Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD395.26 FtCHF439.37 FtGBP495.29 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Czibko530 #4595. hozzászólásáraVáltó jobb oldalán van egy hidroakksi, 6 bár nyomás kell benne legyen (nitrogén). Sima nyomásmérő órával meg tudod mérni, ha kevesebb töltesd fel, de előfordulahat, hogy kiszakadt.
Válasz John Deere Power Shift #4593. hozzászólásáraHa már igy bele merültünk a dolgokba akkor még annyi kérdésem lenne, hogy a sebességeket van amelyiket szépen egyenletessen veszi van néha egy egy amikor szinte ugrik egy nagyobbat a traktor. Ezt hogyan lehet orvosolni? Vagy ez mindegyiknél ilyen? 4 éve hajtom a gépet minimális 60ha dolgozik. Hitron olajat kapott eddig is meg nálam is. Most cseréltem 80litert benne. De ez 4 éve ilyen. És nem érzek különbséget olajcsere után se. Köszönöm szépen
Válasz Czibko530 #4592. hozzászólásáraÜdv.Menjünk sorba,nem ismerjük a gépedet,ezért nem esünk neki egyből a "főtengelynek".
Szerintem az üzemanyag cső ami a tankból jön eldugult,lehet még bent a tankban a csőcsonk.első tipp,második ,valamelyik szűrő lett tele....
Nem tudom mennyi ideje hajtod,ezek csak alap problémák,ha nem,akkor lépünk tovább...
Sziasztok.
SEGÍTSÉGET szeretnék kérni. 4650 john deere tárcsázás közben leáll szép lassan mint ha lefulladna. A tárcsát régóta huzza, soha ilyen gond nem volt, ha kiemelem szépen megy tovább. Víz nem melegszik semmi baja, hibakodot se dobb be. Van valakinek valami ötlete mi nem tetszik neki? Előre is köszönöm.
Válasz számüzött #4583. hozzászólásáraAz oké hogy a fö ki lett cserélve. De a feltöltő is lényeges nagyon. Hiába új a fő ha nem kap elég olajat a feltöltőtől. Ez volt nekünk is a baj.
Válasz számüzött #4575. hozzászólásáraLehet ehhez kapni javító készletet.Csak utána a beállítás lesz egy kicsit nyűgös. Ha meg rázkódva emel meg kellene mérni az olajnyomást és a szállítási litert is. Nekünk azon a feltöltő szivattyú csere segített. Utána ég és föld lett az emelése.
Tiszteletem urak! nagy kérdésem lenne, barátoméknak van egy 4230-asa, és a hidraulika makacskodik rajta. Olyat csinál, hogy a bálázót 7*-8*kinyitja, utána csak kattog valami a tömbben de nem csinál semmit, ha le van állítva a traki és újra indítva ugyan ezt csinálja. Hátul a jobb oldali tömbre van csatlakoztatva, mert a bal meg egyáltalán nem működik, nem találtak hozzá javító készletet, vagy másik tömböt. Ha esetleg volna valakinek ötlete hogy mi lehet köszönném a segítséget, vagy hogy hol lehetne találni hozzá alkatrészt???
Válasz JD 4630 #4570. hozzászólásáraÜdv!
Sajna nekem is csak a klasszikus felnikből van,ami van.
Gépem van olyan amin hasonló méretek vannak,de azt nem akarom lebombázni,mert ugye oda való.
Válasz Gépesített paraszt #4564. hozzászólásáraSzia kolléga!!Kifogástalanul príma lesz mint ahogy az eddigiek ,nagy átalakulás ez a novemberi látottak óta :)
Delco geri van rajta ha jó látom ?
Ez remek választás annak aki egy 4755 Johniba szerelmes annak minden "bájával,szépségével"
Válasz medics zoltán #4560. hozzászólásáraNincs a mieinket átszereltük sima kerekesre.
Nem a hidromotorral van a baj, eleve a rendszer ráterhel a hidraulikarendszerre, és folyamat dolgoztatja a szivattyút, ilyenkor kevés olaj jut a hűtőre és hamarabb megy gallyra az olaj.
Egyébként nem örök életű a függőcsapokban a hidraulikacsövek tömítése, az nem is értem miért úgy csinálta.
Ami a lényeg ha működik érdemes ésszel használni, ha nem szerintem kár vele erőlködni, ha hiányzik az eleje és nem lehet nélküle élni 4650-est kell venni.
Válasz medics zoltán #4558. hozzászólásáraNem folyamatos használatra van tervezve, egy pocsolyán átsegìt aztán kikapcs ez volt a gyári elkèpzelès hamar szèt is hullottak.
Sziasztok segítséget szeretnék kérni vagy legalábbis véleményt hogy a jd 4630 as szériának a hidrosztatikus elsőkerék hajtása milyen? Használható e? Mennyit tud segíteni talajmunkánál ?
