Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR407 FtUSD392 FtCHF433.28 FtGBP489.48 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz lordbgabi #4243. hozzászólásáraszűrők lettek már cserélve?
ha igen akkor belűl szivárog kifelé az olaj.
de hivj fel ha gondolod.
elküldöm a számom privátba.
Válasz lordbgabi #4239. hozzászólásárafeltöltöszivattyú ami belűl van kopott vagy ereszt valahol
szűrők cseréje
olajhűtő koszos
belsejében valahol szivárog az olaj a tömitésnél vagy repedés.
egyből csinálta vagy folyamatosan egyre szarabb?
Válasz shazi #4238. hozzászólásáraSzia.Igen róla beszéltünk,és jól emlékeztem nem ér végig a napkerék foga.Ezt én szívem szerint cserélném!el megy kategória....
Válasz Gépesített paraszt #4235. hozzászólásáraSzia.ha jól emlékszem beszéltük régen,hogy nem lehet kapni vékonyat csak vastagot és azért kell a vastagabb miatt variálni nem tudom már pontosan
Válasz Gépesített paraszt #4235. hozzászólásáraMost, hogy írtad kimentem megmérni 0,6 körül mozog, ezek szerint nem a lamella koptatta ki hanem ki lett szedve, node cikkszámom 1 van és nem kérdezték hogy vastagabb vagy vékonnyabb lamella kellene-e..mi alapján találom a vastagabbat? Lamellákat merre érdemes megvenni? Így állunk most. A kerékaggyal boxolunk, le kell azt egyáltalán venni?
Válasz shazi #4234. hozzászólásáraÜdv!
Ha 1mm hiányzik,akkor nagy valószínüséggel kuka lesz sajna.
Két lamellavastagság létezik,és ha a vékony helyére tesszük a vastagot,akkor is csak 0.6 mm-t kell kivenni a "házbol".
Egyébként nem zavar ha felhívsz,max ha épp alkalmalan akkor visszacsörgök elöbb-utóbb
Válasz John Deere Power Shift #4233. hozzászólásáraMondjuk ez jó ötlet, csak nem akarok zavarni sem, szegény gépesítettet is szoktam "néha" hívni egy két dolog miatt....egyébként a kihajtó pár lamellán kívűl jó állapotban, vagyis szerintem..behajtó bolygónál viszont szintén 0ásak a ferodoros lamellák de ott nem mértem de kb 1 mm lekopott a fékfalból? Vagy nemtudom, hogy nevezzem a nagyobb átmérőjű lamella ahol felfekszik...
Válasz shazi #4226. hozzászólásáraHa "csak"lamella ment tönkre az összegben is elenyésző ahhoz amikor tényleg nullára összeomlik a kihajtó power,de előtte is lehetnek nem kis költségek!Meddig bontjátok ?Differenciálmű kaporra jönne ,mert nagy biztonsággal az is meg ette már magát/ difizár lamellasor/ és ha már lent van a véglehajtás azt is lehet javítani vagy csak simán megforgatni!
Válasz John Deere Power Shift #4225. hozzászólásáraMa estére kiszedtük a kihajtót is, b4 lamellák offosak b3-ból 1 db ami hiányos az egyik felén többi jó, illetve a c3 még nincs szétszerelve..csak azt nem értem, hogy hogy nem csúszott meg mert full nics rajt ferodor, de az ekét meg vitte, sokat ment 8-ba, vagy csúszott de nem éreztük? váltó nem melegedett. illetve egyszer mikor a krm-et húztam vele 11-be akkor bejelzett de 10-be semmi a fémlamellák meg teljesen jók itt nincs bemaródva mint a c1c2-nél bár vastagságot még nem mértem az okozhat meglepetést...
Válasz shazi #4224. hozzászólásáraKuplung házat felesleges levenni,hacsak nincs szükséged a TLT-re és rendbe teszed a részeit ezáltal.A szivattyút rendbe lehet tenni ha az állapota ezt engedi. fém lamella csiszolása működhet,nagyon kicsi mértékben /pár tized/.
