Válasz JD 4630 #4159. hozzászólására4630 volt, nem átépített járgány, de hát elég érdekes volt a hozzáállás. Beindítani akkor lett volna hajlandó, ha biztosan meg is nézhettük veszem. A barátom akivel mentem Ő 6-7000-esekben is gondolkodik szállítások miatt. Mondta ott hátul a szinben van az is. Megnézhettük vagy 200 m-ről, majd tovább indultunk.
Válasz JD 4630 #4151. hozzászólásáraMegnézem, mert István felé visz az utam. Amúgy sztem a számát kértem volna el a hátuljáról a telefonos beszélgetésünk alapján. Az megválaszolna sok mindent.
Válasz balazoooo #4147. hozzászólásáraismerheti épp valaki ja ,de kicsi az esély rá
mindegy csak azért irtam hogy inkább menjen oda ne várjon hogy valaki ir vagy nem hetekig.
Válasz kori01 #4146. hozzászólásáraMiért hülye kérdés az h valaki ismeri vagy nézte azt a gépet? (nem azt kérte, hogy kép alapján mondják meg mi baja lesz 1000 üó alatt és mennyibe fog kerülni....)
Válasz lakatos gabesz #4094. hozzászólásáramagyar kezelési 76misimokus@gmail.com- tól kérjél! a javításiból van magyar nyelvre lefordított néhány fejezet KSZE által kiadott
Üdv Mindenkinek! https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/john-deere-traktor/h_6809315 Valaki látta már ezt a traktort élőben? Mik a meglátások vele kapcsolatban?
4650-es ventilátor csapágyat cserélünk.
kijön ugy hogy hűtőkivétel nélkül?
vizet le kell hozzá engedni?
még nem néztem meg csak kérdezem mire kell számolni
Nemrég sikerült szert tennem egy JD 4630 traktor magyar nyelvű javítási könyvére. Ha esetleg érdekelne valakit a könyvből információk privátban lehet érdeklődni.
Válasz shazi #4122. hozzászólásáraSzia.Gyors észrevétel: 13.5-14 bar a kis szivattyú üzemi nyomása ,a hidegen 11,illetve melegen valószínű 10 bar és az alatt ,mert ha be-be jelzett a műszer az a gyárilag 8 bárban meghatározott értéken figyelmeztet,az régen rossz lehet a lamella egységeknek,talán szerencséd lesz ....
Feltöltő szivattyút tedd rendbe ,majd a nyomást állítsd be a gyári paraméterre.
Lassan szedjük szétfele a 4650-est motorfelújítás lesz soron, meg ránézünk a váltóra is ha már bontjuk.. A syspress gyors csatlakozónál mértünk nyomást 1000 fordulaton 11 bar alatt volt, pörgetve se ment sokkal feljebb csak 11,5-ig ahogy még jobban melegedett a rendszer lejebb is ment...minden sebeségben ugyanennyit mutatott...ebből kifolyólag a feltöltő szivattyút jól gondolom, hogy cserélni kellene, esetleg felújítani? az utolsó talajmunkáknál kezdett egyre többet bejelezni a váltónyomás óra. A motor egyébként sajnos zabálta a port, a szívótoroknál az egyik tömítést rosszul rakhatta fel legutóbbi motorfelújítós szerelő...Bárkinek lenne bármi tanácsa szívesen fogadom
5211 hozzászólás
Válasz JD 4630 #4159. hozzászólására4630 volt, nem átépített járgány, de hát elég érdekes volt a hozzáállás. Beindítani akkor lett volna hajlandó, ha biztosan meg is nézhettük veszem. A barátom akivel mentem Ő 6-7000-esekben is gondolkodik szállítások miatt. Mondta ott hátul a szinben van az is. Megnézhettük vagy 200 m-ről, majd tovább indultunk.
Válasz JD 4630 #4159. hozzászólásáramost nézem hogy a 4620 totál máshogyan néz ki
Válasz JD 4630 #4158 hozzászólásár
Visszaszívom lehet én néztem be
Válasz hejjatamas79 #4156. hozzászólásáraRosszul látod

A motorját nézd meg
Válasz hejjatamas79 #4156. hozzászólásáramiben?
