Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak621 FtBenzin árak608 FtEUR409.5 FtUSD388.65 FtCHF439.37 FtGBP491.4 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz JD 4630 #5179. hozzászólásáraBocsi az OFF-ért.
Ott a háttérben egy Horsch CO vetőgép? Használatban van? Mivel húzod? Milyen kapák/csúcsok vannak rajta?
Válasz vargapal1979 #5177. hozzászólásáraElőször megnézem, hogy jók-e a gyűrűhornyok(a többi része elvileg rendben), ha okés akkor csinálok képet, Csányoszró és 150eft.
Válasz vargapal1979 #5167. hozzászólására150 eFt, ha érdekes csinálok képet hétvégén(írd meg melyik részét szeretnéd látni) és átnézem még egyszer, kb 3 éve vettem, úgy rémlik nem volt nagyobb bűne, mindenképp felújítani szükséges.
Ha valami miatt a gépműhelyben találnak valami nem javítható hibát, akkor visszatérítem a blokk árát.
Válasz A.I. #5152. hozzászólásáraSzia.Az előző tulaj pasztával rakta össze,de rendesen.Kinyírta a főtengelyt 5eljesen.Vizzel volt használva,emiatt a hüvelyek majdnem át vannak lukadva.A blokk a hengerfely csavaroknál majdnem mindenhol el van repedve.
Válasz A.I. #5163. hozzászólásáraÉn is futottam már össze hasonlóval, tavaly nyáron a kombin az asztal visszafordító hajtómű lett felújítva, ott is ludas volt a túlzásba vitt paszta, a tűgörgős csapágy sem szereti.
De találtam már szétszedett power shiftben is, meg sok sok helyen az évek alatt.
Válasz JD 4630 #5161. hozzászólásáraKözel 20 éve nyúzzuk, előtte 17ig valaki más kezében volt.
Meg is találtam, hogy hol használtak pasztát, pláne így ész nélkül(nem mi voltunk, nálunk az a része eddig nem volt megbontva).
A motorolaj szűrő nagy öntvény bakjánál a papír tömítést valaki vastagon megkente ezzel a szilikon állagú valamivel.
Alulról ahogy az olajszivattyút levettük és megláttam a lyukban, hogy mennyi van még ott arra várva hogy "útnak indulhasson", azt hittem az agyam eldobom. Le lett véve, kipucolva, újra tömítve, meg a blokk furatai átmosva, már ahogy azt a helyén meglehet oldani.
Nem kapott olajzást egy henger alulról és meghúzta a hüvelyt meg a dugót. Egyet csak nem cserélünk, így lett "újszerű" motor. Amúgy is gyengék voltak már a kompressziók, bontás előtt át lett mérve.
Válasz JD 4630 #5159. hozzászólásáraCsapot már fúrattuk mi is, mert úgy még volt ülve, hogy a kormány irányítókart felfogató csavar már majdnem a hidat érte.
A mién villamossága még közel van a gyárihoz, lehet az is a baja. Itt ott melegszenek a vezetékek, gondolom a kötések, csatlakozók nem úgyadnak már át, biztos nagyobb már az ellenállás, néha igazi büdös műanyag szaga tud lenni, de csak sötétben, mert akkor kell a világítás!
Válasz JD 4630 #5158. hozzászólásáraNyírbátor 184 bruttóból megoldotta, csak a csigaházak maradtak, Garett ez is.
Az új/felújított 400+áfa lett volna a legolcsóbb.
Rezgéscsillapító 175+áfa, ha jól emlékszem.
Gondolhatod, hogy nem a legdrágább beszállítót választottuk, de mindenből eredetit válasutottunk.
Azért durván elmentek az árak n3hány év alatt!
A főtengely már plusszos benne, de csak első lépcső és jól is néz ki, meg az olajnyomás is jó, szóval nem szorult cserére, javításra.
Igazából a motor is sokat el ment volna, ha:
Válasz A.I. #5157. hozzászólásáraVillamosságot ne is mond, a Dániából hozott gépen annyi kanóc volt pluszba befűzve, hogy a hajunk égnek állt, több hónapnyi munka volt kibogozni, a panelt is át kellett forrasztgatni, de most majdnem minden kerek rajtra.
