Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz JD 4630 #4291. hozzászólásáraNa most akkor magyarázzátok el nekem, hogy akkor, hogy is van ez a vonalfúrás, mert nem értem.
Vonalba fúráskor nem a hengertömböt fúrják meg csapágyak nélkül? (a csapágynak a helyét fúrják nem?)
De akkor hogy maradhat fix külső méretű a nyugvócsapágy?
Válasz JD 4630 #4291. hozzászólásáraJd-nál lehet nincs,de nekem perkinst csináltak már és ott van.Egybe megfúrták az egészet és nagyobb külsejű csapágyat kapott.Sőt még hajtókart is csináltak így,de azzal megetettek mert nyers csapágyból csinálták a belevalót,és a vége több lett mint az új hajtókarnak.
Válasz nikola #4287. hozzászólásáraTe tèvedsz, mèghozzá nagyot, a siklócsapágyak külső mèrete fix belső mèretère vannak lèpcsők a főtengely köszörülèsèhez.
Válasz nikola #4287. hozzászólásáraAzt írják, hogy nincs túlméretes csapágy, így már érthető a buli. Krossz- enduro motorkat bűvöltem. Azoknál volt 2-3 lépcső az alapméret után.
Válasz csoppika #4284. hozzászólásáraNem csökken a lökethossz, azt a főtengely csaptávolsága adja ki, az nem változik, ha kó helyen cdinálják èrdemben nem változik semmi, amit elvisz a nyugvoó a fùrásnál azt visszahozza a hajtókarral ès a sikolást i azzal állìtja be.
Tudtommal kifelé túlméretes csapágy nincsen, úgy szoktak vonalbafúrni, hogy először köszörülnek a csapágycsészék illeszkedő felületéből hogy csapágy fészek átméróje csökkenjen és ezt fúrják vonalba. Ilyenkor viszont már feljebb kerül a forgáspont. Hajtókarnál is ugyanez a helyzet, ha "vonalba" fúrják a hajtókart csökken a hajtókar csaptávolsága. Ez úgy álltalánosságban van konkrét JD-t nem ismerem.
Válasz Gépesített paraszt #4275. hozzászólásáraHátha Te is haladnál a dologgal! Vannak benne érdekességek. Azt hittem a full power különbözik az 50-esétől, de teljesen ugyan az az elvi felépítése, csak nincs benne a Hi-Low. C1-C2-B1-B2-B3-B4-C3 ból áll. Angol nyelvű, de az nem akadály. Amivel nem tudok düllőre jutni, hogy ha vonalba fúrják a hengert, mitől megy el a foghézag? Mármint elméletileg a forgás középpont nem a helyén? Vagy nem túlméretes csapágycsészék kerülnek bele? Azóta töröm rajta a fejem, de nem jövök rá a megfejtésre. Ma is a kisfülkéssel küzdöttem, építettem rá a homlokrakodómat, de az a fülke, az a gép...
Válasz JD 4630 #4273. hozzászólásáraKöszi,remélem beválik nekik és sokáig nem kell főjavítást végezni rajta!
Akkor még sokasodhatnak az őzek nálad
Ha nem lenne helyed a portán amit igencsak nagynak láttam ősszel,szólj nyugodtan átveszek párat nálunk is nagyok a porták
Válasz Fsanyi88 #4272. hozzászólásáraJa még annyit fontosságnak,hogy valószínü érdekelné a 40-es,és ráfizetne,úgyhogy nem lehetetlen hogy jól tudunk mindketten kijönni belőle
Válasz Fsanyi88 #4272. hozzászólásáraMég lehet hogy Te leszel a doktora a 30-as trakiknak
Találtál benne érdekeset?
Volt nálam egy ember,szakála volt kender,és azt emlegette hogy tavasz táján,nyár elején egyik 30-as traktorát el fogja adni,én rögtön kaptam az alkalmon,és mondtam neki hogy feltétlenül keressen ha ez kiélesedik,mert egy kolléga várja a csodát
Így tudsz mindent,ami fontos
Állítólag 1 környékén gondolkodik,és jó állapotu gép.