Válasz John Deere Power Shift #4223. hozzászólásáraFülke már lent van, motor taszáron javításon, kuplungházat már csak 2 csavar tartja szétvan bontva a gép rendesen :) node feltöltő szivattyú feljavítattás érdemes? Ha igen hol? Fém lamellák felcsiszolásáról vélemény?
Válasz shazi #4221. hozzászólásáraSzia,a bronz perselyeket mindet cseréld ki és csak gyárit használj,ne maszekolj.hidraulika tetőt le kell venni,ami fülke levételt is eredményez....majd folyt....
Válasz shazi #4221. hozzászólásáraha már kint van a váltó az olajcsövet ami a kuplungra az olajat nyomja nézzétek meg lóg e egy fémcső a hasában gumigyürűs illesztéssel ha lóg sajna a difi és a sonka is le mert csak úgy lehet kivenni de ha nem jó a tömítés akkor hiába csinálod meg a váltót megint megégnek a lamellák de john deere pover shift vagy gépesített paraszt jobban elmondja üdv
Válasz John Deere Power Shift #4216. hozzászólásáraszia
syspress-nél mértünk nyomást ami ugye alacsony volt erről írtam korábban már, feltöltő szivattyút lehet/érdemes javíttatni? vagy inkább új? illett volna máshol is nyomást mérni? tanácsokat szívesen veszek bármilyen oldalról bárkitől!behajtó bolygót kiszedtük kerekek nem lógnak de majd még szétbontom aztán megméregetem, az általad említett hi low tengelyek egymásba valamennyit lógnak de tűrésen belül vannak, de valószínű korigáljuk... a kihajtóbolygó kiszereléséhez le kell bontani a hidraulikát előbb hátul a tengelyek miatt? még nem néztem annyira előre a javításit, egyébként igen végig nézzük ha már nekiálltunk ennyire bontani.. . oldalról bekukucskáltam egyébként a sebváltóba a c3-nál szerintem lesz még lamellaprobléma mert nem látok ferodort a lamellákon míg a többinél igen...ahol sérült a nyomólap/ fémlamella mint a képen körkörösen azt alapba kuka és csere vagy ha kiköszörültetek belőle valamennyit akkor maradhat? nyílván ha tűrésen belül maradna a vastagsága, egyet próbáltam kézi csiszológéppel elég jó lett...nomeg ugye 1-3 ig dolgozik amit nem is használunk, meg hátramenet 1-2-be ott meg szintén nincs nagy terhelés...szokás felcserélgetni észszerüen a lamellákat? a bronzperselyek kb milyen áron beszerezhetőek? vagy megoldás az is ha csináltat az ember?
Válasz Fsanyi88 #4218. hozzászólásáraHát ugye megbeszélgettük már a témát személyesen is,meg telón is.
Talán ha még van egy kis türelmed,hátha leakad valami testhezálló szerkezet.
Egyébként mit kérnek a két vasért?A hidraulikahiba mit takar?
Válasz Gépesített paraszt #4211. hozzászólásárahttps://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/john-deere-4630/h_6826294 Már hírdetik a két gépet amiről meséltem. De nagyon az 50 es felé húz az eszem.
Válasz shazi #4212. hozzászólásáraMost nézem a képen látszik az egyik fém lamella is jobb oldalt a helyén, ott látszik a közepén a "horzsolás", kopás, kívül sötétebbnek látszik de csalós a kép csak árnyékos. megégve elszíneződve egyáltalán nincsen...bár a javítási azt írja, ha elvan szineződve az nem baj csak ne legyen elvetemedve..
Válasz John Deere Power Shift #4210. hozzászólásáraA fém lamellák elszíneződve egyáltalán nincsenek de van amelyikbe bele van marva le van horzsolva a felület érdes vagy hogy mondjam...ez a képem van csak az egyik lamelláról ez még "jobb" állapotú a másik kettő az 0-ás...ugye nézegettem a javításit 1-4-ig dolgozik a c1 valószínű azért nincs megégve mert ezeket a sebességeket nem szoktuk használni, 12-nél meg már ugye zárja mindkettőt de az meg csak vonuláskor megy..valószínű ezért sem vettük észre mert csúszást nem éreztünk 7-8-ba próbáltam fékkel megfogta a motort nem megcsúszott.... a tengelyek és agyak bordáira azt tudom mondani, hogy nem újak de szerintem még bőven jók..de egyenlőre csak gyorsan szét lett szedve...no meg volt olyan lamella is amelyik vastagságra jó állapotú viszont a fogak a közepén hegyesek azok szintén cserések lesznek..