5197 hozzászólás
Válasz Czibko530 #4595. hozzászólásáraVáltó jobb oldalán van egy hidroakksi, 6 bár nyomás kell benne legyen (nitrogén). Sima nyomásmérő órával meg tudod mérni, ha kevesebb töltesd fel, de előfordulahat, hogy kiszakadt.
Válasz Czibko530 #4594. hozzászólásáraElőször cseréld a két gázolajszűrőt, aztán nézd a csövet szerintem.
Ha egyik sem volt már, hogy a tápszivattyúban az egyik szelep adta meg magát.
Válasz John Deere Power Shift #4593. hozzászólásáraHa már igy bele merültünk a dolgokba akkor még annyi kérdésem lenne, hogy a sebességeket van amelyiket szépen egyenletessen veszi van néha egy egy amikor szinte ugrik egy nagyobbat a traktor. Ezt hogyan lehet orvosolni? Vagy ez mindegyiknél ilyen? 4 éve hajtom a gépet minimális 60ha dolgozik. Hitron olajat kapott eddig is meg nálam is. Most cseréltem 80litert benne. De ez 4 éve ilyen. És nem érzek különbséget olajcsere után se. Köszönöm szépen
Válasz John Deere Power Shift #4593. hozzászólásáraKöszönöm szépen. Akkor ezeknek neki ugrok és jelentkezem, hogy mi lett belöle.
Köszönöm
Válasz Czibko530 #4592. hozzászólásáraÜdv.Menjünk sorba,nem ismerjük a gépedet,ezért nem esünk neki egyből a "főtengelynek".
Szerintem az üzemanyag cső ami a tankból jön eldugult,lehet még bent a tankban a csőcsonk.első tipp,második ,valamelyik szűrő lett tele....
Nem tudom mennyi ideje hajtod,ezek csak alap problémák,ha nem,akkor lépünk tovább...
Sziasztok.
SEGÍTSÉGET szeretnék kérni. 4650 john deere tárcsázás közben leáll szép lassan mint ha lefulladna. A tárcsát régóta huzza, soha ilyen gond nem volt, ha kiemelem szépen megy tovább. Víz nem melegszik semmi baja, hibakodot se dobb be. Van valakinek valami ötlete mi nem tetszik neki? Előre is köszönöm.
Válasz Gépesített paraszt #4588. hozzászólására
Válasz Gépesített paraszt #4588. hozzászólására Kapott is egy új lazítót, olyan jól muzsikál
Boldog a Kroki is! Azt se tudja melyik szerszámot mérte... Ránézésre a lazítót.
Válasz számüzött #4583. hozzászólásáraAz oké hogy a fö ki lett cserélve. De a feltöltő is lényeges nagyon. Hiába új a fő ha nem kap elég olajat a feltöltőtől. Ez volt nekünk is a baj.
Válasz Fsanyi88 #4587. hozzászólásáraJól muzsikál a kecske
Nekem is jó érzés ezt látni,hallani,mert csak a kezeim közül ment ki a technika
Válasz Gépesített paraszt #4571. hozzászólásáraPróbálgatják...
https://www.youtube.com/watch?v=s9CkRce5o0Y
https://www.youtube.com/watch?v=jqkbksYUJ_4
https://www.youtube.com/watch?v=2za3Z76hqwA
Válasz Fsanyi88 #4585. hozzászólásáraÉn se :)
Ennyit tudtam jómagam is...
Válasz John Deere Power Shift #4584. hozzászólásáraNa olyat még nem találtam, de 400 körül.
Válasz Fsanyi88 #4581. hozzászólásáraMennyi a mutatvány a legjobb helyen ?
Válasz hejjatamas79 #4580. hozzászólásáraA fő szivattyú volt cserélve.
Válasz Gépesített paraszt #4571. hozzászólásáraRE53201 a cikiszáma.
Válasz Gépesített paraszt #4571. hozzászólására 6466 és 6076-hoz is írják ezt a tengelyt. Így néz ki a mutatvány!
Válasz számüzött #4578. hozzászólásáraFeltöltő vagy fő szivattyú az új?
Köszönöm a segítséget!!!!
Télen kapott új szivattyút, úgyhogy az elméletileg jó, a rángatást csak akkor csinálja mikor a bálázót se akarja nyitni, amúgy emel rendesen.
Válasz számüzött #4575. hozzászólásáraErre jó a 4630-asé abból van bontott rogyásig még nekünk is van ilyenből jó pár darab a polcon.
Válasz számüzött #4575. hozzászólásáraLehet ehhez kapni javító készletet.Csak utána a beállítás lesz egy kicsit nyűgös. Ha meg rázkódva emel meg kellene mérni az olajnyomást és a szállítási litert is. Nekünk azon a feltöltő szivattyú csere segített. Utána ég és föld lett az emelése.
Még a függesztő karokat is rángatva emmeli, közben a tömbben meg valami szelep folyamatosan kattog. Ezek lennének:
Válasz számüzött #4573. hozzászólásáraRakj fel képet a tömbről, ha lehet 30-assal helyettesíteni abból találsz rogyásig olcsón.
