Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD394.48 FtCHF438.79 FtGBP494.07 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz JD 4630 #3891. hozzászólásáraIgen arra.
De olyan mimtha eltünt volna az a határoló amiben megakad kicst.
Rugót erősebbre cserélem akkor mindig megy. Valami széthullhatott bent.
Válasz Mf-es? #3881. hozzászólásáraA használt gép vásárlás sajnos olyan "addig üsd a vasat amíg meleg"-dolog.
Nekem mindig akkor jön a képbe valami jó cucc, amikor legkevésbé akarok pénzt adni valamiért.
Az ablak 3 részre van osztva, melyek méretét a keretek megfogásával lehet változtani, balra a mit keresel, jobbra a képe, alul a cikkszám ...
ha mutatni vagy linkelni szeretnéd valakinek akkor meg, a jobb oldali ablak amiben a kép szerepel, annak a fejlécében van egy legördíthető ablak
- Print Selector
névvel, ezt legördíted és kiválasztod az
- Illustration + Keylines
ekkor egy új ablakban felugrik a kép és a cikkszámok, aminek a URL-jét kilehet másolni.
Meg kell nézni a lengyel netoldalakat, bár náluk inkább a kisebbek futnak, döbbenet árak a magyarokhoz képest!!!! BEPCO nemtom csinálja-e, mert akkor a Verbis kft-nél van.Sokat kell telózni, mert nagy differenciák vannak árban!
Válasz hejjatamas79 #3868. hozzászólásáraAxiálnál alvázszám alapján bármilyen alkatrészre rá tudnak keresni. Bontott ábrával dolgoznak, rögtön tudnak mondani egy árat
Lemértem a pálcát. Teljes hossza 153 cm hosszú. Hátulról mérve 104 cm-nél van a kopás, ezt oda mérem a géphez akkor ez már a szivattyú mögött van, nekem alapból a váltó fedél alól jött a hang. Ott mi lehet a gond?
Köszönöm a javaslatokat a hiba okára.
Kérdésem az lenne, hogy ezt fel lehet heggesztetni? Vagy akkor már túl kemény lesz és szorulás esetén nem ez lesz a gyenge láncszem?
Az is látszik, hogy volt már ilyen hiba mert bele van toldozva és úgy néz ki, mintha megforditották volna egyszer.
Válasz richard.gubicza #3855. hozzászólásáraHa tényleg a feltöltőszivattyú a rossz, akkor nem akarlak elkeseríteni, de nem lesz az olyan egyszerű, mert le kell hozzá venni a váltófedelet, hogy ki lehessen venni, és javítani lehessen.
A hajtótengely kopás valószínűleg csak okozat, a valódi ok a szivattyú lógása, esetleg megszorulása.
Válasz richard.gubicza #3852. hozzászólásáraMár rég csináltam, de a gép hátulján a harmadik pont felfogatása körül(alatt?), van egy zárócsavar, azt vedd ki és húzd ki a hatszögtengelyt, és nézd meg.
Ez a gép feltöltőszivattyújának a tengelye.
Ha elkopott és megfordult a szivattyúban akkor majd lehet tovább menni.
Üdv mindenkinek! Látom, hogy nagyon sok a hozzáértő ember, akinek a háta mögött több tapasztalat van, mint az én életkorom 2x-se :)
Már 3 éve vettem egy 4630-as gépet, fülke rohadt, olajfolyás mindenhol. Törődést igényelt. Újra lakatoltam, tömítéseket, csöveket, olajakat, szűrőket cseréltem. Megcsináltam amit az elődöknek is kellett volna. A gép Mohácsról került Monorra és onnan hozzám. Előző tulaj vételkor elmondta, hogy olajat se cserélt. De jártam Mohácson és ott megtudtam, hogy a gép egy TSZ-ben szántásra volt használva és a váltója is felújított.