Válasz shazi #4205. hozzászólásáraLamellákról láthatnánk fotót? A fém lamellák nincsenek felégve/elszíneződve/? C1-C2 agyak belső bordái,illetve az ebbe csatlakozó HI-LOW tengelyek külső bordái hány % állapotúak?
Válasz Mf-es? #4208. hozzászólásáraEbben igazad van, de most újítgatjuk nem akarjuk eladni, nyílván, hogy 5-10 év múlva mi lesz azt meg senki sem tudja...de jogos a felvetés
Válasz kori01 #4206. hozzászólásáramindenképpen maradok a zöldnél, nem akarok mást, csak kíváncsiságból kérdeztem, de azért nekünk az sok lett volna ár értékbe, hogy ekével vagy magágy készítővel átvágtatunk közúton 100 métert évente 10x azért sok a 250+fuvar..
mennyi pénzért lehet kb elintézni egy rendszámoszást? meg miyen rendszám? nem tudom mennyire illik számokat írni, baranyában volt aki 250-ér csinálta volna de akkor minden rendbe forgalmi stb vontathat is meg minden plusz oda kellett volna vinni a gépet műszakizni...ami plusz minimum 160 ezer kb(fuvar) vagylábon dehát az meg necces... de ennyit kifizetni azért, hogy néhol átmegyünk vele közúton az kicsit sok...így aztán hívtam zöld rendszámos embert 1 hét alatt itt volt a rendszám..85 ezer pénzért..node nem tudom, hogy ez okés-e így mert ha én telefonálgattam több okmányba nem lehet se így se úgy sehogyan az illetékes meg elintézte...
amúgy szétszedtem a kuplungot c1 része full szar, már a lamellák csont levannak kopva valószínű innen jött a törmelék...
Válasz JD 4630 #4198. hozzászólásáraDe ha valakinek van valami guru ismerőse, aki ezt meg tudja oldani az is érdekel.
Nálunk az ismerősöknek beletört a bicskája.
Válasz JD 4630 #4198. hozzászólásáraHát sajnos nem tudnak előéletet igazolni. külföldről behozott gép kb. 15 éve. Én vettem 5 éve hiába számla + adásvételi az nem elég. Akitől vettem az a cég már megszünt. ugyhogy pat helyzet.
5197 hozzászólás
Válasz Gépesített paraszt #4246. hozzászólásáraGyanúsan olcsó?
Válasz Fsanyi88 #4245. hozzászólásáraMég csak viccnek sem az igazi
https://auto.jofogas.hu/hajdu_bihar/JD_4630_as_150_LE_traktor_elado_75616378.htm
Válasz lordbgabi #4243. hozzászólásáraszűrők lettek már cserélve?
ha igen akkor belűl szivárog kifelé az olaj.
de hivj fel ha gondolod.
elküldöm a számom privátba.
Válasz kori01 #4242. hozzászólásárapár év alatt lejjebb lejjebb
Válasz lordbgabi #4239. hozzászólásárafeltöltöszivattyú ami belűl van kopott vagy ereszt valahol
szűrők cseréje
olajhűtő koszos
belsejében valahol szivárog az olaj a tömitésnél vagy repedés.
egyből csinálta vagy folyamatosan egyre szarabb?
Válasz shazi #4238. hozzászólásáraSzia.Igen róla beszéltünk,és jól emlékeztem nem ér végig a napkerék foga.Ezt én szívem szerint cserélném!el megy kategória....
Válasz lordbgabi #4229. hozzászólására3 ezres szériánál rutinból orvosolják a problémát
Válasz kori01 #4231. hozzászólásáraÜdv!
homlokrakodó 5-600 kilotol többet nem emel, hidraulika melegen nem emel.