Tiszteletem urak! nagy kérdésem lenne, barátoméknak van egy 4230-asa, és a hidraulika makacskodik rajta. Olyat csinál, hogy a bálázót 7*-8*kinyitja, utána csak kattog valami a tömbben de nem csinál semmit, ha le van állítva a traki és újra indítva ugyan ezt csinálja. Hátul a jobb oldali tömbre van csatlakoztatva, mert a bal meg egyáltalán nem működik, nem találtak hozzá javító készletet, vagy másik tömböt. Ha esetleg volna valakinek ötlete hogy mi lehet köszönném a segítséget, vagy hogy hol lehetne találni hozzá alkatrészt???
Válasz Gépesített paraszt #4571. hozzászólásáraPersze világos.
A klasszikusból akad itt is, de nem akarnám átszerelni az 55-ösöket, meg így 650-es gumikkal betyárul fog.
Válasz JD 4630 #4570. hozzászólásáraÜdv!
Sajna nekem is csak a klasszikus felnikből van,ami van.
Gépem van olyan amin hasonló méretek vannak,de azt nem akarom lebombázni,mert ugye oda való.
Válasz Gépesített paraszt #4564. hozzászólásáraSzia!
Jól sikerült
42-es hátsó és 30-as első felnid nincs eladó?
Válasz Gépesített paraszt #4568. hozzászólására
Akkor még jobb, még én is beneveznék rá !!!
Adok érte 2 db 4650 bartelbe...
Válasz John Deere Power Shift #4566. hozzászólásáraÜdv!
4955-ös,ez persze nehezen vehető ki ezekből a képekből,így bocsi hogy pontosítottam
Válasz csontii #4565. hozzászólásáraBármit,amire kíváncsi vagy.
Válasz Gépesített paraszt #4564. hozzászólásáraSzia kolléga!!Kifogástalanul príma lesz mint ahogy az eddigiek ,nagy átalakulás ez a novemberi látottak óta :)
Delco geri van rajta ha jó látom ?
Ez remek választás annak aki egy 4755 Johniba szerelmes annak minden "bájával,szépségével"
Válasz Gépesített paraszt #4564. hozzászólásáraMit lehet róla tudni?
Üdv Kollégák!
Újabb gép van előrehaladott állapotban a portán
Íme egy kis ízelítő
Lassan készül
Válasz JD 4630 #4561. hozzászólásáraKoszonom a segitseget meg volna egy pár kerdesem tudnal e kuldeni efy tel szamot es vissza hivnalak
Válasz medics zoltán #4560. hozzászólásáraNincs a mieinket átszereltük sima kerekesre.
Nem a hidromotorral van a baj, eleve a rendszer ráterhel a hidraulikarendszerre, és folyamat dolgoztatja a szivattyút, ilyenkor kevés olaj jut a hűtőre és hamarabb megy gallyra az olaj.
Egyébként nem örök életű a függőcsapokban a hidraulikacsövek tömítése, az nem is értem miért úgy csinálta.
Ami a lényeg ha működik érdemes ésszel használni, ha nem szerintem kár vele erőlködni, ha hiányzik az eleje és nem lehet nélküle élni 4650-est kell venni.
Válasz JD 4630 #4559. hozzászólásáraA hidromotor nem birta ? Van sajat tapasztalat is ?
Válasz medics zoltán #4558. hozzászólásáraNem folyamatos használatra van tervezve, egy pocsolyán átsegìt aztán kikapcs ez volt a gyári elkèpzelès hamar szèt is hullottak.
Sziasztok segítséget szeretnék kérni vagy legalábbis véleményt hogy a jd 4630 as szériának a hidrosztatikus elsőkerék hajtása milyen? Használható e? Mennyit tud segíteni talajmunkánál ?
Válasz JD 4630 #4556. hozzászólásáraValmont lineár.
Válasz Fsanyi88 #4555. hozzászólásáraMilyen gépen van?
Murphy ablakban a mechanikus hibakód.[
Válasz apuci #4553. hozzászólásáraA règi 4-es szèria ès a 3-as is el3g ütős az biztos, sok helyen nyugaton mèg mennek mindennapi használatban.
Válasz JD 4630 #4548. hozzászólásáraEgy ismerősnek van kb 8 éve,sokat dolgozik vele jó gépek ezek is!
Válasz Fsanyi88 #4551. hozzászólásáraRemek, mèg egy règi vas biztonságban.
Válasz JD 4630 #4550. hozzászólásáraNeeeem már félig letárgyaltuk az irányt, csak a vizuális élményt osztom meg mindenkivel.
Válasz Fsanyi88 #4549. hozzászólásáraEz picit csùnyán fest.
Remèlem azèrt nem adod fel.
Válasz Gépesített paraszt #4541. hozzászólására
Válasz szabogergo61 #4547. hozzászólásáraHasznált alkatrèsz csak külföldön lesz hozzá, a 4650-el alig kompatibilis valami.
Egyèbbkènt biztos jó gèpek.