Azonban most akad két problémám. Az első, hogy furcsán indul be. Felújítottam az önindítót, mert a komutátor része katasztrófa volt és két nagy aksival is alig akart indulni, azonban nyögvenyelősen, de beforgatta és szépen felpörgött 1000-es fordulatra. Most, hogy felújítottam az önindítót, beindul, de csak 3 hengerrel és nem képes felpörögni. A műszerfalon van egy gomb, azt veszettül nyomkodom akkor felpörög, utána nincs gond a motor járásával, de ha leállítom majd újra be akkor is ugyan ez a probléma, egyszerűen nem pörög fel.
A másik ami nagyobb gond, hogy két hete voltam vele szántani egy váltvaforgatós ekével. 12 órát szántottam gond nélkül, haza értem, leállítottam és a tegnapi napon mentem, hogy elálljak vele. Helyben le lett szerelve az eke, beindult, majd a kormány egyre nehezebb kezdett lenni, csak akadozva fordult, aztán egyáltalán nem még a kormány oszlopot is rángatta amikor kicsit fordult a kerék. A fék nem keményedett fel, csak ha legalább 5 mp-ig nyomtam, akkor is elég lassan. Sebességbe raktam, de engedve a kuplungot, finoman rángatva fordult a kerék és a motort is megfogta. Leállítottam, majd újra elindítottam, akkor legalább fél percig működött minden, majd újra előröl kezdődött a furcsa jelenség, de a hátsó emelőkarokat meg emelte. Nagyon szokatlan éles hang jön a fülke padlólemeze alól, amikor leállítókart húztam és 1000-es fordulat alá esett a motor akkor egyszercsak a hang is eltűnt, de amint megint felpörgött a motor, megint jött a hang. Az olaj frissen van cserélve Hyguard és a szűrő is, de amikor kivettem a régi szűrőt annak a gumilapja fel volt hajolva, így nem kizárt, hogy a rosszul berakott szűrő mellett bekerülhetett a kosz. De addig nem akarom egyik részét se megbontani, amíg nem tudok valami támpontot szerezni. Szerintem a főtengelyről hajtott szivattyúval lehet valami, de akkor nem ad okot, hogy 3 hengerrel miért működik minden. Nagyon zavar a padló alól jövő hang.
Nagyon hálás lennék ha valaki tudna egy kis segítséget adni, hogy mégis milyen úton módon induljak neki ennek a problémának. Előre is köszönöm, ha valaki már ad egy tippet. :)
Egy kis dicsekvés a végére. :)
ma vettem észre hogy a jobb hétsó keréknél amit irtam hogy zug vagy mi olyan fura hangja van fel vannak lazulva a kerékcsavarok totál elmozdultak a karmok.
okozhatja ezt a hangot vajon ?
Válasz Zsolesz100 #3848. hozzászólásáraA töltése teljesen rendben van, volt már javitva a generátor. Amikor megvettem már akkor is igy mutatta a töltést, ami egyébként 14,1 volt terhelés nélkül, leterhelve 13,7. Igy szoktam meg.
A jeladora gyanakszom én is, köszönöm a segitséget, kiprobálom majd a vezetek cserét, kiváncsi leszek rá.
Egy picit megijedtem amugy mert 6 éve van nálam a traki és még nem láttam a stop lámpát eddig világitani.
5197 hozzászólás
Üdv Kollégák!
Egy újabb gép készült el,és került eladó sorba,ha érdekel valakit
Sziasztok!
Ha szükség van valami alkatrészre írjatok rám nyugodtan, viszonteladói áron tudok beszerezni akár már másnapra.
Moderálási elveink miatt törölve: 2017-06-28 12:48:36
4650-hez,van valakinek,klíma elektromos,rajz?
Válasz István...... #3892. hozzászólásáraPótalkatrész katalógus nélkül nem lehet traktort üzemeltetni!!
Válasz JD 4630 #3891. hozzászólásáraIgen arra.
De olyan mimtha eltünt volna az a határoló amiben megakad kicst.
Rugót erősebbre cserélem akkor mindig megy. Valami széthullhatott bent.
Válasz István...... #3890. hozzászólásáraA TLT re gondolsz?
Ha igen nézd át a rudazatot és fönt a kar végén kéne legyen egy erősebb rugó nha jól rémlik, na abban lehet a baj
Sziasztok!