Üdv! Ilyen a c3 dob kopottsága
Válasz Gépesített paraszt #4235. hozzászólásáraSzia.ha jól emlékszem beszéltük régen,hogy nem lehet kapni vékonyat csak vastagot és azért kell a vastagabb miatt variálni nem tudom már pontosan
Válasz Gépesített paraszt #4235. hozzászólásáraMost, hogy írtad kimentem megmérni 0,6 körül mozog, ezek szerint nem a lamella koptatta ki hanem ki lett szedve, node cikkszámom 1 van és nem kérdezték hogy vastagabb vagy vékonnyabb lamella kellene-e..mi alapján találom a vastagabbat? Lamellákat merre érdemes megvenni? Így állunk most. A kerékaggyal boxolunk, le kell azt egyáltalán venni?
Válasz shazi #4234. hozzászólásáraÜdv!
Ha 1mm hiányzik,akkor nagy valószínüséggel kuka lesz sajna.
Két lamellavastagság létezik,és ha a vékony helyére tesszük a vastagot,akkor is csak 0.6 mm-t kell kivenni a "házbol".
Egyébként nem zavar ha felhívsz,max ha épp alkalmalan akkor visszacsörgök elöbb-utóbb
Válasz John Deere Power Shift #4233. hozzászólásáraMondjuk ez jó ötlet, csak nem akarok zavarni sem, szegény gépesítettet is szoktam "néha" hívni egy két dolog miatt....egyébként a kihajtó pár lamellán kívűl jó állapotban, vagyis szerintem..behajtó bolygónál viszont szintén 0ásak a ferodoros lamellák de ott nem mértem de kb 1 mm lekopott a fékfalból? Vagy nemtudom, hogy nevezzem a nagyobb átmérőjű lamella ahol felfekszik...
Válasz shazi #4226. hozzászólásáraEgyébként nyugodtan felhívhatsz.Mondjuk 1 órányi beszélgetést lehetetlen leírni
Válasz shazi #4226. hozzászólásáraHa "csak"lamella ment tönkre az összegben is elenyésző ahhoz amikor tényleg nullára összeomlik a kihajtó power,de előtte is lehetnek nem kis költségek!Meddig bontjátok ?Differenciálmű kaporra jönne ,mert nagy biztonsággal az is meg ette már magát/ difizár lamellasor/ és ha már lent van a véglehajtás azt is lehet javítani vagy csak simán megforgatni!
Válasz lordbgabi #4227. hozzászólásárami van vele?
Válasz lordbgabi #4229. hozzászólására
Válasz apuci #4228. hozzászólásárajó lesz az john deere 2650 esnek :)
Válasz lordbgabi #4227. hozzászólásáraAz meg mi?
üdv az uraknak!
jd 2755 hidraulika rendszerében jártas szakembert tud vki ajánlani?
Válasz John Deere Power Shift #4225. hozzászólásáraMa estére kiszedtük a kihajtót is, b4 lamellák offosak b3-ból 1 db ami hiányos az egyik felén többi jó, illetve a c3 még nincs szétszerelve..csak azt nem értem, hogy hogy nem csúszott meg mert full nics rajt ferodor, de az ekét meg vitte, sokat ment 8-ba, vagy csúszott de nem éreztük? váltó nem melegedett. illetve egyszer mikor a krm-et húztam vele 11-be akkor bejelzett de 10-be semmi a fémlamellák meg teljesen jók itt nincs bemaródva mint a c1c2-nél bár vastagságot még nem mértem az okozhat meglepetést...
Válasz shazi #4224. hozzászólásáraKuplung házat felesleges levenni,hacsak nincs szükséged a TLT-re és rendbe teszed a részeit ezáltal.A szivattyút rendbe lehet tenni ha az állapota ezt engedi. fém lamella csiszolása működhet,nagyon kicsi mértékben /pár tized/.
Válasz John Deere Power Shift #4223. hozzászólásáraFülke már lent van, motor taszáron javításon, kuplungházat már csak 2 csavar tartja szétvan bontva a gép rendesen :) node feltöltő szivattyú feljavítattás érdemes? Ha igen hol? Fém lamellák felcsiszolásáról vélemény?
