak belekötni az enyémen is öreg a gumi és repedezett a hátsó és így is átment! Igaz én Zalaegerszegre vittem ( ott volt ismerős )
Megvan a tükre csak át kell rakni. Repdezettek a gumik nagyon.
Válasz nordzso1985 #31708. hozzászólásáraÜdv.
Mi a problémád a hátsó gumival a képeken jónak tűnnek???
Válasz nordzso1985 #31708. hozzászólásáraKafa a gép gratula.A tükör tényleg kelleni fog.
Válasz nordzso1985 #31708. hozzászólásáraKpm vizsgára balodali tükör kötelező)))
Most már kész van a kpm vizsgára még a hátsó gumikat kell lecserélnem ha találok megfelelőt árban meg méretben.
" />
Válasz csoppika #31694. hozzászólásáraAz enyémen 5*12 és 8,3*20-as van....Az összes kb 90-95 %-os és mégis....Bepróbálok előre egy 6*12-est hátha....Persze majd ha lessz felesleges bagó
Válasz szecsodigabor19871 #31682. hozzászólásáraIgazából a 800 meg a 750 az a szélessége a guminak nem?