4650-nek,hogy kerül a hidraulika olaj,a kormány tetejére,a szarvas emblémához?
Gondolom a kormány szervó,de hogyan javítható?
Mit bontsunk,hol keresgéljünk?
Valakinek van esetleg john deere 4630-as traktorja tapasztalatokra lennék kiváncsi és milyen megbizhatóak?most vásárolok egy 4630-ast majd egyben van a gép csak kuplungozni kell.hidromeghajtásos is ha esetleg van valakinek vele tapasztalatai mennyire bevált és mire kell figyelni szívesen meghalgatnám!!
EVálasz lakatos gabesz #4078. hozzászólásáraMohácson az apròban van hirdetèse. A 30 ason mindig kell kuplung, de ha jòl használod egy nap kb. 4* kell váltani vele kis tùlzàssal.
Sziasztok.john deere 4630-as traktorhoz kuplung szerkezetett hol lehet kapni bontottan is érdekelne?és ezeknek a váltója milyen kuplungolni kell még ezeknél is vagy van power is benne?válaszotokat előre is köszönöm
Válasz John Deere Power Shift #4071. hozzászólásáraMég koran van,most latom mrol van szó. Valóban újat kell venni abból is a "renovast" mert kibaxot sok munka eljutni odaig nem kiserletezgetni a granitos bazarral.
Válasz John Deere Power Shift #4067. hozzászólásáraNem szedtem még szét, mert volt még pár nap munka, és mire megjönnek hozzá a gumigyűrűk, addig áll a meló. Közben meg lett a váltóban valami morajlás, úgyhogy jövő héten szét lesz szedve az is.
Válasz shazi #4068. hozzászólásáraNincs tapasztalat granitos alk. egy próbat megér, úgysem nagyon nehez oldalrol kicserelni ha megsem valna be.
Valbertnek nincs bontott?
Na megvan a probléma, kicsit szívtunk a teknyővel mert kb "hátulról előre fele haladva" kezdtük szétszedni azt kiderült, hogy még a hátuljából is le kell engedni az olajat stb stb sebaj ezt is tudjuk már... szóval eltört az olajpumpa behajtó tengelye... kramp granitos cuccok milyenek minőségre? gyári feljavított van 100-130 ezer+ fa áron...után gyártottat találtam 53 ezer bruttóért (granitos) használ valaki után gyártottat vagy jobb a gyári feljavított? vélemények? plusz a kérdés mitől törhetett el?
Válasz shazi #4061. hozzászólásáraNekünk légfékes 4755 jártunk így, a gombától megy a légkompresszorhoz olajcső, abba tettünk egy T-t és mtz olajnyomásmérő órát a fülkébe. Azóta nem volt semmi sípolás, de így tuti!!!
Válasz shazi #4060. hozzászólásáraTalán kúpos ha jól dereng és van ék is ? de nem tudom, de tényleg rakj fel 1 hagyományos órát nekem már volt szálszakadás a gombánál, sipolt villogott, de mégse volt baja és nem kellett délben kiállnom a barázdából emiatt.
5211 hozzászólás
Olvasgattam vissza ezt a topikot a 4630-as trakival kapcsolatban valaki azt irta hogy van ezeken intercooler ez igaz?vagy csak valamit félre olvastam.
Így néz ki a rezgéscsill.



Válasz Gépesített paraszt #4102. hozzászólásáraIgazad volt! Nem is volt olyan bonyolult! Köszi a megeősítést!
Válasz Horváth Róbert_55088 #4104. hozzászólásáraA szerelési az angol nyelven van és másolt.
Udv.
Tanacsra lenne szuksegem 4755os trakin a TLT nehe menetkozben,nagyobb terhelesnel "megcsuszik",jol gondolom,hogy szetszedos lesz a traki?
4650-nek,hogy kerül a hidraulika olaj,a kormány tetejére,a szarvas emblémához?
Gondolom a kormány szervó,de hogyan javítható?
Mit bontsunk,hol keresgéljünk?
Válasz lakatos gabesz #4094. hozzászólására76misimokus@gmail.com nak van magyar kezelésije.
Válasz hejjatamas79 #4097. hozzászólásáraEz magyar nyelvű?
Válasz Gépesített paraszt #4102. hozzászólásáraKöszi! Van még kb 2nap szántogatás, utána akkor jobban nekiugrunk :)
Válasz Attila000 #4101. hozzászólásáraÜdv!
Nem halálos
Sziasztok! Érdeklődbék, hogy 4955-nél a difit kapcsoló pedálnál eltört a csap. Mekkora meló ezt valahogy orvosolni?
Tachometer 4230 4430 4630 4040 4240 4440 a képen látható állapotban eladó...