JD.4040 es traktoron a kihajtás karja nem marad a helyén.
Ha tartom a a kart akkor működik jól, a rugó sem tartja meg.
Mi lehet a baja?
Köszönöm.
Válasz Mf-es? #3881. hozzászólásáraA használt gép vásárlás sajnos olyan "addig üsd a vasat amíg meleg"-dolog.
Nekem mindig akkor jön a képbe valami jó cucc, amikor legkevésbé akarok pénzt adni valamiért.
Válasz Pilátus #3886. hozzászólásáraSokan csak gondolják.Néhány email,meg ,hogy voltam az előadásán,más nem történt.
Ezt miért mondod, hisz "Netparaszttal elég jól összemelegedtek"!
Válasz Mf-es? #3881. hozzászólásáraVlm megmelegszik nálad legalább 2 3 évre?
Huu tolongás van érte!
Válasz Pilátus #3882. hozzászólásáraHívjál fel szárító ügyben
Na és"nem kel l"?
Válasz Vadmalac #3880. hozzászólásáraCsak,ha elkel a 4650.
Válasz Mf-es? #3879. hozzászólásáraNem lett-lesz 4955?
4650 klímába,mennyi gáz kell?
Válasz _NB_ #3877. hozzászólásáraKöszi szépen a linket, múltkor nagyban kerestem én is valami hasonlót, de csak fizetőst sikerült találni.
Válasz _NB_ #3876. hozzászólásáraOké a linkelős részt vissza szívtam, az nem mükszik.
Válasz _NB_ #3875. hozzászólásáraporszem került a gépezetbe
*52 - TRANSMISSION OIL PUMP
A "rottyantott" ábrát azt mindenki elérheti szabadon
JD Parts Catalog
A felső sor, hogy mi alapján akarsz keresni keresünk
- Model Search
alapján beírod, hogy
- 4630
Majd a találatokból az első a traki, a másik kettő az a permetezős verziója.
Katt az elsőre az lenyílik és itt megint lehet választani mi alapján csoportosítsa az alkatrészeket, válaszuk a
- Sectional Index
itt a főbb csoportok szerint van a felsorolás az
- 50 - POWER TRAIN -ben
lesz a kütyü, mint
- 50 - TRANSMISSION OIL PUMP
- 52 - TRANSMISSION OIL PUMP
( a képeken a piros nyíl a traktor eleje felé mutat, így könnyebben lehet bepozicionálni az alkatrészt)
Az ablak 3 részre van osztva, melyek méretét a keretek megfogásával lehet változtani, balra a mit keresel, jobbra a képe, alul a cikkszám ...
ha mutatni vagy linkelni szeretnéd valakinek akkor meg, a jobb oldali ablak amiben a kép szerepel, annak a fejlécében van egy legördíthető ablak
- Print Selector
névvel, ezt legördíted és kiválasztod az
- Illustration + Keylines
ekkor egy új ablakban felugrik a kép és a cikkszámok, aminek a URL-jét kilehet másolni.
(már ha erről van egyáltalán szó )
Meg kell nézni a lengyel netoldalakat, bár náluk inkább a kisebbek futnak, döbbenet árak a magyarokhoz képest!!!! BEPCO nemtom csinálja-e, mert akkor a Verbis kft-nél van.Sokat kell telózni, mert nagy differenciák vannak árban!
Válasz JD 4630 #3872. hozzászólásáraDebrecenben nem nagy forgalma lehet szerencsére vannak rendesen konkurenciák is.
Válasz kori01 #3870. hozzászólásáraAz Axiál lehet a legolcsóbb is csak le kell ülni beszélgetni kicsit az árakról
Válasz richard.gubicza #3867. hozzászólásáraSzivattyú lesz az csak becsapós így nézni
Válasz richard.gubicza #3869. hozzászólásáraUgyanezt tudja még pár cég az axial brutál drága.
én pl a gammapolist nádudvaron ajánlom.