Elől kell a királycsapot vonalfúrni és felperselyezni, mert csak ideiglenesen van megszögelve, meg a fülke ventilátort cserélni.
Válasz A.I. #5157. hozzászólásáraTurbó felújítás mennyi volt?
Új garettet vettem a 4955 ösre 315+faért 2022 decemberben.
Rezgéscsillapítóból útóljára 60+fa volt, igaz az már 6-7 éve.
Főtengely kb 1.2- től van új, spanyol csoda 450-től, de a régit is meg lehet köszörülni, az is jó.
Válasz JD 4630 #5156. hozzászólásáraMost fűztük a 4755, főtengelyhez meg vezérmű tengelyhez nem lett nyúlva, üzemanyag ellátó rendszer meg hengerfej 2 éve volt 800 kb, most meg hüvelysor,meg a hozzá tartzó apró, meg rezgéscsillapító, meg a turbó felújítás kb 2,3 bruttó.
Szerintem egy főtengely, meg egy vezérmű tengely biztos van vagy 2 millió.
Az biztos, hogy eladásra ilyet nem szabad, eszemben sincs eladni, lassan 20 éve hogy nállunk húz! 23-ban meg a váltó lett gatyába rázva. (Már csak a villamosságot kell kicsit felfrissíteni!)
Ha mindent összeadnék biztos, hogy nem adnának annyit a gépért, de vegyen csak ilyen kategóriás új nyugatit, aki bátor 60-80 millióért 5000 búza mellett, akkor nagyon ügyes, ha ki is tudja gazdálkodni!
Válasz A.I. #5155. hozzászólásáraMár a 90-es évek vége óta nincs ha jól tudom, környezetvédelmi okokból, de a jenkiknél is nézegettem és úgy tűnik ott is újjáépített van csak.
2012 körül csináltunk utoljára akkor bruttó 2 körül volt.
Egyébként érdemes szerintem is megcsinálni, de azzal a tudattal, hogy utána vagy 4-5 évig nem szabad eladni, mert a piac nem fizeti ki a bele tolt pénzt.
Válasz JD 4630 #5154. hozzászólásáraNem gondoltam volna, hogy nincs már hozzájuk rövid motor.
Ha a blokkja nem kuka, és mindent kicserél benne, akkor is megáll kb 5+áfából és akkor az biztos, hogy benne van, amit "Ő" rak bele. Utánna meg vagy 10000 óráig nem igen kell nagyon foglalkozni vele, az még egy "kis" gazdaságban egy emberöltő, akkorra meg úgy is repülő atommeghajtású traktorok lesznek!
Válasz JD 4630 #5148. hozzászólásáraAztán 80 éves korától járhatja a veterán felvonulásokat még 80 évig, vagy míg lesz olyan anyag amivel tankolni lehet!
Válasz JD 4630 #5147. hozzászólására55-nél azt írja a javítási, hogy bakold fel és told ketté az elejét! Mondom az kéne még csak, én is hülye youtube videósan, csak saját ötlettől vezérelve, lekapram a tankot, meg a hűtőt is, aztán bankkal együtt ki vele. Szét és össze 1 nap. Azért ezt a lefelé kiszerelést megjegyzem magamnak!
Ment az 110 bárral is, de azért a 170 jobb kicsi.
Válasz A.I. #5146. hozzászólásáraAzt képzeld el a jó szivattyú helyett felraktunk 1 másikat az egyik kupak csavar alól ömlött az olaj, ráhúztam, akkor láttam, hogy a két kupak között bazi nagy repedés van a szivattyúházon, a másik amit megfigyeltem, mindig a legkacifántosabb helyen lévő dugócsavar kezd el könnyezni.
Youtubeon a hülye amerikai az egész elejét(tankot, hűtőt stb) szétbombázta cserénél felfele szedi ki, pedig a 4-5 után már rutinosan megy lefelé is, pár óra alatt le és föl is van rakva.
110 bár az nem kevés már, a 30-asokon eredetileg is 157 bar volt a gyári érték, de ha 130 feletti volt/van mérésnél, már nem piszkáljuk.
5196 hozzászólás
Válasz Királyfi #5195. hozzászólására1.6 millióért megmondom. Viheted a rendszámot, annyi hogy egy 4630-as alá van csavarozva.
