Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.01 FtUSD390.17 FtCHF432.15 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz JD 4630 #3891. hozzászólásáraIgen arra.
De olyan mimtha eltünt volna az a határoló amiben megakad kicst.
Rugót erősebbre cserélem akkor mindig megy. Valami széthullhatott bent.
Válasz Mf-es? #3881. hozzászólásáraA használt gép vásárlás sajnos olyan "addig üsd a vasat amíg meleg"-dolog.
Nekem mindig akkor jön a képbe valami jó cucc, amikor legkevésbé akarok pénzt adni valamiért.
Az ablak 3 részre van osztva, melyek méretét a keretek megfogásával lehet változtani, balra a mit keresel, jobbra a képe, alul a cikkszám ...
ha mutatni vagy linkelni szeretnéd valakinek akkor meg, a jobb oldali ablak amiben a kép szerepel, annak a fejlécében van egy legördíthető ablak
- Print Selector
névvel, ezt legördíted és kiválasztod az
- Illustration + Keylines
ekkor egy új ablakban felugrik a kép és a cikkszámok, aminek a URL-jét kilehet másolni.
Meg kell nézni a lengyel netoldalakat, bár náluk inkább a kisebbek futnak, döbbenet árak a magyarokhoz képest!!!! BEPCO nemtom csinálja-e, mert akkor a Verbis kft-nél van.Sokat kell telózni, mert nagy differenciák vannak árban!
Válasz hejjatamas79 #3868. hozzászólásáraAxiálnál alvázszám alapján bármilyen alkatrészre rá tudnak keresni. Bontott ábrával dolgoznak, rögtön tudnak mondani egy árat
Lemértem a pálcát. Teljes hossza 153 cm hosszú. Hátulról mérve 104 cm-nél van a kopás, ezt oda mérem a géphez akkor ez már a szivattyú mögött van, nekem alapból a váltó fedél alól jött a hang. Ott mi lehet a gond?
Köszönöm a javaslatokat a hiba okára.
Kérdésem az lenne, hogy ezt fel lehet heggesztetni? Vagy akkor már túl kemény lesz és szorulás esetén nem ez lesz a gyenge láncszem?
Az is látszik, hogy volt már ilyen hiba mert bele van toldozva és úgy néz ki, mintha megforditották volna egyszer.
Válasz richard.gubicza #3855. hozzászólásáraHa tényleg a feltöltőszivattyú a rossz, akkor nem akarlak elkeseríteni, de nem lesz az olyan egyszerű, mert le kell hozzá venni a váltófedelet, hogy ki lehessen venni, és javítani lehessen.
A hajtótengely kopás valószínűleg csak okozat, a valódi ok a szivattyú lógása, esetleg megszorulása.
Válasz richard.gubicza #3852. hozzászólásáraMár rég csináltam, de a gép hátulján a harmadik pont felfogatása körül(alatt?), van egy zárócsavar, azt vedd ki és húzd ki a hatszögtengelyt, és nézd meg.
Ez a gép feltöltőszivattyújának a tengelye.
Ha elkopott és megfordult a szivattyúban akkor majd lehet tovább menni.
Üdv mindenkinek! Látom, hogy nagyon sok a hozzáértő ember, akinek a háta mögött több tapasztalat van, mint az én életkorom 2x-se :)
Már 3 éve vettem egy 4630-as gépet, fülke rohadt, olajfolyás mindenhol. Törődést igényelt. Újra lakatoltam, tömítéseket, csöveket, olajakat, szűrőket cseréltem. Megcsináltam amit az elődöknek is kellett volna. A gép Mohácsról került Monorra és onnan hozzám. Előző tulaj vételkor elmondta, hogy olajat se cserélt. De jártam Mohácson és ott megtudtam, hogy a gép egy TSZ-ben szántásra volt használva és a váltója is felújított.
Azonban most akad két problémám. Az első, hogy furcsán indul be. Felújítottam az önindítót, mert a komutátor része katasztrófa volt és két nagy aksival is alig akart indulni, azonban nyögvenyelősen, de beforgatta és szépen felpörgött 1000-es fordulatra. Most, hogy felújítottam az önindítót, beindul, de csak 3 hengerrel és nem képes felpörögni. A műszerfalon van egy gomb, azt veszettül nyomkodom akkor felpörög, utána nincs gond a motor járásával, de ha leállítom majd újra be akkor is ugyan ez a probléma, egyszerűen nem pörög fel.