Válasz shazi #4221. hozzászólásáraSzia,a bronz perselyeket mindet cseréld ki és csak gyárit használj,ne maszekolj.hidraulika tetőt le kell venni,ami fülke levételt is eredményez....majd folyt....
Válasz shazi #4221. hozzászólásáraha már kint van a váltó az olajcsövet ami a kuplungra az olajat nyomja nézzétek meg lóg e egy fémcső a hasában gumigyürűs illesztéssel ha lóg sajna a difi és a sonka is le mert csak úgy lehet kivenni de ha nem jó a tömítés akkor hiába csinálod meg a váltót megint megégnek a lamellák de john deere pover shift vagy gépesített paraszt jobban elmondja üdv
Válasz John Deere Power Shift #4216. hozzászólásáraszia
syspress-nél mértünk nyomást ami ugye alacsony volt erről írtam korábban már, feltöltő szivattyút lehet/érdemes javíttatni? vagy inkább új? illett volna máshol is nyomást mérni? tanácsokat szívesen veszek bármilyen oldalról bárkitől!behajtó bolygót kiszedtük kerekek nem lógnak de majd még szétbontom aztán megméregetem, az általad említett hi low tengelyek egymásba valamennyit lógnak de tűrésen belül vannak, de valószínű korigáljuk... a kihajtóbolygó kiszereléséhez le kell bontani a hidraulikát előbb hátul a tengelyek miatt? még nem néztem annyira előre a javításit, egyébként igen végig nézzük ha már nekiálltunk ennyire bontani.. . oldalról bekukucskáltam egyébként a sebváltóba a c3-nál szerintem lesz még lamellaprobléma mert nem látok ferodort a lamellákon míg a többinél igen...ahol sérült a nyomólap/ fémlamella mint a képen körkörösen azt alapba kuka és csere vagy ha kiköszörültetek belőle valamennyit akkor maradhat? nyílván ha tűrésen belül maradna a vastagsága, egyet próbáltam kézi csiszológéppel elég jó lett...nomeg ugye 1-3 ig dolgozik amit nem is használunk, meg hátramenet 1-2-be ott meg szintén nincs nagy terhelés...szokás felcserélgetni észszerüen a lamellákat? a bronzperselyek kb milyen áron beszerezhetőek? vagy megoldás az is ha csináltat az ember?
Válasz Gépesített paraszt #4219. hozzászólására1-1,5 m körül a kettőért. Először a kormánya rakoncátlankodott, aztán elfogyott minden hidraulika funkció.
Válasz Fsanyi88 #4218. hozzászólásáraHát ugye megbeszélgettük már a témát személyesen is,meg telón is.
Talán ha még van egy kis türelmed,hátha leakad valami testhezálló szerkezet.
Egyébként mit kérnek a két vasért?A hidraulikahiba mit takar?
Válasz Gépesített paraszt #4211. hozzászólásárahttps://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/john-deere-4630/h_6826294 Már hírdetik a két gépet amiről meséltem. De nagyon az 50 es felé húz az eszem.
Válasz John Deere Power Shift #4216. hozzászólásáraHol,és mennyit kell mérni?
Válasz shazi #4212. hozzászólásáraTipikus állapotok ,s nem is meglepő.Nyomások lettek mérve bontás előtt?Gondolom bontjátok tovább is?
Válasz kori01 #4204. hozzászólásáraPest megye. Nagytarcsa
Válasz Claastra. #4203. hozzászólásáraKöszönöm megpróbálom.
Válasz shazi #4212. hozzászólásáraMost nézem a képen látszik az egyik fém lamella is jobb oldalt a helyén, ott látszik a közepén a "horzsolás", kopás, kívül sötétebbnek látszik de csalós a kép csak árnyékos. megégve elszíneződve egyáltalán nincsen...bár a javítási azt írja, ha elvan szineződve az nem baj csak ne legyen elvetemedve..