Válasz Királyfi #5194. hozzászólásáraMármint hozzájutni
Válasz Jóskabáttya #5171. hozzászólásáraFrankó I rendszám! Hogy lehet hozzájuk traktor esetében ? Köszi
Válasz kremzner.tomi #5192. hozzászólására.Egyben van még,vagy bontva? Esetleg képet tudnál feltenni a mostani állapotról?
Válasz bg007 #5189. hozzászólásáraIgen,megvan.
Válasz Gumiparaszt #5190. hozzászólásáraKöszönöm, már sikerült venni.
Válasz kremzner.tomi #5182. hozzászólásáraSzia!
Mennyit ér a kerék?
Válasz kremzner.tomi #5139. hozzászólásáraSzia! Megvan még 4630? Vagy elbontották?
Válasz hejjatamas79 #5187. hozzászólásáraIgen,ikresítés a terv,szóval csak ez a méret játszik.
Ikerkerekezni akarod? Esetleg más méret?
Válasz kremzner.tomi #5185. hozzászólásáraEz az 1 db van, ha esetleg érdekelne akkor hívd ezt a számot. 06-20/443-5857
Válasz Öcsike61 #5184. hozzászólásáraIgen!
Válasz kremzner.tomi #5182. hozzászólásáraIlyenre gondolsz?
Válasz kremzner.tomi #5182. hozzászólásáraBontókat próbáltad. Újfehértó, Püspökladány. Bár szerdáig ezek gondolom esélytelenek.
Üdv!
Nincs valakinek eladó 2db 20,8-as ikerkereke?
Válasz BolliKat #5180. hozzászólására
Igen CO6, 3 éve nem használjuk, áttértem a szórva vetésre. 4955 húzta, dombokon teli tartálynál elég volt neki.
Válasz JD 4630 #5179. hozzászólásáraBocsi az OFF-ért.
Ott a háttérben egy Horsch CO vetőgép? Használatban van? Mivel húzod? Milyen kapák/csúcsok vannak rajta?
Válasz JD 4630 #5178. hozzászólására
Válasz vargapal1979 #5177. hozzászólásáraElőször megnézem, hogy jók-e a gyűrűhornyok(a többi része elvileg rendben), ha okés akkor csinálok képet, Csányoszró és 150eft.
Válasz JD 4630 #5176. hozzászólásáraKépet és árat küldessz?Illetve helyiséget?
Válasz vargapal1979 #5175. hozzászólásáraSzia!
Igen csak ki kell szednem belőle a hüvelyeket. A többi részét átnéztem, de erre nem emlékeztem, hogy még benne vannak.
Válasz JD 4630 #5173. hozzászólásáraSzia.Aktuális lehet még?
Tisztelt kollégák!
Villamossági szerelőt keresnék Békés megye környékén 4755- öshöz aki kijön!
Válasz JD 4630 #5170. hozzászólásáraSajnos a hétvégén nem jutottam le beindult nagyon a munka nálunk, de igyekszem összehozni a képeket.
Válasz Jóskabáttya #5171. hozzászólásáraVan még élet ebben is.
Válasz JD 4630 #5148. hozzászólásáraEz is betöltötte. Már az 51-et.
Válasz vargapal1979 #5169. hozzászólásáraCsányoszrón van. Vasárnap vagy hétfőn járok arra(apám telephelyén van 50kmre tőlem).
Válasz JD 4630 #5168. hozzászólásáraSzia.Ja körbe fényképeznéd,azt megköszönném.Illetve hogy hol található.Köszönöm.
Válasz vargapal1979 #5167. hozzászólására150 eFt, ha érdekes csinálok képet hétvégén(írd meg melyik részét szeretnéd látni) és átnézem még egyszer, kb 3 éve vettem, úgy rémlik nem volt nagyobb bűne, mindenképp felújítani szükséges.
Ha valami miatt a gépműhelyben találnak valami nem javítható hibát, akkor visszatérítem a blokk árát.
Válasz JD 4630 #5166. hozzászólásáraSzia.Árat,illetve képet kérhetnék?
Válasz vargapal1979 #5165. hozzászólásáraBlokkom van olyan amelyiket fel lehet újítani.
Főtengelyből sajnos kifogytam.