én sem tudom ezt
Válasz Fsanyi88 #4155. hozzászólásáraEzen látszik hogy 4630 a 20-as nagyon máskénz néz ki
Válasz kori01 #4154. hozzászólására Hogy 4620 vagy 4630?
Válasz Fsanyi88 #4153. hozzászólásáraa száma mit válaszolna meg azon kivűl hogy hol mikor gyártották?
Válasz JD 4630 #4151. hozzászólásáraMegnézem, mert István felé visz az utam. Amúgy sztem a számát kértem volna el a hátuljáról a telefonos beszélgetésünk alapján. Az megválaszolna sok mindent.
Válasz JD 4630 #4151. hozzászólásárahát ja ugy szoktuk
de értem én amit mondasz.
Válasz kori01 #4150. hozzászólásáraNyilván, de pl ha kap 1 infot lehet megvsem kell nèzni az meg minusz fèl nap neg fèl tank benga.
Egyèbbkènt èn idèn is vettem 3 gèpet fènykèp alapján, a 4955 ösöket is meg a vetőgèpet is fènykèpre vettem.
Válasz JD 4630 #4149. hozzászólásáraértem de az igazi ugyis az ha megnézi
nem?
Válasz kori01 #4148. hozzászólásáraKb 600 db 4630- as jött be anno, ebből kb 200-250 lehet mèg forgalomban, csak èn ismerek 20-25 gèpet.
Válasz balazoooo #4147. hozzászólásáraismerheti épp valaki ja ,de kicsi az esély rá
mindegy csak azért irtam hogy inkább menjen oda ne várjon hogy valaki ir vagy nem hetekig.
Válasz kori01 #4146. hozzászólásáraMiért hülye kérdés az h valaki ismeri vagy nézte azt a gépet? (nem azt kérte, hogy kép alapján mondják meg mi baja lesz 1000 üó alatt és mennyibe fog kerülni....
)
Válasz Fsanyi88 #4144. hozzászólásárane kérdezz hülyéket
odamégy megnézed meglátod hallod stb.
Válasz hejjatamas79 #4143. hozzászólásáraMeglátjuk, a vak is ezt mondta.

Válasz kori01 #4141. hozzászólásáraKirály vagy kori01!
Válasz Fsanyi88 #4138. hozzászólásáraEgész baráti az ára. Ebbe még bele fér kis szeríz is meg cicomázás
Válasz Fsanyi88 #4138. hozzászólásáraLátni nem láttam, tudok róla 1-2 dolgot ha ez az a gèp amelyikre gondolok.
Válasz Fsanyi88 #4138. hozzászólásáramenjél és nézd meg
Válasz lakatos gabesz #4094. hozzászólásáramagyar kezelési 76misimokus@gmail.com- tól kérjél! a javításiból van magyar nyelvre lefordított néhány fejezet KSZE által kiadott
Válasz rudi56 #4127. hozzászólásáraTizbe még belefér...
Üdv Mindenkinek! https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/john-deere-traktor/h_6809315 Valaki látta már ezt a traktort élőben? Mik a meglátások vele kapcsolatban?
Válasz JD 4630 #4136. hozzászólásáraköszi
Válasz kori01 #4135. hozzászólásáraVíz maradhat és a hűtő is
4650-es ventilátor csapágyat cserélünk.
kijön ugy hogy hűtőkivétel nélkül?
vizet le kell hozzá engedni?
még nem néztem meg csak kérdezem mire kell számolni
Üdvözlöm az Urakat!
Nemrég sikerült szert tennem egy JD 4630 traktor magyar nyelvű javítási könyvére. Ha esetleg érdekelne valakit a könyvből információk privátban lehet érdeklődni.
tel: 30-584-5012
Válasz apuci #4132. hozzászólásáraNem.