És nincs is túl messze tőletek ha jól értelmeztem a szavait.
Egyenlőre ennyi csemegéznivalót tudok
Ma jártam-unk Komárom Esztergom és Pest megyében JD 4650-es traktor vásárlási célból való megtekintésére,melyre megértek Szabolcs megyéből.Kaptunk hideget-meleget,de végül is sikerrel jártunk.
Hihetetlen tavaszias volt ma az idő
Válasz JD 4630 #4258. hozzászólásáraNem.Amiről Én tudok,az egy olyan eset volt,hogy minden energiáját,és minden pénzét beleölt egy 30-as traktorba egy illető,és mikor végképp nem boldogúlt felhúzta magát
Itt történt a közelünkbe,de már sok évvel ezelött.
Válasz csoppika #4250. hozzászólásáraHozzám motorhibásként jött,tettem bele egy működőképes motort,és ment a háztól hála istennek.
Kb ennyit tudok róla mondani.
Meg nagy általánosságban a 30-as traktorrol annyit,hogy nekem nem sokmindent szabad dolgoznom rajta,mert az órabérem sem jön ki belőle,ha csak a minimálbért nézem akkor sem.Persze ha valaki magának csinálgatja az egy teljesen más történet,de abba is fáradtak már bele sokan,és még durvább esetet is tudok,amikor halállal végződött a 30-as "szopatása"
Válasz csoppika #4247. hozzászólásáraValami van,amit nem tudunk
Ez a gép az enyém volt,késő tvasszal lesz 2 éve hogy eladtam,akkor még nem volt rajta aranybol semmi sem,az tuti
5197 hozzászólás
Válasz JD 4630 #4291. hozzászólásáraNa most akkor magyarázzátok el nekem, hogy akkor, hogy is van ez a vonalfúrás, mert nem értem.
Vonalba fúráskor nem a hengertömböt fúrják meg csapágyak nélkül? (a csapágynak a helyét fúrják nem?)
De akkor hogy maradhat fix külső méretű a nyugvócsapágy?
Válasz mtz1221 #4295. hozzászólásáraEz érdekes, Hol volt?
Van olyan cég amelyik készít egyedi csapágyat de perkinsben sem tudok gyári külső túlméretes csapágyról, de lehet van utánajárok.
Válasz JD 4630 #4291. hozzászólásáraJd-nál lehet nincs,de nekem perkinst csináltak már és ott van.Egybe megfúrták az egészet és nagyobb külsejű csapágyat kapott.Sőt még hajtókart is csináltak így,de azzal megetettek mert nyers csapágyból csinálták a belevalót,és a vége több lett mint az új hajtókarnak.
Válasz jamo #4286. hozzászólásáraÉrtem én:-)
Válasz Fsanyi88 #4289. hozzászólásáraKifelè túlmèretes nincs
Válasz nikola #4287. hozzászólásáraÁtmérője hogy a francba nő??
A külső az fix gyári méret,a belső pedig a lépcsők arányában csökken.
Válasz nikola #4287. hozzászólásáraTe tèvedsz, mèghozzá nagyot, a siklócsapágyak külső mèrete fix belső mèretère vannak lèpcsők a főtengely köszörülèsèhez.
Válasz Fsanyi88 #4289. hozzászólásáraBár azoknál ez csak a hajtókar csapágynál jött össze. Nyugvó az mindig valami gördülő elemes csapágy volt.
Válasz nikola #4287. hozzászólásáraAzt írják, hogy nincs túlméretes csapágy, így már érthető a buli. Krossz- enduro motorkat bűvöltem. Azoknál volt 2-3 lépcső az alapméret után.
Válasz JD 4630 #4285. hozzászólásáraJa közbe már Te meg leírtad. :)
Azt hiszem,tévedésben vagytok. Szakszerű gépi munkánál csak a csapágyperselyek átmérője nő meg, semmi más nem változik.
Válasz csoppika #4284. hozzászólásáraLökethossz a főtengelytől függ. Ettől a dugattyú felső holtponti helyzete változik.