Válasz A.I. #5152. hozzászólásáraSzia.Az előző tulaj pasztával rakta össze,de rendesen.Kinyírta a főtengelyt 5eljesen.Vizzel volt használva,emiatt a hüvelyek majdnem át vannak lukadva.A blokk a hengerfely csavaroknál majdnem mindenhol el van repedve.
Válasz A.I. #5163. hozzászólásáraÉn is futottam már össze hasonlóval, tavaly nyáron a kombin az asztal visszafordító hajtómű lett felújítva, ott is ludas volt a túlzásba vitt paszta, a tűgörgős csapágy sem szereti.
De találtam már szétszedett power shiftben is, meg sok sok helyen az évek alatt.
Válasz JD 4630 #5161. hozzászólásáraKözel 20 éve nyúzzuk, előtte 17ig valaki más kezében volt.
Meg is találtam, hogy hol használtak pasztát, pláne így ész nélkül(nem mi voltunk, nálunk az a része eddig nem volt megbontva).
A motorolaj szűrő nagy öntvény bakjánál a papír tömítést valaki vastagon megkente ezzel a szilikon állagú valamivel.
Alulról ahogy az olajszivattyút levettük és megláttam a lyukban, hogy mennyi van még ott arra várva hogy "útnak indulhasson", azt hittem az agyam eldobom. Le lett véve, kipucolva, újra tömítve, meg a blokk furatai átmosva, már ahogy azt a helyén meglehet oldani.
Nem kapott olajzást egy henger alulról és meghúzta a hüvelyt meg a dugót. Egyet csak nem cserélünk, így lett "újszerű" motor. Amúgy is gyengék voltak már a kompressziók, bontás előtt át lett mérve.
Válasz JD 4630 #5159. hozzászólásáraCsapot már fúrattuk mi is, mert úgy még volt ülve, hogy a kormány irányítókart felfogató csavar már majdnem a hidat érte.
A mién villamossága még közel van a gyárihoz, lehet az is a baja. Itt ott melegszenek a vezetékek, gondolom a kötések, csatlakozók nem úgyadnak már át, biztos nagyobb már az ellenállás, néha igazi büdös műanyag szaga tud lenni, de csak sötétben, mert akkor kell a világítás!
Válasz A.I. #5160. hozzászólásáraEz meg, hogy?
Válasz JD 4630 #5158. hozzászólásáraNyírbátor 184 bruttóból megoldotta, csak a csigaházak maradtak, Garett ez is.
Az új/felújított 400+áfa lett volna a legolcsóbb.
Rezgéscsillapító 175+áfa, ha jól emlékszem.
Gondolhatod, hogy nem a legdrágább beszállítót választottuk, de mindenből eredetit válasutottunk.
Azért durván elmentek az árak n3hány év alatt!
A főtengely már plusszos benne, de csak első lépcső és jól is néz ki, meg az olajnyomás is jó, szóval nem szorult cserére, javításra.
Igazából a motor is sokat el ment volna, ha:
Válasz A.I. #5157. hozzászólásáraVillamosságot ne is mond, a Dániából hozott gépen annyi kanóc volt pluszba befűzve, hogy a hajunk égnek állt, több hónapnyi munka volt kibogozni, a panelt is át kellett forrasztgatni, de most majdnem minden kerek rajtra.
Elől kell a királycsapot vonalfúrni és felperselyezni, mert csak ideiglenesen van megszögelve, meg a fülke ventilátort cserélni.
Válasz A.I. #5157. hozzászólásáraTurbó felújítás mennyi volt?
Új garettet vettem a 4955 ösre 315+faért 2022 decemberben.
Rezgéscsillapítóból útóljára 60+fa volt, igaz az már 6-7 éve.
Főtengely kb 1.2- től van új, spanyol csoda 450-től, de a régit is meg lehet köszörülni, az is jó.
Válasz JD 4630 #5156. hozzászólásáraMost fűztük a 4755, főtengelyhez meg vezérmű tengelyhez nem lett nyúlva, üzemanyag ellátó rendszer meg hengerfej 2 éve volt 800 kb, most meg hüvelysor,meg a hozzá tartzó apró, meg rezgéscsillapító, meg a turbó felújítás kb 2,3 bruttó.