Válasz JD 4630 #4131. hozzászólásáraAkkor nem lesz üzlet mert én a másik irányba vagyok még vagy 100+ km-re és azért neméri meg elmenni kb 300km-re.
Válasz apuci #4130. hozzászólásáraVan közte jobb rosszabb. Nem megyek, a picur kisfiammal akarok minèl többet lenni.
Válasz JD 4630 #4129. hozzászólásáraKellett volna 2 db 1.1 de lehet még ez is jó lesz.
Egészségesek ,nem deformáltak?
A fórum talira jössz?
Válasz apuci #4128. hozzászólásáraMár csak a nagyobbol van ha jól emlèkszem.
Válasz JD 4630 #4125. hozzászólásáraSzia.
A kombi kereteket amit hirdetsz milyen szélesek 1.4 vagy 1.1?
Válasz jozef19 #4100. hozzászólásáraÜdv. mi lenne az ár?
Válasz shazi #4122. hozzászólásáraSzia.Gyors észrevétel: 13.5-14 bar a kis szivattyú üzemi nyomása ,a hidegen 11,illetve melegen valószínű 10 bar és az alatt ,mert ha be-be jelzett a műszer az a gyárilag 8 bárban meghatározott értéken figyelmeztet,az régen rossz lehet a lamella egységeknek,talán szerencséd lesz ....
Feltöltő szivattyút tedd rendbe ,majd a nyomást állítsd be a gyári paraméterre.
Válasz shazi #4124. hozzászólásáraSzivattyú szűrők olaj csere első körben, és jó eséllyel itt vége is a munkának.
Válasz JD 4630 #4123. hozzászólásáraváltónyomásra vélemény?
Válasz shazi #4122. hozzászólásáraOtt elvileg ha jó a turbód tùlnyomás van. Viszont olajos rittyò van benne ami a dödlött turbó jele szokott lenni.
hello



Lassan szedjük szétfele a 4650-est motorfelújítás lesz soron, meg ránézünk a váltóra is ha már bontjuk.. A syspress gyors csatlakozónál mértünk nyomást 1000 fordulaton 11 bar alatt volt, pörgetve se ment sokkal feljebb csak 11,5-ig ahogy még jobban melegedett a rendszer lejebb is ment...minden sebeségben ugyanennyit mutatott...ebből kifolyólag a feltöltő szivattyút jól gondolom, hogy cserélni kellene, esetleg felújítani? az utolsó talajmunkáknál kezdett egyre többet bejelezni a váltónyomás óra. A motor egyébként sajnos zabálta a port, a szívótoroknál az egyik tömítést rosszul rakhatta fel legutóbbi motorfelújítós szerelő...Bárkinek lenne bármi tanácsa szívesen fogadom
Válasz Vadmalac #4120. hozzászólásáraMellette állva nagynak.
Válasz Gépesített paraszt #4118. hozzászólásáraA 710/75R34 az ebből a szempontból minek számít?
Amúgy keresni foglak jövő héten váltó ügyben.
Válasz Vadmalac #4117. hozzászólására6000 széria
Válasz Vadmalac #4117. hozzászólásáraÜdv!
Az országuti kivitelü 4650-es,4755-ös JD-ken nagyobbak a kerekek,így gyorsabb a gép.
Van arra mód, hogy a 30-as váltót meggyorsítsuk egy kicsit? Hallott már ilyenről valaki?
Válasz hejjatamas79 #4115. hozzászólásáraAzt tudom hogy nem levegő hűti ha jól tudom vizes.ilyen jellegű hütővel már találkoztam
Válasz lakatos gabesz #4114. hozzászólásáraVan csak nem a levegő hűti. :-)
Válasz jozef19 #4113. hozzászólásáraEzt nem is gondoltam volna hogy egy ilyen őreg traktorban van turbó levegő hűtő
Válasz lakatos gabesz #4111. hozzászólásáraOtt lesz az csak el van bújva,az öninditó felett...
Válasz lakatos gabesz #4111. hozzászólásáraVan