Válasz csoppika #4284. hozzászólásáraNem csökken a lökethossz, azt a főtengely csaptávolsága adja ki, az nem változik, ha kó helyen cdinálják èrdemben nem változik semmi, amit elvisz a nyugvoó a fùrásnál azt visszahozza a hajtókarral ès a sikolást i azzal állìtja be.
Válasz jamo #4283. hozzászólásáraTehát egy ilyen beavatkozásnál minimálisan csökken a lökethossz... Ma is okosabb lettem
Válasz Fsanyi88 #4281. hozzászólásáraÜdv!
Tudtommal kifelé túlméretes csapágy nincsen, úgy szoktak vonalbafúrni, hogy először köszörülnek a csapágycsészék illeszkedő felületéből hogy csapágy fészek átméróje csökkenjen és ezt fúrják vonalba. Ilyenkor viszont már feljebb kerül a forgáspont. Hajtókarnál is ugyanez a helyzet, ha "vonalba" fúrják a hajtókart csökken a hajtókar csaptávolsága. Ez úgy álltalánosságban van konkrét JD-t nem ismerem.
Válasz Fsanyi88 #4281. hozzászólására*hengertömböt
Válasz Gépesített paraszt #4275. hozzászólásáraHátha Te is haladnál a dologgal! Vannak benne érdekességek. Azt hittem a full power különbözik az 50-esétől, de teljesen ugyan az az elvi felépítése, csak nincs benne a Hi-Low. C1-C2-B1-B2-B3-B4-C3 ból áll. Angol nyelvű, de az nem akadály. Amivel nem tudok düllőre jutni, hogy ha vonalba fúrják a hengert, mitől megy el a foghézag? Mármint elméletileg a forgás középpont nem a helyén? Vagy nem túlméretes csapágycsészék kerülnek bele? Azóta töröm rajta a fejem, de nem jövök rá a megfejtésre. Ma is a kisfülkéssel küzdöttem, építettem rá a homlokrakodómat, de az a fülke, az a gép...
Válasz JD 4630 #4278. hozzászólására
Válasz JD 4630 #4278. hozzászólására
Válasz John Deere Power Shift #4276. hozzászólására6 traktor kell a portára nálunk a rezervának is van rezervája
Válasz John Deere Power Shift #4271. hozzászólásáraLesz 4. is?
Válasz JD 4630 #4273. hozzászólásáraKöszi,remélem beválik nekik és sokáig nem kell főjavítást végezni rajta!
Akkor még sokasodhatnak az őzek nálad
Ha nem lenne helyed a portán amit igencsak nagynak láttam ősszel,szólj nyugodtan átveszek párat nálunk is nagyok a porták
Válasz Fsanyi88 #4272. hozzászólásáraJa még annyit fontosságnak,hogy valószínü érdekelné a 40-es,és ráfizetne,úgyhogy nem lehetetlen hogy jól tudunk mindketten kijönni belőle
Válasz Fsanyi88 #4272. hozzászólásáraMég lehet hogy Te leszel a doktora a 30-as trakiknak
Találtál benne érdekeset?
Volt nálam egy ember,szakála volt kender,és azt emlegette hogy tavasz táján,nyár elején egyik 30-as traktorát el fogja adni,én rögtön kaptam az alkalmon,és mondtam neki hogy feltétlenül keressen ha ez kiélesedik,mert egy kolléga várja a csodát
Így tudsz mindent,ami fontos
Állítólag 1 környékén gondolkodik,és jó állapotu gép.
És nincs is túl messze tőletek ha jól értelmeztem a szavait.
Egyenlőre ennyi csemegéznivalót tudok
Válasz John Deere Power Shift #4271. hozzászólásáraGratulálok, akkor jó vètel vol.
Van egy 4755 ès egy 50 es a környèkemen amiket èn is figyelek ha eladók lesznek lecsapok.