Válasz John Deere Power Shift #4210. hozzászólásáraA fém lamellák elszíneződve egyáltalán nincsenek de van amelyikbe bele van marva le van horzsolva a felület érdes vagy hogy mondjam...ez a képem van csak az egyik lamelláról ez még "jobb" állapotú a másik kettő az 0-ás...ugye nézegettem a javításit 1-4-ig dolgozik a c1 valószínű azért nincs megégve mert ezeket a sebességeket nem szoktuk használni, 12-nél meg már ugye zárja mindkettőt de az meg csak vonuláskor megy..valószínű ezért sem vettük észre mert csúszást nem éreztünk 7-8-ba próbáltam fékkel megfogta a motort nem megcsúszott.... a tengelyek és agyak bordáira azt tudom mondani, hogy nem újak de szerintem még bőven jók..de egyenlőre csak gyorsan szét lett szedve...no meg volt olyan lamella is amelyik vastagságra jó állapotú viszont a fogak a közepén hegyesek azok szintén cserések lesznek..
Válasz Fsanyi88 #4202. hozzászólásáraÖrülök neki!
Használjátok egészséggel minél többet minél kevesebb gonddal.
Válasz shazi #4205. hozzászólásáraLamellákról láthatnánk fotót? A fém lamellák nincsenek felégve/elszíneződve/? C1-C2 agyak belső bordái,illetve az ebbe csatlakozó HI-LOW tengelyek külső bordái hány % állapotúak?
Válasz Mf-es? #4208. hozzászólásáraEbben igazad van, de most újítgatjuk nem akarjuk eladni, nyílván, hogy 5-10 év múlva mi lesz azt meg senki sem tudja...de jogos a felvetés
Válasz shazi #4207. hozzászólásáraHa véletlen el akarod adni a traktort,akkor térülne meg a 250.
Így eladhatatlan.
Válasz kori01 #4206. hozzászólásáramindenképpen maradok a zöldnél, nem akarok mást, csak kíváncsiságból kérdeztem, de azért nekünk az sok lett volna ár értékbe, hogy ekével vagy magágy készítővel átvágtatunk közúton 100 métert évente 10x azért sok a 250+fuvar..
Válasz shazi #4205. hozzászólásáraha a zöldrendszámod megvan akkor maradj annál.
a 250 jó ár.kb 200-250 .
mennyi pénzért lehet kb elintézni egy rendszámoszást? meg miyen rendszám? nem tudom mennyire illik számokat írni, baranyában volt aki 250-ér csinálta volna de akkor minden rendbe forgalmi stb vontathat is meg minden plusz oda kellett volna vinni a gépet műszakizni...ami plusz minimum 160 ezer kb(fuvar) vagylábon dehát az meg necces... de ennyit kifizetni azért, hogy néhol átmegyünk vele közúton az kicsit sok...így aztán hívtam zöld rendszámos embert 1 hét alatt itt volt a rendszám..85 ezer pénzért..node nem tudom, hogy ez okés-e így mert ha én telefonálgattam több okmányba nem lehet se így se úgy sehogyan az illetékes meg elintézte...
amúgy szétszedtem a kuplungot c1 része full szar, már a lamellák csont levannak kopva valószínű innen jött a törmelék...
Válasz Fényi #4200. hozzászólásáraa miénk igy volt pont,hol laksz?
Válasz Fényi #4200. hozzászólásáraa rendszámos topikban van Völgyi ur ,hívd fel sokmindent megoldott már
Válasz Gépesített paraszt #4118. hozzászólásáraKirály minden!
Válasz Gépesített paraszt #4118. hozzászólásárahttps://www.youtube.com/watch?v=8WgRxd5LNqc
Válasz JD 4630 #4198. hozzászólásáraDe ha valakinek van valami guru ismerőse, aki ezt meg tudja oldani az is érdekel.
Nálunk az ismerősöknek beletört a bicskája.
Válasz JD 4630 #4198. hozzászólásáraHát sajnos nem tudnak előéletet igazolni. külföldről behozott gép kb. 15 éve. Én vettem 5 éve hiába számla + adásvételi az nem elég. Akitől vettem az a cég már megszünt. ugyhogy pat helyzet.
Válasz Fényi #4197. hozzászólásáraMiért a tiedhez semmi nincs?
Váltószám alapján vissza lehet nyomozni a gép előéletét, Kite segített már nekünk ebben.