A másik ami nagyobb gond, hogy két hete voltam vele szántani egy váltvaforgatós ekével. 12 órát szántottam gond nélkül, haza értem, leállítottam és a tegnapi napon mentem, hogy elálljak vele. Helyben le lett szerelve az eke, beindult, majd a kormány egyre nehezebb kezdett lenni, csak akadozva fordult, aztán egyáltalán nem még a kormány oszlopot is rángatta amikor kicsit fordult a kerék. A fék nem keményedett fel, csak ha legalább 5 mp-ig nyomtam, akkor is elég lassan. Sebességbe raktam, de engedve a kuplungot, finoman rángatva fordult a kerék és a motort is megfogta. Leállítottam, majd újra elindítottam, akkor legalább fél percig működött minden, majd újra előröl kezdődött a furcsa jelenség, de a hátsó emelőkarokat meg emelte. Nagyon szokatlan éles hang jön a fülke padlólemeze alól, amikor leállítókart húztam és 1000-es fordulat alá esett a motor akkor egyszercsak a hang is eltűnt, de amint megint felpörgött a motor, megint jött a hang. Az olaj frissen van cserélve Hyguard és a szűrő is, de amikor kivettem a régi szűrőt annak a gumilapja fel volt hajolva, így nem kizárt, hogy a rosszul berakott szűrő mellett bekerülhetett a kosz. De addig nem akarom egyik részét se megbontani, amíg nem tudok valami támpontot szerezni. Szerintem a főtengelyről hajtott szivattyúval lehet valami, de akkor nem ad okot, hogy 3 hengerrel miért működik minden. Nagyon zavar a padló alól jövő hang.
Nagyon hálás lennék ha valaki tudna egy kis segítséget adni, hogy mégis milyen úton módon induljak neki ennek a problémának. Előre is köszönöm, ha valaki már ad egy tippet. :)
Egy kis dicsekvés a végére. :)
ma vettem észre hogy a jobb hétsó keréknél amit irtam hogy zug vagy mi olyan fura hangja van fel vannak lazulva a kerékcsavarok totál elmozdultak a karmok.
okozhatja ezt a hangot vajon ?
Válasz Zsolesz100 #3848. hozzászólásáraA töltése teljesen rendben van, volt már javitva a generátor. Amikor megvettem már akkor is igy mutatta a töltést, ami egyébként 14,1 volt terhelés nélkül, leterhelve 13,7. Igy szoktam meg.
A jeladora gyanakszom én is, köszönöm a segitséget, kiprobálom majd a vezetek cserét, kiváncsi leszek rá.
Egy picit megijedtem amugy mert 6 éve van nálam a traki és még nem láttam a stop lámpát eddig világitani.
5197 hozzászólás
Üdv Kollégák!![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170720174205_1.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170720174227_3.jpg)
Egy újabb gép készült el,és került eladó sorba,ha érdekel valakit
Sziasztok!
Ha szükség van valami alkatrészre írjatok rám nyugodtan, viszonteladói áron tudok beszerezni akár már másnapra.
Moderálási elveink miatt törölve: 2017-06-28 12:48:36
4650-hez,van valakinek,klíma elektromos,rajz?
Válasz István...... #3892. hozzászólásáraPótalkatrész katalógus nélkül nem lehet traktort üzemeltetni!!
Válasz JD 4630 #3891. hozzászólásáraIgen arra.
De olyan mimtha eltünt volna az a határoló amiben megakad kicst.
Rugót erősebbre cserélem akkor mindig megy. Valami széthullhatott bent.
Válasz István...... #3890. hozzászólásáraA TLT re gondolsz?
Ha igen nézd át a rudazatot és fönt a kar végén kéne legyen egy erősebb rugó nha jól rémlik, na abban lehet a baj
Sziasztok!
JD.4040 es traktoron a kihajtás karja nem marad a helyén.