Válasz kori01 #4098. hozzászólásáraEzt a linket valamiért nem nyítja meg nekem de azért köszönöm!
http://jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.deere.u90490.partscatalog.view.servlets.HomePageServlet_Althttp://
Válasz lakatos gabesz #4094. hozzászólásáraA szervizet az mi is megvettük másolt állapotban 1022 oldalas.
Válasz hejjatamas79 #4095. hozzászólásárahttp://vieux.tracteurs.free.fr/pdf/JD_4630_catalogue_piece.PDF
Válasz lakatos gabesz #4094. hozzászólásáraAlkatrész katalógus fent van pdf be a neten.
Valakinek esetleg van 4630-as tipushoz alkatrész katalogús,kezelési karbantartási és egyéb gépkönyvek ?
Válasz Gépesített paraszt #4050. hozzászólásáraVerseny eke amit ajánlottál, hogy lesz eladó?
EGy 10-720-as lett. Csendélet van.
Válasz lakatos gabesz #4091. hozzászólásáraNincs mit :)
Válasz Mtz-s gyerek #4090. hozzászólásáraKöszönöm szépen!
Válasz Mtz-s gyerek #4089. hozzászólására*4630
Válasz lakatos gabesz #4088. hozzászólásáraJohn Deere traktorok hazai története topik.:)
Válasz JD 4630 #4087. hozzászólásáraMelyik másik topikra gondoltál?
Válasz lakatos gabesz #4085. hozzászólásáraA másik topikban talán előbb kapsz választ előrehoztam neked
Válasz lakatos gabesz #4085. hozzászólásáraOlvas vissza már tōbbszōr leìrtuk a válaszokat a kèrdèseidre
Valakinek van esetleg john deere 4630-as traktorja tapasztalatokra lennék kiváncsi és milyen megbizhatóak?most vásárolok egy 4630-ast majd egyben van a gép csak kuplungozni kell.hidromeghajtásos is ha esetleg van valakinek vele tapasztalatai mennyire bevált és mire kell figyelni szívesen meghalgatnám!!
Válasz jozef19 #4082. hozzászólásáraMot látom a kuka német rosszul irta
Rapsgelb a helyes...
Válasz jozezf19 #4082. hozzászólásáraNagyon szépen köszönöm a válaszodat!!!
Válasz lakatos gabesz #4081. hozzászólására
RAL 6002 - Laubgrün
RAL 1021 Rabsgelb oder RAL 1018 Zinkgelb
Valaki esetleg a a john deere zöld és sárga ral kodját nem tudja valaki?és a barna szinű kárpitott lehet valahol beszerezni a kabinba?
Válasz JD 4630 #4079. hozzászólásáraKöszönöm szépen!megkérdezem ott van e és milyen árban lehet.
EVálasz lakatos gabesz #4078. hozzászólásáraMohácson az apròban van hirdetèse. A 30 ason mindig kell kuplung, de ha jòl használod egy nap kb. 4* kell váltani vele kis tùlzàssal.
Sziasztok.john deere 4630-as traktorhoz kuplung szerkezetett hol lehet kapni bontottan is érdekelne?és ezeknek a váltója milyen kuplungolni kell még ezeknél is vagy van power is benne?válaszotokat előre is köszönöm
Válasz Vadmalac #4076. hozzászólásáraNo para előre.
Válasz John Deere Power Shift #4073. hozzászólásáraNe is mondd!
Válasz John Deere Power Shift #4074. hozzászólásáraGyári új nincs csak remannos vagy milyen gyári felujított.
Válasz John Deere Power Shift #4071. hozzászólásáraMég koran van,most latom mrol van szó. Valóban újat kell venni abból is a "renovast" mert kibaxot sok munka eljutni odaig
nem kiserletezgetni a granitos bazarral.
Válasz Vadmalac #4072. hozzászólásáraLesz ott "dinom dànom"

Válasz John Deere Power Shift #4067. hozzászólásáraNem szedtem még szét, mert volt még pár nap munka, és mire megjönnek hozzá a gumigyűrűk, addig áll a meló. Közben meg lett a váltóban valami morajlás, úgyhogy jövő héten szét lesz szedve az is.
Válasz shazi #4068. hozzászólásáraNincs tapasztalat granitos alk. egy próbat megér, úgysem nagyon nehez oldalrol kicserelni ha megsem valna be.
Valbertnek nincs bontott?
Válasz shazi #4068. hozzászólásáraCsakis az újat.
Válasz shazi #4068. hozzászólásáraÉn után gyártottat vennék.
Na megvan a probléma, kicsit szívtunk a teknyővel mert kb "hátulról előre fele haladva" kezdtük szétszedni azt kiderült, hogy még a hátuljából is le kell engedni az olajat stb stb sebaj ezt is tudjuk már... szóval eltört az olajpumpa behajtó tengelye... kramp granitos cuccok milyenek minőségre? gyári feljavított van 100-130 ezer+ fa áron...után gyártottat találtam 53 ezer bruttóért (granitos) használ valaki után gyártottat vagy jobb a gyári feljavított? vélemények? plusz a kérdés mitől törhetett el?

Válasz Vadmalac #4051. hozzászólásáraVan valami fejlemény a témàban???
Válasz szoszizotya94 #4064. hozzászólásáraKérj kezelésit a 76misimokus@gmail.com- ról és keresd + benne, de úgytom csak relék vannak!
Válasz shazi #4061. hozzászólásáraNekünk légfékes 4755 jártunk így, a gombától megy a légkompresszorhoz olajcső, abba tettünk egy T-t és mtz olajnyomásmérő órát a fülkébe. Azóta nem volt semmi sípolás, de így tuti!!!
4650-es JD biztosíték tábláját hol találom meg ?
Válaszokat előre is köszönöm
Válasz shazi #4060. hozzászólásáraTalán kúpos ha jól dereng és van ék is ? de nem tudom, de tényleg rakj fel 1 hagyományos órát nekem már volt szálszakadás a gombánál, sipolt villogott, de mégse volt baja és nem kellett délben kiállnom a barázdából emiatt.
Válasz shazi #4060. hozzászólásáraLe veszed az olaj teknőt,utána a szivattyut de előbb körbe kell azt járni ,hogy tényleg nincs olaj nyomás