Válasz hejjatamas79 #3868. hozzászólásáraAxiálnál alvázszám alapján bármilyen alkatrészre rá tudnak keresni. Bontott ábrával dolgoznak, rögtön tudnak mondani egy árat
Válasz JD 4630 #3866. hozzászólásáraÉs kb Mennyibe kerül az új?
Lemértem a pálcát. Teljes hossza 153 cm hosszú. Hátulról mérve 104 cm-nél van a kopás, ezt oda mérem a géphez akkor ez már a szivattyú mögött van, nekem alapból a váltó fedél alól jött a hang. Ott mi lehet a gond?
Válasz hejjatamas79 #3865. hozzászólásáralehet perselyezni, ha az oldalát nagyon nem szedte ki a háznak, de az új a tutti, föleg hogy nem egyszerű cserélni
És javít valaki feltöltő szivattyút? Vagy új a lelke?
Válasz richard.gubicza #3863. hozzászólására10 cm le kell vágni a végére meg esztergályossal egy toldóhüvelyt csinálni.
Ezt el lehet játszani párszor.
Viszont ha a tengelyed ilyen, akkor a szivattyú is lefőtt valszeg.
Köszönöm a javaslatokat a hiba okára.
Kérdésem az lenne, hogy ezt fel lehet heggesztetni? Vagy akkor már túl kemény lesz és szorulás esetén nem ez lesz a gyenge láncszem?
Az is látszik, hogy volt már ilyen hiba mert bele van toldozva és úgy néz ki, mintha megforditották volna egyszer.
Válasz hejjatamas79 #3861. hozzászólásáraHa kicsit lejjebb görgetsz írtam egy hosszú regényt, nekem nem kell kimérni, mert a nullával egyenlő lehet
Ki lett mérve menyit szállít a szivattyú?
Csak gondoltam még mielőtt fejest ugrok az ismeretlenben rákérdezek.
Válasz richard.gubicza #3858. hozzászólására
Jogos rosszul írtam, nem a váltófedelet, hanem a diffi fedelet kell levenned, ha ez a baj.
(jóra gondoltam, csak rosszul írtam)
Ha minden igaz, akkor a képen szereplő tengelyről van szó, de akkor azt nem a váltóban kell keresnem.
Üdv.
Pont a témába lenne kérdésem.
Feltöltőszivattyút fel lehet újítani vagy csere?
Válasz richard.gubicza #3855. hozzászólásáraHa tényleg a feltöltőszivattyú a rossz, akkor nem akarlak elkeseríteni, de nem lesz az olyan egyszerű, mert le kell hozzá venni a váltófedelet, hogy ki lehessen venni, és javítani lehessen.
A hajtótengely kopás valószínűleg csak okozat, a valódi ok a szivattyú lógása, esetleg megszorulása.
Köszönöm szépen a tippeket, a hétvégén igyekszem ellenőrizni, remélem ilyen egyszerűen megoldódik a probléma.
Válasz richard.gubicza #3852. hozzászólásáraMotornál valami adagoló gondra tippelek, és ha az adagolót rendbe vágod a porlasztókat is érdemes.
A kis szivatyúnak a tengelyét nézd meg elsőre de(ahogy Zoli írta), valószínű az a hang oka, és szerintem készülhetsz a cserére.
Válasz richard.gubicza #3852. hozzászólásáraMár rég csináltam, de a gép hátulján a harmadik pont felfogatása körül(alatt?), van egy zárócsavar, azt vedd ki és húzd ki a hatszögtengelyt, és nézd meg.
Ez a gép feltöltőszivattyújának a tengelye.
Ha elkopott és megfordult a szivattyúban akkor majd lehet tovább menni.
Üdv mindenkinek! Látom, hogy nagyon sok a hozzáértő ember, akinek a háta mögött több tapasztalat van, mint az én életkorom 2x-se :)
Már 3 éve vettem egy 4630-as gépet, fülke rohadt, olajfolyás mindenhol. Törődést igényelt. Újra lakatoltam, tömítéseket, csöveket, olajakat, szűrőket cseréltem. Megcsináltam amit az elődöknek is kellett volna. A gép Mohácsról került Monorra és onnan hozzám. Előző tulaj vételkor elmondta, hogy olajat se cserélt. De jártam Mohácson és ott megtudtam, hogy a gép egy TSZ-ben szántásra volt használva és a váltója is felújított.