Ha tartom a a kart akkor működik jól, a rugó sem tartja meg.
Mi lehet a baja?
Köszönöm.
Válasz Mf-es? #3881. hozzászólásáraA használt gép vásárlás sajnos olyan "addig üsd a vasat amíg meleg"-dolog.
Nekem mindig akkor jön a képbe valami jó cucc, amikor legkevésbé akarok pénzt adni valamiért.
Válasz Pilátus #3886. hozzászólásáraSokan csak gondolják.Néhány email,meg ,hogy voltam az előadásán,más nem történt.![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
Ezt miért mondod, hisz "Netparaszttal elég jól összemelegedtek"!![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz Mf-es? #3881. hozzászólásáraVlm megmelegszik nálad legalább 2 3 évre?![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Huu tolongás van érte!![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
Válasz Pilátus #3882. hozzászólásáraHívjál fel szárító ügyben![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Na és"nem kel l"?
Válasz Vadmalac #3880. hozzászólásáraCsak,ha elkel a 4650.
Válasz Mf-es? #3879. hozzászólásáraNem lett-lesz 4955?
4650 klímába,mennyi gáz kell?
Válasz _NB_ #3877. hozzászólásáraKöszi szépen a linket, múltkor nagyban kerestem én is valami hasonlót, de csak fizetőst sikerült találni.
Válasz _NB_ #3876. hozzászólásáraOké a linkelős részt vissza szívtam, az nem mükszik.![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
Válasz _NB_ #3875. hozzászólásáraporszem került a gépezetbe![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
*52 - TRANSMISSION OIL PUMP
A "rottyantott" ábrát azt mindenki elérheti szabadon
JD Parts Catalog
A felső sor, hogy mi alapján akarsz keresni keresünk
- Model Search
alapján beírod, hogy
- 4630
Majd a találatokból az első a traki, a másik kettő az a permetezős verziója.
Katt az elsőre az lenyílik és itt megint lehet választani mi alapján csoportosítsa az alkatrészeket, válaszuk a
- Sectional Index
itt a főbb csoportok szerint van a felsorolás az
- 50 - POWER TRAIN -ben
lesz a kütyü, mint
- 50 - TRANSMISSION OIL PUMP
- 52 - TRANSMISSION OIL PUMP
( a képeken a piros nyíl a traktor eleje felé mutat, így könnyebben lehet bepozicionálni az alkatrészt)
Az ablak 3 részre van osztva, melyek méretét a keretek megfogásával lehet változtani, balra a mit keresel, jobbra a képe, alul a cikkszám ...
ha mutatni vagy linkelni szeretnéd valakinek akkor meg, a jobb oldali ablak amiben a kép szerepel, annak a fejlécében van egy legördíthető ablak
- Print Selector
névvel, ezt legördíted és kiválasztod az
- Illustration + Keylines
ekkor egy új ablakban felugrik a kép és a cikkszámok, aminek a URL-jét kilehet másolni.
(már ha erről van egyáltalán szó
Meg kell nézni a lengyel netoldalakat, bár náluk inkább a kisebbek futnak, döbbenet árak a magyarokhoz képest!!!! BEPCO nemtom csinálja-e, mert akkor a Verbis kft-nél van.Sokat kell telózni, mert nagy differenciák vannak árban!
Válasz JD 4630 #3872. hozzászólásáraDebrecenben nem nagy forgalma lehet szerencsére vannak rendesen konkurenciák is.
Válasz kori01 #3870. hozzászólásáraAz Axiál lehet a legolcsóbb is csak le kell ülni beszélgetni kicsit az árakról
Válasz richard.gubicza #3867. hozzászólásáraSzivattyú lesz az csak becsapós így nézni
Válasz richard.gubicza #3869. hozzászólásáraUgyanezt tudja még pár cég az axial brutál drága.
én pl a gammapolist nádudvaron ajánlom.
Válasz hejjatamas79 #3868. hozzászólásáraAxiálnál alvázszám alapján bármilyen alkatrészre rá tudnak keresni. Bontott ábrával dolgoznak, rögtön tudnak mondani egy árat
Válasz JD 4630 #3866. hozzászólásáraÉs kb Mennyibe kerül az új?