Válasz Gépesített paraszt #4260. hozzászólásáraAz okos más kárán tanul a hülye a sajátján sem!!!! Ma vettem 30-ashoz 1050 oldalas javításit
Válasz JD 4630 #4270. hozzászólásáraMunkából állt ki,jó állapotú.Egy alapos mosás kell neki
Válasz John Deere Power Shift #4269. hozzászólásáraFelùjìtásra vettètek vagy eleve jót ?
Válasz JD 4630 #4268. hozzászólásáraA Gyömrői gép lett a nyerő.
Válasz John Deere Power Shift #4266. hozzászólására3s mit vettetek?
Válasz John Deere Power Shift #4266. hozzászólásáraKözben rákerestem már nincs fent, kb 1 hete nèztem utoljára, már egy jó hónapja árulták.
Válasz JD 4630 #4265. hozzászólásáranem hiszem
Válasz John Deere Power Shift #4264. hozzászólásáraNèmetben árulnak egy pofás 4955 öst azt nem nèzted?
Ma jártam-unk Komárom Esztergom és Pest megyében JD 4650-es traktor vásárlási célból való megtekintésére,melyre megértek Szabolcs megyéből.Kaptunk hideget-meleget,de végül is sikerrel jártunk.
Hihetetlen tavaszias volt ma az idő
Válasz Gépesített paraszt #4261. hozzászólásáraDurva!!
Válasz Gépesített paraszt #4261. hozzászólásáraV3mènden?
Válasz JD 4630 #4258. hozzászólásáraNem.Amiről Én tudok,az egy olyan eset volt,hogy minden energiáját,és minden pénzét beleölt egy 30-as traktorba egy illető,és mikor végképp nem boldogúlt felhúzta magát
Itt történt a közelünkbe,de már sok évvel ezelött.
Válasz Fsanyi88 #4257. hozzászólásáraJól gondold meg Sanyi!
Válasz JD 4630 #4258. hozzászólásáraAz igen meg tudja tréfálni az embert :-)
Válasz Gépesített paraszt #4256. hozzászólásáraKormánymű hiba?
A régebbi kormánymű már engem is volt hogy árokba vitt.
Válasz Gépesített paraszt #4256. hozzászólásáraHalááál?? Ez azért már komoly dolog
Válasz csoppika #4250. hozzászólásáraHozzám motorhibásként jött,tettem bele egy működőképes motort,és ment a háztól hála istennek.
Kb ennyit tudok róla mondani.
Meg nagy általánosságban a 30-as traktorrol annyit,hogy nekem nem sokmindent szabad dolgoznom rajta,mert az órabérem sem jön ki belőle,ha csak a minimálbért nézem akkor sem.Persze ha valaki magának csinálgatja az egy teljesen más történet,de abba is fáradtak már bele sokan,és még durvább esetet is tudok,amikor halállal végződött a 30-as "szopatása"
Válasz JD 4630 #4253. hozzászólásáraAngul, vs Holland??? Mert akkor az ottani klíma ette meg a rozsda
Válasz JD 4630 #4253. hozzászólásáraEsetleg speciális eset: Állattartó telep, útkarbantartónál sót pakolt/szórt, folyékony műtrágyát szórt...
Vagy egyszerűen b@sztak rá...
Szerintetek az mennyire reális ,hogy egy tizenpár éves, pár ezer órás JD full újrafényezéssel van árulva?
Válasz Gépesített paraszt #4248. hozzászólásáraVannak még csodák.
Válasz Gépesített paraszt #4248. hozzászólásáraÜdv kolléga régen beszéltünk, ez nagyon jó szöveg volt
Válasz Gépesített paraszt #4248. hozzászólásáraSzóval ez nálad olyan működőképes, fellelt állapotban eladott masina volt?
Válasz Gépesített paraszt #4246. hozzászólásáraMég tavaly nyáron sem, a 40-es előtt megnéztük, imádkoztunk, h. ahol állt odáig visszaguruljunk vele
Válasz csoppika #4247. hozzászólásáraValami van,amit nem tudunk
Ez a gép az enyém volt,késő tvasszal lesz 2 éve hogy eladtam,akkor még nem volt rajta aranybol semmi sem,az tuti