Azonban most akad két problémám. Az első, hogy furcsán indul be. Felújítottam az önindítót, mert a komutátor része katasztrófa volt és két nagy aksival is alig akart indulni, azonban nyögvenyelősen, de beforgatta és szépen felpörgött 1000-es fordulatra. Most, hogy felújítottam az önindítót, beindul, de csak 3 hengerrel és nem képes felpörögni. A műszerfalon van egy gomb, azt veszettül nyomkodom akkor felpörög, utána nincs gond a motor járásával, de ha leállítom majd újra be akkor is ugyan ez a probléma, egyszerűen nem pörög fel.
A másik ami nagyobb gond, hogy két hete voltam vele szántani egy váltvaforgatós ekével. 12 órát szántottam gond nélkül, haza értem, leállítottam és a tegnapi napon mentem, hogy elálljak vele. Helyben le lett szerelve az eke, beindult, majd a kormány egyre nehezebb kezdett lenni, csak akadozva fordult, aztán egyáltalán nem még a kormány oszlopot is rángatta amikor kicsit fordult a kerék. A fék nem keményedett fel, csak ha legalább 5 mp-ig nyomtam, akkor is elég lassan. Sebességbe raktam, de engedve a kuplungot, finoman rángatva fordult a kerék és a motort is megfogta. Leállítottam, majd újra elindítottam, akkor legalább fél percig működött minden, majd újra előröl kezdődött a furcsa jelenség, de a hátsó emelőkarokat meg emelte. Nagyon szokatlan éles hang jön a fülke padlólemeze alól, amikor leállítókart húztam és 1000-es fordulat alá esett a motor akkor egyszercsak a hang is eltűnt, de amint megint felpörgött a motor, megint jött a hang. Az olaj frissen van cserélve Hyguard és a szűrő is, de amikor kivettem a régi szűrőt annak a gumilapja fel volt hajolva, így nem kizárt, hogy a rosszul berakott szűrő mellett bekerülhetett a kosz. De addig nem akarom egyik részét se megbontani, amíg nem tudok valami támpontot szerezni. Szerintem a főtengelyről hajtott szivattyúval lehet valami, de akkor nem ad okot, hogy 3 hengerrel miért működik minden. Nagyon zavar a padló alól jövő hang.
Nagyon hálás lennék ha valaki tudna egy kis segítséget adni, hogy mégis milyen úton módon induljak neki ennek a problémának. Előre is köszönöm, ha valaki már ad egy tippet. :)
Egy kis dicsekvés a végére. :)
Válasz kori01 #3850. hozzászólásáraigen nekünk is volt húzd meg és oké lesz
ma vettem észre hogy a jobb hétsó keréknél amit irtam hogy zug vagy mi olyan fura hangja van fel vannak lazulva a kerékcsavarok totál elmozdultak a karmok.
okozhatja ezt a hangot vajon ?
Válasz Zsolesz100 #3848. hozzászólásáraA töltése teljesen rendben van, volt már javitva a generátor. Amikor megvettem már akkor is igy mutatta a töltést, ami egyébként 14,1 volt terhelés nélkül, leterhelve 13,7. Igy szoktam meg.
A jeladora gyanakszom én is, köszönöm a segitséget, kiprobálom majd a vezetek cserét, kiváncsi leszek rá.
Egy picit megijedtem amugy mert 6 éve van nálam a traki és még nem láttam a stop lámpát eddig világitani.
Válasz Kismumus74 #3847. hozzászólásáraAz akkufesz ha jól mér az óra, akkor rengeteg.
Lehet csak a jeladó szórakozik.(ez a legvalószínűbb)
Azért írtam, hogy cseréld meg a vízhőmérséklet gombával.
Ugyanaz, és 10perc alatt kizárod a hibát.