Lemértem a pálcát. Teljes hossza 153 cm hosszú. Hátulról mérve 104 cm-nél van a kopás, ezt oda mérem a géphez akkor ez már a szivattyú mögött van, nekem alapból a váltó fedél alól jött a hang. Ott mi lehet a gond?
Válasz hejjatamas79 #3865. hozzászólásáralehet perselyezni, ha az oldalát nagyon nem szedte ki a háznak, de az új a tutti, föleg hogy nem egyszerű cserélni
És javít valaki feltöltő szivattyút? Vagy új a lelke?
Válasz richard.gubicza #3863. hozzászólására10 cm le kell vágni a végére meg esztergályossal egy toldóhüvelyt csinálni.
Ezt el lehet játszani párszor.
Viszont ha a tengelyed ilyen, akkor a szivattyú is lefőtt valszeg.
Köszönöm a javaslatokat a hiba okára.![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170604174458_img_20170603_172745.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170604174541_img_20170604_173158.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170604174639_img_20170604_173238.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170604174711_img_20170604_173259.jpg)
Kérdésem az lenne, hogy ezt fel lehet heggesztetni? Vagy akkor már túl kemény lesz és szorulás esetén nem ez lesz a gyenge láncszem?
Az is látszik, hogy volt már ilyen hiba mert bele van toldozva és úgy néz ki, mintha megforditották volna egyszer.
Válasz hejjatamas79 #3861. hozzászólásáraHa kicsit lejjebb görgetsz írtam egy hosszú regényt, nekem nem kell kimérni, mert a nullával egyenlő lehet![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Ki lett mérve menyit szállít a szivattyú?
Csak gondoltam még mielőtt fejest ugrok az ismeretlenben rákérdezek.
Válasz richard.gubicza #3858. hozzászólására
Jogos rosszul írtam, nem a váltófedelet, hanem a diffi fedelet kell levenned, ha ez a baj.
(jóra gondoltam, csak rosszul írtam)
Ha minden igaz, akkor a képen szereplő tengelyről van szó, de akkor azt nem a váltóban kell keresnem.![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170517091330_received_1287417241313788.jpg)
Üdv.
Pont a témába lenne kérdésem.
Feltöltőszivattyút fel lehet újítani vagy csere?
Válasz richard.gubicza #3855. hozzászólásáraHa tényleg a feltöltőszivattyú a rossz, akkor nem akarlak elkeseríteni, de nem lesz az olyan egyszerű, mert le kell hozzá venni a váltófedelet, hogy ki lehessen venni, és javítani lehessen.
A hajtótengely kopás valószínűleg csak okozat, a valódi ok a szivattyú lógása, esetleg megszorulása.
Köszönöm szépen a tippeket, a hétvégén igyekszem ellenőrizni, remélem ilyen egyszerűen megoldódik a probléma.
Válasz richard.gubicza #3852. hozzászólásáraMotornál valami adagoló gondra tippelek, és ha az adagolót rendbe vágod a porlasztókat is érdemes.
A kis szivatyúnak a tengelyét nézd meg elsőre de(ahogy Zoli írta), valószínű az a hang oka, és szerintem készülhetsz a cserére.
Válasz richard.gubicza #3852. hozzászólásáraMár rég csináltam, de a gép hátulján a harmadik pont felfogatása körül(alatt?), van egy zárócsavar, azt vedd ki és húzd ki a hatszögtengelyt, és nézd meg.
Ez a gép feltöltőszivattyújának a tengelye.
Ha elkopott és megfordult a szivattyúban akkor majd lehet tovább menni.
Üdv mindenkinek! Látom, hogy nagyon sok a hozzáértő ember, akinek a háta mögött több tapasztalat van, mint az én életkorom 2x-se :)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170512195043_18447953_1320963071304793_552996607_n.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170512195114_img_20161001_171719.jpg)
Már 3 éve vettem egy 4630-as gépet, fülke rohadt, olajfolyás mindenhol. Törődést igényelt. Újra lakatoltam, tömítéseket, csöveket, olajakat, szűrőket cseréltem. Megcsináltam amit az elődöknek is kellett volna. A gép Mohácsról került Monorra és onnan hozzám. Előző tulaj vételkor elmondta, hogy olajat se cserélt. De jártam Mohácson és ott megtudtam, hogy a gép egy TSZ-ben szántásra volt használva és a váltója is felújított.