Szerintem egy főtengely, meg egy vezérmű tengely biztos van vagy 2 millió.
Az biztos, hogy eladásra ilyet nem szabad, eszemben sincs eladni, lassan 20 éve hogy nállunk húz! 23-ban meg a váltó lett gatyába rázva. (Már csak a villamosságot kell kicsit felfrissíteni!)
Ha mindent összeadnék biztos, hogy nem adnának annyit a gépért, de vegyen csak ilyen kategóriás új nyugatit, aki bátor 60-80 millióért 5000 búza mellett, akkor nagyon ügyes, ha ki is tudja gazdálkodni!
Válasz A.I. #5155. hozzászólásáraMár a 90-es évek vége óta nincs ha jól tudom, környezetvédelmi okokból, de a jenkiknél is nézegettem és úgy tűnik ott is újjáépített van csak.
2012 körül csináltunk utoljára akkor bruttó 2 körül volt.
Egyébként érdemes szerintem is megcsinálni, de azzal a tudattal, hogy utána vagy 4-5 évig nem szabad eladni, mert a piac nem fizeti ki a bele tolt pénzt.
Válasz JD 4630 #5154. hozzászólásáraNem gondoltam volna, hogy nincs már hozzájuk rövid motor.
Ha a blokkja nem kuka, és mindent kicserél benne, akkor is megáll kb 5+áfából és akkor az biztos, hogy benne van, amit "Ő" rak bele. Utánna meg vagy 10000 óráig nem igen kell nagyon foglalkozni vele, az még egy "kis" gazdaságban egy emberöltő, akkorra meg úgy is repülő atommeghajtású traktorok lesznek!
Válasz A.I. #5152. hozzászólásáraÚj nincs már évtizedek óta, felújított meg nem olyan veszélyes árban megy szerencsére.
Válasz vargapal1979 #5151. hozzászólásárahttp://fortunamotor.hu/kapcsolat/
Náluk volt, felújított blokk köszörült vagy új spanyol főtengellyel.
Válasz vargapal1979 #5151. hozzászólásáraMi történt, hogy komplett kell? (Úgy tippelem egy rövid motor van vagy 5-6 millió+áfa, lehet több is.)
Sziasztok.4650-es traktorhoz valakinek motorja,vagy fűzött rövid blokkja,esetleg tudna eladót? Köszönöm a segítséget.
Válasz JD 4630 #5148. hozzászólásáraAztán 80 éves korától járhatja a veterán felvonulásokat még 80 évig, vagy míg lesz olyan anyag amivel tankolni lehet!
Válasz JD 4630 #5147. hozzászólására55-nél azt írja a javítási, hogy bakold fel és told ketté az elejét! Mondom az kéne még csak, én is hülye youtube videósan, csak saját ötlettől vezérelve, lekapram a tankot, meg a hűtőt is, aztán bankkal együtt ki vele. Szét és össze 1 nap. Azért ezt a lefelé kiszerelést megjegyzem magamnak!
Ment az 110 bárral is, de azért a 170 jobb kicsi.
Válasz A.I. #5146. hozzászólására"De akárki akár mit mond egy atom traktorsorozat!"
A jelen gazdasági helyzetben úgy vagyok velük mint az ország a paksi atomerőművel, még 20 évvel meghosszabbítom a tervezett üzemidőt.
Az 1.ik 4630-asunk tavaly lett 50-éves, szerintem még van benne 20-30 év.
Válasz A.I. #5146. hozzászólásáraAzt képzeld el a jó szivattyú helyett felraktunk 1 másikat az egyik kupak csavar alól ömlött az olaj, ráhúztam, akkor láttam, hogy a két kupak között bazi nagy repedés van a szivattyúházon, a másik amit megfigyeltem, mindig a legkacifántosabb helyen lévő dugócsavar kezd el könnyezni.
Youtubeon a hülye amerikai az egész elejét(tankot, hűtőt stb) szétbombázta cserénél felfele szedi ki, pedig a 4-5 után már rutinosan megy lefelé is, pár óra alatt le és föl is van rakva.
110 bár az nem kevés már, a 30-asokon eredetileg is 157 bar volt a gyári érték, de ha 130 feletti volt/van mérésnél, már nem piszkáljuk.