Azonban most akad két problémám. Az első, hogy furcsán indul be. Felújítottam az önindítót, mert a komutátor része katasztrófa volt és két nagy aksival is alig akart indulni, azonban nyögvenyelősen, de beforgatta és szépen felpörgött 1000-es fordulatra. Most, hogy felújítottam az önindítót, beindul, de csak 3 hengerrel és nem képes felpörögni. A műszerfalon van egy gomb, azt veszettül nyomkodom akkor felpörög, utána nincs gond a motor járásával, de ha leállítom majd újra be akkor is ugyan ez a probléma, egyszerűen nem pörög fel.
A másik ami nagyobb gond, hogy két hete voltam vele szántani egy váltvaforgatós ekével. 12 órát szántottam gond nélkül, haza értem, leállítottam és a tegnapi napon mentem, hogy elálljak vele. Helyben le lett szerelve az eke, beindult, majd a kormány egyre nehezebb kezdett lenni, csak akadozva fordult, aztán egyáltalán nem még a kormány oszlopot is rángatta amikor kicsit fordult a kerék. A fék nem keményedett fel, csak ha legalább 5 mp-ig nyomtam, akkor is elég lassan. Sebességbe raktam, de engedve a kuplungot, finoman rángatva fordult a kerék és a motort is megfogta. Leállítottam, majd újra elindítottam, akkor legalább fél percig működött minden, majd újra előröl kezdődött a furcsa jelenség, de a hátsó emelőkarokat meg emelte. Nagyon szokatlan éles hang jön a fülke padlólemeze alól, amikor leállítókart húztam és 1000-es fordulat alá esett a motor akkor egyszercsak a hang is eltűnt, de amint megint felpörgött a motor, megint jött a hang. Az olaj frissen van cserélve Hyguard és a szűrő is, de amikor kivettem a régi szűrőt annak a gumilapja fel volt hajolva, így nem kizárt, hogy a rosszul berakott szűrő mellett bekerülhetett a kosz. De addig nem akarom egyik részét se megbontani, amíg nem tudok valami támpontot szerezni. Szerintem a főtengelyről hajtott szivattyúval lehet valami, de akkor nem ad okot, hogy 3 hengerrel miért működik minden. Nagyon zavar a padló alól jövő hang.
Nagyon hálás lennék ha valaki tudna egy kis segítséget adni, hogy mégis milyen úton módon induljak neki ennek a problémának. Előre is köszönöm, ha valaki már ad egy tippet. :)
Egy kis dicsekvés a végére. :)
Válasz kori01 #3850. hozzászólásáraigen nekünk is volt húzd meg és oké lesz
ma vettem észre hogy a jobb hétsó keréknél amit irtam hogy zug vagy mi olyan fura hangja van fel vannak lazulva a kerékcsavarok totál elmozdultak a karmok.
okozhatja ezt a hangot vajon ?
Válasz Zsolesz100 #3848. hozzászólásáraA töltése teljesen rendben van, volt már javitva a generátor. Amikor megvettem már akkor is igy mutatta a töltést, ami egyébként 14,1 volt terhelés nélkül, leterhelve 13,7. Igy szoktam meg.![smile scared](/oldforum/images/smiles/scared.gif)
A jeladora gyanakszom én is, köszönöm a segitséget, kiprobálom majd a vezetek cserét, kiváncsi leszek rá.
Egy picit megijedtem amugy mert 6 éve van nálam a traki és még nem láttam a stop lámpát eddig világitani.
Válasz Kismumus74 #3847. hozzászólásáraAz akkufesz ha jól mér az óra, akkor rengeteg.
Lehet csak a jeladó szórakozik.(ez a legvalószínűbb)
Azért írtam, hogy cseréld meg a vízhőmérséklet gombával.
Ugyanaz, és 10perc alatt kizárod a hibát.